[9/6/2017] Mαθηματικά Κατεύθυνσης

[9/6/2017] Mαθηματικά κατεύθυνσης

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 31)
  • Άριστα 18-20

    Ψήφοι: 15 48.4%
  • Πολύ καλά 15-18

    Ψήφοι: 3 9.7%
  • Καλά 12-15

    Ψήφοι: 1 3.2%
  • Μέτρια 10-12

    Ψήφοι: 4 12.9%
  • Όχι καλά 5-10

    Ψήφοι: 6 19.4%
  • Καθόλου καλά 0-5

    Ψήφοι: 2 6.5%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

don_vito

Δραστήριο μέλος

Ο don_vito αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 530 μηνύματα.
Η άχρηστη πληροφορία της ημέρας.
Στο σχολείο μου έχει εντοπιστεί 100αρι. Νιώθω περήφανη και μόνο που κάνουμε παρέα προφανώς. :lol:
Και στο δικο μου
Πριν λιγο το εμαθα και του ειπα ευχαριστω που ειμασταν ιδια ταξη στο φροντ περυσι:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Le Chiffre

Νεοφερμένος

Ο Le Chiffre αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Το μόνο κακό των φετινών θεμάτων ήταν ότι ήταν πάρα πολλά. Μου φαίνεται παράλογο που αρκετοί ήλπιζαν να πέσουν θεωρήματα. Δηλαδή, πιο εύκολο είναι να σου λέει "Βρες 5 λύσεις της εξίσωσης με εκατό συναρτήσεις" απ'το να ζητά ξεκάθαρα εμβαδόν, μονοτονία, κυρτότητα κλπ?
Εγώ λυπάμαι μόνο εκείνους που δε βρήκαν χρόνο να δικαιολογήσουν τις απαντήσεις τους (μόνο το Θέμα Β θέλει σχεδόν μισή ώρα). Όσοι ισχυρίζονται ότι "διάβαζαν όλη τη χρονιά", "ξεσκίστηκαν", "όλα τα βιβλία τα είδαν" και δεν έγραψαν.. Ή λένε ψέματα ή απλά δεν το έχουν με τα μαθηματικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Desmond

Νεοφερμένος

Ο Desmond αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Ευχαριστώ το παιδι που ανεβασε την ενδεικτικη βαθμολογηση.

Τη διαπίστωση που λεει την εκανα. Άρα 98 + .

Καληνύχτα και καλή μας επιτυχία αυριο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
μη θαυμάζετε αυτούς που πήραν 100ρια δεν είναι πιο εξυπνοι απλά ξεκίνησαν την προετοιμασία τους πολύ πιο πριν από σας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dim1234

Νεοφερμένος

Ο Dim1234 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 50 μηνύματα.
μη θαυμάζετε αυτούς που πήραν 100ρια δεν είναι πιο εξυπνοι απλά ξεκίνησαν την προετοιμασία τους πολύ πιο πριν από σας.
και εσυ που το ξερεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Just1n

Νεοφερμένος

Ο Just1n αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 83 μηνύματα.
μη θαυμάζετε αυτούς που πήραν 100ρια δεν είναι πιο εξυπνοι απλά ξεκίνησαν την προετοιμασία τους πολύ πιο πριν από σας.
Δεν ισχύει πάντα εγώ άρχισα το Σεπτέμβριο μαθήματα οι περισσότεροι απτο σχολείο έκαναν προετοιμασία απτο καλοκαίρι, και έγραψα καλύτερα από όλους στο σχολείο ( δεν λέω ότι είμαι έξυπνος μπορεί να βοήθησε το γεγονός ότι μπορώ να διαχειριστω τα συναισθήματα μου έτσι δεν έχω καθόλου άγχος)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jean

