Neo2
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
manouno
Εκκολαπτόμενο μέλος
Έχω μιλήσει με πολλούς που γνωρίζω από τα βαθμολογικά κέντρα και μου είπαν ότι η βαθμολόγηση δεν έχει αρχίσει γιατί είχαν απεργία.
Η βαθμολόγηση αρχίζει τη Δευτέρα (αύριο).
Αυτή τη στιγμή συνεδριάζουν έτσι ώστε να βγει μια κοινή απόφαση για ολα τα βαθμολογικά κέντρα έτσι ώστε να μην αδικιθεί κανένας.
Η απόφαση θα ανακοινωθεί αύριο.
Η ένωση πληροφορικών (ΕΠΥ) έχει πάρει ήδη θέση στο θέμα - έχει πει ότι σωστές είναι και οι δύο απαντήσεις.
Αυτά...
περιμένουμε αύριο λοιπόν
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
marouli.kel
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lostpfg
Νεοφερμένος
Οχ ιπαιδιά, λάθος κάνετε.
Έχω μιλήσει με πολλούς που γνωρίζω από τα βαθμολογικά κέντρα και μου είπαν ότι η βαθμολόγηση δεν έχει αρχίσει γιατί είχαν απεργία.
Η βαθμολόγηση αρχίζει τη Δευτέρα (αύριο).
Αυτή τη στιγμή συνεδριάζουν έτσι ώστε να βγει μια κοινή απόφαση για ολα τα βαθμολογικά κέντρα έτσι ώστε να μην αδικιθεί κανένας.
Η απόφαση θα ανακοινωθεί αύριο.
Η ένωση πληροφορικών (ΕΠΥ) έχει πάρει ήδη θέση στο θέμα - έχει πει ότι σωστές είναι και οι δύο απαντήσεις.
Αυτά...
περιμένουμε αύριο λοιπόν
Ναι αυτό αληθεύει...Μίλησα εχθές με τον υπεύθυνο(στα βαθμολογικά) στο νόμο (βασικά δεν πρέπει να πω) και μου είπε ότι έγινε χαμός στην συζήτηση και η πρώτη απόφαση ήταν έως 2 το πολύ μόρια...Αλλά δεν είναι η τελική..Η τελική απόφαση αύριο..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ballaki
Νεοφερμένος
Το ελπιζω παντως γιατι και σε σχεση με καποια που αναφερθηκαν πιο πριν πιστευω οτι οι περισσοτεροι μαθητες που το ελυσαν με πινακα κοιταξαν οτι πανω πανω η ασκηση ελεγε ΑΛΓΟΡΙΘΜΟ [κατι το οποιο ειχαμε διδαχθει οτι ειναι σωστο]....απλα οπως παντα επρεπε να πεσει το θεμα στις πανελληνιες για να συζητηθουν ολες οι ανακριβειες του σχολικου βιβλιου....και να φοβομαστε ποιοι εμεις?? που μας βγηκε ο κ@λος ολη τη χρονια αν ο τροπος λυσης ειναι τλκ σωστος....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
manouno
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δεν ειπα οτι αρχισαν να βαθμολογουν... Μου ειπε οτι συζητησαν απλα και οτι την Δευτερα το πρωι θα ξερει σιγουρα...
Δεν μιλούσα συγκεκριμένα για σενα. Μιλούσα γενικα
Παιδιά, ο αλγόρθμος δεν έχει καμιά σχέση με Η/Υ ο προγραμματιστής το γράφει στο χαρτί τον αλγόριθμο και μετά το μεταφράζει σε γλώσσα προγραμματισμού.
Αυτό το θέμα και σε πρόγραμμα ΓΛΩΣΣΑ θα ήταν σωστό.
Βάζεις για θέσεις του πίνακα ΠΙΝΑΚΑΣ [9999999999999999999] μετά είναι δικαίωμά σου πόσες θέσεις θα επιλέξεις.
Ναι μεν δεσμεύει μεγάλη μνήμη αλλά αυτό είναι εκτός ύλης. Σκοπός μας είναι να δώσουμε μια λύση που εμφανίζει το σωστο αποτέλεσμα όχι την βέλτιστη λύση
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
NIKODIM
Νεοφερμένος
έχετε απόλυτο δίκαιο να απορείτε και να αγανανακτείτε, διότι καθώς φαίνεται είστε τα θύματα μιας διαμάχης που ξεκίνησε από το τίποτα για να συμπαρασύρει στο διάβα της σχεδόν τα πάντα.
