Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
https://www.facebook.com/diamantopoulou?ref=search&sid=n8ADSKws2QjZxlUoqFvz4A.3734554817..1
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μπάμπης ο Άλλος
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μπάμπης ο Άλλος
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ηλίας-Χρηστος
Νεοφερμένος
Ωστόσο αν έγω ήμουν ιδιοκτήτης φροντιστηρίου όπως πολλά που έδωσαν απάντηση στο γ θέμα με πίνακες ή θα το έκλεινα ή θα το έκλεινα και θα πηγαίνα σπίτι ή θα ζητούσα εξηγήσεις ή αποζημιώσεις για το διασυρμό μου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
takis1992
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
CallOfDuty4
Εκκολαπτόμενο μέλος
Στο θεμα Α δεν ειχαν ασκηση ενος πινακα ΝχΜ και ελεγαν να υπολογισουμε το αθροισμα κτλ?
Θα μας χαζεψουν στο τελος. Επισης εψαξα στο σχολικο και στο βιβλιο του μαθητη και υπαρχουν λυμενες αναλογες ασκησεις..
ΑΙΣΧΟΣ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
teacher
Νεοφερμένος
- Ως γνωστό, στον αλγόριθμο ΔΕΝ ΔΗΛΩΝΩΜΕ διαστάσεις πίνακα.
- Το Ν (που ήταν το πλήθος των μαθητών-αθλητών) ΔΕΝ καθορίζει απαραίτητα τη διάσταση των πινάκων, δηλαδή:
έχουμε κάμποσους μαθητές-αθλητές στο μήκος. ΠΟΣΟΙ θελετε να είναι (Ν); 1000; 10000;;;; Ε λοιπόν εγώ ορίζω τη διάσταση των πινάκων μου (στο μυαλό μου, γιατί ΔΕΝ ΥΠΟΧΡΕΟΥΜΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΗΛΩΣΩ) σε 20000, από την αρχή της .... σκέψης μου. Ούτε στους Ολυμπιακούς δεν έχουμε 20000 αθλητές σε ένα άθλημα, οπότε η διάσταση αυτή μας ΥΠΕΡΚΑΛΥΠΤΕΙ. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα σ'αυτό, "κύριοι" (ο θεός να σας κάνει) της επιτροπής, ώστε να μου απαγορέψετε τον πίνακα; ΟΧΙ.Είπα εγώ πουθενά ότι δέσμευσα δυναμικα τις θέσεις μνήμης; ΟΧΙ.
Το μόνο που μπορούν να πουν είναι περι άσκοπης χρήσης θέσεων μνήμης, αλλά εγώ σαν καθηγητής ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ για τη βαθμολόγηση του θέματος . Γι'αυτό και σας αγνόησα κύριοι και καλώ και κάθε άλλο βαθμολογητή να κάνει το ίδιο.
Δεν μπορεί κάμποσοι ηλίθιοι ανεγκέφαλοι που προφανώς ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΣΕ ΤΑΞΗ ΠΟΤΕ να βγάζουν το μισό ασκησιολόγιο που κυκλοφορεί σε βοηθήματα, ιντερνετ, προσωπικές ασκήσεις καθηγητών, λανθασμένο.
Η επιτροπή οφείλει να παραιτηθεί, η υπουργός που την διόρισε το ίδιο, να ξαναβαθμολογηθούν τα θέματα των Φ.Α. που τους κόπηκαν μονάδες και στα βαθμολογικά να μην λάβουν την υπόδειξη υπόψη τους. Είναι αντιεπιστημονική και λανθασμένη. Τέλος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chainsaw
Νεοφερμένος
Καταρχας ετσι κι αλλιως οι βαθμολογιες διαφερουν αναλογα με τον διορθωτη,παρα τις οδηγιες που δινονται απο το υπουργειο.
Επισης δεν θα σας κοψουν μονο εσας 2-3 μορια,με αποτελεσμα να πεσουν οι βασεις και να περνατε παλι εκει που θελετε.
Αντι να κατσετε να διαβασετε ΑΟΘ ασχολειστε με το προηγουμενο μαθημα.Ο,τι εγινε εγινε.Εκτο αν νομιζετε οτι αμα στειλετε μηνυμα στο facebook της διαμαντοπουλου ή στο υπουργειο θα σας παρουν σωστο το θεμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μιχάλης9867
Πολύ δραστήριο μέλος
πολλες σημειωσεις και διευκρινησεις τι γινεται???
