[2007 - 2008] Ασκήσεις στην ΑΕΠΠ

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Για να το τρέξω στο UNIX. ;)


ΓλωσσοΜάθεια δεν την εγκαθιστώ καν στο PC μου. Ποτέ φτηνά αποβράσματα της κοινωνίας. :P

Ε, αφού έχεις UNIX, πώς θα κάνεις install αρχείο .exe ? :P

Κάνε την και σε C αν έχεις όρεξη. Θα 'χει αρκετό ενδιαφέρον για να δουν οι φίλοι εδώ και πώς λειτουργεί αυτή η γλώσσα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Ε, αφού έχεις UNIX, πώς θα κάνεις install αρχείο .exe ? :P

Κάνε την και σε C αν έχεις όρεξη. Θα 'χει αρκετό ενδιαφέρον για να δουν οι φίλοι εδώ και πώς λειτουργεί αυτή η γλώσσα!
Εγώ δεν έχω UNIX, o server του ΕΜΠ έχει. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

philosophos

Νεοφερμένος

Ο philosophos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πλωμάρι (Λέσβος). Έχει γράψει 54 μηνύματα.
και νομιζα ότι ειμαι καλος στην αναπτυξη εφαρμογών...:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lunatic

Νεοφερμένος

Η lunatic αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 35 μηνύματα.
γιατι απελπιζεσαι philosophe????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

petros1

Νεοφερμένος

Ο petros1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Δεν πρόκειται να βγάλεις άκρη. Έχω έρθει σε πολλές αντιπαραθέσεις με φροντιστές και τελικά δεν έχει κανένα νόημα. :)


Αλγόριθμος: ≠
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: <>



Στο λέω 100%. :no1:




Κι επίσης... δεν με νοιάζει τι λέει το κάθε φροντηστηριακό βιβλίο παρά μόνο το σχολικό. Ξεκολλήστε από τα φροντηστιριακά βιβλία αναφορικά με θεωρία. Σχεδόν όλα έχουν ελλείψεις.-




Μην είσαι τόσο σίγουρος Γιώργο!



Δεν έχει και τόσο σημασία, άλλωστε κατα το βιβλίο του καθηγητή δεν υπάρχει σωστό και λάθος. αναφέρει κατα λέξη:
Μπορούμε επίσης να δεχθούμε και τις συνήθεις μαθηματικές τυπογραφικές συμβάσεις για την αποτύπωση τύπων.Για παράδειγμα είναι αποδεκτό να γραφεί είται α^2 είται α2, όπως επίσης α[i,j] ;h a[i,j] ή aij καθώς και το σύμβολο της τετραγωνικής ρίζας

Αποδεκτός είναι επίσης και ο περιφραστικός τρόπος για ορισμένες ενέργειες όπως για παράδειγμα "Θέσε Α=0" ή Αν Χ είναι άρτιος τότε ...". Προφανώς αυτές οι ε"ελευθερίες παύουν στον προγραμματισμό είτε στη ΓΛΩΣΣΑ είται σε οποιαδήποτε γλώσσα προγραμματισμού

Ας μη ξεχνάμε ότι ούτε οι τελεστές <= >= δεν αναφέρονται στη ψευδογλώσσα (σελ. 46), ωστόσο χρησιμοποιούνται μέσα στο βιβλίο του μαθήματος (πχ σελ.64) και το βιβλίο του καθηγητή (πχ σελ.23) κτλ..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Κοινώς το βιβλίο είναι γεμάτο κενά . Δεν έχουν άδικο να λένε ότι είναι το πιο κακογραμμένο βιβλίο της τεχνολογικής μαζί με το Α.Ο.Δ.Ε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Κοινώς το βιβλίο είναι γεμάτο κενά . Δεν έχουν άδικο να λένε ότι είναι το πιο κακογραμμένο βιβλίο της τεχνολογικής μαζί με το Α.Ο.Δ.Ε.
+1



Αλλά δυστυχώς, σ' αυτό εξεταζόμαστε. :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sun

Νεοφερμένος

Ο Sun αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Άσκηση 6


Καλησπερα,
Καλα ολα αυτα,ομως ενα προβλημα λεει:Ν.γ.α. που να διαβαζει το ονομα,φυλο και βαθμο 100 παιδιων και να εμφανιζει το ονομα του αγοριου με τον μεγαλυτερο βαθμο,το ονομα του κοριτσου με το μικροτερο βα8μο.
Τι κανουμε εδω?

Επισης να 8εσω μια ωραια ασκηση, Ν.γ.α. που να διαβαζει εναν (ακεραιο)αρι8μο και να εμφανιζει το πληθος των ψηφιων του...Χωρις δομη επαναληψης,επιλογης.

Φιλικα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Είσαι σίγουρος ότι γίνεται χωρίς δομή επιλογής και επανάληψης για αόριστα ψηφία;

Νόμιζω ότι θα 'ναι άκομψο!

