Τώρα την ανισότητα με τους υποψηφίους της θετικης που θέλουν παιδαγωγικά δεν ξέρω πού τη βρίσκετε. Η ιστορία γενικής είχε επίσης πολύ εύκολα θέματα και ομολογουμένως είναι και ευκολότερο μάθημα από τα μαθηματικά.
Πηγή έχουμε για αυτό ή είναι η δική σου "αντικειμενική" γνώμη;
Τα σωστά θέματα είναι τα διαβαθμισμένα θέματα. Να ξεχωρίζει ο μαθητής του 15 από αυτόν του 20. Αλλιώς γιατί υπάρχει το μάθημα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pinkman
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mathimatikofa
Νεοφερμένος
Είναι κρίμα να βγάζετε τόση κακία προς τους υποψηφίους.
Εσύ βγάζεις κακία στους υποψηφίους που θες ένας κατώτερου επιπέδου μαθητής να είναι το ίδιο με έναν διαβασμένο.
Και στην ιστορία εύκολα έπεσαν για τους ίδιους ακριβώς λόγους... "βιομηχανική επανάσταση", "συνέπειες Α' παγκοσμίου". Τον πιο ανιστόρητο άνθρωπο να ρωτήσετε, ξέρει ότι αυτά είναι sos.
Δηλαδή οι πατέρες της Ευρώπης, η επανάσταση της 3ης Σεπτεμβρίου ήταν από τα σος;
Με αυτή την λογική όλα ήταν σος στην Ιστορία.
Και όχι, οι συνέπειες του Α Π.Π. δεν είναι ανάμεσα σε όλα τα σος, εκτός αν το εννοείς με την λογική "όλα είναι σος". Πρακτικά τίποτα δε μπορείς να βγάλεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pinkman
Νεοφερμένος
δεν περασε την βαση φετος με αυτο το θεμα β εισαι σοβαρος ?Όχι φυσικά.
Πιο απάνθρωπο είναι να έχει σκιστεί στο διάβασμα ένας Αθηναίος θετικός που είχε ατυχία στα δύσκολα μαθηματικά κατεύθυνσης και η πλειοψηφία δεν πέρασε την βάση φέτος και να τον περάσει η "κοπελίτσα" που είχε ψιλοεύκολα αρχαία και που πήγε αεράτη και έδωσε μαθηματικά γενικής. Ο ένας θα βρεθεί Ρόδο (που πιθανότατα δεν θα πάει καν να φοιτήσει δεδομένης της οικονομικής συγκυρίας) και αυτή Αθήνα.
Επίσης η "κοπελίτσα" κάποια στιγμή θα πρέπει να καταλάβει ότι χωρίς γνώσεις μαθηματικών το παιδαγωγικό δεν πρέπει να το βλέπει ούτε με το κυάλι καθώς είναι μια σχολή που της δίνει δυνατότητα να διδάξει μαθηματικά σε παιδιά τα οποία πρέπει να ξέρει. Δυστυχώς οι περισσότερες δασκάλες δεν έχουν ιδέα και δεν θέλουν να μάθουν από αυτά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 019112
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mathimatikofa
Νεοφερμένος
δεν περασε την βαση φετος με αυτο το θεμα β εισαι σοβαρος ?
Δύσκολη θεωρία.
Αδύνατο προς λύση τέταρτο θέμα, β4 επίσης εκτός τόπου και χρόνου, και Γ θέμα τσιμπημένο ιδίως το τελευταίο.
Που ήταν στο σχολικό βιβλίο το Γ2.
Εσύ ως τι μιλάς; ως θετικός που έδωσες φέτος;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Libertus
Συντονιστής
Μπορείς να δεις εδώ πώς έγραψε η θεωρητική στα μαθηματικά γενικής πέρυσι και οι άλλες κατευθύνσεις στην ιστορία γενικής. Βέβαια οι υποψήφιοι είναι λίγοι, ειδικά στην ιστορία, αλλά φαίνεται ποιος δυσκολεύεται περισσότερο να διαβάσει μάθημα άλλης κατεύθυνσης.Πηγή έχουμε για αυτό ή είναι η δική σου "αντικειμενική" γνώμη;
Τα σωστά θέματα είναι τα διαβαθμισμένα θέματα. Να ξεχωρίζει ο μαθητής του 15 από αυτόν του 20. Αλλιώς γιατί υπάρχει το μάθημα;
Ναι, εγώ, ο εκπρόσωπος των μετρίων. Τσακάλι είσαι.Εσύ βγάζεις κακία στους υποψηφίους που θες ένας κατώτερου επιπέδου μαθητής να είναι το ίδιο με έναν διαβασμένο.
Τελικά είχα άδικο, ένας αδαής περί ιστορίας δεν ξέρει τα σημαντικά σημεία αναφοράς στην ιστορία. Ρώτα κάνα φιλόλογο.Δηλαδή οι πατέρες της Ευρώπης, η επανάσταση της 3ης Σεπτεμβρίου ήταν από τα σος;
Με αυτή την λογική όλα ήταν σος στην Ιστορία.
