unπαικτable
Πολύ δραστήριο μέλος
μα αυτο θα εκανες σε οποιονδηποτε αλγοριθμο με Οσο που ηθελες να μετατρεψεις σε διαγραμμα ροης..Δεν ειναι αλλοιωση αυτο. Ετσι γινεται...αν σου λεει
Οσο (ΟΧΙ (i>200))
τοτε στο διαγραμμα θα βαλεις i>200(οπως ειναι και στο θεμα) αρα δεν υπαρχει καποια αλλοιωση στην συνθηκη που λετε...
Οχι απαραιτητα... Συμφωνα απολυτα πως η αρνηση και η καταφαση ειναι ακριβως ισοδυναμες αλλα στο διαγραμμα δεν ελεγε ΑΚΡΙΒΩΣ αυτην. Σε αυτο που καταληγουμε ειναι οτι το θεμα ειχε τα χαλια του τα μαυρα(στην καλυτερη περιπτωση).
Τωρα οσον αφορα το ΘΕΜΑ Γ, προσωπικα πιστευω πως δεν πρεπει να κοπει ολο αν εγινε χρηση πινακα. Πραγματι ειναι λαθος απο αποψη θεωριας(πως ενα εργαστηριακο μαθημα εχει θεωρια, ο θεος και η μανα του το ξερουν), αλλα η οικονομια μνημης ειχε λογο υπαρξης πριν 30 χρονια που οι μνημες ηταν της ταξης των μερικων ΚΒ. Πλεον μιλαμε για GB στους κοινους υπολογιστες.
Σημειωση: Το εκανα χωρις πινακα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
undead2033
Εκκολαπτόμενο μέλος
οπως ακριβως και η οσο i<=200 ειναι ιση με την OXI(i>200).αν παρουν το ενα σωστο,ειναι και το αλλο.
το ιδιο ειναι...
το οσο ειναι 100% σωστο δεν χωραει θεμα
το μεχρις_οτου λειτουργει μεν αλλα δεν ειναι σωστο τους λογους τους ειπαμε ΑΛΛΑ ειναι πολυ πιθανον να το παρουν σωστο και μακαρι δηλαδη...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Silent_Killer
Πολύ δραστήριο μέλος
Εντάξει φιλαράκι,μπορεί να είσαι ιδιοφυία,αστέρι,να θες να ποιάσεις σχολή με 35.000 μόρια αλλά μην λες ότι ήταν εύκολα....(αναφέρομαι σε όποιους υποστηρίζουν ήταν ευκολάκι το σημερινό).
ΠΟΛΥ απαιτητικά θέματα τα σημερινά. Λογικά έχω γράψει στο 90+ ,χωρίς να έχω εντοπίσει μέχρι στιγμής κάποιο λάθος....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jasonosaj
Νεοφερμένος
δεν πιστεύω να επιρρεάσει τα υπολοιπα υποερωτήματα, αν ειναι σωστά σε λογικη ε;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
davidg
Νεοφερμένος
εκανα μη τερατώδη απροσεξία και στο Γ , το κοστος των προιόντων που διάβαζε, ξέχασα να το γραψω: κοστος<-T*A + κοστος
δεν πιστεύω να επιρρεάσει τα υπολοιπα υποερωτήματα, αν ειναι σωστά σε λογικη ε;
ειδικα το συγκεκριμενο,δεν επηρεαζει τιποτα αλλο.μονο στο συγκεκριμενο ερωτημα θα σου κοψουν
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jasonosaj
Νεοφερμένος
θενκ γκαντ!ειδικα το συγκεκριμενο,δεν επηρεαζει τιποτα αλλο.μονο στο συγκεκριμενο ερωτημα θα σου κοψουν
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gianniscfc
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
davidg
Νεοφερμένος
θενκ γκαντ!
