methexys
Τιμώμενο Μέλος
Απορια: Οσοι δινετε με το παλιο συστημα γιατι το επιλεξατε? Εχει καποια πλεονεκτηματα? 'Η αντιστοιχα εχει μειονεκτηματα το νεο?
Φανταζομαι οτι το ΑΟΔΕ/ΑΕΠΠ ας πουμε δινουν τζαμπα μορια. Με μονο 4 μαθηματα, αν δεν γραψεις καλα σε καποιο,υπαρχουν περισσοτερες πιθανοτητες να παει κατι στραβα στο τελος. Για την τεχνολογική συμφέρει σίγουρα το παλιό σύστημα κατα τη γνώμη μου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος
Απορια: Οσοι δινετε με το παλιο συστημα γιατι το επιλεξατε? Εχει καποια πλεονεκτηματα? 'Η αντιστοιχα εχει μειονεκτηματα το νεο?
Τους ελλειψε το .... Α.Ο.Δ.Ε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δημοσιοκαφρος-γραφος
Διακεκριμένο μέλος
Απορια: Οσοι δινετε με το παλιο συστημα γιατι το επιλεξατε? Εχει καποια πλεονεκτηματα? 'Η αντιστοιχα εχει μειονεκτηματα το νεο?
βασικά αυτό εξαρτάται γιατί θέλουν να περάσουν οικονομικά ή στρατιωτικές και αστυνομικές σχολές
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΑΓΓΕΛΟΣ2805
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lkjhgfdsa
Δραστήριο μέλος
Όποιος χρειάστηκε παραπάνω, πρέπει να αποβληθεί δια παντός από την τριτοβάθμια εκπαίδευση παγκοσμίως.
Η θανάτωση τους καλό θα ήταν να αποφευχθεί, αλλά, αν δω να σκοτώνετε κάποιον απ' αυτούς, δε θα σας σταματήσω κιόλας.
Κορόιδα θα ήταν ούτως ή άλλως που πήγαν να κάνουν φροντιστήριο για ένα τέτοιο μάθημα. Ειδικά όσοι είχαν στη δέσμη τους μαθηματικά. Ακόμη χειρότερα όσοι έγραφαν για δεύτερη+ φορά.Οσοι εδωσαν χρηματα για φροντιστηριακα/ιδιαιτερα μαθηματα απλα πιαστηκαν τοσο κοροιδο οσο δεν παει.
edit
EME:
- Tα θέματα καλύπτουν μεγάλο μέρος της ύλης με ερωτήματα κλιμακούμενης δυσκολίας
- Η εξέταση θεωρείται μέτριας δυσκολίας για τους απόφοιτους. Οι μαθητές που εξετάζονται φέτος για πρώτη φορά θα αντιμετωπίσουν δυσκολίες σε επιμέρους ερωτήματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μπορείς να δεις εδώ πώς έγραψε η θεωρητική στα μαθηματικά γενικής πέρυσι και οι άλλες κατευθύνσεις στην ιστορία γενικής. Βέβαια οι υποψήφιοι είναι λίγοι, ειδικά στην ιστορία, αλλά φαίνεται ποιος δυσκολεύεται περισσότερο να διαβάσει μάθημα άλλης κατεύθυνσης.
Και εγώ πιστεύω ότι φαίνεται αλλά κάτι μου λέει ότι δεν καταλήγουμε στο ίδιο συμπέρασμα. Βλέπω 56,5% της θετικής να έχει γράψει από 0 μέχρι 5 στην ιστορία γενικής. Μπορείς να δεις και εδώ τα συνολικά στατιστικά για να βγάλεις μια άκρη.
Και αυτό είναι μόνο ένα κομμάτι της πηγής που ζήτησα. Ότι τα θέματα στην ιστορία γενικής ήταν εύκολα δε το έχω διαβάσει πουθενά.
