Scandal
Διαχειριστής
Στο Γ2 έγραψα μόνο ότι η QD1 θα έχει συντελεστή διεύθυνσης -20P λόγω παράλληλης θα πάρω κάτι η όχι;
Φώτη δεν είμαι βαθμολογητής για να ξέρω αλλά θα μπορούσαμε να πούμε ότι η ερμηνεία των παράλληλων ευθειών και ότι είπες ότι Β = μείον 20 να σου δώσει Έστω ένα μόριο ως ότι βρήκες τη μισή συνάρτηση ξέρω γω. Λέμε τώρα. Καλύτερα να ρωτήσεις τον καθηγητή σου.
Κι εγώ από το Γ2 πήγα να καώ..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Φώτη δεν είμαι βαθμολογητής για να ξέρω αλλά θα μπορούσαμε να πούμε ότι η ερμηνεία των παράλληλων ευθειών και ότι είπες ότι Β = μείον 20 να σου δώσει Έστω ένα μόριο ως ότι βρήκες τη μισή συνάρτηση ξέρω γω. Λέμε τώρα. Καλύτερα να ρωτήσεις τον καθηγητή σου.
Κι εγώ από το Γ2 πήγα να καώ..
Τον ρώτησα και μου ειπα ότι θα πάρω γύρω στο 1.5/4!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eileen
Τιμώμενο Μέλος
Στις λύσεις του ο Κελάφας στο διάγραμμα δεν βάζει σημεία τομής με τους άξονες P και Q και επιπλέον δίνει την ίδια απάντηση με μένα στο ερώτημα Γ4. Τι να πω Μακάρι να πιαστούν σωστά και να μη χάσω μονάδες.
Sorry που σας ζάλισα είναι επειδή δωσαμε σήμερα μάθημα μέχρι αύριο θα έχω ηρεμήσει. Είναι λίγο εθιστικό να προσπαθείς να δεις αν κέρδισες ή έχασες μονάδες.
Οι τομές με τους άξονες ζητούνται, διότι αποτυπώνουν την συνάρτηση που σου ζητείται με ακρίβεια. Θα σου κοστίσει, αλλά λίγο.
Στο Γ4 ερώτημα, η απάντησή σου είναι σωστή. Τα δύο αυτά αποτελέσματα (υποκατάστασης και εισοδήματος) είναι αυτά που οφείλονται για την ύπαρξη του νόμου της ζήτησης.
Η παράγραφος στο βιβλίο απλώς περιγράφει τη δράση αυτών των δύο βασικών αποτελεσμάτων, διότι είναι εκτός του scope του μαθήματος η αναλυτική (και μαθηματική) παρουσίασή τους.
Αυτό που ενδεχομένως να σου στοιχίσει στο συγκεκριμένο ερώτημα είναι ότι ήσουν πολύ λακωνικός - δεν έγραψες δηλαδή μία απλή πρόταση για το πώς δρα κάθε αποτέλεσμα.
=)
Καλή επιτυχία σε όλους σας, παιδιά!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
Anyway Καλά αποτελέσματα σε όλους παιδιά!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Μπήκε το πρωί αλλά δεν .... έγραψε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ckotsakos
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eileen
Τιμώμενο Μέλος
Σε ευχαριστώ για την απάντηση Eileen. Η αλήθεια είναι ότι αν είχα χρόνο και τις τομές με τους άξονες θα έκανα και θα σκεφτόμουνα να αναλύσω λίγο παραπάνω την υποκατάσταση και το εισόδημα. Αλλά με έφαγε εκείνο το άτιμο το Γ2 και δεν πρόλαβα ούτε καν να διπλό τσεκάρω τις απαντήσεις μου. Ουσιαστικά μέσα σε πέντε λεπτά απάντησα στο Γ2 και το έβγαλα, στα τελευταία πέντε λεπτά πριν παραδώσουμε το γραπτό.
Anyway Καλά αποτελέσματα σε όλους παιδιά!!
