Scandal
Διαχειριστής
Για γενικές συζητήσεις προτιμήστε το θέμα Πανελλήνιες 2018. Για ό,τι αφορά την ΑΕΠΠ (πως τα πήγατε, τι απαντήσεις δώσατε, προβληματισμοί για το μάθημα και τις ασκήσεις κτλ), αυτό το θέμα είναι το πλέον κατάλληλο.
Το θέμα θα παραμείνει κλειστό και θα ξεκλειδωθεί αύριο το πρωί όπου και θα προστεθούν τα θέματα και ενδεικτικές απαντήσεις σε αυτά.
Καλή επιτυχία!!
Θέματα και Απαντήσεις στην Ανάπτυξη Εφαρμογών - Πανελλήνιες 2018:
ΘΕΜΑΤΑ 2018 - ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
Απαντήσεις:
Από Φροντιστήρια Ορόσημο
Από Φροντιστήρια Πουκαμισά
Άλλα Μαθήματα:
Γενικής Παιδείας
Προσανατολισμού
- [13/06/2018] Φυσική Προσανατολισμού
- [13/06/2018] Ιστορία Προσανατολισμού
- [11/06/2018] Μαθηματικά Προσανατολισμού
- [11/06/2018] Αρχαία Ελληνικά Προσανατολισμού
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι:
Ο Τομέας Πανελλαδικών Εξετάσεων του iSchool
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dreamer_SW
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ultraviolence
Τιμώμενο Μέλος
Πως τα πήγατε;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dreamer_SW
Διάσημο μέλος
Βατά θέματα όντως για όποιον είχε διαβάσει και καταννοήσει την φιλοσοφία επίλυσης αλγορίθμων
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
Όμως ο καθηγητής στο ΑΕΠΠ μας έλεγε το εξής λογικό: πολλά ερωτήματα των λίγων μονάδων σημαίνει ότι είναι εύκολα - λίγα ερωτήματα πολλών μονάδων = δύσκολα. Λογικότατο. Βλέπω πολλά υποερωτήματα στο 3ο και το 4ο θέμα, οπότε μάλλον είναι όντως βατά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος
ΘΕΜΑ Α
Συνολικά δεν βρήκα κάποια ιδιαίτερη δυσκολία στα ερωτήματα αυτά.
Θα μπορούσα να πω ότι ήταν από τα πιο εύκολα ερωτήματα που έχω δει μέχρι τώρα.
Α1. Κλασικό Σ-Λ, προσοχή στο 4ο μόνο.
Α2. Θεωρία που μέσω της τριβής με το μάθημα την απαντάει ο καθένας δίχως παπαγαλία.
Α3. Πολύ απλή συμπλήρωση κενών, δίχως να ζητείται κάποια εξυπνάδα. Η εκφώνηση των περιορισμών καθοδηγεί πλήρως.
Α4. Τζάμπα μονάδες για όλους θεωρώ, απλές ακολουθίες.
ΘΕΜΑ Β
Ένα θέμα όπου μαζί με το Δ ο καθένας θα μπορούσε εύκολα να χάσει μερικές μονάδες.
Β1. Γνωστός αλγόριθμος. Αν τον ήξερες απ' έξω σωστά και με προσοχή στην τιμή στην μεταβλητή "stop" το έγραφες.
Β2. Το ερώτημα που πρέπει να έκαψε αρκετό κόσμο.
Να πω την αλήθεια σκάλωσα για μια στιγμή ενώ δε βρήκα κάποιον αλγόριθμο που αν τον ξαναμετατρέψεις σε διάγραμμα ροής θα έβγαζε το ίδιο αποτέλεσμα. Βέβαια δε ξέρω/θυμάμαι αν υπάρχει στο συντακτικό εντολές για "άλματα".
ΘΕΜΑ Γ
Ανεξάρτητα ερωτήματα, όλα μέσα σε μια "Μέχρις...ότου", δίχως καμία ασάφεια ή παρερμηνία.
ΘΕΜΑ Δ
Σαφώς πιο απαιτητικό από το Θέμα Γ, με μια πιο αυξημένη πολυπλοκότητα & δυσκολία στο Δ4.
