RunawayDreamer
Δραστήριο μέλος
Αστείο. Δηλαδή ξεκινάει με δείπνο, συνεχίζει με γελωτοποιο, μετα σε παιδί νηστικό, στον καλλία, και όοοολα αυτά καταλήγουν σε αστειο. wtf
Έλα ρε, αλήθεια τώρα; Εγώ πάντως δε γέλασα καθόλου...Άχρηστοι σου λέω, άχρηστοι τελείως..Αμφιβάλλω αν το ήξερε κανείς, εεε, και αν το ήξερε κάποιος τα συγχαρητήρια μου..χωρίς πλάκα...
Ακούς εκεί...αστείο. Σιγά τα ουά, μπουρμπουλίθρες με ουίσκι...
γαμώτο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dalian
Περιβόητο μέλος
Αστεϊσμός βασικά σημαίνει :/ άντε βρες το συ τώρα εν ώρα πανελληνίων..τελικά τι σημαίνει σκώμα;
Οι αρχ. Έλληνες είχαν περίεργη αίσθηση του χιούμορ......ο άλλος είναι έξω απ'την πόρτα και πεινάει το παιδί κι αυτοί γελάνε σαδιστές
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
drunk & wasted
Νεοφερμένος
Πφφφ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Το καλύτερο ποίημα που έχω διαβάσει εύγε!
στα ποιήματα πάω καλά
τα λόγια τα λέω ωραία
μα στις πανελλήνιες δεν ξέρω αν τελικά απέδωσα ωραία
οι κριτές αδυσώπητοι και αυταρχικοί
σου κόβουν βαθμούς με το τσουβάλι
νιώθω σαν κόκορας που πάει για σφαγή έτοιμος να του κόψουν το κεφάλι
μακάρι θεέ μου εκεί ψηλά να ακούσεις την εύχη μου
νους εν σώματι υγιεί που λέγανε και οι αρχαίοι πρόγονοί μου!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
RunawayDreamer
Δραστήριο μέλος
Αστεϊσμός βασικά σημαίνει :/ άντε βρες το συ τώρα εν ώρα πανελληνίων..
Οι αρχ. Έλληνες είχαν περίεργη αίσθηση του χιούμορ......ο άλλος είναι έξω απ'την πόρτα και πεινάει το παιδί κι αυτοί γελάνε σαδιστές
Το καλό με τα αρχαία κείμενα είναι ότι μας δείχνουν πως ο έλληνας μαλάκας ήταν και τότε, μαλάκας είναι και τώρα. Και σου λέει μετά ο κάθε Δαρβίνος και Λαμάρκ για την εξέλιξη του είδους. Αι σιχτίρια όλοι τους, με τρέλαναν φέτος..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
RunawayDreamer
Δραστήριο μέλος
τα λόγια είναι περιττα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dalian
Περιβόητο μέλος
ΦΕΙΛ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
1. Πύλη ηλεκτρονικής διακυβέρνησης για ενημέρωση και διοικητική υποστήριξη
2. Ψηφιοποίηση όλων των σχολικών βιβλίων.
3. Συνεργασία με την Ψηφιακή Τηλεόραση με αναμετάδοση μαθημάτων
4. Πρόσβαση στο ψηφιακό υλικό για άτομα με δυσκολίες κίνησης, όρασης, ακοής κ.ά.
5. Βραβεία και υποστήριξη για να ενθαρρύνεται η καινοτομία στο σχολείο.
Oι πέντε αλλαγές για τους εκπαιδευτικούς
1. Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Κατάρτισης μετά τις σπουδές – απαραίτητο για προσλήψη σε σχολείο.
2. Επιμόρφωση. Προγράμματα 200 ωρών.
3. Προυποθέσεις προσλήψεων. Επιτυχία στο Α.Σ.Ε.Π., προυπηρεσία και μεταπτυχιακές σπουδές.
4. Μεταθέσεις. Μόνο για να καλυφθούν πραγματικά κενά σχολείων.
5. Δόκιμοι εκπαιδευτικοί. Διετής θητεία και μονιμοποίηση μετά απο αξιολόγηση.
Oλες οι αλλαγές στα σχολεία και τις εξετάσεις
Απο τη νέα σχολική χρονιά
- Υπολογιστής σε κάθε θρανίο (ανά 2 μαθητές) και διαδραστικοί πίνακες πιλοτικά σε 200 νηπιαγωγεια, δημοτικά, γυμνάσια.
