[20/5/2015] Βιολογία Γενικής Παιδείας

Πως πιστεύετε ότι τα πήγατε ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 46)
  • Άριστα 18-20

    Ψήφοι: 32 69.6%
  • Πολύ καλά 15-18

    Ψήφοι: 10 21.7%
  • Καλά 12-15

    Ψήφοι: 2 4.3%
  • Μέτρια 10-12

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Όχι καλά 5-10

    Ψήφοι: 2 4.3%
  • Καθόλου καλά 0-5

    Ψήφοι: 0 0.0%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

kpap12

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο kpap12 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 144 μηνύματα.
εγώ το έβαλα ως επίλογο.

Και εγώ το έβαλα ως επίλογο.. Νομίζω ήταν απαραίτητο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Εχέμυθη

Περιβόητο μέλος

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 5,863 μηνύματα.
Εμείς οι κοινοι θνητοι , εγώ τουλάχιστον, δεν ήξερα ότι χορηγείται και προληπτικά :P γιατί οκ θα έπρεπε να είναι πολύ συγκεκριμένη περίπτωση. Τεσπα όλα τα φροντιστήρια για ορο λένε οπότε σας πιστεύω :) :D ααααααα ένας φίλος μου έβαλε δράση μηχανισμών μη ειδικής άμυνας πχ συμπλήρωμα και προπερδινη, φαγοκυτταρωση και ρωτάει αν στεκουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

xkorko

Νεοφερμένος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καρδίτσα (Καρδίτσα). Έχει γράψει 111 μηνύματα.
Και εγώ το έβαλα ως επίλογο.. Νομίζω ήταν απαραίτητο

και γω έτσι νομίζω, ταίριαζε πολύ ωραία με την μεταβολή των μεγεθών των πληθυσμών πριν και μετά, στα 2 οικοσυστήματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sipty

Νεοφερμένος

Ο Sipty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
4ο Θέμα,τελευταία ερώτηση....Ήταν απαραίτητο να ειπωθεί ότι η φυσική επιλογή είναι τοπικά και χρονικά προσδιορισμένη...?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xkorko

Νεοφερμένος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καρδίτσα (Καρδίτσα). Έχει γράψει 111 μηνύματα.
4ο Θέμα,τελευταία ερώτηση....Ήταν απαραίτητο να ειπωθεί ότι η φυσική επιλογή είναι τοπικά και χρονικά προσδιορισμένη...?

αυτό εξετάζουμε, εγώ θαρρώ πως ναι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dalebarbie

Νεοφερμένος

Ο dalebarbie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 66 μηνύματα.
Εκτίμηση θεμάτων Βιολογία Γενικής
Α Θέμα : Γελοίο (όπως πάντα με εξαίρεση το 2013 κάτι ποσοστά που το έχασαν πολλοί θεωρητικοί)
Β Θέμα: Εύκολο (τσάμπα μονάδες)
Γ θέμα : Εύκολο καμία δυσκολία έλεος αν διαβάζει κανείς βιολογία ένα χρόνο και δεν τις έχει ξανασυναντήσει τις καμπύλες αυτές ...Ακόμα και αυτό με το κυτταροτοξικά αν δεν ξέρεις ότι δεν παράγονται σε βακτήριο καλύτερα να μην πήγαινες να δώσεις ..και τόσο στούρνο να ήσουν με άτοπο το απαντούσες.
Δ θέμα : Εύκολο καμία κρίση αν ξέρεις πράξεις δημοτικού βγαίνει (πχ του 2012 πολυ πιο δυσκολο) κάτι άκουσα παραπάνω ότι που να ξέραμε ότι τα κουνέλια τρώνε δέντρα έλεος ρε φίλε..τι να τρώνε πρωτόζωα;... το Δ4 ειδικά τσάμπα μονάδες έχει ξαναπέσει αν θέλανε να το κάνανε ποιο σοβαρό μπορούσαν να μην δώσουν καν ποία καμπύλη ανήκει σε τι και να το έβαζε ο μαθητής.
Συμπέρασμα ..μικρά κομματάκια θεωρίας χωρίς να χρειάζεται συνδυασμός από διάφορα κεφάλαια ..το Δ έβγαινε γρήγορα πράαξεις δημοτικού ..ένα χ10 και ένα /10 σιγά.. τώρα αυτό που είπατε με τις γενικές αρχες βιολογίας διαβάζεις μια επιστήμη και δεν ξέρεις τις γενικές αρχές της; με σος δεν γίνεται δουλεια ...
Ένας Καλά προετοιμασμένος μαθητής θετικής και μελλοντικός συνάδελφος άνετα άγγιζε το 19,8-20 χωρίς κόπο ένας θεωρητικής άνετα το 19...(χωρίς να υποτιμώ υπάρχουν παιδιά θεωρητικής που γράφουν 20 χωρίς φροντιστήριο ) όσοι δεν ξέρετε να κάνετε διαίρεση και πολλαπλασιασμό πηγαίνετε στη δευτέρα δημοτικού ..Γενικά πιο εύκολα της 5ετιας Στατιστική πιο δύσκολη από πέρυσι..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xkorko