Νεοφερμένος

Ο Jean αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 107 μηνύματα.
μπορει απλα να τους ταιριαζαν καλυτερα τα θεματα που επεσαν η να ηταν και σε καλυτερη μερα ...δε λεει και κατι αυτο, για να το κανω πιο κατανοητο σιγουρα καποιος που εγραψε 100 το ειχε με το τριγωνομετρικο κυκλο,τον ειχε δουλεψει σπιτι μεσα στη χρονια...,ασε που οσο δε θελουν μερικοι να το πιστεψουν ειναι και θεμα τυχης γιατι εχεις δυο δρομους στο μυαλο σου για ενα ερωτημα ,μετραει ποιον θα διαλεξεις να δοκιμασεις πρωτο(που στη τυχη το κανεις,δε μπορεις να το προβλεψεις ,δεν ειναι τοσο ευκολο) οταν γραφεις με τοσο μεγαλη πιεση χρονου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,978 μηνύματα.
Koιτάζοντας τα θέματα των Μαθηματικών κάθε εξεταστικής χρονιάς με μια απόσταση από τη διδακτική της μέσης εκπαίδευσης βλέπω ότι δεν προετοιμάζουν για καμία Πανεπιστημιακή εκπαίδευση. Είναι θέματα μόνο και μόνο να συντηρείται το "καθηγητικό" σύστημα με τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα. Λυπάμαι τα παιδιά που εξαναγκάζονται σε τέτοιου είδους Μαθηματική εκπαίδευση χωρίς εναλλακτικές για τα Μαθηματικά όπως θα έπρεπε να διδάσκονται.

Τα Μαθηματικά σαν αντικείμενο απέχουν τελείως από τη λογική επίλυσης κάποιων ασκήσεων με συναρτήσεις ή ολοκληρωμάτων ή από την απομνημόνευση μιας θεωρίας για να απαντούν με Σ/Λ θέματα με f(A) όταν υπάρχει σαθρό υπόβαθρο στη συνολοθεωρητική μελέτη των συναρτήσεων. Λείπει τόση γνώση από βασική άλγεβρα και διδάσκουν λεπτομέρειες της Ανάλυσης με ευκολομάσητο τρόπο, αρκεί να γίνει η καλή πληρωμή του πελάτη. Δηλαδή ο καλός μαθητής θεωρείται εκείνος που σε 15 λεπτά απάντησε το 4ο θέμα με την εξίσωση (Δ4); Αίσχος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Τα Μαθηματικά σαν αντικείμενο απέχουν τελείως από τη λογική επίλυσης κάποιων ασκήσεων με συναρτήσεις ή ολοκληρωμάτων ή από την απομνημόνευση μιας θεωρίας για να απαντούν με Σ/Λ θέματα με f(A) όταν υπάρχει σαθρό υπόβαθρο στη συνολοθεωρητική μελέτη των συναρτήσεων. Λείπει τόση γνώση από βασική άλγεβρα και διδάσκουν λεπτομέρειες της Ανάλυσης με ευκολομάσητο τρόπο, αρκεί να γίνει η καλή πληρωμή του πελάτη. Δηλαδή ο καλός μαθητής θεωρείται εκείνος που σε 15 λεπτά απάντησε το 4ο θέμα με την εξίσωση (Δ4); Αίσχος.

Γιατί, μόνο στα μαθηματικά ισχύει αυτό; Στην φυσική δεν κάνουν το ίδιο; Και νομίζω ότι οι φυσικοί κατείχαν με διαφορά (τουλάχιστον μέχρι την χρονιά που έδωσα εγώ, το 2011), τα πρωτεία των πιο τρελών, τραβηγμένων από τα μαλλιά (για να μην πω άλλη λέξη) θεμάτων. Θυμάμαι τον καθηγητή της φυσικής μου όταν μας έδινε κάποια από αυτά τα θέματα να μας λέει ότι αυτού το πλήρες διαγώνισμα και του πήρε κοντά στο 2ωρο για να το λύσει, τι να περιμένει μετά από το 17χρονο που είναι μες στο άγχος και έχει 3 ώρες; Κομπιουτεράκια είμαστε και ήμασταν όλοι μας στην Γ' λυκείου...

