[27/5/2013] Μαθηματικά Κατεύθυνσης

Πώς θεωρείτε ότι τα πήγατε;
Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 103)
  • Άριστα 18-20

    Ψήφοι: 19 18.4%
  • Πολύ καλά 15-18

    Ψήφοι: 33 32.0%
  • Καλά 12-15

    Ψήφοι: 19 18.4%
  • Μέτρια 10-12

    Ψήφοι: 10 9.7%
  • Όχι καλά 5-10

    Ψήφοι: 18 17.5%
  • Καθόλου καλά 0-5

    Ψήφοι: 4 3.9%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
οτι τι τωρα?ποιος τρολαρει ποιον?


Βαζουν τα πανεπιστημια τα θεματα και καθοριζουν αυτα τα θεματα??:eek::whistle:
Έλα ντε; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
οτι τι τωρα?ποιος τρολαρει ποιον?


Βαζουν τα πανεπιστημια τα θεματα και καθοριζουν αυτα το βαθμο δυσκολιας??:eek::whistle:

Αυτό κατάλαβες;
Ξανά λέω , από την στιγμή που τα πανεπιστήμια παίρνουν αυτούς που θέλουν, για ποιο λόγο η επιτροπή που βγάζει θέματα να χαμηλώσει την δυσκολία;Αφού βλέπει ότι υπάρχουν άτομα που αποδίδουν σε αυτή την δυσκολία.
Και στο κάτω κάτω, έχουμε ανάγκη από παιδιά που γράφουν 70-80 επειδή έχουν μάθει να σκέφτονται και να κρίνουν.Όχι από παιδιά που γράφουν 100 επειδή έχουν παπαγαλίσει μεθοδολογίες του φροντιστηρίου.Γκεγκε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΒΟΘΡΑΤΖΗΣ

Νεοφερμένος

Ο ΒΟΘΡΑΤΖΗΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 48 μηνύματα.
οτι τι τωρα?ποιος τρολαρει ποιον?

ΤΑ περί εμπαιγμού-καφρίλας αγγλιστί ''trolling'' δεν τα καταλαβαίνω. Ο πολύ καλά προετοιμασμένος έγραφε 92 (-8 απο το περιβόητο Β3) αν το Β3 το δούλευε λίγο με σωστό σκεπτικο κριτική σκέψη και καλές βάσεις από τα προηγύμενα χρόνια κάτι επιπλέον θα κέρδιζε (93+).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mitcaki07

Νεοφερμένος

Η mitcaki07 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Ωραία με την λογική των από πάνω και των άλλων που λένε ότι τι θέματα ήταν βατα οποίος διαβάζε έγραφε δεν εχω να πω κάτι...αλλά οι υπόλοιποι που κυνηγούσαμε ένα δ12-13 γιατί δεν θέλαμε και ιατρικη,ήμασταν μετριοι σε ένα μάθημά και πολύ καλοί στα αλλά γιατί να πατωσουμε ετσι?:/....
Ας εβαζαν οτι ηθελαν στα τριτα τεταρτα θεματα για να ξεχωρισουν τους πολυ καλους,ΑΛΛΆ ΌΧΙ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΗΜΕΡΑ..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dhmh

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Dhmh αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,497 μηνύματα.
Αυτό κατάλαβες;
Ξανά λέω , από την στιγμή που τα πανεπιστήμια παίρνουν αυτούς που θέλουν, για ποιο λόγο η επιτροπή που βγάζει θέματα να χαμηλώσει την δυσκολία;Αφού βλέπει ότι υπάρχουν άτομα που αποδίδουν σε αυτή την δυσκολία.
Και στο κάτω κάτω, έχουμε ανάγκη από παιδιά που γράφουν 70-80 επειδή έχουν μάθει να σκέφτονται και να κρίνουν.Όχι από παιδιά που γράφουν 100 επειδή έχουν παπαγαλίσει μεθοδολογίες του φροντιστηρίου.Γκεγκε;
(κατι ακουσα οτι το κρατος κατευθυνει τα πανεπιστημια στο ποσους θα παρουν)
Το οτι υπαρχουν ατομα που αποδιδουν σε αυτη τη δυσκολια δεν σημαινει οτι πρεπει να γραφουν ΜΟΝΟ αυτα τα ατομα. Ας υπαρχουν 2-3 ερωτηματα γιαυτους ας πουμε(χωρις να θελω να υποβιβασω αυτα τα παιδια,γιατι φυσικα αξιζουν πολλαα μπραβο!:))
Επισης μπραβο τους που εχουν μαθει να σκεφτονται, αλλα γνωμη μου ειναι πως δεν φταινε μονο εκεινοι που δεν εχουν μαθει να σκεφτονται, οταν το συστημα ειναι ετσι οπως ειναι...
Ας μην αρχισουμε παλι τα περσινα(στην φυσικη) περι ΄διαγωνισμου' και 'ευρεσης ταλεντων'...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 018946

