[25/5/2009] Φυσική Θετικής & Τεχνολογικής Κατεύθυνσης

Πόσο υπολογίζετε ότι γράψατε;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια. Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 0)
  • 90-100

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • 80-90

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • 70-80

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • 60-70

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • 50-60

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • 40-50

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • 30-40

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • 20-30

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • 10-20

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • 0-10

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Δεν εξεταζόμουν.

    Ψήφοι: 0 0.0%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

musicrain1

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Φάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 218 μηνύματα.
ναι συμφωνω...μπορεις να μου πεις στην περιπτωση που χ=0 τι ισχύει?

Η ερώτηση αναφερόταν στη διαφορά προσήμου χ και α. Αν χ=0 τότε και α=0 και έτσι για τη Θ.Ι. δεν έχουν πρόσημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cJay

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 196 μηνύματα.
μπορει να το έχασα αλλα δικαιωνομαι ηθικα (ετσι νομιζω τουλαχιστον)
ναι μεν μαθαινουμε οτι απομακρυνση και επιταχυνση εχουν αντιθετο προσημο, ομως αυτο ισχυει για τις διαφορες τιμες του χ πλην του 0, αφου για χ=0 <=> α=0...θεωρωντας οτι δν υπαρχε μαθηματικη λογικη στο να πουμε οτι υπαρχει -0, καταληγουμε στο οτι η α και το χ ειναι ισα με το 0, που ομως δεν ειναι ετεροσημα...επομενως γιατι ισχυει το α ερωτημα, αφου και το δ εχει λογική?
-----------------------------------------
Η ερώτηση αναφερόταν στη διαφορά προσήμου χ και α. Αν χ=0 τότε και α=0 και έτσι για τη Θ.Ι. δεν έχουν πρόσημα.

Επομενως αφου στη ΘΙ δεν εχουν προσημο τοτε για χ=0 δεν επαληθεύεται η επιλογη "ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΠΡΟΣΗΜΟ"...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

musicrain1

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Φάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 218 μηνύματα.
μπορει να το έχασα αλλα δικαιωνομαι ηθικα (ετσι νομιζω τουλαχιστον)
ναι μεν μαθαινουμε οτι απομακρυνση και επιταχυνση εχουν αντιθετο προσημο, ομως αυτο ισχυει για τις διαφορες τιμες του χ πλην του 0, αφου για χ=0 <=> α=0...θεωρωντας οτι δν υπαρχε μαθηματικη λογικη στο να πουμε οτι υπαρχει -0, καταληγουμε στο οτι η α και το χ ειναι ισα με το 0, που ομως δεν ειναι ετεροσημα...επομενως γιατι ισχυει το α ερωτημα, αφου και το δ εχει λογική?
-----------------------------------------


Επομενως αφου στη ΘΙ δεν εχουν προσημο τοτε για χ=0 δεν επαληθεύεται η επιλογη "ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΠΡΟΣΗΜΟ"...

Απ' ότι καταλαβαίνω, το δ) υπονοεί ότι κάπου είναι ομόσημα, ενώ στην πραγματικότητα ποτέ δεν είναι ομόσημα απλά για χ=0 δεν έχουν πρόσημα. Άρα το α) είναι το λιγότερο λάθος:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cJay

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 196 μηνύματα.
Ωραίος...:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Parapan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Parapan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
το πρόσημο νομίζω ότι δεν έχει έννοια στο μηδέν.:what:
-----------------------------------------
Ίσως να θεωρηθούν και οι 2 απαντήσεις σωστές. Έχει γίνει άλλες χρονιές με αμφιλεγόμενα σωστό ή λάθος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 392017

Δραστήριο μέλος

Ο Guest 392017 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 591 μηνύματα.
Αφου το ερωτημα ειναι ασαφες πρεπει να το λαβουν σωστο και το αλλο για να μην υπαρξουν αδικιες. Επισης, να παρουν σωστες ολες τις απαντησεις στο Θεμα 2ο το τριτο ερωτημα για συμπαρασταση :p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lostG