Τέλος πάντων δε το συνεχίζω γιατί είναι και εκτός θέματος, αλλά μην λέμε και ότι υπερβολή μας έρθει στο κεφάλι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Libertus
Συντονιστής
Από αυτούς που έγραψαν 0-5 θα κρίνουμε τη δυσκολία των μαθημάτων; Αν είναι δυνατόν. Επιπροσθέτως, τα στοιχεία που δημοσιεύεις δεν δείχνουν τα μαθήματα γενικής ανά κατεύθυνση (υποτίθεται εδώ συγκρίνουμε ποιος δυσκολεύεται περισσότερο σε μάθημα άλλης κατεύθυνσης). Τα θέματα ήταν "εύκολα", για τα δεδομένα της ιστορίας, με την έννοια ότι έπεσαν σημαντικά γεγονότα. Φυσικά, πάντα θα είναι το μάθημα που θέλει λιώσιμο για το άριστα, γιατί αυτή είναι η φύση του μαθήματος.Και εγώ πιστεύω ότι φαίνεται αλλά κάτι μου λέει ότι δεν καταλήγουμε στο ίδιο συμπέρασμα. Βλέπω 56,5% της θετικής να έχει γράψει από 0 μέχρι 5 στην ιστορία γενικής. Μπορείς να δεις και εδώ τα συνολικά στατιστικά για να βγάλεις μια άκρη.
Και αυτό είναι μόνο ένα κομμάτι της πηγής που ζήτησα. Ότι τα θέματα στην ιστορία γενικής ήταν εύκολα δε το έχω διαβάσει πουθενά.
Τέλος πάντων δε το συνεχίζω γιατί είναι και εκτός θέματος, αλλά μην λέμε και ότι υπερβολή μας έρθει στο κεφάλι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
StavMed
Εκκολαπτόμενο μέλος
Όχι φυσικά.
Πιο απάνθρωπο είναι να έχει σκιστεί στο διάβασμα ένας Αθηναίος θετικός που είχε ατυχία στα δύσκολα μαθηματικά κατεύθυνσης και η πλειοψηφία δεν πέρασε την βάση φέτος και να τον περάσει η "κοπελίτσα" που είχε ψιλοεύκολα αρχαία και που πήγε αεράτη και έδωσε μαθηματικά γενικής. Ο ένας θα βρεθεί Ρόδο (που πιθανότατα δεν θα πάει καν να φοιτήσει δεδομένης της οικονομικής συγκυρίας) και αυτή Αθήνα.
Επίσης η "κοπελίτσα" κάποια στιγμή θα πρέπει να καταλάβει ότι χωρίς γνώσεις μαθηματικών το παιδαγωγικό δεν πρέπει να το βλέπει ούτε με το κυάλι καθώς είναι μια σχολή που της δίνει δυνατότητα να διδάξει μαθηματικά σε παιδιά τα οποία πρέπει να ξέρει. Δυστυχώς οι περισσότερες δασκάλες δεν έχουν ιδέα και δεν θέλουν να μάθουν από αυτά.
