orlyyy
Νεοφερμένος
άρχισα φέτος και γω με αυτή τη "γλώσσα προγραμματισμού" και είναι άκρως άθλια. Ασχολούμαι καιρό με άλλες γλώσσες προγραμματισμού πχ c, c++ και φέτος ΖΝΤΟΥΠ ήρθε η ψευδογλώσσα. ΌΤΙ ΝΑ ΝΑΙ.
Αναρωτιέμαι γιατί να κάτσει κανείς για να μάθει αυτή τη βλακεία. Για μια ακόμη φορά φένεται πόσο μάπα είναι η ελληνική εκπαίδευση που αντί να κάτσει να μάθει στα παιδιά καμμιά κανονική γλώσσα προγραμματισμού τύπου C κάθεται και επινοεί την ΨΕΥΔΟΓΛΩΣΣΑ. Ακόμα και το όνομα το λέει ότι δεν ειναι γλώσσα αλλά μια παπαριά και μισή.
Να μου πεις, αγγλικά ο κόσμος δε ξέρει, αλλά και πάλι πως να μάθει με τέτοιους γτπ καθηγητές ξένων γλωσσών που προσλαμβάνονται στα δημόσια σχολεία;
ΌΤΙ ΝΑ ΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ. ΛΟΛ³
ΣΥΜΒΟΥΛΗ
Αν θέλετε να νιώσετε κανονικό προγραμματισμό καθήστε να ασχοληθείτε με καμμια σοβαρή γλώσσα προγραμματισμού και αφήστε αυτές τις πίπες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimitris17
Νεοφερμένος
+αυτά που είπε ο Γιώργος και πολύ σωστα είπε.......
αλλα και....
γράφεις:
το Κομπιουτερίδης πρέπει να μπεί σε ''''
δηλ
είναι πολυ λεπτή αλλα σημαντική λεπτομέρια (και κοβουν αρκετα μορια(2-3) στιν παννελ:xixi
βρηκα κι αλλο λαθος μαλλον...στον προγραμματισμο δε χρησιμοποιουμε το διαφορο των μαθηματικων αλλα το<>
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mostel
Πολύ δραστήριο μέλος
πω καλά ότι να νε μιλάμε
άρχισα φέτος και γω με αυτή τη "γλώσσα προγραμματισμού" και είναι άκρως άθλια. Ασχολούμαι καιρό με άλλες γλώσσες προγραμματισμού πχ c, c++ και φέτος ΖΝΤΟΥΠ ήρθε η ψευδογλώσσα. ΌΤΙ ΝΑ ΝΑΙ.
Αναρωτιέμαι γιατί να κάτσει κανείς για να μάθει αυτή τη βλακεία. Για μια ακόμη φορά φένεται πόσο μάπα είναι η ελληνική εκπαίδευση που αντί να κάτσει να μάθει στα παιδιά καμμιά κανονική γλώσσα προγραμματισμού τύπου C κάθεται και επινοεί την ΨΕΥΔΟΓΛΩΣΣΑ. Ακόμα και το όνομα το λέει ότι δεν ειναι γλώσσα αλλά μια παπαριά και μισή.
Να μου πεις, αγγλικά ο κόσμος δε ξέρει, αλλά και πάλι πως να μάθει με τέτοιους γτπ καθηγητές ξένων γλωσσών που προσλαμβάνονται στα δημόσια σχολεία;
ΌΤΙ ΝΑ ΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ. ΛΟΛ³
ΣΥΜΒΟΥΛΗ
Αν θέλετε να νιώσετε κανονικό προγραμματισμό καθήστε να ασχοληθείτε με καμμια σοβαρή γλώσσα προγραμματισμού και αφήστε αυτές τις πίπες.
To ότι γράφεις εσύ σε C δε σημαίνει πως θα πρέπει να διδάσκεται και στο λύκειο η C. Δεν είναι γλώσσα για beginners. Συμφωνώ δε, πως θα έπρεπε η ψευδόγλωσσα να αντικατασταθεί με μία άλλη κανονική γλώσσα, όπως η pascal.