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xalkias
Νεοφερμένος
Υ.Γ:Οσοι συμφωνουν με την αποψη μου μπορουν να γινουν μελη εδω:https://www.facebook.com/?sk=2361831622#!/group.php?gid=120975474604422&ref=mf
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Aesmade
Νεοφερμένος
Προφανώς δεν είναι καλή η λύση του Γ θέματος (εκείνο με τους μαθητικούς αγώνες και το ρεκόρ κτλ.) με πίνακες και θα μας κόψουν από εκεί. Τώρα τσακωνόμαστε αν οι πίνακες είναι όντως λάθος και βρίζουμε αυτούς που βάλανε τα θέματα. Δεν θα πω κάτι παραπάνω, υπάρχουν 50 σελίδες εδώ και άλλες 50 στο https://users.sch.gr/alkisg/tosteki/index.php?topic=2927.885 για αυτό το θέμα.αν και δεν εχω καταλαβει για τι μιλατε θα ελεγα οτι ειναι ευκολακια και απλι με λιγο περισσοτερο γραψιμο ,σε καθε περισπτωση θα προτιμουσα το περσινο διαγωνισμα ηταν πιο μικρο και πιο καλο κατα την γνωμη μου.
πολλες σημειωσεις και διευκρινησεις τι γινεται???
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
CallOfDuty4
Εκκολαπτόμενο μέλος
ΑΛΛΟ ΕΝΑ γκορυπακι που βρηκα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xalkias
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
CallOfDuty4
Εκκολαπτόμενο μέλος
εχετε καταλαβει οτι δοθηκε σε μαθητες που εξεταζονται προφορικα οδηγια να μην χρησιμοποιησουν πινακα???????????
Nαι, σε μαθητες που δινουν προφορικα δοθηκε αναλογη διευκρινηση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
musicrain1
Εκκολαπτόμενο μέλος
Nαι, σε μαθητες που δινουν προφορικα δοθηκε αναλογη διευκρινηση.
Όχι, δόθηκε όπως έμαθα οδηγία στους βαθμολογητές τους, αλλά αφού είχε εξεταστεί και βαθμολογηθεί ένα μέρος των εξεταζομένων προφορικά. Άρα ήδη κάποιοι έχουν αδικηθεί αν κόπηκαν μόρια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
teacher
Νεοφερμένος
εχετε καταλαβει οτι δοθηκε σε μαθητες που εξεταζονται προφορικα οδηγια να μην χρησιμοποιησουν πινακα???????????
αυτό δεν ισχύει η οδηγία ήταν προς τις επιτροπές βαθμολόγησης, όχι τους μαθητές. αν κάποιοι το έκαναν, ΚΑΚΩΣ το έκαναν. εξάλλου η οδηγία ήρθε κατά τις 12 οπότε πλέον τα παιδιά δεν μπορούσαν θεωρητικά να αλλάξουν τις απαντήσεις τους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cpt.vlg
Νεοφερμένος
Και πως (με) αυτό αποδεικνύεται; Δεν κατάλαβα το συλλογισμό σουΤο μόνο που την νοιάζει είναι να αποδείξει πως ορθώς κατήργησε την βάση του 10 εφόσον θα υπάρξουν σχολές με 4 και 5. Με τα φετινά θέματα σαν χρονιά μέτριων μαθητών.
Και πάλι δε σε κατάλαβα. Η πλειοψηφία των καθηγητών, και των αμιγώς πληροφορικών, οδηγήθηκε σε μια μεγάλη διαμάχη γύρω από το θέμα της ορθότητας χρήσης πίνακα. Έχουμε τις εξής ομάδες:Ωστόσο αν έγω ήμουν ιδιοκτήτης φροντιστηρίου όπως πολλά που έδωσαν απάντηση στο γ θέμα με πίνακες ή θα το έκλεινα ή θα το έκλεινα και θα πηγαίνα σπίτι ή θα ζητούσα εξηγήσεις ή αποζημιώσεις για το διασυρμό μου
α) αυτοί που υποστηρίζουν ότι η χρήση πίνακα δεν είναι δυνατή, γιατί δε γνωρίζουμε το μέγεθος του από την αρχή. (Αυτό γίνεται στον προγραμματισμό και σε παραδείγματα του σχολικού, ασχέτως αν σε άλλα σημεία δηλώνεται το αντίθετο)
β) αυτοί που υποστηρίζουν ότι ναι μεν γίνεται με πίνακα, αλλά κάνει σπατάλη μνήμης και επομένως πρέπει να κοπούν 1 - 2 μονάδες για άσκοπη χρήση πίνακα
γ) αυτοί που υποστηρίζουν ότι είναι πλήρως αποδεκτή η επίλυση με πίνακα και επειδή δεν εξετάζουμε πολυπλοκότητα, βαθμολογείται με το σύνολο των μονάδων
Δεν έχει σημασία να κάτσουμε να δούμε ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο, γιατί απλώς όλα ξεκινούν στην προσπάθεια να ερμηνευθεί το σχολικό πακέτο. Όταν όμως βλέπουμε τέτοια διαμάχη (για πρώτη φορά στην ιστορία) μεταξύ των επιστημόνων - διδασκόντων, πρέπει να καταλάβουμε ότι πρώτον το θέμα απέτυχε στο σκοπό του και δεύτερον δεν ανάβουμε φωτιές για να κάψουμε όσους διαφωνούν με την άποψή μας, είτε είναι ιδιοκτήτες φροντιστηρίων, είτε καθηγητές στα φροντιστήρια, είτε συγγραφείς εξωδιδακτικών κ.λ.π.
