stelios1994-4
Εκκολαπτόμενο μέλος
Μην ξεχνάς όμως ότι οι της θεωρητικής στοχεύουν εντελώς διαφορετικές σχολές απο σένα και μένα και τον κάθε θετικο-τεχνολογικό, οπότε... klein meinΥ.Γ: Οι της Θεωρητικης δεν ειναι αδικο να γραφουν με βατα θεματα? Εβγαινα απο την αιθουσα κι ηταν ολοι με ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια! Ψιλοαδικια....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
EsASt3p
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Darklord
Νεοφερμένος
Αυτοί που πραγματικά είχαν ως στόχο το 20 και ξέραν να αντιμετοπίσουν σχεδόν όλα τα είδη ασκήσεων πιστεύω πως δεν είχαν πρόβλημα να λύσουν τα θέματα σε 3 ώρες. Και jim δώσαμε και εμείς πανελλαδικές κάποτε, ευκολότερα ή δυσκολότερα τα θέματα δεν έχει σημασία μιας και ο καθένας διαγωνίζεται με την γενιά του. Ξέρουμε τις συνθήκες που επικρατούν εκείνες τις τρεις ώρες και το άγχος που έχετε μέχρι να ρθουν τα θέματα.Αν πιστεύεις πως αρκετοί που είχαν ως στόχο το 20 γράψαν 15 ή ακόμα χειρότερα τότε όλα είναι μια χαρά(εγώ πάντως δεν το πιστεύω).Προσωπικά πάντως πιστεύω πως τα πολύ δύσκολα θέματα ευνοούν εσάς τους καλούς μαθητές.Τη αξία θα είχε να βάζανε πανεύκολα θέματα και να γράφανε σχεδόν όλοι πάνω από 17? Θα ήταν δηλαδή ωραίο ξέρω γω να βάζαν για τρίτο θέμα μία ταλάντωση που να λυνόταν σε 5 λεπτά και στο τέταρτο μια κρούση που να λυνόταν σε 15 λεπτά? Κάποιος μέτριος μαθητής θα μπορούσε εύκολα να έχει τον ίδιο βαθμό με κάποιον άριστο μαθητή που έχει ξεσκιστεί όλη την χρονιά.Να παρακαλάτε να σας βάζουν δύσκολα θέματα. Αυτά από μένα..
ότι να 'ναι. αυτά απο μένα. άλλο να βάζουν μια ταλάντωση που λύνεται σε 5 λεπτά από το 90% των μαθητών και άλλο να βάζουν άσκηση που λύνεται από το 5% ( και μάλιστα όχι μία ) . τι κερδίζει κάποιος από το να κατεβάσει τις βάσεις σε ακόμα χαμηλότερα επίπεδα από πέρυσι; να λέει οτι πέρασε πολυτεχνείο με 14.000 μόρια;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dark_kronos
Επιφανές μέλος
τι κερδίζει κάποιος από το να κατεβάσει τις βάσεις σε ακόμα χαμηλότερα επίπεδα από πέρυσι; να λέει οτι πέρασε πολυτεχνείο με 14.000 μόρια;
Αν αυτος ο καποιος λεγετε υπουργος νεας κυβερνησης μπορει να εχει το κερδος να πει οτι ειναι ντροπη να εισαγωνται σε πανεπιστιμια μαθητες με τοσο χαμηλους βαθμους και οτι το συστιμα θελει ριζικες αλλαγες...!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 292010
Επισκέπτης
Στα θεματα αναφερεσαι???