Στις αίθουσες που εξεταζόντουσαν σήμερα οι μαθητές μου, σημειώθηκαν "ακραία" περιστατικά, για τα οποία άκουσα και από μία γνωστή που έκανε επιτήρηση σε άλλο σχολείο. Μαθητές πανικόβλητοι που δεν μπορούσαν να λύσουν το Γ1, να παραπονούνται στους επιτηρητές, κάποιοι να μην μπορούν καν να προχωρήσουν στο Δ θέμα, παιδιά να φεύγουν με κλάμματα από τις τάξεις.
Αυτό που νομίζω δείχνουν για ακόμη μία χρονιά τα θέματα των εξετάσεων, είναι μία προσπάθεια οι ασκήσεις να αντιμετωπίζονται ουσιαστικά ως προέκταση της θεωρίας, και όχι να γίνεται μία στείρα μεθοδολογική εξάσκηση πάνω σε παρόμοια ερωτήματα, όπως γινόταν στο παρελθόν από πολλούς μαθητές.
Επίσης, δε θα πρέπει η ομοιότητα των θεμάτων στο παρελθόν να δρα εφησυχαστικά τόσο για εμάς, όσο και για τους μαθητές.
Μου φαίνεται τέλος, πολύ περίεργο, που παρ' όλη την σημασία που αποδίδουμε στο ceteris paribus και παρ' όλο που επισημαίνεται τόσο για ασκήσεις, όσο και για τη θεωρία, οι εξεταζόμενοι την πατάνε και "κολλάνε" σε τέτοια ερωτήματα.
Σε γενικές γραμμές, θεωρώ πως εύκολα κανείς πλησίαζε το 12-13, αλλά από εκεί και μετά έπρεπε να είναι καλά προετοιμασμένος ο μαθητής για να γράψει παραπάνω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack25
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ξερει κανεις αν θα μου κοψουν μοναδες αν δεν εχω αριθμησει το Σ-Λ; πχ εχω γραψει τις λεξεις σωστο η λαθος την μια κατω απο την αλλη χωρις το γραμμα διπλα
οχι δε θα σου κοψουν αν ειναι το ενα κατω απο το αλλο και ειναι 5
Αν δεν ειναι 5 και ειναι οτιδηποτε αλλο (4,6) το ενα κατω απο το αλλο , θα μηδενιστει ολο το θεμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντικειμενικός
Διακεκριμένο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Ίσως είναι η πρώτη χρονιά που ο οικονομόλογος του ischool κύριος @sourotiri δε θα γράψει για τα θέματα
Μπήκε το πρωί αλλά δεν .... έγραψε.
Μόνο και μόνο για σένα focko αξίζει να απαντήσω, αν και δεν έχω ενεργή συμμετοχή όντως!!!
Λοιπόν, εγώ παιδιά σήμερα είδα 15 βατές μονάδες και 5 πονηρές:
Πονηρό το Α3, θεωρώ ότι αν το έδινε ξερό "ΣΔ σταθερή σε όλη την καμπύλη", δεν θα χρειαζόταν καν να συζητήσουμε την απάντηση.
Το Γ1 είχε μια μικρή δυσκολία, αλλά το κακό με αυτό ήταν ότι συμπαρέσερνε και τα επόμενα 2 ερωτήματα.
Το Γ4 είναι σίγουρα "μη αναμενόμενο", "αντισος" και ό,τι άλλο θέλετε. Πολλοί μαθητές το "σνομπάρουν" γιατί το θεωρούν ότι είναι εισαγωγικό. Ε, να που έπεσε όμως.
Το Δ2 δεν έχει ξαναπέσει ποτέ. Όχι ότι είναι δύσκολο, αλλά σίγουρα σε ψαρώνει με μια πρώτη ματιά.
Στο Δ3β ισχύει ό,τι και στο Γ4.