Οι απόψεις που έχουν γραφεί τις τελευταίες μέρες για το περιβόητο θέμα 3 της ΑΕΠΠ προσβάλλουν την ΚΕΕ, αρκετούς καθηγητές και πάνω απ' όλα την νοημοσύνη σας. Είστε μαθητές, απόφοιτοι σε λίγο, που κοπιάσατε και μοχθήσατε έναν ολόκληρο χρόνο και δικαιούστε να έχετε άποψη για το μάθημα, εφ' όσον βέβαια αυτή τεκμηριώνεται με επιχειρήματα.
Έχει γίνει πλέον σαφές σε αρκετούς - κατά την γνώμη μου - ότι η χρήση πινάκων για την λύση του 3ου θέματος είναι πέρα για πέρα αποδεκτή και σωστή, ασχέτως αν κάποιοι επιμένουν να μην το παραδέχονται. Από όσα αναφέρονται στο βιβλίο αλλά και από τα όσα γνωρίζουμε από την ελληνική και ξένη βιβλιογραφία υπάρχει σαφής διαφορά μεταξύ αλγορίθμου και προγράμματος. Είμαι απ' αυτούς που δεν προτίθεμαι να αφαιρέσω ούτε μια μονάδα από τα γραπτά που είτε χρησιμοποίησαν πίνακα με αλγόριθμο, είτε χρησιμοποίησαν Πρόγραμμα με πίνακες που δηλώθηκαν με ένα μέγεθος της κρίσης του μαθητή.
Δεν θα ήθελα να πω περισσότερα. Γνωρίζετε ίσως ότι στο ΣΤΕΚΙ των ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΩΝ ξεκίνησε και συνεχίζεται όλη η συζήτηση για το Θέμα. Εσείς εδώ μπορεί να τα λέτε μεταξύ σας, αλλά καλό θα ήταν κάποιοι να σας ακούσουν κιόλας.
Ως καθηγητής Πληροφορικής επί 12 χρόνια, απόφοιτος σχολής Πληροφορικής κατέθεσα ανώνυμα τις απόψεις μου, αφού πρώτα έκανα μια μικρή έρευνα με οδηγό το βιβλίο και την κοινή λογική. Καταθέτοντας μέσα από την έρευνα τις απόψεις μου θέλησα να δώσω μια απάντηση στην ΚΕΕ, στους συναδέλφους μου και κυρίως στους μαθητές που δίδαξα και που ρωτούν αγωνιώντας για την βαθμολόγηση των γραπτών τους. Όσοι από σας ενδιαφέρονται μπορούν να διαβάσουν το αρχείο και ακόμη καλύτερα μπορούν να καταθέσουν ως μαθητές την γνώμη τους σε ένα forum καθηγητών, που δεν μπορούν να τα βρουν μεταξύ τους - εις βάρον των μαθητών τους -.
Εγώ πάντως απάντηση και τεκμηριωμένη διαφωνία σε όσα ισχυρίζομαι ακόμη δεν έχω πάρει από τους έχοντες αντίθετη γνώμη με μένα. Και μεταξύ μας ! Μάλλον δεν θα πάρω!!!!!!! Τα σχόλια και τα συμπεράσματα δικά σας.
Θα βρείτε το αρχείο στις παρακάτω διευθύνσεις
https://users.sch.gr/alkisg/tosteki/index.php?topic=2927.msg27678#msg27678
https://users.sch.gr/alkisg/tosteki/index.php?topic=2927.1320
https://users.sch.gr/alkisg/tosteki/index.php?topic=2927.1290
χρήστης NIKODIM
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και ελπίζω να μας συγχωρέσετε κάποτε για την τόση αναστάτωση που σας προκαλέσαμε.
Καλά αποτελέσματα
Υ.Γ.
Ούτε διαφήμιση επιθυμώ να κάνω στο συγκεκριμμένο στέκι (άλλωστε και εγώ μόλις προχθές εγγράφηκα), ούτε φυσικά πολύ περισσότερο στον ευατό μου (γράφω ανώνυμα).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
manouno
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αγαπητά παιδιά,
έχετε απόλυτο δίκαιο να απορείτε και να αγανανακτείτε, διότι καθώς φαίνεται είστε τα θύματα μιας διαμάχης που ξεκίνησε από το τίποτα για να συμπαρασύρει στο διάβα της σχεδόν τα πάντα.
