Dias
Επιφανές μέλος
Eγω Ιστορια πηρα επειδη μου αρεσει και ηδη τελειωσα την υλη και τα παω μια χαρα...Αν σου αρεσει μη διστασεις!
Δεν μπορώ να πω τι παίζει με την ιστορία γενικής, καθώς δεν την διάβασα ποτέ μου σοβαρά. Όμως, από όσα έχω ακούσει από αυτούς που μέχρι το 2004 την έδιναν υποχρεωτικά μαζί με όλα τα άλλα (9 ή 10 μαθήματα σύνολο) δεν τη θεωρούσαν και το φοβερό μάθημα. Για τη Φυσική γενικής όμως έχω γνώμη, καθώς την έδωσα στις πανελλήνιες. Χωρίς να κοκκινήσω θα πω ότι έγραψα 100 και όσους άλλους ξέρω που την έδωσαν ξεπέρασαν εύκολα το 90. Μάλιστα ξέρω κορίτσι που αποφάσισε το Φεβρουάριο να δώσει Φυσική γενικής και χωρίς φροντιστήριο, αλλά με τη δική μου μόνο (μικρή) βοήθεια χτήπησε 98. Η ύλη είναι πάρα πολύ μικρή και ευχάριστη, δεν χρειάζεται καθόλου παπαγαλία και υπάρχουν συνολικά 5-6 είδη ασκήσεων. Η Φυσική πολεμήθηκε από τα φροντιστήρια, ότι τάχα είναι δύσκολη και απρόβλεπτη, καθώς δεν τους συμφέρουν τα πολλά μαθήματα και τα πολλά τμήματα. Χωρίς να είμαι σίγουρος, υποψιάζομαι ότι ίσως αυτός είναι και ο λόγος που έχει θαφτεί και η ιστορία γενικής, (δεν επιμένω όμως).Κι εγώ σκέφτομαι να πάρω φυσική γεν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Yamcha
Εκκολαπτόμενο μέλος
Καταρχάς τους συμφέρει να δημιουργούνται πολλά τμήματα , αυτο συνεπαγεται περισσοτερα παιδια να τα σκανε.Ακομα,εχεις μαλλον δικιο οσον αναφορα τι γινοταν προηγουμενως αλλα ξερω μετα απο μια χρονια εβαζαν απροβλεπτα και δυσκολα θεματα με αποτελεσμα να πατωσουν οι μαθητες με αποτελεσμα να μειωθει ο αριθμος των επιλεγοντων δραματικα και αυξηθηκε το πληθος αυτων που δινουν βιολογια γιατι βαζουν ευκολα.Η Φυσική πολεμήθηκε από τα φροντιστήρια, ότι τάχα είναι δύσκολη και απρόβλεπτη, καθώς δεν τους συμφέρουν τα πολλά μαθήματα και τα πολλά τμήματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Καταρχάς τους συμφέρει να δημιουργούνται πολλά τμήματα , αυτο συνεπαγεται περισσοτερα παιδια να τα σκανε
Δεν τους συμφέρει γιατί πληρώνουν περισσότερους καθηγητές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Τα περισότερα τμήματα θα γίνονταν με τον ίδιο συνολικό αριθμό μαθητών, οπότε θα χρειάζονταν περισσότερους καθηγητές άρα θα αυξανόταν το κόστος. Απλή αριθμητική.Καταρχάς τους συμφέρει να δημιουργούνται πολλά τμήματα , αυτο συνεπαγεται περισσοτερα παιδια να τα σκανε..
Όσον αφορά. Έλεος! Έχω βαρεθεί να διαβάζω "όσον αναφορά", "ώς αναφορά", "όσο αν αφορά".οσον αναφορα..
Αυτό το έχεις εξακριβώσει ή μήπως απλά είναι φήμη που διαδίδουν αυτοί που έχουν συμφέρον?ξερω μετα απο μια χρονια εβαζαν απροβλεπτα και δυσκολα θεματα με αποτελεσμα να πατωσουν οι μαθητες με αποτελεσμα να μειωθει ο αριθμος των επιλεγοντων δραματικα και αυξηθηκε το πληθος αυτων που δινουν βιολογια γιατι βαζουν ευκολα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwertyuiop
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος
Το τωρινό βιβλίο είναι αίσχοςΗ ιστορία μέχρι το 2005 περίπου είχε ένα πολύ καλό βιβλίο, το οποίο αναίτια αντικαταστάθηκε από μία μπούρδα και μισή, στην οποία ο μέσος όρος είναι γύρω στο 17, τη στιγμή που για βιολογία κλπ ξεπερνάει στους καλούς μαθητές το 18-19.
Ο αδερφός μου με πρήζει να δώσω ιστορία γενικής, πηγαίνοντας από τεχνολογική (να ανοίξω 1ο πεδίο για να πάω Αγγλική φιλολογία που θέλω). Έλα όμως που όταν έδωσε πανελλήνιες αυτός το βιβλίο ήταν διαφορετικό...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ερινύς
Τιμώμενο Μέλος
Το τωρινό βιβλίο είναι αίσχος
Ο αδερφός μου με πρήζει να δώσω ιστορία γενικής, πηγαίνοντας από τεχνολογική (να ανοίξω 1ο πεδίο για να πάω Αγγλική φιλολογία που θέλω). Έλα όμως που όταν έδωσε πανελλήνιες αυτός το βιβλίο ήταν διαφορετικό...
Δηλαδή ΚΑΙ θα έχεις απώλεια 1400 μορίων, ΚΑΙ θα έχεις ως μαθήματα βαρύτητας 2 τελείως απρόβλεπτα μαθήματα (έκθεση+ιστορία)?
