[28/5/2010] Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον Κατεύθυνσης

Πώς τα πήγατε;
Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 132)
  • Πολύ καλά

    Ψήφοι: 54 40.9%
  • Καλά

    Ψήφοι: 25 18.9%
  • Μέτρια

    Ψήφοι: 18 13.6%
  • Άσχημα

    Ψήφοι: 2 1.5%
  • Χάλια

    Ψήφοι: 3 2.3%
  • Δεν είμαι υποψήφιος

    Ψήφοι: 30 22.7%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.

Μπάμπης ο Άλλος

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ο Άλλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
Και τι να κάνουμε εκεί ; Να γράψουμε δεν μπορούμε ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Δυστυχως πρεπεις να γινεις μελος, και να αυξησεις τον μετρητη των fans της σελιδας κατα ενα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μπάμπης ο Άλλος

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ο Άλλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
fans<--fans+1
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ηλίας-Χρηστος

Νεοφερμένος

Ο Ηλίας-Χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κιλκίς (Κιλκίς). Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Και να στείλετε στην υπουργό που πολύ θα νοιαστεί αυτή τα παιδάκια τα έχει καλύψει και ακολουθούν το bacalorea Σύστημα (όχι τις ελληνικές αηδίες) που μόλις προχτές ανακάλυψαν ότι τα θέματα διαρρέουν εδώ και χρόνια. Το μόνο που την νοιάζει είναι να αποδείξει πως ορθώς κατήργησε την βάση του 10 εφόσον θα υπάρξουν σχολές με 4 και 5. Με τα φετινά θέματα σαν χρονιά μέτριων μαθητών.
Ωστόσο αν έγω ήμουν ιδιοκτήτης φροντιστηρίου όπως πολλά που έδωσαν απάντηση στο γ θέμα με πίνακες ή θα το έκλεινα ή θα το έκλεινα και θα πηγαίνα σπίτι ή θα ζητούσα εξηγήσεις ή αποζημιώσεις για το διασυρμό μου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

takis1992

Νεοφερμένος

Ο takis1992 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 23 μηνύματα.
Ενα Μεγαλο ποσοστο (το 70% με βαση μια προσωπικη ερευνα) των λύσεων που έχουν δημοσιευτεί είναι με τους 'διάσημους' πλέον Πίνακες....Αύτοι που τις δημοσιευσαν τις λυσεις αυτες να... Ειναι Ηλεκτρολόγοι?:hmm: ...να Ειναι Μηχανολογοι?:hmm: ... ή είναι (που ειναι και απιθανο) Καθηγητές πληροφορικής? ... Γιατι εαν ...μια στο εκατομύριο... λεμε τωρα ... είναι καθηγητες Πληροφορικής ... Τότε το πολυαγαπημένο :clapup:Υπουργείο ζητά απο τους μαθητες με 8 αντε 11 μήνες μαθήματος να κάνουν την ΥΠΕΡΒΑΣΗ και να ξεπέράσουν το επίπεδο των καθηγητών Πληροφορικής....Που δεν ξέρω αλλα νομίζω πως έχουν εκπαιδευτεί περισσοτερο Πανω στην επιστημη της πληροφορικής ...Και ... αν και δεν ξέρω αλλα νομίζω πως εχουν πάρει και ένα πτυχίο...και πολλοι απο αυτούς μπορεί και μεταπτυχιακό....Αυτο έχει μια λογικη... καθως οπως φαίνεται το Υπουργείο προωθεί μαθητες που είναι τουλάχιστον ...Αινσταιν... που ξεπερνουν μέσα σε λιγο καιρο τις γνώσεις του Καθηγητη....Ο οποίος τους πληρώνει για να του κάνουν ...ΜΑΘΗΜΑ .Τωρα θα πέιτε υπάρχουν τέτοιοι μαθητες? .... ΧΑ ΧΑ Υπαρχουν ... και το υπουργείο εχει σκοπο να τους ΒΡΕΙ:clapup::clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CallOfDuty4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Μεσολόγγι (Αιτωλοακαρνανία). Έχει γράψει 380 μηνύματα.
Μα και παλι θα μας τρελανουν?

