Giorgos216
Πολύ δραστήριο μέλος
Δεν νομιζω οτι εχω κανει κατι λαθος γιατι το αθροισμα του πληθους μου εβγαινε 40 και το αθροισμα των σχετικων συχνοτητων μου εβγαινε 1...ποσο πιστεβεις οτι μπορει να μας κοψουν στην μεση τιμη???
Τα ίδια σε αυτά. Νομίζω όμως ότι αν δεις τον πίνακα στις λύσεις που έχουν ανεβάσει τα παιδιά στην πρώτη σελίδα του θέματος, αν είναι σωστή η λύση, είναι διαφορετικός... Τέλος πάντων, εγώ δε θα χαλαστώ τώρα για ηλίθια λάθη, τέλος το μάθημα, προχωράμε!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PeterTheGreat
Πολύ δραστήριο μέλος
Ιωάννα έκανα ακριβώς το ίδιο. Διαίρεσες 268/40, σωστά; Με ανησυχεί μήπως κάναμε άλλου το λάθος..!
Ήταν 228/40, όχι 268.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
afro5
Νεοφερμένος
Εγώ που στο μέσο όρο, στο Β θέμα, αντί για ν= 40 έβαλα 30,ενώ το είχα βρει κανονικά 40; Μην με ρωτάτε γιατί, δεν ξέρω, ειλικρινά...
Ούτε στο Δ3 δεν ξέρω τι σκεφτόμουν... Ήταν σαν να έβλεπα ότι η εξίσωση ήταν =0. Λες και δεν έχω λύσει ποτέ ανισώσεις με τριώνυμα!!!!! Πόσο λέτε να μου κόψουν; Για το πρώτο με το 30 έχω μια ελπίδα αν ο βαθμολογητής είναι καλός άνθρωπος και του αρέσει το υπόλοιπο γραπτό, να κάνει πως δεν το είδε Για το δεύτερο λέτε να κόψουν το μισό; Γιατί έχω δικαιολογήσει μια χαρά και το εύρος, την μονοτονία,κτλ...
Υπολογίζω 94-95 αλλά όλοι εδώ μέσα λένε ότι τα έγραψαν όλα Δηλαδή μόνο εγώ δεν έγραψα 20; Δεν έχω πρόβλημα, και 17 να πάρω, αλλά το θέμα είναι ότι συγκρίνω τους βαθμούς μου με τους άλλους...
κι εγώ έκανα μια πατατούλα στο Β3? Β4? δε θυμάμαι εκεί με το πλήθος πάνω από 4,5 .. δεν ξέρω τι έκανα μάλλον τ έχασα όλο τ ερώτημα για μαλάκια :/ κρίμα τσάμπα χάθηκε τ είκοσι κι από εμένα.. λες και δεν είχα λύσει τέτοιο ερώτημα χίλιες φορές... Εμείς να'μαστε καλά..
. (ειμαι ηλιθιος -.-) ποσο λετε να μου κοψουν απο αυτο το κουλο αριθμητικο(προφανως εννοω μεση τιμη τετραγωνων στο πρωτο μελος και μεση τιμη των χι στο τετραγωνο στο 2ο)
το ερώτημα όλο πιστεύω.. αλλά μόνο 0,4 δεν έπιανε?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
methexys
Τιμώμενο Μέλος
κι εγώ έκανα μια πατατούλα στο Β3? Β4? δε θυμάμαι εκεί με το πλήθος πάνω από 4,5 .. δεν ξέρω τι έκανα μάλλον τ έχασα όλο τ ερώτημα για μαλάκια :/ κρίμα τσάμπα χάθηκε τ είκοσι κι από εμένα.. λες και δεν είχα λύσει τέτοιο ερώτημα χίλιες φορές... Εμείς να'μαστε καλά..
Οι πιο πολλοί όλο και κάποια βλακεία έχουμε κάνει τελικά..
