[2007 - 2008] Ασκήσεις στην ΑΕΠΠ

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει από Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 19,052 μηνύματα.
Σε ενα σχολειο η β λυκειου στην οποια φοιτουν 100 ατομα αποφασισε να παει εκδρομη.ο προεδρος της β λυκειου συγκεντρωσε εναν καταλογο με τα ονοματα ολων των μαθητων και τα χρηματα που εδωσαν.αν καποιος μαθητης δεν εδωσε χρήματα,τοτε θεωρούμε οτι εδωσε 0 ευρώ.να γραφει ο αλγοριθμος που θα:
- εμφανιζει ποσοι και ποιοι μαθητες δεν πληρωσαν
- αν ο μαθητης <<κωνσταντινου>> εδωσε χρήματα.



akyro tin ekana
Αν και την έχεις κάνει, θα απαντήσω μιας που δεν έχω ασχοληθεί σχεδόν καθόλου με ΑΕΠΠ φέτος και είναι μια ευκαιρία να λύσω καμιά άσκηση. :D

Code:
Αλγόριθμος ασκηση
Για i από 1 μέχρι 100
Διάβασε onoma[i]
Διάβασε xrimata[i]
τέλος_επανάληψης

Πληθος <-- 0
Για i από 1 μέχρι 100
   Αν xrimata[i] = 0 τότε
   Εμφάνισε "O/H", onoma[i] ,"δεν πλήρωσε."
   Πληθος <-- Πληθος + 1
   τέλος_αν
Εμφάνισε "Οι μαθητές που δεν πλήρωσαν είναι συνολικά:", Πληθος
τέλος_επανάληψης

Για i από 1 μέχρι 100
Αν onoma[i]= "Κωνσταντίνου" τότε
    Αν xrimata[i]= 0 τότε 
    Εμφάνισε "Ο μαθητής Κωνσταντίνου δεν έδωσε χρήματα
    αλλιώς
    Εμφάνισε "Ο μαθητής Κωνσταντίνου έδωσε χρήματα"
    τέλος_αν
τέλος_αν
τέλος_επανάληψης

τέλος ασκηση

:hmm:

-petros
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει από Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Σπασίκλας: Αυτά τα "τέλος" υποτίθεται είναι με κεφαλαίο το πρώτο γράμμα στον Αλγόριθμο. :P
ΠΕΤΡΟ, γράφε πρόγραμμα. :P




Σωστό φαίνεται, εκ πρώτης όψης. Βέβαια εγώ θα έβαζα το πρόγραμμα να σταματάει όταν βρει τον Κωνσταντίνου και τον τσεκάρει. Δεν ξέρω αν κόβουν απ' αυτό, όμως.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kristal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αποστόλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Όχι δεν κόβουν τίποτα απο αυτό..απλά επιβαρύνει το πρόγραμμα γιατι το βάζει να κάνει περιττές συγκρίσεις έτσι δεν είναι?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει από Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Όχι δεν κόβουν τίποτα απο αυτό..απλά επιβαρύνει το πρόγραμμα γιατι το βάζει να κάνει περιττές συγκρίσεις έτσι δεν είναι?
Ναι, αλλά δεν εξετάζουμε την αποδοτικότητα του προγράμματος - Κεφάλαιο 5, εκτός ύλης. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tasos_manager

Νεοφερμένος

Ο tasos_manager αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Δεν υπαρχει περιπτωση ο μαθητης Κωνσταντινου να μην υπαρχει στο σχολειο οποτε και να εμφανιζει το καταλληλο μηνυμα?
Εμεις ετσι το κανουμε...
Χρησιμοποιουμε μεταβλητη found δομη επαναληψης οσο.. επαναλαβε..
Αυτα...
Υ.Γ κορυφιαιο μαθημα αλλα.. οι περισσοτερες ασκησεις ειναι πανω κατω ιδιες, ειδικα στους πινακες, ... οποτε ψιλοκατανταει βαρετο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariuska

