[28/5/2010] Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον Κατεύθυνσης

Πώς τα πήγατε;
Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 132)
  • Πολύ καλά

    Ψήφοι: 54 40.9%
  • Καλά

    Ψήφοι: 25 18.9%
  • Μέτρια

    Ψήφοι: 18 13.6%
  • Άσχημα

    Ψήφοι: 2 1.5%
  • Χάλια

    Ψήφοι: 3 2.3%
  • Δεν είμαι υποψήφιος

    Ψήφοι: 30 22.7%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

manouno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Ρε παιδιά τι αποφασίστηκε τελικά με το Γ θέμα ???
Έχετε ακούσει τι είπαν στα βαθμολογικά κέντρα ???????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jobra

Νεοφερμένος

Ο jobra αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
παιδιά εγώ το θέμα το έκανα χωρίς πίνακες αλλα δεν μπόρεσα να κάνω το τελευταίο ερώτημα.και εγώ είχα τον προβληματισμό να την κάνω η όχι με πινακα....από την άλλη άμα την έκανα με πινακα το τελευταίο ερώτημα θα το έλυνα σίγουρα...και σας ρωτώ από την άλλη είναι σωστό να πάρουν ως δεκτη λύσει και με τους πίνακες αφού κάποιοι το έλυσαν χωρίς, με αποτέλεσμα να λύνεται με δυσκολία το τελευταίο ερώτημα?από την μια θα αδικηθούν και οι υπόλοιποι μαθητές που το έκαναν χωρίς πινακα!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

takis1992

Νεοφερμένος

Ο takis1992 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 23 μηνύματα.
παιδιά εγώ το θέμα το έκανα χωρίς πίνακες αλλα δεν μπόρεσα να κάνω το τελευταίο ερώτημα.και εγώ είχα τον προβληματισμό να την κάνω η όχι με πινακα....από την άλλη άμα την έκανα με πινακα το τελευταίο ερώτημα θα το έλυνα σίγουρα...και σας ρωτώ από την άλλη είναι σωστό να πάρουν ως δεκτη λύσει και με τους πίνακες αφού κάποιοι το έλυσαν χωρίς, με αποτέλεσμα να λύνεται με δυσκολία το τελευταίο ερώτημα?από την μια θα αδικηθούν και οι υπόλοιποι μαθητές που το έκαναν χωρίς πινακα!!!!

Το ΓΘΕΜΑ λύνετε και με πίνακες ( οπως παραδείγματα στο σχολικό ,Λύσεις που δημοσιεύτικαν απο Καθηγητές κτλ...(Εκτος και αν τα παραδείγματα...ήταν λανθασμένα ΚΑΙ και οι καθηγητες ...μαιμου ακαδιμαικοι:/:) και χωρίς .Τι φταίμε εμείς λοιπόν που διάλεξες το δύσκολο τροπο?:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paparounas

Νεοφερμένος

Ο paparounas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 69 μηνύματα.
Ρε παιδια, αφου πισω λεει πως καθε απαντηση τεκμηριωμενη ειναι αποδεκτη (με λιγα λογια να ειναι σωστο και να "τρεχει", να βγαζει σωστα αποτελεσματα), πως γινετε να παρουν καποιον τροπο λαθος? αυτο θα ηταν μαλακια γιατι θα μηδενιζαν τουλαχιστον τους μισους απο εμας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aLmOsT_nOrMaL

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Το μόνο που μπορούν να πουν είναι περι άσκοπης χρήσης θέσεων μνήμης, αλλά εγώ σαν καθηγητής ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ για τη βαθμολόγηση του θέματος ;). Γι'αυτό και σας αγνόησα κύριοι και καλώ και κάθε άλλο βαθμολογητή να κάνει το ίδιο.

