Bοήθεια/Απορίες στη Φυσική Προσανατολισμού

Superhuman

Δραστήριο μέλος

Ο Νικηφόρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 797 μηνύματα.
Μην το βλέπεις μονόπλευρα.Το ότι είναι δύσκολο το στερεό δεν το λένε τα παιδιά επειδή έχει δύσκολες έννοιες απαραίτητα.Το λένε επειδή γίνεται χαμός από ασκήσεις και τους συνδυασμούς τους.Όντως,το στερεό μέχρι πριν μερικά χρόνια διδασκόταν στην Α Λυκείου.Αλλά ήταν τόσο αυξημένες οι απαιτήσεις σε επίπεδο ασκήσεων που έπρεπε να βγάλουν εις πέρας οι μαθητές τότε;

Είναι αυτό που έχεις πει τόσες φορές για τη μικρή ύλη.

Ps. Τη σχετικότητα την ανέφερα για πλάκα. Come on,give me a break! :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Μην το βλέπεις μονόπλευρα.Το ότι είναι δύσκολο το στερεό δεν το λένε τα παιδιά επειδή έχει δύσκολες έννοιες απαραίτητα.Το λένε επειδή γίνεται χαμός από ασκήσεις και τους συνδυασμούς τους.Όντως,το στερεό μέχρι πριν μερικά χρόνια διδασκόταν στην Α Λυκείου.Αλλά ήταν τόσο αυξημένες οι απαιτήσεις σε επίπεδο ασκήσεων που έπρεπε να βγάλουν εις πέρας οι μαθητές τότε; Είναι αυτό που έχεις πει τόσες φορές για τη μικρή ύλη.
Τώρα τείνουμε να συμφωνήσουμε. Αν πρόσεξες έκανα σύγκριση των ασκήσεων των βιβλίων και όχι των θεμάτων εξετάσεων. Ναι, τα τωρινά προβλήματα που μπαίνουν στις πανελλήνιες αποτελούν περιπεπλεγμένους μπερδευτικούς συνδυασμούς. Αυτό είναι ακριβώς συνέπεια της πολύ μικρής ύλης. Όπως έχω μάθει, το τωρινό βιβλίο της Γ λυκείου γράφηκε για να είναι όλο εξεταστέα ύλη, οπότε το επίπεδο των ασκήσεών του ήταν αυτό που έπρεπε. Όμως, η για λόγους του φαίνεσθαι, μείωση της ύλης οδήγησε στην διόγκωση της πολυπλοκότητας των ασκήσεων. Θα συμπληρώσω όμως ότι αυτό δεν έγινε μόνο στο "στερεό". Στα παλιά βιβλία δεν υπάρχουν τραβηγμένες ασκήσεις για κανένα κεφάλαιο, ας πούμε σαν αυτή των εξετάσεων του 2012 ταλάντωσης σώματος με δύο ελατήρια σε κεκλιμένο επίπεδο, άλλο σώμα πάνω στο πρώτο και να ζητάει ελάχιστο συντελεστή τριβής. Ευτυχώς μέχρι σήμερα (και εύχομαι να μην γίνει ποτέ) δεν έχουν βάλει στις εξετάσεις κάτι "περίεργο" στα κύματα, καθώς εκεί οι έννοιες δεν είναι τόσο απλές και μια πολυσυνδιασμένη άσκηση κυμάτων θα οδηγούσε σε νύχτα του αγίου Βαρθολομαίου.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Ευτυχώς μέχρι σήμερα (και εύχομαι να μην γίνει ποτέ) δεν έχουν βάλει στις εξετάσεις κάτι "περίεργο" στα κύματα, καθώς εκεί οι έννοιες δεν είναι τόσο απλές και μια πολυσυνδιασμένη άσκηση κυμάτων θα οδηγούσε σε νύχτα του αγίου Βαρθολομαίου.

