3 μήνες πριν τις πανελλήνιες: προλαβαίνω να καλύψω τα κενά;

Ernikos

Νεοφερμένος

Ο Ernikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Καλησπέρα, είμαι μαθητής τρίτης λυκείου και δίνω πανελλήνιες σε 3 μήνες . Είμαι στο 3ο επιστημονικό πεδίο και στοχεύω σε σχολές φυσικοθεραπείας 14000 έως και 16.000 μόρια

Αλλά και εργοθεραπείας 13.000

Ενώ έχω παρακολουθήσει , έχω την αίσθηση του τι συμβαίνει, δυστυχώς έχω αποκτήσει πολλά κενά κυρίως σε φυσική, λιγότερα στη χημεία και πολύ πολύ λιγότερα στη βιολογία

Πόσες ώρες διαβάσματος και πόση προσπάθεια πιστεύεται χρειάζεται για τους επόμενους 3 μήνες???

Θεωρείται υπάρχουν πιθανότητες να πιάσω έστω 15.000 μόρια??

Giorgkalo

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Giorgkalo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 143 μηνύματα.
Ναι ολα ειναι πιθανα!
Μπορεις να περασεις!
Δεν υπαρχει συγκεκριμενος χρονος που πρεπει να διαβασεις την ημερα...
Εσυ θα το κανονισεις μεχρι εκει που θα εισαι ενταξει...παντα θα υπαρχουν καποια κενα...
Προσπαθησε να τα καλυψεις με συχνες επαναληψεις, διαβαζε οσο νομιζεις οτι χρειαζεται και θα τα καταφερεις!!

gegeorgiou90

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο gegeorgiou90 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 336 μηνύματα.
Καλησπέρα, είμαι μαθητής τρίτης λυκείου και δίνω πανελλήνιες σε 3 μήνες . Είμαι στο 3ο επιστημονικό πεδίο και στοχεύω σε σχολές φυσικοθεραπείας 14000 έως και 16.000 μόρια

Ενώ έχω παρακολουθήσει , έχω την αίσθηση του τι συμβαίνει, δυστυχώς έχω αποκτήσει πολλά κενά κυρίως σε φυσική, λιγότερα στη χημεία και πολύ πολύ λιγότερα στη βιολογία

Πόσες ώρες διαβάσματος και πόση προσπάθεια πιστεύεται χρειάζεται για τους επόμενους 3 μήνες???

Ναι υπάρχουν πιθανότητες. Και παραπάνω από 15.000 μόρια