[28/5/2010] Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον Κατεύθυνσης

Πώς τα πήγατε;
Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 132)
  • Πολύ καλά

    Ψήφοι: 54 40.9%
  • Καλά

    Ψήφοι: 25 18.9%
  • Μέτρια

    Ψήφοι: 18 13.6%
  • Άσχημα

    Ψήφοι: 2 1.5%
  • Χάλια

    Ψήφοι: 3 2.3%
  • Δεν είμαι υποψήφιος

    Ψήφοι: 30 22.7%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

manouno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Παιδιά η λύση με πίνακα είναι απολύτως σωστή απο τη στιγμή που ζητάνε αλγόριθμο.
Απο τη στιγμή που μιλάμε για αλγόριθμο, το πρόγραμμα δεν έχει καμιά δουλειά (αναφέρομαι σ' αυτούς που λένε ότι θα έχουμε μεγάλη δέσμευση μνήμης).
Γιατί πολύ απλά, είναι αλγόριθμος, ο οποίος πολλές φορές γράφετε σε χαρτί ακόμα και από τους ίδιους τους προγραμματιστές.
Κια εξάλλου, τι περιμένουν από μας ??? Να πάνμε να δουλέψουμε στη Microsoft και απαιτούνε μικρή δέσμευση μνήμης ?????.
Το θέμα ήταν καθαρά αποτυχία, όπως και όλα τα θέματα του συγκεκριμένου μαθήματος. Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω το μυαλό αυτού που σκέφτηκε να βάλει αυτη την ''παγίδα'' που ακυρώνει ολόκληρο το θέμα (γιατί η χρήση πινάκων γίνεται από την αρχή με την εισαγωγή των δεδομένων)

Εγώ πιστεύω οτι πρεπει να κανουμε κάτι όλι μαζί. Ζα ζητήσουμε να το αποσύρουνε
γιατι ούτως ή άλλως θα φάνε τρομερό κράξιμο από μαθητές, από καθηγητές, από τον ΟΕΦΕ αλλά και από μεγάλα φροντιστήρια (καθώς θα χαλάσει η φήμη τους αν αποδειχθεί ότι δώσαν λάθος απάντηση).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lostpfg

Νεοφερμένος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 38 μηνύματα.
η σελ 189 έχει λύση άσκησης από την σελίδα 188 που λέει ότι το Ν είναι από 2 μέχρι 100, άρα θεωρείται γνωστό το πλήθος(δηλώνεται 100 και μένουν κενές θέσεις)

Δυστυχώς δεν έχεις καταλάβει τι θέλησα να πω.Η λύση με πίνακες δηλαδή θα ήταν σωστή αν κάνατε πινάκα 1.000.000.000.000 θέσεων και κάποιες έμεναν άπλα κενές..???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aLmOsT_nOrMaL

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Λοιπόν για να τελειώνει το θέμα.


Μην κλέβεις, πρέπει να ποστάρεις από την αρχή το παράδειγμα. :P
Στην προηγούμενη σελίδα του σχολικού, η εκφώνηση λέει: "...,όπου Ν είναι από 2 μέχρι 100."
Επίσης στο κομμάτι δήλωσης των μεταβλητών λέει:
"ΑΚΕΡΑΙΕΣ: ... Χ[100]..."
Άρα οι θέσεις στη μνήμη δεσμεύονται από την αρχή και είναι 100.

EDIT:
[/B]Υ.Γ:Φοιτητής εδώ στο forum έγραψε ότι οι στατικές δομές καθορίζονται κατά τον προγραμματισμό άρα είναι λάθος η λύση με πίνακες.Αμόρφωτος όπως και αυτοί που έστειλαν την διευκρίνηση στους διορθωτές των προφορικών.Όταν δεν έχεις γνώσεις βασικές δεν βάζεις θέματα.

