[12/06/2024] Οικονομία προσανατολισμού

Coconut201

Νεοφερμένος

Ο Coconut201 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Έχετε δίκιο αλλά προσωπικά εγώ ήμουν έτοιμος να μην γράψω θεωρία οπότε δεν σχολιάζω αυτό το κομμάτι. Οι ασκήσεις πάντως δεν πιστεύω πως έχουν ξαναπέσει τέτοιας δυσκολίας αυτά τα χρόνια. Τώρα όμως που βλέπω τα περσινά, φαίνεται να έχουν λίγο μικρότερη δυσκολία από τα φετινά. Αλλά σίγουρα δεν συγκρίνονται με 2022, 2021, 2020...
 

agg41

Νεοφερμένος

Ο agg41 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών. Έχει γράψει 31 μηνύματα.
Πιστεύω με αυτήν την θεωρία που έπεσε αδικηθηκαν πολλοί που πάλεψαν να μάθουν ολόκληρα κατεβατά απέξω. Επίσης νομίζω κάνεις δε θυμόταν κατάληξης πως το έλεγε το βιβλίο οπότε ελπίζω θα δείξουν κατανόηση και δεν τα το περιμένουν παπαγαλια οι βαθμολογητες
 

ROM32

Δραστήριο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 495 μηνύματα.
Εγώ έχω μια μεγάλη απορία για το πως διδάσκονται τα οικονομικά στα σχολεία, πρέπει μάλλον να είναι εντελώς αποκομμένα από την πραγματικότητα, δεν εξηγείτε αλλιώς αυτό. Ας μου εξηγήσει κάποιος γιατί στο θέμα Α1 οι ερωτήσεις γ και δ είναι σωστές. Είναι δυνατόν να είναι τόσο στόκοι πια ακόμα και αυτοί που βάζουν θέματα;

γ. Το άθροισμα των προστιθέμενων αξιών όλων των σταδίων παραγωγής είναι ίσο με την αξία του τελικού προϊόντος που πληρώνει ο καταναλωτής.

Σαφέστατα και δεν είναι ισο, τι μλκς είναι αυτές; Απο το εργοστάσιο μέχρι τον τελικό καταναλωτή έχουμε τον διανομέα και τον πωλητή, αυτοί δεν θα βάλουν το κέρδος τους;

δ. αύξηση της τιμής ενός αγαθού και η ταυτόχρονη βελτίωση της τεχνολογίας παραγωγής του θα αυξήσουν την τελική προσφερόμενη ποσότητά του.

Όχι απαραίτητα, εξαρτάται από την ζήτηση, η τεχνολογία στη ζήτηση δεν παίζει ρόλο. Τι με νοιάζει εμένα σαν καταναλωτή αν πχ βελτίωσε την τεχνολογία του ένα εργοστάσιο και το προϊόν εκεί που το παρήγαγε σε 10 λεπτά, τώρα το παράγει σε 5 λεπτά και έχει την δυνατότητα να διπλασιάσει την παραγωγή. Αν η τιμή του σαν καταναλωτή μου φαίνεται ακριβή απλά δεν θα αγοράζω, επομένως και ας υπάρχει η δυνατότητα για περισσότερη παραγωγή, αν δεν υπάρχει ζήτηση δεν θα γίνει. Εκτός αν θεωρεί ότι η αύξηση της τιμής προέρχεται αποκλειστικά από την αύξηση της ζήτησης και μόνο (και όχι λόγω της αγοράς της νέας τεχνολογίας που πρέπει να αποπληρωθεί), όμως δεν το διευκρινίζει.

Πείτε μου σας παρακαλώ ότι είμαι λάθος.


