antonis273
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
5 μονάδες στις 100 = 1 μονάδα στις 20. Επομένως 4 μονάδες όπως είπε και ο antonis :iagree:Παιδια,εγω που εχασα το 4ο θεμα στη λογοτεχνια που πιανει 20 μοναδες
ποσα χανω στα 20?
-petros
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mboulis
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nick29
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
raster
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
whiteshadow
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
san_zoulapi
Νεοφερμένος
Βασικά, δεν εμφανίζεις lim μέσα στο lim αλλά το αρχικό lim το σπας σε δυο επιμέρους στον αριθμητή..
Τελωσπάντων, η λύση αυτή από καθαρά τυπικής άποψης δεν είναι και η καλυτερη. Είναι λίγο "φλου". Παρόλα αυτά, η λογική της δεν είναι λάθος.
εχεις δικιο οντος βγαινει οριο πανω στο οριο... ε μωρε και τι εγινε ας διωξουμε το ενα και μετα καθεται κουτι....
Λοιπον επειδη ολα αυτα μου κινησαν πολυ την περιεργεια, αναρωτιεμαι οντως αν θα παρουμε κανα μοριο απο αυτο που καναμε...Μακαρι παντως γιατι πολυ μου την δινει οτι εχασα 2-3 μορια αντιγραφοντας αυτο αντι για τον οπιταλ στο καθαρο......
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
san_zoulapi
Νεοφερμένος
Λοιπον επειδη ολα αυτα μου κινησαν πολυ την περιεργεια, αναρωτιεμαι οντως αν θα παρουμε κανα μοριο απο αυτο που καναμε...Μακαρι παντως γιατι πολυ μου την δινει οτι εχασα 2-3 μορια αντιγραφοντας αυτο αντι για τον οπιταλ στο καθαρο......
Παντως ειμαι σιγουρος οτι ειναι λαθος....Α μεσα σε ολη την βιασυνη εκεινη την ωρα νομιζω οτι εγραψα και αυτο.. Το σκεφτηκα μετα και δεν ειμαι σιγουροος αν ειναι σωστο η λαθος...Παιζει καμια γνωμη???
ισχυει g'(x) = lim [ g(x+h) - g(x) ] / h
h->0
αρα θετωντας οπου x=x-h : g'(x-h) = lim [ g(x) - g(x-h) ] / h
h->0
πωπω η βιολογια δεν διαβαζεται με τιποτα ρε γαμωτο......
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mimi
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Ναι. "Κάθε βήμα είναι πόντος", αυτή είναι η φιλοσοφία στις Πανελλήνιες - ειδικά απ' τη στιγμή που δεν υπάρχει κι αρνητική βαθμολόγηση. Γι' αυτό όσοι δεν πέρασαν τα του προχείρου στο καλό.... ας πρόσεχαν.παιδια εγω στο 4α πηρα το ολοκληρωμα και πολαπ με t' για να το κανω κατα παραγοντες και να βγαλω μια εξισωση απο την οποια θα το υπολογιζα ομως προλαβα να ανοιξω μονο το τυπο [το δοκιμασα μετα και βγαινει]τι λετε θα παρω τιποτα?
Οι Πανελλήνιες είναι και στρατηγική, όχι μόνο να ξέρεις το μάθημα. Πχ κλασική στρατηγική: "Με δυσκολεύει αυτό το ερώτημα; Πάω παρακάτω".
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
piper_h
Νεοφερμένος
Εγω βασικα δεν συγκρινα γιατι δεν ζητουσε αυτο...απλα αναφεροταν σε καποια χαρακτηριστικα που εχει και ο Καισαριων και αυτα εγραψα..την αναφορα ζητουσε δηλαδη τα κοινα οχι αν το βλεπει θετικα η αρνητικα..ο καθηγητης στο φροντ. μου ειπε οτι ειναι σωστο αυτο που εγραψα...θα δειξει..Την εβαλα θετικη αλλα δυστυχως απ'οτι ειδα απο τις απαντησεις ηταν αρνητικη!
Εσυ?
Εγω χανω απο τη 2η με την αποψη του αλλου...ελπιζω να μην την χασω ολη την ερωτηση..κριμα θα ειναι...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Hey Joy
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris0705
Νεοφερμένος
Λοιπον επειδη ολα αυτα μου κινησαν πολυ την περιεργεια, αναρωτιεμαι οντως αν θα παρουμε κανα μοριο απο αυτο που καναμε...Μακαρι παντως γιατι πολυ μου την δινει οτι εχασα 2-3 μορια αντιγραφοντας αυτο αντι για τον οπιταλ στο καθαρο......
Χθες μίλησα με τη μαθηματικό μου απ' το σχολείο και ενώ της είπα ότι μου φαίνεται λάθος αυτό που κάναμε, μου είπε πως αν έχουμε αιτολογήσει λέγοντας πως ισχύει η ισότητα "για h πολύ κοντά στο μηδέν" είναι μαθηματικά σωστό. Τώρα πως θα το εκλάβουν τελικα;.......
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nick29
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
midnight_talker
Νεοφερμένος
Επίσης έκαναν εκτιμήσεις για το πως έχουν πάει τα πράγματα μέχρι τώρα..
Στατιστικά και σχόλια μου έδωσαν την εντύπωση ότι παρ' όλο που τα θέματα ήταν <<ιδιαίτερα αυξημένης δυσκολίας>> το σύνολο των μαθητών τα πήγαν όπως σε άλλες χρονιές που ήταν "σχετικά δύσκολα". Δηλαδή ναι μεν έχουν πέσει οι προσδοκίες αλλά αυτό δεν είναι απόλυτο!
