MzChiniz
Νεοφερμένος
πρεπει να γινει μια δημοσκοπιση οταν θα εχουν βγει τα αποτελεσματα...τοτε να δεις ποσο διαφορετικα θα ειναι τα πραγματα...Καλά, 2 στους 5 πάνω από 18; Λίγο απίθανο μου φαίνεται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
halvas
Πολύ δραστήριο μέλος
πρεπει να γινει μια δημοσκοπιση οταν θα εχουν βγει τα αποτελεσματα...τοτε να δεις ποσο διαφορετικα θα ειναι τα πραγματα...
Ακριβώς
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
popakion
Νεοφερμένος
Δεν νομίζω ότι χρειαζόταν απόδειξη
θελει αποδειξη....:xixi:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Και πες οκ αυτο, συμφωνω αλλά σε Θέμα 2 ισως χρειαζεται η απόδειξη σε ασκηση σιγουρα είναι οπως τα λες.. Τα υπολοιπα? Κατα την γνώμη μου ηθελε 3 σχηματα ενα ΑΠΚ ενα ΑΜΚ κια μετα συνθετη και πολλη αναλυση. Οχι ομως το αισχος των φροντιστηριων που βγαζουν και υποδειγματικες λυσεις!! Ελπιζω τελικα να υιοθετηθει η αποψη του Φυσικου μου στη διορθωση καθως το Θεμα αυτο ηταν καλο και δεν πρεπει να ισοπεδωθει δλδ με ενα πυθαγορειο ολοι αριστα....
Να βάλει γωνία; Μα δεν τεστάρει η Φυσική αν ξέρεις να προσθέτεις διανύσματα. Απλά, αυτοί που ξέρουν Μαθηματικά θα το γράψουν, οι υπόλοιποι όχι. Δεν εξυπηρετεί κάτι στη Φυσική αυτό νομίζω. Από τη στιγμή που η διδασκαλία γίνεται αποκομμένη απ'τα Μαθηματικά, αποκομμένα θα είναι και αυτά που ζητάνε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
halvas
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MzChiniz
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Inferno29278
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MzChiniz
Νεοφερμένος
ουφ,μου εφυγε ενα βαρος...πηρες το σημειο οπου ο δισκος εφαπτεται στο επιπεδο και ειπες επειδη κυλιεται χωρις να ολισθαινει το σημειο αυτο να ειναι ακινητο αρα υο-υγρ=0.αρα υο =υγρ???επειδή κυλίεται χωρίς ολίσθηση, ισχύει το υ0=υγρ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Parapan
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
Η οριζόντια συνιστώσα της ταχύτητας είναι ίση με για όλα τα σημεία του κυκλικού δίσκου και κατά συνέπεια για το σημείο Α της περιφέρειας. Η εφαπτομενική συνιστώσα στο Α είναι κατακόρυφη και συνεπώς κάθετη στην οριζόντια συνιστώσα. Επομένως το μέτρο της ταχύτητας του Α είναι:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MzChiniz
Νεοφερμένος
thanks, φιλε...Αρκεί το κυλίεται χωρίς να ολισθαίνει.
-----------------------------------------
το βρισκω υπερβολικο να χρησημοποιησω οριο στη φυσικη...Επειδή κυλίεται χωρίς ολίσθηση, όσο τόξο διαγράφει ένα σημείο της ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ του δίσκου, τόσο θα μετατοπιστεί το κέντρο μάζας του δίσκου. Δηλαδή αν Δx η μετατόπιση του κέντρου μάζας του δίσκου στο διάστημα Δt και Δs το τόξο που διαγράφει το σημείο Α της περιφέρειας του δίσκου στο ίδιο διάστημα τότε:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hearts_alive
Νεοφερμένος
Γιατι; Κανονικα για να ειναι σωστο αυτο πρεπει να απορριψεις και τις υπολοιπες πιθανες απαντησεις.Αλλα και παλι "μπαζει".
Το 2γ πιστευω ηταν πολυ καλο ερωτημα γιατι επρεπε να εχεις πληρη επιγνωση των τυπων x,u,a(οχι απλως να μπορεις να λες:τι θελω; να βρω απομακρυνση την ταδε χρονικη στιγμη. αρα χ=Αημ...) και να μπορεις να "φτιαξεις" μεσα απο την ΑΔΕΤ μια απο τις 3 ζητουμενες μορφες.
