Greysanatomy
Εκκολαπτόμενο μέλος
Λολ.Η περσινή φυσική ήταν χαλαρή.Μέσα από τον μαθιουδάκη ήταν όλα.Έλεος με τους κλάψες.Κλείνω.Δεν αντέχω.Έχετε ξεφύγει τελείως.
Δεν σου είπε κανένας να έρθεις εδώ να το παίξεις έξυπνος και να ρίξεις τη ψυχολογία των παιδιών.Ο δρόμος ανοιχτός και τα σκυλιά δεμένα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΔημήτρηςΠ95
Εκκολαπτόμενο μέλος
Τι έγινε μωρέ πάλι; Τα τσίμπησαν και τα μαθηματικά;
οι άνθρωποι είναι ΚΑΦΡΟΙ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antonisd95
Δραστήριο μέλος
Ρε Αντώνη αγόρι μου, εντάξει, το καταλάβαμε, απλά γαμάς στα Μαθηματικά και τη Φυσική. ΟΚ, κι εμείς καλά γράψαμε στα σημερινά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ θέματα αλλά δεν κάνουμε κι έτσι.
Από πού να ξεκινήσω; Από την παντελή έλλειψη διαβάθμισης στη δυσκολία; Από το Β3 που ενώ ακόμη δεν είχες πάρει 8 στα 20 ερχόταν να σου γαμήσει την ψυχολογία; Από τη φουλ μεθοδολογία στο 3ο - 4ο; Δηλαδή η κριτική σου σκέψη σε πιο ακριβώς θέμα απαιτήθηκε; Στο Δ1, που είναι κλασικότατη μεθοδολογία ορίων-παραγώγου; Στο Δ3 που αν κάποιος δεν ξέρει τη μεθοδολογία της μονοτονίας μέσω ΘΜΤ δε βγαίνει με τίποτα; Στο Γ1 που έχει έτοιμη αντιπαραγώγιση και συνάρτηση πασίγνωστη από την Α' Λυκείου; Στο Γ3 που η μόνη δυσκολία του ήταν ότι σε τρόμαζε με τα π/4 και τις εφx;
Έχω λύσει απείρως καλύτερα και ομορφότερα θέματα από τα σημερινά, που βγαίνουν ωραία και ομαλά για κάποιον που κατέχει το αντικείμενο και ζορίζουν αυτόν που έκανε πασάλειμμα. Τα σημερινά δεν έβγαιναν ομαλά, έβγαιναν αγκομαχώντας, με τυποποιημένα τεχνάσματα, τρέχοντας για να προλάβουμε στο τέλος μπας και λύσουμε ένα υποερώτημα του Β (!) θέματος.
Βεβαίως, συμφωνώ να μπει και ένα Δ3 και ένα Δ4 πιο προωθημένο για να ξεχωρίσει ο ταλαντούχος, μόνο όμως εφόσον τα υπόλοιπα θέματα είναι προσιτά σε έναν άριστο μαθητή. Σε καμία περίπτωση στο Β ή το Γ θέμα, που οφείλουν να βρίσκονται κοντά στο πνεύμα του σχολικού βιβλίου, και όχι να απαιτούν διαστημικούς χειρισμούς που κάνει κάποιος στον Αρχιμήδη.
Πρόσεξε τι λες, γιατί εγώ τόση ώρα προσπαθώ να μην προσβάλλω τα άτομα που δεν έγραψαν.Εσύ έρχεσαι και τους λες ότι είναι τελείως ηλίθιοι.
Το ότι εσύ έτυχε απλά να έχεις δει τις συγκεκριμένες μεθοδολογίες, δεν σημαίνει ότι τα θέματα δεν απαιτούσαν κρητική σκέψη.Το ότι εσύ έδωσες βάση σε μια μεθοδολογία που αποστήθισες αυτό δεν κάνει τα θέματα άθλια.
Το β3 όπως είδες το χαρακτήρισα άθλιο.Όχι σαν ερώτημα, αλλά το ότι έπιανε 8.
Το θέμα γ ήταν κλασικό θέμα γ, που μπορούσε να ανταπεξέλθει ένας διαβασμένος μαθητής.Το γ2 απαιτούσε κρητική σκέψη.Ξέρω πολλούς που τα έβαλαν όλα μέσα και κάνανε τις πράξεις.Βρήκανε και ρίζα.
