[29/5/2015] Φυσική Κατεύθυνσης

Πως πιστεύετε ότι τα πήγατε ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 52)
  • Άριστα 18-20

    Ψήφοι: 11 21.2%
  • Πολύ καλά 15-18

    Ψήφοι: 13 25.0%
  • Καλά 12-15

    Ψήφοι: 8 15.4%
  • Μέτρια 10-12

    Ψήφοι: 6 11.5%
  • Όχι καλά 5-10

    Ψήφοι: 8 15.4%
  • Καθόλου καλά 0-5

    Ψήφοι: 6 11.5%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

DarthFederer

Διάσημο μέλος

Ο DarthFederer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,281 μηνύματα.
γιατι τρωγεστε δεν καταλαβαινω; σαμπως δεν θα βγουν τα στατιστικα; εκει θα φανει αν ηταν δυσκολα ή οχι.υπομονη

Αυτο ειναι σωστο μηπως ομως απο χρονια σε χρονια η δυσκολια ξεφευγει ολο και περισσοτερο αλλα επειδη τα παιδια ξημεροβραδιαζονται στα φροντιστηρια δεν πεφτουν αντιστοιχα οι βαθμοι;

Πιστευω ειναι εξισου σημαντικο να αξιολογησουμε το επιπεδο των θεματων και οχι μονο τις επιδοσεις των παιδιων σε αυτα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
στην εποχη των δεσμων που στην αυγη του συστηματος τα θεματα ηταν βατα(μας φαινονταν γελοια εμας και πιστευω ηταν,τα τωρινα τα δικα σας δεν τα εχω δει για να κρινω,αν και βλεπω πολυ περισσοτερους αριστουχους,οποτε υπαρχει ενδειξη ,γενικα προτιμω χιλιες φορες 5,6 μαθηματα απο λιγη υλη απο 3,4 με μεγαλη ) καθως προχωρουσαν τα χρονια γιντοντουσαν εξειδικευμενα ,ξημεροβραδιαζομασταν στα φροντιστηρια ηδη απο β λυκειου ,θεματα απαιτητικα ωσπου φτασαμε στα 90ς+ και βαζαν παλουκια πανεπιστημιακου επιπεδου
ε οι βαθμολογιες ομως ηταν και αναλογες,ελαχιστοτατοι αριστουχοι,πολλοι στον πατο και εμπαινες σε κεντρικα τμηματα υψηλης ζητησης(μιλω για α δεσμη πολυτεχνεια φυσικομαθηματικα κ.λπ πλην ιατρικων κ.ο.κ ,γιατι στις αλλες ηταν ακομα λιγοτερες οι θεσεις και οι βασεις ηταν αρκετα υψηλες) με βαση στην οποια σημερα μπαινεις σε περιφερειακα..οποτε το πραγμα παει αναλογικα(απλα εγκυκλοπαιδικα παλια οι θεσεις ηταν οι μισες οποτε δεν ειναι καθολου ιδια τα πραγματα,αλλα αλλο ειναι αυτο που θελω να πω)
βεβαιως αλλαξε το συστημα,οταν εφτασε στα ορια και θυμαμαι στις αρχες του νεοτερου συστηματος μπαιναν αστεια θεματα,ομως υπηρχαν και αναλογα υψηλοτερες βασεις..

με λιγα λογια ακομα και ευκολα να πεσουν δεν σημαινει κατι,αφου ανεβαινει η βαση ή το αντιθετο αν ειναι δυσκολα κατεβαινει
κατι αναλογο δεν μπορεις να το πεις εκεινη την εποχη,που κρατουσαν/με μαθημα,οποτε αν επεφτες στα ζορικα ησουν χαμενος.

