[2010] - Ποια σχολή στοχεύετε;

Ποιά θα είναι η πρώτη σας επιλογή;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια. Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 325)

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

tebelis13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο tebelis13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,256 μηνύματα.

Heax

Νεοφερμένος

Ο Heax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Σκεφτομαι για το τμημα τεχνολογιας αεροσκαφων στο τει χαλκιδας .... μηπως ξερει κανεις αν λεει το ΤΕΙ , η πολη εκει και γενικα το μερος ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Admiral

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Admiral αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 187 μηνύματα.
Εγω θα βαλω πρωτη (και μαλλον και τελευταια) Διεθνων και Ευρωπαϊκων Σπουδων (ΠΑ.ΜΑΚ., Θεσσαλονικη).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

woochoogirl

Τιμώμενο Μέλος

Η Αλεξάνδρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,971 μηνύματα.
Σε καμία περίπτωση μη δηλώσεις μόνο μια σχολή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Admiral

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Admiral αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 187 μηνύματα.
Σε καμία περίπτωση μη δηλώσεις μόνο μια σχολή.

Η σχολη εχει 16,700 συμπεριλαμβανομενων των Αγγλικων :clapup:. Εγω υπολογιζω να γραψω 17,500 χωρις τα αγγλικα (δηλαδη 19,300 στο τελος). ΠΟΣΟ να ανεβει δηλαδη η βαση της σχολης?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sakaros

Νεοφερμένος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 80 μηνύματα.
Το τμημα πολιτισμικης πληροφορικης στο πανεπιστημιο Αιγαιου πως σας φαινεται?Απο περυσι το ηθελα αλλα δεν καταφερα να το πιασω.Εχεις κανεις γνωμη για την συγκεκριμενη σχολη?Ξερω οτι υπαρχει αναλογο θεμα,τοχω διαβασει αλλα θα θελα μια ακομα αποψη....Επισης τα τει μηηχανολογιας σαν επιλογη κ επαγγελαμτικη αποκατασταση?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BlueJenny

Νεοφερμένος

Η BlueJenny αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καλαμάτα (Μεσσηνία). Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Παιδιά, εγώ θέλω μαθηματικό και μάλλον το πιάνω. Μου αρέσει πολύ το αντικείμενο των σπουδών αλλά δεν ξέρω για μετά. Εσείς τι λέτε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sakaros