- Περικοπή ύλης στα δημοτικά (δύο τελευταίες τάξεις) και τα γυμνάσια.
- Oλοήμερα δημοτικά σχολεία με υποχρεωτικό ωράριο ώς τις 2.30
- Αγγλικά με πιστοποίηση από την πρώτη τάξη πιλοτικά σε 60 Δημοτικά σχολεία.
- Αύξηση ωρών των Αγγλικών στις τελευταίες τάξεις δημοτικού και στο γυμνάσιο (3 με 4 ώρες την εβδομάδα).
- Μία ώρα θέατρο σε όλες τις τάξεις δημοτικού.
- Ειδικά προγράμματα για άτομα που ανήκουν σε μειονότητες.
- Αυτοαξιολογηση σχολικής μονάδας από εκπαιδευτικούς και τοπική κοινωνία.
- Επιμόρφωση στο σύνολο των εκπαιδευτικών που θα συνδέεται με την εξέλιξή τους.
Το 2011
- Νέα προγράμματα Σπουδών για το νηπιαγωγείο, δημοτικό και γυμνάσιο θα αναπτυχθούν ώς τον Ιούνιο 2011. Θα εφαρμοστούν πλήρως τη σχολική χρονιά 2012-2013.
Το 2013-14
- Νέο εξεταστικό σύστημα με «τράπεζα ερωτήσεων» και ενεργή ανάμιξη πανεπιστημίων και Τ.Ε.Ι. στην επιλογή των φοιτητών τους.
- Αλλαγές στο Λύκειο, περιορισμός επιστημονικών πεδίων (σε 2 ή 3 απο 5 που είναι σήμερα).
- Απο τα 4 τους χρόνια τα παιδιά στο σχολείο. Διετής υποχρεωτική νηπιακή αγωγή.
- Νηπιαγωγεία, δημοτικά και γυμνάσια ολοήμερα με υποχρεωτικο ωράριο ώς τις 4 και πιστοποίηση ξένης γλώσσας και υπολογιστών.
- Συγχωνεύσεις φορέων ή σχολικών μονάδων.
και μετά ξυπνήσαμε ή είμαστε ακόμη στο όνειρο εις το κύμα?
https://kapodistriako.uoa.gr/stories/161_co_01/index.php?m=2
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chrisgreece
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
danai-elpida
Πολύ δραστήριο μέλος
Με τοσες μειωσεις μισθων στους καθηγητες εβαλαν κ αυτο το αγνωστο για να τους φιαξουν το κεφι. Να γελασουν κ λιγο οι ανθρωποι!!!!!!!!!!!!!!!
όλα πήγαιναν καλά μέχρι που "ο επισκέπτης αποκρίθηκε στον Φίλιππο", μετά χάθηκε τελείως η μπάλλα από μένα, τόσο που έχω την εντύπωση πως το έκαναν επίτηδες τέτοιο άγνωστο....για να διαβάζουν και να γελάνε....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Wrong
Δραστήριο μέλος
Θα σου πω κάτι από τη δική μου εμπειρία (κι ας έχουν περάσει 13 χρονια!!) τι να κάνω αφού η ζωή με έριξε να επιτηρώ στις πανελλήνιες στα αρχαία, μου έρχονται πολυ έντονα θύμησες,συγχωρέστε με..
όταν έδινα αρχαία, επίσης δεν έβγαζα ένα ολοκληρωμένο ωραίο νόημα στα αρχαία, παρά προτάσεις μεμονωμένες. και θυμάμαι πως επίσης μια λέξη υπήρχε που κατα πλειοψηφία δεν την ξέραμε (κάτι σαν το σημερινό σκώμμα) φυσικά, ήμουν για κλάματα μετά, 'τόσα μα τόοοοοοσα άγνωστα έχω κάνει, είναι δυνατόν??΄λες και ξαναλες στον εαυτό σου. στον καθηγητή μου, ούτε να μιλήσω δε μπορούσα από την τσατίλα μου...
anyway,το απότέλεσμα ήταν ένα: 15,75 ( μέτριο το λες), να σημειώσω επίσης ότι η έκθεση μου ήταν επίσης μέτρια (16,25) επείδή όμως τα άλλα ήταν άριστα (19,5 και 19,9 ιστορία και λατινικά αντίστοχα) περνούσα με τα μόρια μου Νομική Θεσσαλονίκης, που ήταν εκείνη την εποχή η πιο υψηλόβαθμη σχολή στη δέσμη μου (θεωρητική κατεύθυνση) μετά την Αθηνών.