Πάντως μέχρι τώρα δεν θα έλεγα ότι ήταν δύσκολα τα θέματα... Αναρωτιέμαι τι θα δούμε σε Μαθηματικά-Φυσική κατεύθυνσης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dream Theater
Εκκολαπτόμενο μέλος
0.8 επιανε... Αποκλειεται ρε να το πιασουν ολο λαθος! αριθμητικο ειναι! στο φροντ μου ειπανεαπο κανενα εως ενα μοριο... για να δουμεκι εγώ έκανα μια πατατούλα στο Β3? Β4? δε θυμάμαι εκεί με το πλήθος πάνω από 4,5 .. δεν ξέρω τι έκανα μάλλον τ έχασα όλο τ ερώτημα για μαλάκια :/ κρίμα τσάμπα χάθηκε τ είκοσι κι από εμένα.. λες και δεν είχα λύσει τέτοιο ερώτημα χίλιες φορές... Εμείς να'μαστε καλά..
το ερώτημα όλο πιστεύω.. αλλά μόνο 0,4 δεν έπιανε?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
methexys
Τιμώμενο Μέλος
0.8 επιανε... Αποκλειεται ρε να το πιασουν ολο λαθος! αριθμητικο ειναι! στο φροντ μου ειπανεαπο κανενα εως ενα μοριο... για να δουμε
Και εγώ νομίζω πως το πολύ να κοπεί ένα μόριο, όχι παραπάνω...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikoslarissa
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
arzen13
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giorgos216
Πολύ δραστήριο μέλος
Ήταν 228/40, όχι 268.
Το ξέρω, έχουμε κάνει λάθος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ιωάννα έκανα ακριβώς το ίδιο. Διαίρεσες 268/40, σωστά; Με ανησυχεί μήπως κάναμε άλλου το λάθος..!
Εγώ έκανα 228/40 και βρήκα 6,7 αντί για 5,7 όμως έφτασα μέχρι το κλάσμα με αναλυτικές και ξεκάθαρες πράξεις οπότε πόσο να κόψουν για λάθος διαίρεση...
Όλα τα άλλα αλάνθαστα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SteliosIoa
Εκκολαπτόμενο μέλος
Μπράβο ρε φιλαράκι,με έβγαλες από τον κόπο να τα γράψω εγώ.....ακριβώς το ίδιο!
Πάρα πολύ ωραία θεματάκια,έποιανες ένα 17 άνετα.... θα μπορούσαν πάντως να βάλουν αντί για "όλα εύκολα" και κάτι πιο μέτρια ώστε να φανεί και η διαφορά μέτριου-πιο αδύναμου που δεν έλυσαν το Δ3,το οποίο ήθελε ώρα να το καταλάβεις.Επίσης, εγώ κόλλησα αρκετά γιατί δεν έλεγε αν ήταν ισοπίθανα στο Δ3 αλλά το θεώρησα δεδομένο..
σε ενα σχολιο στο βιβλιο λεει οτι αν γραφει παιρνουμε τυχαια ενα σημειο/αριθμο ή οτιδηποτε ειναι αυτο που επιλεγουμε τυχαια θεωρουμε οτι τα ενδεχομενα ειναι ισοπιθανα. στην επομενη σελιδα απο τον αξιωματικο ορισμο της πιθανοτητας πανω πανω νομιζω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dream Theater
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αγνοηστε τα <br> δε ξερω τι ειναι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θανάσης-13-
Νεοφερμένος
εχασα το Β θεμα σχεδον γιατι δν προσεξα οτι στο 10 δεν αντιστοιχουσε κανενα εμβαδο
γυρω στο 14
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Όντως, έτσι όπως είναι διατυπωμένο και στο βιβλίο είναι παγιδούλα. Βασικά, είναι θέμα ενός τόνου. Αν ήταν η παράγωγος της f' (δηλ. η f''), τότε δεν θα είχε τόνο στο "ο"... (ενώ δόδηκε: η παράγωγός της f').Ανέλπιστα εύκολα τα θέματα,έχασα μόνο το πρώτο Σ/Λ -έβαλα λάθος- γιατί κατάλαβα ότι ήταν η f"(x) αντί για την f'(x).Αν και κανονικά έτσι είναι (λάθος) με τον τρόπο που διατυπώνεται,το βιβλίο το έχει και αυτό με τον τρόπο που δόθηκε στο σ/λ.Κανένας μαθηματικός να μας πεί τη γνώμη του ; Τέλος πάντων,πάλι καλά αυτό ήταν το μόνο κακό των φετινών θεμάτων.
