
27-05-09

13:10
παιδια για πιο λογο να ειναι πραγματικος το -32,0? ειναι σαν να λες -32 αρα ακεραιος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 68,359 εγγεγραμμένα μέλη και 3,553,831 μηνύματα σε 105,657 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 387 άτομα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Παιδιά, με το -32,0 προβληματίστικα κι εγώ, αλλά τελικά σκέφτηκα απλά μαθηματικά:
Αν είναι πραγματικός, τότε είμαι οκ.
Αν είναι ακέραιος, τότε είμαι πάλι οκ αφού οι ακέραιοι είναι ΥΠΟΣΥΝΟΛΟ των πραγματικών. Ο αριθμός -32 στην πραγματικότητα είναι ΚΑΙ Ακέραιος ΚΑΙ Πραγματικός. Αυτό με την υποδιαστολή με μπέρδεψε κάπως, οπότε έβαλα πραγματικός που καλύπτει και τα δύο. Ίσως δεν είναι το ΠΙΟ σωστό, όμως λάθος ΔΕΝ είναι σίγουρα για οποιανδήποτε με στοιχειώδεις γνώσεις... Ποιος σου απαγορεύει σε τόσες ασκήσεις να βάζεις σε πραγματικές μεταβλητές ακέραιες τιμές? Δεν ξέρω τι θα το πιάσουν, αλλά ξέρω ότι δεν είμαι λάθος (εκτός κι αν μπερδεύω κάτι)
παιδια για πιο λογο να ειναι πραγματικος το -32,0? ειναι σαν να λες -32 αρα ακεραιος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Βασικά θεωρείται γνωστό αυτό. Αν στη Γλωσσομάθεια βάλεις μια μεταβλητή Χ στις πραγματικές, θα σου δίνει υποδιαστολή. Σχετίζεται με το γεγονός ότι αν οι μεταβλητές σου είναι ακέραιες και τις βάλεις πραγματικές είναι λάθος γιατί μεγιστοποιείται η κατανάλωση μνήμης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σου είπα. Αν στη Γλωσσομάθεια βάλεις πραγματική τη μεταβλητή, θα στο βγάλει έτσι. Αν τη βάλεις ακέραια, θα στο βγάλει -32 γιατί δεσμεύει άλλη μνήμη. Δεν είναι και τόσο δόκιμο να πηγαίνουμε παντού με Μαθηματικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kαι εγω ετσι το εκανα..Νομιζω σωστο ειναι, το δινουν και στις λυσειςδ<-- α μοδ β
Για δ απο α μοδ β μεχρι 1 με_βημα -1
...
τελος_επαναήψης
Ειανια σωστο?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ωστόσο, όλοι οι καθηγητές/ διορθωτές που γνωρίζω μου έχουν επανηλλειμμένως τονίσει ότι δεν εξεταζόμαστε στο να φτιάχνουμε τους καλύτερους αλγόριθμους , αλλά αλγορίθμους που να δουλεύουν. Δε σου λέει ούτε να φτιάξεις αυτούς με τη λιγότερη μνήμη, ούτε πιο ταχύτερους κλπ, αρκεί να κάνουν αυτό που πρέπει. Στην πραγματικότητα έχεις δίκιο, είναι αρνητικό, αλλά όταν έχεςι αμφιβολίες, μπορείς να θυσιάσεις λίγη μνήμη για βεβαιότητα, έτσι? (όταν δεν εξετάζεσαι σε αυτό)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ενα λαθος που θα εχουν κανει πολλι και το εκανα και εγω δυστυχως ειναι στο Θεμα 3ο Γ
οπου εβαλα
ΑΕleftarrow ΕΠΙΒ-ΑΠΟΒ
ενω ηθελε
ΑΕleftarrow ΕΠΙΒ-ΑΠΟΒ+AE[i-1]
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σου είπα. Αν στη Γλωσσομάθεια βάλεις πραγματική τη μεταβλητή, θα στο βγάλει έτσι. Αν τη βάλεις ακέραια, θα στο βγάλει -32 γιατί δεσμεύει άλλη μνήμη. Δεν είναι και τόσο δόκιμο να πηγαίνουμε παντού με Μαθηματικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
δ<--α mod 10
Για δ από δ μέχρι 1 με_βήμα -1
γ<--γ+β
τέλος_επανάληψης
είναι σωστό???
________________________
πάντως στη γλωσσομάθεια δουλεύει δηλαδή σίγουρα δεν είναι συντακτικό λάθος(σύμφωνα φυσικά με την γλωσσομάθεια)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ε, ναι, εντάξει, δεν κάνεις κι επαγγελματικό προγραμματισμό, αλλά είναι άλλο όταν φτιάχνεις εσύ πρόγραμμα κι άλλο όταν σου δίνει κάτι έτοιμο ν'αναγνωρίσεις. Εγώ θεωρώ ότι είναι πραγματικός. Μπορεί να ακούγεται ηλίθιο, αλλά με πονήρεψε, επίσης, το γεγονός ότι απο κάτω τόνιζε ότι στοιχείο της Β' στήλης θα μπορούσε να μείνει και χωρίς αντιστοίχιση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Εμενα μια χαρα σωστο μου φαινεται!ρε παιδιά θα πει κάποιος και για το δικό μου
καίγομαι είναι ένας ολόκληρος βαθμός!!
Αν ηταν 2 ακεραιοι?Βασικά αν ήταν ακέραιος δεν θα είχε κανένα λόγο να εμφανίζεται έτσι στην οθόνη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ρε παιδιά θα πει κάποιος και για το δικό μου
καίγομαι είναι ένας ολόκληρος βαθμός!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Εμενα μια χαρα σωστο μου φαινεται!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τωρα που το ξαναβλεπω νομιζω οτι δεν ειναι τοσο σστο. Για παραδειγμα δεν λεςμακάρι!
αλλά δεν βλέπω κάποιον να το λέει με σιγουριά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
help!!!!!!!!!!!!
στο τελευταίο ερώτημα του θέματος 2 την μετροπή την έκανα έτσι:
β<--α mod 10
Για δ από δ μέχρι 1 με_βήμα -1
γ<--γ+β
τέλος_επανάληψης
είναι σωστό???
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.