Νεοφερμένος

Ο mariuska αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Λοιπόν, για να σας βάλω και εγώ μια άσκηση(χωρίς να ξέρω σε τι επίπεδο είστε, νομίζω από αυτά που θυμάμαι ότι είναι σχετικά δύσκολη):


Άσκηση 10

Να φτιάξετε ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ το οποίο θα ζητά από τον χρήστη να γράφει χαρακτήρες μέχρις ότου αυτός να δώσει τον χαρακτήρα '@' (θεωρούμε ότι μπορεί να δώσει το πολύ 100 χαρακτήρες δηλαδή ο 101 χαρακτήρας πρέπει αυτόματα να είναι το '@', με άλλα λόγια σταματάει να ζητά δεδομένα). Όταν συμβεί αυτό να εμφανίζει:
  • πόσα γράμματα έδωσε ο χρήστης(χωρίς το '@')
  • ποια γράμματα εμφανίστηκαν στην είσοδο του χρήστη(το γράμμα 'Α' και το γράμμα 'α' και όλα τα αντίστοιχα μετράνε ως ίδια),
  • πόσες φορές το καθένα,
  • πόσα φωνήεντα, πόσα σύμφωνα, πόσα κενά και πόσα σημεία στίξης/σύμβολα γενικά(εδώ για να μην καθίσετε να γράψετε ένα-ένα τα φωνήεντα και τα σύμφωνα για τσεκάρισμα, πάρτε σαν δεδομένο ότι υπάρχουν 2 πίνακες ΦΩΝΗΕΝΤΑ[14] και ΣΥΜΦΩΝΑ[34] με τους αντίστοιχους χαρακτήρες, όχι όμως και για τα σημεία στίξης/σύμβολα, εκεί χρησιμοποιείστε την σκέψη σας:D)
  • την είσοδο σε νούμερο(η αντιστοιχία για την μετατροπή ειναι 1-α ή Α, 2-β ή Β κ.ο.κ.) έχοντας σαν δεδομένο έναν πίνακα ΓΡΑΜΜΑΤΑ[48] ο οποίος περιέχει στην 1η θέση το α, στην 2η το β κ.ο.κ., στην 25η το Α, στην 26η το Β κ.ο.κ, και αθροίζοντας κάθε γράμμα με τα προηγούμενα(π.χ.: αΒγ@=1(α)+2(Β)+3(γ)=6. Το 6 ειναι η απάντηση στο ερώτημα)
  • να ελέγχει αν αυτός ο αριθμός ειναι άρτιος ή περιττός και να εμφανίζει κατάλληλο μήνυμα
Παρατήρηση: στην είσοδο πρέπει να γίνει έλεγχος εγκυρότητας για το αν δίνει σωστά δεδομένα ο χρήστης(με άλλα λόγια, αν δίνει μόνο ένα χαρακτήρα σε κάθε μεταβλητή που διαβάζεται! ΚΑΘΑΡΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ(έστω ότι μετά την τελευταία είσοδο ή τον 100 χαρακτήρα, καταστρέφεται): έχετε και ένα πίνακα ΣΥΜΒΟΛΑ[10](το 10 αυτό δεν μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για τον αριθμό των συμβόλων που έχετε να βρείτε))

Παρατήρηση2: Στην μετατροπή της εισόδου σε αριθμό, μόνο τα γράμματα μετατρέπονται! Κενά και σύμβολα δεν προσμετρώνται(ή αν σας βολεύει είναι ίσα με 0)
---------------------------------------------------------------------------------
Βγήκε λίγο μεγάλη αλλά καλύπτει αρκετά μεγάλο φάσμα(νομίζω).
Για τους κατέχοντες από προγραμματισμό είναι φανερό ότι το ερώτημα 5 είναι αντιγραφή από τους ASCII χαρακτήρες όπως και τα α ή Α είναι τα λεγόμενα ignoreUpperCase(σε περίπτωση που κάποιος αναρωτηθεί πώς μου ήρθαν αυτά τα τρελά)...