Νεοφερμένος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 80 μηνύματα.
Καποιος?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,004 μηνύματα.
Σπουδάζω Μαθηματικό και δεν ξέρω τι θα κάνω μετά....:whistle:
Δεν το επέλεξα με αυτά τα κριτήρια, αλλά με κριτήρια ότι μου αρέσει. Βέβαια στην αρχή ψιλοξενέρωσα λίγο, λόγω του κακού υποβάθρου από το λύκειο. Δηλ., λόγω της γνωστής κακής διδασκαλίας των μαθηματικών σε σχολείο και φροντιστήριο. Αφιέρωσα και αφιερώνω πολύ χρόνο στο διάβασμα, χωρίς να χάνω την ζωή, και έχω μάθει αρκετά πράγματα μόνος μου. Βέβαια θέλει κυριολεκτικό στρώσιμο πωπού κάτω και λύσιμο πολλών ασκήσεων, θεωρητικών ασκήσεων (αποδεικτικού τύπου) και συνεχή επανάληψη των προηγούμενων, επειδή η ύλη έχει συνέχεια και όλα θεωρούνται προαπαιτούμενα για τα επόμενα. Εκεί χαλαρώνουν πολύ, και χάνουν την μπάλα. Δεν φταίει η σχολή. Φταίνε οι φοιτητές για τις όποιες φήμες υπάρχουν. Η σχολή έχει κάποιο υψηλό κύρος και το 90% που φοιτά είναι πάτος. Αν θέλουμε να λέμε κάποια πράγματα με το όνομά τους. Βασικά οι περισσότεροι βαριούνται να διαβάσουν ή δεν ξέρουν να διαβάσουν. Η σχολή αυτή, θέλει αγάπη για μαθηματικά. Βέβαια αυτό είναι υποκειμενικό. Ακόμη και αν δεν είσαι σίγουρος ότι σου αρέσουν τα μαθηματικά, με προσωπικές θυσίες θα σου αρέσουν. Όλα έχουν μια...δύσκολη αρχή αλλά η πορεία στρώνει. Βέβαια και θα υπάρξουν κάποιες δυσκολίες ενδιάμεσα λόγω παθογενιών του Πανεπιστημίου (Ελλάδα είμαστε και τα φαινόμενα παθογένειας υπάρχουν παντού). Όμως, η σχολή θέλει διάβασμα όπως κάθε άλλη σχολή. Όσοι νόμισαν ότι επειδή διακρίθηκαν σε ΕΜΕ,..κ.α. θα είναι ιδιοφυϊες και η σχολή θα τους προσκυνά, κατά την διάρκεια σπουδών απλά πήραν τον πέουλα. Η σχολή δεν απευθύνεται σε ιδιοφυϊες αλλά σε άτομα με θέληση και εργατικότητα (σπάνια λέξη στην Ελλάδα). Σε άτομα με προσωπικούς στόχους. Μόνο τότε και το δυσκολότερο μάθημα θα περαστεί. Υπάρχει οδηγός σπουδών με μια x ύλη ανά μάθημα. Αν ήταν τόσο δύσκολη σχολή, θα την σπούδαζε το 1% του παγκόσμιου πληθυσμού και οι πλατιές μάζες δεν θα είχαν καμία επαφή με την μαθηματική παιδεία. Για να μην πλατιάσω, δεν σκέφτηκα ούτε μια στιγμή το μετά (την σχολή) γιατί θα χάσω το τώρα. Απλά μου αρέσει αυτό που σπουδάζω. Τίποτα άλλο. Στην αρχή δεν μου άρεσε και τόσο να διαβάζω αφηρημένη μαθηματική σκέψη, αλλά τώρα έγινα μέρος της. Πάντως, αν θεωρείτε ότι το Μαθηματικό έχει άσχημες εργασιακές προοπτικές, μην το δηλώσετε. Ας μειωθεί και λίγο ο αριθμός των εισακτέων. Το Μαθηματικό δεν απευθύνεται σε όσους ψάχνουν δουλειά. Γι' αυτό και αυτοί που το σπουδάζουν με την καρδιά τους είναι ένα 20-30% των εισακτέων. Οι υπόλοιποι απλά έχουν ιδιότητα φοιτητή και είναι αυτοί που βρίζετε ως αυριανούς καθηγητές του γυμνασίου-λυκείου. Αυτοί που δεν πάτησαν ούτε μια φορά σε διάλεξη καθηγητή, δεν πέρασαν από την Βιβλιοθήκη, δεν άνοιξαν ένα ξενόγλωσσο σύγγραμμα,...κτλ. Υπάρχουν πολύ καλύτερες σχολές από άποψη άμεσης δουλειάς. Πού; δεν ξέρω. Έτσι ακούω. 22 χρόνια στην Ελλάδα ακούω για πιασάρικα επαγγέλματα και κάθε χρόνο βλέπω διογκωμένη ανεργία. Πώς γίνεται αυτό; Μάλλον στην Ελλάδα, πουλάει το πιασάρικο...:whistle: και όχι το διαταύτα.

Πάντως αν σκεφτείτε να έρθετε στο Μαθηματικό, να είστε προετοιμασμένοι να μάθετε και άλλες επιστήμες-εφαρμογές των μαθηματικών. Δεν σπουδάζουμε την επίλυση ασκήσεων. Υπάρχουν προγράμματα υπολογιστή γι' αυτό. Όταν λέω εφαρμογές εννοώ:

Για παράδειγμα όταν λέμε ότι μαθαίνουμε Στατιστική εννοούμε ότι μαθαίνουμε μια ευρεία γκάμα μαθημάτων (υποχρεωτικών ή επιλογής) Στατιστικής και Πιθανοθεωρίας από την πλέον μαθηματική τους μορφή μέχρι την εφαρμοσμένη τους μορφή (και πάλι μαθηματική) με μαθήματα όπως: Δειγματοληψία, Ανάλυση Δεδομένων, Οικονομετρία, Επιχειρησιακή Έρευνα, Θεωρία Πληροφοριών, Ασφαλιστικά Μαθηματικά, Μη Παραμετρική Στατιστική,...κτλ.