Στο θεμα Α δεν ειχαν ασκηση ενος πινακα ΝχΜ και ελεγαν να υπολογισουμε το αθροισμα κτλ?

Θα μας χαζεψουν στο τελος. Επισης εψαξα στο σχολικο και στο βιβλιο του μαθητη και υπαρχουν λυμενες αναλογες ασκησεις..

ΑΙΣΧΟΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teacher

Νεοφερμένος

Ο teacher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 53 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Δεν έχω διαβάσει όλα τα ποστ αλλά όσον αφορά την ορθότητα ή όχι της χρήσης πινάκων έχω να προσθέσω το εξής:

- Ως γνωστό, στον αλγόριθμο ΔΕΝ ΔΗΛΩΝΩΜΕ διαστάσεις πίνακα.
- Το Ν (που ήταν το πλήθος των μαθητών-αθλητών) ΔΕΝ καθορίζει απαραίτητα τη διάσταση των πινάκων, δηλαδή:

έχουμε κάμποσους μαθητές-αθλητές στο μήκος. ΠΟΣΟΙ θελετε να είναι (Ν); 1000; 10000;;;; Ε λοιπόν εγώ ορίζω τη διάσταση των πινάκων μου (στο μυαλό μου, γιατί ΔΕΝ ΥΠΟΧΡΕΟΥΜΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΗΛΩΣΩ) σε 20000, από την αρχή της .... σκέψης μου. Ούτε στους Ολυμπιακούς δεν έχουμε 20000 αθλητές σε ένα άθλημα, οπότε η διάσταση αυτή μας ΥΠΕΡΚΑΛΥΠΤΕΙ. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα σ'αυτό, "κύριοι" (ο θεός να σας κάνει) της επιτροπής, ώστε να μου απαγορέψετε τον πίνακα; ΟΧΙ.Είπα εγώ πουθενά ότι δέσμευσα δυναμικα τις θέσεις μνήμης; ΟΧΙ.

Το μόνο που μπορούν να πουν είναι περι άσκοπης χρήσης θέσεων μνήμης, αλλά εγώ σαν καθηγητής ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ για τη βαθμολόγηση του θέματος ;). Γι'αυτό και σας αγνόησα κύριοι και καλώ και κάθε άλλο βαθμολογητή να κάνει το ίδιο.

Δεν μπορεί κάμποσοι ηλίθιοι ανεγκέφαλοι που προφανώς ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΣΕ ΤΑΞΗ ΠΟΤΕ να βγάζουν το μισό ασκησιολόγιο που κυκλοφορεί σε βοηθήματα, ιντερνετ, προσωπικές ασκήσεις καθηγητών, λανθασμένο.

Η επιτροπή οφείλει να παραιτηθεί, η υπουργός που την διόρισε το ίδιο, να ξαναβαθμολογηθούν τα θέματα των Φ.Α. που τους κόπηκαν μονάδες και στα βαθμολογικά να μην λάβουν την υπόδειξη υπόψη τους. Είναι αντιεπιστημονική και λανθασμένη. Τέλος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chainsaw

Νεοφερμένος

Ο chainsaw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Σητεία (Λασιθίου). Έχει γράψει 61 μηνύματα.
Ρε παιδια πολυ κατακαρδα το εχετε παρει.Ημαρτον!!
Καταρχας ετσι κι αλλιως οι βαθμολογιες διαφερουν αναλογα με τον διορθωτη,παρα τις οδηγιες που δινονται απο το υπουργειο.
Επισης δεν θα σας κοψουν μονο εσας 2-3 μορια,με αποτελεσμα να πεσουν οι βασεις και να περνατε παλι εκει που θελετε.
Αντι να κατσετε να διαβασετε ΑΟΘ ασχολειστε με το προηγουμενο μαθημα.Ο,τι εγινε εγινε.Εκτο αν νομιζετε οτι αμα στειλετε μηνυμα στο facebook της διαμαντοπουλου ή στο υπουργειο θα σας παρουν σωστο το θεμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μιχάλης9867

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάξος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 895 μηνύματα.
αν και δεν εχω καταλαβει για τι μιλατε θα ελεγα οτι ειναι ευκολακια και απλι με λιγο περισσοτερο γραψιμο ,σε καθε περισπτωση θα προτιμουσα το περσινο διαγωνισμα ηταν πιο μικρο και πιο καλο κατα την γνωμη μου.


