joann
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
whitegod
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
joann
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
whitegod
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
joann
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Angelique.
Διακεκριμένο μέλος
Κι εγώ νομίζω πως θα σου κόψει αρκετές μονάδες,αλλά οκ.=/το ξερω απλα στην μια πηγη που επεσε σημερα εγραφα οτι θυμομουν απο το βιβλιο και εποιανε και 25 ρε γαμωτο...
Δηλαδή αν έχεις γράψει τέλεια όλα τα υπόλοιπα,ακόμα και 10 μονάδες να σου πάρει σωστές μόνο,
έχεις ελπίδες για έναν πολύ καλό βαθμό.
Έτσι! Τέτοια πόστ να βλέπω.ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΝΤΕ ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Πήγα και τους πήρα τα σώβρακααααααααααααααααα!!!!!! τα έγραψα όλα μα όλα!!!! πήγα στο φροντιστήριο και μου είπαν ότι πάω για εικοσάρι καθαρό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2 ακόμα και μετααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!! ανυπομονώ!!!!!!!!!!!
Μπράβο ρε παιδιά!
Γενικά τα θέματα μου φάνηκαν οκ,βατά. Δεν είχαν ιδιαίτερη δυσκολία.
Αρχαία τώρα να δούμε. =/
Ελπίζω να μπεί ένα μέτριο άγνωστο τουλάχιστον. Μην σας βάλουν κάτι τρελά δύσκολο δηλαδή. =/
Συνεχίστε έτσι,παιδιά. =))
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Michaelgr2009
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mα τόσο γκαντεμιά πια...ούτε αρχή της δεδηλωμένης ούτε κρίση του 1932 ούτε επανάσταση στον θέρισσο ούτε Σύμβαση Άγκυρας ούτε από παρευξείνιο τίποτα....ούτε καν νεά γενιά και δικομματισμός....τι να πω ....shit happens δεν εξηγείται αλλιώς....του χρόνου πάλι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
leftmano
Νεοφερμένος
εάν στις πηγές αναφερθούν όλα όσα πρέπει από το βιβλίο ,ΣΕ ΣΥΝΘΕΣΗ με όσα αναφέρουν οι πηγές, όμως ανακατεμένα και χωρίς να αναφέρεται τι είναι από τις πηγές και τι από το βιβλίο, ώστε να παραχθεί ένα ενιαίο κείμενο με καλή διατύπωση και νοηματική συνοχή, υπάρχει πρόβλημα? Αφαιρούνται μονάδες κι αν ναι πόσες περίπου από κάθε 25 άρι? Και κάτι ακόμα, το γεγονός ότι εγώ προχώρησα και ανέφερα μέχρι και την συνθήκη Λονδίνου στο Β2 ΩΣΤΌΣΟ έχοντας σωστά τα προηγούμενα πόσο αφαιρεί άραγε από το 15 άρι?
υγ Είμαι 44 ετών, πτυχιούχος ΑΕΙ θετικών επιστημών και η ...λόξα μου να σπουδάσω κοινωνιολογία σε συνδυασμό με το ότι ήταν αδύνατον να γίνει αυτό με κατατακτήριες πτυχιούχων, με έφερε ξανά στις Πανελλήνιες και μάλιστα στην άγνωστη για μένα Θεωρητική κατεύθυνση μετά από 26 χρόνια! Προσωπικό διάβασμα και πείρα ζωής με βοήθησαν και ότι βγει...Ωστόσο η απειρία μου ως προς το πως απαιτούνται από τους βαθμολογητές οι απαντήσεις, μάλλον μου στοιχίζει σε όλα τα μαθήματα... Ευχαριστώ εκ των προτέρων σε όποιον/α απαντήσει, καλή επιτυχία στα επόμενα σε όλους!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
foreverfreak
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alibaba
Νεοφερμένος
Κατ' αρχάς συγχαρητήρια για την επιμονή και υπομονή σας.αγαπητοί φίλοι και φίλες μια ερώτηση:
εάν στις πηγές αναφερθούν όλα όσα πρέπει από το βιβλίο ,ΣΕ ΣΥΝΘΕΣΗ με όσα αναφέρουν οι πηγές, όμως ανακατεμένα και χωρίς να αναφέρεται τι είναι από τις πηγές και τι από το βιβλίο, ώστε να παραχθεί ένα ενιαίο κείμενο με καλή διατύπωση και νοηματική συνοχή, υπάρχει πρόβλημα? Αφαιρούνται μονάδες κι αν ναι πόσες περίπου από κάθε 25 άρι? Και κάτι ακόμα, το γεγονός ότι εγώ προχώρησα και ανέφερα μέχρι και την συνθήκη Λονδίνου στο Β2 ΩΣΤΌΣΟ έχοντας σωστά τα προηγούμενα πόσο αφαιρεί άραγε από το 15 άρι?
