transient
Πολύ δραστήριο μέλος
Θέλω (φιλικά) να απαντήσω στα παιδιά που παραπάνω ισχυρίζονται ότι κακώς γίνεται θέμα, ότι δεν είναι τραγικό τα 30 παιδιά στο τμήμα κλπ.
Από όσο ξέρω έχουν γίνει αγώνες για να πετύχουν στα δημόσια σχολεία το μέγιστο των 25 μαθητών. Κάποτε ήταν πολύ περισσότεροι (ο παππούς μου έχει πει για 60!!!). Πιστεύω πως όλοι συμφωνούμε ότι όσο λιγότερα παιδιά στο τμήμα, τόσο η ποιότητα της εκπαίδευσης είναι καλύτερη. Στην Ευρώπη και την Αμερική από όσο ξέρω (ακόμα και από τις ταινίες φαίνεται) δεν είναι πάνω από 20 μαθητές σε μια τάξη.
Κάποιος έγραψε: "Αντί να γκρινιάζουμε για τον αριθμό των ατόμων δεν θα ήταν πιο λογικό να διεκδικούμε βελτίωση της κατάστασης του δημόσιου σχολείου;". Δηλαδή φίλε μου να μην αντιδρούμε στη χειροτέρευση της κατάστασης? Γράψατε κάποιοι ότι ήσασταν 28 και 30 ή και 35 παιδιά στην τάξη και δεν είχατε πρόβλημα. Συγνώμη, αυτό δεν είναι επιχείρημα. Πάντα κοιτάμε να πετύχουμε το καλύτερο και να πηγαίνουμε μπροστά. (Και στο στρατό κάποτε πήγαιναν 28 μήνες, τώρα που είναι 9 θα πρέπει να μη μας πειράξει αν αυξηθεί?).
Μάλλον εσείς που λέτε ότι "δεν είχατε πρόβλημα που ήσασταν πολλοί" πηγαίνατε σε ιδιωτικό, γιατί στο δημόσιο το πάνω από 25 είναι (μέχρι σήμερα) παράνομο. Στα ιδιωτικά δεν ισχύει ο νόμος του 25 και ο ιδιοκτήτης βάζει όσα παιδιά θέλει για να έχει περισσότερα κέρδη. Κι εγώ πήγαινα ιδιωτικό και ήμασταν 35 στο τμήμα και όταν πήγα σε δημόσιο και ήμασταν 20 η διαφορά ήταν τεράστια. Κάποιος έγραψε "είμαι κορόιδο που κάνω από τα 5 μου μάθημα σε τάξεις 30 παιδιά;". Φίλε μου, ακριβώς κι εγώ κορόιδο αισθάνθηκα όταν ανακάλυψα ότι οι γονείς μου πλήρωναν για το χειρότερο ενώ το δωρεάν ήταν καλύτερο.
Δεν θα δεχθώ το μύθο ότι δήθεν στα ιδιωτικά τάχα γίνεται καλύτερο μάθημα. Καλοί, μέτριοι ή κακοί καθηγητές υπάρχουν και εδώ και εκεί. Η απάντηση είναι απλή: Αν στο ιδιωτικό γινόταν πιο καλή δουλειά από το δημόσιο, τότε τα παιδιά του ιδιωτικού δεν θα χρειάζονταν φροντιστήριο. Κι όμως όλοι μας (και εσείς του ιδιωτικού και εμείς του δημόσιου) τις ίδιες ώρες φροντιστήριο πάμε (δεν έχει σημασία αν το φροντιστήριο είναι μέσα ή έξω από το σχολείο), τις ίδιες αγωνίες έχουμε και τα ίδια όνειρα.
Και μια που φτάσαμε και στα φροντιστήρια: Εκεί γιατί είναι λίγα παιδιά στην τάξη? Εσείς που λέτε ότι "δεν είναι πρόβλημα τα 30", θα δεχόσασταν να πάτε σε ένα φροντιστήριο με (έστω) 20 παιδιά στο τμήμα?
