Themis351991
Νεοφερμένος
-----------------------------------------
*αγχωνουν!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Albatross
Νεοφερμένος
Δηλαδή εγώ που αναγκάστηκα να πω ένα σωρό βλακείες για να μπορέσω να συνδέσω το 1ο τμήμα με το 2ο και να αναφερθώ στο βιβλίο γενικότερα και όχι μόνο το σχολικό δεν πρέπει να πάρω μονάδες;; Δεν φτάνει που θα μου κόψουν για τα καθυστερημένα επιχειρήματα, μιας και ουσιαστικά δεν υπάρχουν πολλά για το 2ο τμήμα, θα βαθμολογηθώ το ίδιο με κάποιον που στο κάτω κάτω δεν απάντησε σε αυτό που του ζητούσε το θέμα;;
Με βλέπω να παίρνω 10/40 στο τέλος στην έκθεση...!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
evi_zoi
Πολύ δραστήριο μέλος
Έχω αρχίσει να εκνευρίζομαι με αυτή την ιστορία πάντως
Δηλαδή εγώ που αναγκάστηκα να πω ένα σωρό βλακείες για να μπορέσω να συνδέσω το 1ο τμήμα με το 2ο και να αναφερθώ στο βιβλίο γενικότερα και όχι μόνο το σχολικό δεν πρέπει να πάρω μονάδες;; Δεν φτάνει που θα μου κόψουν για τα καθυστερημένα επιχειρήματα, μιας και ουσιαστικά δεν υπάρχουν πολλά για το 2ο τμήμα, θα βαθμολογηθώ το ίδιο με κάποιον που στο κάτω κάτω δεν απάντησε σε αυτό που του ζητούσε το θέμα;;
Με βλέπω να παίρνω 10/40 στο τέλος στην έκθεση...!
Θα συμφωνησω.Και εμενα μου βγηκε ο πατος να ενωσω τα δυο θεματα και εγραφα 5 σελιδες εκθεση για να καλυψω τοσο τα σχολικα οσο και τα υπολοιπα βιβλια.Και τελικα θα τα παρουν ολα σωστα??Ελεοσ!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
christina141
Εκκολαπτόμενο μέλος
Είχε απίστευτες προεκτάσεις το θέμα, προσωπικά το πάλεψα πολύ για να μην περάσω τις 4 σελίδες.
Εντάξει, μια χαρά είναι. Εγώ έγραψα 4 φουλ, αλλά με αρκετά αραιά και μεγάλα γράμματα. Δεν έχει σημασία, σου είπα, η έκταση μετράει στην περίληψη, όχι στην Έκθεση.
αν περιμενετε πως δεν θα σας κοψουν ειστε γελασμενοι...για καποιο λογο λεει κατω 500-600 λεξεις...αν ξεπερνατε τις 700 σιγουρα κοβουν...μην γελιομαστε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
halvas
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Hristos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Πάνω από 80 9/75
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
christina141
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ζηλεύετε που γράφουμε τόσα πολλά, για αυτό τα λέτε αυτά...
εισαι γελειος...εγω εγραψα 3 σελιδες και εγραψα πολυ καλα με επιχειρηματα και ειχα μια χαρα λεξεις...το πολυ να ειχα 50-80 παραπανω...οταν ομως σου κοψουν καμια 5 μοναδες μονο απο το οτι εγραψες τοσο παραπανω θα δεις...σιγα μην ζηλεψουμε κιολας την στιγμη που εχουμε γραψει καλυτερα...το θεμα ειναι να γραψεις καλα στο οριο που σου δινουν...φαινεται πως δεν μπορεις...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hearts_alive
Νεοφερμένος
Πραγματικά πώς γνωρίζετε πόσο καλά έχετε γράψει έκθεση; Για πείτε μου και μένα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
christina141
Εκκολαπτόμενο μέλος
Καλά, ο κομπλεξισμός σε όλο του το μεγαλείο εδώ μέσα...
Πραγματικά πώς γνωρίζετε πόσο καλά έχετε γράψει έκθεση; Για πείτε μου και μένα...