Οτιδήποτε έχει διδαχτεί στην ύλη των μαθηματικών των προηγούμενων τάξεων, ακόμα και του Γυμνασίου, μπορεί να εμπλακεί σε θέμα πανελληνίων. Ας τα βλέπουν αυτά οι μελλοντικοί υποψήφιοι και ας μην προσπερνούν επιπόλαια την ύλη της Γεωμετρίας.Που κολλάει το υψος και η περιμετρος του Κουτιού με τον διαφορικό λογισμό του 1ου ? Υπήρχε και γεωμετρία στην ύλη μας κιόλας ?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akis95
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alexl1996
Πολύ δραστήριο μέλος
. (ειμαι ηλιθιος -.-) ποσο λετε να μου κοψουν απο αυτο το κουλο αριθμητικο(προφανως εννοω μεση τιμη τετραγωνων στο πρωτο μελος και μεση τιμη των χι στο τετραγωνο στο 2ο)
Φίλε έκανα σχεδόν το ίδιο λάθος στο ίδιο ερώτημα Αντί να αντικαταστήσω το τετράγωνο της μέσης τιμής (64) αντικατέστησα τη μέση τιμή ( 8 ) και έτσι βρήκα 12 Δε νομίζω να μας κόψουν πάνω από 2 στα 100, υποτίθεται πιο πριν είχαμε κάνει και την απόδειξη του τύπου που έγραψες... (Σιγά την απόδειξη θα μου πεις αλλά μετράει )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alexl1996
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Silent_Killer
Πολύ δραστήριο μέλος
Συγγνώμη ρε παιδιά αλλά θα γίνω κακός τώρα... Θεωρείτε ότι ένας μαθητής τρίτης λυκείου δεν χρειάζεται να ξέρει πώς υπολογίζεται το εμβαδό ορθογωνίου; Εγώ προσωπικά στο Δ1 χρησιμοποίησα μόνο αυτό τον τύπο.. Να με συγχωρείτε δηλαδή αλλά δεν θεωρώ γνώση γεωμετρίας το να πεις ότι το εμβαδό ορθογωνίου είναι α*β και να προσθέσεις τα 5 αυτά εμβαδά ορθογωνίων. (2+2+1)
Και εκτός αυτού,υπήρχαν παρόμοιες ασκήσεις στο σχολικό,και πιο δύσκολες....Αν ήταν έτσι να μην χρησιμοποιούσαμε ούτε διακρίνουσα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Marianna.P
Εκκολαπτόμενο μέλος
Συγγνώμη ρε παιδιά αλλά θα γίνω κακός τώρα... Θεωρείτε ότι ένας μαθητής τρίτης λυκείου δεν χρειάζεται να ξέρει πώς υπολογίζεται το εμβαδό ορθογωνίου; Εγώ προσωπικά στο Δ1 χρησιμοποίησα μόνο αυτό τον τύπο.. Να με συγχωρείτε δηλαδή αλλά δεν θεωρώ γνώση γεωμετρίας το να πεις ότι το εμβαδό ορθογωνίου είναι α*β και να προσθέσεις τα 5 αυτά εμβαδά ορθογωνίων. (2+2+1)
Κι εγώ ακριβώς αυτό έκανα! Ναι συμφωνώ για την θεωρητική κατεύθυνση ήταν δύσκολο (γι'αυτό να έπιανε μόνο καμιά 4 μονάδες)
αλλά για μαθητές θετικής και τεχνολογικής (που είναι η πλειοψηφία) που λύνουν ολοκληρώματα και γνωρίζουν τόσα θεωρήματα κλπ,
αυτό θα έπρεπε να ήταν γνωστό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.