geor92
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
takis1992
Νεοφερμένος
Όσον αφορά το θέμα με το Γ και τους πίνακες:
Σήμερα διόρθωνα σε κέντρο Φ.Α. Φυσικά το θέμα το έχουμε λύσει 9 καθηγητές ΜΕ ΠΙΝΑΚΕΣ, γιατί θεωρήσαμε ότι χωρίς πίνακα γίνεται πολύ δύσκολο. Η διευκρίνηση ήρθε ΑΦΟΥ έχουμε εξετάσει παιδιά άρα όπως καταλαβαίνετε τίθεται θέμα εγκυρότητας των εξετάσεων.
Στην δική μου ομάδα και αφού διαβάσαμε την διευκρίνηση, τη θεωρήσαμε εντελώς ηλίθια (θα εξηγήσω) ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΛΑΒΑΜΕ ΥΠΟΨΗ στη βαθμολόγηση. Σε άλλα κέντρα που μίλησα την έλαβαν υπόψη, αλλά επειδή οι ίδιοι άνθρωποι πρόκειται να διορθώσουν και γραπτά, είναι πολύ πιθανό να την αγνοήσουν. Γενικά το πραγμα έχει εξελιχθεί σε ρουλέτα. Αλλος μπορεί να το αγνοήσει άλλος να κόψει 1-2 μόρια και άλλος 3-4. ΜΠΑΧΑΛΟ.
Όσον αφορά τη "θεωρητική" προσέγγιση στο πρόβλημα: Αν η ΚΕΕ ήθελε να εξετάσει τους μαθητές στο θέμα Γ χωρίς τη βοήθεια πινάκων, το μόνο που χρειαζόταν να κάνει είναι να ζητήσει ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΓΛΩΣΣΑ. Δεν μπορεί από τη μία να ζητάει αλγόριθμο και στη συνέχεια να λέει στη διευκρίνηση "το μέγεθος του πίνακα ορίζεται κατά τη διάρκεια του προγραμματισμού" . Γράφουμε κανένα πρόγραμμα ρε μάγκες και δεν το καταλάβαμε;;;;;;;;;;
Τελειώνοντας να πω ότι επειδή και οι περισσότεροι καθηγητές έλυσαν το θέμα με πίνακες (πριν έρθει η διευκρίνηση), όσοι από αυτούς είναι νοήμονες θα κατανοήσουν τη λύση των μαθητών και δεν πρόκειται να κόψουν ή θα κόψουν 1-2 μόρια για τα μάτια του κόσμου. (το υπουργείο ΔΕΝ ζητάει συγκεκριμένο αριθμό μορίων). Οι ανεγκέφαλοι θα βρούν ευκαιρία να πετσοκόψουν. Εύχομαι να είναι λίγοι και να μην πέσετε πάνω τους.
Επίσης θα ήθελα να πω ότι η παντελής έλλειψη θεμάτων από τα κεφάλαια 6 και 10 είναι απαράδεκτη και αντιπαιδαγωγική. Θεωρείται μεγάλο σφάλμα να ακυρώνεις μεγάλα τμήματα της ύλης με αυτό τον τρόπο και δείχνει την ανεπάρκεια της συγκεκριμένης επιτροπής. Επίσης το θέμα Α5 με την ταξινόμηση μόνο των περιττών θέσεων του πίνακα ήταν απαράδεκτο και εκτός πραγματικότητας, με βάση την ύλη που καλούμαστε και μπορούμε να καλύψουμε μέσα στην τάξη....
Εύχομαι σε όλους καλή επιτυχία!!!!