Αν μπορείς και δεν σου κάνει κόπο, θα σε παρακαλούσα να ανεβάσεις κάποιες ασκήσεις, σαν αυτές που είχες στο μυαλό σου όταν έκανες το παραπάνω post.
Μέχρι στιγμής δεν έχουν μπει δύσκολες ασκήσεις στα κύματα και πιστεύω πως ήρθε η ώρα τους.:)
Γι'αυτό θα με ενδιέφερε να δω το κάτι παραπάνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Αν μπορείς και δεν σου κάνει κόπο, θα σε παρακαλούσα να ανεβάσεις κάποιες ασκήσεις, σαν αυτές που είχες στο μυαλό σου όταν έκανες το παραπάνω post.
Έβαλα μία στο θέμα: Επιλεγμένα Προβλήματα Φυσικής Γ΄ Κατεύθυνσης (ΚΛΙΚ).
Καλή Διασκέδαση...;)

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dhmh

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Dhmh αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,497 μηνύματα.
Όπως είπε ο φίλος: Με ΑΔΕ. Ποιο απλά, η θερμότητα ισούται με την απώλεια της κινητικής ενέργειας:
Q = Kπριν - Κμετα

Μύθος. Το "στερεό" είναι το πιο εύκολο κεφάλαιο, καθώς δεν έχει δύσκολες έννοιες. Πριν κάποια χρόνια το κεφάλαιο αυτό το διδασκόταν η Α λυκείου.

Θα φας ότι έχουμε.
δυσκολες ασκησεις, αρκετα ευκολη θεωρια;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gregorithl

Νεοφερμένος

Ο Gregorithl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
ΈΝΑ θα σας πω για το στερεό...το νου σας στο α επιτρόχιο το οποίο δεν το αναφέρει στο βιβλίο (ως συμβολισμό).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
ΈΝΑ θα σας πω για το στερεό...το νου σας στο α επιτρόχιο το οποίο δεν το αναφέρει στο βιβλίο (ως συμβολισμό).
Η έννοια "επιτρόχιος επιτάχυνση" δεν αναφέρεται πουθενά στα σχολικά βιβλία καμιά τάξης του λυκείου, άρα προφανώς δεν μπορεί να ζητηθεί κάτι με τη διατύπωση αυτή. Το μόνο σημείο που το βιβλίο της Γ΄αναφέρεται έμμεσα σε τέτοια επιτάχυνση είναι στο παράδειγμα 4.9 (σελ. 120-121) όπου μελετά ένα σύστημα σαν αυτό του σχήματος. 'Όμως, η διατύπωση του βιβλίου είναι (και καλά κάνει) πολύ προσεκτική. Δεν γράφει "η επιτάχυνση του σώματος είναι ίση με την επιτάχυνση ενός σημείου της τροχαλίας" (που θα μπορούσε να προβληματίσει), αλλά ότι "η επιτάχυνση του σώματος είναι ίση με το ρυθμό που αυξάνεται η ταχύτητα ενός σημείου της τροχαλίας". Προφανώς εννοεί επιτρόχια επιτάχυνση, αλλά ο υποψήφιος δεν είναι υποχρεωμένος να την ξέρει. Κατά τα άλλα, καλό θα ήταν να εξηγήσεις λιγάκι καλύτερα γιατί εφιστάς την προσοχή στο συγκεκριμένο σημείο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gregorithl

Νεοφερμένος

Ο Gregorithl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Η έννοια "επιτρόχιος επιτάχυνση" δεν αναφέρεται πουθενά στα σχολικά βιβλία καμιά τάξης του λυκείου, άρα προφανώς δεν μπορεί να ζητηθεί κάτι με τη διατύπωση αυτή. Το μόνο σημείο που το βιβλίο της Γ΄αναφέρεται έμμεσα σε τέτοια επιτάχυνση είναι στο παράδειγμα 4.9 (σελ. 120-121) όπου μελετά ένα σύστημα σαν αυτό του σχήματος. 'Όμως, η διατύπωση του βιβλίου είναι (και καλά κάνει) πολύ προσεκτική. Δεν γράφει "η επιτάχυνση του σώματος είναι ίση με την επιτάχυνση ενός σημείου της τροχαλίας" (που θα μπορούσε να προβληματίσει), αλλά ότι "η επιτάχυνση του σώματος είναι ίση με το ρυθμό που αυξάνεται η ταχύτητα ενός σημείου της τροχαλίας". Προφανώς εννοεί επιτρόχια επιτάχυνση, αλλά ο υποψήφιος δεν είναι υποχρεωμένος να την ξέρει. Κατά τα άλλα, καλό θα ήταν να εξηγήσεις λιγάκι καλύτερα γιατί εφιστάς την προσοχή στο συγκεκριμένο σημείο.
Ο λόγος για τον οποίο επιμένω σε αυτό είναι γιατί πολύ απλά είναι ένας συμβολισμός-έννοια που διευκολύνει την επίλυση των ασκήσεων. Δηλαδή, θεωρώ ότι θα έπρεπε να διατυπώνεται στις σελίδες του βιβλίου κανονικότατα καθώς περιγράφει επακριβώς τι γίνεται με την επιτάχυνση στα περιφερειακά σημεία ενός τροχού. Για να καταλάβετε, συχνά γίνεται μπέρδεμα με την επιτάχυνση του κέντρου μάζας και την επιτάχυνση στα περιφερειακά σημεία επειδή τυχαίνει ανάλογα με της συνθήκες του προβλήματος (π.χ. κύλιση) αυτά να είναι ίσα δλδ:

