don_vito
Δραστήριο μέλος
Και στο δικο μουΗ άχρηστη πληροφορία της ημέρας.
Στο σχολείο μου έχει εντοπιστεί 100αρι. Νιώθω περήφανη και μόνο που κάνουμε παρέα προφανώς.
Πριν λιγο το εμαθα και του ειπα ευχαριστω που ειμασταν ιδια ταξη στο φροντ περυσι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Le Chiffre
Νεοφερμένος
Εγώ λυπάμαι μόνο εκείνους που δε βρήκαν χρόνο να δικαιολογήσουν τις απαντήσεις τους (μόνο το Θέμα Β θέλει σχεδόν μισή ώρα). Όσοι ισχυρίζονται ότι "διάβαζαν όλη τη χρονιά", "ξεσκίστηκαν", "όλα τα βιβλία τα είδαν" και δεν έγραψαν.. Ή λένε ψέματα ή απλά δεν το έχουν με τα μαθηματικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Desmond
Νεοφερμένος
Τη διαπίστωση που λεει την εκανα. Άρα 98 + .
Καληνύχτα και καλή μας επιτυχία αυριο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dim1234
Νεοφερμένος
και εσυ που το ξερειςμη θαυμάζετε αυτούς που πήραν 100ρια δεν είναι πιο εξυπνοι απλά ξεκίνησαν την προετοιμασία τους πολύ πιο πριν από σας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Just1n
Νεοφερμένος
Δεν ισχύει πάντα εγώ άρχισα το Σεπτέμβριο μαθήματα οι περισσότεροι απτο σχολείο έκαναν προετοιμασία απτο καλοκαίρι, και έγραψα καλύτερα από όλους στο σχολείο ( δεν λέω ότι είμαι έξυπνος μπορεί να βοήθησε το γεγονός ότι μπορώ να διαχειριστω τα συναισθήματα μου έτσι δεν έχω καθόλου άγχος)μη θαυμάζετε αυτούς που πήραν 100ρια δεν είναι πιο εξυπνοι απλά ξεκίνησαν την προετοιμασία τους πολύ πιο πριν από σας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Τα Μαθηματικά σαν αντικείμενο απέχουν τελείως από τη λογική επίλυσης κάποιων ασκήσεων με συναρτήσεις ή ολοκληρωμάτων ή από την απομνημόνευση μιας θεωρίας για να απαντούν με Σ/Λ θέματα με f(A) όταν υπάρχει σαθρό υπόβαθρο στη συνολοθεωρητική μελέτη των συναρτήσεων. Λείπει τόση γνώση από βασική άλγεβρα και διδάσκουν λεπτομέρειες της Ανάλυσης με ευκολομάσητο τρόπο, αρκεί να γίνει η καλή πληρωμή του πελάτη. Δηλαδή ο καλός μαθητής θεωρείται εκείνος που σε 15 λεπτά απάντησε το 4ο θέμα με την εξίσωση (Δ4); Αίσχος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ερινύς
Τιμώμενο Μέλος
Τα Μαθηματικά σαν αντικείμενο απέχουν τελείως από τη λογική επίλυσης κάποιων ασκήσεων με συναρτήσεις ή ολοκληρωμάτων ή από την απομνημόνευση μιας θεωρίας για να απαντούν με Σ/Λ θέματα με f(A) όταν υπάρχει σαθρό υπόβαθρο στη συνολοθεωρητική μελέτη των συναρτήσεων. Λείπει τόση γνώση από βασική άλγεβρα και διδάσκουν λεπτομέρειες της Ανάλυσης με ευκολομάσητο τρόπο, αρκεί να γίνει η καλή πληρωμή του πελάτη. Δηλαδή ο καλός μαθητής θεωρείται εκείνος που σε 15 λεπτά απάντησε το 4ο θέμα με την εξίσωση (Δ4); Αίσχος.
