American Economist
Επιφανές μέλος
Στις λυσεις του πουκάμισα έτσι το είδα που λες σαν max<-- -1 όπως το έβαλα και εγώ
Μακάρι!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
blackmamba
Νεοφερμένος
Ωχ όχι ρε γαμώτο έβαλα την εισαγωγή και την προσπέλαση. Αλλά τώρα που το σκέφτομαι οι πίνακες είναι στατικές δομές Οπότε εισαγωγή δεν έχει νόημα σε αυτούς πάω να δω πόσα μόρια έχασα. Η προσπέλαση πρέπει να είναι σωστή Αφού την αναφέρει και το ορόσημο το φροντιστήριο. Αναζήτηση ταξινόμηση τις έβαλα κανονικά.
2 το καθένας αφού 8 μονάδες παίρνει ..ξαι εγώ αυτό έχασα από θεωρία άσε ..έβαλα την εισαγωγή
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 039548
Επισκέπτης
Στην ερώτηση ανάπτυξης σχετικά με τις πράξεις επί των δομών δεδομένων που εφαρμόζονται στους πίνακες έχω μία ερώτηση. Από τις πράξεις επί των δομών δεδομένων που αναφέρονται στο σχολικό βιβλίο υπάρχει κάποια που δεν εφαρμόζεται σε πίνακα; προσπαθώ να καταλάβω προς τι η αναφορά της λέξης πίνακας στο ερώτημα. Δηλαδή Γιατί δεν ζήτησε απλά τις πράξεις επί των δομών δεδομένων.
(ξανα ακυρο )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
Μήπως κάνανε λάθος και το αλλάξανε; Εγώ εδώ δεν βλέπω την Εισαγωγή:Νομιζω απλα 4 απο αυτες της σ.56 ηθελε, το μεθοδικο εβαλε ως απαντησεις Εισαγωγη Διαγραφη Αναζητηση Ταξινομηση
https://www.methodiko-frontistirio.gr/files/2019apantiseis/2019AnaptyksiApant_new.pdf
Είναι δυστυχώς μέσα στο πρόγραμμα της διαδικασίας των πανελληνίων να κοπανάμε το κεφάλι μας από απροσεξίες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
blackmamba
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 039548
Επισκέπτης
Μήπως κάνανε λάθος και το αλλάξανε; Εγώ εδώ δεν βλέπω την Εισαγωγή:
https://www.methodiko-frontistirio.gr/files/2019apantiseis/2019AnaptyksiApant_new.pdf
Είναι δυστυχώς μέσα στο πρόγραμμα της διαδικασίας των πανελληνίων να κοπανάμε το κεφάλι μας από απροσεξίες
Εχεις δικιο,καπου μολις το ειδα,αλλα τα σωστα ειναι 4 απο τα επομενα 6
▪ Προσπέλαση
▪ Αναζήτηση
▪ Ταξινόμηση
▪ Αντιγραφή
▪ Συγχώνευση
▪ Διαχωρισμός
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
EarlEstes21
Νεοφερμένος
επισης, στον πολλαπλασιασμο αλλα ρωσικα δεν ξερω αν θεωρειται λαθος, αλλα εβαλα να διαβασει και τις τιμες Μ1 και Μ2, οπως επισης το εκανα τμημα προγραμματος δλδ χωρις δηλωση μεταβλητων
τελος, στο θεμα δ που ηθελε ταξινομηση εκανα και παραλληλη αλλα και εξτρα ταξινομηση ονοματων σε περιπτωση που ΣΒ[j-1] = ΣΒ[j]...
ενα 98 το πιανουμε;; :3 (καναμε λαθος στο Σ-Λ το τελευταιο)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SonGokuUI
Εκκολαπτόμενο μέλος
παιδια εγω στα θεματα γ και δ χρησιμοποιησα μεχρις_οτου... δεν φανταζομαι να θεωρηθει λαθος ετσι; νμζω σε ενα απ τα 2 ηθελε να θεωρησουμε οτι υπαρχει τουλαχιστον 1 επαναληψη....
επισης, στον πολλαπλασιασμο αλλα ρωσικα δεν ξερω αν θεωρειται λαθος, αλλα εβαλα να διαβασει και τις τιμες Μ1 και Μ2, οπως επισης το εκανα τμημα προγραμματος δλδ χωρις δηλωση μεταβλητων
τελος, στο θεμα δ που ηθελε ταξινομηση εκανα και παραλληλη αλλα και εξτρα ταξινομηση ονοματων σε περιπτωση που ΣΒ[j-1] = ΣΒ[j]...
ενα 98 το πιανουμε;; :3 (καναμε λαθος στο Σ-Λ το τελευταιο)
Κι εγώ έκανα με μέχρις_ότου η καθηγήτρια με είπε ότι είναι εντάξει.