Νεοφερμένος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καρδίτσα (Καρδίτσα). Έχει γράψει 111 μηνύματα.
Εμείς οι κοινοι θνητοι , εγώ τουλάχιστον, δεν ήξερα ότι χορηγείται και προληπτικά :P γιατί οκ θα έπρεπε να είναι πολύ συγκεκριμένη περίπτωση. Τεσπα όλα τα φροντιστήρια για ορο λένε οπότε σας πιστεύω :) :D ααααααα ένας φίλος μου έβαλε δράση μηχανισμών μη ειδικής άμυνας πχ συμπλήρωμα και προπερδινη, φαγοκυτταρωση και ρωτάει αν στεκουν

νομίζω πως όχι, καθώς συμπλήρωμα-προπερδίνη περιέχονται στο πλάσμα, οπότε μιλάμε για οίδημα κατά τη φλεγμονή, η οποία από μόνη της αποτελεί σύμπτωμα. Φαγοκυττάρωση έχουμε πάλι σε φλεγμονή, σε πυρετό (άρα και δω σύμπτωμα, μάλιστα ο πυρετός προκαλείται και από ενδοτοξίνες βακτηρίου), θα μπορούσε τυχόν να σταθεί η φαγοκυττάρωση λοιπόν μόνο σε περίπτωση που θα έλεγες για αντιγονοπαρουσιαστικό μακροφάγο ή για σύνδεση αντιγόνου-αντισώματος, αλλά εφόσον αναφέρεις αντίσωμα, πρέπει να πεις και πως παρήχθησαν αυτά, άρα πάλι καταλήγουμε σε ανοσοβιολογική απόκριση ή ορό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tzanakos2010

