[25/5/2012] Φυσική Κατεύθυνσης

Πώς θεωρείτε ότι τα πήγατε;
Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 198)
  • [Άριστα] 18-20

    Ψήφοι: 49 24.7%
  • [Πολύ καλά] 15-18

    Ψήφοι: 36 18.2%
  • [Καλά] 12-15

    Ψήφοι: 26 13.1%
  • [Μέτρια] 10-12

    Ψήφοι: 29 14.6%
  • [Όχι καλά] 5-10

    Ψήφοι: 46 23.2%
  • [Καθόλου καλά] 0-5

    Ψήφοι: 12 6.1%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

stelios1994-4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Στελιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 178 μηνύματα.
Υ.Γ: Οι της Θεωρητικης δεν ειναι αδικο να γραφουν με βατα θεματα? Εβγαινα απο την αιθουσα κι ηταν ολοι με ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια! Ψιλοαδικια....
Μην ξεχνάς όμως ότι οι της θεωρητικής στοχεύουν εντελώς διαφορετικές σχολές απο σένα και μένα και τον κάθε θετικο-τεχνολογικό, οπότε... klein mein:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

EsASt3p

Νεοφερμένος

Ο EsASt3p αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 28 μηνύματα.
Μήπως επειδή δεν υπήρχε επιλογή "Δεν είμαι υποψήφιος", κάποιοι ψήφισαν 18-20 :whistle: Μην παίζετε με τα νεύρα μας τέτοια ώρα :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Darklord

Νεοφερμένος

Ο Darklord αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 73 μηνύματα.
Αυτοί που πραγματικά είχαν ως στόχο το 20 και ξέραν να αντιμετοπίσουν σχεδόν όλα τα είδη ασκήσεων πιστεύω πως δεν είχαν πρόβλημα να λύσουν τα θέματα σε 3 ώρες. Και jim δώσαμε και εμείς πανελλαδικές κάποτε, ευκολότερα ή δυσκολότερα τα θέματα δεν έχει σημασία μιας και ο καθένας διαγωνίζεται με την γενιά του. Ξέρουμε τις συνθήκες που επικρατούν εκείνες τις τρεις ώρες και το άγχος που έχετε μέχρι να ρθουν τα θέματα.Αν πιστεύεις πως αρκετοί που είχαν ως στόχο το 20 γράψαν 15 ή ακόμα χειρότερα τότε όλα είναι μια χαρά(εγώ πάντως δεν το πιστεύω).Προσωπικά πάντως πιστεύω πως τα πολύ δύσκολα θέματα ευνοούν εσάς τους καλούς μαθητές.Τη αξία θα είχε να βάζανε πανεύκολα θέματα και να γράφανε σχεδόν όλοι πάνω από 17? Θα ήταν δηλαδή ωραίο ξέρω γω να βάζαν για τρίτο θέμα μία ταλάντωση που να λυνόταν σε 5 λεπτά και στο τέταρτο μια κρούση που να λυνόταν σε 15 λεπτά? Κάποιος μέτριος μαθητής θα μπορούσε εύκολα να έχει τον ίδιο βαθμό με κάποιον άριστο μαθητή που έχει ξεσκιστεί όλη την χρονιά.Να παρακαλάτε να σας βάζουν δύσκολα θέματα. Αυτά από μένα..

