Eγώ πάντως σήμερα τα πήγα τέλεια,λογικά 18,6 δν έλυσα το Δ4 λόγω χρόνου(αμα ειχα αλλη 1 ώρα μπορεί να έκανα τπτ)....αλλά τι να το κάνω στα μαθ. γενικής τα πήγα χάλια και μάλλον χάνω την σχολή που θέλω στο 5ο πεδίο.
ποια σχολη ηθελες;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dragonver
Εκκολαπτόμενο μέλος
Eγώ πάντως σήμερα τα πήγα τέλεια,λογικά 18,6 δν έλυσα το Δ4 λόγω χρόνου(αμα ειχα αλλη 1 ώρα μπορεί να έκανα τπτ)....αλλά τι να το κάνω στα μαθ. γενικής τα πήγα χάλια και μάλλον χάνω την σχολή που θέλω στο 5ο πεδίο.
Τι σχολή ήθελες φίλε μου; Γράψε και στα άλλα καλά και δεν θα την χάσεις!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Itach1
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dragonver
Εκκολαπτόμενο μέλος
Drangover τα πιστεύεις αυτά που λες; Όχι τίποτε άλλο, αλλά ακυρώνεις κάποιων τις εικόνες που απέκτησαν μέσω σπουδών. Βασικά είδα τα Εφαρμοσμένα Μαθηματικά ΙΙΙ (που τα διδάσκουν και σε μας πιο αναλυτικά με όλα τα θεωρήματα μέσα,...κτλ) του Πολυτεχνείου Πάτρας και μόνο υπολογιστικά δεν είναι...Αλλά κρίνοντας από τα ποσοστά αποτυχίας, ίσως!!
Δες πόσους τύπους έχεις να μάθεις σε μάθημα διαφορικών εξισώσεων. Και σε ένα τμήμα μηχανικών διαφορικές εξισώσεις με σειρές fourier είναι τελείως υπολογιστικά... Υπολογιστικά δεν εννοώ να βρείς πόσο κάνει 1+1 απλά έχουν αντίκτυπο στην πραγματικότητα αυτό που βρήκες. Το σημερινό Δ θέμα το 4ο ερώτημα με σειρές taylor έβγαινε σε μια γραμμή. Όμως οχι! Θα το βάλουμε σε μαθητές λυκείου για να δούμε ποιος κοιμήθηκε καλά την προηγούμενη ημέρα και έχει κ@υλες και εμπνεύσεις για να το βρεί!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kostasosfp
Νεοφερμένος
τελικα το σαββατιατικο στα μαθηματικα γενικης ηταν προϋδοποιηση απο τους κυριους για την π....τσα της δευτερας.
και μην τρελαθουμε μαγκες που λετε μερικοι για ευκολα.εγω δεν εχω ακουσει παιδι σημερα να εγραψε πανω απο 18...αν ναι σιγουρα ειναι παρα πολυ λιγοτεροι απ' οτι αλλες χρονιες.
τελος παντων πιεστευω 17 να πιασαμε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Λογιστικης και χρηματ στο μακεδονιας...το θεμα ειναι πως τωρα πρεπει να γραψω καλα στην φυσικη που δν ειμαι και πολυ καλος...
φιλε και εγω θελω το απθ το οικονομικο και σμρ απογοητευτηκα αλλα ποτε μην τα παρατας τα καλυτερα ερχονται εκει που δεν το περιμενεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dragonver
Εκκολαπτόμενο μέλος
φιλε και εγω θελω το απθ το οικονομικο και σμρ απογοητευτηκα αλλα ποτε μην τα παρατας τα καλυτερα ερχονται εκει που δεν το περιμενεις
Και η κοπέλα μου εκεί θέλει και ΠΑΜΑΚ βέβαια αλλά τα σημερινά θέματα τις έκοψαν τα φτερά για ΠΑΜΑΚ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Itach1
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GoodDayToDie
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Και η κοπέλα μου εκεί θέλει και ΠΑΜΑΚ βέβαια αλλά τα σημερινά θέματα τις έκοψαν τα φτερά για ΠΑΜΑΚ...