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο tzanakos2010 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Εκτίμηση θεμάτων Βιολογία Γενικής
Α Θέμα : Γελοίο (όπως πάντα με εξαίρεση το 2013 κάτι ποσοστά που το έχασαν πολλοί θεωρητικοί)
Β Θέμα: Εύκολο (τσάμπα μονάδες)
Γ θέμα : Εύκολο καμία δυσκολία έλεος αν διαβάζει κανείς βιολογία ένα χρόνο και δεν τις έχει ξανασυναντήσει τις καμπύλες αυτές ...Ακόμα και αυτό με το κυτταροτοξικά αν δεν ξέρεις ότι δεν παράγονται σε βακτήριο καλύτερα να μην πήγαινες να δώσεις ..και τόσο στούρνο να ήσουν με άτοπο το απαντούσες.
Δ θέμα : Εύκολο καμία κρίση αν ξέρεις πράξεις δημοτικού βγαίνει (πχ του 2012 πολυ πιο δυσκολο) κάτι άκουσα παραπάνω ότι που να ξέραμε ότι τα κουνέλια τρώνε δέντρα έλεος ρε φίλε..τι να τρώνε πρωτόζωα;... το Δ4 ειδικά τσάμπα μονάδες έχει ξαναπέσει αν θέλανε να το κάνανε ποιο σοβαρό μπορούσαν να μην δώσουν καν ποία καμπύλη ανήκει σε τι και να το έβαζε ο μαθητής.
Συμπέρασμα ..μικρά κομματάκια θεωρίας χωρίς να χρειάζεται συνδυασμός από διάφορα κεφάλαια ..το Δ έβγαινε γρήγορα πράαξεις δημοτικού ..ένα χ10 και ένα /10 σιγά.. τώρα αυτό που είπατε με τις γενικές αρχες βιολογίας διαβάζεις μια επιστήμη και δεν ξέρεις τις γενικές αρχές της; με σος δεν γίνεται δουλεια ...
Ένας Καλά προετοιμασμένος μαθητής θετικής και μελλοντικός συνάδελφος άνετα άγγιζε το 19,8-20 χωρίς κόπο ένας θεωρητικής άνετα το 19...(χωρίς να υποτιμώ υπάρχουν παιδιά θεωρητικής που γράφουν 20 χωρίς φροντιστήριο ) όσοι δεν ξέρετε να κάνετε διαίρεση και πολλαπλασιασμό πηγαίνετε στη δευτέρα δημοτικού ..Γενικά πιο εύκολα της 5ετιας Στατιστική πιο δύσκολη από πέρυσι..
Νομίζω ότι σου φαίνονται εύκολα γιατί ήσουν θετική. Αν δεν έχεις μεγάλη επαφή με το αντικείμενο δεν κάνεις εύκολα συνειρμούς γιατί φοβάσαι μη πέσεις σε λούμπα. Επίσης, σε σύγκριση με άλλες χρονιές νομίζω είναι δυσκολότερα κατά τι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xkorko

Νεοφερμένος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καρδίτσα (Καρδίτσα). Έχει γράψει 111 μηνύματα.
Εκτίμηση θεμάτων Βιολογία Γενικής
Α Θέμα : Γελοίο (όπως πάντα με εξαίρεση το 2013 κάτι ποσοστά που το έχασαν πολλοί θεωρητικοί)
Β Θέμα: Εύκολο (τσάμπα μονάδες)
Γ θέμα : Εύκολο καμία δυσκολία έλεος αν διαβάζει κανείς βιολογία ένα χρόνο και δεν τις έχει ξανασυναντήσει τις καμπύλες αυτές ...Ακόμα και αυτό με το κυτταροτοξικά αν δεν ξέρεις ότι δεν παράγονται σε βακτήριο καλύτερα να μην πήγαινες να δώσεις ..και τόσο στούρνο να ήσουν με άτοπο το απαντούσες.
Δ θέμα : Εύκολο καμία κρίση αν ξέρεις πράξεις δημοτικού βγαίνει (πχ του 2012 πολυ πιο δυσκολο) κάτι άκουσα παραπάνω ότι που να ξέραμε ότι τα κουνέλια τρώνε δέντρα έλεος ρε φίλε..τι να τρώνε πρωτόζωα;... το Δ4 ειδικά τσάμπα μονάδες έχει ξαναπέσει αν θέλανε να το κάνανε ποιο σοβαρό μπορούσαν να μην δώσουν καν ποία καμπύλη ανήκει σε τι και να το έβαζε ο μαθητής.
Συμπέρασμα ..μικρά κομματάκια θεωρίας χωρίς να χρειάζεται συνδυασμός από διάφορα κεφάλαια ..το Δ έβγαινε γρήγορα πράαξεις δημοτικού ..ένα χ10 και ένα /10 σιγά.. τώρα αυτό που είπατε με τις γενικές αρχες βιολογίας διαβάζεις μια επιστήμη και δεν ξέρεις τις γενικές αρχές της; με σος δεν γίνεται δουλεια ...
Ένας Καλά προετοιμασμένος μαθητής θετικής και μελλοντικός συνάδελφος άνετα άγγιζε το 19,8-20 χωρίς κόπο ένας θεωρητικής άνετα το 19...(χωρίς να υποτιμώ υπάρχουν παιδιά θεωρητικής που γράφουν 20 χωρίς φροντιστήριο ) όσοι δεν ξέρετε να κάνετε διαίρεση και πολλαπλασιασμό πηγαίνετε στη δευτέρα δημοτικού ..Γενικά πιο εύκολα της 5ετιας Στατιστική πιο δύσκολη από πέρυσι..
Δεν χαλαρώνεις λίγο? Μη προχωράμε σε αξιολογικές κρίσεις έξωθεν του παιχνιδιού, είναι τουλάχιστον αντιδεοντολογικό, για να μην πω κάτι παραπάνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ultraviolence

