xdf21
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
CleverCitizen
Νεοφερμένος
Να ενημερώσω ότι στα εξεταστικά κέντρα που τα παιδιά εξετάζονται προφορικά, έρχεται στους εξεταστές η λύση των θεμάτων.
Για το Γ θέμα αναφέρει ότι η επίλυσή του με πίνακες είναι λαθος και ότι εξαρτάται από τον κάθε βαθμολογητή πόσο θα κόψει (το οτι θα κόψει είναι σίγουρο).
Λυπάμαι αν στεναχώρισα κάποιους.
Καλά αποτελέσματα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Heax
Νεοφερμένος
Έχει κανείς τις απαντήσεις;
https://www.in.gr/Reviews/imagegallery.asp?lngReviewID=2464&lngChapterID=104000&lngItemID=104017
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cpt.vlg
Νεοφερμένος
H τοποθέτηση μου έρχεται στο αν είναι δυνατό να λυθεί με πίνακα, όχι στο αν είναι αποδοτικόςΔεν διαφωνω ομως το να δηλωσεις πινακα μεγαλυτερο απο οσο χρειαζεσαι δεν ειναι υποτιθετε σπαταλη? Ενοοω οτι συμφωνα με το βιβλιο η χρηση των πινακων ειναι αυστηρα περιορισμενη σε σημεια που ξερουμε ακριβως ποσα ατομα εχουμε.Δηλαδη ο διαγωνισμος μαθητων μπορει να ειναι αναμεσα σε 30,100 ή 1000 παιδια π.χ το να δηλωσεις πινακα 5000 θεσεων για να "εισαι μεσα" δεν ειναι λιγο λαθος?
Υ.Γ δεν διωρθωνω απλα ρωταω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Takis_Kal
Νεοφερμένος
Στους προφορικα εξεταζομενους εστειλαν λυση χωρις πινακα και μαλλον κοβουν για τη λυση για πινακα
Θα μαθωαργοτερα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nex.
Νεοφερμένος
Παιδια θεμα Α δεν πεχτικε , ευτυχως καθολου θεωρια, απλα ασκησεις κατανοησεις . Καλαα το θεμα Β παρε μοναδες να εχεις ! θεμα Γ πολυ καλο , μου αρεσε το τελεφταιο που ειχε σκεψη και Δ πλακα ειχε(δυσκολο εννοω) αν εξερεσεις το Δ4 που εκανα το μισο...¨( κατα τα αλλα πιστευω κλεισαμε ολοι καλα και τωρα αραγμαααααα... θα διαβασετε ενδοσχολικες??
Υ.Γ Ο_ο αν το παρατηρισατε...........δεν εξεταστηκε καθολου το 1ο,6ο,10ο κεφαλαιο........
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aLmOsT_nOrMaL
Νεοφερμένος
Κατ'αρχας, το βιβλίο λέει πως οι πίνακες ναι μεν πιάνουν πολύ χώρο στην μνήμη, αλλά είναι θέμα εμπειρίας η μη χρήση τους. Ο μαθητής δεν έχει αυτή την εμπειρία, συνεπώς, μπορεί να χρησιμοποιεί πίνακες αυθαίρετα, είτε το ζητάει η άσκηση είτε όχι.
Τώρα, (άποψή μου, όχι απαραίτητα σωστή) νομίζω ότι στο 3ο θέμα δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε πίνακα. Ο πίνακας είναι στατική δομή δεδομένων, έχει δηλαδή προκαθορισμένο αριθμό θέσεων στην μνήμη. Αυτός ΔΕΝ γίνεται να δίνετε από το χρήστη κατά την εκτέλεση του προγράμματος, πρέπει να καθορίζετε από την αρχή.
Βέβαια το ζητούμενο είναι αλγόριθμος, και μπορούν κάποιοι να πουν ότι είναι πιο χαλαρά. Επίσης, είδα τις λύσεις με χρήση πίνακα και χωρίς.
Προσωπικά δεν χρησιμοποίησα πίνακες και δεν αντιμετώπισα ιδιαίτερο πρόβλημα.
Το μόνο θέμα που με δυσκόλεψε ήταν το Δ4, αλλά και αυτό μόνο 5 μόρια έπιανε, οπότε μια χαρα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Selestian
Δραστήριο μέλος
Με ποια λογικη ειναι λαθος ; Μας ζητουσε να αναπτυξουμε αλγοριθμο και οχι προγραμμα στο οποιο χρειαζεται να δηλωσουμε το μεγεθος του πινακα. Επισης δεν υπηρχε καμια παρατηρηση που να επισημαινει οτι η χρηση πινακων απαγορευεται.Χαιρετώ.
Να ενημερώσω ότι στα εξεταστικά κέντρα που τα παιδιά εξετάζονται προφορικά, έρχεται στους εξεταστές η λύση των θεμάτων.
Για το Γ θέμα αναφέρει ότι η επίλυσή του με πίνακες είναι λαθος και ότι εξαρτάται από τον κάθε βαθμολογητή πόσο θα κόψει (το οτι θα κόψει είναι σίγουρο).
Λυπάμαι αν στεναχώρισα κάποιους.
Καλά αποτελέσματα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
CleverCitizen
Νεοφερμένος
Με ποια λογικη ειναι λαθος ; Μας ζητουσε να αναπτυξουμε αλγοριθμο και οχι προγραμμα στο οποιο χρειαζεται να δηλωσουμε το μεγεθος του πινακα. Επισης δεν υπηρχε καμια παρατηρηση που να επισημαινει οτι η χρηση πινακων απαγορευεται.