Παντως ειναι πολυ καλυτερο απο τις απλες εφαρμογες τυπων που ηταν τις περισσοτερες φορες τα προηγουμενα χρονια.
Συγγνώμη αλλά απ'τη στιγμή που το μάθημα στο οποίο σήμερα εξεταζόμασταν ήταν ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ και η απάντηση στο συγκεκριμένο ερώτημα δεν είχε ΚΑΜΙΑ ΦΥΣΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ εγώ το θεωρώ τουλάχιστον βλακώδες.
Και η αποδεικτική διαδικασία που ακολούθησε ο φίλος παραπάνω με τις ισοδυναμίες είναι ολόσωστη. Όπως και αυτή που ακολουθησα εγώ:
- Αρχή Διατήρησης της Ενέργειας για την ΑΑΤ και καταλήγω σε μία σχέση.
- Παίρνω τη σχέση γ επειδή έτσι μου κάπνισε (τη σκέφτηκα μόνος μου, δεν την είδα στις πιθανές απαντήσεις) και με ισοδυναμίες καταλήγω στην ίδια ακριβώς σχέση.
Εξηγήστε μου πού είναι το λάθος εσείς που λέτε ότι θα χάσει μόρια το παιδί (άρα και εγώ).
"Ωραίο" ερώτημα, πραγματικά, σκέτα μαθηματικά... Για παπαγαλία εξισώσεων (όχι τύπων, η λέξη "τύπος" υποδηλώνει κάποια σχέση μεταξύ μεγεθών που δεν εξηγείται φυσικά, π.χ. η διακύμανση στα μαθηματικά που αποφασίσανε να της πετάξουν και τετράγωνο έτσι στο άσχετο), ΝΑΙ, είναι ωραίο ερώτημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
Το ξέρω αλλά δεν γίνεται αλλιώς. Το όριο και η παράγωγος θα μπορούσαν να αποφευχθούν μόνο αν έλεγε ότι ο δίσκος κυλίεται χωρίς να ολισθαίνει με σταθερή ταχύτητα. Δεν το γράφει όμως ότι το κέντρο μάζας του δίσκου εκτελεί ευθύγραμμη ομαλή κίνηση.
Η σχέση υ0=υΑSQRT(2) ισχύει πάντα για αυτήν την θέση του σημείου Α, είτε η ταχύτητα υ0 του κέντρου μάζας του δίσκου είναι σταθερή είτε μεταβάλλεται αρκεί να κυλίεται χωρίς να ολισθαίνει σε οριζόντιο επίπεδο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
christina141
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Parapan
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hearts_alive
Νεοφερμένος
δεν είναι παπαγαλία εξισώσεων είναι συνδυασμός εξισώσεων.
Κι αυτό προφανώς απαιτεί γνώσεις φυσικής...
Αν βρήκες αυτό το ερώτημα "ωραίο", τι να σου πω. Εκτός του ότι σου έτρωγε αρκετή ώρα χωρίς να'χει καμία ιδιαίτερη σημασία ως προς την αξιολόγηση γνώσεων του μαθητή πάνω στο αντικείμενο της Φυσικής, στην τελική μπορεί να μην το έβγαζε κάποιος. Τι πάει να πει αυτό, ότι δεν ξέρει Φυσική; Θα χάσει μόρια δηλαδή επειδή δεν μπορεί να κάνει έναν κατά γενική ομολογία σύνθετο χειρισμό κάποιων εξισώσεων ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ μάθημα;
Δηλαδή αν έχει λύσει κάποιος όλα τα υπόλοιπα και έχει σκαλώσει στο πώς θα βγάλει κάποια απ'αυτές τις σχέσεις - τερατουργήματα, αξίζει να πάρει τα ίδια μόρια με έναν που έβγαλε αυτό από καθαρή τύχη επειδή το'χε κάνει την προηγούμενη μέρα στο ιδιαίτερο (ναι, άκουσα και τέτοια περίπτωση) και στο 3ο θέμα έκανε π.χ. κακουργήματα;
Βλέπεις, τα πάντα πλέον μετριούνται με μόρια...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
m3Lt3D
Πολύ δραστήριο μέλος
Οσον αφορα τα υπολοιπα που αναφερεις, ο καθενας εχει τις αποψεις του.Καποιοι πιστευουν πως ηταν βλακεια ερωτημα.Εγω πιστευω πως ηταν καλο γιατι αυτος που παπαγαλιζε μεθοδολογιες εχασε καμποσο χρονο για να λυσει κατι πολυ απλο που απλως δεν το ειχε κανει.Πιστευω πως σε καθε μαθημα πρεπει να υπαρχουν τετοια.Μπορει να κανω λαθος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Hristos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η τελευταία φράση φίλε μου είναι όλα τα λεφτά.Κι αυτό προφανώς απαιτεί γνώσεις φυσικής...