Τιμώμενο Μέλος

Ο ultraviolence αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 14,800 μηνύματα.
Ναι για τσιλλαρετε λιγο εσεις που δε δινατε και μιλατε εκ του ασφαλούς.Κάθε χρονιά τις ιδιες μαλακιες θα λέτε?
Είμαστε ήδη αγχωμένοι δε θέλουμε τα "Ω ήταν δύσκολα έγραφες 25 ω ηταν εύκολα εγραφες 35"..
Όλοι οι βιολόγοι που ρώτησα (και πιστέψτε με ήταν πολλοι ) είπαν πως είχαμε τα πιο δυσκολα θέματα της τελευταίας δεκαετίας..(Στη βιολογία)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kougami

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Kougami αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 196 μηνύματα.
Μην δινετε σημασια στον καθενα που θα σας λεει χαζομαρες για ευκολα και οτι πρεπει να ειστε βλακες για να μην το ξερατε κτλ Μπορει να ειναι απο τρολ μεχρι κανενας κακομοιριδης που δεν του καθετε καμια γκομενα και ειναι αγκαλια με εναν κουβα παγωτο κλαιγοντας ολη μερα και βρισκει εδω αφορμη να βγαλει ολο το φαρμακι και το δηλητηριο του...

Κατα τα αλλα τα θεματα σημερα ηταν αναμφιβολα πιο δυσκολα απο περσυ και προπερσυ. Σιγουρα ενας που ηταν καλα διαβασμενος μπορουσε να ανταποκριθει μιας και το μαθημα δεν ειναι ιδιαιτερα δυσκολο (μικρη υλη και ευκολα κατανοητη). Προφανως ατυχιες συμβαινουν σε ολους ειδικα μεσα στο αγχος.
Ευχομαι καλη επιτυχια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dalebarbie

Νεοφερμένος

Ο dalebarbie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 66 μηνύματα.
Προσωπικά έδινε ο ξάδελφος μου και όλοι στο σχολείο του βγήκαν με χαμόγελο και έλεγαν γελοία τώρα εσείς που λέτε ότι ήταν δύσκολα μου λέτε τι ήταν δύσκολο χειροπιαστά ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Navarro1996

