Αγγελος Κοκ
Τιμώμενο Μέλος
το πιο σωστο και εμπεριστατωμένο σχολιο πανω στα μαθηματικα κατευθυνσης,ευγε φιλε.Αυτο για να γνωριζουμε οτι απο εδω και περα τα μαθηματικα που θα μπαινουν τα επομενα χρονια θα εχουν σκοπο να αιφνιδιασουν του μαθητες
Αν και δεν εξεταζαν μεγαλο μερος της υλης παντως ειχαν μια ωραια λογικη.ΠΟΤΕ μην βασιζεσαι στα sos ολα ειναι πιθανα(αναφερομαι και στις 2 χρονιες)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Le Chiffre
Νεοφερμένος
Ο,τι ειναι στο σχολικο ΕΙΝΑΙ αναμενομενο. Μην ακουτε τους φροντιστηριακους που προσπαθουν να τη βγαλουν καθαρη. Και εμενα τις ιδιες ανοησιες μου ελεγαν, "δεν ειναι στο επιπεδο των εξετασεων το σχολικο"..απλα λες ο,τι να ναι,ετσι πιστευω,και τις δυο χρονιες επελεξαν συνειδητα οι θεματοδοτες να βαλουν θεματα αιφνιδιασμου,θεματα εμπνευσμενα απο τα πιο ακραιες ασκησεις του σχολικου,απεφυγαν τα κλασικα ερωτηματα και εκαναν καθε δυνατη προσπαθεια να βαλουν θεματα που να μη κυκλοφορουν στα βοηθηματα
2016
ΘΕΜΑ Β
Β4: γραφικη παρασταση,απλα δεν εμπαινε ποτε μεχρι τοτε,κανενας δεν επεμενε σε αυτο(3 μοναδες)
ΘΕΜΑ Γ
Γ2: ισοτητα τετραγωνων συναρτησεων,παρμενο απο μια επαναληπτικη ασκηση του σχολικου,χωρις κανενα σκαλοπατι λυσης,οπως δινοταν η ακηση του σχολικου,απο τα θεματα των πανελληνιων που σχεδον ολοι δεν ειχαν κανει ποτε παρομοιο στο φροντιστηριο και στο σχολειο,εβαλαν μια ξεχασμενη ασκηση του σχολικου σχετικη με ποσοδεικτες που δεν εχουν κανει ποτε οι μαθητες στο σχολειο(στο οριο της υλης) ,πιστευω οτι αυτο το ερωτημα περισσοτερο απο ολα τα αλλα φανερωνει την προθεση τους να βαλουν θεματα που τα βλεπει ο υποψηφιος πρωτη φορα (8 μοναδες επιανε)
Γ4 : χρηση μιας ξεχασμενης τριγωνομετρικης ταυτοτητας του σχολικου,(|ημx| <=|x|,xeR,η ισοτητα ισχυει μονο για x=0)(9 μοναδες επιανε)
2017
ΘΕΜΑ Α
Α2β : αντιπαραδειγμα για αιτιολογηση προτασης που αλλες χρονιες επεφτε Σ/Λ, τι πιο αναμενομενο απο το να περιμενουν να γραψεις το 1/4 της σελιδας 99 του σχολικου για το θεμα της θεωριας,οποιαδηποτε αλλη αιτιολογηση εκτος της χρησης συναρτησης που λειτουργει ως αντιπαραδειγμα βαθμολογειται με 0.(3 μοναδες επιανε)
ΘΕΜΑ Γ
Γ1: θεμα για αποδειξη δυο ακριβως εφαπτομενων απο σημειο,δε το λες και κλασικο (επιανε 8 μοναδες)
Γ2: ποσο συχνο για θεμα πανελληνιων το σχημα να ειναι το κεντρο της λυσης(6 μοναδες)
ΘΕΜΑ Δ
Δ1:προκυπτει η μελετη του προσημου του ημx + συνx στο (0,π),ενα παρα πολυ καλο σημειο αν η τριγωνομετρια ηταν κεφαλαιο της υλης της Γ,πιστευω οτι οι μαθητες της θετικης κατι εκαναν λογω της φυσικης με το τριγωνομετρικο κυκλο,αν και δε νομιζω οτι περιμενε κανενας μαθητης της θετικης να χρησιμοποιησει το τριγωνομετρικο κυκλο και στα μαθηματικα ,τωρα για τους αλλους μισους απλα τους εβγαλαν εκτος θεματος απο το πρωτο ερωτημα του(επιανε 5 μοναδες)