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
ive got a baaaaad feeeeeeling for next year
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

EnnisDelMar!

Δραστήριο μέλος

Η EnnisDelMar! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 768 μηνύματα.
Ήταν ωραία θέματα, αν δεν τα έλυνες στις Πανελλήνιες αλλά στο σπίτι σου. Εντωμεταξύ, εγώ δεν μπορώ να πω ότι γενικά έχω αφιερώσει και πολύ χρόνο στα μαθηματικά φέτος, οπότε βλέποντας το Β3, σκεφτόμουνα "Ε δεν μπορεί, μιγαδικοί είναι, τι στα διάλα, αν δεν βγαίνουν ούτε αυτοί να πάω κατευθείαν για φούντο" και κάπως έτσι βρέθηκα να κοιτιέμαι επί μία ώρα με το Β3 και να μου έχει μείνει στο τέλος ελάχιστος χρόνος για τα Δ2 και Δ3, στα οποία τελικά τα έκανα λίγο σαλάτα. Τι να πω;:)

Μπράβο πάντως σε όσους έγραψαν, πολλά συγχαρητήρια:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Ένα 15 δεν ήταν δύσκολο για ένα μέτριο προς καλό, μαθητή.
Τα μόνα που ξέφευγαν κατά την γνώμη μου, είναι το β3 το οποίο ήταν χαζό να πάρει 8 μονάδες, και το δ3 που ήταν σωστό να πιάσει 10.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Πάντως με το φετινό Β3 στα μαθηματικά νιώθετε λιγάκι τι νοιώσαμε εμείς στην περσινή φυσική στο Β3 :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Λολ.Η περσινή φυσική ήταν χαλαρή.Μέσα από τον μαθιουδάκη ήταν όλα.Έλεος με τους κλάψες.Κλείνω.Δεν αντέχω.Έχετε ξεφύγει τελείως.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 892943

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Εντάξει, μην στεναχωριέστε αν δεν πήγατε καλά γιατί κι εμείς πατώσαμε πέρυσι κι είχαμε νεύρα όλη μέρα αλλά μετά όταν είδαμε ότι όλοι πάτωσαν συνηδειτοποιήσαμε ότι το άριστο 20 είχε μετατραπεί σε ένα άριστο 18 και το 15 σε έναν πολύ καλό βαθμό εν τέλει με τον οποίο έμπαινες σε πολύ καλές σχολές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

greekgohan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 372 μηνύματα.
Να σε βλεπαμε περυσι μαγκα,οχι βλεπωντας τις λυσεις και αξιολογωντας...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Να σε βλεπαμε περυσι μαγκα,οχι βλεπωντας τις λυσεις και αξιολογωντας...

Ούτε καν.Το θέμα Δ δεν μου πήρε πάνω από τέταρτο, πριν τελειώσω ταλαντώσεις.
Σας παρακαλώ μην μου απαντάτε γιατί είμαι ετοιμόλογος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

greekgohan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 372 μηνύματα.
Ούτε καν.Το θέμα Δ δεν μου πήρε πάνω από τέταρτο, πριν τελειώσω ταλαντώσεις.
Σας παρακαλώ μην μου απαντάτε γιατί είμαι ετοιμόλογος.
Ωραιος,ελπιζω και φετος να εγραψες καλα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Ένας ο οποίος τα καταφέρνει πολύ καλά σε μηχανικές ταλαντώσεις, δεν σημαίνει ότι τα καταφέρνει το ίδιο καλά στα κύματα π.χ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Τα θέματα ήταν πάρα πολύ ωραία!
Παιδιά και πέρσυ και πρόπερσυ πάνω απο 18 δεν έγραψαν πολλοί. (ΤΕΧΝ ΚΑΤ : 3,04% (2011) και 2,47% (2012))
Δεν πιστεύω ότι θα υπάρξουν ιδιαίτερες διαφοροποιήσεις.
Ίσως πέσει το ποσοστό στο 1,9-2,3% και να ανέβει το ποσοστό στη κλίμακα του 16-18.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Δρ. Σπίτης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δρ. Σπίτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 195 μηνύματα.
Ρε Αντώνη αγόρι μου, εντάξει, το καταλάβαμε, απλά γαμάς στα Μαθηματικά και τη Φυσική. ΟΚ, κι εμείς καλά γράψαμε στα σημερινά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ θέματα αλλά δεν κάνουμε κι έτσι.