Αν βρήκες αυτό το ερώτημα "ωραίο", τι να σου πω. Εκτός του ότι σου έτρωγε αρκετή ώρα χωρίς να'χει καμία ιδιαίτερη σημασία ως προς την αξιολόγηση γνώσεων του μαθητή πάνω στο αντικείμενο της Φυσικής, στην τελική μπορεί να μην το έβγαζε κάποιος. Τι πάει να πει αυτό, ότι δεν ξέρει Φυσική; Θα χάσει μόρια δηλαδή επειδή δεν μπορεί να κάνει έναν κατά γενική ομολογία σύνθετο χειρισμό κάποιων εξισώσεων ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ μάθημα;
Δηλαδή αν έχει λύσει κάποιος όλα τα υπόλοιπα και έχει σκαλώσει στο πώς θα βγάλει κάποια απ'αυτές τις σχέσεις - τερατουργήματα, αξίζει να πάρει τα ίδια μόρια με έναν που έβγαλε αυτό από καθαρή τύχη επειδή το'χε κάνει την προηγούμενη μέρα στο ιδιαίτερο (ναι, άκουσα και τέτοια περίπτωση) και στο 3ο θέμα έκανε π.χ. κακουργήματα;
Βλέπεις, τα πάντα πλέον μετριούνται με μόρια...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Albatross
Νεοφερμένος
Τι νόημα έχει να αποδείξεις μια τέτοια σχέση; Που μπορεί να σε βοηθήσει στη μελέτη ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ φυσικού φαινομένου;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
musicrain1
Εκκολαπτόμενο μέλος
Κι αυτό προφανώς απαιτεί γνώσεις φυσικής...
Αν βρήκες αυτό το ερώτημα "ωραίο", τι να σου πω. Εκτός του ότι σου έτρωγε αρκετή ώρα χωρίς να'χει καμία ιδιαίτερη σημασία ως προς την αξιολόγηση γνώσεων του μαθητή πάνω στο αντικείμενο της Φυσικής, στην τελική μπορεί να μην το έβγαζε κάποιος. Τι πάει να πει αυτό, ότι δεν ξέρει Φυσική; Θα χάσει μόρια δηλαδή επειδή δεν μπορεί να κάνει έναν κατά γενική ομολογία σύνθετο χειρισμό κάποιων εξισώσεων ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ μάθημα;
Δηλαδή αν έχει λύσει κάποιος όλα τα υπόλοιπα και έχει σκαλώσει στο πώς θα βγάλει κάποια απ'αυτές τις σχέσεις - τερατουργήματα, αξίζει να πάρει τα ίδια μόρια με έναν που έβγαλε αυτό από καθαρή τύχη επειδή το'χε κάνει την προηγούμενη μέρα στο ιδιαίτερο (ναι, άκουσα και τέτοια περίπτωση) και στο 3ο θέμα έκανε π.χ. κακουργήματα;
Βλέπεις, τα πάντα πλέον μετριούνται με μόρια...
Αν και συμφωνώ απολύτως (:no1, νομίζω ότι το παίρνουμε πολύ πατριωτικά το θέμα. Γιατί αν το επεκτείνουμε, είναι γενικά οι εξετάσεις σωστός τρόπος αξιολόγησης των μαθητών στα αντικείμενα;
Ειδικά στη φυσική, το μόνο που αξιολογείται είναι η απομνημόνευση και ο συνδυασμός τύπων. Αν ο άλλος έχει ταλέντο στο να σχεδιάζει ή να παρατηρεί πειράματα, αυτό που φαίνεται;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.