ΠΑΓΙΔΑ δηλαδη που δεν μπόρεσαν να αποφύγουν ουτε καθηγητές......Πώς να εκφραστώ τώρα....να γεμίσω το ποστ Βρισιές?...Να σπάσω οτι βρω μεσα στο σπίτι?...ΤΟΣΟ Κόπος χαμένος (εαν κόψουν πραγματι αρκετά μορια)....ΤΟΣΟ Μα ΤΟΣΟ Διαβασμα...Για να έρθει η επιτροπή (που αποτελείται ...ΑΠΟ ηλιθιους)...Να Γκρεμίσει οσα έκτιζες 11 ΜΗΝΕΣ(ισως ακουστη δραματικο αλλα έτσι νοιώθω...Γαμοτι μου)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
182
Νεοφερμένος
Καλά, το ότι θα ανέβαζαν τόσο το επίπεδο δεν το περίμενα. Θα ξεκινήσω με μερικά γενικά σχόλια:
- Ένα πρόγραμμα (πρέπει να) βαθμολογείται με 100% εάν είναι συνακτικά ορθό και δουλεύει. Δεν έχει καμία απολύτως επίπτωση η χρήση πινάκων σε ένα πρόγραμμα καθώς δεν εξετάζεται η αποδοτικότητά τους. Μπορείς να δεσμεύσεις όση μνήμη θες, εάν το πρόγραμμα δουλεύει είσαι okey. Κοινώς άμα θέλει κανείς να χρησιμοποιήσει πίνακες ας το κάνει, αρκεί να το επιτρέπει η φύση του προγράμματος.
- Κάτι που είδα πιο πάνω: είναι λάθος η χρήση υποπρογραμμάτων στη συγγραφή αλγορίθμων γιατί δεν τα ορίζει το σχολικό βιβλίο. Το αν θα κόβονται ή όχι βαθμοί σε τέτοιες περιπτώσεις εξαρτάται από τον διορθωτή. Όποιος έγραψε πρόγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ και χρησιμοποίησε εκεί υποπρογράμματα δεν έχει πρόβλημα, για τους άλλους δεν ξέρω.
Για το τρίτο θέμα
- Δεν ξέρουμε τα μεγέθη του πίνακα εξ' αρχής.
- ΠΟΤΕ δεν ορίζουμε πίνακες στη μέση του προγράμματος. Όσες φορές ορίζεται πίνακας, το μέγεθός του θεωρείται γνωστό από πριν. Το αναφέρει και το σχολικό βιβλίο άλλωστε.
- Το μέγεθος του πίνακα είναι γνωστό εξ' αρχής. Στη ΓΛΩΣΣΑ ο πίνακας δηλώνεται ρητά στην αρχή με όνομα και μέγεθος.
- Στον "αλγόριθμο" τα πράγματα είναι πιο φλου, συνήθως εκεί το N θεωρείται "γνωστό από την αρχή του προγράμματος". Γι' αυτό και όταν οι εκφωνήσεις αναφέρουν "Έστω N μαθητές ...." και χρησιμοποιείς αλγόριθμο εκεί το Ν θεωρείται γνωστό. Από την άλλη πάλι είναι πολύ πιθανό όσοι γράψατε σε αλγόριθμο να μην χάσετε και τίποτα.
- Αν χρησιμοποιείς πρόγραμμα, μία συνήθης τακτική είναι να το ορίσεις σαν σταθερά με μια τυχαία τιμή, πχ Ν=42 και να γράψεις ως διευκρίνηση "θεωρούμε χωρίς βλάβη της γενικότητας ότι το μέγεθος Ν του πίνακα είναι 42". (Το 'χω κάνει και πήρα 100/100)
- Στην άσκηση αυτή το μέγεθος όχι μόνο δεν θεωρείται γνωστό, αλλά ζητείται κι όλας. Συγγνώμη, αλλά σίγουρα απαγορεύεται διά ροπάλου η χρήση πίνακα γιατί ο πίνακας ορίζεται στατικά και όχι δυναμικά, όπως αναφέρει και το σχολικό βιβλίο.
- Σε άλλες γλώσσες προγραμματισμού ναι, μπορείς να δηλώσεις και πίνακες στη μέση του προγράμματος. Αλλά σε άλλες γλώσσες. Στη ΓΛΩΣΣΑ απαγορεύεται διά ροπάλου να το κάνεις. Τώρα όσοι επιλέξατε να γράψετε αλγόριθμο, ίσως να χάσετε λιγότερα μόρια ή και καθόλου μόρια γιατί ο αλγόριθμος είναι πολύ φλου και πολύ χύμα - και γι' αυτό άλλωστε δεν τον πήγαινα ποτέ και έγραφα σε ΓΛΩΣΣΑ που είχε και συναρτήσεις και υποπρογράμματα και τα πάντα όλα.