Κρίνοντας τα θέματα ως καθηγητής, τα θεωρώ στο ίδιο επίπεδο του 2017, αλλά με καλύτερη διαβάθμιση. Πιστεύω ότι οι μισοί θα γράψουν πάνω από 12 και οι άλλοι μισοί κάτω από 12, δηλαδή θα έχουμε τα ίδια στατιστικά με το 2017.
Εκτιμώ ότι το σημερινό ίσως συγκρατήσει λίγο την άνοδο των βάσεων που θα προκαλούσαν τα -σε σχέση με πέρσι- πιο εύκολα μαθηματικά και ΑΕΠΠ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eileen
Τιμώμενο Μέλος
Παιδιά SOS. Γ4 έλεγε να αναφέρετε τους δύο βασικούς που επηρεάζουν τον καταναλωτή και απάντησα όπως ο οεφε. Άλλωστε έλεγε να αναφέρετε και όχι να περιγράψετε, όπως βλέπω να απαντούν ορισμένοι, απαντώντας σχεδόν όλο το κομμάτι του νομού ζήτησης. Παρεπιμπτοντως, έδινε και 4 μονάδες ως ερώτημα και όχι 10,15. Εκεί τι απάντησατε και τι πιστεύετε ότι είναι τελικά σωστό; και τέλος στο θέμα Δ3α) έλεγε να εξηγήσουμε αν ισχύει ο ΝΦΑ με βάση τον πίνακα μας και πολλοί βλέπω απαντούν αόριστα, ότι και καλά έχουμε σταθερό συντελεστη. Εγώ απάντησα ότι ισχύει λόγω του ότι όπως βλέπουμε στον πίνακα μας το ΜΡ αρχικά αυξάνεται και στη συνέχεια μειώνεται με την αύξηση της εργασίας, γράφοντας μάλιστα και σε ποια ποσότητα συντελεστή. Τι λέτε εσείς;
Γεια σου!
Πρώτα από όλα, μην αγχώνεσαι τώρα για αυτά που έχεις γράψει. Έχει γίνει και δεν αλλάζει πλέον. Κοίταξε να ξεκουραστείς και να σκεφτείς (αν δεν ξέρεις ήδη) ποιες σχολές σε ενδιαφέρουν και πώς θα κάνεις το μηχανογραφικό σου! =) Εξετάσεις τέλος ^^
Σχετικά με το Δ3, η ερώτηση ήταν λιγάκι παγίδα. Σε ρωτούσε αν ισχύει ο ΝΦΑ στην συγκεκριμένη επιχείρηση με βάση τον πίνακα, ενώ εμείς γνωρίζουμε ότι ο ΝΦΑ ισχύει νομοτελειακά, σε κάθε επιχείρηση στη βραχυχρόνια περίοδο, λόγω της παρουσίας του σταθερού συντελεστή. =)
Τώρα, στον πίνακά σου, το οριακό προϊόν δεν αυξάνεται αρχικά. Έχεις αρχικά - (παύλα) και μετά τρεις τιμές για τις οποίες μειώνεται. Η παύλα που έχεις στην αρχή, δε σημαίνει ότι το οριακό προϊόν είναι μηδέν, σημαίνει ότι δεν έχεις αρκετά δεδομένα για να το υπολογίσεις! =) Αν ήθελες να συμπεριλάβεις συγκεκριμένα στοιχεία από τον πίνακά σου μπορούσες να σημειώσεις, ότι το MP στην επιχείρηση είναι φθίνον, που σημαίνει ότι το συνολικό προϊόν αυξάνεται αλλά με φθίνοντα ρυθμό.
Μικρό το κακό, κατά πάσα πιθανότητα μετά από τόσες ώρες δε θυμάσαι ακριβώς πώς τα έγραψες και τώρα αγχώνεσαι χωρίς λόγο! Καλά αποτελέσματα! ^^
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ckotsakos
Νεοφερμένος
οχι δε θα σου κοψουν αν ειναι το ενα κατω απο το αλλο και ειναι 5
Αν δεν ειναι 5 και ειναι οτιδηποτε αλλο (4,6) το ενα κατω απο το αλλο , θα μηδενιστει ολο το θεμα.