πολλες σημειωσεις και διευκρινησεις τι γινεται???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xalkias

Νεοφερμένος

Ο xalkias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Εξεταστηκα και εγω στο μαθημα του προγραμματισμου..Περιμενα γυρω στο 19...Εχω φαει ολη μου τη ζωη διαβαζοντας απο το δημοτικο μεχρι τωρα χωρις να δωσω ιδιαιτερη σημασια στο οτιδηποτε αλλο..Αν μου κουψουν ακομα και 2μορια ισως καποιο παιδι απο τι θετικη(που τα θεματα τους στα αντιστοιχα μαθηματα κατευθυνσης ηταν πολυ ευκολοτερα),χωρις φυσικα να κατηγορω το "παιδι" αυτο και το οποιο παιδι,μου παρει τι θεση στο πανεπιστημιο..Δεν ειναι εντελως απαραδεκτο για μια ανοησια της κεε(οσοι αμφιβαλετε για τη χρηση πινακα ριξτε μια ματια στο ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ Παράδειγμα 2 σελίδα 188) εμενα ολη η προσπαθεια,αλλα και του καθ ενος να χαθει η ολη προσπαθεια του???Δεν δηλωνω απλα τι δυσαρεσκεια μου για το ολο θεμα αλλα ΑΠΑΙΤΩ να μην χαθει μοριο στη λυση αυτη...(ζητω συγνωμη αν αυτα που εγραψα προσβαλουν καποιον,ευχαριστω)
Υ.Γ:Οσοι συμφωνουν με την αποψη μου μπορουν να γινουν μελη εδω:https://www.facebook.com/?sk=2361831622#!/group.php?gid=120975474604422&ref=mf
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aesmade

Νεοφερμένος

Ο Aesmade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
αν και δεν εχω καταλαβει για τι μιλατε θα ελεγα οτι ειναι ευκολακια και απλι με λιγο περισσοτερο γραψιμο ,σε καθε περισπτωση θα προτιμουσα το περσινο διαγωνισμα ηταν πιο μικρο και πιο καλο κατα την γνωμη μου.


πολλες σημειωσεις και διευκρινησεις τι γινεται???
Προφανώς δεν είναι καλή η λύση του Γ θέματος (εκείνο με τους μαθητικούς αγώνες και το ρεκόρ κτλ.) με πίνακες και θα μας κόψουν από εκεί. Τώρα τσακωνόμαστε αν οι πίνακες είναι όντως λάθος και βρίζουμε αυτούς που βάλανε τα θέματα. Δεν θα πω κάτι παραπάνω, υπάρχουν 50 σελίδες εδώ και άλλες 50 στο https://users.sch.gr/alkisg/tosteki/index.php?topic=2927.885 για αυτό το θέμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CallOfDuty4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Μεσολόγγι (Αιτωλοακαρνανία). Έχει γράψει 380 μηνύματα.

xalkias

Νεοφερμένος

Ο xalkias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
εχετε καταλαβει οτι δοθηκε σε μαθητες που εξεταζονται προφορικα οδηγια να μην χρησιμοποιησουν πινακα???????????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CallOfDuty4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Μεσολόγγι (Αιτωλοακαρνανία). Έχει γράψει 380 μηνύματα.
εχετε καταλαβει οτι δοθηκε σε μαθητες που εξεταζονται προφορικα οδηγια να μην χρησιμοποιησουν πινακα???????????

Nαι, σε μαθητες που δινουν προφορικα δοθηκε αναλογη διευκρινηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

musicrain1

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Φάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 218 μηνύματα.
Nαι, σε μαθητες που δινουν προφορικα δοθηκε αναλογη διευκρινηση.