Δείτε επίσης ΟΛΜΕ ,Καθημερινή
Άντε λοιπόν καλή επιτυχία σε όλους..
EDIT: Μιλάω για Μαθηματικά Κατεύθυνσης..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jim_porto
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vamou90
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Annamaria
Νεοφερμένος
Εγω βασικα δεν συγκρινα γιατι δεν ζητουσε αυτο...απλα αναφεροταν σε καποια χαρακτηριστικα που εχει και ο Καισαριων και αυτα εγραψα..την αναφορα ζητουσε δηλαδη τα κοινα οχι αν το βλεπει θετικα η αρνητικα..ο καθηγητης στο φροντ. μου ειπε οτι ειναι σωστο αυτο που εγραψα...θα δειξει..
Εγω χανω απο τη 2η με την αποψη του αλλου...ελπιζω να μην την χασω ολη την ερωτηση..κριμα θα ειναι...
Ακριβως το ιδιο σκεφτηκα κι εγω.Δλδ δεν ζητουσε συγκριση αλλα απλη αναφορα.Συγκεκριμενα εκει που ελεγε
" Εγώ
την άλλη φαντασία αγαπώ, αυτή
που προσπαθεί ένα παρελθόν να ζωντανέψει
και που στηρίζεται σε μνήμες του,
σποραδικές και ασύνδετες, ζητώντας
γύρω τους άρτιο ένα σύνολο να πλάσει
με τάξη, προσοχή και μέτρο "
ειπα οτι αναφερεται στον καβαφικο Καισαριωνα καθως ο Καβαφης χρησιμοποιει τη φαντασια για να ζωντανεψει ενα παρελθον κτλ..
Αλλα απ'οτι διαβασα στις λυσεις των θεματων,ελεγε οτι ο Δημουλας αποδοκιμαζει την αναπλαστικη φανασια του Καβαφη!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xalastras
Νεοφερμένος
Ας δώσουμε-πέρα από την αστεία όψη του θέματος-και την κρίση μου ως Μαθηματικός! Για το Θέμα 1 δεν το σχολιάζω είναι θέμα ορθού διαβάσματος!Το θέμα με την απόδειξη του lnx ήταν βέβαια λίγο «τσιμπημένο», όχι δύσκολο αλλά θεωρώ ότι λίγοι υποψήφιοι το πρόσεξαν σαν θεωρία.Το Θέμα 2 θεωρώ ότι ήταν σχετικά απλό αν εξαιρέσουμε λίγο τις ελάχιστες τιμές των μέτρων που ζητούσε. Εκεί απαιτούσε μία «άνεση» από τους μαθητές σε εποπτική άποψη και διαχείριση των γεωμετρικών τόπων. Ένας καλά διαβασμένος υποψήφιος θα το απαντούσε πλήρως!Το θέμα 3 εξέταζε μεγάλο εύρος της ύλης και από το σημείο του ερωτήματος γ εκτιμώ ότι χάθηκε ο έλεγχος για τον βαθμό δυσκολίας από την επιτροπή εξετάσεων! Το συγκεκριμένο ερώτημα ήταν και δύσκολο να διακρίνει τις περιπτώσεις που έπρεπε να εξετάσει ο υποψήφιος αλλά και να τις έβρισκε είχε δαπανήσει τόσο χρόνο που θα ήταν εις βάρος των υπολοίπων ερωτημάτων.Το δ ερώτημα ήταν καλοτοποθετημένο και ουσιαστικό.Ωστόσο παρουσίαζε δυσκολία στο να αντιληφθείς πως πρέπει να το χειριστής στην ολότητά του. Το πολύκροτο Θέμα 4 ξεκινώντας από το α υποερώτημα το οποίο παρουσίαζε μία δυσκολία αλλά όχι σε ακραίο βαθμό όπως πολλοί επεσήμαναν. Το επόμενο υποερώτημα β ήταν σχετικά εύκολο με την προυπόθεση του ότι κάποιος υποψήφιος είναι εξοικιωμένος με τον δεύτερο ορισμό της Παραγώγου σε σημείο. Το γ (i) ερώτημα είχε μία αυξημένη δυσκολία και απαιτούσε από τον υποψήφιο καλή γνώση ορίων, διαχείρισή τους με γνωστό κανόνα,παρατηρητικότητα, συνδυαστική-κριτική σκέψη έτσι ώστε να μπορούσε να συνδυάσει το ερώτημα γ (i) με το ερώτημα β που ήταν άμεσα συνδεδεμένα από ένα σημείο και μετά.Η αλήθεια είναι ότι δύσκολα το διαχειριζόταν ένας μαθητής την στιγμή που είχε δαπανήσει σοβαρή ποσότητα χρόνου στο Θέμα 3 (γ)!!! Το γ (ii) ερώτημα ήταν εξαιρετικά απλό! Συνοψίζοντας τα παραπάνω, τα φετινά θέματα Μαθηματικών Θετικής-Τεχνολογικής Κατεύθυνσης είχαν αυξημένο βαθμό δυσκολίας σε σχέση με τα περσινά της αντίστοιχης Kατεύθυνσης.Η δυσκολία αυτή ήταν μισομοιρασμένη αλλού περισσότερο και αλλού λιγότερο από το Θέμα 2 μέχρι και το τελευταίο!Απαιτούσαν άριστη γνώση της ύλης, Υψηλή κριτική ικανότητα και σκέψη, ικανότητα στις πράξεις,άριστη διαχείριση χρόνου για να μπορέσεις να ανταποκριθείς σε όλα τα ερωτήματα εντός τριών ωρών!
τάδε έφη ένας μαθηματικός
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.