Φυσικά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
AntonisR21
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwerty111
Πολύ δραστήριο μέλος
Δηλαδή αν οι βάσεις για σχολές υψηλής ζήτησης είναι 19+, όλα είναι μια χαρά;Αν αυτος ο καποιος λεγετε υπουργος νεας κυβερνησης μπορει να εχει το κερδος να πει οτι ειναι ντροπη να εισαγωνται σε πανεπιστιμια μαθητες με τοσο χαμηλους βαθμους και οτι το συστιμα θελει ριζικες αλλαγες...!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hurricane
Διάσημο μέλος
ότι να 'ναι. αυτά απο μένα. άλλο να βάζουν μια ταλάντωση που λύνεται σε 5 λεπτά από το 90% των μαθητών και άλλο να βάζουν άσκηση που λύνεται από το 5% ( και μάλιστα όχι μία ) . τι κερδίζει κάποιος από το να κατεβάσει τις βάσεις σε ακόμα χαμηλότερα επίπεδα από πέρυσι; να λέει οτι πέρασε πολυτεχνείο με 14.000 μόρια;
η δική σου άποψη είναι ό,τι να ναι. γιατί τι έχει? δεν κατάλαβα, οι παλιοί περνούσαν πολυτεχνείο όχι με 14000, αλλά με 3, με 4 (στα 10, όπου στα 20 ξέρεις πόσο αντιστοιχεί). Γιατί πολύ απλά τότε έβαζαν ακόμα χειρότερα θέματα. Δεν έχει νόημα ο βαθμός. Τι σε μέλλει εσένα αν θα περάσεις πολυεχνείο με 14000 ή με 20000? επειδή φαίνεται ωραίο το 20? σημασία έχει ότι πέρασες πολυτεχνείο. Όσο για το τι κερδίζει κάποιος με τέτοια θέματα, θα σου πω: μπαίνουν αυτοί που πραγματικά αξίζουν, και επίσης επιτυγχάνεται καλύτερη κλιμάκωση της βαθμολογίας, άρα και των υποψηφίων. οι βάσεις στις ιατρικές πχ είχαν φτάσει στο απροχώρητο και η κατάσταση ήταν σε τέτοιο σημείο όπου μαθητές του 20 ταυτίζοντας με μαθητές του 17, καθώς με αυτά τα θέματα και οι 2 έγραφαν 19000+. Έτσι το αν θα περάσεις τη σχολή κρινόταν απο ένα- δυο ορθογραφικά.
το θεωρείς σωστότερο δηλαδή αυτό? αλλά δεν μπορείς να το καταλάβεις. για έναν απλό λόγο. τόσα χρόνια στα σχολεία σε μάθαιναν στα καθαρά 20άρια οι καθηγητές και τώρα σε όλους κακοφαίνεται ένα 16, δεν αναγνωρίζουν την αξία του, όταν συγκριθεί με τα 15άρια των αλλωνών.... τι να σου πω. όταν τελειώσεις με τις πανελλήνιες και τη δευτεροβάθμια θα αρχίσεις να καταλαβαίνεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Παραλογικός
Νεοφερμένος
παίδες στο Γ3 έβαλα μόνο το έργο της Wf και όχι των μαζών και βρήκα λάθος ω.Το ερώτημα έπιανε 6 μονάδες....θα τις χάσω όλες λογικά ;;
Το ότι παίρνεις ΘΜΚΕ λογικά θα σου δώσει 2-3 μόρια.Η λάθος χρήση του δεν ξέρω πόσο κόβει...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
AntonisR21
Νεοφερμένος
Το ότι παίρνεις ΘΜΚΕ λογικά θα σου δώσει 2-3 μόρια.Η λάθος χρήση του δεν ξέρω πόσο κόβει...
ευχαριστώ φίλε για την απάντηση..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Παραλογικός
Νεοφερμένος
ευχαριστώ φίλε για την απάντηση..