Αμόρφωτος; Γιατί; Αφού αυτό ακριβώς λέει το σχολικό βιβλίο (σελίδα 56), με βάση το οποίο κρίνεται και η "μόρφωσή" μας... :redface:


Αυτό που την σπάει είναι ότι, ανεξαρτήτως ποιος έχει τελικά δίκιο και ποιος άδικο, φαίνεται ξεκάθαρα ο Ανταγωνισμός που προκαλούν οι Πανελλήνιες μεταξύ των μαθητών. Όλοι ''μαλώνουμε'' ποιο είναι σωστό και ποιο λάθος, έχουμε γίνει χειρότεροι και από ξερόλες (φυσικά δεν εξαιρώ τον εαυτό μου), και κρίνουμε πόσα μόρια πρέπει να κοπούν ή να μην κοπούν από τους συμμαθητές μας. Ο καθένας για την πάρτυ του δηλαδή. Που είναι η γνώση, η μάθηση και όλες αυτές οι αρλούμπες που έγραψα στην έκθεση φέτος (ειρωνεία) ;

Τέσπα, τέλος και για μένα από αυτό το τόπικ. Έχω και το ΑΟΘ να σκεφτώ ;)
Καλά αποτελέσματα και καλή ξεκούραση σε όσους τελείωσαν, καλή συνέχεια στους υπόλοιπους! :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christos4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 142 μηνύματα.
μιχάλη, τα ποσοστό αυτό δε λέει την αλήθεια. είναι γεγονός ότι το 99% όσων πάνε για απολυτήριο μόνο είναι της τεχνολογικής...εμένα στην τάξη μου φέτος τρεις κοιμούνται και δεν γράφουν τίποτα....αλλά θα ανήκουν στο ποσοστό που έγραψαν κάτω από τη βάση...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
οκ αλλα εαν απο τους 45000 της τεχνολογικης σχεδον οι μισοι εγραψαν κατω απο την βαση νομιζω ειναι σημαντικο ποσοστο αφου αντιπροσωπευι σχεδον 22000μαθητες.αλλα οκ ισχυει και αυτο που λες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christos4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 142 μηνύματα.
Δυστυχώς δεν έχεις καταλάβει τι θέλησα να πω.Η λύση με πίνακες δηλαδή θα ήταν σωστή αν κάνατε πινάκα 1.000.000.000.000 θέσεων και κάποιες έμεναν άπλα κενές..???

αν υπήρχε πίνακα 7 δις και έμενα κενές θέσεις για εμένα θα ήταν σωστή λύση γιατί τόσο είναι το μέγιστο πλήθος ανθρώπων που μπορούν να συμμετάσχουν και δεν εξεαζόμαστε στην αποδοτικότητα.
αλλά δεν υπάρχει τμήμα δηλώσεων στον αλγόριθμο....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lostpfg

Νεοφερμένος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 38 μηνύματα.
Λοιπόν για να τελειώνουμε.Επισήμως οι καθηγητές έχουν το δικαίωμα να κόψουν έως 2 μόρια για τους πίνακες...Σήμερα αυτή ήταν η διαταγή στα εξεταστικά κέντρα..Τώρα αν θα αλλάξει δεν ξέρω...


αν υπήρχε πίνακα 7 δις και έμενα κενές θέσεις για εμένα θα ήταν σωστή λύση γιατί τόσο είναι το μέγιστο πλήθος ανθρώπων που μπορούν να συμμετάσχουν και δεν εξεαζόμαστε στην αποδοτικότητα.
αλλά δεν υπάρχει τμήμα δηλώσεων στον αλγόριθμο....

Δεν λέω αυτό.Να εκχωρήσεις αρχικά τον πινάκα σου, σαν να τον δηλώνεις δηλαδή..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Παιδιά, δεν τίθεται θέμα "μικρής δέσμευσης μνήμης". Τίθεται το θέμα ότι δεν γνωρίζεις καν απ' την αρχή ποιο είναι το μέγεθός σου.
Αν κάποιος πάει και πει "θα ορίσω εγώ ο πίνακάς μου να έχει μέγεθος 1,000,000" μπορεί ο άλλος να σου πει "κι αν δοθεί N=2,000,000 ;".

