[17/5/2010] Μαθηματικά Γενικής Παιδείας

Πώς τα πήγατε;
Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 142)
  • Πολύ καλά

    Ψήφοι: 51 35.9%
  • Καλά

    Ψήφοι: 16 11.3%
  • Μέτρια

    Ψήφοι: 18 12.7%
  • Άσχημα

    Ψήφοι: 9 6.3%
  • Χάλια

    Ψήφοι: 12 8.5%
  • Δεν είμαι υποψήφιος

    Ψήφοι: 36 25.4%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

aLmOsT_nOrMaL

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Ναι σίγουρα, και ο άριστος με τον απλά καλό ξεχώριζε άνετα...
Υπήρχαν αντιδράσεις απλά και μόνο επειδή δεν ήταν οι γελιότητες που πέσαν πέρσι και πρόπερσι...

Α, έχω και άλλη μία απορία. Στην εύρεση της εφαπτομένης, έγραψα τα εξής:
εφω=λ=f'(x)=-1 <=> εφω=εφ(3π/4) <=> ω = 3π/4

Μερικοί όμως λένε
εφω=-εφ(π/4)<=> εφω=εφ(π-π/4) κ.ο.κ.

Πιστεύτε ότι έπρεπε να το δείξω ΤΟΣΟ αναλυτικα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

!GeoRge!

Δραστήριο μέλος

Ο !GeoRge! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 641 μηνύματα.
Ναι σίγουρα, και ο άριστος με τον απλά καλό ξεχώριζε άνετα...
Υπήρχαν αντιδράσεις απλά και μόνο επειδή δεν ήταν οι γελιότητες που πέσαν πέρσι και πρόπερσι...

Α, έχω και άλλη μία απορία. Στην εύρεση της εφαπτομένης, έγραψα τα εξής:
εφω=λ=f'(x)=-1 <=> εφω=εφ(3π/4) <=> ω = 3π/4

Μερικοί όμως λένε
εφω=-εφ(π/4)<=> εφω=εφ(π-π/4) κ.ο.κ.

Πιστεύτε ότι έπρεπε να το δείξω ΤΟΣΟ αναλυτικα?
οχι οχι...δεν γραφαμε και γεωμετρια δα!:P Αυτοι θελουν να δουν το 135 ή 3π/4!! το βαλες?! μη φοβασαι τοτε!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aLmOsT_nOrMaL

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
^Αυτό σκέφτηκα και εγώ, ούτε πέρσι στην άλγεβρα δεν έκανα τέτοια ανάλυση, τώρα θα την άρχιζα...? :P

Οπότε, μάλλον καλά τα έχω πάει, αν και τα ψειρίζω πολύ...
Καλή μας επιτυχία και μεθαύριο και καλά αποτελέσματα σε όλους!!! :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johnnyx1991

Νεοφερμένος

Ο johnnyx1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αιγάλεω (Αττική). Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Τρελό σπάσιμο, έλυσα με τα χίλια ζόρια 3o,4ο και έκανα απίστευτη μαλ**** από απροσεξία στην παραγοντοποίηση 2ο, άρα θα χάσω β και κάτι από το γ, -15 , και μερικά ακόμα έκανα λάθος κοντά -20, από το 19 στο 16 για απροσεξία :xtipao:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SpyrusTheVirus

Νεοφερμένος

Ο SpyrusTheVirus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 28 μηνύματα.
μπορείτε να σταματήσετε να λέτε οτι το Α1 ήταν εκτός ύλης?ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΚΤΟΣ ΥΛΗΣ που να χτυπιέστε στους τοίχους. Διακύμανση στην αρχη της σελίδας. τα άλλα σας τα λένε οι φροντηστες για δικαιολογηθούν που δε το βαλαν στη φωτοτυπία με τις αποδείξεις.

