Ironboy
Δραστήριο μέλος
Πιο ευκολα θεματα δε βρηκανε; Ελεος, συγκρινουνε αυτα τα υποαναπτυκτα με τα περυσινα;
Τάδε έφη ο ΗΜΜΥτης και σώπασε ..Ή μάλλον ειρωνευόταν..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GivAS
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giorgosklou
Εκκολαπτόμενο μέλος
καταλαβα οτι τα θεματα δεν ηταν τοσο δυσκολα
ενα 16 το εγραφες ανετα
απλα το θεμα ηταν ο χρονος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
oikonomikarios
Νεοφερμένος
ελα χρηματοοικονομικα ασοεε, να κανεις οικονομετριες και αποτιμησεις παραγωγων και θα δεις πως ο φυσικος σου ειναι λα λα λα...
σε καθε περιπτωση δεν συγκρινονται με του πολυτεχνειου, αλλα καλα κανουν και βαζουν δυσκολα μαθηματικα στις πανελληνιες, γιατι οι θεωρητικοι δεν μπορουν σε τετοιες σχολες...
και ειναι ασοεε.... μην μιλατε για σχολες που ουτε να τις γραψετε δεν ξερετε
Σε ποιο τμημα της ασοεε?Μην μου πεις λοχρη γιατι εφυγα απο τον τεταρτο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΝΙΚΟΣ Σ.
Εκκολαπτόμενο μέλος
Εγώ δίνω δευτερή φορά και είμαι τεχνολογικός. Κατά την γνώμη μου δεν παίζει η παραμικρή σύγκριση. Τα φετινά δεν ήταν απλά πιό δύσκολα από τα περσινά ήταν τα πιό δύκολα θέματα που έχω δει. Πέρσι με το μισό διάβασμα έγραψα στις 2.30 ώρες άνετα 17.3 και φέτος πιέστηκα υπερβολικά και σχεδόν δεν πρόλαβα να τελιώσω για να γράψω λίγο καλήτερα(γύρω στο 18-18+)αλλά με πάρα πολύ καλήτερη προετοιμασία(χωρίς φροντιστήριο όμως). Αντικειμενικά φέτος ήταν διπλάσιας δυσκολίας όσον αφορά εμένα. Προφανώς θα υπάρχουν και άλλες απόψεις αλλά όποιος συνομήλικος μου βγεί και πεί ότι πέρσι ήταν τα πιο δύσκολα κα φέτος ήταν βατά απλά είναι ψεύτης.Παιδιά για κάποιον που έχει αντικειμενική άποψη, τα θέματα ήταν δυσκολότερα από τα περσινά? Παρακαλώ να μου απαντήσει κάποιος τεχνολογικός. Ειδικά αν έδινε δεύτερη φορά.
Ατυχία. Και εγώ στην διάμεσο ξέχασα να γράψω την αύξουσα σειρά και αντί για 18.5 που έλεγα αρχικά μάλλον πάω για 18.Και εκει που νομιζα οτι πηγαινα για 95+... ανακαλυπτω οτι εχω γραψει ορισμο τοπ.μεγιστου...πφφφφ !
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ria-happy4ever
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
KostasIraklio
Νεοφερμένος
Για να μην τα πολυλογούμε όταν διαλέγεις μαθηματικά γενικής παίρνεις ναι μεν αμέσως ένα ρίσκο, για τον απλό λόγο του ότι είναι... μαθηματικά..
Αλλά του πούστη ρε μάγκες, διαλέγεις μαθηματικά γενικής... Εγώ εχθές έβλεπα πολύ καλούς μαθητές και από τις πρακτικές κατευθύνσεις, ακόμα, να τραβάνε τα μαλλιά τους...
Από τη στιγμή που το μάθημα είναι γενικής και μπορεί να επιλεχθεί απ όλους και από τη στιγμή που ορισμένες σχολές του 5ου πεδίου δεν απαιτούν και πληθώρα γνώσεων μαθηματικών κτλ δε είναι ηθικά σωστό να βαράνε έτσι...