Γιατί, μόνο στα μαθηματικά ισχύει αυτό; Στην φυσική δεν κάνουν το ίδιο; Και νομίζω ότι οι φυσικοί κατείχαν με διαφορά (τουλάχιστον μέχρι την χρονιά που έδωσα εγώ, το 2011), τα πρωτεία των πιο τρελών, τραβηγμένων από τα μαλλιά (για να μην πω άλλη λέξη) θεμάτων. Θυμάμαι τον καθηγητή της φυσικής μου όταν μας έδινε κάποια από αυτά τα θέματα να μας λέει ότι αυτού το πλήρες διαγώνισμα και του πήρε κοντά στο 2ωρο για να το λύσει, τι να περιμένει μετά από το 17χρονο που είναι μες στο άγχος και έχει 3 ώρες; Κομπιουτεράκια είμαστε και ήμασταν όλοι μας στην Γ' λυκείου...
Δεν ξέρω πώς είναι τώρα τα πράγματα, αλλά μέχρι να αλλάξει το σύστημα πιο αξιοπρεπείς από όλους θεωρούσα τους βιολόγους. Αν ήθελαν να σε δυσκολέψουν το έκαναν, ή με κάποια λίγο πιο ψαγμένη άσκηση ή με εκτεταμένη αιτιολόγηση σε κάτι βατό. Αλλά δεν έψαχναν τον επόμενο νικητή της μαθηματικής Ολυμπιάδας ούτε έκαναν εξωπραγματική άσκηση (ακόμα έχω εφιάλτες με το Δ θέμα της φυσικής του 2011, και ας το έλυσα τελικά σωστά).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
undead2033
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Le Chiffre
Νεοφερμένος
Στο σχολικό βιβλίο υπάρχουν ένα σωρό ασκήσεις με ημιτονοειδεις συναρτήσεις (και η ημχ + συνχ).
Η ασκηση με τα εμβαδα ειναι αντιγραφη ασκησης του σχολικού.
Η συναρτηση με τη ριζα (Θεμα Δ) μελεταται σε ασκηση του σχολικου.
Αρα με εξαιρεση το Δ4, εχουμε τα πιο "εντος υλης" θέματα (μαζι με εκεινα του 2016).
Το λογικο θα ηταν να επεφταν πανδυσκολες ασκησεις-γριφοι "Μπαρλα" με θεωρηματα και ολοι να ειχαν παραπονα. Βαζουν ασκησεις του σχολικου με θεμα τη μελετη συναρτησεων και συζηταμε για το αν ειναι εντος ή εκτος υλης!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giovanni_
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Le Chiffre
Νεοφερμένος
Συμφωνω για το θεμα το χρονου. Ζητουν και γ.π. δυο φορες. Μαλλον ρομποτ επέλεξαν τα θεματα.Καμια απολυτως σχεση η ασκηση του βιβλιου με το θεμα γ καμια σχεση ως προς τα ζητουμενα την δυσκολια κλπ.Οσον αφορα το θεμα Δ πολλη βαβουρα και κακο για το τπτ και γενικοτερα τα θεματα αν και μοιαζουν με του σχολικου βιβλιου ειναι πολυ πιεστικα ως προς το χρονο και εχουν συνεχεια τα ιδια ζητουμενα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giovanni_
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
γραφική παράστασηγπ θα πει;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giovanni_
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης
Μετά απορούμε γιατί η χώρα είναι αυτή που είναι. Δεν ξέρω προς τα που να φασκελώσω.
Νότια!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
απλα λες ο,τι να ναι,ετσι πιστευω,και τις δυο χρονιες επελεξαν συνειδητα οι θεματοδοτες να βαλουν θεματα αιφνιδιασμου,θεματα εμπνευσμενα απο τα πιο ακραιες ασκησεις του σχολικου,απεφυγαν τα κλασικα ερωτηματα και εκαναν καθε δυνατη προσπαθεια να βαλουν θεματα που να μη κυκλοφορουν στα βοηθηματαΣτο σχολικό βιβλίο υπάρχουν ένα σωρό ασκήσεις με ημιτονοειδεις συναρτήσεις (και η ημχ + συνχ).