Και όχι, οι συνέπειες του Α Π.Π. δεν είναι ανάμεσα σε όλα τα σος, εκτός αν το εννοείς με την λογική "όλα είναι σος". Πρακτικά τίποτα δε μπορείς να βγάλεις.
Και να η γνώμη ενός υποψηφίου που μετράει.
Προσωπικά, εχω χάσει 4 μορια το πολύ από τη θεωρία και 3 μορια το πολύ από τις ασκήσεις, από καθαρά βλακειες μου. Υπολογίζω 18,4-19. Για 2η συνεχόμενη φορά με έφαγε η απροσεξία. Τα θέματα για τους θεωρητικους δεν τα βρίσκω καθόλου βατα για τους θετικοτεχνολογικους θεωρώ ότι άνετα θα μπορούσαν να χαθούν μορια αλλά οκ, ήταν αρκετά βατα εν σχεσει με αυτά που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mister No0ne
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Pinkman, ολόκληρη η ΕΜΕ σε διαψεύδει, μην γελοιοποιείσαι.
Περσυ μην ξεχνάτε ότι έμπαινε κάποιος Παιδαγωγικό δίχως πανελληνιως εξεταζόμενο τα Μαθηματικά, οπότε αφήστε τις κακεντρεχειες. Λες και χεστηκατε ποιος θα περάσει Παιδαγωγικό.
Μου αρέσει που κρίνετε την Θεωρητική, για περάστε μια βολτίτσα από το ολοήμερο διαβασματακι και μετά να βγάζετε την γλώσσα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tebelis13
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Χρήστο με το παλιό σύστημα δίνεις;
Ναι, δίνω με το παλαιό σύστημα. Ελπίζω, η σχολή επιθυμίας μου να μην έχει υψηλή ζήτηση γιατί ενώ Έκθεση και Μαθ Κατ πήγαν καλά τα πράγματα, σήμερα χάσαμε 1 μοναδουλα που δεν έπρεπε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δημοσιοκαφρος-γραφος
Διακεκριμένο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tebelis13
Πολύ δραστήριο μέλος
Ναι, δίνω με το παλαιό σύστημα. Ελπίζω, η σχολή επιθυμίας μου να μην έχει υψηλή ζήτηση γιατί ενώ Έκθεση και Μαθ Κατ πήγαν καλά τα πράγματα, σήμερα χάσαμε 1 μοναδουλα που δεν έπρεπε.
Μην το σκέφτεσαι πλέον, δεν μπορεί να αλλάξει κάτι.
Δες μπροστά.Καλή συνέχεια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Deutsch... Lover
Επιφανές μέλος
Γιατί έχετε συσσωρευμενο κόμπλεξ τόσοι πολλοί εδώ? Δηλαδή αν είναι ποτέ δυνατόν. Σαφώς, τα θέματα πρέπει να είναι διαβαθμισμένα αλλά μην είμαστε ισοπεδωτικοι. Και σιγά ποιος σκίζεται στα μαθηματικά γενικης.μην γελιόμαστε. Μην σας πω ότι θεωρητικός για να γράψει 17-18, έριξε 100 φορές το διάβασμα ενός καλού θετικοτεχνιλογικης. Όταν μπαίνουν με 10 Μαθηματικο δεν σας ενδιαφέρει. Το 10 Μαθηματικά για Παιδαγωγικό σας πείραξε. Κομπλεξικοί.
Περσυ μην ξεχνάτε ότι έμπαινε κάποιος Παιδαγωγικό δίχως πανελληνιως εξεταζόμενο τα Μαθηματικά, οπότε αφήστε τις κακεντρεχειες. Λες και χεστηκατε ποιος θα περάσει Παιδαγωγικό.
Μου αρέσει που κρίνετε την Θεωρητική, για περάστε μια βολτίτσα από το ολοήμερο διαβασματακι και μετά να βγάζετε την γλώσσα.
Εγώ συμφωνώ πάντως.
Όσο δύσκολο είναι να διαβάσει ένας θεωρητικός μαθηματικά, άλλο τόσο δυσκολεύεται ένας θετικός με την ιστορία. Ειναι θέμα.. συνήθειας!
Πριν ακολουθήσω την θεωρητική, δεν είχα πρόβλημα με τον τρόπο διαβάσματος των μαθηματικών και γενικά των θετικών μαθημάτων. Ε, όταν πήγα θεωρητική και διάβαζα βιβλία ολόκληρα από έξω ( μέχρι και τις παρενθέσεις) και μάθαινα πίνακες με ρήματα απέξω και 100 αρχικούς χρόνους ξέχασα να διαβάζω μαθηματικά.