Υ.Γ.: Πολύ καλή δουλειά παιδιά στο forum, keep it up!!!:no1:
Υ.Γ.2:Είναι η πρώτη μου άσκηση, κάθε παρατήρηση/κριτική ειναι καλοδεχούμενη!
Υ.Γ.3: το ίδιο και πιθανά bugs που δεν σκέφτηκα!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kristal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αποστόλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Δεν υπαρχει περιπτωση ο μαθητης Κωνσταντινου να μην υπαρχει στο σχολειο οποτε και να εμφανιζει το καταλληλο μηνυμα?
Εμεις ετσι το κανουμε...
Χρησιμοποιουμε μεταβλητη found δομη επαναληψης οσο.. επαναλαβε..
Αυτα...
Υ.Γ κορυφιαιο μαθημα αλλα.. οι περισσοτερες ασκησεις ειναι πανω κατω ιδιες, ειδικα στους πινακες, ... οποτε ψιλοκατανταει βαρετο...
Ναι φυσικά και υπάρχει αυτή η περίπτωση και το σωστότερο κατ εμέ θα ήταν να λυθεί έτσι η άσκηση γιατί με τον τρόπο που την έλυσε ο Πέτρος(αν και δεν ειναι λάθος) αν το ονομα δεν υπάρχει το πρόγραμμα δεν θα βγάλει τίποτα σαν μήνυμα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kristal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αποστόλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Να και μια ωραία άσκηση...


Άσκηση 11

Σε εναν διαγωνισμό σκοποβολής συμμετέχουν 120 διαγωνιζόμενοι.Ο κάθε διαγωνιζόμενος εκτελεί 10 βολές και η τελική του βαθμολογία ειναι το άθροισμα όλων των βαθμών που πέτυχε εκτός της καλύτερης και της χειρότερης βολής.Να υλοποιήσετε πρόγραμμα το οποίο θα δέχεται το ονομα κάποιου αθλητή και διαδοχικά τους βαθμούς των βολών του.
α)Να αναπτύξετε συνάρτηση που θα δέχεται ως είσοδο εναν πίνακα 10 στοιχείων με βαθμούς κάποιου διαγωνιζόμενου και θα επιστρέφει την τελική του βαθμολογία
β)Να αναπτύξετε διαδικασία η οποία θα βρίσκει τη θέση του μεγαλύτερου αριθμού που υπάρχει σε εναν μονοδιάστατο πίνακα 120 στοιχείων
γ)Να χρησιμοποιήσετε τα παραπάνω υποπρογράμματα για να φτιάξετε το κύριο πρόγραμμα το οποίο θα δέχεται τα ονοματα και τις βολές 120 διαγωνιζόμενων και θα εμφανίζει το όνομα του νικητή
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aggelos!

Νεοφερμένος

Ο Aggelos! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 46 μηνύματα.
Άσκηση 11
α)

PHP:
ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΒΑΘΜΟΛ(Α):ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ
  ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: ΜΑΧ, ΜΙΝ , ΣΥΝΟΛΟ , Α[10]
    ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Ι

  ΑΡΧΗ
    ΜΑΧ<--Α[1]
    ΜΙΝ<--Α[1]
    ΣΥΝΟΛΟ<--Α[1]
    ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 10
      ΑΝ Α[Ι]>ΜΑΧ ΤΟΤΕ
        ΜΑΧ<--Α[Ι]
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
      ΑΝ Α[Ι]<ΜΙΝ ΤΟΤΕ
        ΜΙΝ<--Α[Ι]
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
      ΣΥΝΟΛΟ<--ΣΥΝΟΛΟ+ Α[Ι]
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΒΑΘΜΟΛ<--ΣΥΝΟΛΟ - ΜΑΧ - ΜΙΝ
  ΤΕΛΟΣ_ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ

1η παρατηρηση: Εβαλα την βαθμολογια πραγματική αφού δεν μας λέει αν είναι ακέραια ..
2η παρατήρηση: ο υπολογισμός του ΜΑΧ και του ΜΙΝ μπορεί να γίνεται και μεσα σε μια ΑΝ .. ΑΛΛΙΩΣ ΑΝ .. Διορθώστε με αν κάνω λάθος ..