Στο γ3 έπρεπε να σκεφτείς ότι η φ είναι > 0 στο -π/4 - 0.
δ2 κλασικό ερώτημα.
δ3, μπορεί για σένα να ήταν μια μεθοδολογία που σου είχαν μάθει, αλλά για μένα ήταν κάτι προτότυπο.Πρώτη φορά είδα να βγαίνει πρόσημο παραγώγου με τέτοιο τρόπο.
Τα θέματα μου άρεσαν, δεν σου άρεσαν.Γούστα.
υ.γ.
Αυτό για τις μεθοδολογίες μην το πεις παραέξω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Α, ωραία, άρα να γαμάμε την ψυχολογία των παιδιών μέχρι το 2050! Αφού πήδηξαν εμάς, γιατί να μην πηδήξουν και τους επόμενους; Όσο περισσότερο τη πήδημα εξάλλου, τόσο ωραιότερα τα θέματα!
Αχά. Δηλαδή ήθελε σπιρτάδα ένα πράγμα που εγώ που διάβασα τον Μπάρλα και 20-30 κλασικές ασκήσεις το έβγαζα με το μάτι, ενώ ο διπλανός μου που περιορίστηκε στο σχολικό δεν θα μπορούσε να το λύσει που να χτυπιόταν κάτω.
Μα οι ίδιοι θα περάσουν στα Πανεπιστήμια και να δείς που και πάλι το ΗΜΜΥ ΕΜΠ 18.700+ θα έχει (πχ)
Καλά σε κάθε μάθημα εκτός του ΑΟΔΕ και του ΑΟΘ, δεν φτάνει το σχολικό βιβλίο.
Και είναι φυσικό. Αν βάζανε του σχολικού με την συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών να κάνουν ιδιαίτερα και να πηγαίνουν φροντιστήρια, το πιο χαμηλόβαθμο τμήμα θα είχε 17.000 και θα έχανες τμήμα για την τελεία που θα ξεχνούσες να βάλεις!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Parapan
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δυστυχώς στην εποχή που ζούμε, δεν υπάρχει χώρος για μέτριους.Το μόνο που σου μένει να είσαι, είναι να είσαι ο καλύτερος.
Εύχομαι, όταν με το καλό μπεις στην σχολή που θες, να συνεχίσεις να σκέφτεσαι με τον ίδιο τρόπο. Φοβάμαι μόνο μην απογοητευτείς από αυτά που θα δεις και μη τυχόν καταλήξεις στους "μέτριους". Ή μη τυχόν αρχίσεις να απορείς για το πώς έβγαλαν 19000 μόρια ορισμένα άτομα με έλλειψη στοιχειώδους αντίληψης και όχι μόνο. Καλή συνέχεια
Κάθε χρόνο σε αυτό το φόρουμ ο ίδιος χαμός Καλή συνέχεια στους υποψήφιους και καλά αποτελέσματα! Όλα θα πάνε καλά!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΔημήτρηςΠ95
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Λολ.Η περσινή φυσική ήταν χαλαρή.Μέσα από τον μαθιουδάκη ήταν όλα.Έλεος με τους κλάψες.Κλείνω.Δεν αντέχω.Έχετε ξεφύγει τελείως.
Αυτό με τις κρούσεις στο Β3 το περσινό το είχε στον Μαθιουδάκη? Περισσότερο για μαθηματικά μου έκανε παρά για φυσική...
Θα ήθελα να ακούσω σε ποια σελίδα το είχε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 845212
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΔημήτρηςΠ95
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αυτό με τις κρούσεις στο Β3 το περσινό το είχε στον Μαθιουδάκη? Περισσότερο για μαθηματικά μου έκανε παρά για φυσική...
Θα ήθελα να ακούσω σε ποια σελίδα το είχε.
μπορει να μν το είχε στον Μαθιουδάκη (αν εννοει την κρουση με ανάκλαση) αλλά εχει εφαρμογή το βιβλίο και είναι αγαπημένο φροτιστηριακό θέμα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 278211
Επισκέπτης
Λολ.Η περσινή φυσική ήταν χαλαρή.Μέσα από τον μαθιουδάκη ήταν όλα.Έλεος με τους κλάψες.Κλείνω.Δεν αντέχω.Έχετε ξεφύγει τελείως.