αυτό που θέλω να σας πω με την μικρή μου προσωπική ιστορία είναι ότι όσο παλούκια και αν είναι τα θέματα το ίδιο παλούκια θα είναι και για τους περισσότερους!!δε μπορείς να υπολογίσεις ούτε τι βαθμό θα πάρεις ούτε ποιάα σχολή έχασες.. το ξέρω ότι το ξανακούσατε πολλές φορές αλλά ισχύει βρε παιδιά τι να κάνουμε???
το μόνο που θέλει, παρ'ολα τα παλούκια θέματα μου μπαίνουν, είναι να μη "μασάτε", βάζετε τα δυνατά σας για το επόμενο!!!
Ευχαριστώ για την εμψύχωση. Απλά επειδή δίνω δεύτερη χρονιά είμαι λίγο αγχωμένη και επειδή παρακολούθησα και ένα εξάμηνο στη σχολή μου [Ελληνική Φιλολογία] και λατρεύω τα Αρχαία δεν περίμενα να τα πάω τόσο άσχημα... Τέλος πάντων, ό,τι έγινε, έγινε. Θα προσπαθήσω να πιάσω τη δεύτερη επιλογή μου, που μου αρέσει εξίσου [Αγγλική Φιλολογία] και θα δείξει...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
*Εγώ το σκώμμα το άφησα σκώμμα, δε γα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
CherryBloSofi_
Νεοφερμένος
To Άγνωστο ήταν αρκετά δύσκολο, όχι ότι δεν το περιμέναμε (μας είχαν φερθεί υπερβολικά καλά, σε αντίθεση με τη Θετική-Τεχνολογική απ'ό,τι άκουσα), αλλά έβγαινε με πολλή προσοχή και παίδεμα. Με το που είδα Ξενοφώντα, λέω "κάποιο λάκκο θα έχει η φάβα" (τελικά είχε 2-3). Υπολογίζω να έχω πάρει γύρω στα 18/20 στη μετάφραση. Μετά έκανα 2 βλακείες στη γραμματική, αλλά αυτές πιάνουν κάτω από μισή μονάδα. Γενικά όμως δεν είμαι πολύ ευχαριστημένη, γιατί το ξέρω ότι θα μπορούσα να πάω πολύ καλύτερα, και νομίζω ότι δεν φάνηκαν όλες οι δυνατότητές μου στο Άγνωστο, παρόλο που πόνταρα πολύ στα Αρχαία. Τέλος πάντων.
Πάντως το σκώμμα, δόξα τω Θεώ, το βρήκα αμέσως, εκεί που κόλλησα κάπως ήταν στον παίδα που "πιεζόταν" και δεν μπορούσα να φανταστώ τι ήθελε να πει ο ποιητής.
Διάβασα κάτι σελίδες πριν περί απουσίας μυαλών στη Θεωρητική και προσβάλλομαι! Μπορεί η πλειοψηφία των συμμαθητών μου στην ίδια κατεύθυνση με εμένα να έκαναν αυτή την επιλογή βασιζόμενοι στις ικανότητές τους στο "παπαγαλίζειν" (οι οποίες είναι αξιοζήλευτες, οφείλω να ομολογήσω... μίσησα τη ζωή μου φέτος που ανέκαθεν δεν το 'χα με την παπαγαλία), αλλά δεν ισχύει το ίδιο για όλους. Άλλωστε οι ερωτήσεις και στο Γνωστό ακόμη που σου πέφτουν θέλουν τη σχετική επεξεργασία τους, να δείξεις ότι σου κόβει. Για να μη μιλήσω για το Άγνωστο. Νομίζω ότι καλά έκαναν και δεν έδωσαν περισσότερες λέξεις, πέραν του "ανάριστος", δηλαδή δεν θα ήταν άδικο γι'αυτούς που τις ήξεραν έτσι κι αλλιώς; γενικά κάποιοι πρέπει να ξεχωρίζουν, π.χ. το 19 από το 15, όπως γίνεται και σε όλες τις άλλες κατευθύνσεις. Σκληρό; μάλλον δίκαιο θα έλεγα. Επιπλέον, στη Λογοτεχνία χρειάζεται να παίρνεις στροφές, οι ερωτήσεις δεν είναι πάνω στο "πακέτο" που σου δίνει το κάθε φροντιστήριο να διαβάσεις. Μη μιλήσω για την έκφραση και το πώς χειρίζεσαι τη γλώσσα.