Όσον αφορά αυτούς που πετάγονται και το παίζουν οι έξυπνοι του νήματος, σόρρυ ρε παιδιά αλλά δεν είμαστε διάνοιες σαν και σας... Αν τα θέματα που δυσκόλεψαν ένα 80% του συνόλου των μαθητών εσάς σας φάνηκαν ευκολάκια πάω πάσο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnaousa
Επιφανές μέλος
μπορείς απλά να σκεφτείς ότι τα συγκεκριμένα άτομα πρώτα από όλα δεν έδιναν χθές μαθηματικά και επίσης θέλουν να σας σπάσουν τα νεύρα, στο i school γράφεις...Σ
Όσον αφορά αυτούς που πετάγονται και το παίζουν οι έξυπνοι του νήματος, σόρρυ ρε παιδιά αλλά δεν είμαστε διάνοιες σαν και σας... Αν τα θέματα που δυσκόλεψαν ένα 80% του συνόλου των μαθητών εσάς σας φάνηκαν ευκολάκια πάω πάσο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
1) Η επιτροπή δεν έλαβε υπόψιν της τους θεωρητικάριους και μας γάμησε:
Συγνώμη, αλλά από πού κι ως πού πρέπει η επιτροπή να λαμβάνει υπόψιν της το επίπεδο των διαγωνιζομένων *ειδικά* εφόσον δεν υπάρχει ο περιορισμός της βάσης του 10; Στο κάτω κάτω, οι θεωρητικάριοι πάντα θα γράφουν κατά μέσο όρο χειρότερα από τους θετικοτεχνολόγους, ε, το ίδιο θα γίνει και τώρα. Θα ήταν προτιμότερο να βάλουν εύκολα θέματα;
Ή μήπως, αν η επιτροπή λάμβανε υπόψιν της τους θεωρητικάριους, και έβαζε εύκολα θέματα, θα αδικούνταν οι πραγματικά καλοί μαθητές, αυτοί που ξεχωρίζουν;
Ξεχνάτε πολλές φορές ότι οι πανελλήνιες είναι ένας διαγωνισμός, στον οποίο δεν έχει σημασία πως θα γράψεις σε σχέση με το 20, αλλά σε σχέση με όλους τους άλλους. Ε λοιπόν, αυτός που ήταν να γράψει καλύτερα, έγραψε, είτε η διαφορά είναι του 20 με το 18, είτε του 17 με το 13.
2) Τα θέματα στην βιολογία ήταν πολύ πιο εύκολα και αυτό πλήττει τους μαθητές που έδωσαν μαθηματικά γενικής.
Σ΄χωράτε με, αλλά η πείρα μου και οι μαθητές με τους οποίους έχω συναναστραφεί και τους οποίους έχω διδάξει, δείχνει πως ένα συντριπτικό ποσοστό των μαθητών που διαλέγουν το ένα μάθημα στοχεύουν σε εντελώς άλλες σχολές και πεδία από τους μαθητές που διαλέγουν το άλλο μάθημα. Να μου πείτε ότι έβαλαν πανεύκολα θέματα στις ΑΟΔΕ και παλούκια στην Χημεία Κατεύθυνσης, να το καταλάβω. Αλλά αυτό το επιχείρημα δεν μπορώ να το λάβω υπόψιν ως κανόνα, παρά μόνο να παραδεχτώ ότι ισχύει για ένα μικρό ποσοστό των μαθητών.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΝΙΚΟΣ Σ.
Εκκολαπτόμενο μέλος
Κυριέ καθηγητά έχετε δίκιο σε αυτό που λέτε αλλά με μία εξαίρεση. Τις στρατιωτικές σχολές(για τις οποιές ξαναδίνω) των οποίων οι υποψήφιοι μπορούν να έχουν πάρει βιολογία. Για αυτές τις σχολές εμείς των μαθηματικών γενικής έχουμε θέμα σε σχέση με αυτούς της βιολογίας που έγραψαν άριστα οι καλά(όχι τέλεια) διαβασμένοι.Εντάξει ρε παιδιά , τα θέματα ήταν όντως τα πιο δύσκολα όλων των εποχών. Θα σταθώ όμως σε δυο σημεία που τα έχουν θίξει οι περισσότεροι από σας:
1) Η επιτροπή δεν έλαβε υπόψιν της τους θεωρητικάριους και μας γάμησε:
Συγνώμη, αλλά από πού κι ως πού πρέπει η επιτροπή να λαμβάνει υπόψιν της το επίπεδο των διαγωνιζομένων *ειδικά* εφόσον δεν υπάρχει ο περιορισμός της βάσης του 10; Στο κάτω κάτω, οι θεωρητικάριοι πάντα θα γράφουν κατά μέσο όρο χειρότερα από τους θετικοτεχνολόγους, ε, το ίδιο θα γίνει και τώρα. Θα ήταν προτιμότερο να βάλουν εύκολα θέματα;
Ή μήπως, αν η επιτροπή λάμβανε υπόψιν της τους θεωρητικάριους, και έβαζε εύκολα θέματα, θα αδικούνταν οι πραγματικά καλοί μαθητές, αυτοί που ξεχωρίζουν;
Ξεχνάτε πολλές φορές ότι οι πανελλήνιες είναι ένας διαγωνισμός, στον οποίο δεν έχει σημασία πως θα γράψεις σε σχέση με το 20, αλλά σε σχέση με όλους τους άλλους. Ε λοιπόν, αυτός που ήταν να γράψει καλύτερα, έγραψε, είτε η διαφορά είναι του 20 με το 18, είτε του 17 με το 13.