ότι να 'ναι. αυτά απο μένα. άλλο να βάζουν μια ταλάντωση που λύνεται σε 5 λεπτά από το 90% των μαθητών και άλλο να βάζουν άσκηση που λύνεται από το 5% ( και μάλιστα όχι μία ) . τι κερδίζει κάποιος από το να κατεβάσει τις βάσεις σε ακόμα χαμηλότερα επίπεδα από πέρυσι; να λέει οτι πέρασε πολυτεχνείο με 14.000 μόρια;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σακης25

Νεοφερμένος

Ο Σακης25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Καλησπερα παιδια, προσωπικα θεωρω τα θεματα ακρως ακαταλληλα και το λεω κομψα για να μη χρησιμοποιησω τον ορο ''επικινδυνα''. Το προβλημα ειναι το εξης. Υπαρχουν σχολες αυξημενης ζητησης που εχουν προσβαση σε αυτες παιδια και απο τις 3 κατευθυνσης. Το αδικο δεν ηταν στη δυσκολια των θεματων (που επροκειτο για τεραστια) αλλα στο γεγονος οτι στη Λογοτεχνια τα θεματα ηταν για πνευματικα αναπηρους. Εγραφε 14 και η τελευταια τρυπα του ζουρνα, ενω στη φυσικη ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ (ακομα και αυτοι που σπαμαρετε επειτηδες) ΔΕΝ ξεπερασαν το 6...Μεγαλη αδικια , ας ελπισουμε οτι θα αποκατασταθει στη συνεχεια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dark_kronos

Επιφανές μέλος

Ο Rognan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ισπανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 20,660 μηνύματα.
τι κερδίζει κάποιος από το να κατεβάσει τις βάσεις σε ακόμα χαμηλότερα επίπεδα από πέρυσι; να λέει οτι πέρασε πολυτεχνείο με 14.000 μόρια;

Αν αυτος ο καποιος λεγετε υπουργος νεας κυβερνησης μπορει να εχει το κερδος να πει οτι ειναι ντροπη να εισαγωνται σε πανεπιστιμια μαθητες με τοσο χαμηλους βαθμους και οτι το συστιμα θελει ριζικες αλλαγες...!:whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 292010

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

AntonisR21

Νεοφερμένος

Ο AntonisR21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 85 μηνύματα.
παίδες στο Γ3 έβαλα μόνο το έργο της Wf και όχι των μαζών και βρήκα λάθος ω.Το ερώτημα έπιανε 6 μονάδες....θα τις χάσω όλες λογικά ;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwerty111

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο qwerty111 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,376 μηνύματα.
Αν αυτος ο καποιος λεγετε υπουργος νεας κυβερνησης μπορει να εχει το κερδος να πει οτι ειναι ντροπη να εισαγωνται σε πανεπιστιμια μαθητες με τοσο χαμηλους βαθμους και οτι το συστιμα θελει ριζικες αλλαγες...!:whistle:
Δηλαδή αν οι βάσεις για σχολές υψηλής ζήτησης είναι 19+, όλα είναι μια χαρά;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hurricane

Διάσημο μέλος

Η supergirl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,573 μηνύματα.
ότι να 'ναι. αυτά απο μένα. άλλο να βάζουν μια ταλάντωση που λύνεται σε 5 λεπτά από το 90% των μαθητών και άλλο να βάζουν άσκηση που λύνεται από το 5% ( και μάλιστα όχι μία ) . τι κερδίζει κάποιος από το να κατεβάσει τις βάσεις σε ακόμα χαμηλότερα επίπεδα από πέρυσι; να λέει οτι πέρασε πολυτεχνείο με 14.000 μόρια;