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 66 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 373 μηνύματα.
Δεν ήταν και τόσο ασαφές το ερώτημα.
Λέγοντας ότι τα δύο μεγέθη έχουν πάντα αντίθετο πρόσημο όλοι καταλαβαίνουμε ότι δεν μπορεί να έχουν ίδιο πρόσημο (όταν έχουν πρόσημο).Η περίπτωση που αμφότερα τα μεγέθη είναι μηδέν δεν δημιουργεί ασάφεια αφού ακριβώς δεν έχουν πρόσημο.Θέμα ερμηνείας είναι.
Έπρεπε να το ερμηνεύσετε έτσι, αφού θα ήταν πολύ απλοϊκό να νομίσετε ότι ενδιέφεραν τον συντάκτη του ερωτήματος, τα σημεία μηδενισμού.Έτσι κι αλλιώς όλοι ξέρουν ότι όλα τα χρονοεξαρτώμενα μεγέθη στην ταλάντωση, έχουν τα δικά τους σημεία μηδενισμού.
Δηλαδή θέλατε μεγέθη που να διατηρούν πρόσημο ώστε να ήταν ξεκάθαρο το ερώτημα?
Το λάθος μερικών παιδιών είναι που τη λέξη: πάντα την ερμήνευσαν χρονικά και όχι ως: όταν έχουν πρόσημο!
Είναι αλήθεια ότι η λέξη πάντα, ήταν ολίγον παγίδα αλλά ο μαθητής αφού έβλεπε ότι οι υπόλοιπες προτάσεις δεν έστεκαν θα έπρεπε να επιλέξει αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Hristos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ελευθερούπολη (Καβάλα). Έχει γράψει 201 μηνύματα.
Σήμερα ρώτησα την καθηγήτρια μου που βαθμολογεί και είχε και τις οδηγίες.Από αυτά που ρώτησα στο 2α ήθελε να αναφέρεις ότι ο τροχός εκτελεί κύλιση χωρίς ολίσθηση(1-2 μόρια).Στο 2γ όλοι οι τρόποι δεκτή(αρχή διατήρησης της ενέργειας κλπ κλπ δεν ρώτησα για το αν αποδείξεις ότι δεν ισχύουν οι άλλες και ισχύει αυτή το ξέχασα:P) Στο στιγμιότυπο αυτό ξεκινάει από το μηδέν και την θέση μέγιστης απομάκρυνσης ενώ στο καθαρό έπρεπε να αναφέρεις μέχρι που φτάνει και τα συναφή.Στο 3δ μου πε ότι όλοι οι τρόποι (σωστοί εννοείτε) βαθμολογούνται στο ακέραιο για λάθος αποτέλεσμα χάνεις ένα μόριο.Στο τελευταίο το κλάσμα έπιανε ένα μόριο και 4 έπιαναν οι 2 τύποι έργου και κινητικής τελικής μέχρι τέλους όμως δηλαδή και με σωστ΄'ο αποτέλεσμα.
Ελπίζω να σας βοήθησα:)
-----------------------------------------
Και επίσης προς τιμωρία μου:Pη καθηγήτρια μου είπε ότι τουλάχιστον σε αυτό το βαθμολογικό και φαντάζομαι και στα άλλα ΔΕΝ κόβουν μόρια αν έχεις χρησιμοποιήσει τον τύπο για την διαφορά φάσης κατευθείαν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paganini666