2) Τα θέματα στην βιολογία ήταν πολύ πιο εύκολα και αυτό πλήττει τους μαθητές που έδωσαν μαθηματικά γενικής.
Σ΄χωράτε με, αλλά η πείρα μου και οι μαθητές με τους οποίους έχω συναναστραφεί και τους οποίους έχω διδάξει, δείχνει πως ένα συντριπτικό ποσοστό των μαθητών που διαλέγουν το ένα μάθημα στοχεύουν σε εντελώς άλλες σχολές και πεδία από τους μαθητές που διαλέγουν το άλλο μάθημα. Να μου πείτε ότι έβαλαν πανεύκολα θέματα στις ΑΟΔΕ και παλούκια στην Χημεία Κατεύθυνσης, να το καταλάβω. Αλλά αυτό το επιχείρημα δεν μπορώ να το λάβω υπόψιν ως κανόνα, παρά μόνο να παραδεχτώ ότι ισχύει για ένα μικρό ποσοστό των μαθητών.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
αδαμαντια52071
Πολύ δραστήριο μέλος
Περσι οποιος ειχε διαλεξει Βιολογια ,ΤΟΝ ΧΤΥΠΟΥΣΑΝ...
φετος με τα μαθηματικα...
Εχει καταντησει να ειναι θεμα επιλογης...Το πιο αξιοκρατικο θα ηταν να βαλουν ιδιο επιπεδο και για μαθηματικα και για φυσικη και για βιολογια και για ιστορια..
Δεν γινεται απ το ενα μαθημα να βγαινεις με το αγγουρι και απ το αλλο να βγαινεις μουρη!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vicky13
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος
To πιο δίκαιο είναι να δίνετε όλοι και τα 4 μαθήματα.Εχει καταντησει να ειναι θεμα επιλογης...Το πιο αξιοκρατικο θα ηταν να βαλουν ιδιο επιπεδο και για μαθηματικα και για φυσικη και για βιολογια και για ιστορια..
Δεν γινεται απ το ενα μαθημα να βγαινεις με το αγγουρι και απ το αλλο να βγαινεις μουρη!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Κυριέ καθηγητά έχετε δίκιο σε αυτό που λέτε αλλά με μία εξαίρεση. Τις στρατιωτικές σχολές(για τις οποιές ξαναδίνω) των οποίων οι υποψήφιοι μπορούν να έχουν πάρει βιολογία. Για αυτές τις σχολές εμείς των μαθηματικών γενικής έχουμε θέμα σε σχέση με αυτούς της βιολογίας που έγραψαν άριστα οι καλά(όχι τέλεια) διαβασμένοι.
Και πάλι, το κακό δεν είναι τόσο μεγάλο:
Ο υποψήφιος που διαλέγει στρατιωτικές σχολές μάλλον στοχεύει στο 4ο πεδίο (όπου συγκεντρώνονται και οι Ευέλπιδες, και οι ΣΜΥ και οι Ίκαροι). Κατά κανόνα, αυτός ο υποψήφιος είναι της θετικής ή της τεχνολογικής. Στο 4ο πεδίο τα μαθήματα βαρύτητας είναι τα μαθηματικά και η φυσική κατεύθυνσης, οπότε, αυτός που έχει γράψει καλύτερα στην βιολογία γενικής σε σχέση με τον υποψήφιο των μαθηματικών γενικής, έχει γράψει απλώς καλύτερα σε ένα *μη σταθμισμένο* μάθημα.
