Efi1994
Εκκολαπτόμενο μέλος
οταν βλεπεις μια ασκηση που δινει 10 μοναδες και ζηταει 10 πραγματα τα οποια το καθενα εχουν αρκετο μπλα μπλα, απλα γραφεις ονομαστικα τα πραγματα... simple as that
οσον αφορα το πρωτο, ρωτησα την καθηγητρια μου η οποια εξεταζε προφορικα, και οδηγιες που τους εστειλαν στην δεκτη απαντηση δεν ζητουσαν και το διαστημα 6 εβδομαδων μηνων.Σε αυτο με την επιδερμικη εξατμιση και εγω αυτο εγραψα και θα τον δεχτουν.
Είναι σίγουρο ότι θα δεκτούν την επιδερμική εξάτμηση? οι περισσότερες απαντήσεις , σχεδόν όλες μάλλον, που κυκλοφορούν στο διαδύκτιο την ονομάζουν διαπνοή, συμπέρασμα στο οποίο συγκλίνει και ο φροντιστής μου. Επίσης πως είναι δυνατόν, να μην βαθμολογηθώ αρνητικά όταν απο την στιγμή που ζητάει καθαρά τα τ-λεμφοκύτταρα πάω και γράφω τα β-λεφοκύτταρα.
Απορία: η προφορική βαθμολόγηση γίνεται κατα τον ίδιον τρόπο με την γραπτή, ή μήπως είναι πιο ευνοικά τα πράγματα εκεί?
Άρης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jasonosaj
Νεοφερμένος
δες το λογικα απο το σχημα και μονο βλεπεις ενα βελος να ωγαινει απο το φυτο και να καταληγει σε νερο, εσυ ξερεις 2 τροπους που μπορει να γινει αυτο διαπνοη και εξατμιση και οι 2 εκτελουνται στον κυκλο του νερο στον οποιο και αναφερεται το ερωτημα.θα ειναι σωστο dont worry...ε και στη χειροτερη χανεις 1/100...Είναι σίγουρο ότι θα δεκτούν την επιδερμική εξάτμηση? οι περισσότερες απαντήσεις , σχεδόν όλες μάλλον, που κυκλοφορούν στο διαδύκτιο την ονομάζουν διαπνοή, συμπέρασμα στο οποίο συγκλίνει και ο φροντιστής μου. Επίσης πως είναι δυνατόν, να μην βαθμολογηθώ αρνητικά όταν απο την στιγμή που ζητάει καθαρά τα τ-λεμφοκύτταρα πάω και γράφω τα β-λεφοκύτταρα.
Απορία: η προφορική βαθμολόγηση γίνεται κατα τον ίδιον τρόπο με την γραπτή, ή μήπως είναι πιο ευνοικά τα πράγματα εκεί?
Άρης
για το δευτερο ειχα δει λαθος και νομιζα ο,τι ειχες γραψει Τ... αλλα μην σε νοιαζει προχωρας και τα βλεπεις στο τελος τα αποτελεσματα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Houdini33
Νεοφερμένος
Ο μέτριος έγραφε μέχρι 15-16.Από εκεί και μετά ήθελε συστηματικό διάβασμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Efi1994
Εκκολαπτόμενο μέλος
δες το λογικα απο το σχημα και μονο βλεπεις ενα βελος να ωγαινει απο το φυτο και να καταληγει σε νερο, εσυ ξερεις 2 τροπους που μπορει να γινει αυτο διαπνοη και εξατμιση και οι 2 εκτελουνται στον κυκλο του νερο στον οποιο και αναφερεται το ερωτημα.θα ειναι σωστο dont worry...ε και στη χειροτερη χανεις 1/100...
για το δευτερο ειχα δει λαθος και νομιζα ο,τι ειχες γραψει Τ... αλλα μην σε νοιαζει προχωρας και τα βλεπεις στο τελος τα αποτελεσματα
χαχα, τουλάχιστον τώρα με προσγείωσες απο την πεποίθηση του 100/100!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 845212
Επισκέπτης
Το ότι κάθεστε και σχολιάζετε τόσο εκτενώς συγκεκριμένα σημεία του διαγωνίσματος,δείχνει πως δεν ήταν τόσο γελοίο όσο λέτε,αλλά λίγο πιο εύκολο από πέρσι.
