t00nS
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ryuzaki
Πολύ δραστήριο μέλος
Δεν έχει κάτι περίεργο... Θεωρώντας θετική την αριστερόστροφη κίνηση και παίρνοντας επίπεδο αναφοράς που εφάπτεται στο κάτο άκρο της δοκού στην θέση ισορροπίας της:Μια άσκηση που με έχει μπερδέψει
Μια ομογενής ράβδος μήκους L=0,6m μπορεί να περιστρέφεται,χωρίς τριβές, σε κατακόρυφο επίπεδο γύρω από οριζόντιο άξονα που περνά από το ένα άκρο της.Αρχικά η ράβδος ηρεμεί στη θέση ισορροπίας της.Πόση ταχύτητα πρέπει να δώσουμε στο ελεύθερο άκρο της ράβδου,ώστε να μπορέσει να κάνει μια πλήρη περιστροφή;
Δίνονται για τη Ράβδο Ι(α)=1/3ml^2 και g=10 m/s^2
Πήρα Α.Δ.Μ.Ε αλλά κάτι έχω κάνει λάθος..είναι ανάγκη!
Για να κάνει η ράβδος ανακύκλωση, πρέπει στην θέση 2(Ανώτερη Θέση) η γωνιακή ταχύτητα
Από ΑΔΜΕ (Θέσεις 1-Θέση Ισορροπίας,2-Ανώτερη θέση Ράβδου) έχουμε:
Εμηχ(1)=Εμηχ(2) <=>
Κ(1) + U(1) = K(2) + U(2) <=>
1/2I(a)ω(1)^2 + mgL/2 = 1/2I(a)ω(2)^2 + 3/2mgL <=>
1/6mL^2ω(1)^2 + mgL/2 = 1/6mL^2ω(2)^2 +3/2mgL <=>
ω(1) = ρίζα[L^2ω(2)^2 + 6gL]
Επειδή για το άκρο της ράβδου ισχύει υ=ωL έχουμε:
υ(1) = L*ρίζα[L^2ω(2)^2 + 6gL]
Για να βρούμε την ελάχιστη ταχύτητα βάζουμε όπου ω(2) [Η ταχύτητα όταν η ράβδος είναι στην ανώτερη θέση της] ίσο με μηδέν, αντικαθιστούμε και λύσαμε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimitris001
Τιμώμενο Μέλος
..αλλα απ ότι βλεπω είχα κανει αριθμητικό λάθος.....
και τελικά βρίσκω....ω=10 r/s
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
t00nS
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iEmma
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giannis721
Νεοφερμένος
για θετικη κατευθυνση. ποιες ειναι οι κυριες θεωριες στη φυσικη που πρεπει να κανουμε επαναληψη? (εννοω απο ολες τις προηγουμενες ταξεις) το ιδιο θα ηθελα να μαθω και για τα μαθηματικα. ποιες θεωριες προηγουμενων τάξεων θα είναι απαραίτητο να θυμόμαστε για φετος?
φυσική πρώτης λυκείου: ( Εξισώσεις κίνησης, Νόμοι Νewton, Νόμος Hooke, ασκήσεις με κεκλιμένα επίπεδα και ελατήρια)
άλγεβρα πρώτης λυκείου: ( απόλυτες τιμές, ριζικά, τύποι Vietta, επίλυση συστημάτων, ρητές εξισώσεις (και ανισότητες!))
άλγεβρα δευτέρας λυκείου: ( βασικές τριγωνομετρικές ταυτότητες, επίλυση τριγωνομετρικών εξισώσεων ( βασικό για φυσική Γ'), και ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΛΟΓΑΡΙΘΜΟΥΣ!!)
αναλυτική γεωμετρία δευτέρα λυκείου: ( βασικές ασκήσεις και καλή γνώση της θεωρίας σε : διανύσματα, ευθείες, κύκλους, παραβολές, ελλείψεις, υπερβολές)
Αν υπάρχουν μεγάλα κενά πρέπει να καλυφθούν το καλοκαίρι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Joaquín
Διάσημο μέλος
για θετικη κατευθυνση. ποιες ειναι οι κυριες θεωριες στη φυσικη που πρεπει να κανουμε επαναληψη? (εννοω απο ολες τις προηγουμενες ταξεις) το ιδιο θα ηθελα να μαθω και για τα μαθηματικα. ποιες θεωριες προηγουμενων τάξεων θα είναι απαραίτητο να θυμόμαστε για φετος?