Όχι, δόθηκε όπως έμαθα οδηγία στους βαθμολογητές τους, αλλά αφού είχε εξεταστεί και βαθμολογηθεί ένα μέρος των εξεταζομένων προφορικά. Άρα ήδη κάποιοι έχουν αδικηθεί αν κόπηκαν μόρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teacher

Νεοφερμένος

Ο teacher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 53 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
εχετε καταλαβει οτι δοθηκε σε μαθητες που εξεταζονται προφορικα οδηγια να μην χρησιμοποιησουν πινακα???????????


αυτό δεν ισχύει η οδηγία ήταν προς τις επιτροπές βαθμολόγησης, όχι τους μαθητές. αν κάποιοι το έκαναν, ΚΑΚΩΣ το έκαναν. εξάλλου η οδηγία ήρθε κατά τις 12 οπότε πλέον τα παιδιά δεν μπορούσαν θεωρητικά να αλλάξουν τις απαντήσεις τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cpt.vlg

Νεοφερμένος

Ο cpt.vlg αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Το μόνο που την νοιάζει είναι να αποδείξει πως ορθώς κατήργησε την βάση του 10 εφόσον θα υπάρξουν σχολές με 4 και 5. Με τα φετινά θέματα σαν χρονιά μέτριων μαθητών.
Και πως (με) αυτό αποδεικνύεται; Δεν κατάλαβα το συλλογισμό σου

Ωστόσο αν έγω ήμουν ιδιοκτήτης φροντιστηρίου όπως πολλά που έδωσαν απάντηση στο γ θέμα με πίνακες ή θα το έκλεινα ή θα το έκλεινα και θα πηγαίνα σπίτι ή θα ζητούσα εξηγήσεις ή αποζημιώσεις για το διασυρμό μου
Και πάλι δε σε κατάλαβα. Η πλειοψηφία των καθηγητών, και των αμιγώς πληροφορικών, οδηγήθηκε σε μια μεγάλη διαμάχη γύρω από το θέμα της ορθότητας χρήσης πίνακα. Έχουμε τις εξής ομάδες:

α) αυτοί που υποστηρίζουν ότι η χρήση πίνακα δεν είναι δυνατή, γιατί δε γνωρίζουμε το μέγεθος του από την αρχή. (Αυτό γίνεται στον προγραμματισμό και σε παραδείγματα του σχολικού, ασχέτως αν σε άλλα σημεία δηλώνεται το αντίθετο)

β) αυτοί που υποστηρίζουν ότι ναι μεν γίνεται με πίνακα, αλλά κάνει σπατάλη μνήμης και επομένως πρέπει να κοπούν 1 - 2 μονάδες για άσκοπη χρήση πίνακα

γ) αυτοί που υποστηρίζουν ότι είναι πλήρως αποδεκτή η επίλυση με πίνακα και επειδή δεν εξετάζουμε πολυπλοκότητα, βαθμολογείται με το σύνολο των μονάδων

Δεν έχει σημασία να κάτσουμε να δούμε ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο, γιατί απλώς όλα ξεκινούν στην προσπάθεια να ερμηνευθεί το σχολικό πακέτο. Όταν όμως βλέπουμε τέτοια διαμάχη (για πρώτη φορά στην ιστορία) μεταξύ των επιστημόνων - διδασκόντων, πρέπει να καταλάβουμε ότι πρώτον το θέμα απέτυχε στο σκοπό του και δεύτερον δεν ανάβουμε φωτιές για να κάψουμε όσους διαφωνούν με την άποψή μας, είτε είναι ιδιοκτήτες φροντιστηρίων, είτε καθηγητές στα φροντιστήρια, είτε συγγραφείς εξωδιδακτικών κ.λ.π.

Η άποψη της ΕΠΥ με καλύπτει κατά το μεγαλύτερο μέρος της, σε αντίθεση με αυτήν της ΠΕΚΑΔ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pandemonium