Δεν ξέρω πώς είναι τώρα τα πράγματα, αλλά μέχρι να αλλάξει το σύστημα πιο αξιοπρεπείς από όλους θεωρούσα τους βιολόγους. Αν ήθελαν να σε δυσκολέψουν το έκαναν, ή με κάποια λίγο πιο ψαγμένη άσκηση ή με εκτεταμένη αιτιολόγηση σε κάτι βατό. Αλλά δεν έψαχναν τον επόμενο νικητή της μαθηματικής Ολυμπιάδας ούτε έκαναν εξωπραγματική άσκηση (ακόμα έχω εφιάλτες με το Δ θέμα της φυσικής του 2011, και ας το έλυσα τελικά σωστά).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,978 μηνύματα.
Το αξιοκρατικό και λογικό (σύμφωνα με την ανθρώπινη λογική) σύστημα όποιον γράψει καλά αυτές τις ασκήσεις ξεκομμένης θεωρίας που έτυχε να διδάσκεται στην Γ'Λυκείου, τον στέλνει να σπουδάσει ΗΜΜΥ ενώ εκείνον που αδυνατεί να γράψει καλά, τον στέλνει στο Μαθηματικό; Μετά απορούμε γιατί η χώρα είναι αυτή που είναι. Δεν ξέρω προς τα που να φασκελώσω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

undead2033

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο undead2033 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 241 μηνύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Le Chiffre

Νεοφερμένος

Ο Le Chiffre αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Στο σχολικό βιβλίο υπάρχουν ένα σωρό ασκήσεις με ημιτονοειδεις συναρτήσεις (και η ημχ + συνχ).
Η ασκηση με τα εμβαδα ειναι αντιγραφη ασκησης του σχολικού.
Η συναρτηση με τη ριζα (Θεμα Δ) μελεταται σε ασκηση του σχολικου.
Αρα με εξαιρεση το Δ4, εχουμε τα πιο "εντος υλης" θέματα (μαζι με εκεινα του 2016).
Το λογικο θα ηταν να επεφταν πανδυσκολες ασκησεις-γριφοι "Μπαρλα" με θεωρηματα και ολοι να ειχαν παραπονα. Βαζουν ασκησεις του σχολικου με θεμα τη μελετη συναρτησεων και συζηταμε για το αν ειναι εντος ή εκτος υλης!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giovanni_

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Καμια απολυτως σχεση η ασκηση του βιβλιου με το θεμα γ καμια σχεση ως προς τα ζητουμενα την δυσκολια κλπ.Οσον αφορα το θεμα Δ πολλη βαβουρα και κακο για το τπτ και γενικοτερα τα θεματα αν και μοιαζουν με του σχολικου βιβλιου ειναι πολυ πιεστικα ως προς το χρονο και εχουν συνεχεια τα ιδια ζητουμενα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Le Chiffre

Νεοφερμένος

Ο Le Chiffre αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Καμια απολυτως σχεση η ασκηση του βιβλιου με το θεμα γ καμια σχεση ως προς τα ζητουμενα την δυσκολια κλπ.Οσον αφορα το θεμα Δ πολλη βαβουρα και κακο για το τπτ και γενικοτερα τα θεματα αν και μοιαζουν με του σχολικου βιβλιου ειναι πολυ πιεστικα ως προς το χρονο και εχουν συνεχεια τα ιδια ζητουμενα
Συμφωνω για το θεμα το χρονου. Ζητουν και γ.π. δυο φορες. Μαλλον ρομποτ επέλεξαν τα θεματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giovanni_

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
γπ θα πει;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jean

Νεοφερμένος

Ο Jean αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 107 μηνύματα.

Giovanni_

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
ναι γραφικη παρασταση ειδικα στο γ εμενα με παραξενεψε γτ δεν ειχα κανει ασκησεις οπου να παιρνεις ολα τα δεδομενα απο τις γραφικες παραστασεις.Ο μονος λογος που εκανα ειναι για να υπολογισω καποιο εμβαδο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μετά απορούμε γιατί η χώρα είναι αυτή που είναι. Δεν ξέρω προς τα που να φασκελώσω.