Στη γλώσσα προγραμματισμού C, όπου μπορείς να ορίσεις πίνακες και μέσα στο πρόγραμμα, εκεί μια χαρά λύνεται το θέμα με πίνακες. Εδώ πέρα αν γράψετε πρόγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ είναι 100% σίγουρο ότι δεν βγαίνει με πίνακες γιατί το βιβλίο λέει ρητά ότι πρέπει να ξέρεις το μέγεθός τους. Αν πάλι γράψατε αλγόριθμο, εκεί ίσως και να την γλιτώσατε γιατί είναι πολύ "χύμα" και το βιβλίο δεν ορίζει σχεδόν τίποτα για τον αλγόριθμο.

Δημιουργήθηκε θέμα γιατί πολύ απλά δεν θυμάμαι να είχε ζητηθεί ποτέ σε εξετάσεις να διαβαστεί ένα μέγεθος κατά την διάρκεια εκτέλεσης του προγράμματος, κάτι που αυτόματα σου αποκλείει τη λύση με πίνακες.

Αλλά άμα είπανε απ' το ΥΠΕΠΘ να μην κόψουν μονάδες, όλα καλά! :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christos4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 142 μηνύματα.
δεν καταλαβαίνω τι εννοείς "να εκχωρήσεις τον πινακά σου"...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Admiral

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Admiral αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 187 μηνύματα.
Κια εξάλλου, τι περιμένουν από μας ??? Να πάνμε να δουλέψουμε στη Microsoft και απαιτούνε μικρή δέσμευση μνήμης ?????.

Θεωρητικα εδω διαφωνω. Θα επρεπε να μας διδασκουν ΚΑΙ αυτην την πλευρα της πληροφορικης. Και ναι θα επρεπε να περιμενουν απο εμας να παμε να δουλεψουμε για την MS. Βεβαια απο τη στιγμη που δεν τα εχουμε διδαχτει οντως δεν πρεπει να επηρεαζουν τη βαθμολογια.

Αυτό που την σπάει είναι ότι, ανεξαρτήτως ποιος έχει τελικά δίκιο και ποιος άδικο, φαίνεται ξεκάθαρα ο Ανταγωνισμός που προκαλούν οι Πανελλήνιες μεταξύ των μαθητών. Όλοι ''μαλώνουμε'' ποιο είναι σωστό και ποιο λάθος, έχουμε γίνει χειρότεροι και από ξερόλες (φυσικά δεν εξαιρώ τον εαυτό μου), και κρίνουμε πόσα μόρια πρέπει να κοπούν ή να μην κοπούν από τους συμμαθητές μας. Ο καθένας για την πάρτυ του δηλαδή. Που είναι η γνώση, η μάθηση και όλες αυτές οι αρλούμπες που έγραψα στην έκθεση φέτος (ειρωνεία) ;

H γνωση και η μαθηση ΣΙΓΟΥΡΑ δεν ειναι στην Γ Λυκειου. Κατα τα αλλα, εγω δεν βλεπω ανταγωνισμο. ΟΛΟΙ με πινακα το καναμε. Εμενα μαλιστα δεν με βγαζουν και εκτος του στοχου μου 3/100 μορια, απλα συνεχιζω τη συζητηση επειδη ο προγραματισμος ηταν το αγαπημενο μου μαθημα και ηθελα να γραψω 98.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lostpfg

Νεοφερμένος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 38 μηνύματα.
Παιδιά, δεν τίθεται θέμα "μικρής δέσμευσης μνήμης". Τίθεται το θέμα ότι δεν γνωρίζεις καν απ' την αρχή ποιο είναι το μέγεθός σου.
Αν κάποιος πάει και πει "θα ορίσω εγώ ο πίνακάς μου να έχει μέγεθος 1,000,000" μπορεί ο άλλος να σου πει "κι αν δοθεί N=2,000,000 ;".