αν εγραψε καλα μαθ γεν να μην ανυσηχει αν παει καλα στα αλλα εχει πολλες ελπιδες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dragonver
Εκκολαπτόμενο μέλος
αν εγραψε καλα μαθ γεν να μην ανυσηχει αν παει καλα στα αλλα εχει πολλες ελπιδες
Μαθ γενικής κοντά στο 18 φοβάται όμως Φυσική και ΑΕΠΠ ... Τέσπα θα δούμε μακάρι και εσύ φίλε μου να περάσεις στον πρώτο στόχο σου...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Yannis92
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
sido
Νεοφερμένος
και πιναμε και πιναμε και το Fermat γα......με, Bolzano εισαι αδερφη γα........αι η τεχνολογικη...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lowbaper92
Πολύ δραστήριο μέλος
https://ischool.e-steki.gr/showpost.php?p=2611535&postcount=3371
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
papas
Διάσημο μέλος
Όποιος διαβάζει i-school έλυνε το Δ4. Καρμπόν
https://ischool.e-steki.gr/showpost.php?p=2611535&postcount=3371
Οταν ο Dias τα λεει οτι η Διαμαντοπουλου μας παρακολουθει...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hearts_alive
Νεοφερμένος
Όποιος διαβάζει i-school έλυνε το Δ4. Καρμπόν
https://ischool.e-steki.gr/showpost.php?p=2611535&postcount=3371
Χαχαχ γι' αυτό λέω ότι στα μαθηματικά κατεύθυνσης είναι κυρίως θέμα εξάσκησης, όσο πιο πολύ είχε λιώσει κάποιος τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες είχε να γράψει καλά. Κοινώς άμα έψαχνε κάποιος ασκήσεις από παντού, ακόμα κι από εδώ (όπως κι εγώ όταν έδινα), είχε την τύχη με το μέρος του, με την έννοια ότι ό,τι και να του βάζανε, άμα ήταν σε κανονική κατάσταση (δηλαδή είχε κοιμηθεί / φάει καλά ), τα διέλυε (κατά τη γνώμη μου ένας που πήγαινε με αποκλειστικό και αδιαπραγμάτευτο στόχο το 100 τα 2 πρώτα θέματα μπορούσε να τα γράψει και στο μισάωρο και να έχει την υπόλοιπη ώρα για τις βαρβατίλες, κυρίως τα Γ3 και Δ1, πιθανώς να είμαι και λάθος βέβαια).
Τώρα, επειδή είδα ότι ξεκίνησε κουβέντα σχετικά με την σχέση μαθηματικών του λυκείου με του πανεπιστημίου, για μηχανικούς τουλάχιστον, μια και είμαι δευτεροετής, έχω να πω το εξής ... ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ! Κάτι υπαρξιακά θεωρήματα κλπ. πάνε περίπατο, ενώ αν τύχει και βρεθείτε στο εξωτερικό σαν εμένα, περίπατο πάει και η μαθηματική αυστηρότητα, και σχεδόν τα πάντα όλα ... Για τους μηχανικούς οι εφαρμογές μόνο είναι σημαντικές και, όπως σωστά είπε κάποιος, τα μαθηματικά γίνονται ένα απλό υπολογιστικό εργαλείο.
Για να το πω απλά, στις Πανελλήνιες σας εξετάζουν σε ένα πολύ συγκεκριμένο πράγμα (με διαφορετικά ονόματα!):
- Στο πόσο λιώσατε στις ασκήσεις
- Στο πόσο καλά κατέχετε "αυτοματισμούς" (μεθοδολογίες δηλαδή)
Η σκέψη περνάει σε όγδοη μοίρα και όποιος θέλει να πιστεύει το αντίθετο, ας πάει για μαθηματικός, τι να πω. Ο μόνος σκοπός σας στις εξετάσεις είναι να περάσετε στη σχολή που σας ενδιαφέρει, αυτός είναι ο μόνος λόγος που θα κάνετε ΜΑΛΑΚΙΕΣ (σόρρυ για την έκφραση) όπως το να παπαγαλίσετε ΑΟΔΕ ή ό,τιδήποτε ... και να πάρετε μερικά βασικά εφόδια για πράγματα που (συνήθως) ξανακάνετε στο πρώτο έτος, πιο αναλυτικά.
