Demlogic
Πολύ δραστήριο μέλος
Εγώ στο Δ3 το πήγα ως εξής (περιληπτικά):
- Η x=α επαληθεύει τη δοσμένη άρα είναι ρίζα της
- Για x<α ΘΜΤ στο [χ,α] και καταλήγω σε άτοπο λόγω της δοσμένης και της μονοτονίας της g'
- Για x>α ΘΜΤ στο [α, χ] και καταλήγω σε άτοπο λόγω της δοσμένης και της μονοτονίας της g'
Συνεπώς η x=α μοναδική ρίζα.
Δεν βλέπω να έχω κάνει κάπου λάθος, αλλά κανείς δεν έχει κάνει αυτή τη λύση στο νετ και ανησυχώ.
γιατι να το κανεις ετσι;
g'(x)= g'(a) , g' 1-1 , x=a
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
γιατι να το κανεις ετσι;
g'(x)= g'(a) , g' 1-1 , x=a
Όταν έχεις φτάσει σε αυτή τη σχέση έχεις πεί ότι χ διάφορο του α για να διαιρέσεις με χ-α
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Demlogic
Πολύ δραστήριο μέλος
Όταν έχεις φτάσει σε αυτή τη σχέση έχεις πεί ότι χ διάφορο του α για να διαιρέσεις με χ-α
καλα νομιζα οτι στην ειδικη περιπτωση θα βγαινει κατα προφανη τροπο. Αλλα ηθελε λιγη δουλιτσα και εκει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δρ. Σπίτης
Εκκολαπτόμενο μέλος
Πώς βγαίνει αυτή η σχέση; Εγώ σε άλλη κατέληξα πριν πάρω τα ΘΜΤ.γιατι να το κανεις ετσι;
g'(x)= g'(a) , g' 1-1 , x=a
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ironboy
Δραστήριο μέλος
Καλή επιτυχία παίδες σε όλους!!Λίγο έμεινε ακόμα
EDIT:Κάποιος admin να φτιάξει το λινκ για τα θέματα στην αρχική σελίδα ,θέλει σβήσιμο από το τέλος το ": / :"
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nikos Sitys
Πολύ δραστήριο μέλος
Κλειστε τα ματακια σας τα αυτακια σας οι υπολοιποι ''ΒΛΑΚΕΣ'' που γραψατε κατω απο 15 και προχωραμε στα επομενα ! Οσο μας πληγωνουν τοσο μας πορωνουν ! Καλη επιτυχια παιδακια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Edomustang
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scof
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
manos2013
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dantis
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
καταβάθος πιστεύω πως η δυσκολία των θεμάτων, οι βάσεις κτλ εξαρτώνται από άλλους παράγοντες.. (ποσοστά ανεργίας σε διάφορους τομείς κ.α..)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nektariosmakris
Εκκολαπτόμενο μέλος
σοβαρολογεις? διοτι τα πιο πολλα ερωτηματα ηταν στανταρ μεθοδολογια στο φροντιστηριο μαςΕδώ η ίδια η μαθηματική εταιρεία βγήκε κ είπε ότι είναι τα δυσκολότερα θέματα των τελευταίων ετών,από τότε που εφαρμόστηκε το σύστημα των κατευθύνσεων..Όλα τα υπόλοιπα σχόλια είναι περιττά....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
καποιος_καπου
Δραστήριο μέλος
και τι σημαινει αυτο ρε φιλαρακι ??..δεν κανουν ολοι φροντιστηριοσοβαρολογεις? διοτι τα πιο πολλα ερωτηματα ηταν στανταρ μεθοδολογια στο φροντιστηριο μας
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
- Καλύπτεται μεγάλο μέρος της ύλης.
- Υπάρχει κλιμάκωση των θεμάτων ως προς τη δυσκολία, με εξαίρεση το ερώτημα Β3.
- Η καλή γνώση της ύλης προηγουμένων τάξεων ήταν απαραίτητη
- Τ α θέματα ήταν εκτεταμένα και η σωστή διαχείριση του χρόνου από τους υποψηφίους ήταν σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία, ειδικά με το ερώτημα Β3.