Στέλιος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
orlyyy
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Afey
Πολύ δραστήριο μέλος
Επίσης είναι καλό που δεν εξετάζεται το μάθημα σε PCs γιατί έτσι θα ευνοούνταν αυτοί που γράφουν γρήγορα.
Η Α.Ε.Π.Π. μόνο απ' τα **θέματα των εξετάσεων κινδυνεύει. Εσύ τράβα στην τρύπα σου να μάθεις ορθογραφία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unkown-User
Πολύ δραστήριο μέλος
Άσκηση 18
Στο παιχνίδι ΣΚΑΚΙ το πιόνι ΒΑΣΙΛΙΑΣ έχει δικαίωμα να κινηθεί προς κάθε κατευθυνση κατα ένα τετράγωνο μόνο. Να δωθεί αλγόριθμος ο οποίος διαβάζει την θέση του βασιλιά, δηλαδή 2 νούμερα που θα αντιστοιχούν στις συντεταγμενες του πάνω στην σκακιέρα και θα εμφανίζει σε πόσα και σε ποια τετράγωνα μπορεί να πάει. Να θεωρήσετε ότι η σκακιέρα είναι ένα τετραγωνικός πίνακας 8Χ8 και οι αρχικές συντεταγμένες του βασιλιά θα είναι οι συντεταγμένες οποιουδήποτε κελιού του πίνακα.
Προειδοποιώ είναι δυσκολη, respect σ όποιον την καταφερει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Afey
Πολύ δραστήριο μέλος
Αλγόριθμος Σκάκι
Εμφάνισε ʽΔώσε Χ, Υʼ
Διάβασε Χ, Υ
Αν Χ>=2 και Χ <= 6 και Υ>=2 και Υ<= 6 τότε
Εμφάνισε Χ+1, Υ
Εμφάνισε Χ-1, Υ
Εμφάνισε Χ, Υ+1
Εμφάνισε Χ, Υ-1
Εμφάνισε Χ+1, Υ+1
Εμφάνισε Χ+1, Υ-1
Εμφάνισε Χ-1, Υ+1
Εμφάνισε Χ-1, Υ-1
Αλλιώς_Αν Χ=1 και Υ=1 τότε
Εμφάνισε Χ+1, Υ
Εμφάνισε Χ, Υ+1
Εμφάνισε Χ+1, Υ+1
Αλλιώς_Αν Χ=8 και Υ=8 τότε
Εμφάνισε Χ-1, Υ
Εμφάνισε Χ, Υ-1
Εμφάνισε Χ-1, Υ-1
Αλλιώς_Αν Χ=1 και Υ=8 τότε
Εμφάνισε Χ+1, Υ
Εμφάνισε Χ, Υ-1
Εμφάνισε Χ+1, Υ-1
Αλλιώς_Αν Χ=8 και Υ=1 τότε
Εμφάνισε Χ-1, Υ
Εμφάνισε Χ, Υ+1
Εμφάνισε Χ-1, Υ+1
Αλλιώς_Αν Χ>=2 και Χ<=6 και Υ=1 τότε
Εμφάνισε Χ-1, Υ
Εμφάνισε Χ-1, Υ+1
Εμφάνισε Χ, Υ+1
Εμφάνισε Χ+1, Υ+1
Εμφάνισε Χ+1, Υ
Αλλιώς_Αν Υ>=2 και Υ<=6 και Χ=1 τότε
Εμφάνισε Χ, Υ-1
Εμφάνισε Χ+,1 Υ-1
Εμφάνισε Χ+1, Υ
Εμφάνισε Χ+1, Υ+1
Εμφάνισε Χ, Υ+1
Αλλιώς_Αν Χ>=2 και Χ<=6 και Υ=8 τότε
Εμφάνισε Χ-1, Υ
Εμφάνισε Χ-1, Υ-1
Εμφάνισε Χ, Υ-1
Εμφάνισε Χ+1, Υ-1
Εμφάνισε Χ+1, Υ
Αλλιώς_Αν Υ>=2 και Υ<=6 και Χ=8 τότε
Εμφάνισε Χ, Υ-1
Εμφάνισε Χ-1, Υ-1
Εμφάνισε Χ-1, Υ
Εμφάνισε Χ-1, Υ+1
Εμφάνισε Χ, Υ+1
Τέλος_Αν
Τέλος Σκάκι
Πρώτα κάλυψα αυτήν την περιοχή
Μετά αυτές τις θέσεις:
Και τέλος αυτές:
Εντάξει, δεν ήταν δύσκολη. Σπασαφρύδικη μόνο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unkown-User
Πολύ δραστήριο μέλος
Σου παραθέτω μια εναλλακτική λύση...