Δραστήριο μέλος

Ο Ίωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 468 μηνύματα.
Σήμερα ρώτησα την καθηγήτρια μου που βαθμολογεί και είχε και τις οδηγίες.Από αυτά που ρώτησα στο 2α ήθελε να αναφέρεις ότι ο τροχός εκτελεί κύλιση χωρίς ολίσθηση(1-2 μόρια).Στο 2γ όλοι οι τρόποι δεκτή(αρχή διατήρησης της ενέργειας κλπ κλπ δεν ρώτησα για το αν αποδείξεις ότι δεν ισχύουν οι άλλες και ισχύει αυτή το ξέχασα:P) Στο στιγμιότυπο αυτό ξεκινάει από το μηδέν και την θέση μέγιστης απομάκρυνσης ενώ στο καθαρό έπρεπε να αναφέρεις μέχρι που φτάνει και τα συναφή.Στο 3δ μου πε ότι όλοι οι τρόποι (σωστοί εννοείτε) βαθμολογούνται στο ακέραιο για λάθος αποτέλεσμα χάνεις ένα μόριο.Στο τελευταίο το κλάσμα έπιανε ένα μόριο και 4 έπιαναν οι 2 τύποι έργου και κινητικής τελικής μέχρι τέλους όμως δηλαδή και με σωστ΄'ο αποτέλεσμα.
Ελπίζω να σας βοήθησα:)
-----------------------------------------
Και επίσης προς τιμωρία μου:Pη καθηγήτρια μου είπε ότι τουλάχιστον σε αυτό το βαθμολογικό και φαντάζομαι και στα άλλα ΔΕΝ κόβουν μόρια αν έχεις χρησιμοποιήσει τον τύπο για την διαφορά φάσης κατευθείαν
Σε ευχαριστουμε!Επειδη βλεπω οτι εχεις ακρες και μπορεις να μας ενημερωσεις εγκυρα θελω να σε ρωτησω κατι.Στο 4β πηρα αναποδα της ροπες (σκεφτηκα με τον κανονα του δεξιου χεριου αντι να σκεφτω προς τα που το τραβαει η F) και βρηκα λαθος νουμερα.Κατα συνεπεια ολα τα επομενα αποτελεσματα(στροφορμες ποσοστα) ηταν λαθος να και οι τροποι ηταν αλανθαστοι.Θα χασω μορια;
Και κατι φιλοσοφικο:Ειναι σωστο αυτο;Απο ενα λαθος σε ενα ερωτημα που πιανει 5 μορια να κινδυνευεις να χασεις περισοτερο απο 5;Καθε ερωτηση εχει συγκεκριμενα μορια και ο μεγιστος βαθμος μοριων που θα επρεπε να χανεις ειναι αυτος που πιανει το ερωτημα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Hristos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ελευθερούπολη (Καβάλα). Έχει γράψει 201 μηνύματα.
Σε ευχαριστουμε!Επειδη βλεπω οτι εχεις ακρες και μπορεις να μας ενημερωσεις εγκυρα θελω να σε ρωτησω κατι.Στο 4β πηρα αναποδα της ροπες (σκεφτηκα με τον κανονα του δεξιου χεριου αντι να σκεφτω προς τα που το τραβαει η F) και βρηκα λαθος νουμερα.Κατα συνεπεια ολα τα επομενα αποτελεσματα(στροφορμες ποσοστα) ηταν λαθος να και οι τροποι ηταν αλανθαστοι.Θα χασω μορια;
Και κατι φιλοσοφικο:Ειναι σωστο αυτο;Απο ενα λαθος σε ενα ερωτημα που πιανει 5 μορια να κινδυνευεις να χασεις περισοτερο απο 5;Καθε ερωτηση εχει συγκεκριμενα μορια και ο μεγιστος βαθμος μοριων που θα επρεπε να χανεις ειναι αυτος που πιανει το ερωτημα!
Από ότι μου είπε λογικά θα χάσεις κάτι παραπάνω από ένα μόριο στο 4β λογικά το πολύ δυο και από κει και πέρα αν με βάση αυτό που βρήκες στο 4β τα αποτελέσματα είναι σωστά το πολύ να χάσεις το αποτέλεσμα δηλαδή το ένα μόριο στο καθένα ή μπορεί και καθόλουεφόσον τα αποτελεσμάτα είναι σωστά με βάση αυτό που βρήκες παραπάνω(το πιο πιθανό αλλά έχε στο νου σου και την χειρότερη δηλαδή το πολύ πολύ 5 μόρια):no1:
Δεν νομίζω να γίνεται αυτό που είπες :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paganini666