εχεις δικιο ..μπορει να μην ξερουμε ποσο γραψαμε ακριβως αλλα ξερουμε αν γραψαμε καλα η οχι...εγω πχ εχω γραψει πολλες εκθεσεις...ξερω οτι αυτην την εγραψα καλα...μπορει να μην πιασω ολα τα μορια αλλα ειμαι σιγουρη οτι πηγα καλα...το να μου λενε ομως οτι ζηλευω κιολας νομιζω ειναι υπερβολικο και αυτο ονομαζεται κομπλεξικο πιστευω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
halvas
Πολύ δραστήριο μέλος
εισαι γελειος...εγω εγραψα 3 σελιδες και εγραψα πολυ καλα με επιχειρηματα και ειχα μια χαρα λεξεις...το πολυ να ειχα 50-80 παραπανω...οταν ομως σου κοψουν καμια 5 μοναδες μονο απο το οτι εγραψες τοσο παραπανω θα δεις...σιγα μην ζηλεψουμε κιολας την στιγμη που εχουμε γραψει καλυτερα...το θεμα ειναι να γραψεις καλα στο οριο που σου δινουν...φαινεται πως δεν μπορεις...
Ναι, πραγματικά, όταν έχω οίστρο, το θεωρώ βάρβαρο να καταπιέσω και να συγκρατήσω το πνεύμα μου...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Andromeda
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DK1991
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
christina141
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ποφανως και δεν κοβουν απο τις λεξεις! Δεν θα κάτσουν να τις μετρήσουν έλεος! Ρωτησυτε κανένα πριν πειτε οτι σας κατέβει
δεν λεμε βρε για λιγο παραπανω αλλα ο αλλος ελεγε οτι εγραψε καμια 5 σελιδες...εχεις δει αρθρο εσυ με 5 σελιδες??γιατι αρθρο μας ζητησαν οχι δοκιμιο..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lostG
Εκκολαπτόμενο μέλος
Την εποχή των δεσμών θυμάμαι μαθητή να κλαίει και να οδύρεται ότι έπεσε εκτός θέματος και κρίμα τον κόπο μου και τα βάσσανά μου έλεγε.Έρχεται η βαθμολογία.
18 ο κύριος πήρε στο μάθημα και τέζα όλοι!
Βέβαια της σήμερον ημέρα όπου το μάθημα δεν περιλαμβάνει μόνο έκθεση ιδεών αλλά είναι μίγμα που σας κάνει τη ζωή πιό εύκολη, τα πράγματα είναι πιό ξεκάθαρα γιατί βαθμολογίες του πάτου δηλαδή κάτω του πέντε δεν υπάρχουν όπως τότε.Αλλά στην Έκθεση δεν μπορείς ποτέ να ξέρεις αν αυτό που γράφεις θα αρέσει και στον άλλον.Αρέσει σίγουρα σε σένα αλλά αυτό δεν είναι ασφαλές κριτήριο επιτυχίας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thanos06
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
evi_zoi
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Freedom_
Νεοφερμένος
Μια χαρά μου ακούγεται!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Zod
Δραστήριο μέλος
Εμαθα απο εγκυρη πηγη(βαθμολογητη) οτι το μεγαλυτερο ποσοστο κυμαινεαι απο 12-17...Και οτι θπιρκσαν και γραπτα με 19
Ένα 17 να πήρα και θα είμαι υπερ υπερ υπερ υπερ-ευχαριστημένος!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chris_90
Διάσημο μέλος