υγ Είμαι 44 ετών, πτυχιούχος ΑΕΙ θετικών επιστημών και η ...λόξα μου να σπουδάσω κοινωνιολογία σε συνδυασμό με το ότι ήταν αδύνατον να γίνει αυτό με κατατακτήριες πτυχιούχων, με έφερε ξανά στις Πανελλήνιες και μάλιστα στην άγνωστη για μένα Θεωρητική κατεύθυνση μετά από 26 χρόνια! Προσωπικό διάβασμα και πείρα ζωής με βοήθησαν και ότι βγει...Ωστόσο η απειρία μου ως προς το πως απαιτούνται από τους βαθμολογητές οι απαντήσεις, μάλλον μου στοιχίζει σε όλα τα μαθήματα... Ευχαριστώ εκ των προτέρων σε όποιον/α απαντήσει, καλή επιτυχία στα επόμενα σε όλους!
Όσον αφορά την ερώτησή σας για την πηγή για τους διορθωτές η σύνθεση ιστορικών γνώσεων και αντλούμενων από την πηγή πληροφοριών είναι το ΕΥΚΤΕΟ. Μάλιστα μετράει θετικά στην συνολική εκτίμηση του γραπτού. Για να μην τρομοκρατήσω όμως τους φίλους που δεν έκαναν σύνθεση το λογικό είναι οτι δεν κόβουν από αυτό αν και τους δίνεται σαν δυνατότητα η αφαίρεση το πολύ 3 μορίων στην εκατοστιαία κλίμακα.
Όσον αφορά την δεύτερη ερώτησή σας, σας παραπέμπω : https://host.keystone.gr/kapp/7/0518/a_ist/mthdk-frntstra_ist.pdf
Και η προσωπική μου γνώμη (όσο θυμάμαι από πέρυσι) ειναι οτι δεν θα σας κόψουν ή αν πεσετε σε κάποιον περίεργο το πολύ 1-3 μόρια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
TheNikosforever
Νεοφερμένος
Κατ' αρχάς συγχαρητήρια για την επιμονή και υπομονή σας.
Όσον αφορά την ερώτησή σας για την πηγή για τους διορθωτές η σύνθεση ιστορικών γνώσεων και αντλούμενων από την πηγή πληροφοριών είναι το ΕΥΚΤΕΟ. Μάλιστα μετράει θετικά στην συνολική εκτίμηση του γραπτού. Για να μην τρομοκρατήσω όμως τους φίλους που δεν έκαναν σύνθεση το λογικό είναι οτι δεν κόβουν από αυτό αν και τους δίνεται σαν δυνατότητα η αφαίρεση το πολύ 3 μορίων στην εκατοστιαία κλίμακα.
Όσον αφορά την δεύτερη ερώτησή σας, σας παραπέμπω : https://host.keystone.gr/kapp/7/0518/a_ist/mthdk-frntstra_ist.pdf
Και η προσωπική μου γνώμη (όσο θυμάμαι από πέρυσι) ειναι οτι δεν θα σας κόψουν ή αν πεσετε σε κάποιον περίεργο το πολύ 1-3 μόρια.
κατα την προσωπικη μου αποψη οπως εμαθα φετος η συνθεση βαθμολογειται μεν θετικα απο τους εξεταστες αλλα κρυβει και εξαιρετικους κινδυνους...για παραδειγμα πρεπει στην συνθεση αυτη να διατηρησουμε την μορφη συγκρισης μεταξυ των στοιχιων της πηγης και των ιστορικων γνωσεων και να μην περιοριστουμε απλως στις γνωσεις που ξερουμε απο το σχολικο βιβλιο ή παιρνουμε απο την πηγη...αν αποφευχθει αυτο το λαθος τοτε η συνθεση βαθμολογειται ιδιαιτερα θετικα...
αυτο που βαθμολογειται αρνητικα σε καθε πηγη ειναι η απλως παραθεση των γεγονοτων..δηλαδα τι γνωριζουμε απο την πηγη,τι γνωριζουμε απο το σχολικο βιβλιο και μετα τελος...οφειλουμε στο τελος να επισημαινουμε σε πιο σημειο η πηγη επιβεβαιωνει το σχολικο βιβλιο και ποια καινουρια σημεια προσθετει σε σχεση με αυτα που ξερουμε απο το βιβλιο..αυτη ειναι και η ουσια της πηγης
φυσικα αυτη ειναι προσωπικη μου αποψη και παρακαλω αμα κανω λαθος διορθωστε με γιατι θα ειναι για το καλο μου
Κι εγώ νομίζω πως θα σου κόψει αρκετές μονάδες,αλλά οκ.=/
Δηλαδή αν έχεις γράψει τέλεια όλα τα υπόλοιπα,ακόμα και 10 μονάδες να σου πάρει σωστές μόνο,
έχεις ελπίδες για έναν πολύ καλό βαθμό.