- Βέβαια για να λέμε και του στραβού το δίκαιο θα είναι κατάφωρη αδικία εάν μηδενιστεί το Γ' θέμα σε όσους έγραψαν με πίνακες. Όσοι γράψατε λύση με πίνακες πρέπει να πάρετε μόρια - και προσωπικά θεωρώ ότι θα πάρετε. Αλλά όχι όλα τα μόρια γιατί απαγορεύεται να δηλώσετε δυναμικά έναν πίνακα. Λυπάμαι, αλλά η οδηγία του υπουργείου είναι σωστή. Δυστυχώς πρέπει να αφαιρεθούν μόρια απ' όσους δήλωσαν πίνακες στη μέση του προγράμματος, αλλά σε καμία περίπτωση να μηδενιστεί η άσκηση.
- Επίσης έπρεπε να δοθεί ρητή διευκρίνιση ότι το ρεκόρ δεν αλλάζει κατά την διάρκεια του αγώνα. Συνάγεται μεν από το context της άσκησης, αλλά έπρεπε κάποιος να μυρίσει τα νύχια του. Εδώ είναι μεγάλο φάουλ από την μεριά της εξεταστικής επιτροπής.
- Το θέμα λυνόταν και με την χρήση πινάκων όπως άλλωστε είδατε και σε ενδεικτικές λύσεις. Η ... φιλοσοφία είναι απλά ότι θα πρέπει παράλληλα να κρατάς και ένα flag στη μέση του προγράμματος (αν εμφανίστηκε τουλάχιστον ένας που κατέρριψε το ρεκόρ) και εκείνη την ώρα να κρατάς μετρητή για αυτούς που πλησίασαν το ρεκόρ, μετρητής που ενδέχεται ωστόσο να μην σου χρησίμευε και ποτέ. Λύνεται χωρίς πίνακες γιατί δεν χρειάζεται να "επιστρέψεις πίσω" σε κάποια δεδομένα.
- Δεν ξέρω εάν ήταν γκάφα του Υπουργείου και μετά πήγαν να το μπαλώσουν και έβγαλαν την διευκρίνιση ή ήταν εξ' αρχής "παγίδα". Σημασία έχει το ότι εφόσον το είδατε και γνωρίζετε ότι δεν ορίζονται πίνακες στη μέση του προγράμματος, δεν έπρεπε εξ' αρχής να το κάνετε με πίνακες.
- Δεν έχει σημασία που πολλά φροντιστήρια τα λύνουν με πίνακες, το Ευαγγέλιο είναι το Σχολικό Βιβλίο και μόνο αυτό. Και απ' τη στιγμή που λέει "οι πίνακες ορίζονται στατικά", ορίζονται στατικά και μόνο κι ας κάνουν άλλες γλώσσες προγραμματισμού ό,τι θέλουν.
- Trivia: το θέμα θα ήθελε οπωσδήποτε πίνακες εάν σου ζήταγε να τυπώσεις και τα ονόματα των αθλητών που πλησίασαν το ρεκόρ, σε περίπτωση που δεν καταρριφθεί το ρεκόρ. Κι αυτό γιατί εκεί χρειάζεσαι να επιστρέψεις πίσω σε κάποια δεδομένα.
Συμπερασματικά, όσοι γράψατε λύση με πίνακες (λογικά) θα πάρετε μόρια. Πιθανώς και άριστα, πιθανώς και όχι, εξαρτάται τον διορθωτή. Τυπικά είναι σωστή η οδηγία του Υπουργείου το ότι πρέπει να κοπούν μόρια, αλλά προφανώς όχι να μηδενιστεί η άσκηση. Πρακτικά εξαρτάται από τον βαθμολογητή, πολλοί μπορεί να μην την πάρουν καν υπόψιν τους την οδηγία και να σας δώσουν άριστα.
Γενικά σχόλια:
- Αυξήθηκε η δυσκολία των θεμάτων γιατί το "σίγουρο" 1ο θέμα που ήταν Σ/Λ έβαλαν ουσιαστικά πολλές μικρές ασκησούλες. Και είχαμε και το περίεργο 3ο θέμα που πάντως δεν ήταν λάθος.
- Πάντως ανέβηκε κατακόρυφα το επίπεδο και ίσως αυτό αποτελέσει ένα καλό εφαλτήριο στο να γίνεται το μάθημα σωστά τις επόμενες χρονιές. Γιατί έχω να πω ότι το μάθημα αυτό δεν το κάνουν σωστά οι περισσότεροι καθηγητές, καθώς όλοι λένε το μακρύ τους και το κοντό τους.