ΔΙΑΒΑΣΕ Χ, Ψ
Μ<--0
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ Χ-1 ΜΕΧΡΙ Χ+1
ΓΙΑ J AΠΟ Ψ-1 ΜΕΧΡΙ Ψ+1
ΑΝ Ι>=1 ΚΑΙ Ι<=8 ΚΑΙ J>=1 KAI J<=8 TOTE
AN I<>X H J <> ψ ΤΟΤΕ
Μ<--Μ+1
ΕΜΦΑΝΙΣΕ Ι,J
TEΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΕΜΦΑΝΙΣΕ Μ
Η ταρζανιά ειναι η εξής:
Με τις επαναλληπτικές από χ-1 μεχρι χ+1, από ψ-1 μεχρι ψ+1 καταλαμβάνεις όλα τα γειτονικά κελιά των δωθέντων συντεταγμένων
Με την συνθήκη Ι>=1 ΚΑΙ Ι<=8 ΚΑΙ J>=1 KAI J<=8 περιορίζεις και δεν βγαίνεις εκτός πίνακα..
Τέλος βάζεις την συνθήκη AN I<>X H J <> ψ για να μην σου εμφανίσει το ζευγάρι χ,ψ επειδή είναι οι ίδιες οι συντεταγμενες του βασιλιά..
Respect πάντως, εγώ ΔΕΝ την είχα καταφερει όταν μου είχε δωθεί με κανεναν τρόπο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Afey
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Anarki
Διάσημο μέλος
κώδικας εδώ [./code] χωρίς την τελεία) για κώδικα παιδιά, τα εμφανίζει πολύ πιο όμορφα και δεν τρώει τα tab.
[code]
#include <stdio.h>
int main(){
printf("Hello world!n");
return 0;
}
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mourkas
Νεοφερμένος
Εγώ συμφωνώ με τον orlyy α! και θα ταν καλό να δειχνες περισσότερο σεβασμό στον άλλον, δε σε αποκάλεσε ηλίθιο όπως έκανες εσύ κύριος.Δεν μπορούν να γράφουν σε C [...] κάποιοι που δεν έχουν ιδέα από προγραμματισμό. Η Pascal θα ήταν μια καλή ιδέα αλλά θα δυσκολεύονταν πολύ όσοι δεν ξέρουν Αγγλικά συνεπώς έκαναν ακριβώς αυτό που έπρεπε: Pascal σε Ελληνικά.
Επίσης είναι καλό που δεν εξετάζεται το μάθημα σε PCs γιατί έτσι θα ευνοούνταν αυτοί που γράφουν γρήγορα.
Η Α.Ε.Π.Π. μόνο απ' τα **θέματα των εξετάσεων κινδυνεύει. Εσύ τράβα στην τρύπα σου να μάθεις ορθογραφία.
Επίσης. Στο προγραμματισμό όλοι αρχίζουμε από το μηδέν, κανείς δε ξέρει τίποτα είτε είναι σε πασκάλ είτε σε C, επομένως τι μας λες τώρα ότι δε μπορεί να προγραμματίσει κανείς σε C, αν δεν έχει καμία ιδέα από προγραμματισμό. Γιατί σε πασκάλ θα μπορούσε; Έλεος σκέψου πριν πείς κάτι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Afey
Πολύ δραστήριο μέλος
Φυσικά και σε Pascal θα μπορούσε να προγραμματίσει πολύ πιο εύκολα. Είναι ΠΟΛΥ πιο απλή γλώσσα και έχει μεγάλη συνάφεια με το πως σκέφτεται ένας άνθρωπος για να λύσει λογικά προβλήματα (όχι εσύ, μερικοί άλλοι από 'μας).