Γενικότερα εκνευρίζομαι με την τάση υποτίμησης των μαθητών της Θεωρητικής.
Χρειάζεται αισιοδοξία πάντως και να εστιάζει κανείς στο επόμενο μάθημα. Off to Latin, λοιπόν.
Υ.Γ. Συγχαρητήρια στον κύριο που ξαναδίνει από άλλη κατεύθυνση μετά από τόσον καιρό. Καλή επιτυχία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
3v@Ki
Εκκολαπτόμενο μέλος
μεταφράσεις παιδιών:
1) Ο Φίλιππος πήγε στο συμπόσιο ακάλεστος κι επειδή πήγε και με άδεια χέρια τους έλεγε ανέκδοτα (εξ ου και το "γελωτοποιός") αλλά επειδή τα ανέκδοτά του ήταν πολύ κρύα ο Καλλίας είπε στον Αυτόλυκο να τον διώξει με τρόπο... Αυτός βγαίνοντας σκόνταψε σε ένα ΣΚΩΜΜΑ.
2)Λοιπον περα απο το ''παιδι που εμεινε νηστικο και δεν πρεπει να το ζοριζουν να φαει'' στην προτελευταια σειρα που ειχε τη λεξη σκεπη εγραψα ¨'και αν σου πεσει η σκεπη φωναξε το λυκουργο να στην επισκευασει και να σου αλλαξει κεραμιδια''
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dalian
Περιβόητο μέλος
^ΑΠΛΑ ΕΠΙΚΟ.1) Ο Φίλιππος πήγε στο συμπόσιο ακάλεστος κι επειδή πήγε και με άδεια χέρια τους έλεγε ανέκδοτα (εξ ου και το "γελωτοποιός") αλλά επειδή τα ανέκδοτά του ήταν πολύ κρύα ο Καλλίας είπε στον Αυτόλυκο να τον διώξει με τρόπο... Αυτός βγαίνοντας σκόνταψε σε ένα ΣΚΩΜΜΑ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Angelique.
Διακεκριμένο μέλος
Αχαχαχαχαχ.στην προτελευταια σειρα που ειχε τη λεξη σκεπη εγραψα ¨'και αν σου πεσει η σκεπη φωναξε το λυκουργο να στην επισκευασει και να σου αλλαξει κεραμιδια''
Eγώ δεν είδα καν το άγνωστο ρε γαμώτο.
Αν και δεν νομίζω πως μπορώ να κρίνω αντικειμενικά,ποτέ δεν ήμουνα καλή.
Καλή επιτυχία με τα Λατινικά παιδιά!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Miss Brightside
Πολύ δραστήριο μέλος
Λοιπον, το γνωστο ηταν μια χαρουλα. Ειδα πολιτεια,χαρηκα,αρχισα να γραφω, τελειωσα το γνωστο, λεω ωραια παμε στο αγνωστο τωρα (δεν το ειχα δει ακομα).
Παω, βλεπω ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ. Λεω, α ξενοφωντα βαλανε, ευκολο θα ειναι!!! Και παω με χαρα να το διαβασω.
Διαβαζω την πρωτη σειρα, λεω ωραια ευκολο φαινεται!
Διαβαζω τη δευτερη σειρα, καλα παμε, κρουσας τη θυρα ο γελωτοποιος, γευματιζαν οι αλλοι, σιγα το κειμενο, θα το τελειωσω αμεσως και θα φυγω, πολυ εκατσα.
Παω και στην τριτη σειρα....στην τεταρτη...στη πεμπτη....λεω τι γινεται εδω? Μηπως μας εδωσαν λαθος θεματα απο τιποτα εξεταστικες στη φιλολογια?
Τσπ, εκανα κατι που μοιαζει με μεταφραση, καπου στη μεση εκει με τον παιδα το χω χασει τελειως το νοημα, κατι για φαγητα εγραφα, το σκωμμα ημουν αναμεσα σε φτωχεια,εμποδιο και αρρωστια αλλα τελικα το αφησα σκωμμα. Γενικα, εγραφα πολυ πιεσμενη και αγχωμενη, εχασα και 1 μοριο απο τη γραμματικη, τον πλαγιο παλι καλα τον εχω πετυχει, δεν ξερω τι να περιμενω...
Παντως, με τουτα και με κεινα, μου ανοιξε την ορεξη το κειμενο....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dalian
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μπράβο καμάρι μου εσύ. Το μυαλό της θεωρητικής.
Ό,τι να 'ναι έγραψα στο άγνωστο.
