[12/06/2024] Ιστορία προσανατολισμού

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,579 μηνύματα.
Το καθιερωμένο θέμα του iSchool που γίνεται κάθε χρόνο για κάθε εξεταζόμενο μάθημα. :give_rose:

Καλή συνέχεια λοιπόν στα Γενικά Λύκεια με Ιστορία, για όλους της ανθρωπιστικών σπουδών! :spasiklas::spasiklas::spasiklas:

Για γενικές συζητήσεις προτιμήστε το θέμα Πανελλήνιες 2024 - Κουβεντούλα. Για ό,τι αφορά την Ιστορία (πως τα πήγατε, τι απαντήσεις δώσατε, προβληματισμοί για το μάθημα κτλ), αυτό το θέμα είναι το πλέον κατάλληλο.

Το θέμα θα παραμείνει κλειστό και θα ξεκλειδωθεί αργότερα όπου και θα προστεθούν τα θέματα και ενδεικτικές απαντήσεις σε αυτά, από διάφορα φροντιστήρια!

Και μην ξεχνάτε, να κάνετε τις δοκιμές σας στον Υπολογιστή Μορίων 2024:

Καλή ξεκούραση και να ξυπνήσετε ακμαίοι!! :-* :clover: :clover: :clover:
Και μην ξεχάσετε να μπείτε να μας πείτε πως τα πήγατε!
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 31,579 μηνύματα.
Το θέμα είναι τώρα ανοιχτό. Καλή επιτυχία! :give_rose:
 

smarw

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η smarw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 362 μηνύματα.
Δεν υπαρχει κανεις της θεωρητικής; :lol: εγω πιστεύω τα πηγα καλα αν και ισα ισα μου εφτασε ο χρονος. Περιμενω ενα 18
 

Student_21

Νεοφερμένος

Ο Student_21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Έχοντας δώσει δύο φορές πανελλήνιες μπορώ να πω ότι τα σημερινά θέματα χαρακτηρίζονται από πολυπλοκότητα. Στο σλ υπάρχουν παγίδες ενώ η επιλογή της Πέμπτης πρότασης είναι από ένα μάθημα που περισσότερο λίμα θυμίζει παρά μάθημα με ιστορικές πληροφορίες. Στα ερωτήματα απόδοσης ιστορικών όρων, θεωρώ ότι οι σκωριες δεν συγκαταλέγονται σε όρους που χρειάζονται ιδιαίτερη αποσαφήνιση για το ακριβώς σημαίνουν και συνεπώς βρίσκονται εκτός πνεύματος. Όσον αφορά τα υπόλοιπα θέματα υπάρχει σαφήνεια. Ίσως μπερδέψει τους μαθητές η απάντηση με τη διακομματική κυβέρνηση καθώς λείπει το χρονικό περιθώριο. Η ιστορία δεν είναι τόσο απλη, η σύνθεση των πηγών είναι μείζονος σημασίας. Ακόμα και μαθητές που έχουν αποδώσει τόσο τη θεωρία του βιβλίου όσο και τα στοιχεία των πηγών βλέπουμε να χάνουν μονάδες καθώς υστερούν στη σύνθεση. Όπως και να έχει τα θέματα θυμίζουν θέματα πανεπιστημίου όχι σε δυσκολία αλλά στο γεγονός ότι μπορεί να ζητηθεί το οτιδήποτε ακόμα και αν είναι ήσσονος σημασίας, σε σύγκριση πάντα με τα ιστορικά γεγονότα που εμπεριέχονται στο βιβλίο.
 

smarw

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η smarw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 362 μηνύματα.
Έχοντας δώσει δύο φορές πανελλήνιες μπορώ να πω ότι τα σημερινά θέματα χαρακτηρίζονται από πολυπλοκότητα. Στο σλ υπάρχουν παγίδες ενώ η επιλογή της Πέμπτης πρότασης είναι από ένα μάθημα που περισσότερο λίμα θυμίζει παρά μάθημα με ιστορικές πληροφορίες. Στα ερωτήματα απόδοσης ιστορικών όρων, θεωρώ ότι οι σκωριες δεν συγκαταλέγονται σε όρους που χρειάζονται ιδιαίτερη αποσαφήνιση για το ακριβώς σημαίνουν και συνεπώς βρίσκονται εκτός πνεύματος. Όσον αφορά τα υπόλοιπα θέματα υπάρχει σαφήνεια. Ίσως μπερδέψει τους μαθητές η απάντηση με τη διακομματική κυβέρνηση καθώς λείπει το χρονικό περιθώριο. Η ιστορία δεν είναι τόσο απλη, η σύνθεση των πηγών είναι μείζονος σημασίας. Ακόμα και μαθητές που έχουν αποδώσει τόσο τη θεωρία του βιβλίου όσο και τα στοιχεία των πηγών βλέπουμε να χάνουν μονάδες καθώς υστερούν στη σύνθεση. Όπως και να έχει τα θέματα θυμίζουν θέματα πανεπιστημίου όχι σε δυσκολία αλλά στο γεγονός ότι μπορεί να ζητηθεί το οτιδήποτε ακόμα και αν είναι ήσσονος σημασίας, σε σύγκριση πάντα με τα ιστορικά γεγονότα που εμπεριέχονται στο βιβλίο.
Ναι τις σκωριες πολλοι δεν τις γραψανε και τα θεματα οντως ηταν δυσκολα σε σχεση με προηγουμενων χρονων. Στα σωστο λαθος ειχα αμφιβολιες αλλα ευτυχως τα εχω κανει σωστα , ελπιζω να βαθμολογηθουν καλα οι πηγες. Καλα αποτελεσματα σε ολους και καλη ξεκουραση!
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top