Δεν θέλω να θίξω ή να προσβάλω κανέναν. Δέχομαι ότι καθένας μιλάει από τη θέση που βρίσκεται και αν έχει ζήσει και θεωρεί δεδομένη μια κατάσταση, ίσως δεν μπορεί να σκεφτεί το καλύτερο. Φιλικά τα λέω όλα αυτά, το ότι διαφωνούμε σε κάτι δεν σημαίνει ότι πρέπει να χαλάσουμε τις καρδιές μας.
΄
Θέλω να απαντήσω σε μερικά πράγματα από τα παραπάνω.
1) Δεν είναι όλα τα ιδιωτικά ίδια. Υπάρχουν ιδιωτικά με καλούς και με κακούς καθηγητές. Ιδιωτικά που ελέγχουν ποιοι άνθρωποι θα μπουν ώς υπάλληλοι και ιδιωτικά που όχι. Εγώ ανήκω στους πρώτους. ΠΟΤΕ δεν είχα πρόβλημα με καθηγητή και ΠΟΤΕ δεν χάλασα μία ολόκληρη διδακτική ώρα με παρατηρήσεις. Δεν υπερβάλλω και δεν νομίζω να χρειάζεται να ορκιστώ κιόλας για να με πιστέψετε. Τα ιδιωτικά έχουν 100% καλύτερες υποδομές, με ένα πιο φιλικό περιβάλλον και με αίθουσες όπου η ΘΕΩΡΙΑ (τουλάχιστον σε παιδιά ως Β λυκείου) γίνεται ΠΡΑΞΗ κάνοντας και τους "κακούς" μαθητές να τα καταλάβουν ΟΛΑ (βλ. χημεία, βιολογία, φυσικη, κλπ).
2) Εγώ ποτέ δεν αισθάνθηκα κορόιδο και δεν ξέρω γιατί να αισθανθώ ποτέ. Και εμένα ο πατέρας μου στην επαρχία έκανε μάθημα με 70 συγχωριανούς του αλλα τότε χωρις φροντιστήρια και χωρίς τίποτα πέρασε νομική αθήνας. Θέλω να πώ ότι εγώ από πολύ μικρός έχω μάθει να ζω με άλλα 29+ άτομα και ΠΟΤΕ δεν υπήρξε πρόβλημα. Πρόβλημα θα υπήρχε αν οι μαθητές ήταν άνω των 35. Οι ΔΑΣΚΑΛΟΙ θα πάρουν όλο αυτό το σκηνικό στα χέρια τους. Αν ο δάσκαλος ξέρει πως να συνεργάζεται με τους μαθητές, είναι αυστηρός και δεν αφήνει περιθώρια - και βέβαια οι μαθητές θα ησυχάσουν. Δεν ξέρω τι στο καλό καθηγητές μπαίνουν στα δημόσια, αλλά στο σχολείο μου οι εργοδότες πάντα επιτηρούν τους καθηγητές τους πρώτους μήνες διδασκαλίας τους για να δούν αν γίνεται να ανταπεξέλθουν στα καθήκοντά τους και στους υπεράριθμους μαθητές. Αν όχι, τους δείχνουν την πόρτα της εξόδου. Δηλάδη ψάχνουν να βρούν τους καθηγητές που γίνεται να χειριστούν μία τέτοια κατάσταση. (Τώρα δεν κάνω θέμα ιδιωτικό vs δημόσιο, απλώς λέω την αλήθεια για το τί γίνεται σε εμάς τουλάχιστον, επειδή δεν είναι όλα τα ιδιωτικά ίδια).