Νεοφερμένος

Ο Navarro1996 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 109 μηνύματα.
Εκτίμηση θεμάτων Βιολογία Γενικής
Α Θέμα : Γελοίο (όπως πάντα με εξαίρεση το 2013 κάτι ποσοστά που το έχασαν πολλοί θεωρητικοί)
Β Θέμα: Εύκολο (τσάμπα μονάδες)
Γ θέμα : Εύκολο καμία δυσκολία έλεος αν διαβάζει κανείς βιολογία ένα χρόνο και δεν τις έχει ξανασυναντήσει τις καμπύλες αυτές ...Ακόμα και αυτό με το κυτταροτοξικά αν δεν ξέρεις ότι δεν παράγονται σε βακτήριο καλύτερα να μην πήγαινες να δώσεις ..και τόσο στούρνο να ήσουν με άτοπο το απαντούσες.
Δ θέμα : Εύκολο καμία κρίση αν ξέρεις πράξεις δημοτικού βγαίνει (πχ του 2012 πολυ πιο δυσκολο) κάτι άκουσα παραπάνω ότι που να ξέραμε ότι τα κουνέλια τρώνε δέντρα έλεος ρε φίλε..τι να τρώνε πρωτόζωα;... το Δ4 ειδικά τσάμπα μονάδες έχει ξαναπέσει αν θέλανε να το κάνανε ποιο σοβαρό μπορούσαν να μην δώσουν καν ποία καμπύλη ανήκει σε τι και να το έβαζε ο μαθητής.
Συμπέρασμα ..μικρά κομματάκια θεωρίας χωρίς να χρειάζεται συνδυασμός από διάφορα κεφάλαια ..το Δ έβγαινε γρήγορα πράαξεις δημοτικού ..ένα χ10 και ένα /10 σιγά.. τώρα αυτό που είπατε με τις γενικές αρχες βιολογίας διαβάζεις μια επιστήμη και δεν ξέρεις τις γενικές αρχές της; με σος δεν γίνεται δουλεια ...
Ένας Καλά προετοιμασμένος μαθητής θετικής και μελλοντικός συνάδελφος άνετα άγγιζε το 19,8-20 χωρίς κόπο ένας θεωρητικής άνετα το 19...(χωρίς να υποτιμώ υπάρχουν παιδιά θεωρητικής που γράφουν 20 χωρίς φροντιστήριο ) όσοι δεν ξέρετε να κάνετε διαίρεση και πολλαπλασιασμό πηγαίνετε στη δευτέρα δημοτικού ..Γενικά πιο εύκολα της 5ετιας Στατιστική πιο δύσκολη από πέρυσι..
Σοβαρα τωρα ρε φιλε? Θεμα Β τζαμπα μοναδες? Το Β5 την απαντηση που ζηταει απο το βιβλιο, πολυ καθηγητες λενε στους μαθητες τους το συγκεκριμενο κομματι να το κανουν μια αναγνωση γιατι δεν ειναι καλο ερωτημα...και η αληθεια ειναι τοσα ωραια ερωτηματα ειχανε να βαλουνε, και διαλεξανε κατι τελειως αντι - sos....Θεμα Γ ηταν τεραστιο και πιστεψε με σε συνθηκες πανελληνιων σε πιανει και μια αγωνια και δεν το βγαζεις ευκολα....και μονο που σε κοπαναει 4 διαγραμματα στην εκφωνηση, εκεινη την στιγμη παθαινεις ενα σοκ...Θεμα Δ ευκολο? Καμια κριση? Το τελευταιο ερωτημα του Δ δεν ηταν κρισεως? Μην τρομαζεις τον κοσμο φιλε
Ολα αυτα φιλικα:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Εχέμυθη