β)

PHP:
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ(ΠΙΝ)
  ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: ΠΙΝ[120],ΜΑΧ
    ΑΚΕΡΑΙΕΣ: ΘΕΣΗ

  ΑΡΧΗ
   
    ΜΑΧ<--ΠΙΝ[1]
    ΘΕΣΗ<--1
    ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 120
      ΑΝ ΠΙΝ[Ι]>ΜΑΧ ΤΟΤΕ
         ΜΑΧ<--ΠΙΝ[Ι]
         ΘΕΣΗ<--Ι
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

 ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ


Διορθώστε με αν έχω λάθη , που σιγουρα έχω κ συγχωρέστε με γιατι ξεκίνησα πρόσφατα να ασχολούμαι με υποπρογράμματα ..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kristal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αποστόλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Σωστός είσαι...Ναι θα μπορόυσες το μαχ μιν να το κανεις με αν...αλλιώς αν...Το πρόγραμμα δεν έκανες...εκεί ειναι το ωραίο :)(οχι απαραίτητα και δύσκολο)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kristal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αποστόλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Βλέπω μια εντόνη επιθυμία να παραθέσετε τη λύση του προβλήματος....Ένας ενας ρε παιδιά...:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

philosophos

Νεοφερμένος

Ο philosophos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Πλωμάρι (Λέσβος). Έχει γράψει 54 μηνύματα.
Άσκηση 12

Μια φυλακη αποτελειται απο δεκα πτερυγες και σε καθε μια υπαρχουν 50 φυλακισμενοι.Να γραφει προγραμμα που α) θα διαβαζει τους φυλακισμενους ολης της φυλακης,β)θα ταξινομει αλφαβητικα τους φυλακισμενους ανα πτερυγα ,γ)θα βρισκει αν υπάρχει φυλακισμενος με ονομα 'Φονιάς' και δ) θα διαβαζει τα χρονια παραμονης στη φυλακη του καθε φυλακισμενου και θα εκτυπωνει αυτον με τα περισσοτερα χρονια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aggelos!

Νεοφερμένος

Ο Aggelos! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 46 μηνύματα.
Ασκηση

Μια φυλακη αποτελειται απο δεκα πτερυγες και σε καθε μια υπαρχουν 50 φυλακισμενοι.Να γραφει προγραμμα που α) θα διαβαζει τους φυλακισμενους ολης της φυλακης,β)θα ταξινομει αλφαβητικα τους φυλακισμενους ανα πτερυγα ,γ)θα βρισκει αν υπάρχει φυλακισμενος με ονομα 'Φονιάς' και δ) θα διαβαζει τα χρονια παραμονης στη φυλακη του καθε φυλακισμενου και θα εκτυπωνει αυτον με τα περισσοτερα χρονια.

PHP:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΦΥΛΑΚΗ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ:ΟΝ[10,50],ΤΜΠ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Ι,Κ,Λ , ΘΕΣΗΙ , ΘΕΣΗΚ , ΜΑΧ , ΧΡ[10,50]
  ΛΟΓΙΚΕΣ: ΣΗΜΑΙΑ


ΑΡΧΗ
  ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
    ΓΙΑ Κ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 50
      ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΝ[Ι,Κ]
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

  ΓΙΑ Λ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
    ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 50
      ΓΙΑ Κ ΑΠΟ 50 ΜΕΧΡΙ Ι ΜΕ ΒΗΜΑ -1
        ΑΝ ΟΝ[Λ,Κ-1]>ΟΝ[Λ,Κ] ΤΟΤΕ
          ΤΜΠ <-- ΟΝ[Λ,Κ-1]
          ΟΝ[Λ,Κ-1] <-- ΟΝ[Λ,Κ]
          ΟΝ[Λ,Κ] <-- ΤΜΠ
        ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
      ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