Και από χημεία Γ.Π της Β λυκείου ΑΝ έχεις χρόνο, διαβάζεις λίγο, γιατί έχει κεφάλαιο οργανικής και στη Γ.Αλλά αφού μιλάς για επανάληψη, να επικεντρωθείς πρώτα απ'όλα στη φυσική της Α λυκείου και μετά καπάκι ΣΙΓΟΥΡΑ στην άλγεβρα της Β!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iEmma
Νεοφερμένος
φυσική πρώτης λυκείου: ( Εξισώσεις κίνησης, Νόμοι Νewton, Νόμος Hooke, ασκήσεις με κεκλιμένα επίπεδα και ελατήρια)
άλγεβρα πρώτης λυκείου: ( απόλυτες τιμές, ριζικά, τύποι Vietta, επίλυση συστημάτων, ρητές εξισώσεις (και ανισότητες!))
άλγεβρα δευτέρας λυκείου: ( βασικές τριγωνομετρικές ταυτότητες, επίλυση τριγωνομετρικών εξισώσεων ( βασικό για φυσική Γ'), και ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΛΟΓΑΡΙΘΜΟΥΣ!!)
αναλυτική γεωμετρία δευτέρα λυκείου: ( βασικές ασκήσεις και καλή γνώση της θεωρίας σε : διανύσματα, ευθείες, κύκλους, παραβολές, ελλείψεις, υπερβολές)
Αν υπάρχουν μεγάλα κενά πρέπει να καλυφθούν το καλοκαίρι
Και από χημεία Γ.Π της Β λυκείου ΑΝ έχεις χρόνο, διαβάζεις λίγο, γιατί έχει κεφάλαιο οργανικής και στη Γ.Αλλά αφού μιλάς για επανάληψη, να επικεντρωθείς πρώτα απ'όλα στη φυσική της Α λυκείου και μετά καπάκι ΣΙΓΟΥΡΑ στην άλγεβρα της Β!
A μονο απο λυκειο? απο γυμνασιο τιποτα? γιατι αν θυμαμαι καλα και στο βιβλιο τηςΦυσικης Γ' Γυμνασιου εχει για την απλη αρμονικη ταλαντωση και τα μηχανικα κυματα Επισης θα ηθελα να μου προτεινετε βοηθηματα για τα μαθηματα κατευθυνσης Για τα μαθηματικα μου εχει ηδη προταθει αυτο των εκδοσεων Σαββαλας αλλες γνώμες?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giannis721
Νεοφερμένος
A μονο απο λυκειο? απο γυμνασιο τιποτα? γιατι αν θυμαμαι καλα και στο βιβλιο τηςΦυσικης Γ' Γυμνασιου εχει για την απλη αρμονικη ταλαντωση και τα μηχανικα κυματα Επισης θα ηθελα να μου προτεινετε βοηθηματα για τα μαθηματα κατευθυνσης Για τα μαθηματικα μου εχει ηδη προταθει αυτο των εκδοσεων Σαββαλας αλλες γνώμες?
Όχι, δεν χρειάζεται τίποτα από γυμνάσιο ( Στο λέω από προσωπική εμπειρία μιας και στο γυμνάσιο στα θετικά ήμουν σκράπας ).
Μαθηματικά κατεύθυνσης για τέλεια θεωρία και καλές ασκήσεις : Μαθηματικά Γ΄ λυκείου Για τη θετική - τεχνολογική κατεύθυνση, Εκδόσεις Κέδρος και η σταθερή αξία ο Μπάρλας για παραπάνω ασκήσεις.
Όχι, δεν χρειάζεται τίποτα από γυμνάσιο ( Στο λέω από προσωπική εμπειρία μιας και στο γυμνάσιο στα θετικά ήμουν σκράπας ).
Μαθηματικά κατεύθυνσης για τέλεια θεωρία και καλές ασκήσεις : Μαθηματικά Γ΄ λυκείου Για τη θετική - τεχνολογική κατεύθυνση, Εκδόσεις Κέδρος και η σταθερή αξία ο Μπάρλας για παραπάνω ασκήσεις.
Από εκδόσεις Σαββάλας οι τόμοι του Παπαδάκη είναι όντως πολύ καλοι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iEmma
Νεοφερμένος
Όχι, δεν χρειάζεται τίποτα από γυμνάσιο ( Στο λέω από προσωπική εμπειρία μιας και στο γυμνάσιο στα θετικά ήμουν σκράπας ).
Μαθηματικά κατεύθυνσης για τέλεια θεωρία και καλές ασκήσεις : Μαθηματικά Γ΄ λυκείου Για τη θετική - τεχνολογική κατεύθυνση, Εκδόσεις Κέδρος και η σταθερή αξία ο Μπάρλας για παραπάνω ασκήσεις.