Νότια!!!:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jean

Νεοφερμένος

Ο Jean αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 107 μηνύματα.
Στο σχολικό βιβλίο υπάρχουν ένα σωρό ασκήσεις με ημιτονοειδεις συναρτήσεις (και η ημχ + συνχ).
Η ασκηση με τα εμβαδα ειναι αντιγραφη ασκησης του σχολικού.
Η συναρτηση με τη ριζα (Θεμα Δ) μελεταται σε ασκηση του σχολικου.
Αρα με εξαιρεση το Δ4, εχουμε τα πιο "εντος υλης" θέματα (μαζι με εκεινα του 2016).
Το λογικο θα ηταν να επεφταν πανδυσκολες ασκησεις-γριφοι "Μπαρλα" με θεωρηματα και ολοι να ειχαν παραπονα. Βαζουν ασκησεις του σχολικου με θεμα τη μελετη συναρτησεων και συζηταμε για το αν ειναι εντος ή εκτος υλης!
απλα λες ο,τι να ναι,ετσι πιστευω,και τις δυο χρονιες επελεξαν συνειδητα οι θεματοδοτες να βαλουν θεματα αιφνιδιασμου,θεματα εμπνευσμενα απο τα πιο ακραιες ασκησεις του σχολικου,απεφυγαν τα κλασικα ερωτηματα και εκαναν καθε δυνατη προσπαθεια να βαλουν θεματα που να μη κυκλοφορουν στα βοηθηματα

2016

ΘΕΜΑ Β
Β4: γραφικη παρασταση,απλα δεν εμπαινε ποτε μεχρι τοτε,κανενας δεν επεμενε σε αυτο(3 μοναδες)
ΘΕΜΑ Γ
Γ2: ισοτητα τετραγωνων συναρτησεων,παρμενο απο μια επαναληπτικη ασκηση του σχολικου,χωρις κανενα σκαλοπατι λυσης,οπως δινοταν η ακηση του σχολικου,απο τα θεματα των πανελληνιων που σχεδον ολοι δεν ειχαν κανει ποτε παρομοιο στο φροντιστηριο και στο σχολειο,εβαλαν μια ξεχασμενη ασκηση του σχολικου σχετικη με ποσοδεικτες που δεν εχουν κανει ποτε οι μαθητες στο σχολειο(στο οριο της υλης) ,πιστευω οτι αυτο το ερωτημα περισσοτερο απο ολα τα αλλα φανερωνει την προθεση τους να βαλουν θεματα που τα βλεπει ο υποψηφιος πρωτη φορα (8 μοναδες επιανε)
Γ4 : χρηση μιας ξεχασμενης τριγωνομετρικης ταυτοτητας του σχολικου,(|ημx| <=|x|,xeR,η ισοτητα ισχυει μονο για x=0)(9 μοναδες επιανε)

2017
ΘΕΜΑ Α
Α2β : αντιπαραδειγμα για αιτιολογηση προτασης που αλλες χρονιες επεφτε Σ/Λ, τι πιο αναμενομενο απο το να περιμενουν να γραψεις το 1/4 της σελιδας 99 του σχολικου για το θεμα της θεωριας,οποιαδηποτε αλλη αιτιολογηση εκτος της χρησης συναρτησης που λειτουργει ως αντιπαραδειγμα βαθμολογειται με 0.(3 μοναδες επιανε)
ΘΕΜΑ Γ

Γ1: θεμα για αποδειξη δυο ακριβως εφαπτομενων απο σημειο,δε το λες και κλασικο (επιανε 8 μοναδες)
Γ2: ποσο συχνο για θεμα πανελληνιων το σχημα να ειναι το κεντρο της λυσης(6 μοναδες)

ΘΕΜΑ Δ
Δ1:προκυπτει η μελετη του προσημου του ημx + συνx στο (0,π),ενα παρα πολυ καλο σημειο αν η τριγωνομετρια ηταν κεφαλαιο της υλης της Γ,πιστευω οτι οι μαθητες της θετικης κατι εκαναν λογω της φυσικης με το τριγωνομετρικο κυκλο,αν και δε νομιζω οτι περιμενε κανενας μαθητης της θετικης να χρησιμοποιησει το τριγωνομετρικο κυκλο και στα μαθηματικα ,τωρα για τους αλλους μισους απλα τους εβγαλαν εκτος θεματος απο το πρωτο ερωτημα του(επιανε 5 μοναδες)