Ο μέτριος έγραφε μέχρι 15-16.Από εκεί και μετά ήθελε συστηματικό διάβασμα.
Βασικα δεν ειναι αυτο που λες. Απλα οταν βαζουν ευκολα οι διορθωτες κοιτανε να κοψουν οσο το δυνατο περισσοτερο (σε μια προσπαθεια και καλα να επιτευχθει κλιμακωση) με αποτελεσμα οι μαθητες να ανησυχουν ποσα μορια θα τους κοψουν επειδη παρελειψαν μια λεξη. Αν ειχαν πεσει πχ πιο δυσκολες ασκησεις δεν θα συνεβαινε αυτο. Και απο αντικειμενικης σκοπιας που τα βλεπω δεν θεωρω οτι ηταν και ''πανευκολα'' αλλα ενας διαβασμενος μαθητης (δηλαδη να την ειχε αποστηθισει καμποσες φορες και να εχει λυσει καποιες στοιχειωδεις ασκησεις) ηταν σε θεση να γραψει πολυ καλα. Προφανως ατυχιες αλλα και απροσεξιες συμβαινουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Houdini33
Νεοφερμένος
Βασικα δεν ειναι αυτο που λες. Απλα οταν βαζουν ευκολα οι διορθωτες κοιτανε να κοψουν οσο το δυνατο περισσοτερο (σε μια προσπαθεια και καλα να επιτευχθει κλιμακωση) με αποτελεσμα οι μαθητες να ανησυχουν ποσα μορια θα τους κοψουν επειδη παρελειψαν μια λεξη. Αν ειχαν πεσει πχ πιο δυσκολες ασκησεις δεν θα συνεβαινε αυτο. Και απο αντικειμενικης σκοπιας που τα βλεπω δεν θεωρω οτι ηταν και ''πανευκολα'' αλλα ενας διαβασμενος μαθητης (δηλαδη να την ειχε αποστηθισει καμποσες φορες και να εχει λυσει καποιες στοιχειωδεις ασκησεις) ηταν σε θεση να γραψει πολυ καλα. Προφανως ατυχιες αλλα και απροσεξιες συμβαινουν.
Αυτό που λες έχει πολύ μεγάλη απόσταση από όσα αναφέρθηκαν αρχικά για το μάθημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Filippos14
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ναι κουταμαρα μας που δεν σε ρωτησαμε πρωτα αν επιτρεπεται να ρωτησουμεΤο ότι κάθεστε και σχολιάζετε τόσο εκτενώς συγκεκριμένα σημεία του διαγωνίσματος,δείχνει πως δεν ήταν τόσο γελοίο όσο λέτε,αλλά λίγο πιο εύκολο από πέρσι.
Ο μέτριος έγραφε μέχρι 15-16.Από εκεί και μετά ήθελε συστηματικό διάβασμα.
Ρε κανε μας την χαρη βραδιατικα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Houdini33
Νεοφερμένος
Ναι κουταμαρα μας που δεν σε ρωτησαμε πρωτα αν επιτρεπεται να ρωτησουμε
Ρε κανε μας την χαρη βραδιατικα
Παρεξήγησες τα λεγόμενά μου φίλε Φίλιππε,ωραίο όνομα by the way,πάντα μου θυμίζει τον Βασιλιά της Μακεδονίας και πατέρα του Μ.Αλεξάνδρου.Το να ρωτάει κανείς είναι πολύ καλό,δεν κατακρίνω αυτό.Κατακρίνω τη μηδενιστική νοοτροπία των μαθητών ως προς τα θέματα.Δεν ήταν για να γράψει και ο αδιάβαστος 18+.Όταν βγουν πάλι οι μέσοι όροι θα γελάμε.
Επιτυχία σου εύχομαι και στα επόμενα μαθήματα και κυρίως σύνεση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Filippos14
Εκκολαπτόμενο μέλος
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΒΙΟΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ - ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ-ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣΠαρεξήγησες τα λεγόμενά μου φίλε Φίλιππε,ωραίο όνομα by the way,πάντα μου θυμίζει τον Βασιλιά της Μακεδονίας και πατέρα του Μ.Αλεξάνδρου.Το να ρωτάει κανείς είναι πολύ καλό,δεν κατακρίνω αυτό.Κατακρίνω τη μηδενιστική νοοτροπία των μαθητών ως προς τα θέματα.Δεν ήταν για να γράψει και ο αδιάβαστος 18+.Όταν βγουν πάλι οι μέσοι όροι θα γελάμε.