ωπα ωπα,ισως καταλαβα λαθος.το λαθος σου ηταν στην μεταβλητη που υπολογιζει το συνολικο ποσο του λογαριασμου?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jasonosaj
Νεοφερμένος
ναι...και τωρα που το βλέπω επιρρεάζει και το Δ2, για το οποίο δεν μπορώ να κανω κατι αφου απλα δέχεται μια λάθος τιμηωπα ωπα,ισως καταλαβα λαθος.το λαθος σου ηταν στην μεταβλητη που υπολογιζει το συνολικο ποσο του λογαριασμου?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
davidg
Νεοφερμένος
ναι...και τωρα που το βλέπω επιρρεάζει και το Δ2, για το οποίο δεν μπορώ να κανω κατι αφου απλα δέχεται μια λάθος τιμη
αυτο θα σου ελεγα τωρα,λαθος παρατηρηση στην αρχη.Ουσιαστικα,δεν επηρεαζει τιποτα απο το υπολοιπο προγραμμα,δεν αλλαζει δηλαδη κατι οσον αφορα τις επομενες εντολες.πιστευω μονο απο το Δ1 θα σου κοψουν φιλε,χωρις να ειμαι και σιγουρος παρολ'αυτα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jasonosaj
Νεοφερμένος
ασεεε φτηνά την γλύτωσα, εγω λιγο που δίαβασα την υποθεση νόμιζα οτι απλα θα εκανα αλγόριθμο για ενα διαφορετικό προιον καθε φορα απο διαφορετικό πελάτηαυτο θα σου ελεγα τωρα,λαθος παρατηρηση στην αρχη.Ουσιαστικα,δεν επηρεαζει τιποτα απο το υπολοιπο προγραμμα,δεν αλλαζει δηλαδη κατι οσον αφορα τις επομενες εντολες.πιστευω μονο απο το Δ1 θα σου κοψουν φιλε,χωρις να ειμαι και σιγουρος παρολ'αυτα
διαβάζοντας τις λύσεις πριν απο λιγο ήμουν " ὉΧΙ ΡΕ ΠΟΥ-"
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikoslarissa
Δραστήριο μέλος
Την ίδια βλακεία έκανα και εγώ.εκανα μη τερατώδη απροσεξία και στο Γ , το κοστος των προιόντων που διάβαζε, ξέχασα να το αρχικοποιήσω, δηλαδη απλα υπολόγιζε τα ξεχωριστά κόστη (: κοστος<-T*A + κοστος)
δεν πιστεύω να επιρρεάσει τα υπολοιπα υποερωτήματα, αν ειναι σωστά σε λογικη ε;
Τι Δ1 και Δ2 γράφετε;Αφού τρίτο θέμα ήταν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PAOAND
Νεοφερμένος
Προκειται για ΞΕΚΑΘΑΡΟ διαγραμμα μεχρις_ότου. Διότι η επαναλαηψη γινεται ΜΕΧΡΙΣ ΟΤΟΥ η συνθηκη γινει αληθης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ας μου εξηγησει καποιος για ποιο λογο στο διαγραμμα δεν μπορουμε να βαλουμε μεχρις_ότου. Προσωπικα μεχρις_οτου εβαλα και στο φροντιστηριο μου ειπαν οτι ειναι σωστο.