Ευχαριστω πολυ για την πληροφορια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γεια σου!
Πρώτα από όλα, μην αγχώνεσαι τώρα για αυτά που έχεις γράψει. Έχει γίνει και δεν αλλάζει πλέον. Κοίταξε να ξεκουραστείς και να σκεφτείς (αν δεν ξέρεις ήδη) ποιες σχολές σε ενδιαφέρουν και πώς θα κάνεις το μηχανογραφικό σου! =) Εξετάσεις τέλος ^^
Σχετικά με το Δ3, η ερώτηση ήταν λιγάκι παγίδα. Σε ρωτούσε αν ισχύει ο ΝΦΑ στην συγκεκριμένη επιχείρηση με βάση τον πίνακα, ενώ εμείς γνωρίζουμε ότι ο ΝΦΑ ισχύει νομοτελειακά, σε κάθε επιχείρηση στη βραχυχρόνια περίοδο, λόγω της παρουσίας του σταθερού συντελεστή. =)
Τώρα, στον πίνακά σου, το οριακό προϊόν δεν αυξάνεται αρχικά. Έχεις αρχικά - (παύλα) και μετά τρεις τιμές για τις οποίες μειώνεται. Η παύλα που έχεις στην αρχή, δε σημαίνει ότι το οριακό προϊόν είναι μηδέν, σημαίνει ότι δεν έχεις αρκετά δεδομένα για να το υπολογίσεις! =) Αν ήθελες να συμπεριλάβεις συγκεκριμένα στοιχεία από τον πίνακά σου μπορούσες να σημειώσεις, ότι το MP στην επιχείρηση είναι φθίνον, που σημαίνει ότι το συνολικό προϊόν αυξάνεται αλλά με φθίνοντα ρυθμό.
Μικρό το κακό, κατά πάσα πιθανότητα μετά από τόσες ώρες δε θυμάσαι ακριβώς πώς τα έγραψες και τώρα αγχώνεσαι χωρίς λόγο! Καλά αποτελέσματα! ^^
Όσο για το πρώτο ζητούμενο;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eileen
Τιμώμενο Μέλος
Όσο για το πρώτο ζητούμενο;
Για το πρώτο ζητούμενο δε σου απάντησα, διότι είχε ήδη απαντήσει ο κύριος geokam λίγες αναρτήσεις πριν.
Δες εδώ. =)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Aρα κι αυτό πιάνεται ως λάθος;Για το πρώτο ζητούμενο δε σου απάντησα, διότι είχε ήδη απαντήσει ο κύριος geokam λίγες αναρτήσεις πριν.
Δες εδώ. =)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SonGokuUI
Εκκολαπτόμενο μέλος
Μην αγχώνεσαι και μη το σκέφτεσαι παραπάνω από όσο πρέπει, τα έχεις πάει πολύ καλά!
Στις αίθουσες που εξεταζόντουσαν σήμερα οι μαθητές μου, σημειώθηκαν "ακραία" περιστατικά, για τα οποία άκουσα και από μία γνωστή που έκανε επιτήρηση σε άλλο σχολείο. Μαθητές πανικόβλητοι που δεν μπορούσαν να λύσουν το Γ1, να παραπονούνται στους επιτηρητές, κάποιοι να μην μπορούν καν να προχωρήσουν στο Δ θέμα, παιδιά να φεύγουν με κλάμματα από τις τάξεις.
Αυτό που νομίζω δείχνουν για ακόμη μία χρονιά τα θέματα των εξετάσεων, είναι μία προσπάθεια οι ασκήσεις να αντιμετωπίζονται ουσιαστικά ως προέκταση της θεωρίας, και όχι να γίνεται μία στείρα μεθοδολογική εξάσκηση πάνω σε παρόμοια ερωτήματα, όπως γινόταν στο παρελθόν από πολλούς μαθητές.