 

phleidhs

Νεοφερμένος

Ο Πηλείδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 43 μηνύματα.
Εγώ έχω μια μεγάλη απορία για το πως διδάσκονται τα οικονομικά στα σχολεία, πρέπει μάλλον να είναι εντελώς αποκομμένα από την πραγματικότητα, δεν εξηγείτε αλλιώς αυτό. Ας μου εξηγήσει κάποιος γιατί στο θέμα Α1 οι ερωτήσεις γ και δ είναι σωστές. Είναι δυνατόν να είναι τόσο στόκοι πια ακόμα και αυτοί που βάζουν θέματα;

γ. Το άθροισμα των προστιθέμενων αξιών όλων των σταδίων παραγωγής είναι ίσο με την αξία του τελικού προϊόντος που πληρώνει ο καταναλωτής.

Σαφέστατα και δεν είναι ισο, τι μλκς είναι αυτές; Απο το εργοστάσιο μέχρι τον τελικό καταναλωτή έχουμε τον διανομέα και τον πωλητή, αυτοί δεν θα βάλουν το κέρδος τους;

δ. αύξηση της τιμής ενός αγαθού και η ταυτόχρονη βελτίωση της τεχνολογίας παραγωγής του θα αυξήσουν την τελική προσφερόμενη ποσότητά του.

Όχι απαραίτητα, εξαρτάται από την ζήτηση, η τεχνολογία στη ζήτηση δεν παίζει ρόλο. Τι με νοιάζει εμένα σαν καταναλωτή αν πχ βελτίωσε την τεχνολογία του ένα εργοστάσιο και το προϊόν εκεί που το παρήγαγε σε 10 λεπτά, τώρα το παράγει σε 5 λεπτά και έχει την δυνατότητα να διπλασιάσει την παραγωγή. Αν η τιμή του σαν καταναλωτή μου φαίνεται ακριβή απλά δεν θα αγοράζω, επομένως και ας υπάρχει η δυνατότητα για περισσότερη παραγωγή, αν δεν υπάρχει ζήτηση δεν θα γίνει. Εκτός αν θεωρεί ότι η αύξηση της τιμής προέρχεται αποκλειστικά από την αύξηση της ζήτησης και μόνο (και όχι λόγω της αγοράς της νέας τεχνολογίας που πρέπει να αποπληρωθεί), όμως δεν το διευκρινίζει.

Πείτε μου σας παρακαλώ ότι είμαι λάθος.


Το μάθημα λέγεται ΑΡΧΕΣ οικονομικής θεωρίας.Το βιβλίο τονίζει πως υπό κατάλληλες συνθήκες και προυποθέσεις
τα φαινόμενα που περιγράφει.Το μάθημα είναι μια εισαγωγή στα βασικά της οικονομίας.Δεν μπορεί ο μαθητής να μάθει αμέσως όλες τις περιπτώσεις χωρίς να γνωρίζει τις πολύ βασικές.Και όχι θεωρητικά δεν κάνεις λάθος απλά είναι απλοποιημένα για διδακτικούς σκοπούς
 

Paladin

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Paladin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 138 μηνύματα.
είδα λίγο τα θέματα και δεν μου φάνηκαν και τόσο απλά (αν και αυτό το μάθημα είναι το πιο εύκολο από το 4ο πεδίο). Τώρα θυμήθηκα ότι το 21 που έδωσα εγώ ήταν ένα καινούργιο κεφάλαιο στην ύλη και έπεσε σε μας. Από τότε δεν ξέρω αν έχει ξαναμπεί
 

ROM32

Δραστήριο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 495 μηνύματα.
Το μάθημα λέγεται ΑΡΧΕΣ οικονομικής θεωρίας.Το βιβλίο τονίζει πως υπό κατάλληλες συνθήκες και προυποθέσεις
τα φαινόμενα που περιγράφει.Το μάθημα είναι μια εισαγωγή στα βασικά της οικονομίας.Δεν μπορεί ο μαθητής να μάθει αμέσως όλες τις περιπτώσεις χωρίς να γνωρίζει τις πολύ βασικές.Και όχι θεωρητικά δεν κάνεις λάθος απλά είναι απλοποιημένα για διδακτικούς σκοπούς
Μπορεί να λέγεται ΑΡΧΕΣ και να είναι απλοποιημένα τα πράγματα, αλλά αυτό δεν τους δίνει το δικαίωμα να γράφουν ο,τι να ναι. Θα μπορούσαν την ερώτηση γ να την διατύπωναν αλλιώς ώστε να είναι πιο ακριβής με την πραγματικότητα πχ

γ. Το άθροισμα των προστιθέμενων αξιών όλων των σταδίων παραγωγής είναι ίσο με την αξία του τελικού προϊόντος που βγαίνει από την παραγωγή.

