yozerehs
Τιμώμενο Μέλος
Επειδή ο σκοπός αυτού του θέματος είναι ο παραπάνω, καλό θα ήταν το θέμα Πανελλήνιες 2011, να μην επιβαρύνεται με τέτοιου είδους σχόλια...
Παρόμοια ξεχωριστά θέματα θα δημιουργηθούν και για τα υπόλοιπα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα.
Το θέμα θα ξεκλειδωθεί μετά το τέλος της αυριανής εξέτασης.
Καλή επιτυχία!
Προηγούμενο θέμα:
[12/5/2011] Νεοελληνική Γλώσσα
----------------------------------------------------------------
Τα θέματα.
Προτεινόμενες απαντήσεις, εδώ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
asteroskoni
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kostaspotter
Νεοφερμένος
Απαντήσεις:
ΘΕΜΑ1
γ,γ,β,δ Λ,Σ,Λ,Λ,Σ (Θεωρία από το βιβλίο)
ΘΕΜΑ2
Β1) Κατα την 1η διάσπαση λείπουν 2 πρωτόνια και 2 νετρόνια από τον τελικό πυρήνα!!Άρα έγινε διάσπαση Α και έχουμε απελευθέρωση ατόμου ηλίου ή αλλιώς σωμάτιο α
Κατά τη 2η διάσπαση (από τον πυρήνα Pa στον U) βλέπουμε πως αυξήθηκαν τα πρωτόνια κατά 1 και παρέμεινε σταθερός ο Μαζικός αριθμός!Άρα απελευθερώθηκε ένα νετρόνια και διασπάστηκε σε πρωτόνιο , ηλεκτρόνιο και αντινετρίνο(β- διάσπαση)!Άρα έχουμε απελυθέρωση σωματιδίων β.
Σωστή λοιπόν η γ
Β2) Η ιώσης παρουσιάζει μεγαλύτερο δείκτη διάθλασης από τις αλλες 2 αρα εκτρέπεται περισσότερο από τις άλλες 2! (n και γωνία εκτροπής ανάλογα)
Σωστή η γ
Β3)λmin=c*h/(e*V)
h*f=Kαρχ-Κτελ, Κτελ=0,75*Καρχ, f=c/λ, Καρχ=e*V
Από τα παραπάνω καταλήγουμε πως λ=4*h*c/(e*V) και λmin=h*c/(e*V) άρα λ=4*λmin
Σωστή η β
ΘΕΜΑ 3
Στο κενό και οι 2 ακτινοβολίες κινούνται με c=3*10^8 m/s Άρα uα=uβ=c ,uά και uβ' οι ταχύτητες των ακτινοβολιών μέσα στο μέσο
α) nβ=c/uβ' , uβ'=1,5*10^8 m/s
Β) uά=c-10^8=2*10^8
nα=c/uά=1,5
γ)Στο κενό λοα και λοβ τα μήκη κύματος των 2 ακτινοβολιών
Στο μέσο λα και λβ τα μήκη κύματος των 2 ακτινοβολιών
c=λοα*fα
c=λοβ*fβ (διαιρούμε κατά μέσλη)
fα/fβ=2/3 (Τα f παραμένουν σταθερα σε οποιοδήποτε μέσο-διατηρείται η ενέργεια)
nα/nβ=uβ'/u'a=λβ*fβ/(λα*fα) =>λα/λβ=2
δ) uά=χ/Δtα => Δtα=3*10^-9
uβ=χ/Δtβ => Δtβ=4*10^-9
Δt=Δtβ-Δtα=10^-9
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ssalex
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Από ένα μάθημα με ύλη 32 σελίδων από τις οποίες δεν χρειάζεται να αποστηθίσεις τίποτα, όλα είναι απλά και κατανοητά, το αντικείμενο είναι ευχάριστο και ενδιαφέρον, υπάρχουν 3-4 όλες κι όλες περιπτώσεις ασκήσεων που δεν παρουσιάζουν καμία δυσκολία, κάποιος που έχει κάνει έστω και μια μέτρια προετοιμασία, μου φαίνεται αδιανόητο να μην χτυπήσει πολύ υψηλό βαθμό.