  ΣΗΜΑΙΑ <-- ΨΕΥΔΗΣ
  ΘΕΣΗΙ <-- 0
  ΘΕΣΗΚ <-- 0
  Ι <-- 1
  Κ <-- 1
  ΟΣΟ Ι<=10 ΚΑΙ ΣΗΜΑΙΑ=ΨΕΥΔΗΣ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
    ΟΣΟ Κ<=50 ΚΑΙ ΣΗΜΑΙΑ=ΨΕΥΔΗΣ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
      ΑΝ ΟΝ[Ι,Κ]='ΦΟΝΙΑΣ' ΤΟΤΕ
        ΣΗΜΑΙΑ <-- ΑΛΗΘΗΣ
        ΘΕΣΗΙ <-- Ι
        ΘΕΣΗΚ <-- Κ
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
      Κ <-- Κ+1
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    Ι <-- Ι+1
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΜΑΧ <-- 0
  ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10
    ΓΙΑ Κ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 50
      ΔΙΑΒΑΣΕ ΧΡ[Ι,Κ]
      ΑΝ ΧΡ[Ι,Κ]>ΜΑΧ ΤΟΤΕ
        ΜΑΧ <-- ΧΡ[Ι,Κ]
        ΘΕΣΗΙ <-- Ι
        ΘΕΣΗΚ <-- Κ
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

  ΓΡΑΨΕ 'Ο ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ', ΟΝ[ΘΕΣΗΙ,ΘΕΣΗΚ], 'ΜΕ ',ΜΑΧ , 'ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ'

ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Δεν ειμαι κ απολυτα σίγουρος σε μερικά σημεία κυρίως στην αναζήτηση και στην αλφαβητική ταξινόμηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει από Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 19,052 μηνύματα.
Έχει κανείς να προτείνει καμία γερή άσκηση που να καλύπτει αρκετά πράγματα;
pls το επίπεδο δυσκολίας της να είναι στα πλαίσια του 4ου θέματος και όχι τίποτα κουλές :P (όπως κάποιες ασκήσεις που παρατέθηκαν παραπάνω :P ).



-petros
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kristal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αποστόλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Πέτρο αν θές δες λίγο την άσκηση που παρέθεσα στο thread με τις ασκήσεις...Δεν είναι κουλή αλλα αρκετά έξυπνη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kristal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αποστόλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Έχω την εντύπωση οτι έχεις ανάποδα τους δείκτες στην ταξινόμηση...Θα το ξανακοιτάξω βέβαια αλλα ετσι όπως το βλέπω νομίζω είσαι λάθος...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει από Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 19,052 μηνύματα.
Πέτρο αν θές δες λίγο την άσκηση που παρέθεσα στο thread με τις ασκήσεις...Δεν είναι κουλή αλλα αρκετά έξυπνη...
Μετέφερα τα posts σε αυτό το θέμα.
Την έχω δει την άσκηση 11 με τα υποπρογράμματα. :)

Παραθέτω μια άσκηση που βρήκα:
(ένα δύσκολο 3ο θέμα θα έλεγα)



Άσκηση 13

Σε κάποια εξεταστική δοκιμασία, κάθε γραπτό αξιολογείται αρχικά από δύο βαθμολογητές και υπάρχει περίπτωση το γραπτό να χρειάζεται αναβαθμολόγηση από τρίτο βαθμολογητή.
Στην περίπτωση αναβαθμολόγησης ο τελικός βαθμός υπολογίζεται ως εξής:
i) Αν ο βαθμός του τρίτου βαθμολογητή είναι ίσος με το μέσο όρο (Μ.Ο.) των βαθμών των δύο πρώτων βαθμολογητών, τότε ο τελικός βαθμός είναι ο Μ.Ο.
ii) Αν ο βαθμός του τρίτου βαθμολογητή είναι μικρότερος από το μικρότερο βαθμό (ΜΙΝ) των δύο πρώτων βαθμολογητών, τότε ο τελικός βαθμός είναι ο ΜΙΝ.
iii) Διαφορετικά, ο τελικός βαθμός είναι ο μέσος όρος του βαθμού του τρίτου βαθμολογητή με τον πλησιέστερο προς αυτόν βαθμό των δύο πρώτων βαθμολογητών.