Σε διαψεύδουν τα ποσοστά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DarthFederer
Διάσημο μέλος
ελπιζω να μην απαντησουν ''εε μαθηματικο,αλλα τωρα πια ιατρικη''
και δεν δυσκολευτηκες στην σχολη σου?
Επειδη μου φαινονταν πιο δυσκολα τα μαθηματικα? Ναι, αλλα εδω πλεον τα βλεπεις με αλλο ματι και δινεις πολυ πιο χαλαρος σε σχεση με το απιστευτο πηξιμο-πιεση των εξετασεων. Κι εγω πιστευα οτι θα ηταν ζορικο αφου δεν μ αρεσαν τα μαθηματικα αλλα ειναι διαφορετικη η φιλοσοφια.
Να φανταστω οτι θες να περασεις ΗΜΜΥ στο ΕΜΠ?Δυστυχώς στην εποχή που ζούμε, δεν υπάρχει χώρος για μέτριους.Το μόνο που σου μένει να είσαι, είναι να είσαι ο καλύτερος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΒΟΘΡΑΤΖΗΣ
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antonisd95
Δραστήριο μέλος
Να φανταστω οτι θες να περασεις ΗΜΜΥ στο ΕΜΠ?
Σέμφε λέω.
Διαφωνείς στο γεγονός ότι δεν υπάρχει χώρος για μέτριους;
Δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα.Αν θες να πετύχεις και να διαπρέψεις σ'αυτό που κάνεις, πρέπει να είσαι ο καλύτερος.Αν θες το δέχεσαι, αν όχι χέστηκα.
Το ημμυ τι είναι;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Greysanatomy
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σέμφε λέω.
Διαφωνείς στο γεγονός ότι δεν υπάρχει χώρος για μέτριους;
Δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα.Αν θες να πετύχεις και να διαπρέψεις σ'αυτό που κάνεις, πρέπει να είσαι ο καλύτερος.Αν θες το δέχεσαι, αν όχι χέστηκα.
Το ημμυ τι είναι;
Koίτα η άποψη σου εν μέρει είναι σωστή αλλά ταυτόχρονα ακραία.Μην τα ισοπεδώνεις όλα.Ναι έγραψα 12 στα μαθηματικά μπορώ να αυτοκτονήσω αφού με βάση τα λεγόμενά σου είμαι κάτω του μετρίου και επί της ουσίας είμαι άχρηστος και ανίκανος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antonisd95
Δραστήριο μέλος
Koίτα η άποψη σου εν μέρει είναι σωστή αλλά ταυτόχρονα ακραία.Μην τα ισοπεδώνεις όλα.Ναι έγραψα 12 στα μαθηματικά μπορώ να αυτοκτονήσω αφού με βάση τα λεγόμενά σου είμαι κάτω του μετρίου και επί της ουσίας είμαι άχρηστος και ανίκανος
Έλεος.
Ποτέ δεν έκρινα κάποιον ως "μέτριο" από τον βαθμό που πήρε στα μαθηματικά σε ένα ηλίθιο σύστημα.
Το αν είναι καλός ή μέτριος, αυτό θα κριθεί στην συνέχεια.Και εν μέρει αυτό που είπες δεν έχει καμία απολύτως σχέση, με αυτό που είπα και ήθελα να περάσω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 892943
Επισκέπτης
MΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ 27/5/2013
ΘΕΜΑ Α
Α1. Αποδείξτε το Τελευταίο Θεώρημα του Fermat.
Α2. Διατυπώστε την Ειδική Θεωρία της Σχετικότητας και δώστε τη γεωμετρική της ερμηνεία.
Α3. Χαρακτηρίστε ως Σωστή (Σ) ή Λάθος (Λ) καθεμιά από τις προτάσεις:
1. Το δεκαδικό ψηφίο του π που βρίσκεται στην 123456789η θέση μετά την υποδιαστολή είναι 3.
2. Ο De L’ Hospital ήταν Υδροχόος με ωροσκόπο Ταύρο.
3. Η κότα έκανε τ΄ αβγό.
4. Εικασία λεγόταν μια τρίτη ξαδέλφη του Goldbach , με την οποία έζησε ένα θυελλώδη και παράνομο έρωτα (ήταν παντρεμένη με αξιωματικό του ιππικού). Προσπάθησαν να κρατήσουν κρυφό το δεσμό τους αλλά όλος ο κόσμος ήξερε πως η Εικασία ήταν του Goldbach.