Αν μπορείς βάλε τη λύση , είμαι περίεργος! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Καλά, στάνταρ έχει λάθος. :P



Κι αν σας την έδωσε έτσι ο καθηγητής..... είναι πατάρας. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sun

Νεοφερμένος

Ο Sun αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Δεν εχει λαθος και δεν την εδωσε καθηγητης μου..λιγο δημιουργικοτητα θελει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Ναι, όντως. Η λύση που μου έδωσες Ηλία ήταν υπέροχη! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Μου 'ρθε φλασιά. :P


Έχει σχέση με συνάρτηση λογαρίθμων; :D
trunc(log(abs(x))) πρέπει να 'ναι. :D




Υ.γ.: Τέτοιο πράγμα πάντως αποκλείεται να ζητηθεί στις Πανελλήνιες. :iagree:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Μου 'ρθε φλασιά. :P


Έχει σχέση με συνάρτηση λογαρίθμων; :D
trunc(log(abs(x))) πρέπει να 'ναι. :D




Υ.γ.: Τέτοιο πράγμα πάντως αποκλείεται να ζητηθεί στις Πανελλήνιες. :iagree:

:iagree:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sun

Νεοφερμένος

Ο Sun αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Και για να το καταλαβουν και αλλοϊ:
πληθος_ψηφιων<-Α_Μ(ΛΟΓ(αριθμος*10)/ΛΟΓ(10))
Πως ομως βγηκε αυτο?οεο??

Λοιπον εχουμε και λεμε πχ 123 => 3ψηφιος => 10^2<=3ψηφιος<10^3

Για ν ψηφια για αριθμο χ η σχεση γινεται:10^(ν-1)<=χ<10^ν

λογαρι8μοντας με βαση 10: ν-1<=log(χ)<ν

η ισοτητα ισχυει για το ακαιρεο μερος αρα:ν-1=[log(χ)]

προσθετω και το 1 κατα μελη:ν=[log(χ)]+1

το ενα μπορει να μπει στο ακεραιο μερος αρα:ν=[log(χ)+1]
Η ΓΛΩΣΣΑ εχει συναρτηση μονο τον νεπεριο λογαριθμο αρα με αλλαγη βασης εχω:
ν=[lnχ/ln10)+1], σε ΓΛΩΣΣΑ ν<-Α_Μ(ΛΟΓ(χ)/ΛΟΓ(10))+1)
κανοντας ομωνυμα και εφαρμοζοντας ιδιοτητα καταληγουμε στον αρχικο τυπο :)

Δεν ειπα οτι θα μπει κατι τετοιο πανελληνιες.Απλα παντα προτιμω συμπαγη κωδικα και δομημενο αλγοριθμο-προγραμμα και υψιστη σημασια δινω στην πολυπλοκοτητα.
Σιγουρα παννεληνιες αυτο που θα με ενδιαφερει ειναι ο βαθμος :D ναι ειναι τραβηγμενο αλλα και ενδιαφερον ετσι?;)

Φιλικα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Πάρτε κάτι να παίξετε. :D


Άσκηση 7

Γράψτε ένα πρόγραμμα σε Γλώσσα προγραμματισμού ΓΛΩΣΣΑ για την αυτόματη κράτηση θέσεων μιας μικρής αεροπορικής εταιρίας. Η εταιρία έχει μόνο ένα αεροπλάνο 20 θέσεων. Το πρόγραμμα θα πρέπει να κάνει κράτηση θέσεων σε κάθε πτήση της αεροπορικής εταιρίας.

Το πρόγραμμα θα πρέπει να δίνει τις εξής εναλλακτικές:

Παρακαλώ πληκτρολογήστε 1 για "Πρώτη θέση".
Παρακαλώ πληκτρολογήστε 2 για "Οικονομική θέση".
Παρακαλώ πληκτρολογήστε 0 για έξοδο από το πρόγραμμα.


Σε περίπτωση που προχωρήσει ο χρήστης σε διαδικασία κράτησης θέσης, το πρόγραμμα θα ζητάει αρχικά τα προσωπικά στοιχεία του πελάτη (όνομα, επώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο, e-mail).

Αν ο χρήστης πληκτρολογεί 1, τότε το πρόγραμμα θα πρέπει να δεσμεύει μία θέση στην "Πρώτη θέση" (θέσεις 1-5). Αν ο χρήστης πληκτρολογεί 2, τότε το πρόγραμμα θα πρέπει να δεσμεύει μία θέση στην "Οικονομική θέση" (θέσεις 6-20). Το πρόγραμμα θα δέχεται από τον χρήστη τον αριθμό της θέσης που θα δεσμευτεί.

Στη συνέχεια το πρόγραμμα θα πρέπει να εκτυπώνει τα στοιχεία της κάρτας επιβίβασης, δηλαδή τα στοιχεία του επιβάτη, καθώς και τον αριθμό της θέσης που δεσμεύτηκε και την κατηγορία της θέσης ("Πρώτη" ή "Οικονομική").

