george_k214
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
angelina001
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MzChiniz
Νεοφερμένος
ε, αυτο ειναι απαραδεκτο για θετικη και τεχνολογικη...παντως και η τεχνολογικη εκανε πολλα λαθη...εδω δεν μπορόυσαν να βρουν το όριο ή αλλοι το κάναν με d l'hospital! ή στην παραγοντοποιήση ξεχάσαν το 3
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
spyridoul@
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LI@
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kontreraspan
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
spyridoul@
Νεοφερμένος
Ε ναι είναι...ε, αυτο ειναι απαραδεκτο για θετικη και τεχνολογικη...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cheery
Πολύ δραστήριο μέλος
Παιδιά, τα θέματα ήταν ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ. Πιο εύκολα δεν μπορούσανε να βάλουνε; Εγώ έδωσα πανελλήνιες το 2002 (μακράν πιο δύσκολα τα θέματα) και τα έλυσα όλα σε 25 λεπτά (ακόμη και το 1ο θέμα έγραψα με τις αποδείξεις). Μπορώ να πω ότι είναι από τα πιο εύκολα θέματα μαθηματικών γενικής παιδείας στο διάστημα 2000-2009. Όσοι ενδιαφέρεστε κυρίως για 5ο πεδίο, ετοιμαστείτε για υψηλές βάσεις.
Παίζει το επίπεδο να έπεσε επειδή τα θέματα είναι κοινά με ΕΠΑΛ Β. Ποιος ξέρει; Θα δούμε στην κατεύθυνση πόσα απίδια βάζει ο σάκος.
Καινουρια κόλπα είν αυτά? Πως τους ήρθε?
Βασικά είναι εντελώς λογικό. Στο συγκεκριμένο μάθημα αν δεν κόψουν απ'τις βλακείες δεν θα κόψουν από πουθενά. Εδώ πέρσι στα δύο CV που έβρισκες, αν δεν παρουσίαζες όλη την πορεία της σύγκρισης απευθείας σου έκοβαν 5 μόρια.
Τι εννοεις; Βασικά πέρσι 19,7 έγραψα στατιστική, απλώς έβαλα τα δυο CV και εγραψα ποιο είναι το περισσοτερο ομοιογενές. Τι άλλο θα πρεπε να γράψει κάποιος;
Αμα κανεις το πρωτο ερωτημα λαθος και το κουβαλας σε ολο το θεμα το κοβουν ολο το θεμα???
Εξαρτάται. Αν επηρεάζει μόνο τα αριθμιτικά αποτελέσματα τοτε χρεωνεται μια φορά μόνο σαν αριθμητικο και μετα τιποτα. Αν επηρεάζει τη μορφη της άσκησης τοτε σου κόβουν όλα τα διαφορετικά ερωτηματα σε σχεση με την αρχική. Τι λάθος έκανες εσυ;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Καινουρια κόλπα είν αυτά? Πως τους ήρθε?
Αυτο έκανα πέρσι και έγαρψα 19,7 στατιστικη. 99 ο πρωτος 98 ο δεύτερος. 5 μόρια πάρα πολύ είναι ρε συ, 5 έπιανε όλο το ερώτημα
Εξαρτάται. Αν επηρεάζει μόνο τα αριθμιτικά αποτελέσματα τοτε χρεωνεται μια φορά μόνο σαν αριθμητικο και μετα τιποτα. Αν επηρεάζει τη μορφη της άσκησης τοτε σου κόβουν όλα τα διαφορετικά ερωτηματα σε σχεση με την αρχική. Τι λάθος έκανες εσυ;
Στο βαθμολογικό της Δυτικής Αθήνας (το μεγαλύτερο στην Ελλάδα) τόσο έκοβαν σύμφωνα με οδηγία του διευθυντή. Αλλά εντάξει, σίγουρα πέφτει στην κρίση του κάθε διορθωτή αυτό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
!!!..evaki..!!!
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kontreraspan
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MzChiniz
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hearts_alive
Νεοφερμένος
γιατί μερικοί λένε ότι έπρεπε να γράψουμε και ότι έίναι το ποσοστό των παρατηρήσεων xi...........
Ποιος ήρθε;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
Όσο πιο εύκολα είναι τα θέματα τόσο περισσότερο αναλυτικοί να είστε. Να γράφετε με δεδομένο ότι απευθύνεστε σε βλάκες. Θεωρείστε ότι οι διορθωτές δεν έχουν ιδέα από μαθηματικά, φυσική, χημεία και γενικά όποιο μάθημα δίνετε. Δεν ξέρουν ρε παιδί μου ότι 1+1=2 (για τόσο κατάντια μιλάμε). Οπότε να εξηγείτε και να αιτιολογείτε ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Ειδικά σε μαθήματα όπως το σημερινό που ο χρόνος ΕΦΤΑΝΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕ δεν έπρεπε να αφήσετε τίποτα στην τύχη. Ούτε το διάγραμμα Venn για να έχετε τον κ*** σας καλυμμένο.