Έτσι! Τέτοια πόστ να βλέπω.
Μπράβο ρε παιδιά!
Γενικά τα θέματα μου φάνηκαν οκ,βατά. Δεν είχαν ιδιαίτερη δυσκολία.
Αρχαία τώρα να δούμε. =/
Ελπίζω να μπεί ένα μέτριο άγνωστο τουλάχιστον. Μην σας βάλουν κάτι τρελά δύσκολο δηλαδή. =/
Συνεχίστε έτσι,παιδιά. =))
προτιμω να βαλουν δυσκολο αγνωστο και ευκολο γνωστο...να ποιασουμε ευκολα το 12 και μετα ας φαμε ολο τον υπολοιπο χρονο να την παλεψουμε με το αγνωστο..εε..που θα παει..ποσο δυσκολο μπορουν να το κανουν ενα αγνωστο??παντα θα εχει τα ευκολα σημεια και τα δυσκολα του σημεια...και εκει θα ξεχωρισουν και οι καλυτεροι μαθητες..λοιπον παμε με αισιοδοξια και οτι γραψουμεεεεε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
leftmano
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
freak, αυτό είναι γενικότερο χαρακτηριστικό των εξετάσεων. Όλες οι εξετάσεις, είτε λέγονται Πανελλήνιες, είτε ενδοσχολικές είτε οτιδήποτε, κρίνονται στο τι επίδοση θα έχεις εκείνες τις 2-3 ώρες που θα γράψεις. Δίκαιο; Άδικο; Αυτό έχουμε...Tελικα οι πανελληνιες δεν ειναι και ο πιο δικαιος θεσμος του κοσμου...
Όπως και να 'χει καλά αποτελέσματα και καλή επιτυχία στα υπόλοιπα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χριστιάννα ^^
Διάσημο μέλος
αγαπητοί φίλοι και φίλες μια ερώτηση:
εάν στις πηγές αναφερθούν όλα όσα πρέπει από το βιβλίο ,ΣΕ ΣΥΝΘΕΣΗ με όσα αναφέρουν οι πηγές, όμως ανακατεμένα και χωρίς να αναφέρεται τι είναι από τις πηγές και τι από το βιβλίο, ώστε να παραχθεί ένα ενιαίο κείμενο με καλή διατύπωση και νοηματική συνοχή, υπάρχει πρόβλημα? Αφαιρούνται μονάδες κι αν ναι πόσες περίπου από κάθε 25 άρι? Και κάτι ακόμα, το γεγονός ότι εγώ προχώρησα και ανέφερα μέχρι και την συνθήκη Λονδίνου στο Β2 ΩΣΤΌΣΟ έχοντας σωστά τα προηγούμενα πόσο αφαιρεί άραγε από το 15 άρι?
υγ Είμαι 44 ετών, πτυχιούχος ΑΕΙ θετικών επιστημών και η ...λόξα μου να σπουδάσω κοινωνιολογία σε συνδυασμό με το ότι ήταν αδύνατον να γίνει αυτό με κατατακτήριες πτυχιούχων, με έφερε ξανά στις Πανελλήνιες και μάλιστα στην άγνωστη για μένα Θεωρητική κατεύθυνση μετά από 26 χρόνια! Προσωπικό διάβασμα και πείρα ζωής με βοήθησαν και ότι βγει...Ωστόσο η απειρία μου ως προς το πως απαιτούνται από τους βαθμολογητές οι απαντήσεις, μάλλον μου στοιχίζει σε όλα τα μαθήματα... Ευχαριστώ εκ των προτέρων σε όποιον/α απαντήσει, καλή επιτυχία στα επόμενα σε όλους!
Δεν ήξερες, δεν ρώταγες;
Αλλά και να ρωτούσατε 50 καθηγητές, θα παίρνατε 50 διαφορετικές απαντήσεις, μπορεί και περισσότερες.
Τα μαθήματα της θεωρητικής, κατά την ταπεινή μου άποψη, δεν είναι δύσκολα. Δηλαδή κάποιος που έχει κάποιες στοιχειώδεις βάσεις και στόχο και διαβάζει πολύ, έχει πολλές πιθανότητες να πετύχει. Ο κυριότερος κίνδυνος της κατεύθυνσής μας ελλοχεύει στον τρόπο βαθμολόγησης.
Ας το ξεκαθαρίσουμε: σε λογοτεχνία/ιστορία/αρχαία γνωστό ενδεικτικές απαντήσεις από το υπουργείο ΔΕΝ ΔΙΝΟΝΤΑΙ.