Το ίδιο πιστεύω πως ισχύει ( και ισχύει γιατί μου το έχουν επιβεβαιώσει φίλοι) και για την θετική. Συνηθίζουν στις ασκήσεις και δεν μπορούν να μάθουν εύκολα πράγματα από έξω. Και η ιστορία είναι ένα μάθημα που το απαιτεί αυτό.
Όμως από την στιγμή που έχεις επιλέξει να γίνεις εκπαιδευτικός πρέπει ρε φίλε να στρωθείς. Είτε είσαι θεωρητικός είτε είσαι θετικός.
''Οι δασκαλίτσες'' όπως πολλοί λένε δεν ξέρουν μαθηματικά. Εγώ στο δημοτικό είχα δάσκαλο που αδιαφορούσε για την γλώσσα. Δεν το συζητώ για την ιστορία.
Μην βλέπουμε μονόπλευρα τα πάντα και μην κατηγορούμε ανθρώπους που κάνουν τον ίδιο αγώνα με εμάς.
Γιατί ούτε οι θεωρητικοί ήξεραν ότι θα πέσουν εύκολα.
Ο καλός δάσκαλος δεν θα κριθεί από το αν έγραψε 18 στα μαθηματικά γεν ή 15 στην ιστορία αντίστοιχα. Αν θέλεις να γίνεις καλός θα διαβάζεις και μαθηματικά και γλώσσα και από όλα μόνος σου.
Μην νομίζετε ότι το πανεπιστήμιο θα σας ''μάθει'' μαθηματικά ή γλώσσα ή ιστορία.
Εύχομαι επιτέλους να μπαίνουν στο παιδαγωγικό άνθρωποι που να ξέρουν τι θέλουν και πως θα κάνουν αυτό που θέλουν και να μην μπαίνει ο καθένας που δεν πέρασε εκεί που ήθελε.
Γιατί έχεις να κάνεις με ΠΑΙΔΙΑ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δημοσιοκαφρος-γραφος
Διακεκριμένο μέλος
Ήταν κοινά τα θέματα.
Τότε μια αδικία είναι ότι τα παιδιά που δίνουν με το παλαιό σύστημα και πέρασαν κάπου και δε τους άρεσε και ξ αναδίνουν (ξέρω ένα παιδί που πέρυσι έγραψε καλά πέρασε Πολυτεχνείο στην Θεσσαλονίκη αλλά η σχολή δε του άρεσε και φέτος ξαναδίνει). Έχουν να ανταγωνιστούν παιδιά που πέρυσι δε διάβαζαν δε πέρασαν πουθενά και έβαλαν γελοία θέματα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Τότε μια αδικία είναι ότι τα παιδιά που δίνουν με το παλαιό σύστημα και πέρασαν κάπου και δε τους άρεσε και ξ αναδίνουν (ξέρω ένα παιδί που πέρυσι έγραψε καλά πέρασε Πολυτεχνείο στην Θεσσαλονίκη αλλά η σχολή δε του άρεσε και φέτος ξαναδίνει). Έχουν να ανταγωνιστούν παιδιά που πέρυσι δε διάβαζαν δε πέρασαν πουθενά και έβαλαν γελοία θέματα
Έχει γίνει ήδη το ξεσκαρταρισμα από τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης Δεν χρειαζόμαστε τα μάθ γεν για να ξεχωρίσουμε. Εξάλλου, έχουμε άλλα 3 η 4 μαθήματα μπροστά μας. Εγώ δε νιώθω καμιά αδικία. Παρόλο που ο βαθμός που έγραψα φέτος στα περσινά θέματα θα ήταν ότι καλύτερο θα μπορούσα να πάρωεν συγκρισει των άλλων. Έκανα λαθάκια απροσεξιας και οκ. No hard feelings. Μικρή η διαφορά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος
Θεμα Β
Β1: Απο τις πιο απλες παραγωγησεις "στημενης" συναρτησης μεσω της οποιας οδηγεισαι σε ενα απλο τριωνυμο. Δε θες χαρτι.
Β2: Χρηση γνωστου τυπου, κατοπιν μερικων υπολογισμων. Δε θες χαρτι.
Β3: Ενα απλο οριο με πολυ γνωστο trick. Δινει 8 μοναδες για ουτε ... μιση γραμμη. Δε θες χαρτι.
Θεμα Γ
Γ1: Ενα απλο δενδροδιαγραμμα οπως αυτα του σχολικου βιβλιου.
Δε θες χαρτι, αν ξερεις την ορολογια και πρωτη φορα να το βλεπεις το κανεις.
Γ2: Απλα ενδεχομενα οπως το Γ1. Δε θες χαρτι, αν ξερεις να κανεις το Γ1 και πρωτη φορα να το βλεπεις το κανεις.
Γ3: Ευκολο ερωτημα το οποιο υπαρχει καθε χρονια οποτε ΟΚ.
ΘΕΜΑ Δ
Κλασσικο θεμα οπου υπαρχει καθε χρονια μονο που φετος ... μπηκε σε λαθος θεση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mister No0ne
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.