Οι απόψεις που έχουν γραφεί τις τελευταίες μέρες για το περιβόητο θέμα 3 της ΑΕΠΠ προσβάλλουν την ΚΕΕ, αρκετούς καθηγητές και πάνω απ' όλα την νοημοσύνη σας. Εγώ πάντως απάντηση και τεκμηριωμένη διαφωνία σε όσα ισχυρίζομαι ακόμη δεν έχω πάρει από τους έχοντες αντίθετη γνώμη με μένα. Και μεταξύ μας ! Μάλλον δεν θα πάρω!!!!!!! .
Από τη στιγμή που στα βαθμολογικά κέντρα συνεδριάζουν και η απόφαση που θα παρθεί θα είναι κοινή σ' όλα τα βαθμολογικά εγώ προσωπικά δεν έχω λόγο να φοβάμαι και να ανυσηχώ. Ότι κι αν αποφασιστεί τελικά θα είναι δίκαιο για όλους.
Οστώσω θέλω να θιχτεί το θέμα από σας τους καθηγητές.
Ως γνωστόν στην ύλη των εσπερινών δεν συμπεριλαμβάνονται το 6ο και 10ο κέφαλαιο
Βλέποντας και λύνοντας τα θέματα κατάλαβα ότι οι επιτροπή μας εξέταζαν σ' όλα τα κεφάλαια με εξαίρεση το 6ο και 10ο.
Υπάρχει περίπτωση η επιτροπή να μην ήξερε την ύλη των ΓΕΛ ??? Γιατί τα θέματα αυτό δείχνουν.
Προσωπικά το θεωρώ άδικο για μερικά διαβσμένα παιδιά που έχουν διαβάσει το 6ο κεφάλαιο και τα υποπρογράμματα να μην εξεταστούν πάνω σ' αυτά και παιδιά που δεν τα είχανε διαβάσει να γράψουν ένα πολύ καλό βαθμό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aLmOsT_nOrMaL
Νεοφερμένος
Το αποκορύφωμα θα είναι να γίνει και επισήμανση στο βιβλίο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kostaspotter
Νεοφερμένος
Αυτό μας το 'κοπανούσε' όλη τη χρονιά ο καθηγητής μας και στο σχολείο και στο φροντιστήριο!!!Σκοπός μας είναι να δώσουμε μια λύση που εμφανίζει το σωστο αποτέλεσμα όχι την βέλτιστη λύση
Ξέρετε πως φέτος ο καθηγητής στο σχολείο μου έστειλε απορίες για κάποιες ασάφιες του σχολικού βιβλίου στο υπουργείο παιδείας;Το ελπιζω παντως γιατι και σε σχεση με καποια που αναφερθηκαν πιο πριν πιστευω οτι οι περισσοτεροι μαθητες που το ελυσαν με πινακα κοιταξαν οτι πανω πανω η ασκηση ελεγε ΑΛΓΟΡΙΘΜΟ [κατι το οποιο ειχαμε διδαχθει οτι ειναι σωστο
Και τι του απάντησαν; "Είστε ο πρώτος καθηγητής ο οποίος μας επισημαίνει αυτές τις ασάφιες!Θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε στα ερωτήματά σας!"
Έως και την Παρασκευή που μιλήσαμε (επειδή ήταν στη λυκειακή μας επιτροπή) έτσι για πλάκα τον ρώτησα και μου είπε πως δεν έχει πάρει ακόμα e-mail!
Δλδ όντως πιστεύω το υπουργείο πως τα έχει κάνει μπάχαλο με τα σχολικά βιβλία!Και αυτό γτ όταν γίνεται η επιλογή των βιβλίων κοιτάνε να προοθήσουν αυτά των γνωστών τους και όχι αυτά τα οποία είναι καλογραμμένα και δεν περιέχουνασάφιες!Δεν ενδιαφέρονται πραγματικά για την παιδεία κατά την άποψή μου!Θα έπρεπε να μπυν στα υπουργεία σοβαρά άτομα και όχι άπλειστα που κοιτάν πως να πάρουν χρήματα και πως να βοηθήσουν τους φίλους τους!
