leytis
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Παιδιά, με το -32,0 προβληματίστικα κι εγώ, αλλά τελικά σκέφτηκα απλά μαθηματικά:
Αν είναι πραγματικός, τότε είμαι οκ.
Αν είναι ακέραιος, τότε είμαι πάλι οκ αφού οι ακέραιοι είναι ΥΠΟΣΥΝΟΛΟ των πραγματικών. Ο αριθμός -32 στην πραγματικότητα είναι ΚΑΙ Ακέραιος ΚΑΙ Πραγματικός. Αυτό με την υποδιαστολή με μπέρδεψε κάπως, οπότε έβαλα πραγματικός που καλύπτει και τα δύο. Ίσως δεν είναι το ΠΙΟ σωστό, όμως λάθος ΔΕΝ είναι σίγουρα για οποιανδήποτε με στοιχειώδεις γνώσεις... Ποιος σου απαγορεύει σε τόσες ασκήσεις να βάζεις σε πραγματικές μεταβλητές ακέραιες τιμές? Δεν ξέρω τι θα το πιάσουν, αλλά ξέρω ότι δεν είμαι λάθος (εκτός κι αν μπερδεύω κάτι)
Δεν ισχύει αυτό στον προγραμματισμό γιατί αν μια μεταβλητή είναι ακέραια και τη βάλεις πραγματική δεσμεύεις υπερδιπλάσιες θέσεις μνήμης, το οποίο θεωρείται προγραμματιστικό μειονέκτημα και σφάλμα.
-----------------------------------------
παιδια για πιο λογο να ειναι πραγματικος το -32,0? ειναι σαν να λες -32 αρα ακεραιος
Σου είπα. Αν στη Γλωσσομάθεια βάλεις πραγματική τη μεταβλητή, θα στο βγάλει έτσι. Αν τη βάλεις ακέραια, θα στο βγάλει -32 γιατί δεσμεύει άλλη μνήμη. Δεν είναι και τόσο δόκιμο να πηγαίνουμε παντού με Μαθηματικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
guardian21
Νεοφερμένος
Βασικά θεωρείται γνωστό αυτό. Αν στη Γλωσσομάθεια βάλεις μια μεταβλητή Χ στις πραγματικές, θα σου δίνει υποδιαστολή. Σχετίζεται με το γεγονός ότι αν οι μεταβλητές σου είναι ακέραιες και τις βάλεις πραγματικές είναι λάθος γιατί μεγιστοποιείται η κατανάλωση μνήμης.
Ωστόσο, όλοι οι καθηγητές/ διορθωτές που γνωρίζω μου έχουν επανηλλειμμένως τονίσει ότι δεν εξεταζόμαστε στο να φτιάχνουμε τους καλύτερους αλγόριθμους , αλλά αλγορίθμους που να δουλεύουν. Δε σου λέει ούτε να φτιάξεις αυτούς με τη λιγότερη μνήμη, ούτε πιο ταχύτερους κλπ, αρκεί να κάνουν αυτό που πρέπει. Στην πραγματικότητα έχεις δίκιο, είναι αρνητικό, αλλά όταν έχεςι αμφιβολίες, μπορείς να θυσιάσεις λίγη μνήμη για βεβαιότητα, έτσι? (όταν δεν εξετάζεσαι σε αυτό)
(εμένα πραγματικά δεν πρόκειτα να με επηρεάσει αυτό μάλλον, καθώς 2 μόρια πάνω, 2 μόρια κάτω τη σχολή μου την πιάνω μάλλον, απλά το θεωρώ αδικία να πιαστεί σωστό το ακέραιος αν βγει κάτι τέτοιο (ή μόνο πραγματικός ή και τα δύο μου φαίνεται το σωστότερο...) )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lethin1
Νεοφερμένος
Σκεφτηκα οτι οι πραγματικοι απαιτουν περισσοτερο χωρο στη μνημη.Ετσι το -32,0 ειναι πραγματικος αφου αν και το μηδεν δεν επηρεαζει τον ιδιο τον αριθμο, παρ'ολ'αυτα ειναι ψηφιο και απαιτει μνημη...