Τόσο απλά!

Τι πάει να πει ότι είναι ΑΡΧΕΣ? Είναι αυτό επαρκή δικαιολογία δηλαδή ώστε τα παιδιά να μην γνωρίζουν τα τρία βασικά στάδια (ΠΑΡΑΓΩΓΉ-ΔΙΑΝΟΜΗ-ΠΩΛΗΣΗ) που μεσολαβούν για να έρθουν τα προϊόντα που τα ίδια ψωνίζουν στην καθημερινή τους ζωή? Τόσο εξειδικευμένη γνώση είναι; Περισσότερο εξειδικευμένη από πχ το οριακό κόστος;(που κανείς δεν το συναντά πουθενά στη ζωή του). Αυτό είναι βασική πληροφορία ζωής (άσε που ενδέχεται να το ξέρουν και από την εμπειρία τους), το σχολείο σε εκπαιδεύει και σε ετοιμάζει συνολικά ως πολίτη, καταναλωτή και άνθρωπο ή έτσι θα έπρεπε.

Μην τους δικαιολογείς τους παπάρες, απλά είναι τόσο άσχετοι και αδιάφοροι που κοιτάνε να βάλουν θέματα γρήγορα για να ξεμπερδέψουν από την αγγαρεία που τους έχωσε το κράτος. Κλασσική ηλίθια Ελληνική νοοτροπία. Άντε να τα κάνουμε όλα γρήγορα να τελειώνουμε να ξεμπερδεύουμε με την μαλακία που μας φόρτωσαν. Οι Έλληνες δεν την πονάνε την δουλειά τους.
 

pseudonym._

Νεοφερμένος

Ο pseudonym._ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Καλημερα!

Εχθες εγραψα οικονομικα και ολα μια χαρα. Ομως, στο θεμα Γ στο ερωτημα Γ5 το ποσοστο το στρογγυλοποιησα σε 16.6% αντι για 16.7% που λενε οι περισσοτεροι. Υπαρχει περιπτωση να μου κοψουν απο αυτο;
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,934 μηνύματα.
Καλημερα!

Εχθες εγραψα οικονομικα και ολα μια χαρα. Ομως, στο θεμα Γ στο ερωτημα Γ5 το ποσοστο το στρογγυλοποιησα σε 16.6% αντι για 16.7% που λενε οι περισσοτεροι. Υπαρχει περιπτωση να μου κοψουν απο αυτο;
Αυτα τα τσεκουρια τα εχουν στην χημεια του πανεπιστημιου με τα λεγομενα σημαντικα ψηφια... στο λυκειο και μαλιστα στην αοριστια των οικονομικων δεν εχει νοημα να μην το δεχθουν. Αυτα ...και ας μην πουμε αλλα.
 

johnstamatis34

Νεοφερμένος

Ο johnstamatis34 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Φοιτητής του τμήματος Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Μπορεί να λέγεται ΑΡΧΕΣ και να είναι απλοποιημένα τα πράγματα, αλλά αυτό δεν τους δίνει το δικαίωμα να γράφουν ο,τι να ναι. Θα μπορούσαν την ερώτηση γ να την διατύπωναν αλλιώς ώστε να είναι πιο ακριβής με την πραγματικότητα πχ

γ. Το άθροισμα των προστιθέμενων αξιών όλων των σταδίων παραγωγής είναι ίσο με την αξία του τελικού προϊόντος που βγαίνει από την παραγωγή.

Τόσο απλά!