τελος παντων ψυχραιμια και υπομονη,αλλωστε αλλαζει κατι τωρα; οτι εγινε εγινε,καλο καλοκαιρι σε οσους τελειωσαν,να το απολαυσουν και οταν ερθει η ωρα θα παρουν και βαθμους

για μενα παντοτε η ωρα μετα την εξεταση ηταν μια ωρα που δεν εβρισκα καμια σημασια στην παραφιλολογια για βασεις,για λυσεις ,για ξερω γω. το κοντερ εγραψε,οτι μπορεσες εκανες παμε για αλλα(ή τα ιδια αν δεν πηγε καλα το πραμα)αυτη ειναι η συμβουλη μου στα νεοτερα παιδια...ψυχραιμια,η ζωη ειναι μπροστα σας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Irene3006

Νεοφερμένος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Καταρχάς, καλή λευτεριά σε όλους! Αξέχαστη η αίσθηση μετά το τελευταίο μάθημα...
Για τα παιδιά του ΑΟΘ, ένα κουράγιο ακόμα... :)

Πάμε στα θέματα... Προφανώς δεν ήταν εύκολα, με την έννοια να είναι γελοία... Λογικό, αν
σκεφτούμε ότι μιλάμε για Φυσική Κατεύθυνσης και μάθημα βαρύτητας... Εμένα το θέμα που
πάντα με δυσκόλευε περισσότερο απ' όλα ήταν το δεύτερο... Και θεωρώ ότι πολύς κόσμος
ζορίζεται εκεί. Το τρίτο θέμα με την ηλεκτρική ταλάντωση, ναι μεν όχι ιδιαίτερα αναμενόμενο,
αλλά στις Πανελλήνιες καλό είναι να μη λειτουργούμε με sos, ακριβώς για κάτι τέτοιες στιγμές.
Όσοι είχαν κατανοήσει καλύτερα την χρήση παραγώγων, θα μπορούσαν να λύσουν με μεγαλύτερη
σχετικά ευκολία το θέμα. Το τέταρτο ήταν απαιτητικό, αλλά για κάποιον που είχε κάνει σωστή
ανάλυση δυνάμεων, και είχε δουλέψει και κατανοήσει επαρκώς ισορροπίες και ΑΔΜΕ, αντιμετωπιζόταν.

Τεσπα, όπως και να 'χει ψυχραιμία. Εγώ έδωσα το 2012, και πάτωσα στην Φυσική, αλλά παρ' όλ' αυτά
σήμερα είμαι τριτοετής φοιτήτρια Φυσικής. Επομένως, μην επηρεάζεστε από 12 μέρες της ζωής σας,
δεν είναι ικανές να κρίνουν τον κόπο σας. Φτιάξτε το μηχανογραφικό σας, όπως το φανταζόσασταν
και πριν από αυτές τις 12 μέρες, και όλα θα πάνε καλά! :clapup:

Α! Και κάτι τελευταίο! Μη βασιστείτε και πολύ στις εκτιμήσεις! Το 2012 όλοι έλεγαν για πτώση βάσεων
επειδή τα θέματα ήταν δύσκολα, αλλά τελικά οι βάσεις ανέβηκαν. Η σχολή μου είχε ανέβει 330 μόρια,
και παραλίγο να βρεθώ από το "πουθενά" Κρήτη. Επομένως, με προσοχή τα μηχανογραφικά...

Καλό καλοκαίρι και καλή φοιτητική ζωή από Οκτώβρη!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
Το τρίτο θέμα με την ηλεκτρική ταλάντωση, ναι μεν όχι ιδιαίτερα αναμενόμενο,
αλλά στις Πανελλήνιες καλό είναι να μη λειτουργούμε με sos, ακριβώς για κάτι τέτοιες στιγμές

Αντιθέτως, όλοι περίμεναν ηλεκτρικές φέτος. Ήταν τόσο ΣΟΣ που πιστεψα πως δε θα έμπαιναν ακριβώς για αυτό το λόγο. Επειδή όλοι έλεγαν θα μπουν ηλεκτρικές.
Η γραφική παράσταση ήταν χωρίς φυσική σημασία, δεκτό. Πόσοι όμως θα προτιμούσαν την έλλειψη του q-i ; :whistle:
Θέλω να πω πως όντως ηταν χαζό ερώτημα και δικαίως το σχολιάζουν αρνητικά, αλλά μην κοροιδευουν τον εαυτό τους κάποιοι οτι και καλα δε το λυσανε γιατί "τι νόημα είχε; "... γιατί ακουσαμε και κάτι τέτοια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Irene3006