κατι ακομη :
δ<-- α μοδ β
Για δ απο α μοδ β μεχρι 1 με_βημα -1
...
τελος_επαναήψης
Ειναι σωστο?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
leytis
Νεοφερμένος
Σου είπα. Αν στη Γλωσσομάθεια βάλεις πραγματική τη μεταβλητή, θα στο βγάλει έτσι. Αν τη βάλεις ακέραια, θα στο βγάλει -32 γιατί δεσμεύει άλλη μνήμη. Δεν είναι και τόσο δόκιμο να πηγαίνουμε παντού με Μαθηματικά.
ε ναι ρ αλλα δεν πιστεω να υπαρχει καμμια περιπτωση να ειναι πραγματικος...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
apostolis
Νεοφερμένος
Kαι εγω ετσι το εκανα..Νομιζω σωστο ειναι, το δινουν και στις λυσειςδ<-- α μοδ β
Για δ απο α μοδ β μεχρι 1 με_βημα -1
...
τελος_επαναήψης
Ειανια σωστο?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Ωστόσο, όλοι οι καθηγητές/ διορθωτές που γνωρίζω μου έχουν επανηλλειμμένως τονίσει ότι δεν εξεταζόμαστε στο να φτιάχνουμε τους καλύτερους αλγόριθμους , αλλά αλγορίθμους που να δουλεύουν. Δε σου λέει ούτε να φτιάξεις αυτούς με τη λιγότερη μνήμη, ούτε πιο ταχύτερους κλπ, αρκεί να κάνουν αυτό που πρέπει. Στην πραγματικότητα έχεις δίκιο, είναι αρνητικό, αλλά όταν έχεςι αμφιβολίες, μπορείς να θυσιάσεις λίγη μνήμη για βεβαιότητα, έτσι? (όταν δεν εξετάζεσαι σε αυτό)
Ε, ναι, εντάξει, δεν κάνεις κι επαγγελματικό προγραμματισμό, αλλά είναι άλλο όταν φτιάχνεις εσύ πρόγραμμα κι άλλο όταν σου δίνει κάτι έτοιμο ν'αναγνωρίσεις. Εγώ θεωρώ ότι είναι πραγματικός. Μπορεί να ακούγεται ηλίθιο, αλλά με πονήρεψε, επίσης, το γεγονός ότι απο κάτω τόνιζε ότι στοιχείο της Β' στήλης θα μπορούσε να μείνει και χωρίς αντιστοίχιση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chester7lp
Νεοφερμένος
Ενα λαθος που θα εχουν κανει πολλι και το εκανα και εγω δυστυχως ειναι στο Θεμα 3ο Γ
οπου εβαλα
ΑΕleftarrow ΕΠΙΒ-ΑΠΟΒ
ενω ηθελε
ΑΕleftarrow ΕΠΙΒ-ΑΠΟΒ+AE[i-1]
Και εγω αυτο εκανα λαθος μονο.. ποσο λετε να μου κοψουν...?
Παντως το ερωτημα επιανε 7 στα 100.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
guardian21
Νεοφερμένος
Σου είπα. Αν στη Γλωσσομάθεια βάλεις πραγματική τη μεταβλητή, θα στο βγάλει έτσι. Αν τη βάλεις ακέραια, θα στο βγάλει -32 γιατί δεσμεύει άλλη μνήμη. Δεν είναι και τόσο δόκιμο να πηγαίνουμε παντού με Μαθηματικά.
Σωστή σκέψη, αν και να πω ότι ούτε η γλωσσομάθεια είναι επίσημη (αφού δεν είναι από το υπουργείο και δνε διανέμεται με τα βιβλία), αλλά θεωρώ ότι η σκέψη αυτή με τη μνήμη και το extra ψηφίο (0) είναι σωστή.