Τι πάει να πει ότι είναι ΑΡΧΕΣ? Είναι αυτό επαρκή δικαιολογία δηλαδή ώστε τα παιδιά να μην γνωρίζουν τα τρία βασικά στάδια (ΠΑΡΑΓΩΓΉ-ΔΙΑΝΟΜΗ-ΠΩΛΗΣΗ) που μεσολαβούν για να έρθουν τα προϊόντα που τα ίδια ψωνίζουν στην καθημερινή τους ζωή? Τόσο εξειδικευμένη γνώση είναι; Περισσότερο εξειδικευμένη από πχ το οριακό κόστος;(που κανείς δεν το συναντά πουθενά στη ζωή του). Αυτό είναι βασική πληροφορία ζωής (άσε που ενδέχεται να το ξέρουν και από την εμπειρία τους), το σχολείο σε εκπαιδεύει και σε ετοιμάζει συνολικά ως πολίτη, καταναλωτή και άνθρωπο ή έτσι θα έπρεπε.

Μην τους δικαιολογείς τους παπάρες, απλά είναι τόσο άσχετοι και αδιάφοροι που κοιτάνε να βάλουν θέματα γρήγορα για να ξεμπερδέψουν από την αγγαρεία που τους έχωσε το κράτος. Κλασσική ηλίθια Ελληνική νοοτροπία. Άντε να τα κάνουμε όλα γρήγορα να τελειώνουμε να ξεμπερδεύουμε με την μαλακία που μας φόρτωσαν. Οι Έλληνες δεν την πονάνε την δουλειά τους.
Αδερφέ μου αυτά που έπεσαν είναι μέρος της θεωρίας όπου και τα γράφει ξεκάθαρα… θελουμε δεν θελουμε είναι μέρος της ύλης και πρέπει να τα μαθαίνουμε έτσι όπως είναι. Εγώ προσωπικά είχα διαβάσει σε καλό βαθμό μπορώ να πω τη θεωρία και αντίστοιχα τις άσκησεις ενώ δεν είμαι και ο πιο διαβαστερος, και έγραψα 90+. Είναι απλά θέμα διαβάσματος και πιστεύω δεν χρειάζονται τέτοιου είδους παράπονα.
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,549 μηνύματα.
ΘΕΜΑ Β 5/25 (τουλάχιστον έβγαινε από τη λογική και τα διαγράμματα τα έκανα σωστά)
Γιατι;;;; Μα είναι πολύ απλό!!!! Αρκει να μάθεις να κάνεις σωστή ανάλυση!! ΕΛΑ ΡΕ ΣΥ ΚΡΙΜΑ
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Εγώ έχω μια μεγάλη απορία για το πως διδάσκονται τα οικονομικά στα σχολεία, πρέπει μάλλον να είναι εντελώς αποκομμένα από την πραγματικότητα, δεν εξηγείτε αλλιώς αυτό.
Το μάθημα είναι αρκετά εισαγωγικό και λογικό αφού τα περισσότερα από αυτά σε μεγαλύτερη εμβάθυνση χρειάζεται αρκετά δυνατό μαθηματικό-οικονομετρικό υπόβαθρο για να τα εμπεδώσεις
Όχι απαραίτητα, εξαρτάται από την ζήτηση, η τεχνολογία στη ζήτηση δεν παίζει ρόλο. Τι με νοιάζει εμένα σαν καταναλωτή αν πχ βελτίωσε την τεχνολογία του ένα εργοστάσιο και το προϊόν εκεί που το παρήγαγε σε 10 λεπτά, τώρα το παράγει σε 5 λεπτά και έχει την δυνατότητα να διπλασιάσει την παραγωγή. Αν η τιμή του σαν καταναλωτή μου φαίνεται ακριβή απλά δεν θα αγοράζω, επομένως και ας υπάρχει η δυνατότητα για περισσότερη παραγωγή, αν δεν υπάρχει ζήτηση δεν θα γίνει.
Η πρόταση "Η αύξηση της τιμής ενός αγαθού και η ταυτόχρονη βελτίωση της τεχνολογίας παραγωγής του θα αυξήσουν την τελική προσφερόμενη ποσότητά του" μπορεί να θεωρηθεί σωστή από τη σκοπιά της προσφοράς, αλλά δεν λαμβάνει υπόψη την επίδραση της ζήτησης! Είναι ακριβέστερο να πούμε ότι η τελική προσφερόμενη ποσότητα εξαρτάται από την αλληλεπίδραση προσφοράς και ζήτησης. Αν η ζήτηση δεν αυξηθεί ή μειωθεί λόγω της υψηλότερης τιμής, τότε η αυξημένη παραγωγική δυνατότητα δεν θα οδηγήσει σε αύξηση της τελικής προσφερόμενης ποσότητας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