Νεοφερμένος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Αντιθέτως, όλοι περίμεναν ηλεκτρικές φέτος. Ήταν τόσο ΣΟΣ που πιστεψα πως δε θα έμπαιναν ακριβώς για αυτό το λόγο. Επειδή όλοι έλεγαν θα μπουν ηλεκτρικές.
Η γραφική παράσταση ήταν χωρίς φυσική σημασία, δεκτό. Πόσοι όμως θα προτιμούσαν την έλλειψη του q-i ; :whistle:
Θέλω να πω πως όντως ηταν χαζό ερώτημα και δικαίως το σχολιάζουν αρνητικά, αλλά μην κοροιδευουν τον εαυτό τους κάποιοι οτι και καλα δε το λυσανε γιατί "τι νόημα είχε; "... γιατί ακουσαμε και κάτι τέτοια.


Δεν έδινα φέτος, δεν ξέρω τι θεωρήθηκε σος και τι όχι...
Στη χρονιά μου πάντως, στο σχολείο κάναμε πολύ λίγα πράγματα από ηλεκτρικές..
Εκτός σχολείου έδωσα την ίδια σημασία με τα υπόλοιπα.
Χαζά ερωτήματα δυστυχώς πάντα θα μπαίνουν..
Καλά αποτελέσματα! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilakis13

Δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 717 μηνύματα.
Εγω εκανα λαθος στο Δ θεμα. Στο Δ2 στην κεντρομολο δυναμη ξεχασα να βαλω τη συνιστωσα του βαρους, αδικαιολογητο λαθος το ξερω, αλλα μαλλον βγηκε η κουραση απο τα προηγουμενα. Στο Δ3 επισης, οταν πηρα πρωτη φορα ΘΜΚΕ εβαλα οτι το σωμα εχει μονο μεταφορικη κινητικη ενεργεια. Παρομοια ασκηση ειχαμε κανει και στο φροντιστηριο και ειχαμε τονισει οτι εχει μονο μεταφορικη κινητικη ενεργεια. Τωρα ο φυσικος μας ειπε οτι λογω εκφωνησης επρεπε να βαλουμε και περιστροφικη, ακομα δεν εχω καταλαβει γιατι παντως, αν μπορει καποιος να μου εξηγησει ετσι απο περιεργεια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
.... ο φυσικος μας ειπε οτι λογω εκφωνησης επρεπε να βαλουμε και περιστροφικη, ακομα δεν εχω καταλαβει γιατι παντως, αν μπορει καποιος να μου εξηγησει ετσι απο περιεργεια
Στην εκφώνηση έγραφε ότι η σφαίρα "κυλίεται χωρίς ολίσθηση".


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilakis13

Δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 717 μηνύματα.
Εγω λεω για το δ3 οπου εκτοξευουμε αλλη, ομοια, σφαιρα. Εκει τη στιγμη που εκτοξεουμε τη σφαιρα δεν θα επρεπε να εχει κινητικη ενεργεια λογω μεταφορικής κίνησης μονο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Εγω λεω για το δ3 οπου εκτοξευουμε αλλη, ομοια, σφαιρα. Εκει τη στιγμη που εκτοξεουμε τη σφαιρα δεν θα επρεπε να εχει κινητικη ενεργεια λογω μεταφορικής κίνησης μονο?
Ναι παλικάρι μου. Για το Δ3 και την άλλη σφαίρα γράφει "κυλίεται χωρίς ολίσθηση" και αφού το λέει η εκφώνηση αυτό έπρεπε να κάνεις.
(Στην πραγματικότητα τα πράγματα είναι πιο πολύπλοκα. Όταν εκτοξεύεις έτσι μια σφαίρα, στην αρχή έχει μόνο μεταφορική κίνηση, για κάποιο χρόνο κάνει ολίσθηση με κύλιση μαζί και μετά κάνει ΚΧΟ. Αυτά όμως ξεφεύγουν από τα όρια του λυκείου. Εδώ υποθέτει η άσκηση ότι ο χρόνος από την εκτόξευση μέχρι την ΚΧΟ είναι αμελητέος.).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mister No0ne