Η σχολή απλά σου παρουσιάζει μια μεγάλη γκάμα θεωριών (σχεδόν όλες) όσο μαθηματικά γίνεται (μαθηματικός φορμαλισμός, πρωταρχικός στόχος), με τις όποιες δυνατές θεωρητικές εφαρμογές σε φυσική, στατιστική, στην βιολογία,...κτλ και τις απαιτούμενες ασκήσεις. Υπάρχουν επιπλέον και τα αμιγώς εφαρμοσμένα μαθήματα φυσικής από το Τμ.Φυσικής, όπως Αστρονομίες, Αστροφυσικές και Μετεωρολογίες (με τα εργαστήριά τους στο Τμ.Φυσικής). Αν θέλετε όμως κάτι τελείως εφαρμοσμένο, υπάρχει το Πολυτεχνείο και οι Πληροφορικό-Οικονομικές Σχολές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Ρόζα Νέρα Flamingo

Δραστήριο μέλος

Η Ρόζα Νέρα Flamingo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ανταρτικό (Φλώρινα). Έχει γράψει 780 μηνύματα.
εκτενεστατη η αναλυση σου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,004 μηνύματα.
εκτενεστατη η αναλυση σου...

Xαίρομαι. :) Βασικά, δεν έχω στόχο να κατευθύνω ή να διαμορφώσω άποψη. Μια απλή προσωπική άποψη εξέφρασα, την οποία όσο υποκειμενική και αν είναι, δεν είχα ακούσει όταν ήμουν εν καιρώ μηχανογραφικού...:whistle: Αλλά πάνω κάτω αυτό που λέω ισχύει στην γνωστή Ελλάδα μας. Αν θέλουμε κάτι καλύτερο, υπάρχει και το ΜΙΤ. Το θέμα είναι από που ψάχνεις τις πληροφορίες. Πολλοί δηλώνουν φοιτητές Μαθηματικού, αλλά ελάχιστοι είναι και επί της ουσίας ώστε να γνωρίζουν από τις n-πλευρές το όλο θέμα για να κατατοπίσουν επαρκώς, τους μικρότερους και μελλοντικούς υποψηφίους...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ρόζα Νέρα Flamingo

Δραστήριο μέλος

Η Ρόζα Νέρα Flamingo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ανταρτικό (Φλώρινα). Έχει γράψει 780 μηνύματα.
λογικο ας πουμε...ολο το σκηνικο με τισ πανελληνιεσ κανει πολλουσ να μπουν απλα σε μια σχολη και να ''ηρεμησουν'' κατι που καταλαβαινω και απεχθανομαι..η απλα πολλοι ειναι αυτοι που δεν εχουν εικονα του πανεπιστημιου και οταν πηγαινουν παθαινουν πολιτισμικο σοκ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manos4

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 893 μηνύματα.
εγώ θέλω φυσική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,004 μηνύματα.
Να ηρεμήσεις από τι, Σάρα3701; Δηλαδή, κάτι που θα ρυθμίσει την υπόλοιπη ζωή σου, είναι ηρεμία; Πού την είδατε; Παράδειγμα, σήμερα έδινα μάθημα και για 3 εβδομάδες δεν σήκωσα κεφάλι γι' αυτό το μάθημα μόνο συν τα υπόλοιπα που έχω για τον Ιούνιο. Μου έφυγε ο πάτος να λύσω 150 ασκήσεις για να πιάσω το επίπεδο θεμάτων του καθηγητή...:whistle:και πάλι μπορώ να πω ότι ζορίστηκα αρκετά στο 3ωρο για να λύσω όλα τα θέματα. Είχα τρομερή υπερένταση και το χέρι μου πόνεσε από το γράψιμο, γιατί ζητούσε τα πάντα και είχε πολλές παγίδες. Η ηρεμία και το κ**λοβάρεμα έχει πολλές μορφές και πολλές συνέπειες. Πολλοί φοιτητές έχουν χάσει την μπάλα με την επιστήμη γι' αυτό και το καρκίνωμα που λέγεται αιώνια φοίτηση. Ότι δίνεις παίρνεις. Αν υπάρχει ένα μέτρο σε όλα, δύσκολα να αποτύχεις. Απλά η λεγόμενη «φοιτητική» ζωή να μην είναι μόνο «κάψιμο» αλλά και κυρίως να είναι επένδυση σε νέες γνώσεις...κάτι που δεν έχω ακούσει από κανέναν. Όλοι βιάζονται για ένα πτυχίο...χωρίς αντίκρυσμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ρόζα Νέρα Flamingo

