[28/5/2010] Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον Κατεύθυνσης

Πώς τα πήγατε;
Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 132)
  • Πολύ καλά

    Ψήφοι: 54 40.9%
  • Καλά

    Ψήφοι: 25 18.9%
  • Μέτρια

    Ψήφοι: 18 13.6%
  • Άσχημα

    Ψήφοι: 2 1.5%
  • Χάλια

    Ψήφοι: 3 2.3%
  • Δεν είμαι υποψήφιος

    Ψήφοι: 30 22.7%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

CallOfDuty4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Μεσολόγγι (Αιτωλοακαρνανία). Έχει γράψει 380 μηνύματα.
Δεν παρατηρησα οτι αναφερθηκατε στο να γραφουν οι εντολες σε ΓΛΩΣΣΑ. Οποτε εχεις δικιο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SpyrusTheVirus

Νεοφερμένος

Ο SpyrusTheVirus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 28 μηνύματα.
με αυτή τη λογική στο Δ ας γραφαμε "ταξινόμισε (Α)". και κει αλγόριθμο ζηταγε. η μαλλον οχι. καλυτερα."λυσε την ασκηση",

όπως είναι λάθος το να πάρει de l'hospital σε μη παραγωγίσημες συναρτήσεις, ετσι είναι λάθος να παρεις πινακα χωρις να του δηλώσεις ακριβείς θέσεις. για τα δεδομένα του βιβλίου τουλάχιστον. ας μην την κόψουν όλοι, εντάξυ, δεν ειναι η επιλογή του πινακα που καθορίζει απόλυτα το αν διάβασες. αλλα απο τις 20 ασ πάρει 4 για την λανθασμένη επιλογή.
επαναλαμβάνω, παντα συμφωνα με το βιβλίο. σε κανονικες συνθήκες μαλλον είναι σωστό.


το είπες και μόνη σου, ο αλγόριθμος είναι η σχεδίαση για την υλοποίηση της λύσεις με τη ΓΛΩΣΣΑ στη συνέχεια (αφου αυτή διδασκόμαστε). η γλώσσα δεν θελει πίνακες με αόριστο αριθμό θέσεων (τι θα εβαζες στις δηλώσεις?), επομένως είναι λάθος και απο αυτή την άποψη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

musicrain1

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Φάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 218 μηνύματα.
το είπες και μόνη σου, ο αλγόριθμος είναι η σχεδίαση για την υλοποίηση της λύσεις με τη ΓΛΩΣΣΑ στη συνέχεια (αφου αυτή διδασκόμαστε). η γλώσσα δεν θελει πίνακες με αόριστο αριθμό θέσεων (τι θα εβαζες στις δηλώσεις?), επομένως είναι λάθος και απο αυτή την άποψη.

Λοιπόν, επειδή από το πρωί παρακολουθώ το θέμα και εδώ και στο στέκι των πληροφορικών και σε blogs, κατέληξα στο ότι, από την στιγμή που η εκφώνηση του θέματος δεν έλεγε ότι "ο αλγόριθμος θα χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή προγράμματος σε γλώσσα", δεν μπορούμε να επιχειρηματολογήσουμε εμείς ότι θα υλοποιηθεί με γλώσσα, που δεν δέχεται πίνακες με άγνωστες θέσεις, άρα ούτε στον αλγόριθμο μπαίνει αντίστοιχος πίνακας.

Παραπέμπω εδώ:
"Ποιος σας είπε ότι ο ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ είναι εκτελέσιμη γλώσσα? (...) Οι οδηγίες το γράφουν καθαρά............. Γράφτε Αλγόριθμο ............ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ
ΑΠΟΔΕΚΤΗ (sic, εξ ού και τα κεφαλαία)."