Δια Συμφωνώ με το τελευταίο μέρος της συζήτησης. Δεν θίγουμε κανέναν ούτε προσβάλλουμε . Απλός διάλογος γίνεται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μιχάλης9867
Πολύ δραστήριο μέλος
παντως και να μου δινονταν η ευκαιρια να παω σε ιδιωτικο δεν θα πηγαινα ,στην επαρχια τα δημοσια ειναι συγκρισιμα με τα πειραμτικα της αθηνας και καλυτερα θα ελεγα ,αφου εχουν πιο νεους και κεφατους καθηγητες για αυτο αποκεντρωθειτε !να βρειτε την υγεια σας!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
transient
Πολύ δραστήριο μέλος
Επειδή πήγα δημοτικό σε κάποιο από τα πιο γνωστά και χλιδάτα της Αθήνας, θα σου πω κάποιες εμπειρίες μου. Είναι πράγματα που τότε δεν τα είχα φυσικά συνειδητοποιήσει και τα κατάλαβα αργότερα. Πρώτα-πρώτα για να με δεχθούν στην Α δημοτικού μου έκαναν κάποια τεστ και ξέρω ότι οι αιτήσεις ήταν πολύ περισσότερες από αυτούς που πήρανε. Σχεδόν όλα τα παιδιά στην Α δημοτικού ξέραμε από πριν να διαβάζουμε εφημερίδα και τις πράξεις της αριθμητικής. Κάθε χρόνο βλέπαμε τα παιδιά που ήταν σε κατώτερο επίπεδο από τους άλλους να εξαφανίζονται. (Όχι όλα, αυτά που ήταν παιδιά "κάποιων" έμεναν και είχαν ειδική μεταχείρηση). Στη θέση τους έρχονταν άλλα με εξετάσεις. Στη Γ ή Δ δημοτικού μας χώρισαν σε τμήματα ανάλογα με το επίπεδο. Στην ΣΤ μας τρομοκρατούσαν ότι αν δεν είμαστε καλοί δεν θα μας δεχθούν στο γυμνάσιο. (Εγώ έφυγα μόνος μου).Από όσο έμαθα από τους φίλους που κράτησα και στο γυμνάσιο και στο λύκειο η ίδια κατάσταση συνεχίζονταν. Δηλαδή αμφιβάλω από τα παιδιά που πήγαμε τότε Α δημοτικού, αν έχει μείνει το 1/3 για τη Γ λυκείου. Εκτός από το χωρισμό σε επίπεδα, στη Β λυκείου ο χωρισμός των τμημάτων έγινε με κατευθύνσεις και για τη γενική παιδεία και όχι αλφαβητικά όπως λέει ο νόμος.
Να πω και κάτι για τις δασκάλες που είχα. Καμιά δεν ήταν κάτι σπουδαίο που να τη θυμάμαι με αγάπη (όπως λένε πολλά παιδιά). Ήταν βασικά νέες κοπέλες που ζούσαν σε καθεστώς τρομοκρατίας. Στις τάξεις υπήρχαν μικρόφωνα (τα ανακαλύψαμε εμείς τα παιδιά) για να τις παρακολουθούν. Αρκετές φορές η διευθύντρια έκανε στις δασκάλες πολύ άσκημες παρατηρήσεις μπροστά στα παιδιά. Το τμήμα είχε 35 παιδιά και τους βγάζαμε την ψυχή καθημερινά. Και αν σκεφτώ ότι κάθε μέρα η δασκάλα έπαιρνε 4χ35=140 (!!!) τετράδια για να μας τα διορθώσει στο σπίτι της, τρελαίνομαι.
Τέλος όταν θυμάμαι ότι ξύπναγα στις 06:30 για το σχολικό, την ατέλειωτη διαδρομή και το μεσημεριανό μου ύπνο στο λεωφορείο, φωνάζω 'Ελεος!!!!!!!!
Καλά αυτό δεν είναι σχολείο, είναι κρατητήριο! Και εγώ στην θέση σου θα έφευγα. Αλλά ας μην βάζουμε όλα τα ιδιωτικά σε ένα σακί. Επειδή το 50% αυτών δεν περνάει τους "κακούς" μαθητές δεν σημαίνει ότι είναι όλα ίδια... Αλλά επειδή το off topic πάει σύννεφο, λέω να επανέλθουμε στο αρχικό μας θέμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Κεφάτος (αν δεις λεξικό) σημαίνει και αυτός που έχει όρεξη για κάτι (και όχι πάντα ότι κάνει πλάκα). Προφανώς ο Γιάννης εννοούσε με όρεξη για μάθημα.Είναι καλό οι καθηγητές να είναι κεφάτοι αλλά εκτός μαθήματος
Για τις δασκάλες ήταν κρατητήριο, στρατόπεδο συγκέντρωσης και κάτεργο μαζί. Για εμάς τα παιδιά δεν ήταν άσκημα τα πράγματα. Το κακό ήταν η υπερβολική φροντίδα και προσοχή. (Και πρόσεξε, νομίζω στο ίδιο με σένα πήγαινα)Καλά αυτό δεν είναι σχολείο, είναι κρατητήριο! Και εγώ στην θέση σου θα έφευγα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
transient
Πολύ δραστήριο μέλος
Δία σε ποιο πήγαινες? Στείλε ΠΜ αν δεν θες εδώ... Η αν δεν θες γενικά μην στείλεις...