johnstamatis34

Νεοφερμένος

Ο johnstamatis34 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Φοιτητής του τμήματος Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Γιατι;;;; Μα είναι πολύ απλό!!!! Αρκει να μάθεις να κάνεις σωστή ανάλυση!! ΕΛΑ ΡΕ ΣΥ ΚΡΙΜΑ
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Το μάθημα είναι αρκετά εισαγωγικό και λογικό αφού τα περισσότερα από αυτά σε μεγαλύτερη εμβάθυνση χρειάζεται αρκετά δυνατό μαθηματικό-οικονομετρικό υπόβαθρο για να τα εμπεδώσεις

Η πρόταση "Η αύξηση της τιμής ενός αγαθού και η ταυτόχρονη βελτίωση της τεχνολογίας παραγωγής του θα αυξήσουν την τελική προσφερόμενη ποσότητά του" μπορεί να θεωρηθεί σωστή από τη σκοπιά της προσφοράς, αλλά δεν λαμβάνει υπόψη την επίδραση της ζήτησης! Είναι ακριβέστερο να πούμε ότι η τελική προσφερόμενη ποσότητα εξαρτάται από την αλληλεπίδραση προσφοράς και ζήτησης. Αν η ζήτηση δεν αυξηθεί ή μειωθεί λόγω της υψηλότερης τιμής, τότε η αυξημένη παραγωγική δυνατότητα δεν θα οδηγήσει σε αύξηση της τελικής προσφερόμενης ποσότητας.
Μα η λύση κ απάντηση κ όλας είναι αυτονόητες από τη στιγμή που αναφέρεται σε προσφερόμενη ποσότητα…Με ένα πινακακι φτιάχνεσαι κ το βρίσκεις άνετα
 

Coconut201

Νεοφερμένος

Ο Coconut201 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Γιατι;;;; Μα είναι πολύ απλό!!!! Αρκει να μάθεις να κάνεις σωστή ανάλυση!! ΕΛΑ ΡΕ ΣΥ ΚΡΙΜΑ

2 σελίδες έγραψα σχεδόν το ΘΕΜΑ Β, απλά λέω στη χειρότερη ένα 5. Τα σχήματα σωστά μου βγήκαν και έγραψα ό,τι έβλεπα αλλά σίγουρα δεν ήταν όσα έλεγε το βιβλίο οπότε πιστεύω θα μου κόψουν αρκετά.
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,549 μηνύματα.
Τα σχήματα σωστά μου βγήκαν και έγραψα ό,τι έβλεπα αλλά σίγουρα δεν ήταν όσα έλεγε το βιβλίο οπότε πιστεύω θα μου κόψουν αρκετά.
Μπα μη το λες-αμα εχεις κρατήσει καλή κ σωστή λογική έχεις σίγουρα το μισό
 