Από ποστ στο troktiko, η διεύθυνση βρίσκεται στην προηγούμενη σελίδα του thread αυτού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manetas1992

Νεοφερμένος

Ο manetas1992 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
ντροπη τους.....και εμεις ευθηνομαστε επειδη τα ακουμε και τα βλεπουμε και δεν κανουμε τιποτα..... αφηνουμε τετοιους ανηκανους να μας κυβερνανε...... ανηκανοι....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SpyrusTheVirus

Νεοφερμένος

Ο SpyrusTheVirus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 28 μηνύματα.
επίσης δεν προσδιορίζει σε τι αλγόριθμο.
αν μου κατσει δηλαδη μπορώ να τον γράψω στα αγγλικά?η στα ρώσσικα? δε μου προσδιορίζει πουθενα σε ποια γλωσσα να τον γράψω. επίσεις γιατί να γράψω διαβασε οταν θελω να παρω μια τιμή? ας γράψω περιμενε_τιμή_από_το_χρήστη. δε μου προσδιορισε πουθενα οτι θελει τον αλγόριθμο που αναφέρει το σχολικό βιβλίο.
αφου όμως ο αλγόριθμος δεν είναι εκτελέσιμη γλωσσα, μπορουμε ακόμη να βάλουμε και "διαβασε τον πίνακα Α", "ταξινόμησε τον πίνακα Β", "βρες σε ποια θέση είναι ο πρωταθλητής".

μήπως να σοβαρευτούμε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

marouli.kel

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 98 μηνύματα.
το είπες και μόνη σου, ο αλγόριθμος είναι η σχεδίαση για την υλοποίηση της λύσεις με τη ΓΛΩΣΣΑ στη συνέχεια (αφου αυτή διδασκόμαστε). η γλώσσα δεν θελει πίνακες με αόριστο αριθμό θέσεων (τι θα εβαζες στις δηλώσεις?), επομένως είναι λάθος και απο αυτή την άποψη.

Μιλαμε για μαθητες-αθλητες. Θα μπορουσες να βαλεις 1000 θεσεις. Θα ταν λαθος? Εχεις κανει απλως κακη διαχειρηση της μνημης, κατι που ομως συμφωνα με το βιβλιο θελει μεγαλη εμπειρια και ως μαθητες που ασχολουμαστε μονο (λιγοτερο απο) ενα χρονο, με το μαθημα δεν την εχουμε. Και αν ηθελε να με αναγκασει να το κανω αυτο ας μου ζητουσε προγραμμα. Ειμαι σιγουρη οτι ΟΛΟΙ αυτοι που ελυσαν την ασκηση με πινακες θα μπορουσαν το ιδιο ευκολα να την λυσουν κι αλλιως, με λιγη ισως δυσκολια σε ενα ερωτημα.

Εμενα αυτο που με εκνευριζει πιο πολυ ειναι οτι η ΚΚΕ ειχε κανει την πατατα της ΣΙΓΟΥΡΑ εξαρχης και απλα μετα που το διαπιστωσε (και ηταν πλεον αργα) θεωρησε πολυ "εξυπνη" την ασκηση της και τωρα θελει να βγει κι απο πανω... Πιστευω οτι η ΚΚΕ σκεφτηκε 1α την λυση της ασκησης που ηθελε να βαλει και μετα το πως επρεπε να τη διατυπωσει και προφανως επεσε απο μονη της στον ιδιο της το λακκο, αφου στηριχθηκε σε ασαφειες του βιβλιου. Αλλο ενα στοιχειο που με κανει να εμμένω φανατικα σ' αυτη μου την αποψη ειναι οτι αν ηθελαν τη λυση που ζητουσαν ας εβαζαν τα ερωτηματα με τη σωστη σειρα. Οσοι εχετε δει τη λυση χωρις πινακα ειδατε οτι οι εμφανισεις γινονται με διαφορετικη σειρα απ αυτη που ζητειται στα ερωτηματα? Αυτο τι ηταν? Απανοτες μ@λ@κιες ή πουστι@ πανω στην πουστι@? Αναρωτιεμαι τωρα εγω..........
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Selestian

Δραστήριο μέλος

Ο Selestian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ολλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 591 μηνύματα.
επίσης δεν προσδιορίζει σε τι αλγόριθμο.
αν μου κατσει δηλαδη μπορώ να τον γράψω στα αγγλικά?η στα ρώσσικα? δε μου προσδιορίζει πουθενα σε ποια γλωσσα να τον γράψω. επίσεις γιατί να γράψω διαβασε οταν θελω να παρω μια τιμή? ας γράψω περιμενε_τιμή_από_το_χρήστη. δε μου προσδιορισε πουθενα οτι θελει τον αλγόριθμο που αναφέρει το σχολικό βιβλίο.
αφου όμως ο αλγόριθμος δεν είναι εκτελέσιμη γλωσσα, μπορουμε ακόμη να βάλουμε και "διαβασε τον πίνακα Α", "ταξινόμησε τον πίνακα Β", "βρες σε ποια θέση είναι ο πρωταθλητής".