Περιβόητο μέλος

Η Εχέμυθη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 5,863 μηνύματα.
Εκτίμηση θεμάτων Βιολογία Γενικής
Α Θέμα : Γελοίο (όπως πάντα με εξαίρεση το 2013 κάτι ποσοστά που το έχασαν πολλοί θεωρητικοί)
Β Θέμα: Εύκολο (τσάμπα μονάδες)
Γ θέμα : Εύκολο καμία δυσκολία έλεος αν διαβάζει κανείς βιολογία ένα χρόνο και δεν τις έχει ξανασυναντήσει τις καμπύλες αυτές ...Ακόμα και αυτό με το κυτταροτοξικά αν δεν ξέρεις ότι δεν παράγονται σε βακτήριο καλύτερα να μην πήγαινες να δώσεις ..και τόσο στούρνο να ήσουν με άτοπο το απαντούσες.
Δ θέμα : Εύκολο καμία κρίση αν ξέρεις πράξεις δημοτικού βγαίνει (πχ του 2012 πολυ πιο δυσκολο) κάτι άκουσα παραπάνω ότι που να ξέραμε ότι τα κουνέλια τρώνε δέντρα έλεος ρε φίλε..τι να τρώνε πρωτόζωα;... το Δ4 ειδικά τσάμπα μονάδες έχει ξαναπέσει αν θέλανε να το κάνανε ποιο σοβαρό μπορούσαν να μην δώσουν καν ποία καμπύλη ανήκει σε τι και να το έβαζε ο μαθητής.
Συμπέρασμα ..μικρά κομματάκια θεωρίας χωρίς να χρειάζεται συνδυασμός από διάφορα κεφάλαια ..το Δ έβγαινε γρήγορα πράαξεις δημοτικού ..ένα χ10 και ένα /10 σιγά.. τώρα αυτό που είπατε με τις γενικές αρχες βιολογίας διαβάζεις μια επιστήμη και δεν ξέρεις τις γενικές αρχές της; με σος δεν γίνεται δουλεια ...
Ένας Καλά προετοιμασμένος μαθητής θετικής και μελλοντικός συνάδελφος άνετα άγγιζε το 19,8-20 χωρίς κόπο ένας θεωρητικής άνετα το 19...(χωρίς να υποτιμώ υπάρχουν παιδιά θεωρητικής που γράφουν 20 χωρίς φροντιστήριο ) όσοι δεν ξέρετε να κάνετε διαίρεση και πολλαπλασιασμό πηγαίνετε στη δευτέρα δημοτικού ..Γενικά πιο εύκολα της 5ετιας Στατιστική πιο δύσκολη από πέρυσι..
Που ζεις;
Δεν λέω ότι δεν μπορεί κάποιος να γράψει 20 από οποιαδήποτε κατεύθυνση, αλλά τα παραλες. Ακόμη και εμείς της θετικής, που ειλικρινά ορισμένοι από την κατεύθυνση μου δεν ξέρω ποιοι νομίζουν ότι είναι αλλά αυτό είναι άλλο θέμα, μπερδευτηκαμε και δυσκολευτηκαμε σε κάποια σημεία. Το β5 πολλοί δεν ήξεραν καν που βρίσκεται μέσα στο βιβλίο και άλλα πολλά. Στα λέω αυτά γιατί θα αγχωσεις τζάμπα και άλλα παιδιά που ενδεχομένως δε γραψανε τόσο σούπερ και θα νομίζουν ότι είναι η μειοψηφία. Εγώ που άκουσα τα παιδιά από το φροντ μου οι περισσότεροι έγραψαν γύρω στο 15
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

xkorko

Νεοφερμένος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καρδίτσα (Καρδίτσα). Έχει γράψει 111 μηνύματα.
Προσωπικά έδινε ο ξάδελφος μου και όλοι στο σχολείο του βγήκαν με χαμόγελο και έλεγαν γελοία τώρα εσείς που λέτε ότι ήταν δύσκολα μου λέτε τι ήταν δύσκολο χειροπιαστά ;

Χάνεις το νόημα, το ζήτημα δεν είναι η δυσκολία των θεμάτων (η οποία είναι πάνω κάτω υποκειμενική, όπως δείχνει, καθώς παίζουν και άλλοι παράγοντες πάντα), αλλά το ότι εσύ, ένας εξωσχολικός πλέον, πετάγεσαι σε ένα forum πανελληνίων μόνο και μόνο για να εντείνεις (με πικρόχολο και υποβαθμιστικό τρόπο μάλιστα) την αγωνία και τα άγχη του οποιουδήποτε υποψηφίου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dalebarbie