5. Μες στης πόλης το χαμάμ ένα χαρέμι κολυμπά.
ΘΕΜΑ Β
Β1. Μετρήστε από μέσα σας από το 1 ως το ρίζα 2.
Β2. Βρείτε αποδείξεις (κατά προτίμηση του Ευκλείδη) για 25.000 ευρώ.
Β3. Ολοκληρώστε τη σχέση σας.
ΘΕΜΑ Γ
Γ1. Ακουμπήστε τη μύτη με τη γλώσσα σας.
Γ2. Αναφέρετε σε 5 δευτερόλεπτα τα ονόματα 50 μεγάλων ελλήνων μαθηματικών της αρχαιότητας. Ακόμη; Ακόμηηηη;;; Κρίμα ….
Γ3. Ποιος έκανε πιπί μέσα στο Μισσισσιππή; Να τον βρείτε και να τον βάλετε να πλύνει τα νερά.
ΘΕΜΑ Δ
Δ1. Φτιάξτε ένα μαγικό τετράγωνο που σε κάθε γραμμή, στήλη και διαγώνιο το άθροισμα των αριθμών να είναι ίσο με το πλήθος των ατόμων του σύμπαντος. Μετά, χρησιμοποιώντας αυτό το τετράγωνο, ή με όποιον άλλο τρόπο θέλετε, τετραγωνίστε τον κύκλο (του Euler, ή όποιον άλλο κύκλο θέλετε).
Δ2. Αν επιπλέον γνωρίζουμε ότι η συνάρτηση f είναι κυρτή, αποδείξτε ότι το τρίγωνο είναι ισοσκελές.
Δ3. Από σημείο εκτός ευθείας, φέρτε πέντε διαφορετικές κάθετες στην ευθεία. Ύστερα, αποδείξτε πως αυτό που κάνατε είναι αδύνατο.
Δ4. Ετοιμάστε τη διαθήκη σας !
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dhmh
Πολύ δραστήριο μέλος
αν μιλαει οντως για κρουση με ανακλαση,νομιζω το εχω δει στον μαθιουδακη(2)μπορει να μν το είχε στον Μαθιουδάκη (αν εννοει την κρουση με ανάκλαση) αλλά εχει εφαρμογή το βιβλίο και είναι αγαπημένο φροτιστηριακό θέμα
γενικα ομως ειχες βασεις ετσι?γιατι καποιος(εγω) χωρις καλες βασεις,πιστευω θα δυσκολευτει πολυ σε τετοιες σχολες.αναλογα κενα στην φυσικη πιστευω δημιουργουν προβλημα (οφφ τοπικ)Επειδη μου φαινονταν πιο δυσκολα τα μαθηματικα? Ναι, αλλα εδω πλεον τα βλεπεις με αλλο ματι και δινεις πολυ πιο χαλαρος σε σχεση με το απιστευτο πηξιμο-πιεση των εξετασεων. Κι εγω πιστευα οτι θα ηταν ζορικο αφου δεν μ αρεσαν τα μαθηματικα αλλα ειναι διαφορετικη η φιλοσοφια.
Να φανταστω οτι θες να περασεις ΗΜΜΥ στο ΕΜΠ?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
(κατι ακουσα οτι το κρατος κατευθυνει τα πανεπιστημια στο ποσους θα παρουν)
H διαδικασία έχει ως εξής. Συνήθως το κάθε Τμήμα συνεδριάζει τον Απρίλιο της χρονιάς των πανελληνίων εξετάσεων, δηλ., γίνεται σύγκλητος από το Δ.Σ. του Τμήματος που το απαρτίζουν οι καθηγητές του Τμήματος, ο πρόεδρος του Τμήματος, ο αναπληρωτής πρόεδρος του Τμήματος,..κ.α. και αποφασίζουν ανάλογα με το ποσοστό πτυχιούχων, πόσες κενές θέσεις έχει το Τμήμα. Για παράδειγμα ας υποθέσουμε ότι αναφερόμαστε σε Τμήμα Πανεπιστημίου της περιφέρειας με αριθμό θέσεων 150, που σημαίνει ότι μπορεί να στηρίξει την εκπαίδευση 150 φοιτητών. Εισηγούνται αυτόν τον αριθμό με μια άκρως γραφειοκρατική διαδικασία στο Υπουργείο Παιδείας και το Υπουργείο στα πλαίσια μικροκομματικών σκοπιμοτήτων "κωφεύει" και στέλνει στο Τμήμα, τον Σεπτέμβριο 300 νέους φοιτητές (μαζί και φοιτητές ειδικών περιπτώσεων) αγνοώντας τις πραγματικές δυνατότητες του Τμήματος. Αν δεχτούμε ότι σε κάποια Τμήματα το χρονό αποφοιτούν το πολύ 100 φοιτητές αδιευκρινίστου έτους σπουδών και δέχονται τουλάχιστον 300 νέους πρωτοετείς καταλαβαίνεις τι γίνεται..