Γενικα,ακομα και η κατανομη των μοναδων στα ερωτηματα του θεματος κανει ξεκαθαρη την επιλογη τους
να φτιαξουν το πρωτοτυπο διαγωνισμα, στα κλασικα ερωτηματα δινονται ελαχιστες μοναδες σε σχεση με αυτες που δινονται στα πρωτοτυπα,περιεργα ερωτηματα,το 2016 στο θεμα Γ βγαζει ματι αυτο,τα δυο κλασικα ερωτηματα(Γ1,Γ3) πιανουν 8 μοναδες συνολικα ενω τα δυο πρωτοτυπα 17 μοναδες.Δεν ειναι τυχαιο που για αρκετους μαθητες το φετινο Δ4 ηταν και το απο τα πιο ευκολα ερωτηματα των Γ,Δ θεματων,απλα ηταν ενα θεμα που δουλευοταν αρκετα μεσα στη χρονια,το θεωρω το πιο τραβηγμενο αλλα απο τα κλασικα τραβηγμενα που κυκλοφορουν στα βοηθηματα και στα φροντιστηριακα φυλλαδια.
Σα τελικο σχολιο πιστευω οτι τα θεματα του 2016 και του 2017 θελουν καλυτερη μαθηματικη αντιληψη απο τα κλασικα θεματα με τις στρωμενες μεθοδολογιες ,απλα ειναι θεματα αντιθετα με τη λογικη των θεματων που κανουν κυριως μεσα στη χρονια οι μαθητες και αυτο το κανει τοσο δυσκολα,αλλο να σου βαλουν θεμα με Βοlzano,ΘΜΤ,αντιπαραγωγιση που στο καθε ενα απο αυτα αφιερωνετε σχολειο και φροντιστηριο τοσα μαθηματα και αλλο να σου βαλουν ενα θεμα με ισοτητα τετραγωνων συναρτησεων που στη καλυτερη περιπτωση να αφιερωσατε 25 λεπτα ολη τη χρονια ....
Τωρα βγηκε οτι του σχολικου ειναι τα δυσκολα και τα περιπλοκα! Για φαντασου!
Αρα τα καλα και τα δικαια θεματα ειναι αυτα που μας μαθαινουν στο φροντιστηριο. Αν μας βαλουν καποια που δε μας ειπαν.. ε δε φταιει ο φροντιστης που δεν ακολουθει το σχολικο βιβλιο! Φταινε οι κακοι θεματοδοτες! ΦΡΟΥΡΑ, ΦΡΟΥΡΑ!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stickerbush
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τυφών
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
δεν ειναι ιδια ολα τα βαθμολογικα κεντρα, υπαρχουν πολλοι ασχετοι που διορθωνουν δυστυχως και μηδενιζουν αυτοματα εναλλακτικους τροπους λυσεων χωρις δευτερη σκεψη,απλα δεχονται ως σωστες μονο τις λυσεις της επιτροπης και τους αντιστοιχους τροπους λυσεων ,καλα για την εκθεση δε λεω τιποτα ,και σας το λεω απο προσωπικη εμπειρια και οχι ετσι .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panathinaikaras
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panathinaikaras
Νεοφερμένος
εγω οταν εδινα το ειχαμε κανει αρκετες φορες και η μοναδικοτητα ριζας ειναι απο τα θεματα που εβλεπες σε καθε διαγωνισμα,και το ολικο μεγιστο προκυπτει με εφαρμογη μονοτονιας και στο Δ2 την εκανες τη μονοτονια,προσδιοριζες το συνολο τιμων(αρα και το max και min ), εεε στο Δ4 το πας ενα βημα παραπερα , και εγω πιστευω οτι ο δε θα το ελυσαν πολλοι γιατι δεν προλαβαν να φτασουν ποτε σε αυτο ....