Άρα



Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο όταν το στερεό κάνει μόνο στροφική κίνηση.
Τότε δεν υπάρχει Ucm ενώ υπάρχει Uγραμ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,992 μηνύματα.
Λοιπόν, γράφω την Τρίτη κυματα στο σχολείο. Εχω διαβασει καλά εδώ και μια εβδομάδα μια και το διαγώνισμα αναβλήθηκε λογω εκδρομής και τώρα ψάχνω ιδιαίτερες ασκήσεις μια και ο κυριούλης μας είπε να μην νομίζουμε οτι τα θέματα μας θα είναι τόσο βατά με αυτά του άλλου τμήματος... Να τονίσω ότι τα θέματα του άλλουν τμήματος ηταν εξ ολοκλήρου από το study4exams οπότε για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο τις είδα τις ασκήσεις του. Ξέρετε κανένα site με τέτοιες ασκήσεις που να δίνεται μετά η λύση? :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JKaradakov

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιορδάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 12,311 μηνύματα.
Λοιπόν, γράφω την Τρίτη κυματα στο σχολείο. Εχω διαβασει καλά εδώ και μια εβδομάδα μια και το διαγώνισμα αναβλήθηκε λογω εκδρομής και τώρα ψάχνω ιδιαίτερες ασκήσεις μια και ο κυριούλης μας είπε να μην νομίζουμε οτι τα θέματα μας θα είναι τόσο βατά με αυτά του άλλου τμήματος... Να τονίσω ότι τα θέματα του άλλουν τμήματος ηταν εξ ολοκλήρου από το study4exams οπότε για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο τις είδα τις ασκήσεις του. Ξέρετε κανένα site με τέτοιες ασκήσεις που να δίνεται μετά η λύση? :)

Έδώ έχει πολύ ωραία προβληματα φυσικής και σίγουρα θα βρείς κάτι στα κύματα. Αυτή είναι η τελευταία που έβαλε ο Δίας και ήταν αρκετά ενδιαφέρουσα. Δες την αν θες αλλά μην μπεις στον πειρασμό να δεις τις λύσεις πριν τελιώσεις εσύ να την λύνεις. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aris-bas

Νεοφερμένος

Ο Άρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πετρούπολη (Αττική). Έχει γράψει 69 μηνύματα.
Καλησπέρα!!! θα ήθελα τη βοήθεια σας στην παρακάτω άσκηση...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

vimaproto

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο vimaproto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 889 μηνύματα.
Καλησπέρα!!! θα ήθελα τη βοήθεια σας στην παρακάτω άσκηση...
το σχήμα το έχεις . Στην ακραία θέση η γωνία πρόσπτωσης είναι φ με ημφ=1/n

Τελικά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

shadowstep00

Νεοφερμένος

Ο shadowstep00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 84 μηνύματα.
Παιδιά εμείς βρισκόμαστε λίγο πίσω στην ύλη νομιζω.... είμαστε στο στερεό συγκεκριμένα μόλις μπήκαμε στην Ροπή-Ισορροπία... Τζάμπα ανησυχώ; γιατί νομίζω πως είμαστε αρκετα πίσω και φοβάμαι μήπως στο τέλος αρχίσουν να μας πηγαίνουν στα γρήγορα.. :S