για ποιο λόγο υπάρχει κορεσμός ομοειδών πτυχίων,..κλπ. Τα ίδια γίνονται και σε Τμήματα της πρωτεύουσας. Το Υπουργείο Παιδείας έχει πιάσει πολύ καλά το νόημα της εποχής: αφού οι γονείς θέλουν οπωσδήποτε τριτοβάθμια εκπαίδευση αδιαφορεί για την ποιότητα των φοιτητών, το ποσοστό εισαγωγής, τις πραγματικές ανάγκες και δυνατότητες του κάθε Τμήματος..διότι η πρακτική αυτή έχει ψηφοθηρικό όφελος (συν και προεκτάσεις στην "βαριά βιομηχανία" της χώρα μας που είναι η δηλωμένη φροντιστηριοπαιδεία ως..πηγή Φ.Π.Α. για το κράτος).
Το οτι υπαρχουν ατομα που αποδιδουν σε αυτη τη δυσκολια δεν σημαινει οτι πρεπει να γραφουν ΜΟΝΟ αυτα τα ατομα. Ας υπαρχουν 2-3 ερωτηματα γιαυτους ας πουμε(χωρις να θελω να υποβιβασω αυτα τα παιδια,γιατι φυσικα αξιζουν πολλαα μπραβο!)
Επισης μπραβο τους που εχουν μαθει να σκεφτονται, αλλα γνωμη μου ειναι πως δεν φταινε μονο εκεινοι που δεν εχουν μαθει να σκεφτονται, οταν το συστημα ειναι ετσι οπως ειναι...
Ας μην αρχισουμε παλι τα περσινα(στην φυσικη) περι ΄διαγωνισμου' και 'ευρεσης ταλεντων'...
Νομίζω ότι στη χώρα μας έχει χαθεί το κίνητρο της μάθησης. Δίνουμε μεγαλύτερη βάση σε ποια βοηθήματα μας διδάσκουν έτοιμη γνώση, παρά στην κοινωνικοποίηση του μαθητή και μέσω αυτής, να αποκτηθεί η γνώση. Αντ' αυτού μια σάπια λογική εξετάσεων, ρατσιστικός διαχωρισμός "έξυπνων" και "αργόστροφων", ...που συνεχίζεται στην 4η λυκείου, το Ελληνικό Πανεπιστήμιο των sos λυμένων φυλλαδίων (που ο καθηγητής δεν «γνωρίζει» ότι υπάρχουν) για την εξεταστική! Κάθε χρόνο τα ίδια. Εκεί που τελειώνει η γιουροβύζιον των πανελληνίων αρχίζει το σουρταφέρτα στο Τμήμα σε ένα κοιμισμένο αμφιθέατρο κουρασμένων φοιτητών από τη μάθηση. Και ρωτάω σαν αφελής ειδικός, ποια η σημασία της γνώσης της συνέχειας από ένα μαθητή Γ' Λυκείου μέσω "κολπατζίδικων" τεχνασμάτων από την στιγμή που στο 1ο εξάμηνο θα γίνει μια άκρως διερευνητική μελέτη αυτής της έννοιας; Η κακοδιδαγμένη μελέτη βρίσκει "τοίχο" στην ορθή Πανεπιστημιακή διατύπωση, η οποία φαντάζει αρκετά έξω από τα νερά πολλών όταν εκεί που είχαν μάθει να λύνουν με τεχνάσματα, ο καθηγητής Πανεπιστημίου ζητάει φορμαλιστική απόδειξη με ε-δ..και ένα λάθος "για κάθε ε" μηδενίζει την άσκηση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dhmh
Πολύ δραστήριο μέλος