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Mister No0ne αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 385 μηνύματα.
ε ναι εκτοξευεται και κυλιεται χωρις ολισθηση. σκεψου λιγο η ακομα καλυτερα κανε ενα πειραμα μονος σου. Οταν ωθησεις μια σφαιρα ξεκιναν ταυτοχρονα και οι δυο κινησεις ( η μια δεν επηρεαζει την αλλη) γιατι ασκειται η Τστ οποτε εκτοξευοντας το στερεο του δινεις και τις δυο ταχυτητες ( ενω οταν ειναι ακινητο και του ασκεις δυναμη λεγαμε οτι εχει επιταχυνση αλλα οχι ταχυτητα για t=0). Εσενα δεν σου φαινεται λιγο περιεργο να ξεκινα μια σφαιρα μονο με μεταφορικη κινηση και την επομενη στιγμη, αυθορμητα, να ξεκινα και η στροφικη με καθυστερηση? ( αυτα με οτι ξερω απο το λυκειο-δεν ειμαι φυσικος)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

vasilakis13

Δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 717 μηνύματα.
Σορρυ, ειδα το σχημα και νομιζα οτι αναφερεσαι στα προηγουμενα ερωτηματα :)
Εγω ειχα στο μυαλο μου οτι οταν εκτοξευουμε τη σφαιρα της δινουμε ταχυτητα μεταφορικη και μετα απο λιγο οπως ειπε και ο Διας, μεσω της τριβης οχι αυθορμητα, μετατρεπεται ενα μερος της κινητικης ενεργειας λογω μεταφορικης σε κινητικη ενεργεια λογω στροφικης. Επισης καθως μας εδινε ταχυτητα μονο μεταφορικης υπεθεσα, προφανως λαθος :( , οτι η ασκηση δεν υποθετει οτι αμεσως το σωμα κανει και στροφικη και μεταφορικη κινηση. Το οτι κανει κυλιση χωρις ολισθηση θεωρησα οτι χρησιμευει σε αλλο σημειο, οπως στο οτι το εργο της τριβης ειναι μηδεν η οτι στο σημειο που τελειωνει το ημισφαιριο ω=ν
Δεν θεωρειτε οτι ηταν απαραιτητη μια περαιτερω διευκρινηση?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Δεν θεωρειτε οτι ηταν απαραιτητη μια περαιτερω διευκρινηση?
Χμμμμμ.... Εδώ δεν έχεις και άδικο. Πιο σωστή θα ήταν ίσως η εκφώνηση ως εξής: (τα κόκκινα είναι συμπληρώσεις)
"Μια άλλη σφαίρα, όμοια με την προηγούμενη, εκτοξεύεται από το κατώτατο σημείο Δ του ημισφαιρίου με ταχύτητα κέντρου μάζας υ = 6 m/s και ακαριαία αρχίζει να κυλίεται χωρίς ολίσθηση στο εσωτερικό με κατεύθυνση το άκρο Ε".
Όμως και έτσι όπως το έλεγε "κυλίεται χωρίς ολίσθηση" ήταν αρκετό για να μη θεωρήσεις μόνο μεταφορική κίνηση.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mister No0ne