Επιτυχία σου εύχομαι και στα επόμενα μαθήματα και κυρίως σύνεση.
https://www.edu4(vgale auto)u.gr/Comments.aspx?qId=55951
Η μονη ασκηση που ηθελε κριση ηταν το γ2,ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ.Ολα τα αλλα θεωρια βιβλιου,το ερωτημα επιανε 6/100,καποιος που ανελυσε το διαγραμμα και γενικα δουλεψε το ερωτημα στην χειροτερη να χασει 3/6,δηλαδη 97,αντε να χασει αλλα 2/100 απο απροσεξια στην αποστηθηση του βιβλιου,τελικα 95/100.Ενα βραδυ πριν με πηρε τηλεφονο η καθηγητρια μου και μου ειπε οτι λογικα δεν θα γραψω τπτ και γιαυτο να μην με παρει απο κατω επειδη υπαρχουν κιαλα μαθηματα,ελα ομως που εκεινο το βραδυ διαβασα οτι επεσε(καποια τα ξερα απο πριν) και ετσι καταφερα να γραψω καλα,τυχη ηταν τι να κανουμε.Αλλα οσοι ειχαν διαβασει ολη την χρονια,εγραφαν στο χαλαρο 90+++ .Γνωμη μου ε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Houdini33
Νεοφερμένος
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΒΙΟΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ - ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ-ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ
https://www.edu4(vgale auto)u.gr/Comments.aspx?qId=55951
Η μονη ασκηση που ηθελε κριση ηταν το γ2,ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ.Ολα τα αλλα θεωρια βιβλιου,το ερωτημα επιανε 6/100,καποιος που ανελυσε το διαγραμμα και γενικα δουλεψε το ερωτημα στην χειροτερη να χασει 3/6,δηλαδη 97,αντε να χασει αλλα 2/100 απο απροσεξια στην αποστηθηση του βιβλιου,τελικα 95/100.Ενα βραδυ πριν με πηρε τηλεφονο η καθηγητρια μου και μου ειπε οτι λογικα δεν θα γραψω τπτ και γιαυτο να μην με παρει απο κατω επειδη υπαρχουν κιαλα μαθηματα,ελα ομως που εκεινο το βραδυ διαβασα οτι επεσε(καποια τα ξερα απο πριν) και ετσι καταφερα να γραψω καλα,τυχη ηταν τι να κανουμε.Αλλα οσοι ειχαν διαβασει ολη την χρονια,εγραφαν στο χαλαρο 90+++ .Γνωμη μου ε.
Πάντα στη Βιολογία Γενικής Παιδείας όσοι διάβαζαν όλη τη χρονιά έγραφαν 90+,είναι η φύση του μαθήματος τέτοια.Το Δ4 ήταν απαιτητικό επίσης,λίγοι μαθητές θα πήραν 10/10 από εκεί.
Παρ'όλα αυτά,δεν κρίνεις ένα μάθημα με βάση το βαθμό και την επίδοση του συστηματικού/καλού μαθητή.Το κρίνεις σε 3 επίπεδα,στο επίπεδο του κακού μαθητή,του μέτριου και του καλού.Με αυτή την πολύπλευρη ανάλυση θεωρώ ότι τα θέματα ήταν 1 κλικ πιο εύκολα από πέρσι,τίποτα περισσότερο,τίποτα λιγότερο.
Καλή συνέχεια εύχομαι και κυρίως τύχη,γιατί αν είσαι Θετική/Τεχνολογική θα τη χρειαστείς με τα αίσχη που γίνονται σε Μαθηματικά/Φυσική Κατεύθυνσης.Αν είσαι δικός μας,θεωρητικός,τότε όλα είναι στο χέρι σου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Filippos14
Εκκολαπτόμενο μέλος
Πάντα στη Βιολογία Γενικής Παιδείας όσοι διάβαζαν όλη τη χρονιά έγραφαν 90+,είναι η φύση του μαθήματος τέτοια.Το Δ4 ήταν απαιτητικό επίσης,λίγοι μαθητές θα πήραν 10/10 από εκεί.