- Τα θέματα δεν ήταν εκτός ύλης σίγουρα. Απλά η ... φιλοσοφία ήταν διαφορετική από την φιλοσοφία που μας είχαν συνηθίσει οι παλιότερες επιτροπές. Αλλά κανείς δεν έχει κάνει συμβόλαιο ότι "κάθε χρόνο θα βάζουμε αυτό το στυλ". Το μόνο "συμβόλαιο" είναι το ότι "τα θέματα θα είναι από την τάδε εξεταστέα ύλη".
- Τέλος, όσοι βάλατε τα δυνατά σας και τα γράψατε όλα, κι ας κάνατε τη λύση του Γ' θέματος με πίνακες, μην στεναχωριέστε. Σκεφτείτε ότι άλλοι τόσοι το έκαναν με πίνακες, οπότε θα σας πάρει όλους οι μπάλα. Άλλωστε έχουμε ξαναπεί ότι όταν ένα θέμα στις Πανελλήνιες στραβώσει, προσπαθούμε να πάρουμε το maximum των μορίων.
- Μην γκρινιάζετε για δύσκολα θέματα. Για έναν σωστά προετοιμασμένο μαθητή, αν ένα θέμα είναι δύσκολο, τότε θα είναι και για όλους τους άλλους. Δεν είναι διαγωνισμός "ποιος θα γράψει 20". Είναι διαγωνισμός "ποιος θα γράψει καλύτερα από τον άλλο". Εάν λοιπόν πέσουν παλούκια θέματα και ο σωστά προετοιμασμένος μαθητής γράψει 14 ... αυτός θα μπει και στο Πολυτεχνείο. Γιατί η υπόλοιπη Ελλάδα θα έχει γράψει το πολύ 12. Όσοι πάλι δεν είχατε προετοιμαστεί σωστά δεν έχετε δικαίωμα να γκρινιάζετε ...
- Αντίθετα να γκρινιάζετε για το ότι το υπουργείο δίνει διευκρινήσεις όποτε του κατέβει. Αυτό δεν είναι θέμα δυσκολίας/ευκολίας, αλλά θέμα διαβλητότητας των εξετάσεων.
Καλά αποτελέσματα σε όλους!
φιλε βλεπεις τι γραφεις?? ΔΕΝ ΜΑΣ ΖΗΤΑΓΕ ΓΛΩΣΣΑ, αλλα αλγοριθμο!!! Γιαυτο γινεται της πουτ**νας!
και οσο για το αν εχουν δικαιωμα να γκρινιαζουν οι μη προετιμασμενοι δεν θα το κρινεις εσυ. Κι εξαλλου δεν προετημαστικα 1 χρονο για να "αποκωδικοποιω" μλκιες της επιτροπης, αλλα να λυνω αλγοριθμους, που πιστεψε με ξερω αριστα. Ομως σημερα στο 3ο θεμα, εμενα οπως και κατι χιλιαρικα θα μας σφαξουν ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΟΕΤΗΜΑΣΜΕΝΟΙ, αλλα επειδη η επιτροπη ταχε τσουξει χθες βραδυ...Η Διαμαντοπουλου ηθελε να ριξει τις βασεις κι εψανχε τροπο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rania.
Πολύ δραστήριο μέλος
Η συντριπτικη πλειοψηφια το ελυσε με πινακες, ακομα και καθηγητες.