Νεοφερμένος

Ο Pandemonium αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 65 μηνύματα.
Εξεταστηκα και εγω στο μαθημα του προγραμματισμου..Περιμενα γυρω στο 19...Εχω φαει ολη μου τη ζωη διαβαζοντας απο το δημοτικο μεχρι τωρα χωρις να δωσω ιδιαιτερη σημασια στο οτιδηποτε αλλο..Αν μου κουψουν ακομα και 2μορια ισως καποιο παιδι απο τι θετικη(που τα θεματα τους στα αντιστοιχα μαθηματα κατευθυνσης ηταν πολυ ευκολοτερα),χωρις φυσικα να κατηγορω το "παιδι" αυτο και το οποιο παιδι,μου παρει τι θεση στο πανεπιστημιο..Δεν ειναι εντελως απαραδεκτο για μια ανοησια της κεε(οσοι αμφιβαλετε για τη χρηση πινακα ριξτε μια ματια στο ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ Παράδειγμα 2 σελίδα 188) εμενα ολη η προσπαθεια,αλλα και του καθ ενος να χαθει η ολη προσπαθεια του???Δεν δηλωνω απλα τι δυσαρεσκεια μου για το ολο θεμα αλλα ΑΠΑΙΤΩ να μην χαθει μοριο στη λυση αυτη...(ζητω συγνωμη αν αυτα που εγραψα προσβαλουν καποιον,ευχαριστω)
Υ.Γ:Οσοι συμφωνουν με την αποψη μου μπορουν να γινουν μελη εδω:https://www.facebook.com/?sk=2361831622#!/group.php?gid=120975474604422&ref=mf
Γιατι οταν εσυ εγραφες αοδε η θετικη δεν εγραφε βιολογια και η θεωρητικη ιστορια που ειναι πολυ πιο δυσκολα?Για αυτο μην κρινετε τις αλλες κατευθυνσεις/.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,898 μηνύματα.
Μα και παλι θα μας τρελανουν?

Στο θεμα Α δεν ειχαν ασκηση ενος πινακα ΝχΜ και ελεγαν να υπολογισουμε το αθροισμα κτλ?

Θα μας χαζεψουν στο τελος. Επισης εψαξα στο σχολικο και στο βιβλιο του μαθητη και υπαρχουν λυμενες αναλογες ασκησεις..

ΑΙΣΧΟΣ

Αυτό που προκάλεσε την αναστάτωση είναι η εξής παράγραφος του βιβλιου:
Με τον όρο στατική δομή δεδομένων εννοείται ότι το ακριβές μέγεθος
της απαιτούμενης κύριας μνήμης καθορίζεται κατά τη στιγμή του προ-
γραμματισμού τους, και κατά συνέπεια κατά τη στιγμή της μετάφρασής
τους
και όχι κατά τη στιγμή της εκτέλεσης τους προγράμματος. Μία άλλη
σημαντική διαφορά σε σχέση με τις δυναμικές δομές είναι ότι τα στοιχεία
των στατικών δομών αποθηκεύονται σε συνεχόμενες θέσεις μνήμης.
Σύμφωνα με αυτο οι διαστάσεις του πίνακα πρέπει να γίνουν γνωστές την στιγμή που μεταφράζεται το πρόγραμμα δηλαδή τη στιγμή που γίνεται μεταγλώτισση από γλώσσα υψηλού επιπέδου σε εκτελέσιμο κώδικα. Αυτο γίνεται μία φορά για να δημιουργήσουμε το εκτελέσιμο αρχείο και όχι κάθε φορά που εκτελούμε το πρόγραμμα.

Στο θέμα Α που αναφέρεις αρχίζει με αυτό το τρόπο

∆εδομένα // m, n, table // και όχι "Διάβασε Ν" όπως χρειαζόταν το Γ
....
Aυτό αν δεν κάνω λάθος αντιστοιχεί στην C με το παρακάτω
void main (int m, int n, float table[])
...........

Αν ισχύει το παραπανω τότε οι διαστάσεις του πίνακα στο Α4 γίνονται γνωστές μετά την μεταγλώτιση του κώδικα και πριν την εκτέλεση του προγράμματος αφου οι εισόδοι πρέπει να περαστούν ως παράμετροι. Επομενως αφού η κεντρική επιτροπή θεώρησε ότι το Γ δεν μπορούσε να λυθεί με πίνακες στηριζόμενοι στο βιβλίο για τον ίδιο ακριβως λόγο η εκφώνηση στο Α4 είναι λάθος.

Αν κάνω κάποιο λάθος στο παραπάνω συλλογισμό ας με διορθώσει κάποιος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:
Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top