μήπως να σοβαρευτούμε?
Σιγα ρε φιλε που θες και να σοβαρευτουμε , εσυ εισαι αυτος που εδωσες πανελληνιες φετος σε ενα μαθημα που ενω κανονικα πηγαινες για 20 κατεληξες να πηγαινεις για 18 η ακομα και πιο κατω ( αναλογα με τα κεφια του καθηγητη ) , απο την στιγμη που αδικα μας αφαιρουν μοναδες πρεπει προφανως να υποστηριξουμε τον εαυτο μας . Εδω οι καθηγητες πληροφορικης καθονται και "παλευουν" μεταξυ τους για το αν ειναι σωστο ή οχι και απαιτουν απο εμας η ΚΕΕ να το καταλαβουμε οτι η χρηση πινακα απογορευεται ; Και αν πες εμεις δεν το καταλαβαμε , στους καθηγητες πληροφορικης γιατι εστειλαν διευκρυνιση οτι η απαντηση με πινακες δεν ειναι σωστη ;;; Λεω , μηπως γιατι καποιοι καθηγητες θα την ελυσαν με πινακες ;;; Εγω βλεπω φροντηστηρια και καθηγητες απο τα σχολεια να υποστηριζουν οτι ειναι σωστη η απανταση...τωρα εσυ αντι να καθεσαι να παιζεις με τον πονο μας καλυτερα να πας περασεις καλα το καλοκαιρι σου γιατι ερχονται δυσκολες στιγμες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

marouli.kel

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 98 μηνύματα.
επίσης δεν προσδιορίζει σε τι αλγόριθμο.
αν μου κατσει δηλαδη μπορώ να τον γράψω στα αγγλικά?η στα ρώσσικα? δε μου προσδιορίζει πουθενα σε ποια γλωσσα να τον γράψω. επίσεις γιατί να γράψω διαβασε οταν θελω να παρω μια τιμή? ας γράψω περιμενε_τιμή_από_το_χρήστη. δε μου προσδιορισε πουθενα οτι θελει τον αλγόριθμο που αναφέρει το σχολικό βιβλίο.
αφου όμως ο αλγόριθμος δεν είναι εκτελέσιμη γλωσσα, μπορουμε ακόμη να βάλουμε και "διαβασε τον πίνακα Α", "ταξινόμησε τον πίνακα Β", "βρες σε ποια θέση είναι ο πρωταθλητής".

μήπως να σοβαρευτούμε?

Θα σου πω την πιο απλη εκδοχη. Ο αδερφος μου εχει τελειωσει επιστημη υπολογιστων οποτε οταν του ειπα το προβλημα που υπηρχε απ τα πρωτα που μου πε ηταν αυτο.. "Δηλαδη εγω μπορω να λυσω την ασκηση και με αλλη γλωσσα"? Οποτε μη σου κανει εντυπωση και μην το παιζεις ξερολας...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ballaki

Νεοφερμένος

Ο Ballaki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 23 μηνύματα.
Εχετε προσεξει βεβαια οτι στα ΜΜΕ (τυχαια δεν το λες) δεν εχει γινει..η τουλαχιστον δεν εχω ακουσει καμια αναφορα σχετικα με το θεμα μας........ισα-ισα που τα θεματα σχολιαστηκαν σαφη την παρασκευη..(για το θεμα Γ..ουδεν σχολιο...)