Γενικα,ακομα και η κατανομη των μοναδων στα ερωτηματα του θεματος κανει ξεκαθαρη την επιλογη τους
να φτιαξουν το πρωτοτυπο διαγωνισμα, στα κλασικα ερωτηματα δινονται ελαχιστες μοναδες σε σχεση με αυτες που δινονται στα πρωτοτυπα,περιεργα ερωτηματα,το 2016 στο θεμα Γ βγαζει ματι αυτο,τα δυο κλασικα ερωτηματα(Γ1,Γ3) πιανουν 8 μοναδες συνολικα ενω τα δυο πρωτοτυπα 17 μοναδες.Δεν ειναι τυχαιο που για αρκετους μαθητες το φετινο Δ4 ηταν και το απο τα πιο ευκολα ερωτηματα των Γ,Δ θεματων,απλα ηταν ενα θεμα
που δουλευοταν αρκετα μεσα στη χρονια,το θεωρω το πιο τραβηγμενο αλλα απο τα κλασικα τραβηγμενα που κυκλοφορουν στα βοηθηματα και στα φροντιστηριακα φυλλαδια.
Σα τελικο σχολιο πιστευω οτι τα θεματα του 2016 και του 2017 θελουν καλυτερη μαθηματικη αντιληψη απο τα κλασικα θεματα με τις στρωμενες μεθοδολογιες ,απλα ειναι θεματα αντιθετα με τη λογικη των θεματων που κανουν κυριως μεσα στη χρονια οι μαθητες και αυτο το κανει τοσο δυσκολα,αλλο να σου βαλουν θεμα με Βοlzano,ΘΜΤ,αντιπαραγωγιση που στο καθε ενα απο αυτα αφιερωνετε σχολειο και φροντιστηριο τοσα μαθηματα και αλλο να σου βαλουν ενα θεμα με ισοτητα τετραγωνων συναρτησεων που στη καλυτερη περιπτωση να αφιερωσατε 25 λεπτα ολη τη χρονια ....

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Giovanni_

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
απλα λες ο,τι να ναι,ετσι πιστευω,και τις δυο χρονιες επελεξαν συνειδητα οι θεματοδοτες να βαλουν θεματα αιφνιδιασμου,θεματα εμπνευσμενα απο τα πιο ακραιες ασκησεις του σχολικου,απεφυγαν τα κλασικα ερωτηματα και εκαναν καθε δυνατη προσπαθεια να βαλουν θεματα που να μη κυκλοφορουν στα βοηθηματα
2016
ΘΕΜΑ Β
Β4: γραφικη παρασταση,απλα δεν εμπαινε ποτε μεχρι τοτε,κανενας δεν επεμενε σε αυτο(3 μοναδες)
ΘΕΜΑ Γ
Γ2: ισοτητα τετραγωνων συναρτησεων,παρμενο απο μια επαναληπτικη ασκηση του σχολικου,χωρις κανενα σκαλοπατι λυσης,οπως δινοταν η ακηση του σχολικου,απο τα θεματα των πανελληνιων που σχεδον ολοι δεν ειχαν κανει ποτε παρομοιο στο φροντιστηριο και στο σχολειο,εβαλαν μια ξεχασμενη ασκηση του σχολικου σχετικη με ποσοδεικτες που δεν εχουν κανει ποτε οι μαθητες στο σχολειο(στο οριο της υλης) ,πιστευω οτι αυτο το ερωτημα περισσοτερο απο ολα τα αλλα φανερωνει την προθεση τους να βαλουν θεματα που τα βλεπει ο υποψηφιος πρωτη φορα (8 μοναδες επιανε)
Γ4 : χρηση μιας ξεχασμενης τριγωνομετρικης ταυτοτητας του σχολικου,(|ημx| <=|x|,xeR,η ισοτητα ισχυει μονο για x=0)(9 μοναδες επιανε)
2017
ΘΕΜΑ Α
Α2β : αντιπαραδειγμα για αιτιολογηση προτασης που αλλες χρονιες επεφτε Σ/Λ, τι πιο αναμενομενο απο το να περιμενουν να γραψεις το 1/4 της σελιδας 99 του σχολικου για το θεμα της θεωριας,οποιαδηποτα αλλη αιτιολογηση εκτος της χρησης συναρτησης που λειτουργει ως αντιπαραδειγμα βαθμολογειται με 0.(3 μοναδες επιανε)
ΘΕΜΑ Γ