A ενταξει δεν ξες από τι ψάξιμο με γλιτώνεις(εννοω στα βιβλια του γυμνασιου) μαθηματικα μαλλον θα παρω του σαββαλα γιατι μου το προτεινε και ο καθηγητης μου και ναι σίγουρα θα παρω και του Μπάρλα! εχω ακουσει οτι ειναι πολυ καλο thnx
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
saktop
Νεοφερμένος
Επιπλέον, το πλάτος της ταλάντωσης εξαρτάται μόνο από την ενέργεια της ταλάντωσης;
Και κάτι ακόμα: Δεν μπορώ να καταλάβω από ποιούς τύπους μπορώ να βγάλω σχέσεις μεταξύ δύο μεγεθών, π.χ. T=2π *ρίζα(m/D) και T= 2π/ω ;;; Ή A = ρίζα(2Ε/D) και A = Uo * ρίζα(m/D) ; όπου Uo=Umax
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ryuzaki
Πολύ δραστήριο μέλος
Υπολογίζουμε το έργο μιας Α.Α.Τ.:Παιδιά, θέλω να ρωτήσω κάτι. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τον υπολογισμό της Δυναμικής Ενέργειας του σώματος που κάνει Α.Α.Τ.;;; Αυτό που με "τρώει" είναι ό,τι στο βιβλίο χρησιμοποιεί το έργο μιας δύναμης αντίθετης, έστω F', με την δύναμη επαναφοράς, αλλά τελικά η συνισταμένη είναι μηδέν. Οπότε πως αποθηκεύεται το έργο της F' στο σώμα ως δυναμική ενέργεια, εφόσον και η δύναμη επαναφοράς παράγει (αρνητικό) έργο;;;
όπου F η δύναμη επαναφοράς.
Όμως στην ΑΑΤ χ=Αημωt και F=-Fοημωt
άρα έχουμε
Άρα
Ολόκληρώνοντας για Τ/4 έχουμε
Και απλοποιώντας βρίσκουμε
Καθώς όμως
H παραπάνω εξίσωση μας δίνει το έργο της Fεπαναφοράς στο T/4 και ισούται με την ενέργεια της ταλάντωσης.
Αν έχεις κάποια άλλη απορία απάντησε. Κοιτάξτε και άλλοι το μήνυμα μου για τυχόν λάθη, τα έγραψα με μεγάλη βιασύνη.
Θα επιστρέψω αν δεν με έχει προλάβει κάποιος συμφορουμίτης για τα υπόλοιπα ερωτήματά σου. Ελπίζω να βοήθησα κάπως.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
saktop
Νεοφερμένος
Υπολογίζουμε το έργο μιας Α.Α.Τ.:
όπου F η δύναμη επαναφοράς.
Όμως στην ΑΑΤ χ=Αημωt και F=-Fοημωt
άρα έχουμε
<=>
<=>
Άρα
Ολόκληρώνοντας για Τ/4 έχουμε
<=>
Και απλοποιώντας βρίσκουμε
.
Καθώς όμως
H παραπάνω εξίσωση μας δίνει το έργο της Fεπαναφοράς στο T/4 και ισούται με την ενέργεια της ταλάντωσης.
Αν έχεις κάποια άλλη απορία απάντησε. Κοιτάξτε και άλλοι το μήνυμα μου για τυχόν λάθη, τα έγραψα με μεγάλη βιασύνη.
Θα επιστρέψω αν δεν με έχει προλάβει κάποιος συμφορουμίτης για τα υπόλοιπα ερωτήματά σου. Ελπίζω να βοήθησα κάπως.
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου φίλε, αλλά δεν έχουμε κάνει ακόμα ολοκληρώματα (τώρα ξεκίνησα τη Γ' λυκείου), οπότε δεν πολυκατάλαβα τη λύση σου. Αν μπορείς να μου το εξηγήσεις πιο απλά (δηλαδή τι παίζει με την εξήγηση του βιβλίου), ευχαρίστως να το κάνεις. Αλλιώς, μπορείς αν θες να με βοηθήσεις και με τις υπόλοιπες απορίες μου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Theo_k93
Νεοφερμένος
Υπολογίζουμε το έργο μιας Α.Α.Τ.:
όπου F η δύναμη επαναφοράς.
Όμως στην ΑΑΤ χ=Αημωt και F=-Fοημωt
άρα έχουμε
<=>
<=>
Άρα
Ολόκληρώνοντας για Τ/4 έχουμε
<=>
Και απλοποιώντας βρίσκουμε
.
Καθώς όμως
H παραπάνω εξίσωση μας δίνει το έργο της Fεπαναφοράς στο T/4 και ισούται με την ενέργεια της ταλάντωσης.