Σε αυτά που είπε η κυρία / ο κύριος NIKODIM σημφωνώ!Κατά τη διάρκεια της χρονιάς έτσι μάθαμε να λύνουμε τα προβλήματα τα οποία μιλούσαν για άγνωστο πλήθος!Θα είναι μεγάλη αδικία καθώς στις πανελλήνιες δεν μας έστειλαν καμία διευκρίνηση για το θέμα αυτό (που σιγά μη μας έστελναν καθώς εγώ έστειλα μια ερώτηση στη φυσική γενικής και δεν μου απάντησαν ποτέ! Μετά βγήκε η Ένωση Ελλήνων φυσικών και τόνισε πως υπήρχε ασάφια στο θέμα στο οποίο ζήτησα διευκρίνηση)!
Manouno αποκλείεται η επιτροπή των θεμάτων να μην ήξερε την ύλη μας ή να την μπέρδεψε με τα ΕΠΑΛ!Απλά πιστέυω πως ήθελαν να μας βάλουν εύκολα επειδή μας είχαν ξεκ@λώσει στα υπόλοιπα!
Τέλος θα ήθελα να συμφωνησω και με τον/την Almost_normal!Του χρόνου είμαι και εγώ 100% σίγουρος πως με το που μπουν στο κεφάλαιο με τους πίνακες στο σχολείο θα μιλήσουν τουλάχιστον για μια ολόκληρη διδακτική ώρα για το φετινό πρόβλημα με το 3ο θέμα και θα τονίζουν οι καθηγητές πόσο άδικό ήταν αυτό που υποστήριζε η ΚΕΕ!
Ελπίζω να μη μας κόψουν τλκα γτ είναι ρε παιδιά σωστό αφού έτσι το διδαχτήκαμε!Είναι κρίμα και άδικο να μας κόψουν γτ υπάρχουν πολλά παιδιά όπως και εγώ που πήραμε μεγάλη χαρά μετά απο αυτό το μάθημα αφού ήταν το πρώτο μας 20άρι!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
manouno
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αυτό μας το 'κοπανούσε' όλη τη χρονιά ο καθηγητής μας και στο σχολείο και στο φροντιστήριο!!!
Manouno αποκλείεται η επιτροπή των θεμάτων να μην ήξερε την ύλη μας ή να την μπέρδεψε με τα ΕΠΑΛ!Απλά πιστέυω πως ήθελαν να μας βάλουν εύκολα επειδή μας είχαν ξεκ@λώσει στα υπόλοιπα!
Μπορεί, δεν ξέρω.
Απλά μια υπόθεση έκανα τίποτα άλλο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μπάμπης ο Άλλος
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lostpfg
Νεοφερμένος
Ύστερα από ερωτήματα ορισμένων βαθμολογικών κέντρων ...κλπ κλπ, σας γνωστοποιούμε τα ακόλουθα:
Η ΚΕΕ με βάση τα δεδομένα του θέματος Γ' και τα αναγραφόμενα στη σελίδα 184 του βιβλίου, ότι ένας από τους στόχους του μαθήματος είναι "ο μαθητής να αποφασίζει αν είναι απαραίτητη η χρήση πίνακα", παραπέμπει στην οδηγία της 28-5-2010
Σε κάθε περίπτωση ισχύει η πάγια οδηγία στο τέλος των θεμάτων, ότι κάθε απάντηση επιστημονικά τεκμηριωμένη είναι αποδεκτή.
Ουσιαστικά η διευκρίνηση τους αναφέρετε στα προγράμματα(σελίδα 184)..Είναι εντελώς μ%$^$κές και άσχετοι όλοι τους.Αλλά στο τέλος της διευκρίνησης νίπτουν τας χείρας τους και λένε κάθε επιστημονικά τεκμηριωμένη λύση είναι αποδεκτή.Οπότε δεν παραδέχονται ότι δεν ξέρουν το μάθημα απλά λένε μην κόβεται μονάδες αν και.....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rania.