Ωραία αντιμετώπιση! Οπότε ο 1ος βαθμολογητής σου βάζει 100, ο δεύτερος μπορεί να σου βάλει 90. Είναι δηλαδή καθαρά θέμα τύχης η αξιολόγηση μας; Εμάς τα γραπτά μας πάνε στη π.χ. Θήβα, εκεί πια είναι η γραμμή βαθμολόγησης; :P

εχετε καταλαβει οτι δοθηκε σε μαθητες που εξεταζονται προφορικα οδηγια να μην χρησιμοποιησουν πινακα???????????

Η οδηγία δόθηκε στους βαθμολογητές, συνεπώς δεν έγινε γνωστή στους μαθητές.

β) αυτοί που υποστηρίζουν ότι ναι μεν γίνεται με πίνακα, αλλά κάνει σπατάλη μνήμης και επομένως πρέπει να κοπούν 1 - 2 μονάδες για άσκοπη χρήση πίνακα

Και το ξαναλέω. Σύμφωνα με το σχολικό, οι μαθητές ΔΕΝ έχουν εμπειρία, συνεπώς δεν λαμβάνουν υπόψη τους τη μνήμη!

Η άποψη της ΕΠΥ (Ελληνική Εταιρεία Επιστημόνων και Επαγγελματιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών):
https://www.epy.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=273

Παιδιά, πάμε παρακάτω!! Μην αγχώνεστε, ιδιαίτερα αυτοί που δίνουμε και ΑΟΘ ;) Περιμένετε πρώτα τα αποτελέσματα και μετά τη δημοσίευση των βάσεων ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paparounas

Νεοφερμένος

Ο paparounas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 69 μηνύματα.
λες να βαρεσουν και αοθ?? γιατι τετοιο 'μισος' φετος ρε π**η...:/::/::/:

Γιατι θελουν να γεμισουν τα ΤΕΙ φετος, για αυτο!!!! Οι μπασταρδοι, δε φτανει που τα κανανε σκατα, τωρα κατηργησαν και τη βαση του 10 και μας περνουν και τα ονειρα μας κατα καποιο τροπο, αφου δε μας αφηνουν να σπουδασουμε αυτο που θελουμε.
Η Διαμαντοπουλου, ή οποιος αλλος διαολος της λεει ή την ελεγχει, ειναι απο τις πιο φασιστριες υπουργους.
Θελει να κανει τη νεα γενια να βαλει την ουρα στα σκελια, γιατι ξερει τι τους (κυβερνηση) περιμενει σε λιγα χρονια (ή μηπως μηνες...)!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christos4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 142 μηνύματα.
στο θέμα ζητούταν αλγόριθμος, άρα δεν υπήρχε θέμα δήλωσης μεταβλητών και άρα δήλωσης του μεγέθους του πίνακα...
αρα κατά τη μεταφορά σε πρόγραμμα που περιέχει τμήμα δηλώσεων θα δηλώναμε έναν πίνακα με 7δις θέσες(=πληθυσμός γης), που σημαίνει ότι το μέγεθος του πίνακα θα ήταν καθορισμένο. θα έμεναν κενές θέσεις, το πρόγραμμα θα ήταν αργό, αλλά δεν έχουμε διδαχτεί τίποτα για αποδοτικότητα αλγορίθμων...

η επιτροπή ήξερε εξαρχής το πρόβλημα αυτό, επίτηδες το έβαλαν έτσι, δεν το κατάλαβαν στην πορεία....θα ερχόταν διευκρίνηση ή θα το άφηναν να περάσει έτσι, αν δεν το είχαν σκεφτεί από την αρχή...