Προκειται για ΞΕΚΑΘΑΡΟ διαγραμμα μεχρις_ότου. Διότι η επαναλαηψη γινεται ΜΕΧΡΙΣ ΟΤΟΥ η συνθηκη γινει αληθης
Αγορινα και εγω το ιδιο εκανα και στο φροντιστηριο το ιδιο μου ειπανε,οποτε απλως τους εμπιστευομαστε!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alexl1996
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PAOAND
Νεοφερμένος
θελω να καταληξω οτι προκειται για απροσεξια τους και οχι για παγιδα οποτε δεν θα παρουν λαθος καμια δομη επαναληψης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ενταξει μην τρελαθουμε και ολας ολο δεν το χανεις,απλως δεν βρηκες ποσα ειναι.Το μισο εγω θα στο εδινα ;pΠαιδια εγω στο γ4 θεωρησα οτι μονο για εναν κωδικο θα υπαρξει μεγιστη τιμη και προχωρησα με ευρεση μεγιστου και θεσης του. Δεν μπορεσα να σκεφτω οτι θα μπορουσε να υπαρξουν κι αλλοι κωδικοι με μεγιστη τιμη ανα τεμαχιο... Λογικα θα το χασω ολο το Γ4 ε; Κριμα γιατι ολα τα αλλα πρεπει να ναι αλανθαστα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Όσον αφορά τις ασάφειες, δεν πιστεύω πως υπάρχει κάποια ασάφεια μιλώντας πάντα θεωρητικά, αν δεχθούμε πως οι υποψήφιοι πρέπει να σκέφτονται σαν Προγραμματιστές, όπως όταν γράφουν Μαθηματικά σαν μαθηματικοί κ.ο.κ. Σε περίπτωση που η εκφώνηση δεν ορίζει κάτι διαφορετικό (πχ "δεν απαιτείται έλεγχος εγκυρότητας δεδομένων"), εσύ οφείλεις να εξετάσεις όλες τις λογικά δυνατές περιπτώσεις, ακόμη και τις πιο σπάνιες! Έτσι, κάποια θέματα που διαβάζω σε περίπτωση που είναι περισσότερα απο 1 τα μέγιστα κτλ, σαφώς και πρέπει να γίνει διερεύνηση. Όμως, άποψή μου είναι πως, δεν μπορείς να απαιτείς από ένα μαθητή που πρώτη φορά έρχεται σε επαφή με τον προγραμματισμό τόσο αναλυτική σκέψη και θα έπρεπε να υπάρχει διευκρίνηση για τη μοναδικότητα του μεγίστου κτλ. Από τη στιγμή, όμως, που δεν υπήρχε, το σωστό είναι, αφού υπήρξαν υποψήφιοι που το σκέφθηκαν, να αφαιρεθούν κάποιες -λίγες- μονάδες.
Όσον αφορά το Γ θέμα και το αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί πίνακας, ο πίνακας είναι στατική δομή δεδομένων και πρέπει να γνωρίζει ο μεταφραστής από την αρχή πόσες συνεχόμενες θέσεις θα δεσμεύσει στη μνήμη. Άρα η χρήση πίνακα είναι 100% λάθος. Μάλιστα μπορείτε να θεωρήσετε πως εξέταζε και ένα κομμάτι θεωρίας το συγκεκριμένο ζήτημα!
Τέλος, το διάγραμμα δεν μπορεί να γραφεί αλγοριθμικά με χρήση ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ γιατί παρ'ότι στον συγκεκριμένο αλγόριθμο θα έχει ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα, θεωρητικά οι εντολές εντός του συγκεκριμένου βρόχου εκτελούνται μια φορά μέχρι την συνθήκη τερματισμού, οπότε σε περίπτωση που αρχικά δεν ικανοποιούταν η συνθήκη και δεν έμπαινε καν μέσα στο βρόχο, θα γινόταν πράξεις που δεν θα έπρεπε να γίνουν.
Άποψή μου είναι πως όλα αυτά είναι λεπτομέριες που δε θα έπρεπε να απασχολούν τόσο πολύ τους υποψηφίους, κι αν το έκαναν να γινόταν έτσι ώστε να ξεχωρίζει τον "άριστο" μαθητή. Αλλά από τη στιγμή που τέθηκαν τέτοια ζητήματα, όπως έγραψα, νομίζω πως οι μονάδες πρέπει να κοπούν, καθώς σίγουρα υπάρχουν υποψήφιοι που τα έλυσαν...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
davidg
Νεοφερμένος
Την ίδια βλακεία έκανα και εγώ.
Τι Δ1 και Δ2 γράφετε;Αφού τρίτο θέμα ήταν.
ναι λαθος μου,Γ1 εννοουσα
Λοιπόν, τα θέματα ΔΕΝ ήταν εύκολα. Φέτος εξετάζοταν όσοι γνώριζαν καλά την αλγοριθμική σκέψη και όχι τόσο το συντακτικό, και γι αυτό δεν μπήκε ΓΛΩΣΣΑ (με υποπρογράμματα) στο Δ Θέμα ως συνήθως.