αα..και επειδη το διαβασα καπου....γνωριζετε αν υπαρχει κινητοποιηση απο φροντιστηρια ή καθηγητες?? καποια οργανωμενη προσπαθεια...?? γνωριζω για τα mail που στειλανε μαθητες στο τροκτικο αλλα πραγματικα το να παιζουν ετσι με τους κοπους μας και ολο το αγχος,την προσπαθεια και την αγωνια που μονο ενας μαθητης που συμμετειχε στις πανελληνιες μπορει να γνωριζει το θεωρω προσβλητικο,δειγμα αδιαφοριας απο την πλευρα των υπευθυνων ή ακομα και μια προσπαθεια υπουλης παραπλανησης των μαθητων στην προσπαθεια να ριξουνε τις βασεις....δηλαδη αυτοι οι ανθρωποι που διαλεξανε τα θεματα τι???? δεν το πηραν χαμπαρι οτι σχεδον ολη ελλαδα(μαθητες-καθηγητες) 8α ελυνε το θεμα με πινακες??? και για αυτο το λογο δεν το θεωρησαν σημαντικο να στειλουν καμια διευκρινιση... Προσωπικα εγω ολη τη χρονια διδαχθηκα πως σε εναν αλγοριθμο εχεις την δυνατοτητα να χρησιμοποιησεις πινακα χωρις να ξερεις το μεγεθος του-χωρις βεβαια να εχω βαθια γνωση της επιστημης...ενας μαθητης ειμαι και εγω- αλλα πραγματικα δεν μπορω να δεχτω να μας στερουν μορια[εαν γινει αυτο] ποσο μαλλον ολοκληρο το θεμα[αυτο και αν δεν θελω να το σκεφτομαι] για πραγματα τα οποια αιωρουνται....εχουμε θεοποιησει ενα βιβλιο που ειναι μεσα στην ασαφεια!!!...αυτοπεριοριζομαστε στα πλαισια μια πλαστης ψευδογλωσσας και καλουμαστε ποιοι??? εμεις οι μαθητες μεσα στο αγχος των εξετασεων να αντιμετωπισουμε οχι δυσκολα[κανενας δεν διαμαρτυρηθηκε για την δυσκολια των θεματων] αλλα μικρες λεπτομερειες και ασαφειες που ουτε οι ιδιοι δεν εχουν αποφασισει....
ΕΛΕΟΣ...ειναι πανελληνιες και δεν χωραει στο μυαλο μου.....Αυτη η επιτροπη ειναι σαν τους πολιτικους.....κανουν τη μ@λ@κι@ τους και μετα φευγουν ετσι χωρις συνεπειες....αντε να αναλαβουν και την πολιτικι ευθυνη...(τρομερο)...για ποιο λογο αυτη η επιτροπη να ειναι φαντασμα??? δεν θα επρεπε να υπαρχει μια επισημη δηλωση-θεση δηλαδη???
Δεν ξερω....παιζει να γινομαι κουραστικος...ή και να μην εχουν νοημα αυτα που λεω αλλα πραγματικα....οι τελευταιοι μηνες ηταν μαι πρωτογνωρη ψυχολογικη καταπονηση για εμενα....Δεν επιτρεπω λοιπον σε αυτα τα ατομα να παιζουν με τις θυσιες μας...ΑΝ ΘΕΛΑΤΕ ΕΝΑ ΔΥΣΚΟΛΟ ΘΕΜΑ ΝΑ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΑΤΕ,οχι να κρυβομαστε πισω απο εκφρασεις και να ψαχνουμε χαμενες προτασεις του βιβλιου για να δικαιολογησουμε τις ενεργειες μας....Ελπιζω ολος αυτος ο ξεσηκωμος και η αντιδραση να εχει θετικες επιπτωσεις για το μαθημα της πληροφορικης και τον τροπο που διδασκεται αλλα οχι να χρησιμοποιουμε σαν πειραματοζωα τα νεα παιδια που εκαναν τοσες θυσιες για να φτασουν ως εδω....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μπάμπης ο Άλλος

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ο Άλλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
επίσης δεν προσδιορίζει σε τι αλγόριθμο.
αν μου κατσει δηλαδη μπορώ να τον γράψω στα αγγλικά?η στα ρώσσικα? δε μου προσδιορίζει πουθενα σε ποια γλωσσα να τον γράψω. επίσεις γιατί να γράψω διαβασε οταν θελω να παρω μια τιμή? ας γράψω περιμενε_τιμή_από_το_χρήστη. δε μου προσδιορισε πουθενα οτι θελει τον αλγόριθμο που αναφέρει το σχολικό βιβλίο.
αφου όμως ο αλγόριθμος δεν είναι εκτελέσιμη γλωσσα, μπορουμε ακόμη να βάλουμε και "διαβασε τον πίνακα Α", "ταξινόμησε τον πίνακα Β", "βρες σε ποια θέση είναι ο πρωταθλητής".