Δραστήριο μέλος

Η Ρόζα Νέρα Flamingo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ανταρτικό (Φλώρινα). Έχει γράψει 780 μηνύματα.
αυτο ακριβως λεω...δεν φταινε απαραιτητα και τα παιδια σε ολο αυτο το σκηνικο ειναι πολλοι οι παραγοντεσ..γι αυτο μπορω να πω οτι το καταλαβαινω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,004 μηνύματα.
Όσους ξέρω που ζου στον "ρυθμό" τους υπό ντιριντάχτα κλίμα απλά χάνουν τα εξάμηνα...και είναι και φίλοι μου κάποιοι. Για παράδειγμα, περνούν 0 ή 1 ή 2 μαθήματα το εξάμηνο. Αυτό είναι το κόστος της "ανέμελης" φοιτητικής ζωής. Γι' αυτό πιο πάνω μίλησα για πιο εύκολες σχολές. Μην δηλώνετε στην τύχη. Κάθε τι έχει τα συν και τα πλην του. Τις θυσίες του. Τις ιδιοτροπίες του...κτλ. Πουθενά δεν θα γλιτώσετε κάτι από το αν προσπαθείτε να αποφύγετε επιστήμες με φυσική ή μαθηματικά. Παντού θα δυσκολευτείτε. Το ακούω από φίλους μου μηχανικούς Η/Υ που έχουν σκαλώσει σε τεχνολογίες λογισμικού,...κτλ. Το θέμα είναι ότι οι φυσικομαθητικές έχουν κάποιες ιδιοτροπίες περισσότερες από άλλες επιστήμες, οι οποίες έχουν ως συνέπεια την λεγόμενη "δυσκολία" (είναι όμως έτσι; δεν ξέρω). Θέλετε καθηγητές, θέλετε η δύσκολη πολυδιάστατη ύλη, θέλετε τα φορμαλιστικά βιβλία, ...κτλ, όλα συμβάλλουν. Επίσης, θα ήθελα να τονίσω ότι με τις φυσικομαθηματικές ή τις ιατρικές, να συμβιβαστείτε με πολλές ώρες διάβασμα και κλείσιμο στο σπίτι. Οι θυσίες αυτές, μπορεί να έχουν στόχο τις εξόδους σε μπουζούκια ή μπαράκια ή...κ.α αλλά θα αποδώσουν σε ένα καλό πτυχίο στην ώρα του και όχι σε πτυχίο της κακιάς ώρας. Διαλέγετε και παίρνετε. Και τα δυο είναι δύσκολο να συνδυαστούν με απόλυτη επιτυχία εκατέρωθεν. Γι' αυτό μίλησα για το "μέτρο"...Σε άλλες σχολές, ίσως έχετε πλεόνασμα ελεύθερου χρόνου με ταυτόχρονη επιτυχία. Συνήθως αυτό διαφαίνεται από την πορεία στις εξεταστικές όταν τρως χαστούκια ή όταν πας καλά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manos4