Όπως έχετε ήδη καταλάβει όλοι, ο τρόπος εισαγωγής στα πανεπιστήμια είναι εξαιρετικά ατυχής αλλά στην Ελλάδα όμως όταν ένα τεράστιο ποσοστό ας πούμε θέλει να περάσει στο ΕΜΠ, στην Ιατρική, στη Νομική και κανα δυο άλλες σχολές στις οποίες η εκπαίδευση παρέχεται χωρίς ΚΑΝΕΝΑ κόστος, είναι πραγματικά πολύ δύσκολο να συλλάβει κάποιος ένα καλύτερο σύστημα για να είναι όλοι μα όλοι ευχαριστημένοι! Βέβαια το ότι είναι σάπιο το σύστημα εισαγωγής είναι άλλη μια έκφανση της γενικότερης σήψης που έχει βρει τη χώρα. Για μένα το πρώτο που πρέπει να κάνουν πράξη οι Έλληνες πριν ο,τιδήποτε άλλο είναι το "γνώθι σαυτόν" και αυτό δεν αφορά μόνο την εκπαίδευση αλλά τα πάντα. Τι θέλουμε να είμαστε; Χώρα κομπιναδόρων; Χώρα των ελιτιστών; Χώρα με πλουραλισμό στο εργατικό δυναμικό ή υπερφορτωμένη με μηχανικούς, γιατρούς και δικηγόρους;
Και κάτι τελευταίο, επειδή το βλέπω πολύ συχνά. Η σαπίλα των πανελληνίων σας προβληματίζει, το ότι μετά πολλοί μπαίνουν στις σχολές και τα ξύνουν για 2-3 χρόνια μέχρι να πάρουν μπρος ή το ότι πολλά πτυχία copies κτώνται στα ελληνικά πανεπιστήμια, δεν προβληματίζει κανέναν;
Η κουβέντα πάει σε άλλα επίπεδα και αναρωτιέμαι γιατί κάθομαι και τα γράφω αυτά σ' ένα thread μαθητικού forum για τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης, αλλά λίγη τροφή για σκέψη ποτέ δεν έκανε κακό σε κανέναν.
Τέλος πάντων, εύχομαι ολόψυχα καλά αποτελέσματα σε όλα τα παιδιά και μην σταματάτε, έχετε (τουλάχιστον) άλλα τρία μαθήματα. Άντε, κοντεύετε ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Όποιος διαβάζει i-school έλυνε το Δ4. Καρμπόν
https://ischool.e-steki.gr/showpost.php?p=2611535&postcount=3371
holy fuck δεν το χα προσέξει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lowbaper92
Πολύ δραστήριο μέλος
holy fuck δεν το χα προσέξει
Έχεις κάνει ποστ δύο μηνύματα παρακάτω !
Το έλυσες τουλάχιστον?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Devian
Εκκολαπτόμενο μέλος
Όποιος διαβάζει i-school έλυνε το Δ4. Καρμπόν
https://ischool.e-steki.gr/showpost.php?p=2611535&postcount=3371
χαχαχαχαχ ποια φροντιστήρια μου λέτε i-school ftw
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
3v@Ki
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αν και Α' Λυκείου, έπιασα κι εγώ να λύσω τα σημερινά θέματα, μιας και όλη τη χρονιά ασχολιόμουνα με τα μαθηματικά της Γ'.
Για το 1ο θέμα, στην απόδειξη το περίμενα να πέσει το Θεώρημα Φερμά, τα υπόλοιπα ήταν ΟΚ.
Το 2ο θέμα ήταν γελοίο κατα τη γνώμη μου, μια αντικατάσταση z = a + bi να έκανες και έβγαιναν τα πάντα.
Το 3ο το έβγαλα ομαλά, αν και πρέπει να δυσκόλεψε πολλούς, ειδικά το 1ο ερώτημα με τη διπλή διαφορική, καθώς και το 3ο (μια ταλαιπώρια και μισή, πιάστηκε το χέρι μου να γράφω) που ήθελε όλο τον μπελά με το Σ.Τ. και το θεώρημα ενδιαμέσων τιμών για το τίποτα.
Το 4ο ήταν έξυπνο θέμα και καλά δομημένο. Βέβαια έφαγα ένα κόλλημα στο Δ2 από το πουθενά, και ενώ είχα καταλήξει στο f(x) * f'(x) = e^2x δε μπορούσα να κάνω ούτε βήμα παραπέρα. Τελικά, μετά από άκαρπο παίδεμα σχεδόν 20 λεπτών, αποφάσισα να προχωρήσω στα υπόλοιπα 2 ερωτήματα, και αφού τα τελείωσα μου ήρθε η φλασιά για το Δ2 {(f^2)(x)}' = {e^(2x)}'
Να σημειώσω ότι το Δ3 το έβγαλα με αντικατάσταση 1/x = κ (πιο εύκολο από το να ανεβοκατεβάζω όρους από τον αριθμητή στον παρονομαστή και τανάπαλιν), ενώ το Δ4 ήθελε να γράψεις το ζητούμενο σαν [ολοκλήρωμα από 0 έως 1] (x)' * F(x) dx και μετά μια παραγοντική και τέλος.
χίλια σόρι για το οφ τοπικ αλλά ρε παιδιά θα με φάει η περιέργεια....αγαπητέ δρ σπίτη να δεν σου ειναι δύσκολο θα μπορούσες να μου εξηγήσεις τους λόγους για τους οποίου αν και είσαι πρώτη λυκείου ασχολείσαι όλη τη χρονιά με την ύλη της Γ? συγγνωμη αν γίνομαι αδιάκριτη αλλά θα ήθελα παρα πολύ να μάθω!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.