Γνωμη μου: Παιδιά που τώρα είσαστε στη Β λυκείου, σκεφτείτε το και μην ακολουθείτε αυτά που από μόδα κάνουν οι πολλοί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Έχω πει ότι δεν θα συζητώ για ότι γράφω, αλλά εδώ που είμαστε 2-3 που δίνουμε φυσική γενικής νομίζω έχω υποχρέωση να πω την άποψη μου. Λοιπόν:
Από ένα μάθημα με ύλη 32 σελίδων από τις οποίες δεν χρειάζεται να αποστηθίσεις τίποτα, όλα είναι απλά και κατανοητά, το αντικείμενο είναι ευχάριστο και ενδιαφέρον, υπάρχουν 3-4 όλες κι όλες περιπτώσεις ασκήσεων που δεν παρουσιάζουν καμία δυσκολία, κάποιος που έχει κάνει έστω και μια μέτρια προετοιμασία, μου φαίνεται αδιανόητο να μην χτυπήσει πολύ υψηλό βαθμό.
Γνωμη μου: Παιδιά που τώρα είσαστε στη Β λυκείου, σκεφτείτε το και μην ακολουθείτε αυτά που από μόδα κάνουν οι πολλοί.
Όπως και να ναι είναι ρίσκο. Όταν βάλουνε δύσκολα μαθηματικά γενικής θα τους πάρει η μπαλα τους περισότερους. Όταν βάλουνε φυσικη γενική δύσκολα θα πάρει η μπάλα μόνο εσένα. Φυσική αν και δεν θυμάμαι πολλά από το μάθημα δεν μπορούν να βάλουν δύσκολα αλλά μπορεί να βάλουν ασαφή θέματα όπως βάλανε σήμερα στη βιολογία (αρκετά παιδιά αν και ξέραν την απάντηση δεν την βάλανε γιατί νόμιζαν ότι δεν χρειαζόταν).
Πάντως για τη φετινή χρονιά όποιος επέλεξε φυσική γενική βγήκε κερδισμένος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Ακριβώς! Όλα κι όλα τελικά είναι 5-6 πράγματα που προσπαθούν να τα συνδυάσουν. Το έκανα και μόνος μου να προσπαθώ να φτιάξω θέματα και κάπου είχα πετύχει πολύ όμοια με αυτά που έπεσαν. Για μένα είναι ανόητο να απορρίπτουν οι πιο πολλοί τη φυσική γενικής, μόνο και μόνο επειδή έτσι είναι η συνήθεια των πολλών.Φυσική αν και δεν θυμάμαι πολλά από το μάθημα δεν μπορούν να βάλουν δύσκολα ...
Άλλος κανένας έδωσε φυσική γενικής?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Ακριβώς! Όλα κι όλα τελικά είναι 5-6 πράγματα που προσπαθούν να τα συνδυάσουν. Το έκανα και μόνος μου να προσπαθώ να φτιάξω θέματα και κάπου είχα πετύχει πολύ όμοια με αυτά που έπεσαν. Για μένα είναι ανόητο να απορρίπτουν οι πιο πολλοί τη φυσική γενικής, μόνο και μόνο επειδή έτσι είναι η συνήθεια των πολλών.
Άλλος κανένας έδωσε φυσική γενικής?