Υπάρχουν όμως και αρκετοί υποψήφιοι που διαλέγουν να συνδυάσουν στρατό και αστυνομία --> άρα 5ο πεδίο. Αυτούς δεν τους αφορά το τί έγινε στην βιολογία γενικής.
Λαμβάνω επίσης υπόψιν μου την εξής πιθανότητα: Ο υποψήφιος που διαλέγει βιολογία γενικής, είναι πολύ πιθανό να μην είναι τόσο καλός στα μαθηματικά, οπότε θα έχει ένα ντεζαβαντάζ στα μαθηματικά κατεύθυνσης, που είναι και μάθημα βαρύτητας για το 4ο πεδίο.
Κοντολογίς, συγκρίνεις:
Υποψηφίους που διαλέγουν αποκλειστικά στρατιωτικές σχολές, που θα γράψουν το ίδιο καλά στα μαθήματα βαρύτητας (Μαθηματικα και Φυσική κατεύθυνσης) και απλά ο ένας έχει γράψει 2-3 μονάδες παραπάνω από τον άλλον σε ένα μη σταθμισμένο μάθημα. Καταλαβαίνω ότι πολλές φορές ακόμη και το ένα μόριο παίζει ρόλο, αλλά δεν πιστεύω ότι αξίζει τόσος ντόρος.
To πιο δίκαιο είναι να δίνετε όλοι και τα 4 μαθήματα.
Συμφωνώ απεριόριστα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mister No0ne
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Κατα γενικη ομολογια θα επρεπε να ειναι πιο προσιτα.
...
τα θεματα συμβαδιζουν με το περιεχομενο του βιβλιου.... Ειναι παγεια αρχη του υπουργειου ( μεχρι πριν 5 χρονια τουλαχιστον) να μην λαμβανει υποψην του οτι οι μαθητες κανουν φροντιστηριο...
...
Παραπερα ξεφευγει, πρεπει να εχεις λογικη μαθηματικων κατευθυνσης ( το ατου τοων θετικοτεχνολογικων, που αποκτουν τη μαθηματικη σκεψη) οποτε φαουλ....
Κατά γενική ομολογία... ποιανών;
Στο δεύτερο σου επιχείρημα είσαι σωστός, είναι ίσως η πιο λογική αντιμετώπιση αυτή. Εκ του αποτελέσματος όμως, αυτό έχει ως αποτέλεσμα την συσσώρευση των βαθμών προς το 20 και άρα, την αδικία απέναντι στους καλούς μαθητές.
Τρίτον... ο θετικοτεχνολόγος θα γράψει καλύτερα από τον θεωρητικάριο ό,τι και να γίνει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mister No0ne
Εκκολαπτόμενο μέλος
Κατά γενική ομολογία... ποιανών;
Στο δεύτερο σου επιχείρημα είσαι σωστός, είναι ίσως η πιο λογική αντιμετώπιση αυτή. Εκ του αποτελέσματος όμως, αυτό έχει ως αποτέλεσμα την συσσώρευση των βαθμών προς το 20 και άρα, την αδικία απέναντι στους καλούς μαθητές.
Τρίτον... ο θετικοτεχνολόγος θα γράψει καλύτερα από τον θεωρητικάριο ό,τι και να γίνει.
Προσεξτε να δειτε τι γινεται τωρα.. Αυτο με τη συσσωρευση αριστων βαθμων συνεβαινε μεχρι το 2011... απο τοτε και μεχρι τωρα παλουκωνουν. Το μονο που συμβαινει ειναι οτι οι βασεις πανε στο θεο... Το οτι αδικειται ο καλος συμφωνω γιατι υοαρχουν 20 και 20 και μια ατυχια σ ενα μαθημα ειναι πολυ ασχημη γιατι θα τον κατεβασει σε σχεση με τους υπολοιπους... Ομως ετσι ειναι δεν μπορει να γινει αλλιως... Πρεπει να υπαρχουν η περισσοτερα μαθηματα η ( ειναι μια σκεψη που εκανα απο περσι) να υπαρχει ενας κοινος χρονος μετα την γ λυκειου, στον οποιο οι υποψηφιοι θα ετοιμαζονται σε ολη την υλη των τριων ταξεων που εχει να κανει με την κατευθυνση τους ( πχ αλγεβρα α και β, γεωμετρια α και β μαθηματικα γεν και μαθ κατ β και γ..... η αρχαια απο α μεχρι γ κλπ) το ξερω ειναι τρελο, ειναι κουραστικο αλλα μονο εκει φαινεται και ποιος διαβαζε και ποιος καταλαβε... γνωση και μαθηση κατ εμε ειναι να θυμασαι κατι μετα απο χρονια.... οι καλοι εχουν αυτην την ικανοτητα...