Στη γλώσσα προγραμματισμού C, όπου μπορείς να ορίσεις πίνακες και μέσα στο πρόγραμμα, εκεί μια χαρά λύνεται το θέμα με πίνακες. Εδώ πέρα αν γράψετε πρόγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ είναι 100% σίγουρο ότι δεν βγαίνει με πίνακες γιατί το βιβλίο λέει ρητά ότι πρέπει να ξέρεις το μέγεθός τους. Αν πάλι γράψατε αλγόριθμο, εκεί ίσως και να την γλιτώσατε γιατί είναι πολύ "χύμα" και το βιβλίο δεν ορίζει σχεδόν τίποτα για τον αλγόριθμο.

Δημιουργήθηκε θέμα γιατί πολύ απλά δεν θυμάμαι να είχε ζητηθεί ποτέ σε εξετάσεις να διαβαστεί ένα μέγεθος κατά την διάρκεια εκτέλεσης του προγράμματος, κάτι που αυτόματα σου αποκλείει τη λύση με πίνακες.

Αλλά άμα είπανε απ' το ΥΠΕΠΘ να μην κόψουν μονάδες, όλα καλά! :D

Αυτό λέω.Η γλώσσα ΓΛΩΣΣΑ έχει ένα λάθος(μειονέκτημα) και το αναφέρεις..Οι μαθητές(σχεδόν όλοι) κάνανε αλγόριθμό...Οπότε έκαναν 100% σωστή λύση..Το βιβλίο δεν ορίζει κάτι στους αλγορίθμους..

Δυστυχώς στο βιβλίο διδάσκονται λάθος οι στατικές δομές...

Το θέμα είναι ότι εάν κοπούν μόρια από τους μαθητές τότε θα αρχίσει ο πραγματικός χαμός....Εγώ το μονο θετικό που θεωρώ ότι θα βγει από την όλη ιστορία είναι ότι θα διορθωθεί (επιτέλους!!) αυτό το έκτρωμα που σας μαθαίνουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Δυστυχώς δεν έχεις καταλάβει τι θέλησα να πω.Η λύση με πίνακες δηλαδή θα ήταν σωστή αν κάνατε πινάκα 1.000.000.000.000 θέσεων και κάποιες έμεναν άπλα κενές..???
Η λύση θα ήταν σωστή αν η εκφώνηση έλεγε "το πλήθος των μαθητών είναι το πολύ 1,000,000,000,000". Αλλά εδώ που δεν λέει τίποτα αν πας να ορίσεις M=1,000,000,000,000 και table[M], μετά ποιος σου λέει ότι δεν θα δοθεί N=5,000,000,000,000, κάτι που βγαίνει εκτός ορίων πίνακα;

Παρ' όλ' αυτά εξυπακούεται ότι ΤΟ ΠΟΛΥ δύο μόρια πρέπει να κοπούν σε αυτήν την περίπτωση, όχι και να μηδενιστεί η άσκηση. Γι' αυτό τον λόγο μην αγχώνεστε, άμα το 90% το έκανε με πίνακες τότε πρακτικά όλοι (ή ένα μεγάλο ποσοστό σας) θα έχετε το ίδιο penalty (2 μόρια ή και καθόλου μόρια).

Σκοπός δεν είναι να πιάσετε το 20, αλλά να γράψετε καλύτερα απ' τους άλλους. Γι' αυτό αν κάτι έχει πάρει μπάλα όλη την Ελλάδα, τότε πρακτικά δεν επηρεάζεται κανένας. Απλά έχουν αβαντάζ όσοι είναι στο 5-10% που δεν τους πήρε η μπάλα. Και αντί να αγχώνεστε, πηγαίνετε να διαβάσετε ΑΟΘ όσοι θα το δώσετε.