Επίσης και η C και η Pascal δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν αυτούσιες γιατί -όπως είπα- αυτός που τη χρησιμοποιεί πρέπει να ξέρει πρώτον Αγγλικά και δεύτερον να πληκτρολογεί γρήγορα.
Μάθε να διαβάζεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mourkas
Νεοφερμένος
Δεν έβρισε εμένα, έβρισε όμως εμμέσως πάρα πολύ κόσμο που δεν του φταίει σε τίποτα. Κι εσύ φαίνεσαι εξίσου βλαμμένος, θα μπω στον κόπο να σου απαντήσω όμως, κυρίως γιατί βαριέμαι.
Φυσικά και σε Pascal θα μπορούσε να προγραμματίσει πολύ πιο εύκολα. Είναι ΠΟΛΥ πιο απλή γλώσσα και έχει μεγάλη συνάφεια με το πως σκέφτεται ένας άνθρωπος για να λύσει λογικά προβλήματα (όχι εσύ, μερικοί άλλοι από 'μας).
Επίσης και η C και η Pascal δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν αυτούσιες γιατί -όπως είπα- αυτός που τη χρησιμοποιεί πρέπει να ξέρει πρώτον Αγγλικά και δεύτερον να πληκτρολογεί γρήγορα.
Μάθε να διαβάζεις.
1. Μπορεί αυτός να έβρισε εμμέσως το κόσμο, εσύ όμως τον έβρισες με άμεσο τρόπο. Για μια ακόμη φορά αποδεικνύεις πόσο χαζός είσαι αποκαλώντας και εμένα βλαμένο χωρίς καν να γνωρίζεις ποιος είμαι και τι έχω κάνει στη ζωή μου.
2. Eύκολη είναι η πασκάλ δε λέω, αλλά και πάλι ανάλογα με τα γούστα του καθενός, μπορεί κάποιος να καταλαβαίνει ποιο πολύ την C από την πασκάλ, να την γουστάρει περισσότερο τέλος πάντων όπως κάνει στη προκειμένη περίπτωση ο orlyy.
3. Ώ! Σώπα τι μας λές; 5 χρόνια παρακολουθούνται τα αγγλικά μαθήματα στο σχολείο από τη 1 γυμνασίου έως τη 3 λυκείου σε αυτά τα χρόνια ωφείλει ο μαθητής να γνωρίζει είδη τη γλώσσα αυτή σε επίπεδο lower. Πιστεύεις ότι κάνω λάθος; Αν ναι, πάνε κλάψε
Α! Και κάτι τελευταίο μια χαρά ξέρω να διαβάζω και μια χαρά λογικός άνθρωπος είμαι και χω λύσει πολλούς αλγόριθμους σε C. Αν δε ξέρεις καλύτερα να το βουλώνεις
Συμπέρασμα: Ο μόνος βλαμένος εδώ μέσα είναι ο καημένος Dythor.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Afey
Πολύ δραστήριο μέλος
2. Αυτό το point είναι για γέλια, δεν θα μπω στη διαδικασία να σου αποδείξω ότι η Pascal είναι πιο άμεση και κατανοητή στον ανίδεο απ' ότι η C.
3. Έχω proficiency in English από 2 αγγλικά πανεπιστήμια και ένα αμερικάνικο, συνεπώς δεν το λέω για 'μενα. Από τη στιγμή που μπορεί κάποιος να μην έχει ιδέα από Αγγλικά και αδικείται τείθεται θέμα εξέτασης των Αγγλικών μέσω του προγραμματισμού - κάτι που είναι καταφανώς λανθασμένο. Με τα ελληνικά δεν ισχύει το ίδιο μιας και δεν υπάρχει περίπτωση στους 10.000 μαθητές να βρεις ΕΝΑΝ που δεν ξέρει τι πάει να πει ΔΙΑΒΑΣΕ και ΓΡΑΨΕ. Αν δεν μπορείς να σκεφτείς μια σπιθαμή λογικά και να το συνειδητοποιήσεις αυτό είναι ντροπή και που έχεις αξίωση να προγραμματίζεις.