Όσοι δεν έγραψαν στο 4ο θέμα Α={2,3,4} θα χάσουν κάποια λίγα μόρια. Κάτι θα χάσουν και όποιοι δεν έκαναν διάγραμμα Venn. Επίσης λίγα μόρια θα χάσουν και όσοι έγραφαν περισσότερα από όσα ζητούνται (πλεονασμός). Κάποιος στο forum είπε ότι έγραψε τις ιδιότητες της fi ενώ δεν τις ζητούσε. Εκεί μάλλον θα χαθούν λίγα μόρια (1 ή 2 το πολύ 3 στα 100:ελάχιστη ποσότητα). Όσοι χρησιμοποίησαν τύπους που δεν υπάρχουν στο σχολικό βιβλίο ή δεν είναι στη εξεταστέα ύλη των μαθηματικών γενικής παιδείας και δεν τους αποδείκνυαν θα χάσουν επίσης κάποια μόρια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MzChiniz
Νεοφερμένος
τι πραγμα?γιατί μερικοί λένε ότι έπρεπε να γράψουμε και ότι έίναι το ποσοστό των παρατηρήσεων xi...........
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
spyridoul@
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
whiteshadow
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
george_k214
Εκκολαπτόμενο μέλος
Επειδή τα θέματα ήταν εύκολα οι διορθωτές θα κόψουν από λεπτομέρειες. Έχω την εντύπωση ότι αν κάποιος κάνει ένα λάθος στην αρχή ή τη μέση μιας άσκησης και επηρεάζει τους υπολογισμούς στο υπόλοιπο της άσκησης θα χάσει αρκετά μόρια και από τα ερωτήματα που έπονται του λάθους ακόμα κι αν ο τρόπος είναι σωστός (πάντως όχι όλα αλλά οπωσδήποτε τα μισά για να μην πω και παραπάνω).
Όσο πιο εύκολα είναι τα θέματα τόσο περισσότερο αναλυτικοί να είστε. Να γράφετε με δεδομένο ότι απευθύνεστε σε βλάκες. Θεωρείστε ότι οι διορθωτές δεν έχουν ιδέα από μαθηματικά, φυσική, χημεία και γενικά όποιο μάθημα δίνετε. Δεν ξέρουν ρε παιδί μου ότι 1+1=2 (για τόσο κατάντια μιλάμε). Οπότε να εξηγείτε και να αιτιολογείτε ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Ειδικά σε μαθήματα όπως το σημερινό που ο χρόνος ΕΦΤΑΝΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕ δεν έπρεπε να αφήσετε τίποτα στην τύχη. Ούτε το διάγραμμα Venn για να έχετε τον κ*** σας καλυμμένο.
Όσοι δεν έγραψαν στο 4ο θέμα Α={2,3,4} θα χάσουν κάποια λίγα μόρια. Κάτι θα χάσουν και όποιοι δεν έκαναν διάγραμμα Venn. Επίσης λίγα μόρια θα χάσουν και όσοι έγραφαν περισσότερα από όσα ζητούνται (πλεονασμός). Κάποιος στο forum είπε ότι έγραψε τις ιδιότητες της fi ενώ δεν τις ζητούσε. Εκεί μάλλον θα χαθούν λίγα μόρια (1 ή 2 το πολύ 3 στα 100:ελάχιστη ποσότητα). Όσοι χρησιμοποίησαν τύπους που δεν υπάρχουν στο σχολικό βιβλίο ή δεν είναι στη εξεταστέα ύλη των μαθηματικών γενικής παιδείας και δεν τους αποδείκνυαν θα χάσουν επίσης κάποια μόρια.
Κάτσε ρε φίλε...Εγώ έγραψα τον ορισμό και μετά γράφω σε παρένθεση κιόλας (και ξεκαθαρίζω οτι δεν ανήκει στον ορισμό) οτι "ενδεικτικά μπορούμε να αναφέρουμε...".γιατί να μου κόψουν παραπάνω από το μισό ορισμό όπως υποστηρίζεις?(5 μόρια έπιανε και εσυ λές οτι μπορεί να κόψει και 3!)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hearts_alive
Νεοφερμένος
Επειδή τα θέματα ήταν εύκολα οι διορθωτές θα κόψουν από λεπτομέρειες. Έχω την εντύπωση ότι αν κάποιος κάνει ένα λάθος στην αρχή ή τη μέση μιας άσκησης και επηρεάζει τους υπολογισμούς στο υπόλοιπο της άσκησης θα χάσει αρκετά μόρια και από τα ερωτήματα που έπονται του λάθους ακόμα κι αν ο τρόπος είναι σωστός (πάντως όχι όλα αλλά οπωσδήποτε τα μισά για να μην πω και παραπάνω).
Όσο πιο εύκολα είναι τα θέματα τόσο περισσότερο αναλυτικοί να είστε. Να γράφετε με δεδομένο ότι απευθύνεστε σε βλάκες. Θεωρείστε ότι οι διορθωτές δεν έχουν ιδέα από μαθηματικά, φυσική, χημεία και γενικά όποιο μάθημα δίνετε. Δεν ξέρουν ρε παιδί μου ότι 1+1=2 (για τόσο κατάντια μιλάμε). Οπότε να εξηγείτε και να αιτιολογείτε ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Ειδικά σε μαθήματα όπως το σημερινό που ο χρόνος ΕΦΤΑΝΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕ δεν έπρεπε να αφήσετε τίποτα στην τύχη. Ούτε το διάγραμμα Venn για να έχετε τον κ*** σας καλυμμένο.