παιδιά μαθηματικά δεν είναι και τόσο πολλές οι αποδείξεις μας, μπορουμε δηλαδη για αυριο να τις διαβάσουμε όλες. Αλλα έχω την αίσθηση οτι θα συνεχίσει η ίδια τακτική, όπως με την έκθεση και τα μαθ. γεν., δηλαδή: τα περισσοτερα στηρίζονται σε κατι του βιβλίου, με το οποίο συνδέονται άμεσα, και προφανώς σε εξετάζουν σε αυτό. Ισως να βάλουν τιποτα για απόδειξη (στις ασκησεις) που να ΦΑΙΝΕΤΑΙ πολυ κουλό, και να ναι μια χαζομάρα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

shikabalas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πολύκαστρο (Κιλκίς). Έχει γράψει 328 μηνύματα.
Απλά μερικοί βάλανε κιλά και αναρωτιόμουν αν κόβουν από κάτι τέτοιο...
Στους ορισμούς έγραψα κατά λέξη:
Βέβαιο ονομάζεται το ενδεχόμενο που πραγματοποιείται πάντοτε ( Ρ(Ω)=1)
Αδύνατο ονομάζεται το ενδεχόμενο που δεν πραγματοποιείται καμία φορά ( Ρ(κενο)=0)

Δεν λέω ότι δεν έπεσα μέσα, αλλά για 20 δεν είναι...
Ακριβώς μία φορά τα είχα ακούσει, εντάξει, δεν μου ήταν και άγνωστα!! Αν είναι ποτέ δυνατόν! Απλά με μία ανάγνωση χτες το βράδυ, θα έγραφα τέλεια...

Σχεδον τα ιδια εγραψα στους ορισμους!Και φοβαμαι απο κει μην χασω τπτ,ολα τα αλλα τα χω ολοσωστα...:mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μπάμπης ο Άλλος

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ο Άλλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 418 μηνύματα.
στα μαθ κατ αν θελουν να σ βαλουν κατι δυσκολο δεν εχουν αναγκη την αποδειξη. κανονικοτατη θα ναι η αποδειξη. τις ασκησεις να δουμε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

athene

Δραστήριο μέλος

Η Αθηνά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών Δυτικής Μακεδονίας (Φλώρινα) και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 423 μηνύματα.
Εγώ βρήκα λάθος στην πιθανότητα στο Γ4 γιατί έκανα λάθος πρόσθεση και αντί για 70 έβγαλα 60!Και κατα συνέπεια το αποτέλεσμα να βγει 3/8 αντί 7/16 :P Όλες οι υπόλοιπες πράξεις είναι ολόσωστες!Παίζει να μου κόψουν παραπάνω από 2 μόρια?Τι πιστεύετε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

evangelos13

Νεοφερμένος

Ο evangelos13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Παιδιά τα θέματα ήταν αρκετά απαιτητικά...Για καλά διαβασμένους...ΜΗν τρελένεστε όμως υπάρχουν και μερικά παιδιά θεωρητικής...Για φανταστείτε...Έγραφε παιδί της θεωρητικής σε αυτά τα θέματα πάνω από 15-16...??? Με τπτ... Και μη ξεχνάτε ότι το μάθημα είναι γενικής παιδείας...
Εύχομαι καλή συνέχεια σε όλους και καλά αποτελέσματα....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

puma1991

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο puma1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αλβανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 132 μηνύματα.
επειδη εχουν ειπωθει πολλες ανακριβειες σε αυτο το θεμα επειδη θελετε να πιστευετε οτι τα θεματα ηταν δυσκολα θα δειτε τα ποσοστα επιτυχιας που θα ναι εκτιναγμενα οπως και περσι αν ειναι δυνατον ενας που στοχευει σοβαρη σχολη να μην εχει γραψει κοντα 20 σημερα αυτα απο μενα α οσο για το α1 νομιζω ειναι αστειο να λεμε οτι ειναι κριση ν βρουμε μια μεση τιμη:)

Σταματα ρε!!!!!Εσυ δεν υπαρχεις!!!Και περυσι μια απο τα ιδια με εσενα!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

_^Gi0rG0s^_

Νεοφερμένος

Ο giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 59 μηνύματα.
τα θεματα ηταν γελοια οπωσ και τ 09...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Parapan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Parapan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
Ρε τι κομπλάρετε τα παιδιά που δίνουν; Ειδικά 2 από σας το κάνατε και πέρσι. Έλεος αφήστε τα να ηρεμήσουν και να γράψουν με καθαρό μυαλό. Λες και τα πανεπιστήμια θα βελτιωθούν αν στα μαθηματικά κατεύθυνσης ή σε κάποιο μάθημα μπει το σούπερ δύσκολο θέμα και το άριστα πάει στο 17-18. Υποτίθεται ότι είστε και φοιτητές και θεωρείτε ότι το πρόβλημα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης είναι στα θέματα των πανελλαδικών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