Κι εγω ενα 17 το θελω (τι διαολο, εδω το επιασα περυσι με ο,τι να 'ναι περιληψη).Ένα 17 να πήρα και θα είμαι υπερ υπερ υπερ υπερ-ευχαριστημένος!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σ.Σ
Νεοφερμένος
ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ
κυρία ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΦΑΝΗ
κυρία ΠΑΠΠΑ ΝΕΚΤΑΡΙΑ
του ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΑΜΑΡΓΙΑΝΑΚΗΣ
Α. Περίληψη κειμένου
Στο δοθέν κείμενο ο Α. Τερζάκης καταθέτει τους στοχασμούς του σχετικά με τα εφόδια που προσφέρει το βιβλίο στη σφυρηλάτηση μιας αυτοδύναμης προσωπικότητας και την προσφορά του, ιδιαίτερα στη σημερινή εποχή, μια εποχή πολιτιστικής καμπής. Σύμφωνα με το συγγραφέα όταν ο άνθρωπος διαθέτει ηθική ισορροπία, έχει τη δυνατότητα να επιλέγει, βιβλία της αρεσκείας του, που συγκροτούν πνευματικά την προσωπικότητα του και προάγουν τη διαδικασία του δημοκρατικού διαλόγου. Αυτή τους η προσφορά είναι έκδηλη ιδιαίτερα σε αυταρχικές εποχές. Κατά τη διάρκεια τέτοιων περιόδων δέχονται πολεμική από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, τα οποία αποδυναμώνουν (την αξία των βιβλίων). Τα τελευταία όταν λειτουργούν ως μέσο προπαγάνδας οδηγούνται στην απώλεια των αρετών τους. Παρʼ όλα αυτά δεδομένου ότι παρατηρείται πολιτισμική καθίζηση τα βιβλία έχουν τη δύναμη να οδηγούν τον κόσμο σε ανέλιξη αφού μέσω αυτών επέρχεται ισορροπία και ο άνθρωπος αποκτά ηθικοπνευματικό σθένος.
Β1.
Με τη μελέτη βιβλίων ο αναγνώστης ωριμάζει και πολλαπλασιάζει τις πνευματικές του αξιώσεις, οξύνει την κρίση, ενισχύει τον προβληματισμό, κατακτά αντιληπτική ευρύτητα και δημιουργική ανεξαρτησία της σκέψης. Κι αυτό γιατί κάθε βιβλίο εδραιώνει έναν ενεργό ανοικτό διάλογο με αντίπαλες θέσεις, διαφορετικές ιδεολογικές προσεγγίσεις που προωθούν τη γόνιμη πάλη, τη δημιουργική διαμάχη ιδεών αντίρροπων, ώστε με θέσεις αντιθέσεις-παραδοχές-απορρίψεις ο νους προσεγγίζει την αλήθεια. Άλλωστε «η διαφωνία τροφοδοτεί τη σκέψη, ενώ ο αντίλογος είναι κεντρί διαρκείας που φωτίζει το δρόμο της πνευματικής αναζήτησης.
Β2. α) «Βολταίρος»
Η επίκληση στην αυθεντία, η αναφορά σε μια πνευματικά καταξιωμένη προσωπικότητα, ένα μέγεθος πνευματικό από το συγγραφέα χρησιμοποιείται για την ενδυνάμωση της επιχειρηματολογίας την ενίσχυση της πειστικής δύναμης και αξιοπιστίας του κειμένου.
Β2. β) 1ο Ο πολιτισμός έχει πάρει στραβό δρόμο ....
2ο ... να οπλίζει τη δημιουργική φαντασία
3ο ... να ανάβει το μάτι
4ο ... να ψυχώνει το χέρι
Β3. α) Αντώνυμα
Ετερόφωτος à αυτόφωτος, αυτόνομος, ανεξάρτητος
Ελέγξιμος à αδιαμφισβήτητος, αναντίρρητος
Ευθύνη à ανευθυνότητα
Ελεύθερη à δέσμια, ανελεύθερη
Αδυναμία à δύναμη, ισχύς, επικράτηση
β) Συνώνυμα
Αρετή à προτέρημα, χάρισμα
Γνώμη à άποψη, επιχειρηματολογία
Ισχύς à εξουσία, δύναμη, επιβολή
Περιφρουρώ à προστατεύω, προφυλάσσω
Φρόνημα à σθένος, ιδεολογία
Β4.
