watson
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ntidiva
Νεοφερμένος
Επιπλέον, όταν η σχολή που θες είναι από τις πιο υψηλόβαθμες, τέσσερα μόρια μπορεί να είναι η σχολή σου.
Ευχαριστώ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
watson
Εκκολαπτόμενο μέλος
Καταρχας δεν ξερεις τι θελει ο βαθμολογητης..Δευτερον, ποιος σ ειπε οτι οι πανελληνιες ειναι δικαιες;;; Αμα ηταν να γραφαμε αναλογα με το ποσο διαβασαμε, ολοι 19000 θα γραφαμε..Μετραει η εξυπναδα, η τυχη,και κυριως πως θα σ "κατσει" το ερωτημα εκεινη τη στιγμη Δυστυχως η ευτυχως ,ετσι ειναι.. Χαλαρωσε οποτε κ προσπαθησε να διαβασεις..Και τη δευτερα οταν δεις τα θεματα προσπαθησε να γραψεις οσο καλυτερα μπορεις εκεινη τη στιγμηΣτον φίλο μου για το καλοπροαίρετο σχόλιο του, που μιλησε για αντίδραση δημοτικού για τα 4 μόρια, που λογικά έχασα λόγο του αιτίου-αποτελέσματος, έχω να απαντήσω ότι αν μια χρονια έχεις λιώσει στο "διάβασμα" και χάσεις από τις ασκήσεις 4 μόρια και μάλιστα χωρίς να καταλαβαίνεις το γιατί, αισθάνεσαι κάτι παραπάνω από αδικία.
Επιπλέον, όταν η σχολή που θες είναι από τις πιο υψηλόβαθμες, τέσσερα μόρια μπορεί να είναι η σχολή σου.
Ευχαριστώ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alibaba
Νεοφερμένος
1)την ενασχόληση με τα κοινά ώστε να αποκτήσει την αίσθηση της συλλογικότητας και να συνεργαστεί με τους άλλους ώστε να διαμορφώσει το περιεχόμενο της εκπαιδαιυτικής του πορείας και διαδικασίας.
2) την θεμελιώση της Δημοκρατίας και την δημιουργία θεσμών, οργανισμών και κέντρων από την πολιτεία για εκπαίδευση και για διαβούλευση των πολιτών μεταξύ τους και με το κράτος για την διαμόρφωση της εκπαίδευσης
3) ορθή αξιοποίηση ελ. Χρόνου
πώς σας φαίνονται;;
Έδωσα περισσότερο βάρος στην συμμετοχή του στην διαμόρφωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας σ´ όλη του την ζωή. Δν νομίζω να βγήκα εκτός θέματος;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 292010
Επισκέπτης
Αιτιολόγηση,αίτιο-αποτέλεσμα,ορισμός,διαίρεση,αναλογία και κάποιοι άλλοι τρόποι ανάπτυξης στην διάθεσή μας.
Τι είναι σωστό και τι είναι λάθος?
Η ώρα είναι 17:04.
Το σημερινό πρωινό είναι πλέον παρελθόν.
Τα γραπτά έχουν απομακρυνθεί από τα ροζιασμένα μας χέρια και τα κουρασμένα μας δάχτυλα.
Η ευκαιρία που είχαμε είναι τώρα πια ένα γεγονός του παρελθόντος.
Έχουμε δρόμο ακόμα να βαδίσουμε.
Την Δευτέρα γράφω Μαθηματικά Γενικής
Ας φάω κάτι..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Zed
Διάσημο μέλος
αναμενομενο ειναι κατι που το περιμενεις...δεν ειναι αυτο που αν το ψαξεις θα καταλαβεις τον λογο που το εβαλαν...
Αναμενόμενο εννοώ πιθανό θέμα. Ε προσωπικά ήταν, γιατί το συζητούσαμε αρκετά σ'ένα μάθημα στην σχολή και μας είχε πει η καθηγήτρια ότι ακούγεται πολύ τον τελευταίο καιρό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
roilCall
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Grego
Νεοφερμένος
ε ισως εχω ξεφυγει γιατι ανεφερα πως μπορουνε οι ηλεκρονικες συσκευες να βοηθησουν σε μια νεα εκπαιδευση...