Εδωσες ρέστα , έτσι απλά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PeterTheGreat
Πολύ δραστήριο μέλος
Ακόμα και το μεγαλύτερο τούβλο με τέτοια θέματα έπρεπε να έχει γράψει τουλάχιστον 18. Το Γ θέμα ήταν μεν άσκηση του σχολικού, αλλά ταυτόχρονα υπήρχε σχεδόν αυτούσιο ως λυμένο παράδειγμα, απλά αντί για αγόρια-κορίτσια ήταν κορώνα-γράμματα (το ίδιο πράγμα). Όταν σε ένα μάθημα που εξετάζεται αντικειμενικά (πχ. μαθηματικά, η λύση είναι συγκεκριμένη) τα θέματα είναι αστεία, όπως σήμερα, τότε πέφτει μεγαλύτερο βάρος σε μαθήματα στα οποία ο παράγοντας τύχη είναι μεγάλος (*cough* έκθεση *cough*).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
damn
Πολύ δραστήριο μέλος
Πες τα βρε Σωτήρη είναι άδικο και για εμάς όμως.Εάν είχαν βάλει και σε εμάς τέτοια θέματα θα είχαμε μεγαλύτερες επιδόσεις και ναπεις ότι δεν είχαμε διαβάσει είχαμε διαβάσει.Τότε μια αδικία είναι ότι τα παιδιά που δίνουν με το παλαιό σύστημα και πέρασαν κάπου και δε τους άρεσε και ξ αναδίνουν (ξέρω ένα παιδί που πέρυσι έγραψε καλά πέρασε Πολυτεχνείο στην Θεσσαλονίκη αλλά η σχολή δε του άρεσε και φέτος ξαναδίνει). Έχουν να ανταγωνιστούν παιδιά που πέρυσι δε διάβαζαν δε πέρασαν πουθενά και έβαλαν γελοία θέματα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
palio_melos
Διάσημο μέλος
Με γελούν τα μάτια μου ή πάρθηκε η σωστή απόφαση να μην υπάρχει poll για το πόσο "γράψαν" επιτέλους;! (δεν θυμάμαι αν και πέρσι ήταν έτσι)
-Τέλος offtopicιάς-
Και για να μην είναι μόνο offtopic το post, ακολουθώντας παράλληλα την πολιτική που έχω θεσπίσει από το 2013 περί μη σχολιασμού θεμάτων, απλά να πω ότι μου λείπει αυτό το μάθημα, έχω γλυκές αναμνήσεις από τη γενική ευκολία του και τη Μαθηματικού μου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
damn
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PeterTheGreat
Πολύ δραστήριο μέλος
Καλημερα αυτο που παρατηρησα χθες χαζευοντας τα θεματα ηταν οτι οποιος στο γ θεμα δεν ελυνε το γ1 δεν μπορουσε να προχωρησει στα αλλα υποερωτηματα.Γι αυτο εκτιμω οτι μπορει οι επιδοσεις να ειναι καλυτερες απο περυση για παραδειγμα αλλα θα ειναι συγκρατημενο το ποσοστο βελτιωσης
Όποιος δεν μπορούσε να κάνει το Γ1, λυμένο παράδειγμα του βιβλίου με άλλα ονόματα και κανονική άσκηση του ίδιου βιβλίου με ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια εκφώνηση, δεν θα έπρεπε να δίνει μαθηματικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
damn
Πολύ δραστήριο μέλος
Όποιος δεν μπορούσε να κάνει το Γ1, λυμένο παράδειγμα του βιβλίου με άλλα ονόματα και κανονική άσκηση του ίδιου βιβλίου με ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια εκφώνηση, δεν θα έπρεπε να δίνει μαθηματικά.
Σωστο και αυτο αλλα θα εχουν καει αρκετα ατομα πιστευω..Εσενα ποια ειναι η εκτιμηση σου;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ultraviolence
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Happily.Motionless
Εκκολαπτόμενο μέλος
αν οι συναρτησεις f,g οριζονται στο Α και για καθε χεΑ ισχυει (f+g)(x)[(f+g)](x)-2]=2[fg(x)-1] να δειχθει οτι f=g
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panosedessa
Δραστήριο μέλος
ξερει κανεις πως λυνουμε το παρακατω?
αν οι συναρτησεις f,g οριζονται στο Α και για καθε χεΑ ισχυει (f+g)(x)[(f+g)](x)-2]=2[fg(x)-1] να δειχθει οτι f=g
κανε πραξεις εμφανισε τετραγωνα .θα σου βγει μια ταυτοτητα λογικα ιση με το 0 οποτε καταληγεις f(χ)=g(x) και επειδη εχουν το ιδιο πεδιο ορισμου θα ισχυει f=g
και τωρα μαλιστα που την ελυσα προκυπτει οτι f(x)=g(x)=1
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.