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Mister No0ne αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 385 μηνύματα.
Κοιτα αυτο που ειπε ο διας δεν εχω λογο να το αμφισβητησω και μου φαινεται και λογικο, αν και φανταζομαι οτι ολα αυτα γινονται σε χρονο dt οποτε στο μακροκοσμο δεν μπορουμε να το αντιληφθουμε. Τωρα για το αλλο που λες, εγω ξερω οτι η μια κινηση δεν επηρεαζει την αλλη ( επαλληλια) και η στροφικη κινηση παραγεται λογω της Τστ αρα δεν χανεται ενεργεια ωστε να γεννηθει η στροφικη κινηση ( και γι' αυτο λογικα στην ΚΧΟ ισχυει και το ucm=ωR - περα απο τη μαθηματικη αποδειξη οτι dx=ds κλπ). Απλα κανε αυτο που σου ειπα με μια μπαλα και θα το δεις. Τωρα αυτο που αναφερει ο ΔΙας ξεφευγει απο το λυκειο σιγουρα και προσωπικα πιστευω οτι το Δ3 ειναι καλο παραδειγμα οτι το σχολειο διδασκει φυσικη για τις εξετασεις και οχι για να αναπτυχθει η " φυσικη" διαισθηση. Εννοειται οτι εσυ δεν φταις σε αυτο. Σου ευχομαι καλη επιτυχια και να πραγματοποιησεις το ονειρο σου !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilakis13

Δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 717 μηνύματα.
Ευχαριστω πολυ παιδια για την εξηγηση, το καταλαβα πολυ καλυτερα. Στο φροντιστηριο γινοταν λιγο χαμός και μας ξεπεταξαν
Ενεργεια αρχικα χανεται αφου εχουμε Τολισθησησ στιγμιαια, ετσι νομιζω τουλαχιστον :p , και ετσι αποκτα γωνιακη ταχυτητα
Αλλα αν το πηγαινα ετσι θα επρεπε να υπολογισω και το εργο τησ τριβησ για εκεινο το μικρο Δt
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mister No0ne

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Mister No0ne αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 385 μηνύματα.
Πρεπει να ειναι λειο το επιπεδο γιατι αλλιως δεν βγαινουν οι ασκησεις αν και ( κακως) δεν το λεει ( ουτε στο Β3 το ελεγε). Τεσπα εγω ετσι κι αλλιως εννουσα οτι δεν θυσιαζεται ενεργεια απο τη μεταφορικη για να παραχθει η στροφικη, οχι οτι δεν χανεται ενεργεια γενικα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
φανταζομαι οτι ολα αυτα γινονται σε χρονο dt οποτε στο μακροκοσμο δεν μπορουμε να το αντιληφθουμε.
Όχι. Μπορούμε να το αντιληφθούμε μια χαρά.
Σκέψου ότι χτυπάς με τη στέκα τη μπάλα του μπιλιάρδου στη μέση. Προφανώς της δίνεις μόνο μεταφορική ταχύτητα, άρα τη στιγμή "μηδέν" κάνει μόνον ολίσθηση χωρίς κύλιση.
Υπάρχει η τριβή ολίσθησης η οποία παίζει διπλό ρόλο: επιβραδύνει τη μπάλα μεταφορικά και την επιταχύνει στροφικά. Έτσι η μπάλα κάνει συγχρόνως κύλιση και ολίσθηση. Καθώς η ω μεγαλώνει και η υcm μικραίνει φτάνει η στιγμή που υcm = ω.R οπότε η μπάλα θα κάνει κύλιση χωρίς ολίσθηση.
Ενδεικτικά για τη μπάλα του μπιλιάρδου, ο χρόνος μέχρι να κάνει ΚΧΟ είναι μερικά δέκατα του δευτερολέπτου και στο χρόνο αυτό θα διανύσει κάπου 10cm.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mister No0ne

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Mister No0ne αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 385 μηνύματα.
Δεν διαφωνω, παιζω και μπιλιαρδο κιολας οποτε ειναι ευκολο. Ομως δεν ειναι λιγο ειδικο αυτο? θελω να πω οτι εκει υπαρχει η τσοχα, μια επιφανεια αρκετα τραχεια που σιγουρα ασκει μεγαλη Τολισ. Αν κανουμε το ιδιο σε πολυ λειο σανιδι( καλογυαλισμενο πχ) η εστω σε επιπεδο που εχει μονο Τστ ο χρονος που λες δεν μειωνεται σημαντικα ωστε να μην μπορουμε να το καταλαβουμε? ( και μιλωντας στα πλαισια του λυκειου το λειο πρακτικα σημαινει Τολισ=0)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Takis_Kal