Αν απο το 100 που περιμενω παρω 75 θα ειναι τεραστια μ@λ@κι@, ασε που καποιος αλλος που το ελυσε με τον ιδιο τροπο με μενα μπορει να παρει ολες τις μοναδες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SuXu-MuXu
Εκκολαπτόμενο μέλος
Τώρα για το θέμα, σίγουρα ήταν λάθος από την επιτροπή να ζητήσει αλγόριθμο και να προκαλέσει τέτοια σύγχυση, σίγουρα όταν γράφεις δεν έχεις τόσο καθαρό μυαλό όσο όταν τα βλέπεις άνετα από το σπίτι σου. Τα περισσότερα παιδιά έκαναν ακολούθησαν αυτόν τον τρόπο επίλυσης και ίσως ούτε καν σκέφτηκαν ότι ίσως υπήρχε κάποιο πρόβλημα. Έτσι το να κόψουν ολόκληρο το θέμα θα ήταν τραγικό και πιστεύω πως δεν θα γίνει. Απο την άλλη όμως κάπως πρέπει να επιβραβευθεί και ο άλλος που το σκέφτηκε ότι ο πίνακας θα δημιουργούσε πρόβλημα και ακολούθησε διαφορετικό τρόπο, ο οποίος μάλιστα ήταν και αρκετά πιο δύσκολος. Έτσι, θα ήταν αρκετά δίκαιο, αν κατόπιν συνεννόησης αποφάσιζαν να κόψουν ενδεικτικά λίγα μόρια. Πιστεύω, η θέλω να πιστεύω, ότι αυτή τη λογική θα είχε και η οδηγία του υπουργείου, να μην κοπεί βέβαια όλο το θέμα, όμως να αφαιρεθούν κάποια μόρια από το σύνολο του, επειδή η προσέγγιση είναι "ημιλανθασμένη". Δυστυχώς το μάθημα έχει πολλές ασάφειες και λόγω και του κακογραμμένου βιβλίου είναι πολύ μπερδεμένο και οδηγούμαστε σε τέτοιες "παραφωνίες".
Το καλύτερο βέβαια θα ήταν να μην σκάτε για μια μαλακία, πάτε τα μπανάκια σας και περάστε ωραία. Πέρασε πια και δεν αξίζει να σκάτε για τίποτα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tanasis
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Selestian
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Κατ' αρχάς να σου θυμίσω ότι στο τέλος της εξεταστέας ύλης του Υπουργείου αναφέρεται ξεκάθαρα ότι "Οι υποψήφιοι μπορούν να γράφουν τα προγράμματά τους είτε σε αλγόριθμο είτε σε ΓΛΩΣΣΑ". Όταν σου ζητάνε αλγόριθμο μπορείς να γράψεις είτε σε αλγόριθμο είτε σε ΓΛΩΣΣΑ. Όταν σου ζητάνε μόνο ΓΛΩΣΣΑ, γράφεις μόνο ΓΛΩΣΣΑ. Εγω στη χρονιά μου έγραψα τα πάντα σε ΓΛΩΣΣΑ και δεν μου 'κοψε κανείς.φιλε βλεπεις τι γραφεις?? ΔΕΝ ΜΑΣ ΖΗΤΑΓΕ ΓΛΩΣΣΑ, αλλα αλγοριθμο!!!
Είπα και πιο πριν ότι έκανε φάουλ η επιτροπή στο 3ο θέμα. Το "δύσκολο" το ανέφερα κυρίως για το 1ο θέμα που αφαίρεσαν τα Σ/Λ. Το ότι το Υπουργείο τα μπαχάλεψε είναι άλλη ιστορία για την οποία σαφώς και δεν ευθύνονται οι υποψήφιοι.Κι εξαλλου δεν προετοιμαστικα 1 χρονο για να "αποκωδικοποιω" μλκιες της επιτροπης
Εγώ απλώς είπα ότι ο σωστά προετοιμασμένος υποψήφιος θα πρέπει και σε συνθήκες Counter Strike να κάτσει να γράψει ό,τι μπορεί κι όχι να σηκωθεί να φύγει στη μιάμιση ώρα. Από εκεί και πέρα αν το ΥΠΕΠΘ έκανε μαλακία, οι διορθωτές θα το δουν, δεν είναι βλάκες.
Χαλαρώστε και πάτε για μπάνια!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μπάμπης ο Άλλος
Δραστήριο μέλος
Συμπερασματικά, όσοι γράψατε λύση με πίνακες (λογικά) θα πάρετε μόρια. Πιθανώς και άριστα, πιθανώς και όχι, εξαρτάται τον διορθωτή. Τυπικά είναι σωστή η οδηγία του Υπουργείου το ότι πρέπει να κοπούν μόρια, αλλά προφανώς όχι να μηδενιστεί η άσκηση. Πρακτικά εξαρτάται από τον βαθμολογητή, πολλοί μπορεί να μην την πάρουν καν υπόψιν τους την οδηγία και να σας δώσουν άριστα.