Τίποτα ρε Αεκάρα απ'ότι φαίνεται οι περισσότεροι μία-μία μετράμε τις μονάδες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
drosos
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Darklord
Νεοφερμένος
η δική σου άποψη είναι ό,τι να ναι. γιατί τι έχει? δεν κατάλαβα, οι παλιοί περνούσαν πολυτεχνείο όχι με 14000, αλλά με 3, με 4 (στα 10, όπου στα 20 ξέρεις πόσο αντιστοιχεί). Γιατί πολύ απλά τότε έβαζαν ακόμα χειρότερα θέματα. Δεν έχει νόημα ο βαθμός. Τι σε μέλλει εσένα αν θα περάσεις πολυεχνείο με 14000 ή με 20000? επειδή φαίνεται ωραίο το 20? σημασία έχει ότι πέρασες πολυτεχνείο. Όσο για το τι κερδίζει κάποιος με τέτοια θέματα, θα σου πω: μπαίνουν αυτοί που πραγματικά αξίζουν, και επίσης επιτυγχάνεται καλύτερη κλιμάκωση της βαθμολογίας, άρα και των υποψηφίων. οι βάσεις στις ιατρικές πχ είχαν φτάσει στο απροχώρητο και η κατάσταση ήταν σε τέτοιο σημείο όπου μαθητές του 20 ταυτίζοντας με μαθητές του 17, καθώς με αυτά τα θέματα και οι 2 έγραφαν 19000+. Έτσι το αν θα περάσεις τη σχολή κρινόταν απο ένα- δυο ορθογραφικά.
το θεωρείς σωστότερο δηλαδή αυτό? αλλά δεν μπορείς να το καταλάβεις. για έναν απλό λόγο. τόσα χρόνια στα σχολεία σε μάθαιναν στα καθαρά 20άρια οι καθηγητές και τώρα σε όλους κακοφαίνεται ένα 16, δεν αναγνωρίζουν την αξία του, όταν συγκριθεί με τα 15άρια των αλλωνών.... τι να σου πω. όταν τελειώσεις με τις πανελλήνιες και τη δευτεροβάθμια θα αρχίσεις να καταλαβαίνεις.
θες να μου πεις οτι τα συγκεκριμένα θέματα δείχνουν ποιός πραγματικά αξίζει; ρώτησε όποιον φυσικό θέλεις και θα σου πει την άποψη του. στο σχολείο μου σε δείγμα 75 υποψηφίων ζήτημα να έχουν γράψει παραπάνω απο 17 οι τέσσερις. Αυτό λέγεται κλιμάκωση; ενώ όλοι οι υπόλοιποι έχουν συσσωρευτεί στο 10-14;
είχαν φτάσει στο απροχώρητο. πέρυσι επανήλθαν και φέτος θα πέσουν ακόμη περισσότερο. επιπλέον, το πως διάβαζα εγώ και ο καθένας απο εμάς δεν μπορείς να το ξέρεις. μιλάμε για θέματα δυσανάλογα, τα οποία αποτελούνται και από ύλη προηγούμενων τάξεων και έχουν επίσης ασάφειες - έψαχνα μισή ώρα να δω πως στο *έος η Κ γίνεται max αφού ΣΥΝΕΧΩΣ αυξάνεται. επίσης άλλο να πηγαίνεις δύσκολα από το 17 στο 20 και άλλο από το 15 στο 20. αυτά.
+το οτι μπαίνουν πέντε άτομα που δεν έχουν να κάνουν κάτι άλλο και τρολλάρουν σύνέχεια δεν μου λέει κάτι, τα ποσοστά στο τέλος θα μιλήσουν. έτσι γίνονταν και πέρυσι που παρακολουθούσα τα θέματα απο περιέργεια, έτσι και φέτος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
minos_94
Νεοφερμένος
εγω το γ4 το βγαλα με ΣFy=0, ειναι λαθος;;;
χμ...δεν νομίζω να είναι σωστό....
Μήπως εννόείς Σ ροπών
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
οχι οχιχμ...δεν νομίζω να είναι σωστό....
Μήπως εννόείς Σ ροπών
ειπα οτι εκεινη τη στιγμη αcm=0 αρα ΣFy=0, οποτε οι δυναμεις που ασκουνται στη ραβδο εχουν συνολικα συνισταμενη 0
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
StratosRIP
Δραστήριο μέλος
εγω το γ4 το βγαλα με ΣFy=0, ειναι λαθος;;;
Η δικαιολογηση ειναι οτι για Κ=max=> w=max συνεπως η γωνιακη επιταχυνση πρεπει να ειναι μηδεν=> Στ=0 και βγαινει με πραξεις...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
loco13
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
minos_94
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.