Δραστήριο μέλος

Ο Ίωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 468 μηνύματα.
Από ότι μου είπε λογικά θα χάσεις κάτι παραπάνω από ένα μόριο στο 4β λογικά το πολύ δυο και από κει και πέρα αν με βάση αυτό που βρήκες στο 4β τα αποτελέσματα είναι σωστά το πολύ να χάσεις το αποτέλεσμα δηλαδή το ένα μόριο στο καθένα ή μπορεί και καθόλουεφόσον τα αποτελεσμάτα είναι σωστά με βάση αυτό που βρήκες παραπάνω(το πιο πιθανό αλλά έχε στο νου σου και την χειρότερη δηλαδή το πολύ πολύ 5 μόρια):no1:
Δεν νομίζω να γίνεται αυτό που είπες :P
Σε ευχαριστω Χρίστο!ή Ηριστε (αν το ονομα σου ειναι Ήριστος!)
-----------------------------------------
Εχω ακουσει οτι καθε φορα που χρησιμοποιεις ενα λαθος αποτελεσμα χανεις 1 μοριο.
Μα αν εκανες ενα αριθμητικο λαθος στην αρχη ενος προβληματος και μετα πρεπει να χρησιμποιησεις αυτο το αποτελεσμα 10 φορες στη συνεχεια θα χασεις 11 μορια;Δλδ περισσοτερα απο οσο επιανε το ερωτημα στο οποιο εκανες το λαθος!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Hristos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ελευθερούπολη (Καβάλα). Έχει γράψει 201 μηνύματα.
Σε ευχαριστω Χρίστο!ή Ηριστε (αν το ονομα σου ειναι Ήριστος!)
-----------------------------------------
Εχω ακουσει οτι καθε φορα που χρησιμοποιεις ενα λαθος αποτελεσμα χανεις 1 μοριο.
Μα αν εκανες ενα αριθμητικο λαθος στην αρχη ενος προβληματος και μετα πρεπει να χρησιμποιησεις αυτο το αποτελεσμα 10 φορες στη συνεχεια θα χασεις 11 μορια;Δλδ περισσοτερα απο οσο επιανε το ερωτημα στο οποιο εκανες το λαθος!
Τελείωσα και δεν έχω όρεξη για φιλοσοφικές κουβέντες:PΌσο για τις άκρες να σου πω ότι είμαι απο επαρχία και συγκεκριμένα απο χωριό.Για να φανταστείς είμαστε 30 παιδιά στην γ λυκείου και 5 θετική κατεύθυνση:jumpy:Με τους περισσότερους καθηγητές είμαστε φίλοι έχουμε τηλέφωνα μάλιστα ακόμα και email.Οπότε δεν αποτελεί πρόβλημα να πάω και να τον ρωτήσω ή ακόμα και να τον πάρω τηλέφωνο.Μας εμπιστεύονται και τους εκτιμάμαι πολύ.Για παράδειγμα σήμερα έμαθα ότι τα γραπτά των κειμένων δεν ανταποκρίνονται στην ευκολία των θεμάτων δηλαδή οι βαθμοί είναι κάτω του αναμένομένου.Έμαθα και για βιολογία κατ και γενικής. Αλλάαυτά στα αντίστοιχα τόπικ σε λίγο.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexia91

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 125 μηνύματα.
Χρηστο να σε ρωτησω κ εγω κατι???εκει που ελεγε οτι το σωμα Σ ανεβαινει κατα h=2m(4ο θεμα) βρηκα μια χαρα 2sec τον χρονο γιατι θα μου χρειαζοταν παρακατω.κατα εναν κουφο τροπο ομως στο δ κ ε ερωτημα που χρειαστηκα το χρονο για να βρω τη γωνια θ αντι για 2 εβαλα 1sec.οποτε στο δ κ ε εχω ολοσωστους τροπους αλλα λαθος αποτελεσμα.please αν μπορεις ρωτα κ πες μου ποσο θα κοψουν ο καθηγητης μου ειπε 2 μορια αλλα θελω κ μια 2η γνωμη!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Hristos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ελευθερούπολη (Καβάλα). Έχει γράψει 201 μηνύματα.
Χρηστο να σε ρωτησω κ εγω κατι???εκει που ελεγε οτι το σωμα Σ ανεβαινει κατα h=2m(4ο θεμα) βρηκα μια χαρα 2sec τον χρονο γιατι θα μου χρειαζοταν παρακατω.κατα εναν κουφο τροπο ομως στο δ κ ε ερωτημα που χρειαστηκα το χρονο για να βρω τη γωνια θ αντι για 2 εβαλα 1sec.οποτε στο δ κ ε εχω ολοσωστους τροπους αλλα λαθος αποτελεσμα.please αν μπορεις ρωτα κ πες μου ποσο θα κοψουν ο καθηγητης μου ειπε 2 μορια αλλα θελω κ μια 2η γνωμη!
Κοίτα από ότι μου πε και αυτή για λάθος αποτέλεσμα αλλά σωστό τρόπο σου κόβουν ένα μόριο οπότε λογικά 2
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexia91