Τι σημαίνει αυτό; Ότι είναι στην ευχέρεια του γλυκύτατου διορθωτή το τι θα κόψει, πώς θα κόψει, γιατί θα το κόψει.
Πώς διορθώνονται λοιπόν τα μαθήματα αυτά;
Η απάντηση είναι: σε επίπεδο εξεταστικού κέντρου. Ο επικεφαλής ανοίγει ένα πακέτο με γραπτά, βλέπει τι πάνω-κάτω έγραψαν οι εξεταζόμενοι, και σημειώνει πόσο θα βαθμολογηθεί η τάδε αναφορά η δείνα έλλειψη κτλ. Έτσι εξηγούνται κάτι δραματικές αποκλίσεις στην λογοτεχνία για παράδειγμα. Όταν πχ πέρσι στο εξεταστικό κέντρο που διόρθωνε η φιλόλογός μου, έδιναν τις μισές μονάδες σε κάποια ερώτηση στη λογοτεχνία και ύστερα μίλησε με άλλο κέντρο στη Θεσσαλονίκη και εκεί δεν δίνανε τίποτα, ε δεν είναι το ίδιο 10/20 με 0/20.
Όλα αυτά τα είπα κυρίως για να ξεκαθαριστεί αυτό το θέμα και να λυθούν απορίες.
Στο ερώτημα που έχετε θέσει, συνεπώς, κανείς δεν μπορεί να σας απαντήσει με βεβαιότητα. Πάντως η σύνθεση προτιμάται και υπάρχουν καθηγητές που λένε πως η παράθεση χάνει πολύ στα 25. Στο θέμα των πηγών ο καθηγητής που είχα στο φροντιστήριο ήταν απίστευτα αυστηρός και ζητούσε τα εξής:
Αναφορά στο αν η πηγή είναι πρωτογενής/δευτερογενής.
Χωρία από την πηγή που να επιβεβαιώνουν τη συνώνυμη έκφραση (σε εισαγωγικά και παρένθεση).
Συσχετισμό πηγής-σχολικού εγχειριδίου, είτε για να πούμε πως ταυτίζονται, είτε πως διαφοροποιούνται.
Οφείλουμε να τονίσουμε πως κάποια πληροφορία είναι νέα/προεκτείνει τα όσα ήδη έχουμε διδαχθεί.
Σχόλιο από τις ευρύτερες ιστορικές μας γνώσεις (sic) όπου αυτό αρμόζει.
Άλλα μας ξεκαθάρισε πως είτε τα κάνουμε αυτά είτε όχι, δεν μπορεί να ξέρει πώς εν τέλει θα βαθμολογηθεί το γραπτό μας.
προτιμω να βαλουν δυσκολο αγνωστο και ευκολο γνωστο...να ποιασουμε ευκολα το 12 και μετα ας φαμε ολο τον υπολοιπο χρονο να την παλεψουμε με το αγνωστο..εε..που θα παει..ποσο δυσκολο μπορουν να το κανουν ενα αγνωστο??παντα θα εχει τα ευκολα σημεια και τα δυσκολα του σημεια...και εκει θα ξεχωρισουν και οι καλυτεροι μαθητες..λοιπον παμε με αισιοδοξια και οτι γραψουμεεεεε
Τώρα γιατί ρώτησες πόσο δύσκολο μπορούν να κάνουν ένα άγνωστο;
Δεν έχεις κάνει αδίδακτα που να μην βγαίνουν με τίποτα;
Το 2007 πχ, έβαλαν Πλάτωνα γνωστό και Πλάτωνα άγνωστο και μάλιστα για 1η φορά διάλογο. Ε, αν δεν καταλάβαινε κάποιος το νόημα από την 1η γραμμή, δεν έγραφε τίποτα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MissKit
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
TheNikosforever
Νεοφερμένος
οτι και να γινει το αγνωστο θα εχει και το δυσκολο και το ευκολο κομματι του σχετικα με τις γνωσεις μας...προτιμω να ξεκινησω με ενα ευκολο αγνωστο και με σχεδον 60 σιγουρες μοναδες και μετα θα εχω ολο το χρονο για το αγνωστο...τωρα αν τυχη και ειναι τοσο δυσκολο το αγνωστο που να μην βγαινει με τιποτα τοτε το ιδιο θα ισχυει και για ολους τους μαθητες...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dalian
Περιβόητο μέλος
Utter fail.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντιπολιτευτικοί όμιλοι και Κουμουνδούρος έπεσαν στον ΟΕΦΕ και αυτοί τα έβαλαν. Ανάπτυξης απο το Κρητικό και στα δύο. Μαγκιά τους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.