- Τα θέματα είναι τα δυσκολότερα των τελευταίων ετών και απαιτούν ειδικές τεχνικές, που ίσως δεν προωθούν την έλξη και την αγάπη των μαθητών στα Μαθηματικά.
της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας
Γεώργιος Δημάκος Εμμανουήλ Κρητικός
Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών Λέκτορας Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dhmh
Πολύ δραστήριο μέλος
Χωρις να θελω να προσβαλλω κανεναν,αλλα προσωπικα δεν ειδα καμια κλιμακωση...Δελτίο Τύπου: Μαθηματικά Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης
ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΕΥΤΕΡΑ 27 ΜΑΪΟΥ 2013ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
Ειδικά Σχόλια:Θέμα Α: ΘεωρίαΘέμα Β:Τα ερωτήματα Β1, Β2 εξετάζουν βασικές γνώσεις. Το ερώτημα Β3 είναι, ίσως, το πιο δύσκολο από όλα τα θέματα, καθότι η επιτυχής αντιμετώπισή του απαιτεί λεπτούς αλγεβρικούς χειρισμούς.
Θέμα Γ:Απευθύνεται σε καλά προετοιμασμένους υποψηφίους και κυρίως τα ερωτήματα Γ2 και Γ3.Θέμα Δ:Το θέμα αναφέρεται σε ένα μεγάλο μέρος της ύλης του Διαφορικού και Ολοκληρωτικού Λογισμού. Η επίλυση του θέματος αυτού απαιτεί πολύ καλή προετοιμασία και βαθιά κατανόηση των εννοιών.Γενικά Σχόλια
- Καλύπτεται μεγάλο μέρος της ύλης.
- Υπάρχει κλιμάκωση των θεμάτων ως προς τη δυσκολία, με εξαίρεση το ερώτημα Β3.
- Η καλή γνώση της ύλης προηγουμένων τάξεων ήταν απαραίτητη
- Τ α θέματα ήταν εκτεταμένα και η σωστή διαχείριση του χρόνου από τους υποψηφίους ήταν σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία, ειδικά με το ερώτημα Β3.
- Τα θέματα είναι τα δυσκολότερα των τελευταίων ετών και απαιτούν ειδικές τεχνικές, που ίσως δεν προωθούν την έλξη και την αγάπη των μαθητών στα Μαθηματικά.
Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία προτίθεται να ανοίξει ουσιαστικό διάλογο με μελέτη και διερεύνηση, για το περιεχόμενο και τον τρόπο εξέτασης των Μαθηματικών στις Πανελλήνιες Εξετάσεις για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
της Ελληνικής Μαθηματικής ΕταιρείαςΟ Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
Γεώργιος Δημάκος Εμμανουήλ Κρητικός
Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών Λέκτορας Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Επίσης το κορυφαίο..:
"που ίσως δεν προωθούν την έλξη και την αγάπη των μαθητών στα Μαθηματικά."
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
το προβλημα στις πανελλαδικες δεν ειναι αν τα θεματα ειναι ωραια ή οχι.Ναι, συμφωνω και εγω οτι ηταν ωραια και αμα μου τα εδινες να τα λυσω πριν 15μερες θα πορωνομουν. Όμως τη στιγμη που γραφεις δε πορωνεσαι αλλα σκεφτεσαι: ρε γαμωτο δεν τα καταφερα στο β3 και ειμαι ακομα στο 2ο θεμα.Αυτο που θελω να πω ειναι οτι τελικα πρεπει να ορισουμε ποιος θελουμε να ειναι ο βαθμος δυσκολιας των θεματων για να ξερουν οι μαθητες τι εχουν να αντιμετωπισουν.
Σε εμας το ελυσαν τουλαχιστον 5 ατομαΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο και σε μας! μόνο ένας που είχε διακριθεί σε διαγωνισμούς μαθηματικών έγραψε το Β3.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δημήτρης365
Νεοφερμένος
Χωρις να θελω να προσβαλλω κανεναν,αλλα προσωπικα δεν ειδα καμια κλιμακωση...
Συμφωνώ απόλυτα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.