Η ασκηση με τα εμβαδα ειναι αντιγραφη ασκησης του σχολικού.
Η συναρτηση με τη ριζα (Θεμα Δ) μελεταται σε ασκηση του σχολικου.
Αρα με εξαιρεση το Δ4, εχουμε τα πιο "εντος υλης" θέματα (μαζι με εκεινα του 2016).
Το λογικο θα ηταν να επεφταν πανδυσκολες ασκησεις-γριφοι "Μπαρλα" με θεωρηματα και ολοι να ειχαν παραπονα. Βαζουν ασκησεις του σχολικου με θεμα τη μελετη συναρτησεων και συζηταμε για το αν ειναι εντος ή εκτος υλης!
2016
ΘΕΜΑ Β
Β4: γραφικη παρασταση,απλα δεν εμπαινε ποτε μεχρι τοτε,κανενας δεν επεμενε σε αυτο(3 μοναδες)
ΘΕΜΑ Γ
Γ2: ισοτητα τετραγωνων συναρτησεων,παρμενο απο μια επαναληπτικη ασκηση του σχολικου,χωρις κανενα σκαλοπατι λυσης,οπως δινοταν η ακηση του σχολικου,απο τα θεματα των πανελληνιων που σχεδον ολοι δεν ειχαν κανει ποτε παρομοιο στο φροντιστηριο και στο σχολειο,εβαλαν μια ξεχασμενη ασκηση του σχολικου σχετικη με ποσοδεικτες που δεν εχουν κανει ποτε οι μαθητες στο σχολειο(στο οριο της υλης) ,πιστευω οτι αυτο το ερωτημα περισσοτερο απο ολα τα αλλα φανερωνει την προθεση τους να βαλουν θεματα που τα βλεπει ο υποψηφιος πρωτη φορα (8 μοναδες επιανε)
Γ4 : χρηση μιας ξεχασμενης τριγωνομετρικης ταυτοτητας του σχολικου,(|ημx| <=|x|,xeR,η ισοτητα ισχυει μονο για x=0)(9 μοναδες επιανε)
2017
ΘΕΜΑ Α
Α2β : αντιπαραδειγμα για αιτιολογηση προτασης που αλλες χρονιες επεφτε Σ/Λ, τι πιο αναμενομενο απο το να περιμενουν να γραψεις το 1/4 της σελιδας 99 του σχολικου για το θεμα της θεωριας,οποιαδηποτε αλλη αιτιολογηση εκτος της χρησης συναρτησης που λειτουργει ως αντιπαραδειγμα βαθμολογειται με 0.(3 μοναδες επιανε)
ΘΕΜΑ Γ
Γ1: θεμα για αποδειξη δυο ακριβως εφαπτομενων απο σημειο,δε το λες και κλασικο (επιανε 8 μοναδες)
Γ2: ποσο συχνο για θεμα πανελληνιων το σχημα να ειναι το κεντρο της λυσης(6 μοναδες)
ΘΕΜΑ Δ
Δ1:προκυπτει η μελετη του προσημου του ημx + συνx στο (0,π),ενα παρα πολυ καλο σημειο αν η τριγωνομετρια ηταν κεφαλαιο της υλης της Γ,πιστευω οτι οι μαθητες της θετικης κατι εκαναν λογω της φυσικης με το τριγωνομετρικο κυκλο,αν και δε νομιζω οτι περιμενε κανενας μαθητης της θετικης να χρησιμοποιησει το τριγωνομετρικο κυκλο και στα μαθηματικα ,τωρα για τους αλλους μισους απλα τους εβγαλαν εκτος θεματος απο το πρωτο ερωτημα του(επιανε 5 μοναδες)
Γενικα,ακομα και η κατανομη των μοναδων στα ερωτηματα του θεματος κανει ξεκαθαρη την επιλογη τους
να φτιαξουν το πρωτοτυπο διαγωνισμα, στα κλασικα ερωτηματα δινονται ελαχιστες μοναδες σε σχεση με αυτες που δινονται στα πρωτοτυπα,περιεργα ερωτηματα,το 2016 στο θεμα Γ βγαζει ματι αυτο,τα δυο κλασικα ερωτηματα(Γ1,Γ3) πιανουν 8 μοναδες συνολικα ενω τα δυο πρωτοτυπα 17 μοναδες.Δεν ειναι τυχαιο που για αρκετους μαθητες το φετινο Δ4 ηταν και το απο τα πιο ευκολα ερωτηματα των Γ,Δ θεματων,απλα ηταν ενα θεμα που δουλευοταν αρκετα μεσα στη χρονια,το θεωρω το πιο τραβηγμενο αλλα απο τα κλασικα τραβηγμενα που κυκλοφορουν στα βοηθηματα και στα φροντιστηριακα φυλλαδια.