Πάντως αποκλείεται να πηγαίναμε στο ίδιο επειδή στο δικό μου δεν ισχύει το "δεν είσαι καλός μαθητής- φεύγεις"
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dalian
Περιβόητο μέλος
Δεν μας βλέπω καθόλου καλά φέτος....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αμπελοφιλόσοφος
Εκκολαπτόμενο μέλος
Εδω το θεμα ειναι να αποκτουν καποια σχεση μαθητες-καθηγητες ετσι ωστε ο μαθητης να μην ειναι "αυτος που καθεται πισω πισω και μιλαει", αλλα ο Κωστας, η Μαρια, ο Νικος, η Αννα, ο χ, ο ψ κ.λπ.
Οταν κατι τετοιο δεν συμβαινει με 20-25 παιδια στην ταξη, πώς να συμβει με 30;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dalian
Περιβόητο μέλος
Δυστυχώς ο μαθητής και η ευχάριστη παραμονή γι' αυτόν και τους καθηγητές στο σχολείο τοποθετούνται τελευταία σε αυτό το διαβολεμένο σύστημα..Ρε παιδια καλα πανε;
Εδω το θεμα ειναι να αποκτουν καποια σχεση μαθητες-καθηγητες ετσι ωστε ο μαθητης να μην ειναι "αυτος που καθεται πισω πισω και μιλαει", αλλα ο Κωστας, η Μαρια, ο Νικος, η Αννα, ο χ, ο ψ κ.λπ.
Οταν κατι τετοιο δεν συμβαινει με 20-25 παιδια στην ταξη, πώς να συμβει με 30;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αμπελοφιλόσοφος
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δυστυχώς ο μαθητής και η ευχάριστη παραμονή γι' αυτόν και τους καθηγητές στο σχολείο τοποθετούνται τελευταία σε αυτό το διαβολεμένο σύστημα..
Οσο βολευομαστε στην διαδικτυακη αναλυση και μας αρκει το να δινουμε λυσεις, οχι μονο σε αυτο αλλα και γενικα σε οποιοδηποτε προβλημα, μονο σε θεωρητικο επιπεδο τα πραγματα παντα ετσι θα εχουν. Ξερεις ποσοι κατακρινουν την κατασταση γυρω τους την ιδια ωρα που οι ιδιοι την συντηρουν (και δεν αποκλειω τον εαυτο μου φυσικα απο αυτους);
Δραση χρειαζεται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ρε παιδια καλα πανε;
Εδω το θεμα ειναι να αποκτουν καποια σχεση μαθητες-καθηγητες ετσι ωστε ο μαθητης να μην ειναι "αυτος που καθεται πισω πισω και μιλαει", αλλα ο Κωστας, η Μαρια, ο Νικος, η Αννα, ο χ, ο ψ κ.λπ.
Οταν κατι τετοιο δεν συμβαινει με 20-25 παιδια στην ταξη, πώς να συμβει με 30;
συνφωνώ απολύτως φίλε..τελικά ισχύει για τα 30αρια τμηματα και είναι χάλια..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maria....
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αν είναι το τελευταίο τμήμα ή δεν πληρούν άλλοι μαθητές το κριτήριο διαχωρισμού, πχ μάθημα επιλογής, γιατί όχι; Τι 30, τι 27.Tελικα ισχυει αυτο που ειπαν με τα 30 παιδια σε καθε τμημα...Καλα ομως το βρησκετε σωστο ενα τμημα να εχει 27 παιδια?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
solonas07
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giorgakisss
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Amarena1
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
αδαμαντια52071
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LoCo0o0:-):-P:-0
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.