Πολύ δραστήριο μέλος
Οπως ειπε και καποιος στο στεκι των πληροφορικων:
Κάθε λύση επιστημονικά αποδεκτή είναι σωστή + ανακοίνωση ΕΠΥ = ΟΚ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Aesmade
Νεοφερμένος
Πού το είπαν αυτό; Άντε μπας και τελειώσει αυτό το θέμα και ησυχάσουμε, 4 μέρες το παλεύουμε τώρα, έχουμε και τις ενδοσχολικές μπροστά μας...Ναι όλοι θα πάρετε όλες τις μονάδες!!!(εφόσον το λύσατε σωστά)
Ύστερα από ερωτήματα ορισμένων βαθμολογικών κέντρων ...κλπ κλπ, σας γνωστοποιούμε τα ακόλουθα:
Η ΚΕΕ με βάση τα δεδομένα του θέματος Γ' και τα αναγραφόμενα στη σελίδα 184 του βιβλίου, ότι ένας από τους στόχους του μαθήματος είναι "ο μαθητής να αποφασίζει αν είναι απαραίτητη η χρήση πίνακα", παραπέμπει στην οδηγία της 28-5-2010
Σε κάθε περίπτωση ισχύει η πάγια οδηγία στο τέλος των θεμάτων, ότι κάθε απάντηση επιστημονικά τεκμηριωμένη είναι αποδεκτή.
Ουσιαστικά η διευκρίνηση τους αναφέρετε στα προγράμματα(σελίδα 184)..Είναι εντελώς μ%$^$κές και άσχετοι όλοι τους.Αλλά στο τέλος της διευκρίνησης νίπτουν τας χείρας τους και λένε κάθε επιστημονικά τεκμηριωμένη λύση είναι αποδεκτή.Οπότε δεν παραδέχονται ότι δεν ξέρουν το μάθημα απλά λένε μην κόβεται μονάδες αν και.....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pop corn
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SpyrusTheVirus
Νεοφερμένος
Στα Μαθηματικα ξερεις καθηγητες να 'πέρνουν κριτηριο δεύτερης παραγογου΄....Οπως το είπες ... χωρίς απόδειξη.... σε επισημο και δημοσιευμενο εγγραφο......Γιατι στη περίπτωση του προγραμματισμου...Ap_Pliroforiki_2010.pdf (application/pdf Object)....δεν το παρεληψαν(πώς μπορεις να παραλήψης κατι σε δημοσιευμένη λύση) απλα δεν το ήξεραν ούτε αυτοι....Επομένως, η επιτροπή, ζητουσε απο τους Μαθητες να ξεπεράσουν το επίπεδο Εξειδικευμένων Πτυχιούχων?
δε σε καταλαβαίνω. που ακριβώς απαίτησαν επίπεδο εξειδικευμένων πτυχειούχων?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Selestian
Δραστήριο μέλος
Αφου δεν σε ενδιαφερει τοσο ο χαμος των 3 μοριων , προς τι ολη αυτη η φαγομαρα να υποστηριζεις οτι σε εμας πρεπει να κοψουν 3 μορια ; Τι 97 εμεις , τι 100.δεν ἐριξα περισσότερο διάβασμα απο αλλιυς επίσης παρα πολύ καλούς. αλλα με το που το είδα , ήταν κλασσική σχεδον άσκηση, είχα κάνει πολλες αντίστοιχες, πριν καν μπούμε στους πίνακες. εκτος απο το ερώτημα με την κατάταξη που μου ρθε εκεινη τη στιγμή. το οτι η λύση με πίνακες (γενικά μιλόντας, ασχετα αν θα θεωρηθεί σωστό ή όχι) είναι πιο εύκολη είναι υποκειμενικό. χωρις πίνακες μου φαίνεται πιο συμμαζεμένο.
και ναι παίρνω σωστό οτι πεί η επιτροπή γιατί αυτή συντονίζει τις εξετάσεις.είτε συμφερει αλλοτε είτε όχι.
οι καθηγητές έχουν τις απαραίτητες γνώσεις (καλα οχι όλοι-ολοι εχουμε δεί και μπάζα), αλλα όταν υπάρχει τοσο μεγάλη διαφωνία, και υπάρχουν 2 "στρατόπεδα" βαθμολογητών πρεπει κάπως να οριστεί η κατάσταση για να είναι η βαθμολόγηση ομοιόμορφη. φαντάσου να εχεις γραψει εσύ και κάποιος άλλος με τον ίδιο τρόπο το θέμα, και ο βαθμολογητής που έπεσες εσύ να σου κόψει και ο βαθμολογητής που έπεσε ο άλλος να μη του κόψει. εγώ θα το θεωρούσα μεγάλη αδικία. η δεν κόβεις καθόλου ή κόβεις σε όλους.