και για όσους υποστηρίζουν ότι το θέμα δε λύνεται με πίνακα, ας πάει στη σελίδα 15 του τόπικ και ας κοιτάξει να μου πει και εμένα
(μπορεί να κάνω και λάθος) πως λύνονται οι ασκήσεις που αναφέρω χωρίς πίνακα....(απότι είδα γρήγορα δεν μου έχει δωθεί κάποια απάντηση μέχρι τώρα, ελπίζω να τα διάβασα όλα και να μην κάποιο λάθος, αν κάποιος φίλος απάντησε ας μου πει σε ποια σελίδα το έκανε ;) )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aLmOsT_nOrMaL

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
εγώ μπορώ να δεχτώ ότι εξωσχολικά βιβλία έχουν λάθη και χρησιμοποιούν πίνακες εκεί που δεν πρέπει...
για πείτε μου όμως, μπορεί να λυθεί η δσ4 σελ 35 από το τετράδιο μαθητή χωρίς πίνακα...και οκ, η συγκεκριμένη δε ζητάει συγκεκριμένα πρόγραμμα ή αλγόριθμο...
σελ. 43 η δσ4 που λέει αλγόριθμο, λύνεται χωρίς πίνακα?? ζητάει να γίνει διαβαστούν βιβλία κλπ και μετά να γίνει αναζητηση...
κάτι παρόμοιο και η δσ5...
προσωπικά δεν μπορώ να τις λύσω χωρίς πίνακα....αν υπάρχει λύσει τότε πάω πάσο...


Όχι, δεν γίνεται χωρίς πίνακα. Όμως, στην εκφώνηση ΔΕΝ σου λέει να διαβάζει το πλήθος ή τους τίτλους. Οι πίνακες (συνεπώς και οι διαστάσεις τους) δίνονται σαν δεδομένα. Εσύ απλά κάνεις την αναζήτηση. Δηλαδή:

Δεδομένα // Β,Γ,Κ (οι πίνακες), Ν (το πλήθος τους)//
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
Γιατι θελουν να γεμισουν τα ΤΕΙ φετος, για αυτο!!!! Οι μπασταρδοι, δε φτανει που τα κανανε σκατα, τωρα κατηργησαν και τη βαση του 10 και μας περνουν και τα ονειρα μας κατα καποιο τροπο, αφου δε μας αφηνουν να σπουδασουμε αυτο που θελουμε.
Η Διαμαντοπουλου, ή οποιος αλλος διαολος της λεει ή την ελεγχει, ειναι απο τις πιο φασιστριες υπουργους.
Θελει να κανει τη νεα γενια να βαλει την ουρα στα σκελια, γιατι ξερει τι τους (κυβερνηση) περιμενει σε λιγα χρονια (ή μηπως μηνες...)!!

ρε παιδες γιατι τοσο μισος?
αμα διαβαζω κατι τετοιες αρλουμπες τρελαινομαι!
γιατι απαραιτητα φταινε οι υπουργοι /βαθμολογητες και οχι οι ιδιοι οι μαθητες (ναι ,αμα διαβαζω οτι για ασκοπη χρηση πινακα πρεπει να κοπουν μοναδες ,λογω ασκοπης χρηση μνημης καταλαβαινω οτι οκ υπαρχει προβλημα κατανοησης)


ειλικρινα λυπαμαι να βλεπω παιδια που προσπαθουν να επιρρίπτουν ευθυνες σε αλλους,και αντι να πουνε οκ ,μαλακια μου ,λαθος μου παμε παρακατω ,τους φταινε ολοι οι υπολοιποι ,αλλα δυστυχως χωρις αυτοκριτική δεν παει κανεις μπροστα ,λυπαμαι που το λεω αλλα οι πανελληνιες ειναι διαγωνισμος καταλαβαινω οτι δεν ειναι και υπο τις ορθοτερες συνθηκες ,αλλα μην περημνετε να σας σπρωξει κανεις για να μπειτε εκει που θελετε:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Admiral