επισης κυριε καθηγητα οταν λετε οτι οι θεωρητικοι θα γραψουν χειροτερα εννοειτε μαθ γεν η γενικως???? Προσωπικα δεν μπορω να συγκρινω ατομα απο διαφορετικες κατευθυνσεις... Το εγραψα καλα η οχι για μενα σημαινει περναω σε κορυφαια σχολη του πεδιου μου... Οι θεωρητικοι πανε 1ο, 3ο και 5ο συνηθως αλλα κυριως 1ο οπου δεν πανε οι θετικοτεχνολογικοι... Οποτε δεν καταλαβαινω τον συλλογισμο σας.... Αν εννοειται οτι θα γραψουν χειροτερα λογω αρχαιων και λογοτεχνειας να σας αναφερω οτι περσι και προπερσι ειχα συμαθητριες- γνωστες που εγραψαν 19300 στη θεωρητικη με 20 στα κειμενα και 18+ αρχαια... Γενικοτερα οι διαβασμενοι θεωρητικοι που ξερω στην πολη μου τουλαχιστον γραφανε σταθερα 18500+... Αυτα δεν τα γραφω για να σας αντικρουσω, απλως θελω να μου εξηγησετε περισσοτερο απο που βγαζετε τετοιο συμπερασμα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
επισης κυριε καθηγητα οταν λετε οτι οι θεωρητικοι θα γραψουν χειροτερα εννοειτε μαθ γεν η γενικως???? Προσωπικα δεν μπορω να συγκρινω ατομα απο διαφορετικες κατευθυνσεις...
Συγνώμη για την παρανόηση, εννοώ ότι θα γράψουν χειρότερα στα μαθηματικά γενικής, όχι γενικώς!!! Και φυσικά πάντα μιλάω για τον μέσο όρο, έτσι;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mister No0ne
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
KostasIraklio
Νεοφερμένος
Κατά γενική ομολογία... ποιανών;
Στο δεύτερο σου επιχείρημα είσαι σωστός, είναι ίσως η πιο λογική αντιμετώπιση αυτή. Εκ του αποτελέσματος όμως, αυτό έχει ως αποτέλεσμα την συσσώρευση των βαθμών προς το 20 και άρα, την αδικία απέναντι στους καλούς μαθητές.
Τρίτον... ο θετικοτεχνολόγος θα γράψει καλύτερα από τον θεωρητικάριο ό,τι και να γίνει.
Η γνώμη μου είναι πως ο καλός μαθητής δεν θα περιμένει ένα μάθημα γενικής παιδείας που λογικά θα είναι πιο βατό από τα αντίστοιχα της κατεύθυνσης, για να δείξει την αξία του...
Ο καλός μαθητής θα χτυπήσει τα δύσκολα μαθήματα (πχ μαθηματικά κατ για τους θετικοτεχνολογικούς) εκεί που συνήθως η πλειοψηφία δεν γράφει και τους καλύτερους βαθμούς, έτσι ώστε να αποκτήσει ένα Α προβάδισμα...
Δεν θα αδικηθεί, λοιπόν, αν μπουν μέσης δυσκολίας θέματα σε ένα μάθημα γενικής παιδείας, καθώς ο ίδιος θα γράψει το 100άρι του και θα συνεχίσει με καλή ψυχολογία για τα κρίσιμα μαθήματα...
Και από την άλλη θα έχουν και οι πιο αδύναμοι την ευκαιρία να φορτσάρουν...
Επίσης, δεν μου αρέσει καθόλου αυτός ο διαχωρισμός σε καλούς και κακούς μαθητές
Ο καθένας που θέλει να βγάλει έναν ικανοποιητικό βαθμό μορίων θα πρέπει να αφιερώσει εκατοντάδες ώρες για μελέτη, οπότε ο διαχωρισμός είναι κάπως άκυρος...
(αφήνουμε απ έξω τους τουρίστες φυσικά)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.