Όσον αφορά τις ασάφειες, δεν πιστεύω πως υπάρχει κάποια ασάφεια μιλώντας πάντα θεωρητικά, αν δεχθούμε πως οι υποψήφιοι πρέπει να σκέφτονται σαν Προγραμματιστές, όπως όταν γράφουν Μαθηματικά σαν μαθηματικοί κ.ο.κ. Σε περίπτωση που η εκφώνηση δεν ορίζει κάτι διαφορετικό (πχ "δεν απαιτείται έλεγχος εγκυρότητας δεδομένων"), εσύ οφείλεις να εξετάσεις όλες τις λογικά δυνατές περιπτώσεις, ακόμη και τις πιο σπάνιες! Έτσι, κάποια θέματα που διαβάζω σε περίπτωση που είναι περισσότερα απο 1 τα μέγιστα κτλ, σαφώς και πρέπει να γίνει διερεύνηση. Όμως, άποψή μου είναι πως, δεν μπορείς να απαιτείς από ένα μαθητή που πρώτη φορά έρχεται σε επαφή με τον προγραμματισμό τόσο αναλυτική σκέψη και θα έπρεπε να υπάρχει διευκρίνηση για τη μοναδικότητα του μεγίστου κτλ. Από τη στιγμή, όμως, που δεν υπήρχε, το σωστό είναι, αφού υπήρξαν υποψήφιοι που το σκέφθηκαν, να αφαιρεθούν κάποιες -λίγες- μονάδες.
Όσον αφορά το Γ θέμα και το αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί πίνακας, ο πίνακας είναι στατική δομή δεδομένων και πρέπει να γνωρίζει ο μεταφραστής από την αρχή πόσες συνεχόμενες θέσεις θα δεσμεύσει στη μνήμη. Άρα η χρήση πίνακα είναι 100% λάθος. Μάλιστα μπορείτε να θεωρήσετε πως εξέταζε και ένα κομμάτι θεωρίας το συγκεκριμένο ζήτημα!
Τέλος, το διάγραμμα δεν μπορεί να γραφεί αλγοριθμικά με χρήση ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ γιατί παρ'ότι στον συγκεκριμένο αλγόριθμο θα έχει ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα, θεωρητικά οι εντολές εντός του συγκεκριμένου βρόχου εκτελούνται μια φορά μέχρι την συνθήκη τερματισμού, οπότε σε περίπτωση που αρχικά δεν ικανοποιούταν η συνθήκη και δεν έμπαινε καν μέσα στο βρόχο, θα γινόταν πράξεις που δεν θα έπρεπε να γίνουν.
Άποψή μου είναι πως όλα αυτά είναι λεπτομέριες που δε θα έπρεπε να απασχολούν τόσο πολύ τους υποψηφίους, κι αν το έκαναν να γινόταν έτσι ώστε να ξεχωρίζει τον "άριστο" μαθητή. Αλλά από τη στιγμή που τέθηκαν τέτοια ζητήματα, όπως έγραψα, νομίζω πως οι μονάδες πρέπει να κοπούν, καθώς σίγουρα υπάρχουν υποψήφιοι που τα έλυσαν...
Συμφωνω,εκτος απο το θεμα με το διαγραμμα ροης..προσωπικα με οσο το εκανα,αλλα και ετσι δεν ειναι εντελως σωστο,αλλαζεις τη συνθηκη.σε καθε περιπτωση την αλλαζεις ομως...τι να σκεφτοντουσαν αυτοι που το εβαλαν
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ας μου πει λιγο καποιος που ξερει.
Στο τριτο θεμα χρησιμοποιησα δυο πινακες αμα θυμαμαι καλα.
Και με χρηση πινακων πιστευω τα εκανα ολα σωστα. (Θεωρωντας οτι το πιο ακριβο προιον ειναι εναι και μοναδικο.)
Δηλαδη υπαρχει περιπτωση να μη παρω το εικοσιπενταρι? Αφου δεν ελεγε πουθενα οτι απαγορευεται η χρηση πινακων.
Και στη τελικη γιατι ολη τη χρονια λυναμε ασκησεις με πινακες για να μη μπορουμε να τα χρησιμοποιουμε? πφφφ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.