Γ1: θεμα για αποδειξη δυο ακριβως εφαπτομενων απο σημειο,δε το λες και κλασικο (επιανε 8 μοναδες)
Γ2: ποσο συχνο για θεμα πανελληνιων το σχημα να ειναι το κεντρο της λυσης(6 μοναδες)

ΘΕΜΑ Δ
Δ1:προκυπτει η μελετη του προσημου του ημx + συνx στο (0,π),ενα παρα πολυ καλο σημειο αν η τριγωνομετρια ηταν κεφαλαιο της υλης της Γ,πιστευω οτι οι μαθητες της θετικης κατι εκαναν λογω της φυσικης με το τριγωνομετρικο κυκλο,αν και δε νομιζω οτι περιμενε κανενας μαθητης της θετικης να χρησιμοποιησει το τριγωνομετρικο κυκλο και στα μαθηματικα ,τωρα για τους αλλους μισους απλα τους εβγαλαν εκτος θεματος απο το πρωτο ερωτημα του(επιανε 5 μοναδες)


Γενικα,ακομα και η κατανομη των μοναδων στα ερωτηματα του θεματος κανει ξεκαθαρη την επιλογη τους
να φτιαξουν το πρωτοτυπο διαγωνισμα, στα κλασικα ερωτηματα δινονται ελαχιστες μοναδες σε σχεση με αυτες που δινονται στα πρωτοτυπα,περιεργα ερωτηματα,το 2016 στο θεμα Γ βγαζει ματι αυτο,τα δυο κλασικα ερωτηματα(Γ1,Γ3) πιανουν 8 μοναδες συνολικα ενω τα δυο πρωτοτυπα 17 μοναδες.Δεν ειναι τυχαιο που για αρκετους μαθητες το φετινο Δ4 ηταν και το απο τα πιο ευκολα ερωτηματα των Γ,Δ θεματων,απλα ηταν ενα θεμα
που σαν δουλευοταν αρκετα μεσα στη χρονια,το θεωρω το πιο τραβηγμενο αλλα απο τα κλασικα τραβηγμενα που κυκλοφορουν στα βοηθηματα και στα φροντιστηριακα φυλλαδια.
Σα τελικο σχολιο πιστευω οτι τα θεματα του 2016 και του 2017 θελουν καλυτερη μαθηματικη αντιληψη απο τα κλασικα θεματα με τις στρωμενες μεθοδολογιες ,απλα ειναι θεματα αντιθετα με τη λογικη των θεματων που κανουν κυριως στη χρονια οι μαθητες και αυτο το κανει τοσο δυσκολα,αλλο να σου βαλουν θεμα με Βοlzano,ΘΜΤ,αντιπαραγωγιση που στο καθε ενα απο αυτα αφιερωνετε σχολειο και φροντιστηριο τοσα μαθηματα και αλλο να σου βαλουν ενα θεμα με ισοτητα τετραγωνων συναρτησεων που στη καλυτερη περιπτωση να αφιερωσατε 25 λεπτα ολη τη χρονια ....


το πιο σωστο και εμπεριστατωμένο σχολιο πανω στα μαθηματικα κατευθυνσης,ευγε φιλε.Αυτο για να γνωριζουμε οτι απο εδω και περα τα μαθηματικα που θα μπαινουν τα επομενα χρονια θα εχουν σκοπο να αιφνιδιασουν του μαθητες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top