ROM32

Δραστήριο μέλος

Ο ROM32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 495 μηνύματα.
Αδερφέ μου αυτά που έπεσαν είναι μέρος της θεωρίας όπου και τα γράφει ξεκάθαρα… θελουμε δεν θελουμε είναι μέρος της ύλης και πρέπει να τα μαθαίνουμε έτσι όπως είναι. Εγώ προσωπικά είχα διαβάσει σε καλό βαθμό μπορώ να πω τη θεωρία και αντίστοιχα τις άσκησεις ενώ δεν είμαι και ο πιο διαβαστερος, και έγραψα 90+. Είναι απλά θέμα διαβάσματος και πιστεύω δεν χρειάζονται τέτοιου είδους παράπονα.
Δεν αμφισβήτησα ότι μπορεί να τα γράφει έτσι μέσα στο βιβλίο. Αυτό δεν παύει να σημαίνει ότι σας τα μαθαίνουν λάθος. Ο τελικός καταναλωτής είναι το στάδιο μετα την παραγωγή-διανομή-πώληση, εξού και χαρακτηρίζεται με την λέξη "τελικός" υπονοεί μια αλυσίδα γεγονότων που δεν υπάγονται όλα τα στάδιά της στην παραγωγή. Ακόμα και ο θεσμοθέτης αυτή την λέξη χρησιμοποίησε "τελικός" που σημαίνει ότι το είχε στο μυαλό του. Θα μπορούσε να μην την χρησιμοποιήσει καθόλου και να γράψει σκέτο καταναλωτής. Εμένα αυτό που με σοκάρει είναι ότι προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Το μάθημα είναι αρκετά εισαγωγικό και λογικό αφού τα περισσότερα από αυτά σε μεγαλύτερη εμβάθυνση χρειάζεται αρκετά δυνατό μαθηματικό-οικονομετρικό υπόβαθρο για να τα εμπεδώσεις

Σιγά το δυνατό μαθηματικό υπόβαθρο που απαιτείτε, τα οικονομικά είναι το πιο εύκολο μάθημα και επιστήμη για να μάθεις, στο μεγαλύτερο κομμάτι τους πολιτική είναι. Αυτά άλλωστε που παρατήρησα καμία σχέση με μαθηματικά δεν έχουν σχέση, έχουν σχέση με την βασική περιγραφική γνώση λειτουργίας της οικονομίας.

Η πρόταση "Η αύξηση της τιμής ενός αγαθού και η ταυτόχρονη βελτίωση της τεχνολογίας παραγωγής του θα αυξήσουν την τελική προσφερόμενη ποσότητά του" μπορεί να θεωρηθεί σωστή από τη σκοπιά της προσφοράς, αλλά δεν λαμβάνει υπόψη την επίδραση της ζήτησης! Είναι ακριβέστερο να πούμε ότι η τελική προσφερόμενη ποσότητα εξαρτάται από την αλληλεπίδραση προσφοράς και ζήτησης. Αν η ζήτηση δεν αυξηθεί ή μειωθεί λόγω της υψηλότερης τιμής, τότε η αυξημένη παραγωγική δυνατότητα δεν θα οδηγήσει σε αύξηση της τελικής προσφερόμενης ποσότητας.

Όχι! Η διατύπωση είναι για το....κατάλαβες. Άλλο να έλεγε ότι "εξαιτίας της νέας τεχνολογίας βελτίωσης της παραγωγής η τιμή του προιόντος άρχισε να ανεβαίνει, αυτό σημαίνει οτι αυξήθηκε η τελική προσφερόμενη ποσότητα του, σωστό ή λάθος?" ώστε ο μαθητής να ανατρέξει στον Νόμο της προσφοράς και της ζήτησης και άλλο να σου λέει οτι "η αύξηση της τιμής ενός αγαθού και η ταυτόχρονη βελτίωση της τεχνολογίας κλπ κλπ" εδώ είναι σαν να υπονοεί οτι η αύξηση της τιμής μπορεί και να προηγείται της εισαγωγής της τεχνολογίας, δεν ξεκαθαρίζει πιο ξεκινά πρώτο, επομένως κάποιος μπορεί να το εκλάβει οτι η τιμή μπορεί να αυξήθηκε απο το άλλο παράγοντα, την ζήτηση. Μπορώ να υποχωρήσω απο την ένσταση μου οτι στον πραγματικό κόσμο δεν συμβαίνουν απαραίτητα έτσι τα πράγματα διότι ο μαθητής πρέπει να μάθει αποστειρωμένα και απλοϊκά τον Νόμο σαν να ήμασταν στις οικονομίες της εποχής του Άνταμ Σμιθ ακόμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Helen06