Έγραψα εδώ το post μιας και δεν ήθελα να αρχίσω νέο Thread μόνο γιαυτό το ερώτημα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Greysanatomy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Greysanatomy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
Kαι εγώ είμαι Ισορροπία στερεού σώματος απλά επειδή ο Μαθιουδάκης έχει χιλιάδες ασκήσεις και κάνω από τις 50 που έχει μια ενότητα κάνω τις 40 όλες της πολλαπλής και όλα τα 2α. Έτσι όπως κινούμαστε βγαίνει η ύλη μέχρι τις 14 Απριλίου και μένει ένας μήνας για επανάληψη.Το καλό είναι ότι αυτό το βοήθημα έχει εξαιρετικές ασκήσεις και τα σύνθετα είναι εφιαλτικά και πορνοδιαστροφικά και τα δεύτερα τελείως ανώμαλα και ύπουλα (όπως πρέπει) οπότε και αργά να τη βγάλω όπως 14 Απρίλη που είπα θα έχω δει τα κέρατά μου .ήδη έχω τρελή εξοικίοση με το στερεό και τρελένομαι να λύνω αβέρτα μέχρι αργά το βράδυ.Το λατρεύω απλά.Πάντα μου άρεσε η μηχανική.Να Φανταστείς τρελενόμουν για κύματα τώρα τα θεωρώ ξενέρωτα.Εκτός θέματος μην φοβάσαι θα βγει η ύλη και μπορείς και εσύ να προχωράς και μόνος σου έτσι κάνω εγώ προχωράω μόνος μου λύνω και με τον καθηγητή λύνω απορίες και λύνουμε όσες δεν έλυσα .Το θέμα είναι να την καταλάβεις σε βάθος και όχι να κάνεις ξεπέτες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lost in the Fog

Νεοφερμένος

Η Αναστασία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 39 μηνύματα.
μηπως μπορειτε να με βοηθησετε με τις παρακατω ασκησεις;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nex.

Νεοφερμένος

Ο nex. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 112 μηνύματα.
Ποιά είναι ακριβώς η απορία σου ...?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lost in the Fog

Νεοφερμένος

Η Αναστασία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 39 μηνύματα.
αν μπορει καποιος να με βοηθησει να τις λυσω γιατι τις προσπαθησα και δεν εβγαλα καποια ακρη:(. τις πηγα ως ενα σημειο αλλα μετα δεν μπορουσα τις συνεχισω ή δεν μπορεσα να βγαλω καποια σχεση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vimaproto

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο vimaproto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 889 μηνύματα.
αν μπορει καποιος να με βοηθησει να τις λυσω γιατι τις προσπαθησα και δεν εβγαλα καποια ακρη:(. τις πηγα ως ενα σημειο αλλα μετα δεν μπορουσα τις συνεχισω ή δεν μπορεσα να βγαλω καποια σχεση.

Στο σώμα mg-T=mα
Στην τροχαλία : τ=Τ.R=I.αγων
Καθώς και α=Rαγων
Βρίσκεις α=5m/s² , Τ=5Ν αγων=α/R=5/0,1=50r/s²

δ) δύο περιστροφές αντιστοιχούν σε πτώση 2.2πR και μείωση της δυναμικής ενέργειας κατά mgh=mg4πR που γίνεται κινητική ενέργεια (μεταφορική του σώματος και περιστροφική της τροχαλίας)
½mυ²+½Ιω²=mg4πR ==>
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Psycho(Βασίλης)

Δραστήριο μέλος

Ο Psycho(Βασίλης) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 419 μηνύματα.
Σφαίρα (1) μάζας προσπίπτει με ταχύτητα σε ακίνητη σφαίρα (2) και συγκρούεται ελαστικά και κεντρικά με αυτή. Μετά την κρούση η (1) κινείται με ταχύτητα μέτρου . Ποια πρέπει να είναι η μάζα της σφαίρας (2) ώστε

α) Η να είναι ομόρροπη της .
β) Η να είναι αντίρροπη της .

Μάλλον θα είναι κάτι χαζό,που δε το βλέπω :worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JKaradakov

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιορδάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 12,311 μηνύματα.
Σφαίρα (1) μάζας προσπίπτει με ταχύτητα σε ακίνητη σφαίρα (2) και συγκρούεται ελαστικά και κεντρικά με αυτή. Μετά την κρούση η (1) κινείται με ταχύτητα μέτρου . Ποια πρέπει να είναι η μάζα της σφαίρας (2) ώστε

α) Η να είναι ομόρροπη της .
β) Η να είναι αντίρροπη της .

Μάλλον θα είναι κάτι χαζό,που δε το βλέπω :worry:



 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top