μήπως να σοβαρευτούμε?

Αν ηθελαν γλωσσα νομιζω δεν τους ηταν καθολου δυσκολο να το αναφερουν οπως καθε χρονια.

Οταν πολλα φροντιστηρια και καθηγητες σχολειων το ελυναν με πινακες και απο χθες ακομα τσακωνονται
μεταξυ τους κατι λεει αυτο. Το ελαχιστο που λεει ειναι οτι αυτοι οι καθηγητες εμαθαν στα παιδια να το λυνουν
με πινακα. Εαν αυτο ειναι λαθος τοτε ο τελευταιος που ευθυνεται γι αυτο αλλα τελικα και ο μοναδικος που θα
την πληρωσει ειναι ο μαθητης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Alibaba

Νεοφερμένος

Ο Alibaba αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 47 μηνύματα.
Επειδή έχω διαβάσει τα περισσότερα που γράφτηκαν απο χθές στο φόρουμ και βλέπω μια αγανάκτηση σχετικα με το Γ θέμα, η άποψή μου είναι οτι όσοι μαθητές μπόρεσαν μεσα στην πίεση εκείνης της ώρας και σκέφτηκαν οτι η χρήση πινάκων όταν το μέγεθος είναι μεταβλητό απαγορεύεται στα πλαίσια του σχολικού βιβλίου, δεν είναι άδικο να πάρουν τον ίδιο βαθμό με την πλειονότητα των μαθητών που απλά δεν το σκέφτηκαν ή επέλεξαν να το αγνοήσουν; είμαι και εγώ ένας απο τους λίγους θεωρώ που το έλυσαν χωρίς την χρήση πινάκων και θεωρώ πως δεν πρέπει να ανταμειφθώ με τον ίδιο βαθμό με αυτουσ που ανήκουν στην δεύτερη κατηγορία που ανέφερα παραπάνω!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μπάμπης ο Άλλος

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ο Άλλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
απο η στιγμη που ο λογος που καποιοι δεν μπορεσαν να το σκεφτουν γιατι προφανως οπως εχει φανει
οι καθηγητες τους δεν τους το ειχαν διευκρινησει σωστα οχι, πιστευω οτι δεν ειναι αδικο. πιστευω οτι ο καθηγητης
σου οπως και ο καθηγητης καποιων αλλων σας εμαθε κατι σωστα που οι περισσοτεροι καθηγητες δεν το εκαναν.
δεν πιστευω οτι ειναι δικαιο να τιμωρηθουν μαθητες επειδη οι καθηγητες τους που διοριστικαν απο το ιδιο υπουργειο
που δημιουργει τα θεματα δεν τους διδαξαν σωστα.

Το σωστα στο οποιο αναφερομαι ειναι σχετικο γιατι δεν αναφερεται στον προγραμματισμο γενικως αλλα
στου βιβλιου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alibaba

Νεοφερμένος

Ο Alibaba αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 47 μηνύματα.
Σαφώς και κάποιοι δεν το ήξεραν. Και αυτό έγινε γιατί όπως λές δεν τους το είχαν διδάξει οι καθηγητές τους. Όμως δυστυχώς ή ευτυχώς, οι εξετάσεις είναι συγκριτικές και βαθμολογούμαστε από αυτά που γράψαμε. Το αποτέλεσμα παραμένει το ίδιο είτε μας δίδαξαν σωστά είτε όχι. Βέβαια, η χρήση πινάκων μόνο όταν είναι γνωστό το μέγεθος αναφέρεται στο σχολικό βιβλίο και ο κάθε μαθητής είτε του το είχαν επισημάνει είτε όχι όφειλε να το γνωρίζει. Συνεπώς η θέση μου παραμένει η ίδια και νομίζω ότι πρέπει να επιβραβευθούν και αυτοί που το ήξεραν αλλά και αυτοί που το σκέφτηκαν έκεινη την ώρα έστω και αν δεν τους είχε επισημανθεί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 894423

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
"Μέχρι και σήμερα ακούγονται ανυπόστατα πράγματα και εκφέρουν την γνώμη τους ΑΣΧΕΤΟΙ, ΠΑΝΙΚΟΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΑΔΙΚΑ ΤΟΣΟΥΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ. Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία μου...