α) Η σύνταξη είναι ενεργητική. Η αντίστοιχη παθητική : « ... γιατί εδώ η αυθεντία, όταν κι όπου υπάρχει, με τρόπο πάντως ελέγξιμο, δεν περιφρουρείται από καμμιά αστυνομική δύναμη»
β) Η σύνταξη είναι παθητική. Η αντίστοιχη ενεργητική : «Ο άνθρωπος δεν θα χάσει τη μάχη ενόσω θα υπάρχει καταφυγή του λόγου, το βιβλίο»
Γ. Διαλληλία και συνύπαρξη βιβλίου - υπερτεχνολογίας
Δείγμα της εκπαιδευτικής δυσπραγίας αλλά και της γενικότερης κρίσης ηθικοπνευματικών αξιών και κοινωνικών θεσμών, όπως συνηθίζεται να λέγεται, αποτελεί τα τελευταία χρόνια η καθιερωμένη συνήθεια εμάς των μαθητών να καταστρέφουμε τα σχολικά εγχειρίδια στο τέλος κάθε σχολικής χρονιάς. Προτού όμως κατηγορηθούμε για ιερόσυλη πράξη καταστροφής, για έκφραση βαρβαρότητας και ευτέλειας από τους μεγαλύτερους που με διάθεση επιθετικής ευθυνολογίας ασκούν υπεροπτικά κριτική, καλό θα ήταν να διερωτηθούμε για τα βαθύτερα αίτια μιας τέτοιας «ασεβούς» συμπεριφοράς.
Αρχικά το σύστημα παιδείας από την πρώτη ως την τελευταία βαθμίδα δεν καλλιεργεί το είδος «σκεπτόμενος άνθρωπος», με ανεπτυγμένη κριτική αντίληψη και ανώτερες υπαρξιακές αξιώσεις, αλλά επιμένει στην ποσοτική, συσσωρευτική και χρησιμοθηρική αντίληψη για την μάθηση, στην παροχή πλήθους αναχρονιστικών τυποποιημένων, εγκεφαλικών και τεχνοκρατικών γνώσεων που νεκρώνουν τα πνευματικά μας ενδιαφέροντα παρεμποδίζοντας την ανάπτυξη της πρωτοβουλίας, της διεισδυτικής σκέψης, του διερευνητικού πνεύματος, της δημιουργικής φαντασίας. Παράλληλα η απαίτηση για μηχανιστική εκμάθηση αποστεωμένων γνώσεων, τα ανιαρά, συχνά απαρχαιωμένα, χωρίς αισθητικές αναζητήσεις, προκλήσεις, και ευρύτερα πολιτιστικά και κοινωνικοπολιτικά ενδιαφέροντα εγχειρίδια καλλιεργούν την ολοκληρωτική αποστροφή προς το βιβλίο αιτιολογώντας την εκδηλούμενη καταστροφική μανία μας. Είναι, δηλαδή, ένας άτυπος τρόπος έκφρασης εκδικητικού προς αυτά μένους.
Απʼ την άλλη οι προτροπές γονέων και εκπαιδευτικών να θέσουμε στόχους πνευματικούς, να καταξιώσουμε τη σημασία της γνώσης που αποτελεί εχέγγυο επιτυχίας, επαγγελματικής καταξίωσης και κοινωνικής υπεροχής ακούγεται ρήση κενή και αναιμική. Κι αυτό γιατί σε μια εποχή αποπνευματοποίησης οι υλιστικές επιδιώξεις υποκαθιστούν τα πνευματικά ιδανικά, ενώ κριτήριο αξιολόγησης, μέσο κύρους και γοήτρου κοινωνικού αποτελεί το «έχειν», η οικονομική ισχύ και όχι το «είναι» η ηθική και πνευματική ποιότητα. Άλλωστε η γνώση πια δε εξασφαλίζει σίγουρη επαγγελματική αποκατάσταση και δεν αποτελεί εφαλτήριο οικονομικής και κοινωνική ανόδου.