δεν μίλησα πουθενα για ιδιοφυία.
μιλάω για 3 μόρια στα 100. κανε τον υπολογισμό. δεν είναι τόσο πολλά. γράψε εσύ 97 και γίνεται κοντα 100 με το βαθμό του σχολείου. δε βλέπω γιατί τόσος χαμός.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SpyrusTheVirus
Νεοφερμένος
Αν θες ομως να αναφερθουμε στο βιβλιο μπορουμε να ανφερθουμε σε πολλα και διαφορα οπως :
- " Η κατανοηση ενος προβληματος αποτελει συναρτηση δυο παραγοντων , της σωστης διατυπωσης εκ μερους του δημιοργου..." ( σελ 5)
- " Η κατανοηση του προβληματος ειναι βασικη προυποθεση για να γινει στη συνεχια δυνατη η σωστη αποτυπωση της δομης του. " (σελ 8 )
- "Με τον ορο στατικη δομη δεδομενων εννοειτε οτι το ακριβες μεγεθος της απαιτουμενης κυριας μνημης καθοριζεται κατα τη στιγμη του προγραμματισμου και κατα την διαρκεια της εκτελεσης και οχι της μεταφρασης" ( σελ 56)
Εμεις γνωριζαμε οτι γραφαμε αλγοριθμο , οχι προγραμμα.
γενικά το θέμα είναι μια απόλυτη ασάφεια απο μέρους του βιβλίου. γι αυτό και η επιτροπη (πιστευω γι αυτό) θα δώσει οδηγία για το πως να αντιμετωπήσουν οι καθηγητές κάθε λύση.γράφαμε αλγόριθμο, άλλα σε κάθε εκτέλεση του ο αλγόριθμος θα είχε άλλο μέγεθος πίνακα, χωρίς να "ἑπαναπρογραμματίζεται" (σε εισαγωγικά γιατι δεν μιλάμε για πρόγραμμα). δηλαδή η φράση μιλά για το στάδειο που γράφεις τον κώδικα (η αλγόριθμο). αν βαλουμε πίνακα αλλαξαμε το μέγεθος χωρίς να αλλάξουμε τον κώδικα, άρα δεν είναι σωστό. αν θέλετε να σταματήσουμε εδώ ( εγω τουλάχιστον θα σταματήσω) γιατι η συζήτηση δεν έχει ετσι κιαλλιώς νόημα. ουτε εγώ θα σας αλλάξω γνώμη (προφανώς κανεις δε θα πει ΝΑΙ ΚΟΨΤΕ ΜΟΥ ΜΟΡΙΑ) ούτε σείς. άλλωστε ότι επι η επιτροπή θα γίνει στο τέλος, οπότε...τελος πάντων καλα αποτελέσματα και αν με κανεναν είμαι συμφοιτητής ελπίζω να μην φάω ξύλο
@petropoulos
εντάξυ η μείωση είναι σχεδόν συμβολική. σε μικρές διαφορές μπορεί να αποκ΄τησει νόημα, αλλα και πάλι, για το γαμώτο ( μη το πάρεις στραβά) νομίζω πρεπει να κοπεί κάτι. το 97 δε δηλώνει κακό γραπτό ισα ίσα. αλλα όχι και απολυτα άριστο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lostpfg
Νεοφερμένος
η πρόταση με την pascal είναι η καλύτερη που εχω δει εδώ και καιρό.χωρίς πλάκα, στείλε μια πρόταση στο υπουργείο με email, και αν δε βαριέσαι γράψε μας την απάντηση
Το έχουν πει και άλλοι εδώ στο forum.Είναι κάτι που υποστηρίζουν και οι καθηγητές αλλά το υπουργείο δεν ακούει τους καθηγητές εμάς θα ακούσει που είμαστε μαθητές-φοιτητές κτλπ.
- "Με τον ορο στατικη δομη δεδομενων εννοειτε οτι το ακριβες μεγεθος της απαιτουμενης κυριας μνημης καθοριζεται κατα τη στιγμη του προγραμματισμου και κατα την διαρκεια της εκτελεσης και οχι της μεταφρασης" ( σελ 56)
Μην το ψάχνεις οι στατικές δομές διδάσκονται λάθος...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.