Παρ'όλα αυτά,δεν κρίνεις ένα μάθημα με βάση το βαθμό και την επίδοση του συστηματικού/καλού μαθητή.Το κρίνεις σε 3 επίπεδα,στο επίπεδο του κακού μαθητή,του μέτριου και του καλού.Με αυτή την πολύπλευρη ανάλυση θεωρώ ότι τα θέματα ήταν 1 κλικ πιο εύκολα από πέρσι,τίποτα περισσότερο,τίποτα λιγότερο.
Καλή συνέχεια εύχομαι και κυρίως τύχη,γιατί αν είσαι Θετική/Τεχνολογική θα τη χρειαστείς με τα αίσχη που γίνονται σε Μαθηματικά/Φυσική Κατεύθυνσης.Αν είσαι δικός μας,θεωρητικός,τότε όλα είναι στο χέρι σου.
Συμφωνω οτι ηταν ενα κλικ πιο δυσκολα απο περυσι,το δ4 ηταν οντως λιγο πιο δυσκολο αλλα οποιος δεν ειναι παπαγαλος και καταλαβαινει τι διαβαζει το γραφε,μια μερα πριν ειδα στο ιντερνετ μια παρομοια ασκηση και καταφερα να το γραψω εγω,παλι τυχη .
Παντως δεν νομιζω οτι μπωρουν την βιολογια να την δυσκολεψουν πολυ,πανω κατω καθε χρονο τα ιδια πευτουν νομιζω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Greysanatomy
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
transient
Πολύ δραστήριο μέλος
Kάνεις αρκετά μεγάλο λάθος.Παντως δεν νομιζω οτι μπωρουν την βιολογια να την δυσκολεψουν πολυ,πανω κατω καθε χρονο τα ιδια πευτουν νομιζω
Αρκεί κάποιος να συμμετέχει στους διαγωνισμούς της Βιολογίας ή να δίνει Βιολογία κατεύθυνσης για να το καταλάβει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Διονύσης13
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
buffon85
Δραστήριο μέλος
Kάνεις αρκετά μεγάλο λάθος.
Αρκεί κάποιος να συμμετέχει στους διαγωνισμούς της Βιολογίας ή να δίνει Βιολογία κατεύθυνσης για να το καταλάβει.
νομιζω μιλαει για την βιολογια γενικης, οχι? νομιζω η βιολογια γενικης ειναι ενα δωρο για οποιον εχει την ορεξη να αποστηθισει 30-40 σελιδες ωστε να παρει εναν καλο βαθμο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikos9631
Νεοφερμένος
νομιζω μιλαει για την βιολογια γενικης, οχι? νομιζω η βιολογια γενικης ειναι ενα δωρο για οποιον εχει την ορεξη να αποστηθισει 30-40 σελιδες ωστε να παρει εναν καλο βαθμο.
Υπηρχαν ομως και χρονιες οπου τα θεματα ηταν δυσκολα(πρβ. Ημερησιες 2002 Θεμα Δ)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
transient
Πολύ δραστήριο μέλος
Και για τη βιολογία γενικής να μιλάει, τα ίδια ισχύουν.νομιζω μιλαει για την βιολογια γενικης, οχι? νομιζω η βιολογια γενικης ειναι ενα δωρο για οποιον εχει την ορεξη να αποστηθισει 30-40 σελιδες ωστε να παρει εναν καλο βαθμο.
Η βιολογία γενικής μπορεί να δυσκολέψει τόσο πολύ ώστε να θέσει άτομα ακόμα και εκτός ιατρικής-νομικής! (χωρίς να υπερβάλλω ούτε στο παραμικρό!!)
Μπορείς να δεις θέματα του πανελλήνιου διαγωνισμού βιολογίας που να αποδεικνύεται ότι όχι μόνο υπάρχουν δύσκολα θέματα,
αλλά κάποιες φορές μπορεί να ναι ακόμα πιο απαιτητικά κι από αυτά της κατεύθυνσης.