Όσοι δεν έγραψαν στο 4ο θέμα Α={2,3,4} θα χάσουν κάποια λίγα μόρια. Κάτι θα χάσουν και όποιοι δεν έκαναν διάγραμμα Venn. Επίσης λίγα μόρια θα χάσουν και όσοι έγραφαν περισσότερα από όσα ζητούνται (πλεονασμός). Κάποιος στο forum είπε ότι έγραψε τις ιδιότητες της fi ενώ δεν τις ζητούσε. Εκεί μάλλον θα χαθούν λίγα μόρια (1 ή 2 το πολύ 3 στα 100:ελάχιστη ποσότητα). Όσοι χρησιμοποίησαν τύπους που δεν υπάρχουν στο σχολικό βιβλίο ή δεν είναι στη εξεταστέα ύλη των μαθηματικών γενικής παιδείας και δεν τους αποδείκνυαν θα χάσουν επίσης κάποια μόρια.
Για το 1ο, εγώ έγραψα ότι λ = 2, 3, 4 (παίρνει δηλαδή αυτές τις τιμές). Τι, επειδή δεν έγραψα το Α αλλά το ίδιο ακριβώς με άλλα λόγια, πρέπει να χάσω μόρια.
Για το 2ο θεωρώ ότι είσαι υπερβολικός. Να'ταν τελείως άσχετο με την fi να πω "ντάξει, δίκιο έχει", αλλά πιστεύω ότι πρέπει να'ναι εντελώς κομπλεξικός ο διορθωτής για να κόψει από'κεί.
Με αυτή τη λογική, χωρίς να έχω γράψει κάτι λανθασμένο στην κόλλα, έχοντας λύσει τα πάντα και με επαρκείς τεκμηριώσεις παντού, θα έπρεπε να πάρω κάπου στο 95. Δεν νομίζω ότι πάει έτσι...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Επειδή τα θέματα ήταν εύκολα οι διορθωτές θα κόψουν από λεπτομέρειες. Έχω την εντύπωση ότι αν κάποιος κάνει ένα λάθος στην αρχή ή τη μέση μιας άσκησης και επηρεάζει τους υπολογισμούς στο υπόλοιπο της άσκησης θα χάσει αρκετά μόρια και από τα ερωτήματα που έπονται του λάθους ακόμα κι αν ο τρόπος είναι σωστός (πάντως όχι όλα αλλά οπωσδήποτε τα μισά για να μην πω και παραπάνω).
Όσο πιο εύκολα είναι τα θέματα τόσο περισσότερο αναλυτικοί να είστε. Να γράφετε με δεδομένο ότι απευθύνεστε σε βλάκες. Θεωρείστε ότι οι διορθωτές δεν έχουν ιδέα από μαθηματικά, φυσική, χημεία και γενικά όποιο μάθημα δίνετε. Δεν ξέρουν ρε παιδί μου ότι 1+1=2 (για τόσο κατάντια μιλάμε). Οπότε να εξηγείτε και να αιτιολογείτε ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Ειδικά σε μαθήματα όπως το σημερινό που ο χρόνος ΕΦΤΑΝΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕ δεν έπρεπε να αφήσετε τίποτα στην τύχη. Ούτε το διάγραμμα Venn για να έχετε τον κ*** σας καλυμμένο.
Όσοι δεν έγραψαν στο 4ο θέμα Α={2,3,4} θα χάσουν κάποια λίγα μόρια. Κάτι θα χάσουν και όποιοι δεν έκαναν διάγραμμα Venn. Επίσης λίγα μόρια θα χάσουν και όσοι έγραφαν περισσότερα από όσα ζητούνται (πλεονασμός). Κάποιος στο forum είπε ότι έγραψε τις ιδιότητες της fi ενώ δεν τις ζητούσε. Εκεί μάλλον θα χαθούν λίγα μόρια (1 ή 2 το πολύ 3 στα 100:ελάχιστη ποσότητα). Όσοι χρησιμοποίησαν τύπους που δεν υπάρχουν στο σχολικό βιβλίο ή δεν είναι στη εξεταστέα ύλη των μαθηματικών γενικής παιδείας και δεν τους αποδείκνυαν θα χάσουν επίσης κάποια μόρια.
Όλα σωστά εκτός του πλεονασμού. Δεν υπάρχει αρνητική βαθμολόγηση, δεν τιμωρείται ο πλεονασμός, απλά αγνοείται όπου δεν χρειάζεται. Επίσης οι τύποι από κατεύθυνση με ειδικές οδηγίες τις περισσότερες φορές γίνονται πλήρως αποδεκτοί, απλά, όπως ξαναείπαμε, δεν χρειάζονται. Γνωστό θεωρείται, σύμφωνα με τις οδήγιες που εκδίδονται, οτιδήποτε υπάρχει σε σχολικό βιβλίο του Λυκείου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.