με οικογενειακό φιλικό πρόσωπο-βαθμολογητή σε βαθμολογικό κέντρο, με διαβεβαίωσε πως ΟΥΔΕΠΟΤΕ έχει έρθει οδηγία να μην χρησιμοποιηθούν πίνακες. Οι ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ που στάλθηκαν ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΠΙΝΑΚΑ, και έτσι δεν τίθεται καν θέμα με την χρήση πινάκων!

Μπορείτε να το διασταυρώσετε εύκολα και εσείς και να ρωτήσετε και το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας. Ελπίζω η ανάρτηση εκείνη να μην έγινε κακοπροαίρετα, αλλά σε κάθε περίπτωση ρε παιδιά μην παίζετε με την αγωνία μας, ανεβάζοντας δήθεν "ειδήσεις" που μαθαίνετε από δω και εκεί.

Ελπίζω να βοήθησα! Καλή επιτυχία σε όλους τους υποψήφιους."

(ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ) ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

https://troktiko.blogspot.com/2010/05/o_8549.html
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Μπάμπης ο Άλλος

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ο Άλλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
Να επιβραβευτούν αυτοί που είχαν έναν σωστό καθηγητή έναντι αυτών που το σχολείο τους έτυχε να έχει διαφορετικό καθηγητή. Οκ.

Πολύ δίκαιο για τους μαθητές που διδάχθηκαν αυτό το μάθημα, πήγαν, έγραψαν ακριβώς τα ίδια που θα έγραφε αυτός που τους τα δίδαξε και τελικά μπορεί να έχασαν την σχολή τους γι' αυτό το λόγο.

Εγώ προσωπικά θα προτιμούσα να επανεξεταζόμουν με πολύ δυσκολότερα θέματα (αλλά σαφή) και να αφήσω το 18-19άρι μου κ να πάω να πολεμήσω για το 20 εκεί παρά να πέσω στο 18-19. Με βάση τα μόρια που πιθανολογώ ότι έχω βγάλει, το συγκεκριμένο θέμα υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι ο λόγος που οι γονείς μου θα αναγκαστούν να πληρώνουν ~600 ευρώ τον μήνα για να γίνω μηχανολόγος αντί 0 ευρώ.
Ο καθηγητής μου δηλαδή, είναι δίκαιο να μου κοστίσει 36.000 ευρώ για τα 5 χρόνια σπουδών πολυτεχνείου;

Θεωρώ πως όχι. Γιατί αν χάσω την σχολή για 100-200 μόρια, θα φταίει αυτό το θέμα, και το γαμώτο θα είναι, ότι το θέμα το έλυσα ακριβώς όπως το έλυσε και ο καθηγητής μου με μικρές φυσικά παραλλαγές που δεν παίζουν κανένα ρόλο ανάμεσα στις 2 συγκεκριμένες λύσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

teacher

Νεοφερμένος

Ο teacher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 53 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Δεν τίθεται θέμα "σωστής" λύσης χωρίς την χρήση πινάκων και "λανθασμένης" με την χρήση, όπως εξήγησα σε προηγούμενο ποστ.

Μην το βλέπετε εγωιστικά το θέμα (επειδή κάποιοι κολλημένοι έχουν δημιουργήσει θέμα, προτείνοντας ότι η χρήση πινάκων είναι λανθασμένη), να πάρετε εσείς παραπάνω μόρια και να πάρουν οι άλλοι λιγότερα.

Και οι δύο λύσεις έπρεπε να γίνουν δεκτές και έχω εξηγήσει γιατί
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alibaba

Νεοφερμένος

Ο Alibaba αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 47 μηνύματα.
Κυρίως ήθελα να αναφερθώ στο ότι ανεξάρτητα από το αν επισημάνθηκε ή όχι από τους καθηγήτες, το επίμαχο σημείο (χρήση ή όχι πίνακα) αναφέρεται σαφέστατα στο σχολικό βιβλίο. Άρα αφού αναφερόταν στο σχολικό βιβλίο και αφού εξεταζόμασταν από το σχολικό βιβλίο (κάτι το οποίο είναι και το ορθό αφού ένας μαθητής που μπορεί να μην έχει την δυνατότητα να κάνει φροντιστήριο θα πρέπει να έχει όσο το δυνατόν ίδιες πιθανότητες με τους υπόλοιπους) δεν τίθεται θέμα για δίκαιο ή άδικο και κυρίως για φταίξιμο των καθηγητών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μπάμπης ο Άλλος