Αν έχεις κάποια άλλη απορία απάντησε. Κοιτάξτε και άλλοι το μήνυμα μου για τυχόν λάθη, τα έγραψα με μεγάλη βιασύνη.
Θα επιστρέψω αν δεν με έχει προλάβει κάποιος συμφορουμίτης για τα υπόλοιπα ερωτήματά σου. Ελπίζω να βοήθησα κάπως.
φιλε ενα μικρο (ανουσιο βεβαια) λαθος, αλλα μπορει να μπερδεψει τα παιδια που τωρα μπαινουν σε ολοκληρωματα.
Στην δευτερη σειρα ξεχασες ενα ω (απο την παραγωγιση). Βεβαια μετα υπαρχει στις πραξεις σου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ryuzaki
Πολύ δραστήριο μέλος
Ναι, στην δεύτερη γραμμή των τύπων είναιφιλε ενα μικρο (ανουσιο βεβαια) λαθος, αλλα μπορει να μπερδεψει τα παιδια που τωρα μπαινουν σε ολοκληρωματα.
Στην δευτερη σειρα ξεχασες ενα ω (απο την παραγωγιση). Βεβαια μετα υπαρχει στις πραξεις σου.
Ωραίος. Κεκτημένη ταχύτητα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Η δυναμική ενέργεια της ταλάντωσης ισούται με την ενέργεια που χρειάζεται να δώσεις στο σώμα για να το μετατοπίσεις από τη θέση ισορροπίας σε μία ακραία θέση. Ως εκ τούτου θεωρείς μία δύναμη αντίθετη με τη δύναμη επαφαφοράς που είναι αυτή της οποίας το έργο μετατρέπεται σε δυναμική ενέργεια του σώματος.Παιδιά, θέλω να ρωτήσω κάτι. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τον υπολογισμό της Δυναμικής Ενέργειας του σώματος που κάνει Α.Α.Τ.;;; Αυτό που με "τρώει" είναι ό,τι στο βιβλίο χρησιμοποιεί το έργο μιας δύναμης αντίθετης, έστω F', με την δύναμη επαναφοράς, αλλά τελικά η συνισταμένη είναι μηδέν. Οπότε πως αποθηκεύεται το έργο της F' στο σώμα ως δυναμική ενέργεια, εφόσον και η δύναμη επαναφοράς παράγει (αρνητικό) έργο;;;
Επιπλέον, το πλάτος της ταλάντωσης εξαρτάται μόνο από την ενέργεια της ταλάντωσης;
Και κάτι ακόμα: Δεν μπορώ να καταλάβω από ποιούς τύπους μπορώ να βγάλω σχέσεις μεταξύ δύο μεγεθών, π.χ. T=2π *ρίζα(m/D) και T= 2π/ω ;;; Ή A = ρίζα(2Ε/D) και A = Uo * ρίζα(m/D) ; όπου Uo=Umax
Αν έχεις ένα σώμα σε ένα ελατήριο και ένα δεδομένο ελατήριο, τότε ναι, εξαρτάται μόνο από την ενέργεια ταλάντωσης. Αν το ελατήριο δεν είναι δεδομένο, τότε προφανώς εξαρτάται και από την σταθερά του ελατηρίου. Αν το σύστημα δεν είναι σώμα-ελατήριο, τότε δεν μπορείς να πεις κάτι γενικό.
Αναλόγως του τι δεδομένα έχεις, θα χρησιμοποιήσεις και τις κατάλληλες σχέσεις. Ουσιαστικά δεν είναι πολλά πράγματα που πρέπει να θυμάσαι, μαθαίνεις κάποιες βασικές σχέσεις-ορισμούς και μετά όλες οι άλλες προκύπτουν πολύ απλά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
damn
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Καταρχάς αυτό που βρήκες είναι το έργο που χρειάζεται το ελατήριο για να φτάσει μέχρι το άκρο. Η δυναμική ενέργεια θέλει και ένα πλην.Υπολογίζουμε το έργο μιας Α.Α.Τ.:
όπου F η δύναμη επαναφοράς.
Όμως στην ΑΑΤ χ=Αημωt και F=-Fοημωt
άρα έχουμε
<=>
<=>
Άρα
Ολόκληρώνοντας για Τ/4 έχουμε
<=>
Και απλοποιώντας βρίσκουμε
.
Καθώς όμως
H παραπάνω εξίσωση μας δίνει το έργο της Fεπαναφοράς στο T/4 και ισούται με την ενέργεια της ταλάντωσης.