γιατί, το ενδεχόμενο να δίνει μαθηματικά επειδή του αρέσουν πιο πολύ δεν παίζει;
προσωπικά το μόνο πλεονέκτημα που βρίσκω στη φυσική έναντι των μαθηματικών είναι το γεγονός ότι δεν έχει τόση παπαγαλία (ορισμούς και αποδείξεις)
(αν και έχει άλλου είδους αποστήθιση, στυλ μεθοδολογίες)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Σίγουρα υπάρχουν και αυτοί, όπως και αυτοί που θέλουν 5ο πεδίο και η επιλογή είναι αναγκαστική, υπάρχουν και οι λάτρες της βιολογίας, ακόμα και της ιστορίας. Δεν μίλησα για όλους, αλλά για κάποιους (έστω πολλούς).γιατί, το ενδεχόμενο να δίνει μαθηματικά επειδή του αρέσουν πιο πολύ δεν παίζει;
Όταν είμασταν στη Β λυκείου στους πάρα πολλούς υπήρχε ο προβληματισμός: μαθηματικά ή βιολογία? Προσοχή: μόνον δύο περιπτώσεις. Ελάχιστοι έβαζαν (και βάζουν) σαν πιθανότητα τη φυσική ή την ιστορία. Πιστεύω ότι το κριτήριο δεν είναι (εκτός από εξαιρέσεις) το "τι μου αρέσει". Ίσως πρέπει να γίνει θέμα κοινωνιολογικής μελέτης το γιατί η φυσική και η ιστορία εξορίστηκαν από τις "προτιμήσεις" μας (άσχετο: να ερμηνεύσετε τα εισαγωγικά). Ακούμε: "θέλω να γίνω φυσικός και θα πάρω μαθηματικά" ή "θέλω να γίνω ιστορικός και θα πάρω βιολογία". (Ας αφήσουμε την ιστορία από τη συζήτηση, εδώ οι θεωρητικοί έχουν τα δικά τους επιχειρήματα). Πώς αντιμετωπίζεται αυτός ο μοναχικός κάου-μπόι που θα πει "σκέφτομαι να πάρω φυσική"? Όλοι (φίλοι, συμμαθητές, απόφοιτοι, καθηγητές, γονείς, φροντιστές, γνωστοί, γείτονες) θα προσπαθήσουν να του αλλάξουν γνώμη: "με τίποτα!", "κάποτε έβαλαν πολύ δύσκολα" , "σε είχα για σοβαρό άτομο" , "τι μ________ λες ρε μ________ !" (μη συμπληρώσετε τα κενά). Θέλω να καταλήξω: Είναι ή όχι μόδα, το να απορρίπτεται από πριν η φυσική?
Ασφαλώς σε όλα υπάρχουν και πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Δεν προσπάθησα να πείσω κανέναν για κάτι (δεν παίρνω ποσοστά). Οπωσδήποτε, κάθε επιλογή είναι σεβαστή. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεν πρέπει από την αρχή να σβήνουμε κάτι, αλλά να το ψάχνουμε και να μην παρασυρόμαστε από μόδες, συνήθειες και (ίσως) συμφέροντα. Γιατί και με τον 1ο κύκλο της τεχνολογικής, κάτι παρόμοιο δεν συμβαίνει?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Σίγουρα υπάρχουν και αυτοί, όπως και αυτοί που θέλουν 5ο πεδίο και η επιλογή είναι αναγκαστική, υπάρχουν και οι λάτρες της βιολογίας, ακόμα και της ιστορίας. Δεν μίλησα για όλους, αλλά για κάποιους (έστω πολλούς).Όταν είμασταν στη Β λυκείου στους πάρα πολλούς υπήρχε ο προβληματισμός: μαθηματικά ή βιολογία? Προσοχή: μόνον δύο περιπτώσεις. Ελάχιστοι έβαζαν (και βάζουν) σαν πιθανότητα τη φυσική ή την ιστορία. Πιστεύω ότι το κριτήριο δεν είναι (εκτός από εξαιρέσεις) το "τι μου αρέσει". Ίσως πρέπει να γίνει θέμα κοινωνιολογικής μελέτης το γιατί η φυσική και η ιστορία εξορίστηκαν από τις "προτιμήσεις" μας (άσχετο: να ερμηνεύσετε τα εισαγωγικά). Ακούμε: "θέλω να γίνω φυσικός και θα πάρω μαθηματικά" ή "θέλω να γίνω ιστορικός και θα πάρω βιολογία". (Ας αφήσουμε την ιστορία από τη συζήτηση, εδώ οι θεωρητικοί έχουν τα δικά τους επιχειρήματα). Πώς αντιμετωπίζεται αυτός ο μοναχικός κάου-μπόι που θα πει "σκέφτομαι να πάρω φυσική"? Όλοι (φίλοι, συμμαθητές, απόφοιτοι, καθηγητές, γονείς, φροντιστές, γνωστοί, γείτονες) θα προσπαθήσουν να του αλλάξουν γνώμη: "με τίποτα!", "κάποτε έβαλαν πολύ δύσκολα" , "σε είχα για σοβαρό άτομο" , "τι μ________ λες ρε μ________ !" (μη συμπληρώσετε τα κενά). Θέλω να καταλήξω: Είναι ή όχι μόδα, το να απορρίπτεται από πριν η φυσική?