Και αυτό είναι φυσιολογικό; Είναι φυσιολογικό να είναι στην κρίση του καθηγητή και να μπορεί να κόψει είτε 20 μόρια είτε 0; Είναι φυσιολογικό να υπάρχει περίπτωση να πάρω 100 και περίπτωση να πάρω 80; Δηλαδή δεν είναι θέμα γνώσεων, και του τί έγραψα, αλλά θεμα τύχης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rania.
Πολύ δραστήριο μέλος
Ωραια ...τελεια...κατι μου λεει οτι θα τριβουμε τα ματακια μας και την δευτερα με αυτα που θα δουμε ΑΟΘ...
Μπα μην σε αγχωνει το ΑΟΘ, αφου για τους περισσοτερους θεωρητικους τα μαθηματικα ηταν δυσκολα, λογικα θα βαλουν κατι νορμαλ στο ΑΟΘ.
(δεν εχω διαβασει τιποτα σημερα, δεν μπορουσα να συγκεντρωθω με ολο αυτο το μπαχαλο για τους πινακες. Τι το θελα κι εγω 7ο μαθημα.)
https://troktiko.blogspot.com/2010/05/o_8219.html
Τελευταιο μηνυμα. Αλγοριθμος ειναι οπως λεει ο καθηγητης, αποτελει την σκεψη μας στο χαρτι πριν τη συγγραφη ενος προγραμματος.
Μας κανατε μπαχαλο αγαπητοι κυριοι της επιτροπης, συγχαρητηρια!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
182
Νεοφερμένος
Ωραια ...τελεια...κατι μου λεει οτι θα τριβουμε τα ματακια μας και την δευτερα με αυτα που θα δουμε ΑΟΘ...
λες να βαρεσουν και αοθ?? γιατι τετοιο 'μισος' φετος ρε π**η...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Selestian
Δραστήριο μέλος
Ελα μου ντε , και γω με το ζορι εβγαλα λιγο το 1ο κεφαλαιο , πραγματικα αυτο που εγινε σημερα με τον ΑΕΠΠ μου εφαγε ολη την μερα ψαχνονταςΜπα μην σε αγχωνει το ΑΟΘ, αφου για τους περισσοτερους θεωρητικους τα μαθηματικα ηταν δυσκολα, λογικα θα βαλουν κατι νορμαλ στο ΑΟΘ.
(δεν εχω διαβασει τιποτα σημερα, δεν μπορουσα να συγκεντρωθω με ολο αυτο το μπαχαλο για τους πινακες. Τι το θελα κι εγω 7ο μαθημα.)
https://troktiko.blogspot.com/2010/05/o_8219.html
Τελευταιο μηνυμα. Αλγοριθμος ειναι οπως λεει ο καθηγητης, αποτελει την σκεψη μας στο χαρτι πριν τη συγγραφη ενος προγραμματος.
Μας κανατε μπαχαλο αγαπητοι κυριοι της επιτροπης, συγχαρητηρια!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Κοίτα, θα ήταν πιο δημοκρατικό αν ξεκάθαρα έλεγε το ΥΠΕΠΘ "να αφαιρούνται 2 μονάδες στις 20 αν χρησιμοποιηθούν πίνακες" καθώς τότε θα υπήρχε ισότητα προς όλους. Αλλά τώρα που δεν υπάρχει αυτό, δίνει την ευχέρια στον διορθωτή να μην κόψει και καθόλου...Και αυτό είναι φυσιολογικό; Είναι φυσιολογικό να είναι στην κρίση του καθηγητή και να μπορεί να κόψει είτε 20 μόρια είτε 0; Είναι φυσιολογικό να υπάρχει περίπτωση να πάρω 100 και περίπτωση να πάρω 80; Δηλαδή δεν είναι θέμα γνώσεων, και του τί έγραψα, αλλά θεμα τύχης.
Το ότι είναι θέμα τύχης συμφωνώ, αυτό φαίνεται άλλωστε πιο καθαρά στα θεωρητικά μαθήματα όπως η Έκθεση. Εκεί αν ο άλλος έχει τσακωθεί με τη γυναίκα του μπορεί να πει ένα ωραιότατο "γράφει μαλακίες" και να σε πετσοκόψει.