κοίτα.. Αν υποστηρίξεις ότι η τεχνολογία βοηθάει στην επικοινωνία με την κοινωνία ή ότι προσφέρει πληροφορίες κ εκπαιδευτικό υλικό..δεν το βρίσκω άκυρο..εκτός κ αν το έχεις θέσει αλλιώς.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
johngreek_mad
Δραστήριο μέλος
Αθηνά,καθώς βγήκαν οι απαντήσεις και τελικά ήταν μονο με αιτιολόγηση,από την στιγμή που το έχεις γράψει μπορεί να σου κοψουν λίγο,μπορεί και καθόλου,αναλόγως τον καθηγητή!
όσο για τα χαρακτηριστικα επιστημονικού λόγου είναι τα εξής:
-επίκληση στην λογική
-αντικειμενικοτητα
-ειδικη ορολογια
-λογικη οργανωση του λογου
-επιχειρηματα,τεκμηρια
Αν έχεις αναφέρει 3 από αυτά,καλά είσαι
ΥΓ. DURKHEIM, μπερδεμένε
Αυτά έβαλα εγώ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
serme
Νεοφερμένος
Λοιπόν.. Τα θέματα ήταν πιο εύκολα σε σχέση με αυτά που περίμενα,τα έγραψα όλα και πιθανόν να έχασα τίποτα στην έκθεση και στο τελευταίο ερώτημα (δεν γίνεται,κάπου πρέπει να έχω χάσει.. ) όμως το πρόβλημα μου είναι αλλού!!!
Στην έκθεση,μιας και πρόκειται για άρθρο, έγραψα τίτλο όμως έγραψα και συντάκτη.. Το θέμα είναι ότι συντάκτη έγραψα το όνομα μου!!!!
Μετα απο πολλές ώρες έμαθα όμως απο γνωστούς μου ότι είναι πρόβλημα αυτό.. Αληθεύει? Είμαι ανχωμένος στο φούλ.. Μίλησα και με τον καθηγητή μου αλλά μιας και η επιτηρητές έλενξαν το γραπτό και βάλαν τα Χ στα κενά,δεν μου είπαν τίποτα.. Μιας και ακριβώς δίπλα ,βάλαν Χ επειδή δεν είχα γράψει κάτι και ήταν κενό..
Τι λέτε????
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
athene
Δραστήριο μέλος
Καλησπέρα και απο εμένα!
Λοιπόν.. Τα θέματα ήταν πιο εύκολα σε σχέση με αυτά που περίμενα,τα έγραψα όλα και πιθανόν να έχασα τίποτα στην έκθεση και στο τελευταίο ερώτημα (δεν γίνεται,κάπου πρέπει να έχω χάσει.. ) όμως το πρόβλημα μου είναι αλλού!!!
Στην έκθεση,μιας και πρόκειται για άρθρο, έγραψα τίτλο όμως έγραψα και συντάκτη.. Το θέμα είναι ότι συντάκτη έγραψα το όνομα μου!!!!
Μετα απο πολλές ώρες έμαθα όμως απο γνωστούς μου ότι είναι πρόβλημα αυτό.. Αληθεύει? Είμαι ανχωμένος στο φούλ.. Μίλησα και με τον καθηγητή μου αλλά μιας και η επιτηρητές έλενξαν το γραπτό και βάλαν τα Χ στα κενά,δεν μου είπαν τίποτα.. Μιας και ακριβώς δίπλα ,βάλαν Χ επειδή δεν είχα γράψει κάτι και ήταν κενό..
Τι λέτε????
Συνήθως δεν επιτρέπεται..Έχουν ακουστεί διάφορα..Περί μηδενισμού,ακύρωσης,είτε απλά το προσπερνάνε..Όλα εξαρτώνται από τον εξεταστή,δυστυχώς..