Ασφαλώς σε όλα υπάρχουν και πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Δεν προσπάθησα να πείσω κανέναν για κάτι (δεν παίρνω ποσοστά). Οπωσδήποτε, κάθε επιλογή είναι σεβαστή. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεν πρέπει από την αρχή να σβήνουμε κάτι, να το ψάχνουμε και να μην παρασυρόμαστε από μόδες, συνήθειες και (ίσως) συμφέροντα. Γιατί και με τον 1ο κύκλο της τεχνολογικής, κάτι παρόμοιο δεν συμβαίνει?
Ναι, και με τον πρώτο κύκλο της τεχνολογικής κάτι παρόμοιο συμβαίνει.
Καταρχήν ιστορία νομίζω είναι ευνόητοι οι λόγοι για τους οποίους δεν έχει πέραση έτσι, δες τα ποσοστά αριστούχων.
Κατά τα άλλα σίγουρα είναι πολλοί οι παράγοντες. Από τη μία είναι και τα φροντιστήρια που ωθούν τους μαθητές σε μαθηματικά-βιολογία για να μην ξεβολεύονται, αλλά πιστεύω και μια γενικότερη αντίληψη που έχει επικρατήσει ότι η φυσική της γενικής είναι πιο δύσκολη από τα μαθηματικά (λανθασμένα ίσως, δεν ξέρω δεν έχω άποψη).
Επίσης είναι και το άλλο ότι έχουμε την τάση να διστάζουμε να κάνουμε τη διαφορά, ποιος θα σκεφτεί να πάρει ένα μάθημα μόνος του όταν ξέρει ότι όλοι οι υπόλοιποι θα πάρουν άλλο, συν ότι σε μα τάξη όπου το μάθημα δεν θα το δίνει κανείς κατά πάσα πιθανότητα δεν θα γίνεται μάθημα.
Όλα παίζουν, απλά λέω ότι δεν είναι αποκλειστικά θέμα μόδας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ssalex
Εκκολαπτόμενο μέλος
γενικα με την φυσικη παιζει αυτο με τν δυσκολια..εγω τελευταια στιγμη αλλαξα απο βιολογια σε φυσικη..αλλα σχετικα με τν κατ της παραγωγης ειναι και το θεμα του ψωνιου παιδια..ποσοι δεν ειναι οι θετικοι π εχουν σκιστει στο διαβασμα κ το αγχος ενω στην δικη μας κατ εχεις ΤΟΝ ελευθερο χρονο!! σ λεει ο γιος μου ? σιγα μν παει τεχνολογικη..θες για το ψωνιο αγορι μου????? λουσου τα τωρα......
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
busted
Νεοφερμένος
Να λοιπόν που όλοι με βρίζανε φέτος με αυτό το θέμα.. ακόμα και τη μέρα που έδινα με δούλευαν οι φίλοι μου γιατί ήμουν μόνος μου στη γωνία όταν γράφαμε.. Ήμουν ο μοναδικός από το σχολείο που διάλεξε φυσική.. βγήκα κερδισμένος όμως τελικά :Ρ
όλα πήγαν μια χαρά συνεχίζουμε τώρα με το επόμενο! καλή επιτυχία σε όλους!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Trolletarian
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Διαρροή θεμάτων στη φυσική γενικής? Μπα! Για 300 βλαμμμμένα σε όλη την Ελλάδα που την δίνουν πανελλαδικά, who cares?λέτε να παίζει κάτι τέτοιο?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.