Από πού να ξεκινήσω; Από την παντελή έλλειψη διαβάθμισης στη δυσκολία; Από το Β3 που ενώ ακόμη δεν είχες πάρει 8 στα 20 ερχόταν να σου γαμήσει την ψυχολογία; Από τη φουλ μεθοδολογία στο 3ο - 4ο; Δηλαδή η κριτική σου σκέψη σε πιο ακριβώς θέμα απαιτήθηκε; Στο Δ1, που είναι κλασικότατη μεθοδολογία ορίων-παραγώγου; Στο Δ3 που αν κάποιος δεν ξέρει τη μεθοδολογία της μονοτονίας μέσω ΘΜΤ δε βγαίνει με τίποτα; Στο Γ1 που έχει έτοιμη αντιπαραγώγιση και συνάρτηση πασίγνωστη από την Α' Λυκείου; Στο Γ3 που η μόνη δυσκολία του ήταν ότι σε τρόμαζε με τα π/4 και τις εφx;

Έχω λύσει απείρως καλύτερα και ομορφότερα θέματα από τα σημερινά, που βγαίνουν ωραία και ομαλά για κάποιον που κατέχει το αντικείμενο και ζορίζουν αυτόν που έκανε πασάλειμμα. Τα σημερινά δεν έβγαιναν ομαλά, έβγαιναν αγκομαχώντας, με τυποποιημένα τεχνάσματα, τρέχοντας για να προλάβουμε στο τέλος μπας και λύσουμε ένα υποερώτημα του Β (!) θέματος.

Βεβαίως, συμφωνώ να μπει και ένα Δ3 και ένα Δ4 πιο προωθημένο για να ξεχωρίσει ο ταλαντούχος, μόνο όμως εφόσον τα υπόλοιπα θέματα είναι προσιτά σε έναν άριστο μαθητή. Σε καμία περίπτωση στο Β ή το Γ θέμα, που οφείλουν να βρίσκονται κοντά στο πνεύμα του σχολικού βιβλίου, και όχι να απαιτούν διαστημικούς χειρισμούς που κάνει κάποιος στον Αρχιμήδη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Τα θέματα ήταν πάρα πολύ ωραία!
Παιδιά και πέρσυ και πρόπερσυ πάνω απο 18 έγραψαν ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ.
Δεν πιστεύω ότι θα υπάρξουν ιδιαίτερες διαφοροποιήσεις.

Επιτέλους!!!!!!!!!!
Ειδικά το δ3 δεν ήταν πολύ ωραίο; Ειδικά εκεί με την κυρτότητα...:redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Ρε Αντώνη αγόρι μου, εντάξει, το καταλάβαμε, απλά γαμάς στα Μαθηματικά και τη Φυσική. ΟΚ, κι εμείς καλά γράψαμε στα σημερινά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ θέματα αλλά δεν κάνουμε κι έτσι.

Από πού να ξεκινήσω; Από την παντελή έλλειψη διαβάθμισης στη δυσκολία; Από το Β3 που ενώ ακόμη δεν είχες πάρει 8 στα 20 ερχόταν να σου γαμήσει την ψυχολογία; Από τη φουλ μεθοδολογία στο 3ο - 4ο; Δηλαδή η κριτική σου σκέψη σε πιο ακριβώς θέμα απαιτήθηκε; Στο Δ1, που είναι κλασικότατη μεθοδολογία ορίων-παραγώγου; Στο Δ3 που αν κάποιος δεν ξέρει τη μεθοδολογία της μονοτονίας μέσω ΘΜΤ δε βγαίνει με τίποτα; Στο Γ1 που έχει έτοιμη αντιπαραγώγιση και συνάρτηση πασίγνωστη από την Α' Λυκείου; Στο Γ3 που η μόνη δυσκολία του ήταν ότι σε τρόμαζε με τα π/4 και τις εφx;