billo0

Νεοφερμένος

Η billo0 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
ρε παιδιά, μη λέμε βλακίες, σας παρακαλώ δηλαδή. Το δηθεν "δεν ειναι στο βιβλίο", είναι στη σελίδα 93 στις πρώτες 4-5 γραμμές.
τι ήταν δύσκολο? η μονοτονία? ή να βρείς μια παράγωγο και μετα να της βάλεις μια τιμή?
για τις πράξεις, στο πινακάκι εκτος απο τα διάφορα που ζητούσε, εγω εκανα και τα χ*ν και χ^2*ν, μαζι με τα αθροίσματά τους, οπότε απέφηγα το πελάγωμα.
στο Γ βρηκα την πιθανότητα απο ομοια τρίγωνα με το διάγραμμα αθροιστικών συχνοτήτων, υπάρχη περιπτωση να μη το παρουν?

Ολόσωστο είναι!είναι ένας απ'τους 3 τρόπους με τους οποίους βγαίνει η άσκηση:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

folektoras

Νεοφερμένος

Ο folektoras αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
τα θεματα ηταν βατα αν και σαφως πιο δυκολα σε σχεση με περυσι.. Η θεωρια ηταν πολυ πιο δυσκολη απο αλλες χρονιες αν αναλογιστει καποιος πως η αποδειξη που ζηταγε δεν ηταν καν στο κεφαλαιο της μεσης τιμης... Και ο σταθμικος μεσοσ τελειως αντι-σος... Εγω απο δικες μου μαλακιες εχασα μορια.. Δεν εβαλα τα νi στην διακυμανση το ζωο. Και οχι μονο αυτο εκανα λαθος την ανισωση οποτε μου βγηκε αναποδα η μαονοτονια...Αλλα κατα τα αλλα ειμαι κομπλε.... Γυρω στο 18 εχω πιασει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasoulino

Νεοφερμένος

Η vasoulino αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Καλημερα!!! Να ρωτήσω κάτι??? Μόλις θυμήθηκα ότι στο πρώτο θέμα, στο σταθμικό μέσο στον αριθμητή δεν έβαλα Σ(x*w) αλλά αντί για χ έβαλα t. Το Θεωρείται λάθος? Αν ναι πόσο θα μπορούσαν να μου κόψουν??? (Μη μου πείτε και τις 4 μονάδες γιατι θα βάλω τα κλαματα:(!!!!!!!!!!!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Parapan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Parapan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
Μπορεί και να μη σου κόψουν. Καλύτερα να μη το σκέφτεσαι, όλα εξαρτώνται από τον διορθωτή. Η αλήθεια είναι ότι δε τσεκουρώνουν όσο ακούγεται. Τέσπα και εγώ όσο περνούσαν οι μέρες σκεφτόμουν ότι είχα κάνει λάθη που δεν είχα και αγχωνόμουν ενώ τελικά έχασα μόνο 2 μόρια στα 100. Άρα καλή επιτυχία στα επόμενα και όταν πάρεις τα αποτελέσματα θα σαι σίγουρη. Καλή συνέχεια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SpyrusTheVirus

Νεοφερμένος

Ο SpyrusTheVirus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 28 μηνύματα.
αν η εκφώνηση μιλούσε για τιμεσ μιας μεταβλητής Χ, και συ εβαλες t, ΤΥΠΙΚΑ θα σου κόψουν. αλλα δεν πιστεύω οτι κανεις μπορεί να γίνει τόσο υπερβολικός. δεν ήταν τα ανελέητα έυκολα θεματα που κοβεις απο τις χαζομάρες.φυσιολογικά, όχι ξεφτυλισμένα.