Αυτό λέω.Η γλώσσα ΓΛΩΣΣΑ έχει ένα λάθος(μειονέκτημα) και το αναφέρεις..Οι μαθητές(σχεδόν όλοι) κάνανε αλγόριθμό...Οπότε έκαναν 100% σωστή λύση..Το βιβλίο δεν ορίζει κάτι στους αλγορίθμους..
Ακριβώς επειδή δεν ορίζει κάτι είναι στην ευχέρια των βαθμολογητών να κόψουν ή όχι. :/:

Για παράδειγμα, το ξέρετε ότι το σχολικό βιβλίο ΔΕΝ ορίζει συναρτήσεις ΗΜ(X), κτλ στον αλγόριθμο; Θεωρητικά μπορεί κάποιος βαθμολογητής να σας κόψει αν γράψετε συνάρτηση σε αλγόριθμο γιατί το βιβλίο δεν τους ορίζει πουθενά. Φυσικά αυτός θα πρέπει να είναι πολύ μουρλός, ένας νορμάλ βαθμολογητής δεν θα έκοβε ούτε ένα μόριο. Αλλά επειδή ακριβώς το βιβλίο αφήνει πολύ ΧΥΜΑ τους αλγορίθμους, εγώ έγραφα τα πάντα σε ΓΛΩΣΣΑ για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο...

Ένας ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΣ βαθμολογητής όμως δεν θα κόψει κάτι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manouno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Λοιπόν, η ΕΠΥ ανακοίνωσε ότι και οι δύο λύσεις είναι σωστές και δεν πρέπει να κοπεί τίποτα.
Όσο αναφορά τα βαθμολογικά κέντρα, έχουν κυρήξει απεργία μέχρι τη Δευτέρα και δεν έχει βαθμολογηθεί ακόμη κανένα γραπτό.
Οπότε αφού έβγαλε ανακοίνωση η ΕΠΥ και λογικά θα παρέμβει και ο ΟΕΦΕ, θα το πάρουν πίσω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Admiral

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Admiral αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 187 μηνύματα.
Εγώ το μονο θετικό που θεωρώ ότι θα βγει από την όλη ιστορία είναι ότι θα διορθωθεί αυτό το έκτρωμα που σας μαθαίνουν.

ναι καλαααα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CallOfDuty4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Μεσολόγγι (Αιτωλοακαρνανία). Έχει γράψει 380 μηνύματα.
Λοιπόν, η ΕΠΥ ανακοίνωσε ότι και οι δύο λύσεις είναι σωστές και δεν πρέπει να κοπεί τίποτα.
Όσο αναφορά τα βαθμολογικά κέντρα, έχουν κυρήξει απεργία μέχρι τη Δευτέρα και δεν έχει βαθμολογηθεί ακόμη κανένα γραπτό.
Οπότε αφού έβγαλε ανακοίνωση η ΕΠΥ και λογικά θα παρέμβει και ο ΟΕΦΕ, θα το πάρουν πίσω.

Ενα σχετικο λινκ με αυτες τις ανακοινωσεις?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aesmade

Νεοφερμένος

Ο Aesmade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Εγώ εκτός από τον πίνακα στο Γ4 (νομίζω) που ρωτάει ποιοι ξεπέρασαν το ρεκόρ και αν δεν υπάρχει κανείς πόσοι το πλησίασαν στην δεύτερη περίπτωση έβαλα να δείχνει τα ονόματά τους και όχι τον αριθμό τους από τη βιασύνη. Πόσο λέτε να μου κόψουν γι'αυτό;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Εγώ το μονο θετικό που θεωρώ ότι θα βγει από την όλη ιστορία είναι ότι θα διορθωθεί (επιτέλους!!) αυτό το έκτρωμα που σας μαθαίνουν.
Εάν πρέπει να διορθώσουν κάτι, αυτό θα είναι να επιτρέψουν και την Pascal.