Νεοφερμένος

Ο Takis_Kal αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 63 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
Αρκετα παιδια που εχουν κανει ασκησεις που αρχικα εκτελει μονο μεταφορικη και στη συνεχεια κυλιση χωρις ολισθηση θεωρησαν οτι αρχικα εκτελει μονο μεταφορικη .Την πατησαν οι ψαχμενοι σε αυτο
Στο Δ υπαρχει αλλο προβλημα , ειναι γνωστο τουλαχιστον στους εμπειρους καθηγητες οτι αν αφησεις την σφαιρα στο χειλος της κυλινδρικης επιφανειας δεν γινεται να κανει κυλιση χωρις ολισθηση , αρχικα ολισθαινει και στη συνεχεια κανει ΚΧΟ .Επρεπε να το αποφυγουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimosgr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δήμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 195 μηνύματα.
Χαιρετώ όλα τα παιδιά στο forum!
Μετά από αρκετό καιρό και την επίλυση κάποιων προσωπικών προβλημάτων μπορώ να πω ότι έχω το χρόνο να μπορώ να σερφάρω και να κάνω αυτά που έκανα και παλαιότερα.....

Αν θέλετε λοιπόν βαθμολόγηση και απαντήσεις σε ερωτήσεις επί των θεμάτων στην διάθεσή σας....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
εκει υπαρχει η τσοχα, μια επιφανεια αρκετα τραχεια που σιγουρα ασκει μεγαλη Τολισ. Αν κανουμε το ιδιο σε πολυ λειο σανιδι( καλογυαλισμενο πχ) ο χρονος που λες δεν μειωνεται σημαντικα ωστε να μην μπορουμε να το καταλαβουμε?
Όχι. Το αντίθετο ισχύει. Όσο πιο μικρή είναι η τριβή, τόσο περισσότερος χρόνος χρειάζεται για να κάνει η μπάλα ΚΧΟ. Σκέψου το απλά: με μηδενική τριβή δεν θα κάνει ποτέ κύλιση, ενώ με άπειρη τριβή θα κάνει ΚΧΟ ακαριαία.
Αρκετα παιδια που εχουν κανει ασκησεις που αρχικα εκτελει μονο μεταφορικη και στη συνεχεια κυλιση χωρις ολισθηση θεωρησαν οτι αρχικα εκτελει μονο μεταφορικη .Την πατησαν οι ψαχμενοι σε αυτο
Στο Δ υπαρχει αλλο προβλημα , ειναι γνωστο τουλαχιστον στους εμπειρους καθηγητες οτι αν αφησεις την σφαιρα στο χειλος της κυλινδρικης επιφανειας δεν γινεται να κανει κυλιση χωρις ολισθηση , αρχικα ολισθαινει και στη συνεχεια κανει ΚΧΟ .Επρεπε να το αποφυγουν
Έχεις δίκιο. Πολλές φορές οι "ψαγμένοι" την πατάνε στις πανελλήνιες. Βέβαια, γράφει ότι η σφαίρα "αφήνετε να κυλίσει" και πιο κάτω "η κίνηση της σφαίρας γίνεται χωρίς ολίσθηση", αλλά θα μπορούσαν να το είχαν διατυπώσει κάπως καλύτερα.
Χαιρετώ όλα τα παιδιά στο forum! Μετά από αρκετό καιρό και την επίλυση κάποιων προσωπικών προβλημάτων μπορώ να πω ότι έχω το χρόνο να μπορώ να σερφάρω και να κάνω αυτά που έκανα και παλαιότερα.....
Πολύ χαίρομαι που σε "βλέπω" ξανά. Το 2010-2011 που ήμουν υποψήφιος πολλές φορές με είχες βοηθήσει στις απορίες μου, αλλά και με τις αναλυτικές σου "σημειώσεις". Χαχαχαχα!!! Τότε ήμουν ένας μικρός μαθητής και τώρα είμαι λίγα (ελπίζω) βήματα πριν το πτυχίο. Καλώς ξανά-ήλθες λοιπόν.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top