Άσχετο πάλι απογοητεύτηκα, είδα λύσεις και τι γράψατε εδώ και δεν τα πήγα άσχημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tsiobieman
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SonGokuUI
Εκκολαπτόμενο μέλος
Πως τα πήγατε στο καλύτερο μάθημα (για μένα ) των Πανελλαδικών παιδιά? ήταν εύκολα για εσάς?
Nόμιζα τα πήγα χάλια αλλά τελικά δεν τα πήγα τόσο άσχημα. Β2 έπιασα πολύ λίγες μονάδες. Γ θέμα κάτι απροσεξίες έκανα αν και θα πήρα ένα 12/20. Δ θέμα χλωμό αν κι έκανα κάποιες στάνταρ διαδικασίες. Α θέμα μια χαρά τα πήγα, έχασα ένα σλ, κι έπεσε το αλά ρωσικά που είχα την πεποίθηση θα πέσει! Μακάρι να έγραψα ένα 12.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
EarlEstes21
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tsiobieman
Πολύ δραστήριο μέλος
Nόμιζα τα πήγα χάλια αλλά τελικά δεν τα πήγα τόσο άσχημα. Β2 έπιασα πολύ λίγες μονάδες. Γ θέμα κάτι απροσεξίες έκανα αν και θα πήρα ένα 12/20. Δ θέμα χλωμό αν κι έκανα κάποιες στάνταρ διαδικασίες. Α θέμα μια χαρά τα πήγα, έχασα ένα σλ, κι έπεσε το αλά ρωσικά που είχα την πεποίθηση θα πέσει! Μακάρι να έγραψα ένα 12.
Σου εύχομαι να έγραψες και παραπάνω από αυτό φίλε μου, σημασία έχει να περάσεις στη σχολή που θες όσο κι αν έγραψες, δεν ξέρω τη φετινή ύλη , νομίζω σε μας ο Πολλαπλασιασμός αλα Ρωσικά ήταν εκτός απλά τον κάναμε εγκυκλοπαιδικά. Όπως και να χει καλή επιτυχία σε όλους σας στα υπόλοιπα μαθήματα ,να μας πείτε πως τα πήγατε στο τέλος .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Panelele19
Νεοφερμένος
Νομιζω πως θα το δεχτουν . διαβαζα τις λύσεις απο ενα σάιτ και ειχε και τις δυο επιλογέςκατι π ξεχασα σημαντικο! στην συμπληρωση κενων, αντι για done = αληθης εβαλα count = 3... λαθος;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
EarlEstes21
Νεοφερμένος
Κάτι άλλο παιδιά: στο διαγράμματα ροής των επαναλήψεων, εγώ έβαλα και ελλείψεις ΑΡΧΗ - ΤΕΛΟΣ. Λέτε να μου κόψουν; ή απλά είναι σωστό - περιττό - αδιάφορο;
περιττο... γτ ειναι απλα πως γράφονται οι δομες... δεν ειμαι σιγουρος αν σου κοψουν... αλλα δν νομιζω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tsiobieman
Πολύ δραστήριο μέλος
Κάτι άλλο παιδιά: στο διαγράμματα ροής των επαναλήψεων, εγώ έβαλα και ελλείψεις ΑΡΧΗ - ΤΕΛΟΣ. Λέτε να μου κόψουν; ή απλά είναι σωστό - περιττό - αδιάφορο;
Σωστό είναι φίλε μου πρέπει να έχει ΑΡΧΗ και ΤΕΛΟΣ για να είναι σωστό το διάγραμμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
blackmamba
Νεοφερμένος
Κάτι άλλο παιδιά: στο διαγράμματα ροής των επαναλήψεων, εγώ έβαλα και ελλείψεις ΑΡΧΗ - ΤΕΛΟΣ. Λέτε να μου κόψουν; ή απλά είναι σωστό - περιττό - αδιάφορο;
Αδιάφορο είναι ,είτε έβαλες μια αρχή είτε ένα τέλος είτε και τα δυο ,το άλλο που έκανα εγώ είναι να κάνω δυο διαγράμματα ροής ,για την ίδια ένα για εντολές εκχώρησης που είναι πρθογωνιο παραλληλόγραμμο και ένα πλάγιο για εξόδου εισόδου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
Κι εγώ νιώθω ότι είναι σωστό και το έβαλα γιατί ήθελα να είμαι αναλυτικός και σωστός, αλλά βλέπω τις απαντήσεις των φροντιστηρίων ότι δεν το βάζουνΣωστό είναι φίλε μου πρέπει να έχει ΑΡΧΗ και ΤΕΛΟΣ για να είναι σωστό το διάγραμμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
blackmamba
Νεοφερμένος
Σωστό είναι φίλε μου πρέπει να έχει ΑΡΧΗ και ΤΕΛΟΣ για να είναι σωστό το διάγραμμα.
Εφόσον ΓΡαφει ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ
ΤΕΛΟΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ τότε είναι σωστό !
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.