Σα τελικο σχολιο πιστευω οτι τα θεματα του 2016 και του 2017 θελουν καλυτερη μαθηματικη αντιληψη απο τα κλασικα θεματα με τις στρωμενες μεθοδολογιες ,απλα ειναι θεματα αντιθετα με τη λογικη των θεματων που κανουν κυριως μεσα στη χρονια οι μαθητες και αυτο το κανει τοσο δυσκολα,αλλο να σου βαλουν θεμα με Βοlzano,ΘΜΤ,αντιπαραγωγιση που στο καθε ενα απο αυτα αφιερωνετε σχολειο και φροντιστηριο τοσα μαθηματα και αλλο να σου βαλουν ενα θεμα με ισοτητα τετραγωνων συναρτησεων που στη καλυτερη περιπτωση να αφιερωσατε 25 λεπτα ολη τη χρονια ....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giovanni_
Επισκέπτης
απλα λες ο,τι να ναι,ετσι πιστευω,και τις δυο χρονιες επελεξαν συνειδητα οι θεματοδοτες να βαλουν θεματα αιφνιδιασμου,θεματα εμπνευσμενα απο τα πιο ακραιες ασκησεις του σχολικου,απεφυγαν τα κλασικα ερωτηματα και εκαναν καθε δυνατη προσπαθεια να βαλουν θεματα που να μη κυκλοφορουν στα βοηθηματα
2016
ΘΕΜΑ Β
Β4: γραφικη παρασταση,απλα δεν εμπαινε ποτε μεχρι τοτε,κανενας δεν επεμενε σε αυτο(3 μοναδες)
ΘΕΜΑ Γ
Γ2: ισοτητα τετραγωνων συναρτησεων,παρμενο απο μια επαναληπτικη ασκηση του σχολικου,χωρις κανενα σκαλοπατι λυσης,οπως δινοταν η ακηση του σχολικου,απο τα θεματα των πανελληνιων που σχεδον ολοι δεν ειχαν κανει ποτε παρομοιο στο φροντιστηριο και στο σχολειο,εβαλαν μια ξεχασμενη ασκηση του σχολικου σχετικη με ποσοδεικτες που δεν εχουν κανει ποτε οι μαθητες στο σχολειο(στο οριο της υλης) ,πιστευω οτι αυτο το ερωτημα περισσοτερο απο ολα τα αλλα φανερωνει την προθεση τους να βαλουν θεματα που τα βλεπει ο υποψηφιος πρωτη φορα (8 μοναδες επιανε)
Γ4 : χρηση μιας ξεχασμενης τριγωνομετρικης ταυτοτητας του σχολικου,(|ημx| <=|x|,xeR,η ισοτητα ισχυει μονο για x=0)(9 μοναδες επιανε)
2017
ΘΕΜΑ Α
Α2β : αντιπαραδειγμα για αιτιολογηση προτασης που αλλες χρονιες επεφτε Σ/Λ, τι πιο αναμενομενο απο το να περιμενουν να γραψεις το 1/4 της σελιδας 99 του σχολικου για το θεμα της θεωριας,οποιαδηποτα αλλη αιτιολογηση εκτος της χρησης συναρτησης που λειτουργει ως αντιπαραδειγμα βαθμολογειται με 0.(3 μοναδες επιανε)
ΘΕΜΑ Γ
Γ1: θεμα για αποδειξη δυο ακριβως εφαπτομενων απο σημειο,δε το λες και κλασικο (επιανε 8 μοναδες)