Γι' αυτό και δεν συμπαθούσα ποτέ την Έκθεση άλλωστε, γιατί είναι πραγματικά θέμα τύχης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Selestian
Δραστήριο μέλος
Τι να σου πω...με αυτα που εχουν βαλει μεχρι τωρα ...μονο τα μαθηματικα κατευθυνσης ηταν σχετικα ευκολα(αν και καταφερα το πολυ να γραψω ενα 15) και αυτο που μου κανει εντυπωση. Αλλα θα μου πεις..ποσο δυσκολα να μπουν πια στο ΑΟΘ ; Ε, με αυτην την επιτροπη μπορεις να περιμενεις τα παντα πλεον...λες να βαρεσουν και αοθ?? γιατι τετοιο 'μισος' φετος ρε π**η...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rania.
Πολύ δραστήριο μέλος
Ελα μου ντε , και γω με το ζορι εβγαλα λιγο το 1ο κεφαλαιο , πραγματικα αυτο που εγινε σημερα με τον ΑΕΠΠ μου εφαγε ολη την μερα ψαχνοντας
Κι εγω Τριγυρναω απο το μεσημερι στα φορουμς, στα σαητ, κοντευω να τρελαθω πια. Αν συνειδητοποιησω οτι θα παρω 2 μοναδες παρακατω επειδη εβαλα πινακες θα παθω καμια μεγαλη ζημια.
Και αυτο το ΑΟΘ το ψιλοφοβαμαι, μειωσαν την υλη τραγικα μεσα σε μια χρονια και αυτο με ενοχλει λιγο, αλλα το οτι εβαλαν λιγο τσιμπημενα μαθηματικα ειναι κατι το παρηγορητικο.
Καλα μυαλα να εχουμε και υπομονη να τελειωσουμε οριστικα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Selestian
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Morelo
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Είπαμε, θα πάρετε μόρια! Ίσως και να μην σας κόψουν και τίποτα.Αγχωθηκα τωρα με ολα αυτα που διαβασα!!Τι θα γινει με μας που το λυσαμε με πινακες??Αν πεσουμε σε κανα περιεργο βαθμολογητη και τραβηξει κανα Χ??? Αυτο ειναι αδικο ρε παιδια!!
ΤΥΠΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ το ΥΠΕΠΘ έχει δίκιο στην οδηγία να κόψουν μόρια, αλλά δεν είναι βλάκες οι περισσότεροι διορθωτές. Είδαν τι έπαιξε.
ps: γι' αυτό το λόγο κι εγώ όταν έδινα ποτέ δεν τα συζήταγα, ποτέ δεν κοίταζα λύσεις. Πήγαινα στο επόμενο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ringoula
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μπάμπης ο Άλλος
Δραστήριο μέλος
Μαθηματικά Κατεύθυνσης ήταν βαρετά και ανούσια γιατί δεν κάλυπταν ούτε το ένα δέκατο της ύλης.
Φυσική Κατεύθυνσης ήταν πούστικα γιατί χρησιμοποίησαν πειραματικά σφάλματα (έννοια άγνωστη για έναν μαθητή) με αποτέλεσμα τους καλούς μαθητές να τους βάλουν να κοιτάνε ένα θέμα που έχουν λύσει για μισή ώρα.
Μετά, προκειμένου να βάλουν κάτι "πρωτότυπο" που δεν υπάρχει στα βοηθήματα, θεωρούν ένα σύστημα σωμάτων με ΑΒΑΡΗ ΡΑΒΔΟ. Σε σώματα 1,4kg συνδέουμε ράβδο και την βάζουμε αβαρή γιατί αν δεν την βάζαμε άβαρη το θέμα θα ήταν χέσε ψηλά και αγνάντευε, οπότε για να παραμείνουμε πρωτότυποι την θεωρούμε αβαρή και φτιάχνουμε ένα θέμα που στα πλαίσια της Φυσικής δεν έχει κανένα απολύτως νόημα.
Προγραμματισμό, αυτό το μπάχαλο. Βλέπεις καθηγητές σε φόρουμ να τσακώνονται απ' το πρωί για το άν τελικά ήταν σωστό ή οχι να χρησιμοποιήσεις πίνακα.
Γενικά, να πάνε να γαμηθούν, γιατί είναι ηλίθιοι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.