εγω για τη β4 με τον επιστημονικο λογο εβαλα
-δυσνοητος λογος και παρεθεσα την 1η προταση
-απολυτα τεκμηριωμενα επιχειρηματα παρεθεσα την 2η προταση τελευταια παραγραφο
-αδιαμφισβητιτο κυρος παρεθεσα το χωριο στη τελευταια παραγραφο που μιλαει για εναν τυπο.
εχω ελπιδα να πιασω κατι???
-ο δυσνόητος λόγος δεν νομίζω να είναι χαρακτηριστικό του επιστημονικού λόγου..
-είναι απόλυτα σωστό
-και αυτό πρέπει να είναι σωστό..κι εγώ αυτό έβαλα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
buzz
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
0rFeAs
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
athene
Δραστήριο μέλος
Παιδια συγνωμη αν ρωτηθηκε ξανα αλλα λογικα δεν το ειδα.....Χρησιμοτητα --> αναγκαιοτητα παιζει η πατατα εκανα? παντως το 90% απο αυτους που ρωτησα αυτο εβαλαν οσο συνωνυμο!
Σε κάποιες απαντήσεις φροντιστηρίων αυτό είχαν ως συνώνυμο..Όμως δεν καλύπτει πλήρως την έννοια χρησιμότητα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μιχάλης9867
Πολύ δραστήριο μέλος
-ο δυσνόητος λόγος δεν νομίζω να είναι χαρακτηριστικό του επιστημονικού λόγου..
-είναι απόλυτα σωστό
-και αυτό πρέπει να είναι σωστό..κι εγώ αυτό έβαλα!
φιλε ο δυσνοητος λογος δεν ειναι χαρακτηριστικο του επιστημονικου λογου.
οσο για το παιδι που εγραψε ονομα ,δυσκολα τα πραγματα ,παιζεται απο διορθωτη σε διορθωτη ,αλλα κανονικα απαγορευεται εμας περσυ μας το ειχαν επισημανει οι καθηγητες πριν την εξεταση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alibaba
Νεοφερμένος
1)την ενασχόληση με τα κοινά ώστε να αποκτήσει την αίσθηση της συλλογικότητας και να συνεργαστεί με τους άλλους ώστε να διαμορφώσει το περιεχόμενο της εκπαιδαιυτικής του πορείας και διαδικασίας.
2) την θεμελιώση της Δημοκρατίας και την δημιουργία θεσμών, οργανισμών και κέντρων από την πολιτεία για εκπαίδευση και για διαβούλευση των πολιτών μεταξύ τους και με το κράτος για την διαμόρφωση της εκπαίδευσης
3) ορθή αξιοποίηση ελ. Χρόνου
πώς σας φαίνονται;;
Έδωσα περισσότερο βάρος στην συμμετοχή του στην διαμόρφωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας σ´ όλη του την ζωή. Δν νομίζω να βγήκα εκτός θέματος;
Ρε παιδιά ανησυχώ μήπως βγήκα εκτός για βοηθήστε λίγο..... Please!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Morelo
Πολύ δραστήριο μέλος
Eμας οι επιτηρητες μας το τονισαν να μην γραψει κανεις ονομα ή τοπο στα φυλλα!!
Εντεμεταξυ αυτα ποου λογανε περι πολλω παιδιων και λιγων επιτηρητων εμεις μεστην αιθουσα ειμαστεαν μολις 14 παιδια με 2 επιτηρητες!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
serme
Νεοφερμένος
Συνήθως δεν επιτρέπεται..Έχουν ακουστεί διάφορα..Περί μηδενισμού,ακύρωσης,είτε απλά το προσπερνάνε..Όλα εξαρτώνται από τον εξεταστή,δυστυχώς..
Πωωωω... Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω? Πότε θα ξέρω τι έγινε..?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μιχάλης9867
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
athene
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.