Ο φιλιππος, το παιδί που πεινάει, το σκώμμα. Ό,ΤΙ ΝΑ 'ΝΑΙ
Νομίζω πως μάλλον παρερμηνευθηκαν εν μέρει τα λεγόμενά μου.Στόχος δικός μου δεν ήταν να πω τελικά ότι εγώ έγραψα γιατί γι'αυτό εξάλλου δεν είμαι ούτε εγώ εντελώς σίγουρη.Κανείς δεν μπορεί να είναι!Απλώς αφορμώμενη από τη δήλωση μιας φίλης,η οποία λίγο παραπάνω χαρκτηρίζει τα θέματα βατά,απντώ ότι ο χαρακτηρισμός αυτός είναι εντελώς σχετικός και ότι αυτό που σ'αυτήν,σ'εμένα,στον χ,ψ,ζ άγνωστο φαίνεται εύκολο,για τον άλλον ίσως να είναι δύσκολο!!!Αυτό που θέλω να πω είναι ότι οφείλουμε να είμαστε σε θέση να κρίνουμε με αντικειμενικότητα τα θέματα,ανεξαρτητα από το πώς αισθανόμαστε εμείς ότι έχουμε αποδώσει.Αντικεικειμενικά λοιπόν θεωρώ ότι το θέμα ήταν ΔΥΣΚΟΛΟ!!!!!Πιστεύω ότι το ειρωνικό σου ύφος ήταν κάπως άδικο κι ελπίζω ότι απλά διάβασες παρορμητικά τη δημοσίευση μου...Ίσως βεβαίως να έσφαλα κι εγώ με τη διατύπωση μου.Σε αυτήν την περίπτωση ζητώ συγγνώμη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Εγώ έγραψα πως είναι νηστικός (αφού το έλεγε), πως πήγε ακάλεστος, πως θέλαν να τον διώξουνε και χίλια άλλα δυο. Εφτιαξα μια τόσο ωραία ιστοριούλα εντελώς άσχετη με την πραγματικότητα στο άγνωστο, που είμαι σίγουρος πως θα φτιάξω το κέφι του διορθωτή (ή της διορθώτριας) Είμαι καταχαρούμενος γιατί έγραψα κοντά στο 13, παρά το άθλιο άγνωστο, 13 δεν είχα γράψει ποτέ στο Λύκειο ως πρωτοδεσμίτης που ήμουν το 1985 κάναμε μόνο σε Α και Β λυκείου Αρχαία. Με αφορμή τις πανελλαδικές που έδωσα στην ηλικία που είμαι, πήρα μια ιδέα για τον Πλάτωνα, για τον Αριστοτέλη, για την φιλοσοφία, για την ελληνική ποίηση και το ελληνικό διήγημα και για σημαντικά ιστορικά γεγονότα που ουδέποτε είχα φανταστεί ότι είχαν συμβεί....
Όσο για τη φίλη που λέει κάπου πως "δεν φημίζεται η θεωρητική για τα μυαλά της", προφανώς θεωρώντας ότι οι θετικές επιστήμες έλκουν "μυαλά", να της πω πως εγώ, άριστος μαθητής στο Λύκειο τότε, με 17 αρια στις Δέσμες σε Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία , πτυχιούχος Πολυτεχνείου με μεταπτυχιακό κλπ κλπ κλπ, τώρα στα "γεράματα" που με έπιασε η ζέση να σπουδάσω Κοινωνιολογία και να δώσω Πανελλήνιες με την Θεωρητική (terra incognita για μένα ), με το ζόρι κατάφερα να γράψω ένα 13 αρι στα Αρχαία (και είμαι και καταχαρούμενος) και αμφιβάλλω αν ξεπέρασα το 16 στη Λογοτεχνία και στην Ιστορία. Τυχαίο, δεν νομίζω! Μια χαρά μυαλά έχει και θεωρητική, κοφτερά-κοφτερά.Αυτοί που ελέγχουν το εκπαιδευτικό σύστημα ίσως δεν έχουν , 26 χρόνια μετά το βρίσκω ολόιδιο!