Έγραφε παιδί της θεωρητικής σε αυτά τα θέματα πάνω από 15-16...??? Με τπτ... Και μη ξεχνάτε ότι το μάθημα είναι γενικής παιδείας...
το οτι είναι γενικής παιδείας τι σημαίνει? οτι οκ, μπορουμε ολα τα χρονια να γραφουμε τη γενική στα απαυτά μας, και οταν αποφασίσουμε να πάμε οικονομικά ή οτι βαριόμαστε να μάθουμε τη βιολογία, οφείλουν οι αλλοι να μας χαρίσουν το 20αρι? Κανονικά, κανένας δεν έπρεπε να έχει πρόβλημα σε τόσο απλές μαθηματικές εφαρμογές. απο πρώτη δημοτικού μας μαθαίνουν μαθηματικά. οπως και εγώ δεν επιτρέπεται να λέω σα δικαιολογία " ε σιγα, είμαι της τεχνολογικής, δεν ξέρω αρχαία, δεν ξερω να μιλάω, δεν ξερω κειμενα, χαιστε με εγω ξερω μόνο μαθηματικά και φυσική".γι αυτό είναι ΓΕΝΙΚΗΣ παιδείας, τα διδάσκονται όλοι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gianniszante

Νεοφερμένος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 83 μηνύματα.
Τα θεματα ηταν σαφως δυσκολα...Και αυτο οχι επιδη το λεμε εμεις (γιατι και εγω εδωσα εχθες ασχετα αν εγραψα καπου στο 95) αλλα επιδη το λενε οι δημοσκοπισεις...ΑΒΑΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΥΣ....Η ΚΗΔΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΓΙΝΕ ΣΗΜΕΡΑ.....ηταν μερικα απο τα λογια που ακουστηκαν χθες στην κρατικη τηλεοραση...Γι'αυτο αφηστε τους εξυππνακηδες να λενε εκ του ασφαλους (επηδη προφανως θα επιασαν 100αρι) οτι τα θεματα ηταν γελοια...Κι ομως για σκεφτειτε και τους θεωρητικους λιγακι (εγω τεχνολογος ειμαι) που παραγωγιζουν ακομη και το Ρ(Α) αν ειναι σε συναρτηση...Η θα μου πειτε πως η συναρτηση του 2ο θεματος ηταν για 2ο θεμα?Η συνθετη μεσα στην συνθετη και παει λεγοντας (εγω με κλειστα τα ματια παραγωγισα αλλα μιλαω για τους εχοντες λιγοτερη εμπειρια που βασιζονται στο 1ο και 2ο θεμα για τα μορια ).Ε ναι λοιπον βιασμος ηταν η εξεταση μονο και μονο επιδη το μαθημα ειναι ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.Και απο την αλλη να εχουμε και τους βιολοιστοριοφυσικους να λενε οτι ηταν γελοια τα δικα τουσ ΟΜΩΣ ΑΦΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ πραγματι ηταν βατα τα αλλα θεματα.
Οτι εγινε εγινε ομως...μη μασατε οσοι δεν γραψατε καλα γατι σε ενα μηνα θα ακουσουμε στις ειδησεις κατα ποσο εγραψαν χειροτερα στα μαθηματκα γενικης σε σχεση με αλλες χρονιες .
Παμε για αλλαααααααα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
Γενικά τα θέματα δεν ήταν δύσκολα. Ένα παιδί θεωτηρικής κατεύθυνσης σαφώς θα τα βρει δύσκολα για αυτό δεν διαλέγεται από θεωρητικούς (είναι μετρημένοι στα δάκτυλα κυρίως διαλέγεται από παιδιά θετικοτεχνολογικής).

Έχεις δίκιο για αυτο'το θέμα (αλλά εντάξει δεν ήταν και τόσο δύσκολο). Να ξέρεις ότι τα μαθήματα κατεύθυνσης είναι σαφώς πιο δύσκολα (αναφέρομαι σε μαθηματικά και φυσική) που πολλές φορές ένας άριστα διαβασμένος μαθητής χάνει σημαντικές μονάδες.

Να ξέρεις ότι και στην βιολογία και στην φυσική είχε παγιδούλες.
Επίσης αν κοιτάξεις τα θέματα της ιστορίας θα καταλάβεις και εκει πως απευθύνεται κυρίως σε παιδιά της θεωρητικης (δεν ήταν καθόλου εύκολα τα θέματα).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

athene

Δραστήριο μέλος

Η Αθηνά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών Δυτικής Μακεδονίας (Φλώρινα) και μας γράφει απο Φλώρινα (Φλώρινα). Έχει γράψει 423 μηνύματα.
Ωραια..και καποιο παιδι θελει να παει 5ο πεδιο..Πως θα το κανει αυτο?Αν δεν παρει μαθηματικα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top