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 893 μηνύματα.
npb έχεις πολύ δίκιο...το 80% των παιδιών που δίνουν πανελλήνιες θέλουν να περάσουν σε μια σχολή για να περάσουν αυτή τη φοιτητική ζωή που λένε όλοι πως είναι τα καλύτερα χρόνια για κάποιο άτομο.Και φυσικά οι περισσότεροι θέλουν να περάσουν οικονομικά,πληροφορικές κτλ. απλώς επειδή είναι σχετικά εύκολο να πιάσεις τέτοιες σχολές( εννοώντας με σαφώς λιγότερο διάβασμα στις πανελλαδικές από άλλους που θέλουν πολυτεχνεία και γενικά πανεπιστήμια με υψηλή βάση) και πιστεύοντας πως χωρίς πολύ διάβασμα θα βγάλουν την σχολή και θα μπορούν να βρουν εύκολα δουλειά.
Εγώ προσωπικά θέλω να περάσω φυσικό για να σπουδάσω αυτό που μου άρεσε πάντα για να φτάσω στους στόχους που έχω βάλει.Φυσικά όλοι μου λένε πως είναι δύσκολη σχολή και καλύτερα είναι να πάω σε άλλη επειδή δεν θα βρίσκω εύκολα δουλειά στο αντικείμενο που θέλω.Αλλά εγώ συνεχίζω ελπίζοντας πως μετά απο κάμποσα χρόνια θα έχουν αλλάξει τα πράγματα έστω και ελάχιστα στην Ελλάδα και επειδή δεν νομίζω πως άλλη σχολή θα μπορέσει να μου προσφέρει την ικανοποίηση που πιστεύω θα μου προσφέρει αυτή.
Φυσικά δεν διαφωνώ με την καλοπέραση της φοιτητικής ζωής αλλά πιστεύω πως καλό είναι να μην χάνουμε τελείως την μπάλα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ρόζα Νέρα Flamingo

Δραστήριο μέλος

Η Ρόζα Νέρα Flamingo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ανταρτικό (Φλώρινα). Έχει γράψει 780 μηνύματα.
καλα ναι,πολλοι νομιζουν οτι το πανεπιστημιο εχει το αντιστοιχο διαβασμα με αυτο που εκαναν το σχολειο...τεσπα εχει απειρεσ παραμετρους το θεμα που ανοιξαμε....δεν αναλυεται εδω περα..γαμα το
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,004 μηνύματα.
Μην βλέπεις το φυσικό σαν διέξοδο μόνο ως δάσκαλος φυσικής. Η φυσική σαν επιστήμη σε οδηγεί παντού. Παράδειγμα, ότι αρκετοί φυσικοί στις ΗΠΑ, εργάζονται στην microsoft, σε τράπεζες (ως στελέχη),...κτλ. Η φυσική και ως επιστήμη σου δίνει πολλά "δομώντας" μια άλλη προσωπικότητα και τρόπο σκέψης.

Φοιτητική ζωή τι εννοείτε; Δηλ., εμένα που δεν με εκφράζουν πολλά από τα κλισέ της Ελληναράδικης φοιτητικής ζωής, χάνω την ζωή μου; Χάνω τα νιάτα μου; Εξηγείστε αν θέλετε. Τόσα χρόνια ακούω για φοιτητική ζωή και σήμερα ήμασταν 250 άτομα από τα οποία τα 5 να πέρασαν...:whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Angelique.

Διακεκριμένο μέλος

Η Angelique. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,200 μηνύματα.
Ρε παιδιά ok, συμφωνώ απόλυτα με όσα λέτε αλλά όλο αυτό δημιουργείται λόγω της απίστευτης πίεσης που υφίστανται τα παιδιά στην Γ'Λυκείου.

Όλοι από την αρχή της χρονιάς λένε: "Διάβασε φέτος και του χρόνου θα κάθεσαι.." και αυτό όλο είναι ένας φαύλος κύκλος..

Δηλαδή πολλά παιδιά παλεύουν για να μπορούν να πίνουν 4-5 περισσότερους καφέδες κατά την φοιτητική τους ζωή και για να γυρνάνε λίγο αργότερα από τις 11-12 στο σπίτι. Δεν είναι λογικό αυτό. Είναι κατακριτέο θα έλεγα, αλλά οι συνθήκες στο εκπαιδευτικό σύστημα έχουν διαμορφωθεί έτσι ώστε να μην σου αφήνουν και πολλά περιθώρια.


Συμφωνώ με όσα είπε η Σάρα ότι έχει πάρα πολλές παραμέτρους το όλο θέμα απλά δεν φταίνε μόνο τα παιδιά.(Φταίνε κι αυτά,αλλά όχι μόνο αυτά.)

Το γενικότερο σύστημα είναι ένα μπουρδέλο.....

Αν ήταν περισσότερο "ισορροπημένα" τα πράγματα στη Γ΄ Λυκείου,θέλω να πιστεύω πως θα υπήρχε περισσότερη διάθεση από τους μαθητές για διάβασμα στο Πανεπιστήμιο.

Άποψη μου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 9 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top