Να σε κάψει θέλει?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος
Έλα ντε;Δηλαδή ΚΑΙ θα έχεις απώλεια 1400 μορίων, ΚΑΙ θα έχεις ως μαθήματα βαρύτητας 2 τελείως απρόβλεπτα μαθήματα (έκθεση+ιστορία)?
Να σε κάψει θέλει?
+Στο 1ο πεδίο η έκθεση είναι το πρωτεύον βαρύτητας, όταν μπαίνεις από τις άλλες κατευθύνσεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
timonierhs
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giorgos216
Πολύ δραστήριο μέλος
Ξερει κανεις τι γινεται σε περιπτωση που καποιος ειναι τεχνολογικη κατευθυνση και θελει 5ο και 1ο πεδιο; Θα δωσει για 6ο μαθημα μαθηματικα γεν ή ιστορια γεν;
Θα διαλέξει για ένα από τα 2 πεδία. Προσωπικά, αν δε θες κάποια σχολή του 1ου πεδίου πάρα πολύ, θα πρότεινα να δεις για το 5ο, καθώς δεν θα έχεις την απώλεια μορίων και τα μαθηματικά είναι πιο εύκολα (για να τα μάθεις) από την ιστορία γενικής, ειδικά εφόσον είσαι τεχνολογική.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
ΔΕΝ γίνεται τέτοιος συνδυασμός.Ξερει κανεις τι γινεται σε περιπτωση που καποιος ειναι τεχνολογικη κατευθυνση και θελει 5ο και 1ο πεδιο; Θα δωσει για 6ο μαθημα μαθηματικα γεν ή ιστορια γεν;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
timonierhs
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giorgos216
Πολύ δραστήριο μέλος
Δηλαδη ενας θεωρητικος μπορει να επιλεξει 1ο πεδιο και 5ο χωρις καν απωλεια μοριων, ενω 1 τεχνολογικος δεν μπορει να επιλεξει 1ο αν εχει επιλεξει και 5ο; Μαλιστα...
Φυσικά. Διότι ο θεωρητικός έχει εξ'αρχής το 1ο πεδίο, ενώ στο 5ο πεδίο μπορούν να έχουν όλες οι κατευθύνσεις ίση πρόσβαση, χωρίς απώλεια μορίων, επιλέγοντας 2 μαθήματα (Μαθηματικά γεν. - Α.Ο.Θ.). Ο τεχνολογικός έχει ήδη πρόσβαση σε 2 πεδία (2ο - 4ο), και έχει τη δυνατότητα να επιλέξει 1 ακόμα με τα μαθήματα επιλογής αν θέλει (συνήθως 5ο).
Φαίνεται πως αισθάνεσαι αδικημένος από αυτό το σύστημα (αν καταλαβαίνω καλά το ύφος σου), ενώ στην πραγματικότητα το σύστημα με τα πεδία αδικεί βασικά τους θεωρητικούς, αφού έχουν πρόσβαση σε 1-2 πεδία και όχι 2-3 (τεχνολογικοί) ή 3-4 (θετικοί).
Και, εξ'άλλου, δεν υπήρχε λόγος κάποιος να επιλέξει τεχνολογική αφού δεν τον ενδιαφέρουν τα 2 βασικά πεδία της κατεύθυνσης (2ο - 4ο), και ήθελε το πεδίο άλλης κατεύθυνσης (1ο) μαζί με ένα γενικό (5ο).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
timonierhs
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giorgos216
Πολύ δραστήριο μέλος
Οντως, κατα τη γνωμη μου ειναι αδικο το συστημα. Αν πχ εγω ηθελα πρωτιστως δυσκολες οικονομικες σχολες απ το 5ο και 1-2 σχολες απ το 1ο δεν θα πηγαινα θεωρητικη κατευθυνση, δινοντας ασχετα μαθηματα, αλλα προφανως τεχνολογικη χανοντας ομως αυτοματα το 1ο πεδιο...
Εφόσον διάλεξες κατεύθυνση με μαθηματικά, φυσική, πληροφορική, οικονομία κλπ., δε νομίζω ότι χρειάζεται να κοιτάς θεωρητικές-ανθρωπιστικές σχολές. Αν ήθελες τόσο πολύ, θα επέλεγες θεωρητική. Συνεπώς, κατά τη γνώμη μου, καλό είναι να κοιτάς για 5ο πεδίο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Είμαι τεχνολογική κατεύθυνση και πήρα μάθημα ελεύθερης επιλογής γενικής παιδιάς την βιολογία,
Μπορώ να δηλώσω σχολή στο 1 επιστημονικό πεδίο?
Σύμφωνα με αυτή τη σελίδα δεν μπορώ… ή δεν έχω καταλάβει?
https://edu.klimaka.gr/anakoinoseis-...ies-ejetazomena-mathimata-ana-kateyuynsh.html
Ευχαριστώ!
Σημείωση : Τα μηνύματα 876-891 προήλθαν από νήμα με παρόμοιο θέμα με το παρόν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Με λίγα λόγια, μπορείς να το δηλώσεις, αλλά χάνεις μόρια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
(+) Ότι η Ιστορία Γενικής Παιδείας είναι δύσκολο μάθημα, με πάρα πολύ μεγάλη αποτυχία κάθε χρονιά! Προσεξέ την!
@Sourotiri : Η βιολογία γενικής παιδείας σου ανοίγει το 3ο πεδίο, η ιστορία γενικής παιδείας σου ανοίγει το 1ο πεδίο!
Επίσης, ο συντελεστής της ιστορίας γ.π είναι 0,4 και όχι μηδέν!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Σαφώς και πρέπει να πάρει ως μάθημα επιλογής την Ιστορία Γενικής Παιδείας για να ανοίξει από τεχνολογική κατεύθυνση το πρώτο πεδίο!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.