Όσον αφορά το σχόλιο σχετικά με το ότι η θεωρητική δε φημίζεται για τα μυαλά της σε καμία περίπτωση δεν το παίρνω πίσω.Απλά έρχομαι να το εξηγήσω γιατί νομίζω ότι παρεξηγήθηκε πολύ,όπως και όλη η δημοσίευση εξάλλου.Η προσωπική μου εμπειρία μου έχει αποδείξει ότι η πλειονότητα των μαθητών στη θεωρητική είναι κάτω του μετρίου...Όταν έχουμε μήνα Μάρτιο του έτους 2011 και το Μάη ξεκινούν οι Πανελλαδικές και μόνο 2-3 από τους 14 στο τμήμα ξέρουν τους αρχικούς χρόνους του ειμί...τότε θα μου επιτρέψετε να θεωρώ ότι ναι...το επίπεδο είναι πολύ χαμηλό...Η άποψη μου δεν είναι όπως πιστεύετε ότι τα κοφτερα μυαλά έλκονται από τις θετικές επιστήμες...ούτε ότι μόνο η θετική έχει καλούς μαθητές.Ένας καλός μαθητής κατά την άποψή μου πάντοτε θα είναι γενικά καλός σε όλα τα μαθήματα,αλλού περισσότερο,αλλού λιγότερο...(κανείς δε γεννιέται με τη στάμπα της εξειδίκευσης...αυτό που κάπως καθορίζει την προτίμηση τελικά είναι το τμήμα του εγκεφάλου που αναπτύσσει ο καθένας περσσότερο στην πορεία της ζωής του-ενδεχομένως σ'αυτό να παίζει κάποιο ρόλο και το οικογενειακό περιβάλλον).Απλώς εγώ πιστεύω ότι η θεωρητική είναι η κατεύθυνση των μεγάλεων αντιθέσεων...Υπάρχουν πολύ καλοί μαθητές που συνειδητα επιλέγουν αυτή την κατεύθυνση,γιατί τους εκφράζει πολύ περισσότερο,αλλά υπάρχουν και πάρα μα πάρα πολλοί,οι οποίοι επιλέγουν τη συγκεκριμενη κατευθυνση διότι δεν μπορούν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα των άλλων δύο κατευθύνσεων,όχι μόνο διότι δεν έχουν τις βάσεις για Μαθηματικά,Φυσική κ.τ.λ αλλά γιατί εκεί,όπως γνωρίζετε καλύτερα από εμένα δεδομένου ότι έχετε υπάρξει μαθητής της αντίστοιχης κατεύθυνσης σε μία αναμφίβολα δύσκολη εποχή,επί δεσμών, δεν υπάρχει κάτι που να μπορούν να το παπαγαλίσουν.Η θεωρητική ασφαλώς και δεν είναι μία εύκολη κατεύθυνση!Δυστυχώς όμως όπως το έχουν "στήσει το παιχνίδι"υπάρχουν πολλά που μπορούν να παπαγαλιστούν,χωρίς ο μαθητής να τα έχει αναγκαστικά κατανοήσει πλήρως!!!Γι'αυτό επιμένω στη θέση μου ότι όχι η θεωρητική δε φημίζεται για τα μυαλά της,γιατί δυστυχώς το σύστημα ευνοεί τους μαθητές της θεωρητικής με μειωμένη κριτική ικανότητα και οξύνοια.Αν ρωτατε την προσωπική μου άποψη πιστεύω ότι τα πράγματα θα έπρεπε να ήταν πολύ διαφορετικά!!!!!!Οφείλω όμως να σας συγχαρώ για την προσπάθεια σας.Είναι πολύ ελπιδοφόρο να βλέπεις ανθρώπους να κυνηγούν τα όνειρα τους και να σας απαντήσω πως εάν τα πράγματα είναι όντως όπως τα λέτε(17άρια στα Μαθηματικά και αριστούχος επι δεσμών κ.τ.λ),τότε το πρόβλημα για εσάς δεν είναι η οξύνοια αλλά ίσως το ότι μετά από 20+ χρόνια απομάκρυνσης από τα μαθητικά θρανία αποφασίσατε να κάνετε ένα τόσο μεγάλο βήμα(για το οποίο όπως τόνισα σας ΣΥΓΧΑΙΡΩ) σ'ενα χώρο μάλιστα με τον οποίο δεν ήσασταν αρκετά εξοικειωμένος.Για εσάς τα προβλήματα ήταν αναμφίβολα περισσότερα και πολύ διαφορετικά από ότι για το σύνολο των 17άρηδων μαθητών της Θεωρητικής!!!Όλες αυτές αποτελούν ασφαλώς προσωπικές μου σκέψεις και απόψεις και είμαι ανοιχτή σε κάθε σχόλιο αρκεί να είναι εποικοδομητικό κι όχι κακοπροαίρετο!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.