Η άποψη της ΕΠΥ με καλύπτει κατά το μεγαλύτερο μέρος της, σε αντίθεση με αυτήν της ΠΕΚΑΔ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pandemonium
Νεοφερμένος
Γιατι οταν εσυ εγραφες αοδε η θετικη δεν εγραφε βιολογια και η θεωρητικη ιστορια που ειναι πολυ πιο δυσκολα?Για αυτο μην κρινετε τις αλλες κατευθυνσεις/.Εξεταστηκα και εγω στο μαθημα του προγραμματισμου..Περιμενα γυρω στο 19...Εχω φαει ολη μου τη ζωη διαβαζοντας απο το δημοτικο μεχρι τωρα χωρις να δωσω ιδιαιτερη σημασια στο οτιδηποτε αλλο..Αν μου κουψουν ακομα και 2μορια ισως καποιο παιδι απο τι θετικη(που τα θεματα τους στα αντιστοιχα μαθηματα κατευθυνσης ηταν πολυ ευκολοτερα),χωρις φυσικα να κατηγορω το "παιδι" αυτο και το οποιο παιδι,μου παρει τι θεση στο πανεπιστημιο..Δεν ειναι εντελως απαραδεκτο για μια ανοησια της κεε(οσοι αμφιβαλετε για τη χρηση πινακα ριξτε μια ματια στο ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ Παράδειγμα 2 σελίδα 188) εμενα ολη η προσπαθεια,αλλα και του καθ ενος να χαθει η ολη προσπαθεια του???Δεν δηλωνω απλα τι δυσαρεσκεια μου για το ολο θεμα αλλα ΑΠΑΙΤΩ να μην χαθει μοριο στη λυση αυτη...(ζητω συγνωμη αν αυτα που εγραψα προσβαλουν καποιον,ευχαριστω)
Υ.Γ:Οσοι συμφωνουν με την αποψη μου μπορουν να γινουν μελη εδω:https://www.facebook.com/?sk=2361831622#!/group.php?gid=120975474604422&ref=mf
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος
Μα και παλι θα μας τρελανουν?
Στο θεμα Α δεν ειχαν ασκηση ενος πινακα ΝχΜ και ελεγαν να υπολογισουμε το αθροισμα κτλ?
Θα μας χαζεψουν στο τελος. Επισης εψαξα στο σχολικο και στο βιβλιο του μαθητη και υπαρχουν λυμενες αναλογες ασκησεις..
ΑΙΣΧΟΣ
Αυτό που προκάλεσε την αναστάτωση είναι η εξής παράγραφος του βιβλιου:
Σύμφωνα με αυτο οι διαστάσεις του πίνακα πρέπει να γίνουν γνωστές την στιγμή που μεταφράζεται το πρόγραμμα δηλαδή τη στιγμή που γίνεται μεταγλώτισση από γλώσσα υψηλού επιπέδου σε εκτελέσιμο κώδικα. Αυτο γίνεται μία φορά για να δημιουργήσουμε το εκτελέσιμο αρχείο και όχι κάθε φορά που εκτελούμε το πρόγραμμα.Με τον όρο στατική δομή δεδομένων εννοείται ότι το ακριβές μέγεθος
της απαιτούμενης κύριας μνήμης καθορίζεται κατά τη στιγμή του προ-
γραμματισμού τους, και κατά συνέπεια κατά τη στιγμή της μετάφρασής
τους και όχι κατά τη στιγμή της εκτέλεσης τους προγράμματος. Μία άλλη
σημαντική διαφορά σε σχέση με τις δυναμικές δομές είναι ότι τα στοιχεία
των στατικών δομών αποθηκεύονται σε συνεχόμενες θέσεις μνήμης.
Στο θέμα Α που αναφέρεις αρχίζει με αυτό το τρόπο
∆εδομένα // m, n, table // και όχι "Διάβασε Ν" όπως χρειαζόταν το Γ
....
Aυτό αν δεν κάνω λάθος αντιστοιχεί στην C με το παρακάτω
void main (int m, int n, float table[])
...........
Αν ισχύει το παραπανω τότε οι διαστάσεις του πίνακα στο Α4 γίνονται γνωστές μετά την μεταγλώτιση του κώδικα και πριν την εκτέλεση του προγράμματος αφου οι εισόδοι πρέπει να περαστούν ως παράμετροι. Επομενως αφού η κεντρική επιτροπή θεώρησε ότι το Γ δεν μπορούσε να λυθεί με πίνακες στηριζόμενοι στο βιβλίο για τον ίδιο ακριβως λόγο η εκφώνηση στο Α4 είναι λάθος.
Αν κάνω κάποιο λάθος στο παραπάνω συλλογισμό ας με διορθώσει κάποιος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.