Αν έχεις κάποια άλλη απορία απάντησε. Κοιτάξτε και άλλοι το μήνυμα μου για τυχόν λάθη, τα έγραψα με μεγάλη βιασύνη.
Θα επιστρέψω αν δεν με έχει προλάβει κάποιος συμφορουμίτης για τα υπόλοιπα ερωτήματά σου. Ελπίζω να βοήθησα κάπως.
Επίσης, έκανες πολλές πράξει που ουσιαστικά δεν χρειάζονται.
Έχεις
Τι εννοείς; Ποιον λόγο, ποιων μαζών;το λογο των μαζων πως το βρισκουμαι?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
damn
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 304 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Hased Babis
- Corfu kitty
- trifasikodiavasma
- Qwerty 0
- nearos
- Joji
- Reader
- jellojina
- BatGuin
- suaimhneas
- Debugging_Demon
- panosT436
- bibliofagos
- Maynard
- Scandal
- bboys
- georgetherrr
- Ness
- sophiaa
- mir
- Than003
- Vasilis125
- pnf292
- synthnightingale
- sakplat
- iiTzArismaltor_
- Chrisphys
- thepigod762
- Nala
- Γατέχων
- vasilis2000
- peter347
- Sofos Gerontas
- chester20080
- Greg25
- woasibe
- Magigi
- angela_k
- BiteTheDust
- Startx0
- MR WHITE
- Panatha mono
- bill09876
- Wonderkid
- Marel
- Chris180
- Claire05
- TheNorth
- estrela
- Marianna.diamanti
- love_to_learn
- carnage
- sotirislk
- ένας τυχαίος
- Μήτσος10
- Lifelong Learner
- Jimpower
- Kate1914
- phleidhs
- Chemwizard
- Mara2004
- GeorgeKarag
- phoni
- Mary06
- Lia 2006
- Νομάρχης
- Γιώτα Γιαννακού
- PanosApo
- Ilovemycats27
- Jesse_
- Leo komm
- Anonymous1
- giannis256
- spring day
- Mewmaw
- Mariamar
- Pharmacist01
- Kitana
- Vicky13
- mitskification
- ΜΑΡΙΠΟΖΑ
- denjerwtithelwhelp
- BillyTheKid
- Abiogenesis
- arko
- arapakos
- Marcos.Kis
- Nick_nt
- Alexecon1991
- Physicsstudent
- anna05
- katia.m
- Deneimaikala
- shezza94
- Fanimaid123
- το κοριτσι του μαη
- user-2
- Unboxholics
- tsiobieman
- Alex53
- Helen06
- T C
- eukleidhs1821
- VFD59
- xrisamikol
- lepipini
- ioanna06
- PanosBat
- rempelos42
- koukdespoina2004
- Antzie
- george777
- brizoulis
- qwertyuiop
- marioushi
- Nic Papalitsas
- menual
- oups
- Applepie
- eirinipap
- Jojo K
- ggl
- margik
- desp1naa
- walterrwhite
- JoannaVas
- ismember
- P.Dam.
- Χάρις
- penelopenick
- rosemary
- Steliosgkougkou
- the purge
- AnnaRd
- Signor Positivo
- onion
- cinnamongirl
- mister
- thenutritionist
- angies
- sophia<3
- Peter Pan13
- angeloskar
- Georgek7
- tapeinoxamomilaki
- Ιωάννης1234
- Praxis
- Mariahj
- Τρελας123
- Sherlockina
- Παναρας
- DimitrisGk
- Ελεν
- giannhs2001
- Idontknoww
- anakiriak@yahoo
- mpapa
- BlackBetty97
- ager
- kost28
- Eirinakiii8
- Cat lady
- Marple
- χημεια4λαιφ
- Apocalypse
- Valeris
- Vask
- Ioanna98
- ougka pougka
- GeorgePap2003
- Johanna Mark
- bruh_234
- augustine
- alpha.kappa
- Hermione granger
- constansn
- emilyfan85
- 2005
- George.S
- Dion G.
- SlimShady
- Corn90
- Meow
- Phys39
- Nick0007
- Nikoletaant
- Ameliak
- beckyy
- Rina
- Athens2002
- Eleni:
- Specon
- elenaaa
- Δημοσιοκαφρος-γραφος
- Mariaathens
- panosveki
- Superhuman
- GStef
- Gewrgia!
- papa2g
- jYanniss
- Σωτηρία
- antonis97
- Georgekk
- Theodora03
- vetas
- _Aggelos123
- Κώστας 7708
- Alexandros973
- Cortes
- Katerinaki13
- Jimmy20
- igeorgeoikonomo
- KaterinaL
- thecrazycretan
- alexandra_
- StavMed
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.