Εξάλλου μέσα σʼ αυτό το κοινωνικό γίγνεσθαι που κινείται στους ρυθμούς της ηλεκτρονικής επανάστασης εμείς οι νέοι γοητευόμαστε από τον ελκυστικό και μαγευτικό κόσμο της τεχνολογίας με το πληθωριακά και εντυπωσιακά μέσα που διαθέτει ώστε οι παραδοσιακές μέθοδοι μάθησης μας φαίνονται μονότονες, κουραστικές, παρωχημένες, ατελέσφορες.
Είναι επομένως απαραίτητο να αξιοποιηθεί η νέα τεχνολογία και στο σχολικό χώρο. Κι αυτό γιατί συνδυάζοντας εικόνα, λόγο, ήχο μπορεί να προσφέρει γνώση μέσα από μια διαδικασία ελκυστική, ευχάριστη και ενδιαφέρουσα. Άλλωστε με τη χρήση υπολογιστών μπορούν να διευρυνθούν οι κυρίαρχες εκπαιδευτικές μέθοδοι. Ο μαθητής παράλληλα με τη πνευματική προσφορά των σχολικών βιβλίων, μπορεί να έχει εύκολη πρόσβαση σε όλη την έκταση της κωδικοποιημένης γνώσης, να επισκέπτεται μέσω τηλεπικοινωνιακών διαδρομών το κυβερνοχώρο και να αντλεί πλούσιο πληροφοριακό υλικό από παγκόσμιες βάσεις δεδομένων. Επιπροσθέτως η ηλεκτρονική τεχνολογία προσφέρει προγράμματα διδασκαλίας των γνωστικών αντικειμένων ασύγκριτα πιο πλούσια και αποτελεσματικά από τα καθιερωμένα διδακτικά βιβλία.
Αυτά αφήνουν περιθώρια στο μαθητή για αυτενέργεια, προσωπική αναζήτηση και ανεύρεση πληροφορίας που είναι η πιο αποτελεσματική πηγή γνώσης. Κινητοποιούν τη φαντασία, πλουτίζουν με προσλαμβάνουσες παραστάσεις τη σκέψη του μαθητή, καθώς τα ηλεκτρονικά μέσα προσφέρουν και εποπτικό υλικό, μεγιστοποιώντας το μορφωτικό αποτέλεσμα και περιορίζοντας τη μηχανιστική εκμάθηση. Τα ηλεκτρονικά εργαλεία προωθούν τη συνεργατική μάθηση, ενώ απεγκλωβίζουν το δάσκαλο από τον παθητικό ρόλο της αναμετάδοσης τυποποιημένων γνώσεων και τον μετατρέπουν σε καθοδηγητή, επόπτη της μαθησιακής διαδικασίας και εκμαιευτή της γνώσης.
[FONT="]Και όλα αυτά βέβαια χωρίς να αμφισβητούμε τη σημαντικότητα της παράλληλης συνύπαρξης των παραδοσιακών βιβλίων. Γιατί το βιβλίο δεν παύει να αποτελεί ένα αναντικατάστατο μορφωτικό μέσο που συνεπάγεται ενεργητική πνευματική παρουσία, ολόπλευρη διανοητική και συγκινησιακή εγρήγορση, έντονες διαλογιστικές διεργασίες που κινητοποιούν τον πνευματικό κόσμο του νέου εξασφαλίζοντας υψηλό ποσοστό αυτοευθύνης στην αυτοδιαμόρφωσή του. Άλλωστε η χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών δεν αποκλείει αλλά επιβάλλει την παράλληλη αξιοποίηση της γνωστικής αξίας του βιβλίου.
[FONT="]Τις έβαλα πρόχειρα για να ξέρετε.[/FONT][FONT="]
[FONT="](Από την Καθημερινή) [/FONT][/FONT]
Αν πραγματικα επρεπε καπως ετσι να κινηθει η εκθεση μας ειμαι πολυ χαρουμενη...εχω πει τα ιδια ακριβως(τους θεματικους αξονες εννοω)και με την ιδια σειρα κιολας!Γιατι δυστυχως αλλες λυσεις που εχω δει δεν πολυταιριαζουν με τα οσα λεει αυτο το κειμενο και εχω μπερδευτει πολυ... [/FONT]
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.