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ο Άλλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
Φυσικά και τίθεται θέμα. Το βιβλίο είναι ευαγγέλιο, αλλά ο καθηγητής αποτελεί τον οδηγό διαβάσματος. Δεν σου πετάνε ενα βιβλίο και σου λενε μαθε το κ' ελα γράψε. Σου βάζουν κ' ένα καθηγητή, ο οποίος οφείλει να σε διδάξει ότι λέει το βιβλίο και ότι είναι χρήσιμο. Άν το ΕΠΙΠΕΔΟ του καθηγητή σου είναι τέτοιο που ΕΑΝ η απάντηση με πίνακες είναι όντως λάθος, θα έλυνε λάθος την άσκηση, τότε δεν πιστεύω ότι ο μαθητής οφείλει, επειδή στην τσάντα του υπάρχει ένα βιβλίο που κάπου μπορεί να αναφέρει κάτι σε μια γραμμή να κατανοήσει από μόνος του το λάθος του καθηγητή. Και ο καθηγητής έχει το ίδιο βιβλίο, και την έλυσε "λάθος" - εάν όντως είναι λάθος. Αφού θα τιμωρηθώ εγώ και μάλιστα ενδεχομένως με τεράστιο κόστος, να μην τιμωρηθεί και αυτός;

Και απ΄ όσο ξέρω επειδή το βιβλίο είναι κακογραμμένο ελάχιστοι καθηγητές το χρησιμοποιούν. Οι περισσότεροι δεν το χρησιμοποιούν και λένε στους μαθητές την ύλη και την θεωρία που πρέπει να μάθουν απ' το βιβλίο αν το διαβάσουν.

Άλλωστε, εάν διαβάζαμε σύμφωνα με την αρίθμηση των κεφαλαίων του βιβλίου.... ένα μπάχαλο θα γινόταν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alibaba

Νεοφερμένος

Ο Alibaba αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 47 μηνύματα.
Το βιβλίο είναι ευαγγέλιο, αλλά ο καθηγητής αποτελεί τον οδηγό διαβάσματος. Δεν σου πετάνε ενα βιβλίο και σου λενε μαθε το κ' ελα γράψε. Σου βάζουν κ' ένα καθηγητή, ο οποίος οφείλει να σε διδάξει ότι λέει το βιβλίο και ότι είναι χρήσιμο. Άν το ΕΠΙΠΕΔΟ του καθηγητή σου είναι τέτοιο που ΕΑΝ η απάντηση με πίνακες είναι όντως λάθος, θα έλυνε λάθος την άσκηση, τότε δεν πιστεύω ότι ο μαθητής οφείλει, επειδή στην τσάντα του υπάρχει ένα βιβλίο που κάπου μπορεί να αναφέρει κάτι σε μια γραμμή να κατανοήσει από μόνος του το λάθος του καθηγητή. Και ο καθηγητής έχει το ίδιο βιβλίο, και την έλυσε "λάθος" - εάν όντως είναι λάθος. Αφού θα τιμωρηθώ εγώ και μάλιστα ενδεχομένως με τεράστιο κόστος, να μην τιμωρηθεί και αυτός;
Συμφωνώ με το ότι ο καθηγητής είναι ο οδηγός του διαβάσματος αλλά τονίζω και πάλι την περίπτωση του μαθητή που δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να κάνει φροντιστήριο και έτσι "αρκείται" στον καθηγητή του σχολείου του και φυσικά στο βιβλίο.
Το βιβλίο όντως είναι ευαγγέλιο και πρέπει να αντιμετωπίζεται ως τέτοιο καί όχι επειδή οι περισσότεροι δεν έδωσαν σημασία στο σημείο που αναφέρεται στο συγκεκριμένο θέμα με τους πίνακες να επιρρίπτουμε την ευθύνη από τους δικούς μας ώμους στους ώμους των καθηγητών. Όσο λοιπόν κακογραμμένο κι αν είναι το βιβλίο αυτό έχουμε και ανεξάρτητα από τους καθηγητές οφείλουμε να μείνουμε στα πλαίσια που αυτό ορίζει και στις θέσεις που προβάλλει.
Επίσης να συμπληρώσω πως όπως θα ήταν άδικο να χάσει κάποιος την σχολή που θέλει επειδή έκανε κάπου λάθος και να πληρώνουν οι γονείς του στην συνέχεια εξίσου άδικο είναι να χάσει κάποιος υποψήφιος την "θέση" του από κα΄ποιον που πήρε τα ίδια μόρια μ' αυτόν σ' αυτό το θέμα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μπάμπης ο Άλλος