Να μη σε παραπέμψω και σε παγκόσμιους διαγωνισμούς βιολογίας, σε θέματα που άπτονται της ύλης της γενικής, να δεις εκεί τι χαμός γίνεται.
Στην πραγματικότητα όμως μπαίνουν πολύ πιο βατά θέματα, αφενός γιατί είναι μάθημα γενικής (λογικό - δε θα ταν σωστό να βάζουμε θέματα επιπέδου παγκόσμιων διαγωνισμών στις πανελλήνιες), αφετέρου διότι υπάρχει μια τάση το μάθημα να θεωρείται σκέτη παπαγαλία κλπ και όλοι (καθηγητές και μαθητές) κυμαίνονται σ αυτή τη λογική (παράλογο)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Filippos14
Εκκολαπτόμενο μέλος
Και για τη βιολογία γενικής να μιλάει, τα ίδια ισχύουν.
Η βιολογία γενικής μπορεί να δυσκολέψει τόσο πολύ ώστε να θέσει άτομα ακόμα και εκτός ιατρικής-νομικής! (χωρίς να υπερβάλλω ούτε στο παραμικρό!!)
Μπορείς να δεις θέματα του πανελλήνιου διαγωνισμού βιολογίας που να αποδεικνύεται ότι όχι μόνο υπάρχουν δύσκολα θέματα,
αλλά κάποιες φορές μπορεί να ναι ακόμα πιο απαιτητικά κι από αυτά της κατεύθυνσης.
Να μη σε παραπέμψω και σε παγκόσμιους διαγωνισμούς βιολογίας, σε θέματα που άπτονται της ύλης της γενικής, να δεις εκεί τι χαμός γίνεται.
Στην πραγματικότητα όμως μπαίνουν πολύ πιο βατά θέματα, αφενός γιατί είναι μάθημα γενικής (λογικό - δε θα ταν σωστό να βάζουμε θέματα επιπέδου παγκόσμιων διαγωνισμών στις πανελλήνιες), αφετέρου διότι υπάρχει μια τάση το μάθημα να θεωρείται σκέτη παπαγαλία κλπ και όλοι (καθηγητές και μαθητές) κυμαίνονται σ αυτή τη λογική (παράλογο)
Καλα ας μην μιλησω για τα θεματα βιολογιας που βαζουν στο cern,εκει να δεις.Ρε μας δουλευεις?Για εξετασεις μιλαμε οχι διαγωνισμους
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Emilouko
Περιβόητο μέλος
Και για τη βιολογία γενικής να μιλάει, τα ίδια ισχύουν.
Η βιολογία γενικής μπορεί να δυσκολέψει τόσο πολύ ώστε να θέσει άτομα ακόμα και εκτός ιατρικής-νομικής! (χωρίς να υπερβάλλω ούτε στο παραμικρό!!)
Μπορείς να δεις θέματα του πανελλήνιου διαγωνισμού βιολογίας που να αποδεικνύεται ότι όχι μόνο υπάρχουν δύσκολα θέματα,
αλλά κάποιες φορές μπορεί να ναι ακόμα πιο απαιτητικά κι από αυτά της κατεύθυνσης.
Να μη σε παραπέμψω και σε παγκόσμιους διαγωνισμούς βιολογίας, σε θέματα που άπτονται της ύλης της γενικής, να δεις εκεί τι χαμός γίνεται.
Στην πραγματικότητα όμως μπαίνουν πολύ πιο βατά θέματα, αφενός γιατί είναι μάθημα γενικής (λογικό - δε θα ταν σωστό να βάζουμε θέματα επιπέδου παγκόσμιων διαγωνισμών στις πανελλήνιες), αφετέρου διότι υπάρχει μια τάση το μάθημα να θεωρείται σκέτη παπαγαλία κλπ και όλοι (καθηγητές και μαθητές) κυμαίνονται σ αυτή τη λογική (παράλογο)
Δεν διαφωνώ ότι μπορει να δυσκολέψει όσο λες.Και ίσως θα έπρεπε να υπάρχει διαβαθμισμένη δυσκολία αλλά δεν νομίζω να μπορούν αρκετά άτομα να προετοιμαστούν τόσο καλά για ένα μάθημα γενικής παιδείας.Ας λάβουμε υπ'όψιν ότι πολλοί το επιλέγουν για να μην αναγκαστούν να επιβαρυνθούν με ένα ακόμη φροντιστήριο.Στο σχολείο δεν γίνεται καθόλου καλή δουλειά. 1 ώρα και ούτε τη βδομάδα δεν θα έφθανε. Δεν μπορούν όλα τα παιδιά να αφομοιώνουν μόνα τους την ύλη.Κάποιοι χρειάζονται και μια παραπάνω βοήθεια.
