[28/5/2010] Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον Κατεύθυνσης

Πώς τα πήγατε;
Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 132)
  • Πολύ καλά

    Ψήφοι: 54 40.9%
  • Καλά

    Ψήφοι: 25 18.9%
  • Μέτρια

    Ψήφοι: 18 13.6%
  • Άσχημα

    Ψήφοι: 2 1.5%
  • Χάλια

    Ψήφοι: 3 2.3%
  • Δεν είμαι υποψήφιος

    Ψήφοι: 30 22.7%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

182

Νεοφερμένος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 95 μηνύματα.
Λάθος, εμάς ο καθηγητής μας είναι χρόνια διορθωτής και είπε σημασία δεν έχει η ταχύτητα εκτέλεσης των εντολών, αλλά η ασφαλής περατότητα.

κι ο δικος μου καθηγητης...Ελεος μαυτη τη καραμελα. Η πλακα ειναι οτι υπαρχουν παιδια που αγχωνοντε να μην γραψουν πολλα και χασουν μορια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nek1992

Νεοφερμένος

Ο nek1992 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Βρήκα λύση στο θέμα 3 και με πίνακες και χωρίς
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

michael92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 1,227 μηνύματα.
κι ο δικος μου καθηγητης...Ελεος μαυτη τη καραμελα. Η πλακα ειναι οτι υπαρχουν παιδια που αγχωνοντε να μην γραψουν πολλα και χασουν μορια

Χώρια που πρακτικά για τα προβλήματα που είχαμε η ταχύτητα εκτέλεσης των πράξεων είναι αμελητέα από έναν σύγχρονο υπολογιστή για υπολογισμούς 30 - 100 αντικειμένων. Τι διαφορά έχει το 0.0001ms με το 0.0002ms
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Selestian

Δραστήριο μέλος

Ο Selestian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ολλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 591 μηνύματα.
Παιδια , το σχολικο βιβλιο μας βοηθαει να κατανοησουμε τον τροπο αναπτυξης ενως αλγοριθμου , οχι πως θα τον κανουμε πιο αποδοτικο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manos4

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 893 μηνύματα.
Υπάρχουν καθορισμένες λύσεις στον προγραμματισμό;Γιατί τα φροντιστήρια έχουν ακριβώς τις ίδες λύσεις ενώ εγώ τις έγραψα κάπως διαφορετικά(αλλά πιστεύω σωστά).Μπορούν να σου αφαιρέσουν μονάδες με αυτό τον τρόπο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

razornick

Νεοφερμένος

Ο razornick αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Μάγκα μου, πες στον καθηγητή σου ότι πρέπει να πάει για βρούβες ;) Αυτό έλειπε να σου λένε ακριβώς τι να κάνεις στην άσκηση, μετά θα ήταν ασκήσεις για ηλίθιους όχι για μαθητές. Επίσης αυτό που μετράει είναι κάτι να ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΊ, αυτό είναι ο προγραμματισμός, μια λύση στο πρόβλημα σου που είναι ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΉ χωρίς σφάλματα. Τώρα το τι σκατά θα έχει μέσα είναι αδιάφορο αν ικανοποιεί και δίνει λύση στο πρόβλημα χωρίς να κολλάει. Και αυτό με βάση το τι ζητάνε για Πανελλήνιες. Εγώ παίδες είχα να πιάσω βιβλίο πληροφορικής εδώ και 3 μήνες, διάβασα το πρωί ένα 15 λεπτό πριν πάω να γράψω ( ασκήσεις ) και έγραψα τα πάντα. Τώρα άμα δεν έχω μπερδέψει καμιά ονομασία μεταβλητής από βιασύνη δεν ξέρω, πάντως έσκισα... Και τα θέματα δεν ήταν δύσκολα, απαιτούσαν να έχεις βαθύτερη επίγνωση του προγραμματισμού, πιο βαθιά σκέψη. Κατατάλλα το να γράφει ένας αδιάβαστος ( εγώ ) γύρω στο 19, δεν με παραπέμπει σε δύσκολα θέματα. Ουσιαστικά ήταν δίκαια θέματα. Μέτραγε λίγο παραπάνω η σκέψη απ ότι η αποστήθιση. Και γιαυτό τους παραδέχομαι.