Τσάο κομπλεξάρα μου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mostel
Πολύ δραστήριο μέλος
Κατά δεύτερον, η C δεν ενδείκνυται για κάποιον που κάνει τα πρώτα βήματά του στον προγραμματισμό. Δε το λέω εγώ, που σαφώς το υποστηρίζω, αλλά και μερικά ακόμη εκατομμύρια προγραμματιστές.
Θα σου πω το εξής:
Αν πάρεις και διαβάσεις το βιβλίο του Richie (που θεωρείται το πιο βασικό στη C) και είσαι εντελώς άσχετος στον προγραμματισμό, θα το παρατήσεις σε μία μόλις μέρα.
Ακόμη, για να μάθει κάποιος C, πρέπει να ξέρει περί υπολογιστών. Π.χ.
Γράφουμε #include<stdio.h>
Άντε πάνε τώρα εξήγα εσύ σε έναν περίεργο μαθητή εντελώς άσχετο από προγραμματισμό τι στο διάολο είναι το standard input output library , πες του για interpreting & compiling από το πρώτο μάθημα, κ.λ.π.
Μη τρελαθούμε δηλαδή. Ντάξει, επειδή κάποιοι εξοικειωμένοι με τη C , δε σημαίνει πως θα πρέπει να τη φάνε όλη στη μάπα. Αυτοί που ξέρουν C, ας πάνε στην IOI και ας διαβάσουν μόνοι τους.
Να μη συγκρίνουμε με βάση αυτά που ξέρουμε εμείς, αλλά να 'μαστε ρεαλιστικοί και να βλέπουμε τη γενική κατάσταση. Το 80 τοις 100 δε μπορεί να καταλάβει το "ΓΙΑ i ...", θα καταλάβει το for ? Άσε που η C έχει πολλά πράγματα, τα οποία θα δημιουργούν ανακρίβειες στη διόρθωση. Π.χ. ++i, i++, στην αύξηση. Έχει άπειρες λεπτομέρειες. Οι διορθωτές θα τα χάσουν και το ίδιο και οι μαθητές.
Για την ΑΕΠΠ χρειάζεται μια πιο σουλωπωμένη και σχολική γλώσσα. Αν κάποια ξένη γλώσσα που υπάρχει ήδη, μπορεί να χρησιμοποιηθεί, αυτή είναι η pascal και μόνο. (Άντε και ίσως λίγο η python)
Στέλιος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Afey
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Semfer
Εκκολαπτόμενο μέλος
Συμπέρασμα: Ο μόνος βλαμένος εδώ μέσα είναι ο καημένος Dythor.
+100000 :iagree:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Afey
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fotini22589
Νεοφερμένος
Σχετικά με το μάθημα πρέπει όλοι να συνειδητοποιήσουμε πως ο σκοπός του μαθήματος δεν είναι να μας μάθει να προγραμματίζουμε αλλά να σκεφτόμαστε αλγοριθμικά! - ο προγραμματισμός είναι κάτι που απέχει πολύ από αυτό που μαθαίνουμε στο Λύκειο...
έπειτα, μην ξεχνάτε πως σε όλα τα τμήματα πληροφορικής (και τα σχετικά με αυτήν) υπάρχει πάντα μάθημα αλγορίθμων που διδάσκεται στο πρώτο (συνήθως) εξάμηνο και είναι επίσης σε ψευδογλώσσα.
πάντως είναι σίγουρο πως τα παιδιά της τεχνολογικής νοιώθουν πιο άνετα στα πρώτα εξάμηνα τμημάτων πληροφορικής σε σχέση με τα παιδιά της θετικής(εξαιρούνται αυτοί που ασχολούνται από μόνοι τους...) και αυτό χάριν στην ΑΕΠΠ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.