Γ2: ποσο συχνο για θεμα πανελληνιων το σχημα να ειναι το κεντρο της λυσης(6 μοναδες)
ΘΕΜΑ Δ
Δ1:προκυπτει η μελετη του προσημου του ημx + συνx στο (0,π),ενα παρα πολυ καλο σημειο αν η τριγωνομετρια ηταν κεφαλαιο της υλης της Γ,πιστευω οτι οι μαθητες της θετικης κατι εκαναν λογω της φυσικης με το τριγωνομετρικο κυκλο,αν και δε νομιζω οτι περιμενε κανενας μαθητης της θετικης να χρησιμοποιησει το τριγωνομετρικο κυκλο και στα μαθηματικα ,τωρα για τους αλλους μισους απλα τους εβγαλαν εκτος θεματος απο το πρωτο ερωτημα του(επιανε 5 μοναδες)
Γενικα,ακομα και η κατανομη των μοναδων στα ερωτηματα του θεματος κανει ξεκαθαρη την επιλογη τους
να φτιαξουν το πρωτοτυπο διαγωνισμα, στα κλασικα ερωτηματα δινονται ελαχιστες μοναδες σε σχεση με αυτες που δινονται στα πρωτοτυπα,περιεργα ερωτηματα,το 2016 στο θεμα Γ βγαζει ματι αυτο,τα δυο κλασικα ερωτηματα(Γ1,Γ3) πιανουν 8 μοναδες συνολικα ενω τα δυο πρωτοτυπα 17 μοναδες.Δεν ειναι τυχαιο που για αρκετους μαθητες το φετινο Δ4 ηταν και το απο τα πιο ευκολα ερωτηματα των Γ,Δ θεματων,απλα ηταν ενα θεμα που σαν δουλευοταν αρκετα μεσα στη χρονια,το θεωρω το πιο τραβηγμενο αλλα απο τα κλασικα τραβηγμενα που κυκλοφορουν στα βοηθηματα και στα φροντιστηριακα φυλλαδια.
Σα τελικο σχολιο πιστευω οτι τα θεματα του 2016 και του 2017 θελουν καλυτερη μαθηματικη αντιληψη απο τα κλασικα θεματα με τις στρωμενες μεθοδολογιες ,απλα ειναι θεματα αντιθετα με τη λογικη των θεματων που κανουν κυριως στη χρονια οι μαθητες και αυτο το κανει τοσο δυσκολα,αλλο να σου βαλουν θεμα με Βοlzano,ΘΜΤ,αντιπαραγωγιση που στο καθε ενα απο αυτα αφιερωνετε σχολειο και φροντιστηριο τοσα μαθηματα και αλλο να σου βαλουν ενα θεμα με ισοτητα τετραγωνων συναρτησεων που στη καλυτερη περιπτωση να αφιερωσατε 25 λεπτα ολη τη χρονια ....
το πιο σωστο και εμπεριστατωμένο σχολιο πανω στα μαθηματικα κατευθυνσης,ευγε φιλε.Αυτο για να γνωριζουμε οτι απο εδω και περα τα μαθηματικα που θα μπαινουν τα επομενα χρονια θα εχουν σκοπο να αιφνιδιασουν του μαθητες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 12 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.