(Αυτό με το μπορεί και καμία φορά το είδα κι εγώ και το σκέφτηκα )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Metal-Militiaman
Νεοφερμένος
δ<--α mod 10
Για δ από δ μέχρι 1 με_βήμα -1
γ<--γ+β
τέλος_επανάληψης
είναι σωστό???
________________________
πάντως στη γλωσσομάθεια δουλεύει δηλαδή σίγουρα δεν είναι συντακτικό λάθος(σύμφωνα φυσικά με την γλωσσομάθεια)
ρε παιδιά θα πει κάποιος και για το δικό μου
καίγομαι είναι ένας ολόκληρος βαθμός!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lethin1
Νεοφερμένος
Ε, ναι, εντάξει, δεν κάνεις κι επαγγελματικό προγραμματισμό, αλλά είναι άλλο όταν φτιάχνεις εσύ πρόγραμμα κι άλλο όταν σου δίνει κάτι έτοιμο ν'αναγνωρίσεις. Εγώ θεωρώ ότι είναι πραγματικός. Μπορεί να ακούγεται ηλίθιο, αλλά με πονήρεψε, επίσης, το γεγονός ότι απο κάτω τόνιζε ότι στοιχείο της Β' στήλης θα μπορούσε να μείνει και χωρίς αντιστοίχιση.
Ακριβως με τον ιδιο τροπο το σκεφτηκα και εγω και το εβαλα πραγματικη...
Παντως απο καθηγητες που ρωτησα μου ειπαν πραγματκη
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
apostolis
Νεοφερμένος
Εμενα μια χαρα σωστο μου φαινεται!ρε παιδιά θα πει κάποιος και για το δικό μου
καίγομαι είναι ένας ολόκληρος βαθμός!!
-----------------------------------------
Αν ηταν 2 ακεραιοι?Βασικά αν ήταν ακέραιος δεν θα είχε κανένα λόγο να εμφανίζεται έτσι στην οθόνη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
leytis
Νεοφερμένος
ρε παιδιά θα πει κάποιος και για το δικό μου
καίγομαι είναι ένας ολόκληρος βαθμός!!
για αυτο εδω μπορει να ειναι κ σωστο , αλλα απο αυτον που μ κανει προγραμματισμο δν ακουσα αυτη την λυση, επρεπε να παιξεις με το 'α'
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
guardian21
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Metal-Militiaman
Νεοφερμένος
Εμενα μια χαρα σωστο μου φαινεται!
μακάρι!
αλλά δεν βλέπω κάποιον να το λέει με σιγουριά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Προκοπης
Νεοφερμένος
Για i απο 1 μεχρι 19
ΑΕ<-- 0
τελος_επαναληψης
Για i απο 1 μεχρι 19
ΑΕ<-- ΑΕ + ΕΠΙΒ + ΑΠΟΒ
τελος_επαναληψης
γιατι ειναι λαθος???
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
apostolis
Νεοφερμένος
Τωρα που το ξαναβλεπω νομιζω οτι δεν ειναι τοσο σστο. Για παραδειγμα δεν λεςμακάρι!
αλλά δεν βλέπω κάποιον να το λέει με σιγουριά
Για ι απο ι μεχρι 10
αφου το ι αλλαζει συνεχως.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
leytis
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
help!!!!!!!!!!!!
στο τελευταίο ερώτημα του θέματος 2 την μετροπή την έκανα έτσι:
β<--α mod 10
Για δ από δ μέχρι 1 με_βήμα -1
γ<--γ+β
τέλος_επανάληψης
είναι σωστό???
Η μεταβλητή της Για είναι το δ με αρχική τιμή amod10. Το βήμα εντάξει -1. Το πρόβλημα ήταν στο μέχρι. Εγώ το έβαλα 0, το οποίο δε νομίζω ότι είναι σωστό γιατί για μηδέν δεν θα πρέπει να μπει μέσα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.