Vold
Πολύ δραστήριο μέλος
Οταν ξεκινάει στο ΘΕΜΑ Γ1 στην εκφώνηση και λεει:
Η διαδικασία
ανάγνωσης να σταματά, όταν δοθεί ως κωδικός ο αριθμός 0.
Είναι τύπος εκφώνησης της μορφής "κλιμακωτά"-με την έννοια οτι υπάρχει συγκριμένος και σίγουρος τροπος να το λύσεις, γιατι να ρισκάρεις με κάτι θεωρητικο; -, δηλαδή με το που το βλέπεις ξερεις ενα πράγμα ΟΧΙ ΠΙΝΑΚΑ. Κακά τα ψέματα η βαθμολόγηση θα γίνει με τον τρόπο που επιβάλλεται απο την επιτροπή, άσχετα απο το αν σε ενα θεωρητικό επίπεδο η λύση με πίνακα ήταν σωστη...
Δεν αντιλέγω, και εγώ χωρίς πίνακα το έκανα γιατί αυτό είναι το πιο λογικό σε τέτοιες περιπτώσεις..
Αλλά αν η απάντηση βγαίνει και με πίνακες και αφού δεν λέει να μην χρησιμοποιηθούν δεν καταλαβαίνω γιατί να είναι λάθος...
Εφόσον δεν αναφέρεται κάτι δεν έχει κανείς το δικαίωμα να σου κόψει βαθμό σε σωστή απάντηση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jasonosaj
Νεοφερμένος
πρακτικα εισαι λαθος.Ξεχνα την βαθμολόγηση σου, ο πινακας σαν δομη δεδομένων εχει συγκεκριμενο μεγεθος που ορίζεται κατα την εκτέλεση του προγράμματος.Εστω οτι βαζεις μεγεθος Π[60], και γίνει αλλη μια αγορα, αυτη δεν θα δηλωθει πουθενα γιατι σε πινακα δεν μπορείς να εισάγεις 1 κελι, ειναι στατική δομη. Στα γράφω αυτα για να μην λέμε γενικόλογα του τυπου "ηταν αλγόριθμος, και αφου δεν εχει τμημα δηλώσεων μπορω να χρησημοποιησω πινακα"Κι εγώ με πίνακες το εκανα που ξέρουμε το μέγεθος τους αφού το μέγεθος του πίνακα είναι ένας μετρητής που σταματαει μόλις σταματήσει να αγοράζει. Αν και πίνακας μου χρειάστηκε μόνο στο τελευταίο. Μου είπε ο καθηγητής ότι θα μου κόψουν 4 στα 100 μάλλον γιατί με το να βάλω πίνακα διευκόλυνα τον εαυτό μου εγω δεν έπρεπε . Εγώ πιστεύω ανάλογα τον διορθωτή αφού πρακτικα είναι σωστό. Στο κάτω κάτω ας έβαζαν οδηγία όχι με πίνακες.
Σκεψου οτι έμμεσα αυτοι που το έλυσαν με πινακα το επεξαν εξυπνοι γλυτώνοντας μια δυσκολία του θέματοςΔεν αντιλέγω, και εγώ χωρίς πίνακα το έκανα γιατί αυτό είναι το πιο λογικό σε τέτοιες περιπτώσεις..
Αλλά αν η απάντηση βγαίνει και με πίνακες και αφού δεν λέει να μην χρησιμοποιηθούν δεν καταλαβαίνω γιατί να είναι λάθος...
Εφόσον δεν αναφέρεται κάτι δεν έχει κανείς το δικαίωμα να σου κόψει βαθμό σε σωστή απάντηση.
anywayyyyyy σε 3,5 μερούλες τελειώνουμε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
stefanos...
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Filippos14
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
x4r7s
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ρε παιδιά προφανώς και ήταν δύσκολα τα θέματα αλλά το περσινό 1ο και το περσινό 3ο ήταν πιο δύσκολα.Εγώ δυσκολεύτηκα πολύ όταν τα έλυσα τα περσινά και στο 3ο έκανα λάθος.
Εννοούσα ότι στη φυσική δεν χρειάζεται να μάθεις απ έξω ορισμούς ή αποδείξεις γιατί ότι πέφτει από θεωρία είναι σωστό-λάθος και πολλαπλής.Αρκεί να κάνεις 2-3 καλές αναγνώσεις το βιβλίο.
Εσύ ήσουν πουλάκι μου?
Προσοχή μεγάλη στο βιβλίο κρύβει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ πράγματα που δεν τα χετε καν προσέξει! Μέχρι και τον τελευταίο υπότιτλο σε διάγραμμα χρειάζεται να ξέρεις. Όχι απ' έξω αλλά τι κρύβεται από πίσω!!! Μπορεί να πέσει κουφό ερώτημα που να λύνεται από εκεί! Π.χ. στο κεφάλαιο "Οι Κινήσεις των στερεών σωμάτων" στην εικόνα 4.1 σας έχει απασχολήσει το μήκος της καμπύλης της τροχιάς?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος
Οι πινακες θελουν ακριβη αριθμο πριν την εκτελεση του αλγοριθμου/προγραμματος.ελπιζω να σε καλυψα
Όχι, δεν ισχύει κάτι τέτοιο στους αλγορίθμους ( στα προγράμματα ναι ισχύει).
Εφόσον σε έναν αλγόριθμο δεν δηλώνεις τις μεταβλητές σου δεν υπάρχει θέμα...