η δική σου άποψη είναι ό,τι να ναι. γιατί τι έχει? δεν κατάλαβα, οι παλιοί περνούσαν πολυτεχνείο όχι με 14000, αλλά με 3, με 4 (στα 10, όπου στα 20 ξέρεις πόσο αντιστοιχεί). Γιατί πολύ απλά τότε έβαζαν ακόμα χειρότερα θέματα. Δεν έχει νόημα ο βαθμός. Τι σε μέλλει εσένα αν θα περάσεις πολυεχνείο με 14000 ή με 20000? επειδή φαίνεται ωραίο το 20? σημασία έχει ότι πέρασες πολυτεχνείο. Όσο για το τι κερδίζει κάποιος με τέτοια θέματα, θα σου πω: μπαίνουν αυτοί που πραγματικά αξίζουν, και επίσης επιτυγχάνεται καλύτερη κλιμάκωση της βαθμολογίας, άρα και των υποψηφίων. οι βάσεις στις ιατρικές πχ είχαν φτάσει στο απροχώρητο και η κατάσταση ήταν σε τέτοιο σημείο όπου μαθητές του 20 ταυτίζοντας με μαθητές του 17, καθώς με αυτά τα θέματα και οι 2 έγραφαν 19000+. Έτσι το αν θα περάσεις τη σχολή κρινόταν απο ένα- δυο ορθογραφικά.
το θεωρείς σωστότερο δηλαδή αυτό? αλλά δεν μπορείς να το καταλάβεις. για έναν απλό λόγο. τόσα χρόνια στα σχολεία σε μάθαιναν στα καθαρά 20άρια οι καθηγητές και τώρα σε όλους κακοφαίνεται ένα 16, δεν αναγνωρίζουν την αξία του, όταν συγκριθεί με τα 15άρια των αλλωνών.... τι να σου πω. όταν τελειώσεις με τις πανελλήνιες και τη δευτεροβάθμια θα αρχίσεις να καταλαβαίνεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Παραλογικός

Νεοφερμένος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 72 μηνύματα.
παίδες στο Γ3 έβαλα μόνο το έργο της Wf και όχι των μαζών και βρήκα λάθος ω.Το ερώτημα έπιανε 6 μονάδες....θα τις χάσω όλες λογικά ;;

Το ότι παίρνεις ΘΜΚΕ λογικά θα σου δώσει 2-3 μόρια.Η λάθος χρήση του δεν ξέρω πόσο κόβει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

AntonisR21

Νεοφερμένος

Ο AntonisR21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 85 μηνύματα.
Το ότι παίρνεις ΘΜΚΕ λογικά θα σου δώσει 2-3 μόρια.Η λάθος χρήση του δεν ξέρω πόσο κόβει...

ευχαριστώ φίλε για την απάντηση..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Παραλογικός

Νεοφερμένος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 72 μηνύματα.
ευχαριστώ φίλε για την απάντηση..

Τίποτα ρε Αεκάρα απ'ότι φαίνεται οι περισσότεροι μία-μία μετράμε τις μονάδες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

asoskaro

Νεοφερμένος

Ο asoskaro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
εγω το γ4 το βγαλα με ΣFy=0, ειναι λαθος;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
βασικα ετσι και αλλιως το Σf=0 αφου η ραβδος κανει στροφικη κινηση μονο.... Εκτος αν λες για το Δ4 που επρεπε να το παρεις αυτο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Darklord

Νεοφερμένος

Ο Darklord αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 73 μηνύματα.
η δική σου άποψη είναι ό,τι να ναι. γιατί τι έχει? δεν κατάλαβα, οι παλιοί περνούσαν πολυτεχνείο όχι με 14000, αλλά με 3, με 4 (στα 10, όπου στα 20 ξέρεις πόσο αντιστοιχεί). Γιατί πολύ απλά τότε έβαζαν ακόμα χειρότερα θέματα. Δεν έχει νόημα ο βαθμός. Τι σε μέλλει εσένα αν θα περάσεις πολυεχνείο με 14000 ή με 20000? επειδή φαίνεται ωραίο το 20? σημασία έχει ότι πέρασες πολυτεχνείο. Όσο για το τι κερδίζει κάποιος με τέτοια θέματα, θα σου πω: μπαίνουν αυτοί που πραγματικά αξίζουν, και επίσης επιτυγχάνεται καλύτερη κλιμάκωση της βαθμολογίας, άρα και των υποψηφίων. οι βάσεις στις ιατρικές πχ είχαν φτάσει στο απροχώρητο και η κατάσταση ήταν σε τέτοιο σημείο όπου μαθητές του 20 ταυτίζοντας με μαθητές του 17, καθώς με αυτά τα θέματα και οι 2 έγραφαν 19000+. Έτσι το αν θα περάσεις τη σχολή κρινόταν απο ένα- δυο ορθογραφικά.
το θεωρείς σωστότερο δηλαδή αυτό? αλλά δεν μπορείς να το καταλάβεις. για έναν απλό λόγο. τόσα χρόνια στα σχολεία σε μάθαιναν στα καθαρά 20άρια οι καθηγητές και τώρα σε όλους κακοφαίνεται ένα 16, δεν αναγνωρίζουν την αξία του, όταν συγκριθεί με τα 15άρια των αλλωνών.... τι να σου πω. όταν τελειώσεις με τις πανελλήνιες και τη δευτεροβάθμια θα αρχίσεις να καταλαβαίνεις.