Επίσης, δε θα πρέπει η ομοιότητα των θεμάτων στο παρελθόν να δρα εφησυχαστικά τόσο για εμάς, όσο και για τους μαθητές.
Μου φαίνεται τέλος, πολύ περίεργο, που παρ' όλη την σημασία που αποδίδουμε στο ceteris paribus και παρ' όλο που επισημαίνεται τόσο για ασκήσεις, όσο και για τη θεωρία, οι εξεταζόμενοι την πατάνε και "κολλάνε" σε τέτοια ερωτήματα.
Σε γενικές γραμμές, θεωρώ πως εύκολα κανείς πλησίαζε το 12-13, αλλά από εκεί και μετά έπρεπε να είναι καλά προετοιμασμένος ο μαθητής για να γράψει παραπάνω.
Με κόμπλαρε άσχημα το Γ αλλά δεν πειράζει ένα 12-13 το έχουμε ελπίζω. Χαίρομαι που ήταν λίγο απαιτητικό φέτος, γιατί όλα τα θέματα που έχω λύσει των τελευταίων χρόνων ήταν πολύ εύκολα. Δε θα με χάλαγε να ήταν πιο εύκολο, απλά τώρα δε θα το υποτιμούν οι μελλοντικοί υποψήφιοι!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eileen
Τιμώμενο Μέλος
Aρα κι αυτό πιάνεται ως λάθος;
Η απάντησή σου δεν είναι λάθος, είναι επιστημονικά σωστή. Ωστόσο, θα εξαρτηθεί από τον βαθμολογητή και τις απαντήσεις του Υπουργείου αν θα σου το πιάσουν σαν λάθος, επειδή έχει δοθεί σαν απάντηση ένα διαφορετικό κομμάτι του βιβλίου. Επειδή δεν είμαι βαθμολογήτρια, στο συγκεκριμένο κομμάτι δεν μπορώ να σε βοηθήσω παραπάνω!
Καλή επιτυχία!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Παιδιά SOS. Γ4 έλεγε να αναφέρετε τους δύο βασικούς που επηρεάζουν τον καταναλωτή και απάντησα όπως ο οεφε. Άλλωστε έλεγε να αναφέρετε και όχι να περιγράψετε, όπως βλέπω να απαντούν ορισμένοι, απαντώντας σχεδόν όλο το κομμάτι του νομού ζήτησης. Παρεπιμπτοντως, έδινε και 4 μονάδες ως ερώτημα και όχι 10,15. Εκεί τι απάντησατε και τι πιστεύετε ότι είναι τελικά σωστό; και τέλος στο θέμα Δ3α) έλεγε να εξηγήσουμε αν ισχύει ο ΝΦΑ με βάση τον πίνακα μας και πολλοί βλέπω απαντούν αόριστα, ότι και καλά έχουμε σταθερό συντελεστη. Εγώ απάντησα ότι ισχύει λόγω του ότι όπως βλέπουμε στον πίνακα μας το ΜΡ αρχικά αυξάνεται και στη συνέχεια μειώνεται με την αύξηση της εργασίας, γράφοντας μάλιστα και σε ποια ποσότητα συντελεστή. Τι λέτε εσείς;
Εγώ έγραψα ότι ίσχυει ο νόμος νφα σε κάθε παραγωγική διαδικασία στη βραχυχρόνια περίοδο άρα και σε αυτή την περίπτωση αλλά τα δεδομένα που δίνονται στον πίνακα δεν είναι επαρκή για να δικαιολογήσουν την ισχύ του νόμου διότι δεν εμφανίζεται το mp να αυξάνεται και μετά να μειώνεται αλλά μόνο να μειώνεται..και μετά γράφω ότι αν δίνονταν και ποσότητα μεταβλητού συντελεστή L=0 και L=10 θα ερμηνευοταν ο νόμος και από τον πίνακα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.