Προφανώς το πρόγραμμα δεν θα πρέπει ποτέ να δεσμεύει θέση η οποία έχει ήδη κρατηθεί. Σε περίπτωση που ο χρήστης πληκτρολογεί 1, δηλαδή επιθυμεί θέση στην "Πρώτη θέση", αλλά όλες οι θέσεις της "Πρώτης θέσης" είναι δεσμευμένες, το πρόγραμμα θα πρέπει να ρωτάει (με κατάλληλο μήνυμα) το χρήστη εάν θέλει θέση στην "Οικονομική θέση". Αντίστοιχα, στην περίπτωση που ο χρήστης πληκτρολογεί 2, δηλαδή επιθυμεί θέση στην "Οικονομική θέση", αλλά όλες οι θέσεις της "Οικονομικής θέσης" είναι δεσμευμένες, το πρόγραμμα θα πρέπει να ρωτάει τον χρήστη αν θέλει θέση στην "Πρώτη θέση". Ανάλογα με την απάντηση, το πρόγραμμα είτε θα δεσμεύει θέση στην κατάλληλη κατηγορία είτε θα τυπώνει το μήνυμα "Η επόμενη πτήση είναι σε 4 ώρες".

Η παραπάνω διαδικασία θα επαναλαμβάνεται συνεχώς μέχρι να γεμίσουν όλες οι θέσεις ή να πληκτρολογηθεί το 0. Πριν τον τερματισμό του προγράμματος θα πρέπει να τυπώνεται το σύνολο των θέσεων που έχουν κρατηθεί σε κάθε κατηγορία, όπως στο παράδειγμα:

Στην "Πρώτη θέση" έχουν δεσμευτεί 3 θέσεις.
Στην "Οικονομική θέση" έχουν δεσμευτεί 3 θέσεις.



Bonus υποερώτημα: Να τυπώνεται, τέλος, η λίστα επιβατών όπως στο παρακάτω παράδειγμα, όπου έχουν γίνει 3 κρατήσεις συνολικά:

Θέση 1 (Πρώτη): Παπαδόπουλος Σπύρος
Θέση 3 (Πρώτη): Σταυροπούλου Βίκη
Θέση 15 (Οικονομική): Geek Mostel



Σημείωση: Θεωρείστε ότι τα προσωπικά στοιχεία των πελατών θα είναι πάντα αποδεκτά. Για όλα τα υπόλοιπα δεδομένα να πραγματοποιήσετε έλεχο δεδομένων και να εμφανίζετε κατάλληλα μηνύματα λάθους σε περίπτωση μη αποδεκτών δεδομένων.
Αυτό είναι ένα μεγάλο 4ο θέμα. Παραείναι, βασικά, μεγάλο για 4ο θέμα. :D
Ο mostel να χρησιμοποιήσει συνάρτηση παραγωγής τυχαίων αριθμών και να κάνει την υλοποίηση σε C. :P



Θερμή παράκληση, να τηρείτε τις απαραίτητες εσοχές στους κώδικές σας. :(




Είμαι περίεργος να μάθω πόσοι ψάρωσαν απ' την εκφώνηση....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Περιμένεις να διαβάσω την εκφώνηση; :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Περιμένεις να διαβάσω την εκφώνηση; :D
Είπε κανείς ότι θα πέσει αναγκαστικά εκφώνηση πέντε γραμμών;
Αν βγάλεις τις σάλτσες είναι μία [highlight]πάρα πολύ απλή[/highlight] άσκηση. :D




Ψάρακα! :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Προφανώς κανείς δεν ενδιαφέρθηκε για την άσκηση. :P
Πάρτε μία πολύ πιο απλή:


Άσκηση 8

Ο χρήστης θα δίνει έναν θετικό αριθμό n<1000 και το πρόγραμμα θα υλοποιεί σε πίνακα 3x1 έναν μετρητή - κάθε θέση του πίνακα θα συμβολίζει μονάδες, δεκάδες, εκατοντάδες. Και θα αυξάνει συνεχώς κατά 1, μέχρι να φτάσει τον αριθμό αυτό.




Αν σας φαίνεται χαζή άσκηση (ούτε καν έξοδο παράγει)... να μην το σχολιάσετε. :P
Δική μου είναι, ό,τι θέλω ρωτάω. :who:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maria122132

Νεοφερμένος

Η maria122132 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 42 μηνύματα.
Άσκηση 9


Σε ενα σχολειο η β λυκειου στην οποια φοιτουν 100 ατομα αποφασισε να παει εκδρομη.ο προεδρος της β λυκειου συγκεντρωσε εναν καταλογο με τα ονοματα ολων των μαθητων και τα χρηματα που εδωσαν.αν καποιος μαθητης δεν εδωσε χρήματα,τοτε θεωρούμε οτι εδωσε 0 ευρώ.να γραφει ο αλγοριθμος που θα:
- εμφανιζει ποσοι και ποιοι μαθητες δεν πληρωσαν
- αν ο μαθητης <<κωνσταντινου>> εδωσε χρήματα.




άκυρο, την έκανα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top