θες να μου πεις οτι τα συγκεκριμένα θέματα δείχνουν ποιός πραγματικά αξίζει; ρώτησε όποιον φυσικό θέλεις και θα σου πει την άποψη του. στο σχολείο μου σε δείγμα 75 υποψηφίων ζήτημα να έχουν γράψει παραπάνω απο 17 οι τέσσερις. Αυτό λέγεται κλιμάκωση; ενώ όλοι οι υπόλοιποι έχουν συσσωρευτεί στο 10-14;
είχαν φτάσει στο απροχώρητο. πέρυσι επανήλθαν και φέτος θα πέσουν ακόμη περισσότερο. επιπλέον, το πως διάβαζα εγώ και ο καθένας απο εμάς δεν μπορείς να το ξέρεις. μιλάμε για θέματα δυσανάλογα, τα οποία αποτελούνται και από ύλη προηγούμενων τάξεων και έχουν επίσης ασάφειες - έψαχνα μισή ώρα να δω πως στο *έος η Κ γίνεται max αφού ΣΥΝΕΧΩΣ αυξάνεται. επίσης άλλο να πηγαίνεις δύσκολα από το 17 στο 20 και άλλο από το 15 στο 20. αυτά.

+το οτι μπαίνουν πέντε άτομα που δεν έχουν να κάνουν κάτι άλλο και τρολλάρουν σύνέχεια δεν μου λέει κάτι, τα ποσοστά στο τέλος θα μιλήσουν. έτσι γίνονταν και πέρυσι που παρακολουθούσα τα θέματα απο περιέργεια, έτσι και φέτος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

minos_94

Νεοφερμένος

Ο Μηνάς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ωρωπός (Αττική). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
εγω το γ4 το βγαλα με ΣFy=0, ειναι λαθος;;;


χμ...δεν νομίζω να είναι σωστό....
Μήπως εννόείς Σ ροπών
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

asoskaro

Νεοφερμένος

Ο asoskaro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
χμ...δεν νομίζω να είναι σωστό....
Μήπως εννόείς Σ ροπών
οχι οχι
ειπα οτι εκεινη τη στιγμη αcm=0 αρα ΣFy=0, οποτε οι δυναμεις που ασκουνται στη ραβδο εχουν συνολικα συνισταμενη 0
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

StratosRIP

Δραστήριο μέλος

Ο StratosRIP αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 467 μηνύματα.
εγω το γ4 το βγαλα με ΣFy=0, ειναι λαθος;;;

Η δικαιολογηση ειναι οτι για Κ=max=> w=max συνεπως η γωνιακη επιταχυνση πρεπει να ειναι μηδεν=> Στ=0 και βγαινει με πραξεις...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

loco13

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νέα Σμύρνη (Αττική). Έχει γράψει 127 μηνύματα.
μόλις συνήλθα! ρε παιδιά τι έβαλαν? ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ? ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

minos_94

Νεοφερμένος

Ο Μηνάς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ωρωπός (Αττική). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
asoskaro..την δύναμη απο την άρθρωση την πήρες υπόψιν;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top