οχι φιλε μου.μοναδικοτητα μονο με μονοτονια βγαζεις.σε κανενα βοηθημα δε θα βρεις ασκηση με μεγιστο να βγαζεις τη μοναδικοτητα.ηταν το 1% των περιπτωσεων
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελος Κοκ
Τιμώμενο Μέλος
οχι φιλε μου.μοναδικοτητα μονο με μονοτονια βγαζεις.σε κανενα βοηθημα δε θα βρεις ασκηση με μεγιστο να βγαζεις τη μοναδικοτητα.ηταν το 1% των περιπτωσεων
Δεν θα το λεγα.Εχω συναντησει αρκετες ασκησεις που την βγαζεις με ακροτατο την μοναδικοτητα.
Απλα εμμεσα ναι θες και την μονοτονια γιατι μπορει να εμφανιζει 2 φορες ΟΜ η ΟΕ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panathinaikaras
Νεοφερμένος
Δεν θα το λεγα.Εχω συναντησει αρκετες ασκησεις που την βγαζεις με ακροτατο την μοναδικοτητα.
Απλα εμμεσα ναι θες και την μονοτονια γιατι μπορει να εμφανιζει 2 φορες ΟΜ η ΟΕ
δηλαδη τωρα σοβαρα οταν κανεις μετα απο θμτ ,rolle ,εκει τα θεωρηματα και λυνεις ασκησεις δε χρησιμοποιειες μονοτονονια για την μοναδικοτητα μεσω την θεωρησης μιας συναρτησης και να βρεις την παραγωγο.εγω παντως απο οτι θυμαμαι ολα τα φροντιστηρια καναν το προφανες στην προετοιμασια για τις πανελλαδικες.α μου δινεις την ταδε εξισωση πολυ ωραια.τα παω ολα μπροστα θεωρω την συναρτηση μονοτονια και να σου η μοναδικοτητα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελος Κοκ
Τιμώμενο Μέλος
δηλαδη τωρα σοβαρα οταν κανεις μετα απο θμτ ,rolle ,εκει τα θεωρηματα και λυνεις ασκησεις δε χρησιμοποιειες μονοτονονια για την μοναδικοτητα μεσω την θεωρησης μιας συναρτησης και να βρεις την παραγωγο.εγω παντως απο οτι θυμαμαι ολα τα φροντιστηρια καναν το προφανες στην προετοιμασια για τις πανελλαδικες.α μου δινεις την ταδε εξισωση πολυ ωραια.τα παω ολα μπροστα θεωρω την συναρτηση μονοτονια και να σου η μοναδικοτητα.
Κοιταξε γενικα ειναι πολυ outsider δεν διαφωνω.Επιπλεον δεν παω φροντιστηριο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panathinaikaras
Νεοφερμένος
Κοιταξε γενικα ειναι πολυ outsider δεν διαφωνω.Επιπλεον δεν παω φροντιστηριο.
δηλαδη εδοσες φετος πανεληνιες χωρις φροντιστηριο??μπραβο σου αν τα κατεφερες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελος Κοκ
Τιμώμενο Μέλος
δηλαδη εδοσες φετος πανεληνιες χωρις φροντιστηριο??μπραβο σου αν τα κατεφερες.
Ιδιαιτερα εκανα.Απλα τονιζω την διαφορα
Ιδιαιτερα=τα κανω ολα με τον καθηγητη
Φροντιστηριο=κανω τα σημαντικα με τον καθηγητη
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panathinaikaras
Νεοφερμένος
Ιδιαιτερα εκανα.Απλα τονιζω την διαφορα
Ιδιαιτερα=τα κανω ολα με τον καθηγητη
Φροντιστηριο=κανω τα σημαντικα με τον καθηγητη
δεν νομιζω αν στο φροντιστηριο υπαρχουν ατομα που ενδιαφερονται γινονται και εκει πολλες ασκησεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελος Κοκ
Τιμώμενο Μέλος
δεν νομιζω αν στο φροντιστηριο υπαρχουν ατομα που ενδιαφερονται γινονται και εκει πολλες ασκησεις
Δεν λεει κανεις το αντιθετο,απλα κυριως στα φροντιστηρια ασχολουνται με τα "σημαντικα" θεματα.Για τον λογο αυτο και πολλοι φετος τα βρηκανε σκουρα(θετικες σπουδες)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unseen skygge
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 12 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.