Με τη λογική ότι ο αλγόριθμος βρίσκεται ένα βήμα πριν την συγγραφή του προγράμματος. Γράφεις έναν αλγόριθμο και με βάση αυτόν μετά φτιάχνεις και το πρόγραμμα. Δεν μπορείς να φτιάχνεις αλγόριθμο με πίνακες, ενώ ξέρεις ότι με πρόγραμμα δεν μπορείς να τον υλοποιήσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Adam el único
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
AthensFinest
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mourkos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dalek
Νεοφερμένος
Από Δευτέρα θα προσπαθήσω να πάρω επίσημη απάντηση από υπουργείο. Τα νευρά μου...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος
Χαιρετώ.
Να ενημερώσω ότι στα εξεταστικά κέντρα που τα παιδιά εξετάζονται προφορικά, έρχεται στους εξεταστές η λύση των θεμάτων.
Για το Γ θέμα αναφέρει ότι η επίλυσή του με πίνακες είναι λαθος και ότι εξαρτάται από τον κάθε βαθμολογητή πόσο θα κόψει (το οτι θα κόψει είναι σίγουρο).
Λυπάμαι αν στεναχώρισα κάποιους.
Καλά αποτελέσματα
Φίλε δεν ξέρω που το άκουσες αλλά δεν παίζει κάτι τέτοιο..............
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cpt.vlg
Νεοφερμένος
Δηλώνεις ένα μέγιστο μέγεθος στον πίνακα, τιμή που σίγουρα δε θα ξεπεραστεί. Γιατί δε γίνεται σε πρόγραμμα;Με τη λογική ότι ο αλγόριθμος βρίσκεται ένα βήμα πριν την συγγραφή του προγράμματος. Γράφεις έναν αλγόριθμο και με βάση αυτόν μετά φτιάχνεις και το πρόγραμμα. Δεν μπορείς να φτιάχνεις αλγόριθμο με πίνακες, ενώ ξέρεις ότι με πρόγραμμα δεν μπορείς να τον υλοποιήσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aLmOsT_nOrMaL
Νεοφερμένος
Δηλώνεις ένα μέγιστο μέγεθος στον πίνακα, τιμή που σίγουρα δε θα ξεπεραστεί. Γιατί δε γίνεται σε πρόγραμμα;
Μα αυτό είναι λάθος! Τις υπόλοιπες θέσεις τι θα τις κάνεις, θα τις αφήσεις άδειες? Δεν γίνετε...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xdf21
Εκκολαπτόμενο μέλος
Απο τη στιγμη που ειναι αλγοριθμος και οχι προγραμμα δεν υπαρχει κανενα προβλημα. Ακομα και αν ο εξεταστης ειναι περιεργος και δεν του αρεσει η λυση με πινακα αντε να σου κοψει 2-3 μορια αν ολα τα αλλα τα εχεις κανει σωστα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
CleverCitizen
Νεοφερμένος
Δηλώνεις ένα μέγιστο μέγεθος στον πίνακα, τιμή που σίγουρα δε θα ξεπεραστεί. Γιατί δε γίνεται σε πρόγραμμα;
Δε σου λέει πουθενά ότι υπάρχει μεγιστο πλήθος των αγωνιζομένων και είναι εντελώς αυθέρετο να το χρησιμοποιήσεις. Μπορεί κάλλιστα να ξεπεραστεί.
Πρακτικά, η λύση χωρίς πίνακα ισχύει για άπειρο αριθμό αγωνιζομένων, ενώ η λύση με πίνακα για συγκεκριμένο αριθμό.
Και όσο για την οδηγία-λύση, ξαναλέω ότι ήρθε στα εξεταστικά κέντρα που εξετάζονται ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ για τους εξεταστές, όχι για τους μαθητές, και όχι στα ΓΕΛ που οι εξεταζόμενοι εξετάζονται γραπτά
Μα αυτό είναι λάθος! Τις υπόλοιπες θέσεις τι θα τις κάνεις, θα τις αφήσεις άδειες? Δεν γίνετε...
Γίνεται, τις αφήνεις κενές (δηλ έχουν κάποια τυχαία τιμή) και χρησιμοποιείς μόνο όσες χρειάζεσαι.
Το ότι αυτό είναι κακή πρακτική και οδηγεί σε σπατάλη μνήμης είναι άλλο θέμα και δε μας ενδιαφέρει στο συγκεκριμένο μάθημα.
Το θέμα είναι τι γίνεται αν χρειάζεσαι παραπάνω από αυτές που έχεις δηλώσει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
christos4
Εκκολαπτόμενο μέλος
αφού σου λέει να βρεις σε ποια θέση τερμάτισε ο περσινός....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xdf21
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αρχικα σου ζηταει να δωσεις το πληθος των αγωνιζομενων.Αν ονομασεις εσυ το πληθος ως π τοτε μπορεις να φτιαξεις εναν πινακα με π στοιχεια. (Για ι απο 1 μεχρι π)Πρακτικά, η λύση χωρίς πίνακα ισχύει για άπειρο αριθμό αγωνιζομένων, ενώ η λύση με πίνακα για συγκεκριμένο αριθμό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.