H διαδικασία έχει ως εξής. Συνήθως το κάθε Τμήμα συνεδριάζει τον Απρίλιο της χρονιάς των πανελληνίων εξετάσεων, δηλ., γίνεται σύγκλητος από το Δ.Σ. του Τμήματος που το απαρτίζουν οι καθηγητές του Τμήματος, ο πρόεδρος του Τμήματος, ο αναπληρωτής πρόεδρος του Τμήματος,..κ.α. και αποφασίζουν ανάλογα με το ποσοστό πτυχιούχων, πόσες κενές θέσεις έχει το Τμήμα. Για παράδειγμα ας υποθέσουμε ότι αναφερόμαστε σε Τμήμα Πανεπιστημίου της περιφέρειας με αριθμό θέσεων 150, που σημαίνει ότι μπορεί να στηρίξει την εκπαίδευση 150 φοιτητών. Εισηγούνται αυτόν τον αριθμό με μια άκρως γραφειοκρατική διαδικασία στο Υπουργείο Παιδείας και το Υπουργείο στα πλαίσια μικροκομματικών σκοπιμοτήτων "κωφεύει" και στέλνει στο Τμήμα, τον Σεπτέμβριο 300 νέους φοιτητές (μαζί και φοιτητές ειδικών περιπτώσεων) αγνοώντας τις πραγματικές δυνατότητες του Τμήματος. Αν δεχτούμε ότι σε κάποια Τμήματα το χρονό αποφοιτούν το πολύ 100 φοιτητές αδιευκρινίστου έτους σπουδών και δέχονται τουλάχιστον 300 νέους πρωτοετείς καταλαβαίνεις τι γίνεται..για ποιο λόγο υπάρχει κορεσμός ομοειδών πτυχίων,..κλπ. Τα ίδια γίνονται και σε Τμήματα της πρωτεύουσας. Το Υπουργείο Παιδείας έχει πιάσει πολύ καλά το νόημα της εποχής: αφού οι γονείς θέλουν οπωσδήποτε τριτοβάθμια εκπαίδευση αδιαφορεί για την ποιότητα των φοιτητών, το ποσοστό εισαγωγής, τις πραγματικές ανάγκες και δυνατότητες του κάθε Τμήματος..διότι η πρακτική αυτή έχει ψηφοθηρικό όφελος (συν και προεκτάσεις στην "βαριά βιομηχανία" της χώρα μας που είναι η δηλωμένη φροντιστηριοπαιδεία ως..πηγή Φ.Π.Α. για το κράτος).
Νομίζω ότι στη χώρα μας έχει χαθεί το κίνητρο της μάθησης. Δίνουμε μεγαλύτερη βάση σε ποια βοηθήματα μας διδάσκουν έτοιμη γνώση, παρά στην κοινωνικοποίηση του μαθητή και μέσω αυτής, να αποκτηθεί η γνώση. Αντ' αυτού μια σάπια λογική εξετάσεων, ρατσιστικός διαχωρισμός "έξυπνων" και "αργόστροφων", ...που συνεχίζεται στην 4η λυκείου, το Ελληνικό Πανεπιστήμιο των sos λυμένων φυλλαδίων (που ο καθηγητής δεν «γνωρίζει» ότι υπάρχουν) για την εξεταστική! Κάθε χρόνο τα ίδια. Εκεί που τελειώνει η γιουροβύζιον των πανελληνίων αρχίζει το σουρταφέρτα στο Τμήμα σε ένα κοιμισμένο αμφιθέατρο κουρασμένων φοιτητών από τη μάθηση. Και ρωτάω σαν αφελής ειδικός, ποια η σημασία της γνώσης της συνέχειας από ένα μαθητή Γ' Λυκείου μέσω "κολπατζίδικων" τεχνασμάτων από την στιγμή που στο 1ο εξάμηνο θα γίνει μια άκρως διερευνητική μελέτη αυτής της έννοιας; Η κακοδιδαγμένη μελέτη βρίσκει "τοίχο" στην ορθή Πανεπιστημιακή διατύπωση, η οποία φαντάζει αρκετά έξω από τα νερά πολλών όταν εκεί που είχαν μάθει να λύνουν με τεχνάσματα, ο καθηγητής Πανεπιστημίου ζητάει φορμαλιστική απόδειξη με ε-δ..και ένα λάθος "για κάθε ε" μηδενίζει την άσκηση.
ουδεν σχολιον!το μελλον ειναι στα χερια μας!! (και συγκεκριμενα στα δικα σου νικο-κυριε καθηγητα)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.