Μαγκα μου μαλλον εσυ πρπει να πας για βρουβες.Επειδη λες πως ξερεις απο προγραμματισμο θα επρπε να ξερεις οτι οι πινακες εξ'ορισμου δηλωνονται απο την αρχη με καθορισμενο μεγεθος.Απο τη στιγμη που διαβαζεις το μεγεθος ΜΕΣΑ στον αλγοριθμο και μετα περνεις τον πινακα παραβιαζεις ενα καρο αλγοριθμικα κριτηρια.Οποτε η λυση με πινακα ειναι λαθος. Period
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qsvenskt

Νεοφερμένος

Η qsvenskt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 35 μηνύματα.
Εύκολα τα θέματα, μόνο το Δ4 με δυσκόλεψε, μου πήρε ένα 20λεπτο, αλλά γενικά στις 2 ώρες τα είχα τελειώσει όλα...





Μην φοβάσαι δεν ζητούσε να βρεις το νέο recor, αλλά πόσοι το ξεπέρασαν αν το ξεπεράσαν δεν τα χασες...

Εγώ έβαλα precor και nrecor παλιό και νέο recor
μα άλλαζα το ρεκόρ , δεν το έκανα έτσι όπως πίστευα αλλά όπως είπε ο άλλος :( ξερετε αν θα κοπουν μορια?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

michael92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 1,227 μηνύματα.
Μαγκα μου μαλλον εσυ πρπει να πας για βρουβες.Επειδη λες πως ξερεις απο προγραμματισμο θα επρπε να ξερεις οτι οι πινακες εξ'ορισμου δηλωνονται απο την αρχη με καθορισμενο μεγεθος.Απο τη στιγμη που διαβαζεις το μεγεθος ΜΕΣΑ στον αλγοριθμο και μετα περνεις τον πινακα παραβιαζεις ενα καρο αλγοριθμικα κριτηρια.Οποτε η λυση με πινακα ειναι λαθος. Period

Σε επίπεδο πανεπιστημίου ναι, θα αφαιρόυνταν βαθμοί, σε επίπεδο πανελληνίων, Το κεφάλαιο της αποδοτικότητας αλγορίθμου είναι εκτός ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

michael92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 1,227 μηνύματα.
μα άλλαζα το ρεκόρ , δεν το έκανα έτσι όπως πίστευα αλλά όπως είπε ο άλλος :( ξερετε αν θα κοπουν μορια?

2-3% να χάσεις το πολύ βέβαια εξαρτάται από το βαθμολογητή, αλλά πάνω από 3% δεν το κόβω καθώς 20% έπιανε κάθε τελευταία άσκηση...

Sorry πάλι για το double post...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

leobakagian

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Λεωνίδας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης (Ηράκλειο). Έχει γράψει 161 μηνύματα.
εγω στο 3ο το εκανα με πινακες και εβαλα για ι απο 1 εως αριθμος οπου αριθμος ηταν ο αριθμος των αθλητων...το ξερω οτι ειναι λαθος...ποσο περιπου θα μου κοψουν;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manouno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Τα θέματα ήταν δύσκολα.
Καθόλου θεωρεία.
Το β θέμα ήταν καθαρά δωράκι..
Όλα σωστά, μόνο το Δ4 έκανα λάθος, και αυτό ήταν λάθος απροσεξίας γαμώτο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

razornick

Νεοφερμένος

Ο razornick αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Σε επίπεδο πανεπιστημίου ναι, θα αφαιρόυνταν βαθμοί, σε επίπεδο πανελληνίων, Το κεφάλαιο της αποδοτικότητας αλγορίθμου είναι εκτός ;)

H αποδοτικοτητα δεν εχει καμια σχεση. Καθε αλγοριθμος μπορει να γινει προγραμμα με μικρες αλλαγες υποτιθετε. Αυτος ο αλγοριθμος με πινακα ΔΕΝ γινεται προγραμμα με πινακες,με βασεις δεδομενων ναι, με πινακες οχι.Πως σε ενα προγραμμα θα δηλωνες τον πινακα στην αρχη ενω δεν θα ηξερες τις θεσεις του?Καθοριστικοτητα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

shikabalas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πολύκαστρο (Κιλκίς). Έχει γράψει 328 μηνύματα.
Εγω στο 3ο ερωτημα,συνηθισμενος απο τις τοσες ασκησεις σε πινακες,αντι να κανω ολα τα ερωτηματα μεσα σε μια επαναληψη,τα εκανα σε ξεχωριστες επαναληψεις,ξεχνωντας ομως να ξαναδιαβασει το προγραμμα την μεταβλητη που μας ζητουσε.Ποσο λετε να χασω?