Όσον αφορά τα φετινά θέματα μπορεί για μένα,για σένα και για το κάθε παιδί εδώ μέσα να ήταν βατά αλλά να σε πληροφορήσω ότι η πλειονότητα της τάξης μου τα βρήκε πολύ σκούρα ειδικά στο τελευταίο θέμα.Ακόμη και στο τρίτο.
Μάλιστα το θεώρησαν υπερβολικό ότι υπήρχε και άσκηση και θέμα κρισης.
Δεν θέλω να φανταστώ καν τί θα γινόταν αν έπεφταν θέματα τέτοιου τύπου όπως προτείνεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
transient
Πολύ δραστήριο μέλος
Mα και ο ίδιος σου πα ότι τέτοια θέματα διαγωνισμών δε θα πρέπει να πέσουν σε πανελλήνιες.Καλα ας μην μιλησω για τα θεματα βιολογιας που βαζουν στο cern,εκει να δεις.Ρε μας δουλευεις?Για εξετασεις μιλαμε οχι διαγωνισμους
Αυτά περι διαγωνισμών τα είπα απλά για να δείξω ότι δύσκολα θέματα και εντός ύλης υπάρχουν, άλλο που δε μπαίνουν
Άρα ο μαθητής που θέλει να καλύψει κάθε ενδεχόμενο, πρέπει να πάρει πολύ στα σοβαρά το μάθημα (όπως και όλα τα υπόλοιπα μαθήματα).
Και να σου θυμίσω ότι και οι ίδιες οι πανελλήνιες είναι ένας διαγωνισμός.
Συμφωνώ στα περισσότερα.Δεν διαφωνώ ότι μπορει να δυσκολέψει όσο λες.Και ίσως θα έπρεπε να υπάρχει διαβαθμισμένη δυσκολία αλλά δεν νομίζω να μπορούν αρκετά άτομα να προετοιμαστούν τόσο καλά για ένα μάθημα γενικής παιδείας.Ας λάβουμε υπ'όψιν ότι πολλοί το επιλέγουν για να μην αναγκαστούν να επιβαρυνθούν με ένα ακόμη φροντιστήριο.Στο σχολείο δεν γίνεται καθόλου καλή δουλειά. 1 ώρα και ούτε τη βδομάδα δεν θα έφθανε. Δεν μπορούν όλα τα παιδιά να αφομοιώνουν μόνα τους την ύλη.Κάποιοι χρειάζονται και μια παραπάνω βοήθεια.
Βέβαια το οτι είναι μάθημα γενικής παιδείας δε συνεπάγεται ότι το επίπεδο των θεμάτων πρέπει κάθε χρόνο ναι ναι τόσο υποβαθμισμένο.
Πρέπει να υπάρχει διαβάθμιση.
Στο τρίτο θέμα δε δικαιολογείται να τα βρει κάποιος σκούρα (εκτός κι αν είχε υπερβολικό άγχος). Επρόκειτο για την ΠΛΕΟΝ βασική εφαρμογή-διάγραμμα του 1ου κεφαλαίου. Όλοι οι υποψήφιοι που προετοιμάζονται σοβαρά πρέπει να έχουν κάνει παρόμοια άσκηση.Όσον αφορά τα φετινά θέματα μπορεί για μένα,για σένα και για το κάθε παιδί εδώ μέσα να ήταν βατά αλλά να σε πληροφορήσω ότι η πλειονότητα της τάξης μου τα βρήκε πολύ σκούρα ειδικά στο τελευταίο θέμα.Ακόμη και στο τρίτο.
Όσον αφορά το Δ4, πιστέυω πως πάλι ένας μαθητής που ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΩΣ καταλάβαινε τα οσα διάβαζε, τουλάχιστον ένα 8/10 το έπαιρνε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.