Δραστήριο μέλος

Η Helen06 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Πληροφοριακά Συστήματα Μακεδονίας. Έχει γράψει 514 μηνύματα.
Να ρωτήσω κάτι έως και άσχετο; Αν σε κάποιο ερώτημα που για παράδειγμα έπιανε 7 μονάδες αλλά γενικά στο οποιοδήποτε ερώτημα, έχω γράψει σωστά τους τύπους αλλά έχω κάνει λάθος αντικατάσταση δίνουν κάτι; Γιατί έχω ακούσει ότι δίνουν άμα γράψεις σωστά τους τύπους -μεθοδολογιες
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,816 μηνύματα.
Να ρωτήσω κάτι έως και άσχετο; Αν σε κάποιο ερώτημα που για παράδειγμα έπιανε 7 μονάδες αλλά γενικά στο οποιοδήποτε ερώτημα, έχω γράψει σωστά τους τύπους αλλά έχω κάνει λάθος αντικατάσταση δίνουν κάτι; Γιατί έχω ακούσει ότι δίνουν άμα γράψεις σωστά τους τύπους -μεθοδολογιες
Ψάξε οδηγίες βαθμολόγησης για το εν λόγω μάθημα.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,934 μηνύματα.
Να ρωτήσω κάτι έως και άσχετο; Αν σε κάποιο ερώτημα που για παράδειγμα έπιανε 7 μονάδες αλλά γενικά στο οποιοδήποτε ερώτημα, έχω γράψει σωστά τους τύπους αλλά έχω κάνει λάθος αντικατάσταση δίνουν κάτι; Γιατί έχω ακούσει ότι δίνουν άμα γράψεις σωστά τους τύπους -μεθοδολογιες
Στο πανεπιστημιο στο δινουν καλα..στην πανελληνιες ειναι τζογος ..ειδικα αν υπαρχει και τυπολογιο?
 

Helen06

Δραστήριο μέλος

Η Helen06 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Πληροφοριακά Συστήματα Μακεδονίας. Έχει γράψει 514 μηνύματα.
Στο πανεπιστημιο στο δινουν καλα..στην πανελληνιες ειναι τζογος ..ειδικα αν υπαρχει και τυπολογιο?
Συγκεκριμένα βασικά για το μάθημα της οικονομίας ρωτάω. Αλλά καποιος καθηγητής θυμάμαι είχε πει ότι αν γράψει σωστά τύπους και βρεις πχ λάθος αποτέλεσμα μπορεί να σου δώσουν 1 -2 μόρια ανάλογα με το πόσο πιάνει όλο το ερώτημα
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,934 μηνύματα.
Συγκεκριμένα βασικά για το μάθημα της οικονομίας ρωτάω. Αλλά καποιος καθηγητής θυμάμαι είχε πει ότι αν γράψει σωστά τύπους και βρεις πχ λάθος αποτέλεσμα μπορεί να σου δώσουν 1 -2 μόρια ανάλογα με το πόσο πιάνει όλο το ερώτημα
Κοιτα να δεις ..αν γραψεις ενα τυπο γνωστο σε ολους και βαλεις λαθος νουμερα τοτε τι να παρεις? 0 θα παρεις.
Αν ομως ο τυπος εξαγεται απο μια λογικη διαδικασια και τον βρεις σωστα τοτε σε φυσιολογικο περιβαλον παιρνεις ολα τα μορια..στο παλαβο περιβαλλον των πανελελε παιρνεις οτι του κατεβει και διαφορετικα απο τους δυο διορθωτες.
Τωρα στην ΑΟΘ τι τυπους έχετε? δεν ξερω.
 

Helen06

Δραστήριο μέλος

Η Helen06 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Πληροφοριακά Συστήματα Μακεδονίας. Έχει γράψει 514 μηνύματα.
Τώρα πως να το εξηγήσω δε ξέρω... Ουσιαστικά ναι είναι βασικός τύπος για να βρεις το ΑΕΠ σε σταθερές τιμες και έπειτα το ονομαστικό. Απλώς επειδή ήθελε μια μετατροπή με ένα ποσοστό 50% δηλαδή ψ=Χ+Χ*50/100
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top