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Admiral αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 187 μηνύματα.
Ax, και το αλλο που με στεναχωρει, ειναι οτι ολη τη χρονια, για λογους βαρεμαρας και για να δω αν μπορω να το κανω, προσπαθουσα να λυνω ολοκληρη την ασκηση σε μια επαναληψη, κατευθειαν μολις διαβαζα τα δεδομενα, αυτο δηλαδη που επρεπε να κανουμε στο Γ. Ο καθηγητης ομως μου ελεγε (και δεν τον κατηγορω) "διαβασε τον πινακα σε μια επαναληψη και σε αλλες επαναληψεις δουλεψε ενα-ενα τα ερωτηματα γιατι ο βαθμολογητης δεν παιζει να σε καταλαβει." Ειδικα χθες σκεφτηκα, οκ εξετασεις ειναι, δεν κανω αστειακια, οσο πιο απλα και διακριτα μπορω τα ερωτηματα....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christos4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 142 μηνύματα.
οκ, thx!
εγώ επιμένω πάντως πως όχι μόνο είναι πολύ λεπτό σημείο, που δεν διευκρινίζεται αυστηρά ούτε στο βιβλίο, αλλά ούτε και από τη συντριπτική πλειοψφια των καθηγητών στα σχολεία...οι περισσότεροι το λύσαν όπως και οι μαθητές με πίνακα....
τέλοσπάντων, εγώ αρκετά ασχολήθηκα με αυτό το θέμα, ας μου κόψουν τρεις μονάδες...δε θα κάτσω να σκάσω, δίνω και αοθ...
προσωπικά και εκτός απροόπτου δεν με επηρεάζει για τη σχολή που θέλω, απλά είναι το μάθημα στο οποίο ήθελα να γράψω 100, είχα λύσει το βοήθημα του φροντιστηρίου μου, ενα-με δύο τόμους- και άλλα 2 και μας έφερνε και ασκήσεις η καθήγητρια στο σχολείο...ούτε στη φυσική, ούτε στα μαθηματικά είχα κάνει τόσα πολλά...χθες εντωμεταξύ είχα νευριάσει στην αρχή γιατί φοβόμουν μήπως χάσω όλο το θέμα και είχα φρίξει και δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ και να διαβάσω αοθ...

και όλα αυτά γιατί κάποιοι πήγαν να το παίξουν μάγκες, ικανοί και αυστηροί...χωρίς να γνωρίζουν την πραγματικότητα για το επίπεδο στα ελληνικά σχολεία και την ποιότητα των βιβλίων μας....και ενώ περίμεναν ότι σχεδόν όλοι θα την πατήσουν, δεν έστειλαν διευκρίνηση να μη γίνει χρήση πίνακα, αλλά επέλεξαν να πέσουμε στην "παγίδα" τους...αντίθετα, αν δινόταν διευκρίνηση(που από πολλούς ζητήθηκε) θα ήταν ένα δύσκολο θέμα, αλλά ξεκάθαρο, και τότε θα μπορούσαν πραγματικά να κρίνουν την ικανότητα μας και τη σκέψη μας....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

takis1992

Νεοφερμένος

Ο takis1992 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 23 μηνύματα.
ρε παιδες γιατι τοσο μισος?
αμα διαβαζω κατι τετοιες αρλουμπες τρελαινομαι!
γιατι απαραιτητα φταινε οι υπουργοι /βαθμολογητες και οχι οι ιδιοι οι μαθητες (ναι ,αμα διαβαζω οτι για ασκοπη χρηση πινακα πρεπει να κοπουν μοναδες ,λογω ασκοπης χρηση μνημης καταλαβαινω οτι οκ υπαρχει προβλημα κατανοησης)


ειλικρινα λυπαμαι να βλεπω παιδια που προσπαθουν να επιρρίπτουν ευθυνες σε αλλους,και αντι να πουνε οκ ,μαλακια μου ,λαθος μου παμε παρακατω ,τους φταινε ολοι οι υπολοιποι ,αλλα δυστυχως χωρις αυτοκριτική δεν παει κανεις μπροστα ,λυπαμαι που το λεω αλλα οι πανελληνιες ειναι διαγωνισμος καταλαβαινω οτι δεν ειναι και υπο τις ορθοτερες συνθηκες ,αλλα μην περημνετε να σας σπρωξει κανεις για να μπειτε εκει που θελετε:/:


Ρε φιλαρακι όταν σου βάζουν θέμα που οι περισσότεροι καθηγητες το κάνουν ΛΑΘΟΣ (εαν όντως η χρηση πίνακα είναι λανθάσμένη....μπορείς εύκολα να βρεις Λύσεις καθηγητών..με χρηση πινακα ) ΠΟΙΟΙ φταίνε τοτε??:hmm:.....ΟΙ Μαθητές Φυσικα που δεν καταφεραν να ξεπεράσουν το επίπεδο γνώσης ΑΚΑΔΙΜΑΙΚΩΝ:wall:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lostpfg

Νεοφερμένος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 38 μηνύματα.
Λοιπόν για να τελειώνει το θέμα.



Επίσης σύμφωνα με το σχολικό βιβλίο
"Η κατανόηση ενός προβλήματος αποτελεί συνάρτηση δύο παραγόντων, της σωστής διατύπωσης εκ μέρους του δημιουργού του και της αντίστοιχα σωστής ερμηνείας από τη μεριά εκείνου που καλείται να το αντιμετωπίσει"


Υ.Γ:Φοιτητής εδώ στο forum έγραψε ότι οι στατικές δομές καθορίζονται κατά τον προγραμματισμό άρα είναι λάθος η λύση με πίνακες.Αμόρφωτος όπως και αυτοί που έστειλαν την διευκρίνηση στους διορθωτές των προφορικών.Όταν δεν έχεις γνώσεις βασικές δεν βάζεις θέματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nulispa

Νεοφερμένος

Ο nulispa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 47 μηνύματα.
παιδια πρωτον εμαθα μεσα απο το υπουργειο οτι θα ληφθουν σωστα και η λυση με πινακα και χωρις γιατι ειδαν οτι εχει γινει χαμος(παρεπιπτωντος εγω το λυσα χωρις πινακες). δευτερον στο στο 1ο θεμα στο α4 αντι να γραφω table(i,j) εγραφα t(i,j) απο αφηρημαδα, λετε να χασω τιποτα???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

summer life

Νεοφερμένος

Ο summer life αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 114 μηνύματα.
το τριτο θεμα πρεπει να το πιασουν σωστο. δεν φτανει που εβαλαν δυσκολα θεματα εχουν και την απαιτηση να διεισδυσουμε σε τοσο βαθιες εννοιες του προγραμματισμου. οταν ο ιδιος ο καθηγητης σου λεει οτι δεν ειναι σιγουρος πως εγω που δεν ειναι και η ειδικοτητα μου και ουτε που το διδασκω θα μπορω να ανταπεξελθω. αν ηταν να καταργησουν τη βαση για να βαλουν δυσκολα θεματα σε ολα τα μαθηματα τοτε καλυτερα να μην το κανανε. δεν ζητησε κανεις να βαλουν γελοια θεματα αλλα να βαλουν θεματα κλιμακουμενης δυσκολιας. οχι να ξεκινας απο το πρωτο θεμα και να λες οπ τι εγινε εδω. διαβαζεις ενααααν ολοκληρο χρονο σου βαζουν ενα δυο τρια πραγματα σε ξεπετανε και ποιος νοιαστηκε. αθανατη Ελλαδα..................
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ballaki

Νεοφερμένος

Ο Ballaki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 23 μηνύματα.
Θεος φιλε!!!!!!! Πραγματικα μετα απο αυτη την εικονα σταματαω να αγχωνομαι....!! Σε ευχαριστω..!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paparounas

Νεοφερμένος

Ο paparounas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 69 μηνύματα.
ρε παιδες γιατι τοσο μισος?
αμα διαβαζω κατι τετοιες αρλουμπες τρελαινομαι!
γιατι απαραιτητα φταινε οι υπουργοι /βαθμολογητες και οχι οι ιδιοι οι μαθητες (ναι ,αμα διαβαζω οτι για ασκοπη χρηση πινακα πρεπει να κοπουν μοναδες ,λογω ασκοπης χρηση μνημης καταλαβαινω οτι οκ υπαρχει προβλημα κατανοησης)