Την πρώτη χρονιά του μαθήματος (το 2000) οι μαθητές μπορούσαν να γράψουν τα προγράμματά τους είτε σε αλγόριθμο, είτε σε ΓΛΩΣΣΑ, είτε σε Pascal. Η Pascal είναι πρακτικά η ΓΛΩΣΣΑ στα Αγγλικά, μόνο που έχει ένα πλήρες σετ εντολών και δυνατοτήτων που το βιβλίο δεν το ορίζει στη ΓΛΩΣΣΑ. Εκεί όλα τα πράγματα είναι πλήρως καθορισμένα και δεν υπάρχουν ασάφειες. Προσοχή, δεν λέγανε "γράψτα όλα σε Pascal", απλά αντί για 2 εργαλεία σου έδιναν 3.

Εγώ δηλαδή αν έκανα το 2000 το μάθημα της ΑΕΠΠ θα παρότρυνα τους μαθητές μου να γράφουν σε Pascal. Τώρα όταν κάνω ιδιαίτερα τους παροτρύνω σε ΓΛΩΣΣΑ και μόνο για να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο, ακόμα και στις περιπτώσεις που ζητάει αλγόριθμο (και όταν ζητάει αλγόριθμο εννοεί αλγόριθμο ή ΓΛΩΣΣΑ, έχει δοθεί και τέτοια οδηγία στην εξεταστέα ύλη).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manouno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Ωστόσο τώρα που ξαναπαρατηρώ τα θέματα συμπεραίνω ότι μάλλον η επιτροπή δεν είχε ιδέα για την ύλη των ΓΕΛ.
Τα θέματα εξέταζαν ακριβώς την ίδια ύλη των εσπερινών. (Σε περίπτωση που δεν γνωρίζετε στην ύλη των εσπερινών δεν περιλαμβάνεται το 6ο και το 10ο κεφάλαιο).
Οπότε η έλλειψη ερωτήσεων από το 6ο κεφάλαιο και το 10 (υποπρογράμματα) με οδηγεί αβίαστα σ' αυτό το συμπέρασμα.
Πιστεύω ότι δεν νοείται στις πανελλήνιες να μη νεξετάζουν τόσο μεγαλό κομμάτι της ύλης και να επικεντρώνονται μόνο σε πίνακες, αυτό είναι άδικο καθώς ο μαθήτης που όλη τη χρονιά είχε διαβάσει μόνο πίνακες, έγραφε μεγάλο βαθμό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aLmOsT_nOrMaL

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
H γνωση και η μαθηση ΣΙΓΟΥΡΑ δεν ειναι στην Γ Λυκειου. Κατα τα αλλα, εγω δεν βλεπω ανταγωνισμο. ΟΛΟΙ με πινακα το καναμε.

Προφανώς παρεξηγήθηκε το ποστ μου. Δεν εννοώ τι γίνετε μόνο μέσα σε αυτό το forum. Χτες έγινε μάχη στα φροντιστήρια και στο σχολείο με μαθητές και καθηγητές να λένε ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του...
Α, εγώ το έκανα με πίνακα, και μετά το έσβησα και το έκανα χωρίς, θεωρώντας ότι η χρήση πίνακα δεν επιτρέπετε λόγω άγνωστου πλήθους. Προφανώς, κόλλησα σε λεπτομέρειες του σχολικού, που είναι κακογραμμένο και σε πολλά σημεία λάθος!

Θα ήθελα απλά, κάποιος να πάρει την ευθήνη (από την επιτροπή κατά προτίμηση) και να πει "Παιδιά κάναμε λάθος, τέτοια θέματα ΔΕΝ διευκρινίζονται στα σχολικά βιβλία, η σωστή λύση ΔΕΝ υπάρχει, θα θεωρηθούν όλα σωστά, με ή χωρίς πίνακα."
Αλλά ποιος να ρίξει τα μούτρα του...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:
Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top