Νεοφερμένος

Ο dalebarbie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 66 μηνύματα.
Το Β5 μπορώ να το δεχτώ για κάποιον που δεν διάβασε την τελευταία μέρα όλο το βιβλίο αλλά μόνο τα σος από εκεί και πέρα κάνεις σας δεν μου λέει που ήταν το δύσκολο και συνεχίζω να βλέπω παραπάνω από τους μισούς να λένε ότι έγραψαν πάνω από 18 και τα περσινά για πλάκα ήταν αλλά και φέτος ..κρίσεως ήταν να καταλάβει κάποιος το χρώμα των κουνελιών ; αλλά και πάλι εσείς που λέτε δύσκολα από θετική που το βρήκατε; οι πανελλήνιες του 13 ήταν οι δυσκολότερες τις 15ετιας και αυτό δεν πρόκειται αν αλλάξει ...αν θεωρείται λογικό κάποιος να μην ξέρει τι είναι πρωτογενής και τι δευτερογενής οκ τότε μάλλον θέλατε να έβαζαν απλή θεωρία ..και ξαναλέω φέτος δεν έπεσα καν καθόλου συνδυαστικά κομμάτια θεωρίας από όλη την ύλη..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Πάντως, για να είμαστε και δίκαιοι, πέρα από το αν κάποιος έχει διαβάσει ή όχι, αν δεν είναι ψυχολογικά προετοιμασμένος ή τέλος πάντων δεν μπορεί να τιθασεύσει ικανοποιητικά το άγχος του εκείνη την ώρα, είναι δυνατόν να μπερδευτεί, να ξεχάσει κάτι και γενικά να θολώσει. Δεν ανταποκρίνονται όλοι το ίδιο κάτω από τις ίδιες ψυχολογικές πιέσεις.

Τέσπα, ό,τι έγινε, έγινε. Το θέμα είναι ότι σας μένουν άλλα 4 μαθήματα στους περισσότερους πανελληνιομάχους και μετά γεια σας. :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dalebarbie

Νεοφερμένος

Ο dalebarbie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 66 μηνύματα.
Έκανα μάθημα σε μαθητή με ελάχιστα ευρώ για το χαρτζιλίκι ήταν θεωρητική ....δεν έκανε λάθος τίποτα από εκεί και πέρα δεν μπορώ να ξέρω πόσο υποκειμενικός είναι ο καθένας για να κόβει από αιτιολόγηση ..θα μπορώ να δεχτώ ότι έκοψαν σε κάποιον από αιτιολόγηση σε αυτά τα θέματα .....έρχεται και μία κατεύθυνσης ...όσο για τις Γενικές Αρχές ....πανελλήνιες δεν πάμε με τα σος όσο για την γενική τα θέματα αυτά έχουν ξαναπέσει δεν μπορώ να δεχτώ ότι κάποιος δεν τα είχε ξαναδεί .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xkorko

Νεοφερμένος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καρδίτσα (Καρδίτσα). Έχει γράψει 111 μηνύματα.
Έκανα μάθημα σε μαθητή με ελάχιστα ευρώ για το χαρτζιλίκι ήταν θεωρητική ....δεν έκανε λάθος τίποτα από εκεί και πέρα δεν μπορώ να ξέρω πόσο υποκειμενικός είναι ο καθένας για να κόβει από αιτιολόγηση ..θα μπορώ να δεχτώ ότι έκοψαν σε κάποιον από αιτιολόγηση σε αυτά τα θέματα .....έρχεται και μία κατεύθυνσης ...όσο για τις Γενικές Αρχές ....πανελλήνιες δεν πάμε με τα σος όσο για την γενική τα θέματα αυτά έχουν ξαναπέσει δεν μπορώ να δεχτώ ότι κάποιος δεν τα είχε ξαναδεί .
δεν ξέρω αν κατάλαβες τι σου επεσήμανα πιο πανω, επιμένεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
δεν ξέρω αν κατάλαβες τι σου επεσήμανα πιο πανω, επιμένεις.

Αγνόησέ τον. :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top