Καποιος να μου πει?Πανε οι 10 απο τις 20 μοναδες?:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cpt.vlg

Νεοφερμένος

Ο cpt.vlg αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
H αποδοτικοτητα δεν εχει καμια σχεση. Καθε αλγοριθμος μπορει να γινει προγραμμα με μικρες αλλαγες υποτιθετε. Αυτος ο αλγοριθμος με πινακα ΔΕΝ γινεται προγραμμα με πινακες,με βασεις δεδομενων ναι, με πινακες οχι.Πως σε ενα προγραμμα θα δηλωνες τον πινακα στην αρχη ενω δεν θα ηξερες τις θεσεις του?Καθοριστικοτητα
Μιλάμε για αγώνες μαθητών. Άρα υπάρχει ένα μέγιστο στομ αριθμό των μαθητών το οποίο δηλώνεις στο τμήμα δηλώσεων, είτε είναι το πραγματικό είτε το μέγιστο θεωρητικά που επιβάλλεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

angelvasil92

Νεοφερμένος

Ο angelvasil92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 113 μηνύματα.
Εγω το 4ο το ελυσα με 10 πινακες και 4 φυσαλιδες... Αλλα πιστευω ειναι σωστο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

genealex

Νεοφερμένος

Ο genealex αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Παιδιά & καθηγητές,
στο Α4 έκανα τη βλακεία:

12 row <-- row+m
13 col[j] <-- col [j]+n[j]
14 sum <-- sum+m+n[j]

Από τα έξι τί λέτε να πήρα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manouno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Παιδιά & καθηγητές,
στο Α4 έκανα τη βλακεία:

12 row <-- row+m
13 col[j] <-- col [j]+n[j]
14 sum <-- sum+m+n[j]

Από τα έξι τί λέτε να πήρα;



Νομίζω ότι δεν πήρες τίποτα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

razornick

Νεοφερμένος

Ο razornick αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Μιλάμε για αγώνες μαθητών. Άρα υπάρχει ένα μέγιστο στομ αριθμό των μαθητών το οποίο δηλώνεις στο τμήμα δηλώσεων, είτε είναι το πραγματικό είτε το μέγιστο θεωρητικά που επιβάλλεις

Δεν διαφωνω ομως το να δηλωσεις πινακα μεγαλυτερο απο οσο χρειαζεσαι δεν ειναι υποτιθετε σπαταλη? Ενοοω οτι συμφωνα με το βιβλιο η χρηση των πινακων ειναι αυστηρα περιορισμενη σε σημεια που ξερουμε ακριβως ποσα ατομα εχουμε.Δηλαδη ο διαγωνισμος μαθητων μπορει να ειναι αναμεσα σε 30,100 ή 1000 παιδια π.χ το να δηλωσεις πινακα 5000 θεσεων για να "εισαι μεσα" δεν ειναι λιγο λαθος?


Υ.Γ δεν διωρθωνω απλα ρωταω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

coheNakatos

Δραστήριο μέλος

Ο Βαγγελης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βύρωνας (Αττική). Έχει γράψει 662 μηνύματα.
Για μενα το Α4 δεν ηταν ΚΑΘΑΡΟ ... Εγω εκανα το ΣΥΝΟΛΙΚΟ αθροισμα οχι των στοιχειων του πινακα αλλα το συνολικο αθροισμα στηλης -σειρας και κανενας δεν μπορει να μου βρει που μεσα λεει το ΣΥΝΟΛΙΚΟ αθροισμα των στοιχειων του πινακα...Τρελα ασαφες ..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

yozerehs

Τιμώμενο Μέλος

Ο yozerehs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 4,969 μηνύματα.
Τα θέματα ήταν δύσκολα.
Καθόλου θεωρεία.
Το β θέμα ήταν καθαρά δωράκι..
Συμφωνώ.
Πιο εύκολο ήταν το δεύτερο θέμα από το πρώτο. :P
Τέλος πάντως, ένα 10 το πήρα. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top