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ο Άλλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
Κάθησα να μετρήσω πόσο θα μου κοστίσει να χάσω την σχολή μου στην Αθήνα και είναι:

~36.000 σε έξοδα μηνιαία(5 χρόνων) για λογαριασμούς- συντήρηση
~18.000 εάν εκεί δεν μπορώ να εργάζομαι μερική απασχόληση ώς ηλεκτρονικός όπως εργάζομαι εδώ (που δεν θα μπορώ γιατί εδώ λόγω φιλίας και εργασίας ετών έχω έναν εργοδότη που μου δίνει πολύ ευέλικτο ωράριο όταν έχω μαθήματα και εξεταστική - βγάζω τα έσοδα των καλοκαιρινών μηνων που γίνεται φουλ ταιμ και με υπερωρίες γιατί λογικά θα μπορώ να το κάνω - εάν δεν έχω αντικατασταθεί. Εάν δεν μπορώ να πηγαίνω εκεί τα καλοκαίρια μιλάμε για 5000-6000 ευρώ τον χρόνο λόγω απίστευτων υπερωριών - ακόμη και 24ωρες.)
~5 επιπλέον έτη προυπηρεσίας σε κάποια δουλειά.
~5 έτη ενσήμων.

Αυτά τα λίγα ενδεχομένως να μου κοστίσει ο καθηγητής μου εάν χάσω την σχολή μου για 100-200 μόρια. Εκ των οποίων τα 36000 είναι δεδομένα και τα υπόλοιπα δεδομένα εκτός εξαιρετικής κωλόφαρδης περίπτωσης που μπορώ να βρώ δουλειά εκεί με ευέλικτο ωράριο παραλληλίας με μηχανολογική σχολή (που έχει 8 μαθήματα το εξάμηνο).

Συμφωνώ με το ότι ο καθηγητής είναι ο οδηγός του διαβάσματος αλλά τονίζω και πάλι την περίπτωση του μαθητή που δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να κάνει φροντιστήριο και έτσι "αρκείται" στον καθηγητή του σχολείου του και φυσικά στο βιβλίο.

Απο πού κι ως πού όταν λέω καθηγητής θεωρείς ότι εννοώ καθηγητής φροντιστηρίου;

Το βιβλίο όντως είναι ευαγγέλιο και πρέπει να αντιμετωπίζεται ως τέτοιο καί όχι επειδή οι περισσότεροι δεν έδωσαν σημασία στο σημείο που αναφέρεται στο συγκεκριμένο θέμα με τους πίνακες να επιρρίπτουμε την ευθύνη από τους δικούς μας ώμους στους ώμους των καθηγητών.

Δηλαδή πραγματικά πιστεύεις ότι δεν πρέπει να ρίχνω ευθύνη στον καθηγητή μου, ή ότι αυτό δεν αποτελεί επιχείρημα, όταν αυτός που με δίδαξε έδωσε την ίδια λανθασμένη απάντηση με εμένα. Δηλαδή, δεν είναι βάσιμο να βλέπω ότι -ΕΑΝ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ- ο καθηγητής που μου διόρισαν την έκανε κι αυτός λάθος. Δηλαδή, εγώ όφειλα να κατανοήσω καλύτερα από τον καθηγητή μου το συγκεκριμένο τμήμα προγραμματισμού και τον αδικω τον καθηγητή μου εάν του παραθέτω ευθύνες;

Πραγματικά, αυτό που λές το πιστεύεις;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:
Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top