Καλά Αποτελέσματα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
AlexTselikas
Νεοφερμένος
Διαβασε Σ
Διαβασε Α
ΟΣΟ Α<>0 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
Σ<- Σ + Α
Διαβασε Α
Τελος_επαναληψησ
Γραψε Σ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GiorgosM
Νεοφερμένος
Ηταν μέτρια προς δύσκολα και πολύ δυσκολότερα από πέρσυ για εμενα
Το Ά είχε μέτριας δυσκολίας θεματα και ενα 35 οι μαθητές μπορούν να το πάρουν .ένα λάθος Σ-Λ και ίσως από το Α4 το ιν να έχασαν
Το Β ήταν μέτριο προς δύσκολο.Το β1 να έχασαν στην Αρχικοποίηση του ι και να το έβαλαν 1.Το β2 ήταν δύσκολο.Αναποδη Όσο που έπεσε πρώτη φορά σε επαναληπτικές του 15 αν θυμάμαι καλά.Οι πολύ διαβασμένοι θα το πάρουν.ενα 10-15 για τους υπολοιπους
Το Γ δεν ήταν δύσκολο αλλά ΕΊΧΕ ΑΣΑΦΙΕΣ
Ιδικά στο γ3.οι μαθητες θα μπερδεύτηκαν πολύ
Το δ επίσης δεν ήταν δύσκολο αλλα υπάρχει λάθος στην μοριοδότηση για εμένα.Το δ4 που είχε ταξινόμηση και κάτι αλλά με μο το δώσανε 4μορια ενώ το δ5 που ήταν πολύ εύκολο το δώσανε 8μορια
Καλό για τους μαθητές που δεν τα πήγαν καλά Αλλά κακό για τους άριστους
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Newone
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GiorgosM
Νεοφερμένος
Άλεξ ελπίζω να έβαλες εμφάνισε Γιατί είναι τμήμα αλγοριθμου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΣπύροςΔ
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
AlexGoingYolo
Νεοφερμένος
Πόσο θα μου κοπεί;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack25
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
AlexTselikas
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος
Το Γ δεν ήταν δύσκολο αλλά ΕΊΧΕ ΑΣΑΦΙΕΣ
Ιδικά στο γ3.οι μαθητες θα μπερδεύτηκαν πολύ
Καμία ασάφια, τα ερωτήματα ήταν τετρι,μένα.
Τώρα αν κάποιος δε μπορεί να διαβάζει 2 γραμμές είναι δικό του θέμα, όχι της εκφώνησης.
Το δ επίσης δεν ήταν δύσκολο αλλα υπάρχει λάθος στην μοριοδότηση για εμένα.Το δ4 που είχε ταξινόμηση και κάτι αλλά με μο το δώσανε 4μορια ενώ το δ5 που ήταν πολύ εύκολο το δώσανε 8μορια
Εδώ όντως ίσως η μοριοδότηση θα μπορούσε να ήταν 5 και 7 αντίστοιχα.
Παίζουν στο δ4 έστειλα σαν παραμέτρους το I και το j Kαι διάβαζα στη διαδικασία ρυπος[i,j] .ειναι λάθος;
Είναι λάθος, πολύ σοβαρό θα έλεγα. Και το ότι περνάς παραμέτρους και το ότι χρησιμοποιείς έναν άκυρο πίνακα.
Παιδιά απο βιασύνη εκχώρησα το max στον Ε[12,20] και όχι στον Ε[20,12].Τους μέσους όρους/αθροίσματα τα βρήκα σωστά.
Πόσο θα μου κοπεί;
Αν δεν επαναλαμβάνεις το ίδιο λάθος και σε άλλα ερωτήματα, άντε να χάσεις καμιά μονάδα, αλλά αυτό είναι στην κρίση του διορθωτή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dreamer_SW
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΣπύροςΔ
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vold
Πολύ δραστήριο μέλος
Μ αρέσει Που μου απαντάς με απόλυτη σιγουριά ότι είναι και σοβαρό λαθος.απλα χρησιμοποίησα δισδιάστατο.εκανα κάτι το περιττό.το προγραμμα και έτσι τρέχει κανονικότατα.
Τα σφάλματα σου είναι τα εξής:
1. Χρησιμοποιείς παραμέτρους(το πιο σοβαρό).
2. Δεσμεύεις άσκοπα έναν ολόκληρο πίνακα(240 μεταβλητές συνολικά αντί μίας).
3. Δείχνεις στον εξεταστή ότι δεν ξέρεις τι κάνεις.
Και με το να μετράς από το 1 μέχρι το 1 εκατομμύριο έτσι άσκοπα μέσα σε κάθε κλήση του υποπρογράμματος σου πριν τα υπόλοιπα τρέχει κανονικότατα, πιστεύεις όμως ότι θα το δέχονταν;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.