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 125 μηνύματα.
Ωραια σε ευχαριστω πολυ!μολις διαδασα αυτο για την βιολογια κ τις κωλοζωνες αχ θα σκοτωσω ανθρωπο.......
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Hristos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ελευθερούπολη (Καβάλα). Έχει γράψει 201 μηνύματα.
Ξαναδιάβασε τι απάντησα μην αγχώνεσαι.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexia91

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 125 μηνύματα.
Σήμερα ρώτησα την καθηγήτρια μου που βαθμολογεί και είχε και τις οδηγίες.Από αυτά που ρώτησα στο 2α ήθελε να αναφέρεις ότι ο τροχός εκτελεί κύλιση χωρίς ολίσθηση(1-2 μόρια).Στο 2γ όλοι οι τρόποι δεκτή(αρχή διατήρησης της ενέργειας κλπ κλπ δεν ρώτησα για το αν αποδείξεις ότι δεν ισχύουν οι άλλες και ισχύει αυτή το ξέχασα:P) Στο στιγμιότυπο αυτό ξεκινάει από το μηδέν και την θέση μέγιστης απομάκρυνσης ενώ στο καθαρό έπρεπε να αναφέρεις μέχρι που φτάνει και τα συναφή.Στο 3δ μου πε ότι όλοι οι τρόποι (σωστοί εννοείτε) βαθμολογούνται στο ακέραιο για λάθος αποτέλεσμα χάνεις ένα μόριο.Στο τελευταίο το κλάσμα έπιανε ένα μόριο και 4 έπιαναν οι 2 τύποι έργου και κινητικής τελικής μέχρι τέλους όμως δηλαδή και με σωστ΄'ο αποτέλεσμα.
Ελπίζω να σας βοήθησα:)
-----------------------------------------
Και επίσης προς τιμωρία μου:Pη καθηγήτρια μου είπε ότι τουλάχιστον σε αυτό το βαθμολογικό και φαντάζομαι και στα άλλα ΔΕΝ κόβουν μόρια αν έχεις χρησιμοποιήσει τον τύπο για την διαφορά φάσης κατευθείαν
Στο 2α γιατι επρεπε να αναφερουμε οτι κανει κυλιση χωρις ολισθηση αφου το ελεγε η εκφωνηση????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nathalie

Νεοφερμένος

Η nathalie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 26 μηνύματα.
θα ηθελα να ρωτησω σχετικα με το 3ο θεμα των πανελληνιων με το στιγμιοτυπο..εκανα σωστα το στιγμιοτυπο και ανελυσα κανονικα το πως προκυπτει αλλα πανω στο αγχος μου δεν ειδα οτι ζητουσε και εξισωση!!

θα ηθελα να μου απαντησει καποιος καθηγητης(κατα προτιμηση καποιος που διορθωσε φετινα γραπτα)σχετικα με το ποσο θα μου κοπει....οχι τιποτα αλλο αλλα ειναι και βαρυτητας!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimosgr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δήμος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 195 μηνύματα.
θα ηθελα να ρωτησω σχετικα με το 3ο θεμα των πανελληνιων με το στιγμιοτυπο..εκανα σωστα το στιγμιοτυπο και ανελυσα κανονικα το πως προκυπτει αλλα πανω στο αγχος μου δεν ειδα οτι ζητουσε και εξισωση!!

θα ηθελα να μου απαντησει καποιος καθηγητης(κατα προτιμηση καποιος που διορθωσε φετινα γραπτα)σχετικα με το ποσο θα μου κοπει....οχι τιποτα αλλο αλλα ειναι και βαρυτητας!

-2! και δεν είσαι η μόνη! Ξέρεις πόσοι πήραν 98!?....
Καλά αποτελέσματα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

archidemetres

Νεοφερμένος

Ο archidemetres αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Παιδια στο 4 στ δεν εκανα την διαιρεση 100/23 και εγραψα 100/23=5 αντι για 4,34 ή 4 με την στρογγυλοποιηση. Ο ενας μου βαζει 100 και ο αλλος 99. Δηλαδη ο αλλος εκει ειδε αν ξερω φυσικη? Στην στρογγυλοποιηση? Αν πιστευει οτι η αριθμητικη (οχι μαθηματικη) και με δεδομενη τη στιγμη (πανελλαδικες) δειχνουν αν καποιος ξερει φυσικη μπραβο του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top