Να αναπτύξετε αλγόριθμο (πείτε πρόγραμμα καλύτερα :D ) υπολογισμού του τελικού βαθμού ενός γραπτού με αναβαθμολόγηση, ο οποίος:
α) Να διαβάζει τους βαθμούς του πρώτου, του δεύτερου και του τρίτου βαθμολογητή ενός γραπτού. (Μονάδες 2)
β) Να υπολογίζει και να εκτυπώνει το μεγαλύτερο (ΜΑΧ) και το μικρότερο (ΜΙΝ) από τους βαθμούς του πρώτου και του δεύτερου βαθμολογητή. (Μονάδες 6)
γ) Να υπολογίζει και να εκτυπώνει τον τελικό βαθμό του γραπτού, σύμφωνα με την παραπάνω διαδικασία. (Μονάδες 12)
Παρατήρηση: Θεωρήστε ότι και οι τρεις βαθμοί είναι θετικοί ακέραιοι και δεν απαιτείται έλεγχος δεδομένων.



-petros
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kristal

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αποστόλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Άγγελε τελικά σωστός είσαι...απλώς δεν είχα δει πως είχες δηλώσει τον πίνακα...Εσυ κάνεις ταξινόμηση κατα γραμμές...

Πέτρο την έχω κάνει αυτήν την άσκηση...δεν είναι και πολύ δύσκολη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Aggelos!

Νεοφερμένος

Ο Aggelos! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 46 μηνύματα.
Ασκηση 13

PHP:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ:Β1,Β2,Β3,ΜΑΧ,ΜΙΝ,ΤΒ ,ΔΙΑΦ1,ΔΙΑΦ2
ΑΡΧΗ
  ΔΙΑΒΑΣΕ Β1,Β2,Β3

  ΜΑΧ <-- Β1
  ΜΙΝ <-- Β2
  ΑΝ Β2>ΜΑΧ ΤΟΤΕ
    ΜΑΧ <-- Β2
    ΜΙΝ <-- Β1
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΓΡΑΨΕ 'Ο ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ' , ΜΑΧ
  ΓΡΑΨΕ 'Ο ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο',ΜΙΝ
                         

  ΑΝ Β3=(Β1+Β2)/2 ΤΟΤΕ
    ΤΒ <-- Β3
  ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Β3<ΜΙΝ ΤΟΤΕ
    ΤΒ <-- ΜΙΝ
  ΑΛΛΙΩΣ
    ΔΙΑΦ1 <-- Α_Τ(Β3-Β1)
    ΔΙΑΦ2 <-- Α_Τ(Β2-Β1)
    ΑΝ ΔΙΑΦ1<ΔΙΑΦ2 ΤΟΤΕ
      ΤΒ <-- (Β1+Β3)/2
    ΑΛΛΙΩΣ
      ΤΒ <-- (Β2+Β3)/2
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΓΡΑΨΕ 'Ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΕΙΝΑΙ',ΤΒ

ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giorgocm

Νεοφερμένος

Ο giorgocm αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Άσκηση 14

Σε ένα αγώνα άλματος εις ύψος, έλαβαν μέρος 12 αθλητές. Τα ονόματα και η καλύτερη επίδοση καθενός αποθηκεύονται σε κατάλληλους πίνακες. Να γράψετε αλγόριθμο ο οποίος :

α) διαβάζει τα δεδομένα
β) εμφανίζει ποιοι αθλητές πήραν τα 3 μετάλλια (χρυσό, αργυρό, χάλκινο). Σε περίπτωση ίδιας επίδοσης δύο ή περισσοτέρων αθλητών, το μετάλλιο μοιράζεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top