ειλικρινα λυπαμαι να βλεπω παιδια που προσπαθουν να επιρρίπτουν ευθυνες σε αλλους,και αντι να πουνε οκ ,μαλακια μου ,λαθος μου παμε παρακατω ,τους φταινε ολοι οι υπολοιποι ,αλλα δυστυχως χωρις αυτοκριτική δεν παει κανεις μπροστα ,λυπαμαι που το λεω αλλα οι πανελληνιες ειναι διαγωνισμος καταλαβαινω οτι δεν ειναι και υπο τις ορθοτερες συνθηκες ,αλλα μην περημνετε να σας σπρωξει κανεις για να μπειτε εκει που θελετε:/:

Ρε φιλε ΕΛΕΟΣ, εσυ που ζεις? σε γυαλα? δε βλεπεις οτι φετος το εχουν ξεφτιλισει το θεμα?
Ολοι το λενε οτι εβαλαν δυσκολα και "πονηρα" θεματα (οχι μονο ΑΕΠΠ). Δεν μπορει ολοι οι καθηγητες που βαζουν τα θεματα να το εκαναν χωρις καποιος να τους το ειχε πει.

Και ναι οι υπουργοι/βαθμολογητες φταινε, δεν μπορει σε εναν μαθητη που εγραψε ενα προγραμμα που δινει σωστα αποτελεσματα να του κοβουν μοναδες. Ας το ειχαν διευκρινησει νωριτερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christos4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 142 μηνύματα.
η σελ 189 έχει λύση άσκησης από την σελίδα 188 που λέει ότι το Ν είναι από 2 μέχρι 100, άρα θεωρείται γνωστό το πλήθος(δηλώνεται 100 και μένουν κενές θέσεις)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lostpfg

Νεοφερμένος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 38 μηνύματα.
το τριτο θεμα πρεπει να το πιασουν σωστο. δεν φτανει που εβαλαν δυσκολα θεματα εχουν και την απαιτηση να διεισδυσουμε σε τοσο βαθιες εννοιες του προγραμματισμου...................

Όχι φίλε δεν είναι έννοιες του προγραμματισμού..Σωστά το λύσατε με πίνακα..Μονό αν έλεγε βέλτιστο αλγόριθμο ήταν λάθος(Και για αφαίρεση 2-3 μορίων σε όσους το κάνανε έτσι).Δεν έχεις πρόβλημα να μην καθορίσεις μια στατική δομή κατά την συγγραφή αλλά σκοπός είναι ότι αυτή δεν αλλάζει μετά..

https://en.wikipedia.org/wiki/Static_and_dynamic_data_structures

Γίνεται ουσιαστικά ντόρος για λάθος διευκρίνηση που στάλθηκε στους καθηγητές που έλεγχαν προφορικά.Το ξανα λέω η λυση με πίνακες δεν είναι λάθος..Απλά αν δεν θέλανε ας το διευκρίνιζαν και σε εσάς...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
Ρε φιλαρακι όταν σου βάζουν θέμα που οι περισσότεροι καθηγητες το κάνουν ΛΑΘΟΣ (εαν όντως η χρηση πίνακα είναι λανθάσμένη....μπορείς εύκολα να βρεις Λύσεις καθηγητών..με χρηση πινακα ) ΠΟΙΟΙ φταίνε τοτε??:hmm:.....ΟΙ Μαθητές Φυσικα που δεν καταφεραν να ξεπεράσουν το επίπεδο γνώσης ΑΚΑΔΙΜΑΙΚΩΝ:wall:


και γω στα θεματα που εγραψα το 45% ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΗ αυτο σημαινει οτι ηταν παλουκια?
και στο κατω δεν βασιζομουν ποτε στο τι θα πουν οι αλλοι παραμονο σ αυτο που ειχα γραψει και τελικα ειχα δικιο (περσι)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top