Έχω λύσει απείρως καλύτερα και ομορφότερα θέματα από τα σημερινά, που βγαίνουν ωραία και ομαλά για κάποιον που κατέχει το αντικείμενο και ζορίζουν αυτόν που έκανε πασάλειμμα. Τα σημερινά δεν έβγαιναν ομαλά, έβγαιναν αγκομαχώντας, με τυποποιημένα τεχνάσματα, τρέχοντας για να προλάβουμε στο τέλος μπας και λύσουμε ένα υποερώτημα του Β (!) θέματος.

Βεβαίως, συμφωνώ να μπει και ένα Δ3 και ένα Δ4 πιο προωθημένο για να ξεχωρίσει ο ταλαντούχος, μόνο όμως εφόσον τα υπόλοιπα θέματα είναι προσιτά σε έναν άριστο μαθητή. Σε καμία περίπτωση στο Β ή το Γ θέμα, που οφείλουν να βρίσκονται κοντά στο πνεύμα του σχολικού βιβλίου, και όχι να απαιτούν διαστημικούς χειρισμούς που κάνει κάποιος στον Αρχιμήδη.

Τα θέματα ήταν απλά υπέροχα με εξαίρεση τη βαθμολόγηση του Β3 και γενικά το Β3 σαν ερώτημα.
Σε όλες τις χρονιές υπήρχε κάτι που θα σου γάμαγε την ψυχολογία.
Στην χρονιά μου στα μαθ γεν που ενώ βάζανε θέματα δημοτικού, βάλανε ασύγκριτα δυσκολότερα με peak το Β1 που το έλυσαν σχετικά λίγοι.
Η στα μαθ κατ με το θεικο Γ3 που έμοιαζε απλό αλλά σου έπαιρνε άπειρη ώρα και έφευγες εκτός χρόνου.
Εγώ προσωπικά λόγω το Γ3 δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω ούτε το Δ1!

Μην λέμε μαλακίες τώρα.
Ήθελαν σπιρτάδα τα θέματα και παρατηρητικότητα.
Ας μη σχολιάσω δε για τις μεθοδολογίες. Αν δεν σας έβαζαν ούτε αυτές θα κλαίγατε χειρότερα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δρ. Σπίτης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δρ. Σπίτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 195 μηνύματα.
Τα θέματα ήταν απλά υπέροχα με εξαίρεση τη βαθμολόγηση του Β3 και γενικά το Β3 σαν ερώτημα.
Σε όλες τις χρονιές υπήρχε κάτι που θα σου γάμαγε την ψυχολογία.
Στην χρονιά μου στα μαθ γεν που ενώ βάζανε θέματα δημοτικού, βάλανε ασύγκριτα δυσκολότερα με peak το Β1 που το έλυσαν σχετικά λίγοι.
Η στα μαθ κατ με το θεικο Γ3 που έμοιαζε απλό αλλά σου έπαιρνε άπειρη ώρα και έφευγες εκτός χρόνου.
Εγώ προσωπικά λόγω το Γ3 δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω ούτε το Δ1!
Α, ωραία, άρα να γαμάμε την ψυχολογία των παιδιών μέχρι το 2050! Αφού πήδηξαν εμάς, γιατί να μην πηδήξουν και τους επόμενους; Όσο περισσότερο τη πήδημα εξάλλου, τόσο ωραιότερα τα θέματα! :clapup:

Μην λέμε μαλακίες τώρα.
Ήθελαν σπιρτάδα τα θέματα και παρατηρητικότητα.
Ας μη σχολιάσω δε για τις μεθοδολογίες. Αν δεν σας έβαζαν ούτε αυτές θα κλαίγατε χειρότερα
Αχά. Δηλαδή ήθελε σπιρτάδα ένα πράγμα που εγώ που διάβασα τον Μπάρλα και 20-30 κλασικές ασκήσεις το έβγαζα με το μάτι, ενώ ο διπλανός μου που περιορίστηκε στο σχολικό δεν θα μπορούσε να το λύσει που να χτυπιόταν κάτω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top