Δηλαδή σοβαρά τώρα, όποτε κάνεις αλγόριθμο και χρησιμοποιείς πίνακες ξέρεις πάντα το μέγεθος τους ;
Δεν παίζει αυτό που λες, δεν παίζει !
Σκεψου οτι έμμεσα αυτοι που το έλυσαν με πινακα το επεξαν εξυπνοι γλυτώνοντας μια δυσκολία του θέματος
anywayyyyyy σε 3,5 μερούλες τελειώνουμε
Όχι, δεν συμφωνώ, ποιο πολύ θα δυσκόλεψε να το κάνεις με πίνακες παρά χωρίς.
Φιλικά πάντα παιδιά, τις απόψεις μου εκφράζω όπως κι εσείς.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikoslarissa
Δραστήριο μέλος
Ναι βρε συμφωνω αλλά δεν χρειάζεται να μάθεις κατεβατά ολόκληρα απ έξω όπως στο ΑΟΔΕ στο ΑΕΠΠ ή στη βιολογία.Έχουμε και 3,5 μέρες γι αυτό είπα ότι θα είναι χαλαρά τα πράγματα.Εσύ ήσουν πουλάκι μου?
Προσοχή μεγάλη στο βιβλίο κρύβει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ πράγματα που δεν τα χετε καν προσέξει! Μέχρι και τον τελευταίο υπότιτλο σε διάγραμμα χρειάζεται να ξέρεις. Όχι απ' έξω αλλά τι κρύβεται από πίσω!!! Μπορεί να πέσει κουφό ερώτημα που να λύνεται από εκεί! Π.χ. στο κεφάλαιο "Οι Κινήσεις των στερεών σωμάτων" στην εικόνα 4.1 σας έχει απασχολήσει το μήκος της καμπύλης της τροχιάς?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
davidg
Νεοφερμένος
Όχι, δεν ισχύει κάτι τέτοιο στους αλγορίθμους ( στα προγράμματα ναι ισχύει).
Εφόσον σε έναν αλγόριθμο δεν δηλώνεις τις μεταβλητές σου δεν υπάρχει θέμα...
Δηλαδή σοβαρά τώρα, όποτε κάνεις αλγόριθμο και χρησιμοποιείς πίνακες ξέρεις πάντα το μέγεθος τους ;
Δεν παίζει αυτό που λες, δεν παίζει !
Όχι, δεν συμφωνώ, ποιο πολύ θα δυσκόλεψε να το κάνεις με πίνακες παρά χωρίς.
Φιλικά πάντα παιδιά, τις απόψεις μου εκφράζω όπως κι εσείς.
Φιλε οσον αφορα την πρωτη σου προταση,θα διαφωνησω.Αν και θεωρητικα εμας στο επιπεδο που ειμαστε και χρησιμοποιουμε αλγοριθμο δεν μας νοιαζει το να δηλωσουμε μεγεθος πινακα,πρακτικα ειναι εντελως λαθος.Το πιο απλο παραδειγμα ειναι οι πανελλαδικες του 2010 (αν θυμαμαι καλα) που ο ενας πεταγε το μπαλακι στον αλλον."Βαθμολογηστε κατα βουληση" η οδηγια του υπουργειου για τοτε..οποτε ο,τι και να λεμε,ασκοπο ειναι.Απλα αναμενουμε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος
Ναι βρε συμφωνω αλλά δεν χρειάζεται να μάθεις κατεβατά ολόκληρα απ έξω όπως στο ΑΟΔΕ στο ΑΕΠΠ ή στη βιολογία.Έχουμε και 3,5 μέρες γι αυτό είπα ότι θα είναι χαλαρά τα πράγματα.
Όχι κατεβατά αλλά έχει πολύ θεωρία και αυτό...
Μαθαίνεται σχετικά εύκολα απέξω αλλά το να την πεις με δικά σου λόγια είναι και λίγο ρίσκο μιας και σίγουρα ορισμένες εκφράσεις μας είναι λίγο άγνωστες. Όχι στην σημασία που θέλουν να εκφράσουν αλλά στο να τις εκφράσουμε εμείς με τον δικό μας τρόπο..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alan
Δραστήριο μέλος
Εγω εχω απογοητευτει παντως... θεωρητικα, επειδη θελω πληροφορικη να περασω επρεπε να τα ειχα παει καλα στο αεππ, τουλαχιστον 17-18... και δεν το βλεπω...
Το ότι μπορεί να έγραψες χειρότερα απ'ότι ήθελες,δεν σημαίνει απαραίτητα ότι δεν έχεις τις γνώσεις που απαιτούνταν
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikoslarissa
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alexl1996
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GreekArmy
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Teobak
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikoslarissa
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Άμα στο Β2 βάλουμε >= πόσο κόβουν;
edit: "Χ">"Ψ" αληθής δεν είναι;;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
undead2033
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος
Στο φροντιστήριο μας είπαν ότι και την Μέχρις_ότου θα την πάρουν σωστή. Προσωπικά, πιστεύω το Υπουργείο θα στρίψει νόμισμα. Κάποιοι θα πάρουν ή θα χάσουν 10 μονάδες, όχι γιατί δεν ήξεραν, αλλά γιατί "έτσι".
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
undead2033
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ρε σεις το Α1.5 Δεν έπρεπε να λέει ακριβώς μια για να είναι σωστό; Έχω κάνει λάθος απροσεξίας στο Α3.. Το χειρότερο θέμα Α που έγραψα ποτές...
Άμα στο Β2 βάλουμε >= πόσο κόβουν;
edit: "Χ">"Ψ" αληθής δεν είναι;;;
Ψευδης ειναι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.